|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal20
IP: uživatel7031
 Ahoj za jak dlouho mi nejdřív přijde zásilka když si tu něco objednám?? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 23:41
 tak ted je to spatne,, objednas dnes v patek u tebe,,ted je fofr
Datum: 23. ledna 2010 23:41
 já jsem obědnával v neděli,sesa mi to v pondělí poslal,a uterý ráno to bylo doma
Datum: 23. ledna 2010 22:21
 cus draci mam problem mam piaggio ciao 50 a nehá že m i jiskru ..... ale kdyz strcim prst do fajfky tak mi to ránu dá ...... nevím co stím ..... mám 2 svíčky ani jedna neháže pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 20:27
 svíčku opírám o hlavu ........ ..-.
Datum: 23. ledna 2010 20:27
Jméno: kofola
IP: uživatel8469
 skus na jedné ze svíček trochu sklepat odtrh jen trochu sklepni
Datum: 23. ledna 2010 20:12
 skús vymeniť fajku alebo VN kábel a keď skúšaš tak máš tú sviečku opretú o valec alebo hlavu alebo kostru?????
Datum: 23. ledna 2010 20:09
 s opravou se vejdeš do 70 korun,bud to je svíčka nebo fája,takže kup obojí,vyměn to a jezdi
Datum: 23. ledna 2010 20:07
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zkus fajfku, měl jsem taky takovej problém a bylo to ní.
Datum: 23. ledna 2010 19:11
 bych řek že to bude svíčkou.Pokud tě to kopne tk tam proud de,tk to je jedině svíčkou.
Datum: 23. ledna 2010 19:01
 a může to být nečím jiným než svíčkou ??
Datum: 23. ledna 2010 18:55
 tk zkuz třetí svíčku
Datum: 23. ledna 2010 18:51
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Zdarec Seso,kolik mas tech vidlic Dandy?To jsou fungl nove.Pridou mi celkem levne.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 14:50
 je jich dost a jsou funglovka tak jako vse co prodavam,, jsou ok a za dobre prachy
Datum: 23. ledna 2010 14:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,už sem to tu psal nepřesně tak ještě jednou. Mám čz 175/450 MÁ 5 LAMEL A 5 MEZI LAMEL. a potřebuju vědět která má být hned za tím víčkem s těmi třemi dírkami na pružinky. Myslím že by tam mohla být mezilamela. pište potřebuju to vědět co nejdřív abych už mohl dát motor zase do kupy. díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 21:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tak jak píše kolečko s zajícem... zajíc to popsal přesně... jinak by stačilo taky někdy zapojit hlavu... když jsem prvně rozhodil spojku na čz, tak jsem si taky nepamatoval, jak to má jít zpátky, ale stačilo se podivat na spojkovej koš a přítlačnej talíř a bylo jasný, že to má končit mezilamelou.... jinak pro takoví chytrolíny jako je kofola a ostatní - podivejte se do katalogu ND a neni co řešit....aspon nepleťte ostatní, když sami víte hovno..
Datum: 23. ledna 2010 21:26
 *kdyz to primacknes tou HRANOU.... sry
Datum: 23. ledna 2010 20:31
  ale vem to logicky..ten pritlacnej talir ma jakoby hranu tim jak je vyboulenej...a kdyz to primacknes tou kranou na ty korky,tak se do nich vymackaj diry a rozpadnou se..  a navic,mezilamely se netočej,takze kdyz das mezilamelu posledni jak ma bejt tak pritlacnej talir pritiskava tu mezilamelu na korky a nesoupe o to
Datum: 23. ledna 2010 20:30
Jméno: kofola
IP: uživatel8469
 hoši já sem nikdy v živote fichtla neviděl rozebraného mám jen čízu 175 a jawu 350 dycky sem to tam dával takhle a žádný problém lamely měním co 3 roky
Datum: 23. ledna 2010 20:27
 jezisi kriste!! kofola-uz si nekdy videl spojku z cezety?vypada UPLNE!!!!!! jinak nez z fichtla!!funguje trochu na jinym principu!!!tak se s nama nehadej,vime o cem mluvime !!!!!!!! pritlacnej talir toho spojkovyho kose neni placatej jako na fichtlovi,ale je zaoblenej a dotyka se plechu jenom asi 3mm,ne jako u fichtla,kde ten pritlacnej talir dotyka celou svoji plochou!!!!!!!!
Datum: 23. ledna 2010 20:20
Jméno: kofola
IP: uživatel8469
 od spoda nahoru to de lamela přítlačný takíř lamela přítlačný talíř kolečko už si nekdy videl aby o sebe dřely 2 železa ?
Datum: 23. ledna 2010 20:15
 to mustangista: ty mas cizu??? videl si nekdy spojku na cize? to je jinej system nez u fichtla...proste pod pritlacnej talir( ten plechovej s tremi dirami) pride plechova mezilamela...
Datum: 23. ledna 2010 17:39
 mam ten samej motor co jony takze vim o cem mluvim..nejsem teoretik  taky sem uz spojku menil
Datum: 23. ledna 2010 15:00
 mustangista-prosimte mel si uz rozebranou spojku u cezety ?asi ne podle toho co rikas..neni to jako u fichtla,protoze cezeta ma to viko toho spojkovyho kose zaobleny,takze kdyby si tam dal korky tak je to rozmacka..posledni je plech..
Datum: 23. ledna 2010 14:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar tak dát tam mezilamelu je blbost vzdycky dávat lamelu uplne na konec ke pruzinkam!
Datum: 23. ledna 2010 14:56
 jak pise kolecko..dam ti navod od toho jak to budes skladat do spojkovyho kose- lamela,plech,lamela,plech,lamela,plech,lamela,plech,lamela,plech
Datum: 23. ledna 2010 13:42
 končí se plechem...nejblize k prevodovce je tedy lamela,nejdal od prevodovky je plech...
Datum: 23. ledna 2010 13:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nikdy ti nesmí jít kov na kov protože to by se klouzalo takže zapoj hlavu a nějak to tam naskládej...ale hlvně at to není kov na kov
Datum: 23. ledna 2010 12:51
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Zdar draci, potřeboval bych poradit od majitelů vozíku PAV 40, nebo 41, ozvěte se mi na e-mail. Díky Vám moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 9:21
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Můj e-mail Martinprucha17@seznam.cz
Datum: 23. ledna 2010 9:21
 Čau bejci, renovuju Stadiona s 22 a potřeboval bych zjistit co nejpřesnější odstín červené karmín. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:22
Datum: 22. ledna 2010 13:22
Jméno: kubele
IP: uživatel5266
 ahoj SESO,nemas tady prosim nekde takovej plech kterej se nasune na tachometr a drzi tacho v pristrojovce.je to na cezetu 487.nedari se mi to najit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 19:15
 Doma jeden mam navic,kdyztak se ozvy.
Datum: 22. ledna 2010 19:15
 tak to zkus vyrobit  sežeň plech a tvoř
Datum: 22. ledna 2010 15:21
Jméno: kubele
IP: uživatel5266
 foto bouzel nemam,ale je to rovnej kus plechu s dirou a pak na kazdy strane vede kus plechu nahoru a zapira se tak o pristrojovku...nevim kde to mam sehnat  nebo jak jinak tam ten tachac zajistit
Datum: 22. ledna 2010 12:11
 posli foto,,ale myslim ze nevedu,, pac to nikdo nedela
Datum: 22. ledna 2010 2:10
Jméno: Jawista
IP: uživatel8516
 zdar hosi potrebuju radu poridil sem si stejskyho sadu na 2 krouzkovy pist uz nevim cim to muze byt ze je to tak line to uz mi seriovka jela o hodne lip vyfuk hikone karbec origo trysky 38,72 s filtrem to nejede skoro vubec a bez filtru to jede o dost lip ale furt to je hruza predstih sem posunoval tak stokrat jehlu take svicka cihlova najeto tak 600km olej shell advance sx2t 1:30 prosim o rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:40
Datum: 23. ledna 2010 11:40
Jméno: Jawista
IP: uživatel8524
 Tak uz to jede dobre bylo to vyfukem dal sem tam origo a ok jinak dik za rady
Datum: 22. ledna 2010 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel8523
 nehodlam tu rozvijet podobny teorie dokud nenapise čísla karterů co jsou zespod motoru....
Datum: 22. ledna 2010 17:06
 no tak dobře ale pise ze hliniky ma stejne tak co by tam jeste mohlo byt spatne
Datum: 22. ledna 2010 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel8523
 pro péro: je to jednoduchý.......v rámci seriových otáček skoro nepoznas spatny kartery.......taky kdyz dam na ten spodek motoru seriovej valec tak to jede jak blbý.....jak dam cestovni upravu,tak to nema silu,nechce to točit a klepe se to....... ja sem presvedcenej o vadě spodku motoru.......To Jawista: sam sem to se stejskym probiral a rikal,ze cestovních uprav jezdí už desítky kusů a nikdo nemel zadny problem.......byl bys druhý  a proto predpokladam,ze mas stejnej problem jako já
Datum: 22. ledna 2010 15:40
 skus třeba jinej karbec nebo tak neco ale vypada to fakt špatne stym motorem
Datum: 22. ledna 2010 15:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já najezdil 2 000 km a každej karter byl jinej a jezdilo to docela pěkně  nevím jak je to možný když tady říiáte že by to nemělo moc dobře jezdit ale jelo to..  akorát to kloudně netěsnilo takže za půl roku bylo pod motorem cca 0,5 kolo od oleje
Datum: 22. ledna 2010 13:30
Datum: 22. ledna 2010 10:43
Jméno: standa
IP: uživatel8519
 stejne ty cisla bloků z kontroluj......... a skus to poradne seridit.....predstih 1.6,odtrh 4 desetiny,hl trysku 68,vedlejsi 35-38,bez filtru ........a skontroluj jestli se ti volně točí klika a prevodovka? Ja furt cejtim chybu v motoru,protoze me to delalo uplne to a samy...........
Datum: 22. ledna 2010 10:42
Jméno: Jawista
IP: uživatel7986
 cisla na bloku sem nenasel ten mustang je po dedovi a ted sem se snim bavil a motor nikdy nebyl puleny on se ho za tech 30let ani nedotkl nebyl tam vybrus ani menene krouzky go sem delal az ja a pred tim jezdil nadherne jezdil 70 po rovine jak nic motor mel najeto 3500km problemy sou az ted
Datum: 22. ledna 2010 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel8519
 Jawista: Koukni na motor zespoda......sou tam na kazdy pulce bloku vyrazeny cisla.........pokud cicla nejsou stejný,kartery nejsou párový a proto ti to nejede.......
Datum: 22. ledna 2010 10:11
Jméno: Jawista
IP: uživatel8518
 na rovince to jede akorat na dvojku trojku to nevezme do otacek to jde pekne ale nema zadnou silu kopec ktery sem driv jezdil ve 2 na dvojku tak ted to nemuzu vyjet ani na jednicku a volnobech to nedrzi. a s filtrem to netahne v nizkych az ve vysokych na rovince musim pomahat pres spojku
Datum: 22. ledna 2010 9:34
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 a a mužeš jako popsat "pruběh výkonu"? on se ten motor nevytáčí? nebo co dělá? mezi tryskou 68 a 72 jsem nepocítil rozdíl, ale když to jede líp bez sání tak to vypadá že máš moc bohatou směs, a jak to drží volnoběh?
Datum: 22. ledna 2010 8:21
Jméno: Jawista
IP: uživatel8114
 vse po go klika ckr, loziska nke, gufera nove vzduchac taky novy kartry sou v poradku sou stejne skusim dnes tu trysku a uvidim
Datum: 22. ledna 2010 4:36
Jméno: standa
IP: uživatel8515
Datum: 22. ledna 2010 0:01
 Je motor po GO? Vše seřízeno?
Datum: 21. ledna 2010 21:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to je vělmi dovné! napiš stejskýmu
Datum: 21. ledna 2010 21:45
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám takový problém, rozmontoval sem celej spojkovej koš a když sem ho skládal zpět,tak sem narazil na problém, jestli na konci (jak je ten plech s těmi třemi pružinkami tak hned ta první) ta poslední lamela má být kovová nebo korková.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 21:44
 docela by se hodilo napsat o jakej stroj se jedna...
Datum: 21. ledna 2010 21:44
 má být plech (ten s pružinkama), korek, plech, korek a spojkovej koš.
Datum: 21. ledna 2010 20:36
Jméno: fikuss
IP: uživatel8427
 nesmi se dotykat kov kovu!! toby klouzalo takze tam musi bejt korek
Datum: 21. ledna 2010 20:35
 Jestli se jedna o nejakou větší jawu tak tam by melo byt 5 lamelů pokud si dobře vzpomínám a má to byt řazeno takto: Spojkový koš+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+talíř... Rozepsal jsem to takto protože nevim jestli tím kovovým lamelem máš na mysli talíř nebo mezilamel... Pokud je to jenom pincek tak to je to samé akorat tam jsou ty lamely dva
Datum: 21. ledna 2010 20:34
 zdar, chtel bych se zeptat jaky je rozdil mezi trubkou co drzi riditka na Jawe 555 a na pozdejsich modelech. Protoze koupil jsem sroub riditek na moji 555 dlouhej 17cm ale vychazi mi moc kratko, je mozne ze ta trubka co drzi riditka je z pozdejsich modelu ktery maj delsi sroub riditek? diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 18:57
 a jeje  dalsi shaneni origo dilu. hele az to budes montovat na tvou 555ku, mohl bys mi prosim zmerit dylku ty trubky co drzi riditka? diky predem
Datum: 21. ledna 2010 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel8515
 myslim ze z 555 je kratší....ale tak pasuje.....problémy šroubů znam.....mam doma dokonce 3 ruzny rozmery  obcas je to zajimavy
Datum: 21. ledna 2010 16:43
 čau, hele na mustangoj z roku 1977 - maj mít blatníky barvu slonová kost nebo jíná???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 11:47
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši tak jsem u tý jawa 90 posunul to šoupátko o jeden zoubek a úpořád to fluše benzín zpátky ven tak já už nevim co s tim pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 21:51
 čau delá to každá motorka ale moje to delala šíleně moc vyřešil sem to tím že sem dal předstich 3,5 od té doby to tak dělám u každé motorky
Datum: 19. ledna 2010 21:51
Jméno: honza
IP: uživatel8499
 ahoj taky jsem měl 90tku to vubec neřeš taky mi plivala benzín to je uplně normální to dělá každá motorka ale některá ne tolik, je to tima vibracema a zpětným tlakem
Datum: 19. ledna 2010 21:46
 zdar ogaři,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte nějakou fotku jawy 20 v orginálu,pokud ano tak sem hodtě odkaz pls a nebo mě kontaktujte na email roco.rocheli@seznam.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:18
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši mám dotaz k jawa 90 sem udělal go motoru no a teď už jí jen šteluju protože mi nejede když jsme jí startoval bez failtru tak mi fluše benzín tou dírou na filtr zpátky ven tak se chci zeptat jestli jsem třeba nedal špatně to rotační šoupě dal jsem ho tím důlkem ke kolíčku pište rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 0:01
Jméno: Horst
IP: uživatel8419
 Ahoj draku,podívej se zda jde jiskra na svíčce.Když nepůjde,tak vyčisti přerušovač.Já ho čistil pět krát za sebou než motor nastartoval....
Datum: 19. ledna 2010 0:01
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 mam ten samý problém ale na fichtlu z karbem z čz 150, prý by to mohlo být předstihem
Datum: 18. ledna 2010 22:35
 zdar
To šoupátko je správně ono tam ani jinak nejde dát. Zkus nejprve rozebrat kopletně celý karbec do dílů. Vyčisti trysky a celý vnitřek karburátoru ředidlem nebo technickým benzínem! když ani to nepomůže tak už nevim. Hodně štěstí
Datum: 18. ledna 2010 21:59
 caw pls mela JAWA 250/353 stejny rybiny jako 175/356, nebo byly vetsi ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 15:51
 ok dik ja ze nachazim jenom na 353 tak sem se chtel zeptat dik
Datum: 18. ledna 2010 15:51
 Kolena jsou delší a mají větší oblouk. Rybiny nevím.
Datum: 18. ledna 2010 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 kolena i rybyny větší u 353 a o dost.....
Datum: 18. ledna 2010 15:21
Jméno: Jarda
IP: uživatel8489
 Cau predem se omlouvam ze to sem cpu ale ma mz forach je mrtvo.menim gumove ulozeni kyvky vim jak to tam dat tojo ale zajimalo by me jestli se to nejak maze nez se to tam da a tak.taky mi sli celkem naprd vyndat ty stare nejsou tam treba nejak zalepene?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 14:41
Jméno: Kudláček Jakub
IP: uživatel6311
 Zdravím, koupím motor na MZ ETZ 251, nebo popřípadě celé moto, Špatný stav nevadí. Mé telefoní číslo je 777 802 620 nebo email 777802620@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 22:38
 Čau, nevíte někdo přesnej odstín červený barvy na Staďáka s 22, měla by to bejt červená karmín ale dál už nevím. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 8:53
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 čau co mam s přednima tlumyčama na jawe 21 mě fubec neperujou dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 21:23
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 a co dy se stalo kdyby byli podražený a de to nejak opravit
Datum: 16. ledna 2010 21:23
Datum: 16. ledna 2010 21:01
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Můžou bejt třeba jenom zatuhlý! pokud nejsou podražený tak rozdělat, očistit promazat a složit a snad by to mohlo bejt dobrý!
Datum: 16. ledna 2010 20:18
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 ja to tam nemužu najit
Datum: 16. ledna 2010 20:06
 to je jesný že sou podražený
Datum: 16. ledna 2010 20:04
 Je to na jawa-50.cz
Myslím
Datum: 16. ledna 2010 19:57
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 a jak to mam spravit
Datum: 16. ledna 2010 19:56
 rozbity
Datum: 16. ledna 2010 19:53
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Zdar hoší. Mám problém s pionýrem, potřeboval bych poradit. Nemůžu jed na plnej, páč se zadusí, jako by nebyl benzín, když dám malinko plynu, tak to jede, dám 3/4 a věčinou to taky jede, ale na plnej to nejede. Když dám plnej a podržim plovák tak se to věčinou i docela slušně rozjede, ale bez přeplavení plovákovky to na plnej prostě nejede. -Trysky jsou čísté (na 100%) -Hladina je: Benzín mi slabě prolíná z pod víčka plovákovky Krom toho jedna technická otázka. Jak nastavim hladinu? Plíšek na plováku nahoru, nebo dolu? Když se nad tim zamyslim, tak mi vyjde dolu, ale co si pomatuju, tak sem to vždycky dělal naopak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 12:06
 este neco - zkontroluj si kladivka a odtrh, to dela uplne to samy...pac chudsi smes se blbe zapaluje, kor na chrchlovi, a pri zvyseni otacek kladivka muzou uskakovat nebo pokud maj nejakou vadu (puky, blbe dolihaj) tak se tez blbe vytacej...
Datum: 17. ledna 2010 12:06
 ze tam mas tak velkou trysku me ani moc neprekvapuje, pokud to delalo tedka v zime a jeste pokud je motor studenej tak to chce hodne bohatou smes...problem ti nastane v lete a po ohrati motoru, ten motor pak tu bohatou nebude chtit zkousnout...jinak hlavne ze se to vyresilo, at jezdi
Datum: 17. ledna 2010 11:58
 jo, jediný co jsem vám neřek je, že mám otevřenější vzducháč, s lepší vložkou, ale přeci origo pincek jede i bez vzducháče, takže je to stejně divný
Datum: 16. ledna 2010 22:10
 Jasně no, taky nechápu proč, ale jak říkám, amerika je země neomezených možností, v ČR je možný všechno, a pionýr je jako ČR, na něm je možný uplně všechno  U pionýra se ničemu nedivim
Datum: 16. ledna 2010 22:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to neni samo sebou !!!
Datum: 16. ledna 2010 21:57
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Hoší, díky za rady, ale jako vždy jsem to vyřešil sám. Chyba byla v trysce, ikdyž byla čistá, tak byla špatná  , páč můj motor si usmyslel že by se mu líbyla větší, ani 80ka nestačila, tak až ňáká zhruba milimetrová. Takže chyba byla ve směsi, po přidání plynu naplno byla tak chudá, že se motor zadusil. Takže teď muj motor sytí tryska s číslem 100  já se zbláznim
Datum: 16. ledna 2010 21:16
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Karbes sem měnil, divný že by měli oba stejnej problém ne? Kord když jeden je skoro novej..
Datum: 16. ledna 2010 20:08
 jj to my dělalo ze spojkou sem to mohl vytočit na plnej ale jak sem se rozjel tak se to dusilo.skus vyčistit karbec hlavně tu dírku do které šroubuješ trysku hlavní až do plovákovny to něčím protáhni
Datum: 16. ledna 2010 19:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ohni plíšek v plovákuvce víš, tím docílíš vyšší hladiny ( bude to něco podobného jako když držíš cupovák) a mělo by to ject
Datum: 16. ledna 2010 19:15
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Jo, a zapoměl jsem napsat, že když jedu na těch 3/4 plynu, nebo prostě jak to jede, a zastavim, a otočim se přes nohu jedna plná, tak se nezadusí, zadusí se až když se jakoby rozjíždím..
Datum: 16. ledna 2010 18:13
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Totéž sem si myslel před GO, ale udělal jsem komplet motor, a výkon výrazně lepší, a problémy co sem s tim měl tak taky zmizely, ale ujel sem na tom sotva 100km sou zpět obdobné problémy..ale předtim to nejelo ani na cucák..Myslim..
Datum: 16. ledna 2010 17:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8483
 hele můžou to bejt gufera já to měl taky mi tam protejkalo víc oleje než by mělo a na plnej plyn se mi to taky dusilo na půlku nebo na třičtvrtě mi to jelo skus se na to podívat já měl to gufero o půl milimetru menši něž má bejt
Datum: 16. ledna 2010 17:39
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 aha..Mno myslel jsem si to taky, ale udělal jsem to naopak, a vypadá to líp. Když se na d tim zamyslim, tak plíšek ohnu níš, plovák vyleze s hladinou vejš a zavře přívod pozdějc. Ohnu plíšek vejš, a hladiny zavře přívod dřív..  Tak já nevim
Datum: 16. ledna 2010 17:34
 já dávám radši hladinu a trošiku větši protože jezdim hodně v kopcich tak aby stihal benzin
Datum: 16. ledna 2010 17:33
 Tak tu hladinu zkus poštelovat, podle toho, jak jsem napsal. Když ohneš plíšek směrem nahoru, tak hladinu zvýšíš, pokud plíšek ohneš dolu, tak hladinu snížíš.
Datum: 16. ledna 2010 17:20
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 No trysky jsem čistil projistotu drátkem, a benzín teče řekl bych dostatečně, žádný kapání, ale souvyslej čůrek benzínu
Datum: 16. ledna 2010 17:18
 Skontrolovat palivovu soustavu. Kohoutek, hadička, filtr(pokud máš), hladina plovákovky atd.
Datum: 16. ledna 2010 17:17
 mě to same dělalo když sem měl ucpany kohoutek na nádrži a taky trysky ale když říkáš že je máš čisté...
Datum: 16. ledna 2010 17:13
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 No jeden člověk mi radil, že hladina benzínu v plovákovce má bejt, aby benzín slabě prolínal z pod víčka plovákovky, a to mi dělá, takže to vypadá že je to jak radí Napster 10.
Datum: 16. ledna 2010 17:12
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 ohni trošku ten plíšek nahoru, aby v plovákovce bylo víc benzínu, protože když ho dáš dolu tak tak ti zavře brzo a nemáš tam tolik benzínu,
Datum: 16. ledna 2010 17:03
 Hladina v plovákovce musí po ponoření plováku lícovat s horní hranou plováku.
Datum: 16. ledna 2010 17:03
|



|