slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  63  64  65  66  67  68  69  70  71  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Zduř, nevi nekdo kdo to nazpival ???? http://ulozto.cz/x1DjEab/russian-mp3 upozornuji ze nejsem nejaky komanč a vase poznamky v obdobnym smeru me nezajimaj ! kdyby to nahodou nekdo poznal tak mu to deda mraz zaplati.... heslo frank nebo franky ................. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j v pohodě tak čekej no ...
 
 
Datum: 01. září 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
no na to kaslu .. pockam co mi z ruska napisou... rikal jsem si ze to treba nekdo pozna a bude to bez cekani .. kazdopadne dik za snahu
 
 
Datum: 01. září 2012 1:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele za zkoušku to stojí ,kamarád to má v mobilu a rozpozná to aj ty ruzny remixi apod
 
 
Datum: 01. září 2012 0:43
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
myslis ze nejakej svedskej smejd pozna tenhle peknej nesmysl ??? napsal jsem do moskvy .. uvidime co odepisou...
 
 
Datum: 01. září 2012 0:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co splašit někoho kdo má sony ericson mají většinou track id a rozpozná to skladbu a myslím že i interpreta
 
 
Datum: 01. září 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
Čus draci nevíte někdo jak se rozdělávají přední šavle na ČZ 175/477. Stalo se mě že se vytáhly a nejdou dolu prostě opak zaražení nevim co s tím :-) díky za RADU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
Vyřešil sem to WD-40 trochu sem to nastříkal a najednou to šlo ale palicí ani za hovno !
 
 
Datum: 03. září 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Moc se v označení ČZ nevyznám, ale ešče zkus povolit horní úchyt pružiny.Pokud sú pružiny z venku tak zastrč osku a použíj násilí.Rači větší kladivo, ale tak abys neohl tu osku!Předpokládám, že kolo máš venku!
 
 
Datum: 31. srpna 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
to sem zkoušel ale nic se nestalo :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2012 16:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyšroubovat převlečnou matici a šrouby zespodu vidlí...
 
 
Datum: 30. srpna 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci mam čz 180/487.3 a mam ji docela slabou koupil sem ji na pole takže jezdim polňačky ma to drapaky ale jednička je dobrá na dvojku se ani už nerozjedu, jedničku musim vytočit aby dvojka se rozjela, dvojku taky musim vytočit aby trojka trochu jela ale do menšiho kopce tak trojka prostě netáhne a čtyřka ta ma problem i po rovině ani netáhne nevite čim to je prosim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo hned se na to mrknu jsem z jeseniku(olomoucky kraj)
 
 
Datum: 30. srpna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mrkni pod sedlo, jestli tam nemáš bordel/hadr v sání.. to je u techhle ČZ častá závada. Odkus jseš?
 
 
Datum: 30. srpna 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jehlu mam 2 druhej zařez od hora
 
 
Datum: 30. srpna 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel14401    
cau mam babetu 210 a je hlucny vyfuk(a to dost ),radili me at tam dam dratenku,ale vubec to nepomohlo. prosim o radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
nemaš praskly koleno nebo povoleny u valce? pak to hodně řve
 
 
Datum: 30. srpna 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a řve ti fakt výfuk?? není to sání....
 
 
Datum: 30. srpna 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel14401    
jo jsou tam 2 kusy.
 
 
Datum: 30. srpna 2012 8:58
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
A máš v něm vlastně ten tlumič http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tlumic_vyfuku22.html
 
 
Datum: 30. srpna 2012 1:24
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau tahá, novou elektriku.. jde to skvěle. ted sem ale zapojil zapalování a nastavil predstih odtrh a že skusim jiskru. takže. Mezi kabelem a kostrou je jiskra jako kráva ale když tam dám funkčná fajfkua svíkju tak na svíčce nedává. Ale když svíčku "nadzvednu" aby tam byla škvirka na jiskru tak to hodí na svíčce ale i mezi svíčkou a kostrou. Nechápu. Poradte prosím děkuju :-) .. svíčky jsme zkoušel 2 zatim funkční obě... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
už je to dobrý hoši.. Asi to fakt byla svíčka... ale na jinym stroji s ní normálně jezdim :-D ... ale to nevadí hlavně že to jede dík :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14406    
Ne,ta jiskra je tak silná,že si našla kratší cestu....na 100% blbá svíčka...probijí někde v izolátoru....
 
 
Datum: 30. srpna 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co vzdálenost elektrod na svíčce ? máš to skleplé z 0,7mm na 0,5mm-0,4mm
 
 
Datum: 30. srpna 2012 11:28
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne právě že svíčky i fajfka sou z funkční moto... což zkusim ještě vymenit tu svíčku a fajfku ...
 
 
Datum: 30. srpna 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
Takovouhle hovadinu může podle mě způsobovat jedině fajfka. Zkus ji vyměnit.(pokud tedy nemáš defektní všechny svíčky.....)
 
 
Datum: 30. srpna 2012 1:27
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      E-mail:      IP: uživatel14397    
Ahoj, potřebuju poradit, neb už jsem úplně bezradnej. minulý léto jsem dělal GO motoru - půlil, vyměnil celej primár a pístní kroužky. Od tý doby, co jsem to dal dohromady se ale motor hřeje jako kráva. Tak pět minut to jede v poho, třeba 65 km/h, ale pak se začne (řek bych že z válce) ozývat takový divný cinkání (řek bych proto, že je to fakt rozpálený) a najednou to úplně přestane táhnout, musim tam hned hodit dvojku - ta jde občas normálně, občas jdou otáčky taky hned na minimum a musim to nechat odpočinout. Předstih je v pohodě, vejfuk čistej, nádrž taky, kondík novej, cívka nevim - ta je tam od nepaměti. Svíčku mám N15C. Myslíte, že by pomohla studenější? Nebo za to můžou ty nový pístní kroužky? Mám v plánu udělat výbrus, páč mám pocit, že tam snad ještě dělanej nebyl. Tudíž komprese neni nic moc, ale kvůli tomu se to snad nemůže takhle přehřívat a úplně stratit výkon během třeba pěti vteřin, ne? Poraďte, plís, já už sem fakt s rozumem v koncích! PS - přemejšlim, že bych tam přes zimu frknul tohle - http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/1-2-Jawa-50/5/18-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka-hlava/description#anch1 - má s tim někdo nějaký zkušenosti? Ta cena mi přijde hodně hodně podezřelá. Píšou, že to neni Asie, ale nevim, jetli tomu za ty prachy věřim... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Franky!Možeš zkusit: 2beo@seznam.cz Tam Ti povím víc.
 
 
Datum: 03. září 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
nekoho mi pripominate ! kdo jste ? jinak ja to taky nezkousel - proste pionyr se umaze "vsim".... proto jsem placnul hranolky.....
 
 
Datum: 03. září 2012 2:59
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
taky vas zdravim ... sorry - cely vas clanek jsem tedka necetl (nemam absolutne cas... zitra !) jediny co vam tedka napisu je ze POTOM TEDY NEJSEM MOTORKAR...........
 
 
Datum: 03. září 2012 1:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Franky!Vemu to odzadu.Nevadí nechme to jak myslíš!Já jen, že nekdy dřív babka psala do ČMN a tam se dověděla,že motorkáři si tykajú.Ani sem se nedivil.Od mládí su aj radioamatér a to si tykáme na celým světě bez ohledu na stáří.Po rádiu s tým problém nemám, ale naživo hodně velkej.A v práci kolega mladší o 2 měsíce a 2 dny a stejně mu vykám.Enom opravdu mladým klukom tykám.Ale zase pokud to tykání nekdo nezneužije, tak se člověk mezi tema mladýma cítí mladší.Toš tak.A povolání?Papírú dost, ale bez titulú.Kromě zedničiny.A programování?Na to mám zeťáka s kerým sem nejdřív kamarádil.Motorky a motory sú enom velkej koníčekToš proto ty blbý nápady s lihem a tak.No ale vúni ricínu jaksi nemožu zapomět.A olej z hranolkú?To říkávám,dyž nekdo nadává na JAWY, že smrdijú, dyby si tam dal stolní olej toš by to aj vonělo po řízkách.Ale nezkúšal sem to.A to by oravdu šlo?A ten zbytek vody v lihu údajně zapříčiní oddělování oleje od lihu.Ale nevím.Toš tak.
 
 
Datum: 02. září 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Oskare - jak s M2T a lihem - nezajimal jsem se, neresil jsem - nevim.... ricinovy olej - nevyrabi se znej "vsechno" ??? a neni nahodou 3-4xdrazsi nez osatni (repka,slunecnice) ???? jak odstranit zbytky vody - nevim - vam se jedna o ty asi 3% ?? tady vam asi nepomuzu - jsem "programator" nikoliv chemik.... a nejaky tykani.... ??? NASRAT !!! VY mi budete TYkat a JA VAM BUDU VYKAT !!!!! mam sve zasady ! mam svuj kodex ci zakony !!! A MY JSME SPOLU HUSY NEPASLI !!!!!!!! a pres to vlak nejede !!!!! ani vas nezajima kolik mi je ?? nemam ani pulku roku co vy !!!!!!!!!! sorry za tykani - nevedel jsem ! v beznym zivote bych si NEDOVOLIL tykat nekomu kdo by mohl byt mim dedeckem !
 
 
Datum: 02. září 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pro Frankyho a Standu!Franky, šak já píšu:Ale jeden problém mám.Né, že chcu radit!Chcu od Vás poradit nebo od nekeho.Jak rozpustit M2T v lihu.Když to smíchám, zatřepu, tak se mě to časem začne oddělovat.Mět skleněnú nádrž, tak by mě to nevadilo!Tak mě napadá, nebo použít Pet flašu?Taky ricínový olej v ceně M2T bych bral.Aj o neco dražší.Nebo jak odstranit zbytky vody z lihu?Nejaký rady mám!Ale ověřit to!A taky turbo do Pionýra?Nebo do tý 125? Ešče sem nekde Standovi doplňoval zapalování na tý 125.Magneto ze 150 světelná cívka napájela indučku pod nádržú.Múj sen?To až jindy!Franky, dyž sme si nadávali, tak sme si tykali,toš u teho tykáni ostanem.Toš tak.
 
 
Datum: 01. září 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidím že se to tu pěkně rozjelo :-) :-)
 
 
Datum: 01. září 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
jo jo sprcha je jak"orgasmus"..... a ja jedu do prdele a spanek ti zavidim................................... zatim se mej
 
 
Datum: 01. září 2012 5:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14415    
Na to nemam co říct,já ho za pětku sehnat neumim...když už,tak zadarmo :-D ale nejezdim na to... Pane kolego já se loučim,jdu uklidit vercajk,hotový válce,mažu do sprchy a domu spát...zdarec
 
 
Datum: 01. září 2012 5:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
zadna druha ruka ........ pred x lety jsem kupoval z drogerky a jak kokot sestril kazdou kapku ... ted ?? ted to leju do vseho, na vsechno, vsude - vubec se stim neseru...
 
 
Datum: 01. září 2012 4:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14415    
To máš technickej benzín z druhý ruky ne? Do práce berem 200l sudy z velkoobchoda cena je okolo 34,- bez dph(včetně spotřební daně)
 
 
Datum: 01. září 2012 4:39
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
je to technickej benzin (nenech se mast cenou z drogerky 70 kc za litr.......) no a ja uz jsem nemohl spat (bych rano zachrapal..) takze si kreslim .. to kdyz me omrzi tak zas pocitam (kreslim, pocitam,kreslim, pocitam atd) samodrejme kourim a kourim ....... no a asi za pul hodky se pudu balit a hura na letiste ... takze uplna nadhera vole.......
 
 
Datum: 01. září 2012 3:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14415    
Mam noční,zabijim čas. Nevim,vyhrál si. Celou dobu sem myslel nějakej druh metanolu a podobně,ale to neni žádnej hydrogen,to jsou oxidovaný ethyly... Benzín o kterym nevim absolutně nic a je u něj šance nízké ceny je leteckej...ale to je kravina,protože leteckej benzin je kerosin a kerosin je v podstatě nafta,na kerosin sem leta jezdil atmosferickym dieslem... Takže to vzdávam,neznam ten název a žádnej tip už nemam .....
 
 
Datum: 01. září 2012 3:45
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
dobra ... tak je to "nizkovrouci hydrogenovany benzin" a co ze nespis ???
 
 
Datum: 01. září 2012 2:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14415    
Kurva to to musi bejt doslovně...tak ok Franky,přisaham,nebudu podvádět a když ten název hydrogen bla bla nebudu znát,tak to nikde nebudu hledat....
 
 
Datum: 01. září 2012 2:46
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
ok neni prisaha.........mas kliku ze me vzbudila chut na cigaro...(uz jsem spal..) a jsem zvedavej jak me ve 4:00 probudis......
 
 
Datum: 01. září 2012 1:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14414    
Ok
 
 
Datum: 01. září 2012 0:46
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
napisu ti nazev !!! ale mam podminku ! podminka je - aniz by jsi se podival na internet ci nekde zjistoval proste NAPISES jestli to znas ci neznas ! to odprisahni !!! a pak ti to napisu............. (kazdopadne znas SLANGovej nazev)
 
 
Datum: 31. srpna 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
tedka jsi napsal blbost ! ale za to nemuzes (neznas) mas chybny usudek !
 
 
Datum: 31. srpna 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14411    
No tak já nevim. Metyl je drahej,technickej benzín je dražší jak Verva,rědidla to nejsou,toluen je drahej,dentakrit neni suchej a leteckej benzín nevim kolik stojí...soráč nevim...
 
 
Datum: 31. srpna 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
hele standa... chytrej - ty R sedi skoro u vsecho ... bud v klidu na redidlo nejedu .......... hadej dal !!! to das chlape ! opravdu nehledej v tom vedu !
 
 
Datum: 31. srpna 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
50 roku na silnici ? no tak to uz jste veteran! gratuluju ....................................... a co olej po hranolkach ? nezkousel jste ?? on to taky v danem pomeru umaze.......... jinak clanek zajimavej (ja pamatuju kdyz zmrzlina stala 4 koruny...) akorad tem poslednim slovum nerozumim - mozna nevim jak to myslite (ale tak jak ja si to prekladam tak jste napsal picovinu !! - tady nikdo vole nepsal nic o lihu a 2t )
 
 
Datum: 31. srpna 2012 23:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14411    
Noo...ty R věty sedí na víc "chemikálií" ale jediný se pod tři pětky dá sehnat C6000 .... Jinak nevim... Je to ono?
 
 
Datum: 31. srpna 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Stando a Franky:To už sem nevydržel a musím taky neco napsat.Už to bude 50 rokú co sem se začal motat po silnici na Pionýrovi.Do nádrže sme líli všecko možný.Já ne, ale z doslechu aj zbytek z propan butanovej flaše.A mazalo se všeckým možným.Pak JAWA 250 PANEL a to už sem si dával pozor.Ale stejně mě odešla 2x klika.Po první bez oleje podruhý dodnes nevím.Potom motor 350/360 a nikdy problém.Eščě aj sajdu a olej?M6A nebo M6AD?M2T tehdy začínal.No a na sajdě místo skořepiny sem vozil doma dělanú 125 motocros.Motor:Kartry 150 Zetka překopaná na 4 kvalty.Klika Tatran 125.Vložka válce z Tatrana zalítá rozpuštěnýma pístama.Žebra upichovákem.Karburátor Jikov prúměr 28.Hlava z tehdy nových 125 snížená. Kompr.poměr si už nepamatuju.Motor točil kolem 11000.A olej?Na trénink co do 350.Jenom na závody M2T.A poměr?Už si nepamatuju.Ale 1:25 to určitě nebylo.Asi 1:33.Výkon nebylo jak změřit.Ale kluci keří měli tehdy fabriky 125/doufám, že se nepletu typ516, mě pořád vyhrožovali, že mě otevřú válec.Tak to jelo.A svíčky?Dnešní značení neznám.Tehdy byly PAL 5 7 8 9 a závodní 11 13 15 17.A stejně bylo jedno kerú sem tam měl.Na závody sem dal rači 11 nebo 13 jenom proto, že sem jich měl.Benzin na závody SUPER na trénink SPECIAL a do 350 NORMAL A tu sem honil, jak se u nás říká jak zdutú kozu. Ale jeden problém mám.Jak rozpustit v lihu M2T?Nebo jaký olej?Toš tak.
 
 
Datum: 31. srpna 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
KECAM heslo = Frank ........
 
 
Datum: 31. srpna 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Jenco - poucoval si me ..!!! ale dobry tedka si napsal ze to nebylo na me... pohoda - budis odpusteno. Stando mas vse dulezity ! nebudu rikat ze te nedrazdim - ty jsis taky utahoval... NEHLEDEJ v tom vedu ... znas to !!!! hydrogen ti moc nepomohl ze ? nez jsem ho sem napsal skusil jsem to dat do wikipedie a ejhle naslo to samy picoviny - proto to mas jako napovedu (kdyz tu latku neznas - jsi v pici a na webu to asi nedohledas ).......... abys nerekl ze jsem JO zmrd tak tady mas dalsi - R11 R38 R67 R65 atd .............. pomohlo ??? vubec............ SRANDA NE ?? .....................ZNAS TU KAPALINU !!!........... a jen tak bokem - nevi nekdo kdo to nazpival ??? http://ulozto.cz/x1DjEab/russian-mp3 heslo franky
 
 
Datum: 31. srpna 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky, ja som reagoval na tento prispevok :-) "mimo jiné mi totiž otec řikal, že ten fichtl točí tak 7500 ot. max a že pila točí 13000 a taky jí to namaže, tak že nevidí důved, proč do fichtla lejt víc" tu je tá špatná logika. ked je to dobrý do motorovky tak do fichtla proc ne? .. tu sa jednalo o husquarnackej olej, valvoline nepoznam a ani nekomentujem.
 
 
Datum: 31. srpna 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Napověz víc,všechno co mi napadá je dražší jak benzín i lihovej etanol 85....
 
 
Datum: 31. srpna 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
no tak Stando .. na co ten Franky asi jezdi ??? nerikej ze kadr jako ty na to neprijde ..!!! indicie mas ! a jeste jednu ti dam ..... hydrogen
 
 
Datum: 31. srpna 2012 3:13
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
uz vidim ty tytulky..... Nedělní srážka podnapilého motocyklu s dětmi na přechodu si vyžádala 4 mrtvé. (z toho plyne - jezdete pod vlivem) TO JA NE ! to ta motorka............. hehe jáááách ňááááách ha ha ha ...
 
 
Datum: 31. srpna 2012 0:44
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
napis jeste nejakej for... za 30 min mozna zase budu u pc ... tak at je prdel !!!
 
 
Datum: 30. srpna 2012 23:51
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Stando nejak srsis vtipem .. NIKDE NIKDY jsem nepsal ze jezdim na ethylchlast........ ale docela pekne provokativne jsi to napsal.......
 
 
Datum: 30. srpna 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14406    
Franky ty takovej pečlivka a jezdíš na líh85...to snad ne...oni ti neřekli že to teď sice jede,ale všechno železný orezne? To je palivo tak do stříkačky benzína(felicie) ale ne do 2t motoru,kde to svinstvo potká kliku a ložiska ....
 
 
Datum: 30. srpna 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14406    
Kroužky pravděpodobně budou taky lízlý-výměna....předstih na 05 hlavu něco mezi 2-2,5mm....otočit stator na max doleva(pokud se bavíme o J21 motoru a zapalování)
 
 
Datum: 30. srpna 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
Oukej, no já tam asi dám hlavu z 05, páč sem zjistil, že ňáký prase (a možná sem to byl já, ale snad nejsem tak blbej...) tu hlavu někdy v minulosti asi nedotahovalo křížem a je docela kousnutá. a teda když tam dám nulapětkovou, tak se ten předstih taky přeladit? počítám, že s ní to pojede eště míň, co? ale jak řikám - jde jen o ten jeden vejlet... a ještě jeden laickej dotaz (páč já motor ještě nikdy nezadřel) - když je válec zadřenej, tak to znamená, že sou v prdeli i kroužky, nebo je tam můžu nechat?
 
 
Datum: 30. srpna 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14406    
Pohybuju se na hraně polozávodních motorů a mužu potvrdit že tomu motoru je uplně jedno jestli dostává nejhorší 2T olej a nebo syntetiku za 800,- ale musí toho oleje mít dost...a to seriovka i upravenej motor... Seriovka 1:33-1:35 ,upravenej 1:25-1:30
 
 
Datum: 30. srpna 2012 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14406    
Jen dovětek. Pokud na něj dáš hlavu z J21 tak naroste kompresní poměr a chce to dát menší předstih aby se to tak nehřálo. Dejme tomu 1,5mm před HU. Jináč ho tam určitě dej,válce z J05 po osazením kolenem,karburátorem,výfukem a hlavou z J21 jedou moc pěkně,skoro líp,jen maj nižší maximálku...60-65....ale jinak pohoda....
 
 
Datum: 30. srpna 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Jenco - nejezdim na normalni benzin ... jezdim na neco horsiho (a to je to suchy - horsi ale za to za polovicni cenu..) v pomeru ku 50 absolutne zadnej problem .. leju to do vsecho - novy, stary, vysokotoč, nízkotoč a vubec nic neresim a ku 50 je pro me zlatej stred (beru z jednoho barelu.....) nevim jak snejakejma modrejma, zelenejma ci cervenejma srackama... JA JSEM SE ZMINIL KONKRETNE o VALVOLINU (kterej neni predreden a pokud je nejakej jinej a je reden tak tam se to obecne receno lomi 2 jak jiste vis...) . jinak krasne si to rozepsal akorad kecas ze fichtl potrebuje m2t - to je totalni blbost...... A KDYBY jsi se nekdy setkal s valvolinem tak bys mozna i vedel ze to S-50W JE !!! takze me laskave prestan poucovat (nechci byt vulgalrni ci sprosty vuci tobe protoze vim ze nejsi lempl a ty me uz taky nejaky patek znas takze si to poucovani strc nekam.. treba do prdele..) !!!!! a ku 100 se to umaze taky a nebudu tu o tom s nikym polemizovat !!!
 
 
Datum: 30. srpna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
pokud nejsi zdatnej ladič tak se to v praxi moc neprojeví, jen si prostě najdeš to svoje nastavení a hurá... normálně ho tam narvi a jeď
 
 
Datum: 30. srpna 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
a jak se v praxi projeví jinak časované kanály? mně se jedná o to, že sme chtěli s kámošem vyjet na pár dní na výlet na fekálech, tak by mne zajímalo, jestli je možný to odjet na tom nulapětkovym válci, nebo jestli holt musim počkat na ten výbrus...?
 
 
Datum: 30. srpna 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ten kolík je tam proto aby to bylo vystředěný vůči kartrům.. vyndat lze... nicméně válec z 05 má jinak časované kanály, ale dát ho tam klidně můžeš
 
 
Datum: 30. srpna 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
No, tak sem ten válec shodil, a ejhle! Nadevší pochybnost přidřenej...:-) Ne nějak zle, len trošičku (páč jinak už by to asi těch prvních 5 minut nejelo pětašede...), ale přeci. Teď mi ale vyvstává další otázka - sem si myslel, že než udělám výbrus, že tam zkusim fiknout válec z 05, kterej má překvapivě stejný vrtání, ale voni asi nejsou kompatibilní??! Páč ten nulapětkovej válec tam má na jedný straně takovej kolík, kterej zapadá do jednoho karteru... myslíte, že se dá vytlouct, nebo je tam napevno? A i kdyby to šlo - bude to těsnit? Dík...
 
 
Datum: 30. srpna 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
maj récht předsedó... taky je třeba si uvědomit kolik se toho oleje tam dostane třeba na kilometr jízdy... když do třech litrů dáš decku oleje (někdo ani to ne) a kolikrát se ten píst otočí na tom kilometru.. jsou to jen s nadsázkou kapičky.... mě je to fuk, kolik kdo maže - ,,každému co pro něj dobré jest,, ale podle zkušeností z letošního chorvatska už ve velkejch vedrech nejdu pod 1:30.. a to ještě nepíšu že dva mazali m2t 1:25-30 a dva mazali nějakým červeným supr olejem 1:40-50 a kdo myslíte že zadíral...
 
 
Datum: 30. srpna 2012 14:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si kupis "lepsí olej" to neznamená ze mozes mazat v pomere 1:40 alebo 1:50, to spís znamená ze nesmies íst pod 1:25.. vlastné skusenosti
 
 
Datum: 30. srpna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motorovky a nové motory s nicasilem umazes, fichtla nie, nicasil má ovela lepsie klzné vlastnosti a ani tolko neprehrieva, fichtl potrebuje M2Tcko a pomer 1:30, tu ide hlavne o hustotu oleja, predstav si ze más syntetiku s vyskozitou SAE 10/15W diely motora majú dobré klzné vlastnosti a motor má bud nútené chladenie alebo je vodník, pekne sa umaze no problem, a teraz si predstav ze más fichtla 50 rocna technika, má liatinovu vlozku a bronzove futro vacsie trenie a vyssiu prevadzkovu teplotu ked tam namiesas syntetiku SAE 10/15W a to 1:50 potom sa necuduj ze ju zadres! ten olej do fichtla je velmi ridký,.. a co sa stane pri vyssej teplote? bude este redšý! a vysledok je taký ako keby si jazdil bez oleja! fichtl potrebuje SAE 50W... M2Tčká sú SAE 40/50W... hladáte logiku tam kde nieje
 
 
Datum: 30. srpna 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak je to předražený no to jo ale tak já za sezonu projedu tak 1 max 2 ty petky. Protože mám ještě dvácu na které jezdím častěji.
 
 
Datum: 30. srpna 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
a kdyby me chtel nekdo chytat za slovo ci tak nejak kvuli pomerum tak hovorim o neredenem oleji
 
 
Datum: 30. srpna 2012 0:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
ja mam ten druhej ... 200 za litr ? ani smykem bych nekupoval.... (pekne predrazeny) 110 kc je dobra cena....... a ten druhej co mam ja tak cena 135 ,- za litr ... a upozornuji ze beru litrovky... a pokud jezdis na benzin tak je zbytecny mazat ku 30 mas to ve vysledku akorad kurevsky drahy.......... a s cistym svedomim muzes davat ku 50 - na prirucku nekoukej.......... ale co - je to tvoje vec a nikdo ti zbran u hlavy nedrzi...........a jak jsem psal ku 100 se to taky umaze
 
 
Datum: 30. srpna 2012 0:37
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano použiám Valvoline motorcycle 2 T je tam přímo pspáno že je to určeno pro starší motory a litr mě vyjde na 200Kč .Taky duvod proč beru ten valvoline je ten že malá lahvička TSFka stojí u nás 80 kč a ta 500ml něco přes 130kč proto pochopitelně beru ten valvoline.mažu 1:33 ..
 
 
Datum: 29. srpna 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
spravne to pises .. u jehlicek se to prekvapive odvaluje .... a ver mi ze 1:100 a nic se nestane ... nejak mi tu nekde problik nazev valvoline a mam pocit ze to bylo u tebe a pod tim neco nevim nejaka panika (mam tu nahodne otevrenou stranku nevim co se resi - jenom jsem si vsim nazvu valvoline a tak jsem ti psal myslim ze ty jsi se zminil... ) valvolin je dobrej mam ho taky... a jestli mazes ku 30 tak je to zbytecny
 
 
Datum: 29. srpna 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky umaže ? no ale jak dlouho ?
 
 
Datum: 29. srpna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no fík točí 6500 nebo 6700 nák tak ale pila je novější konstrukce nevím jak u tvýho fichtla ale když to vyjelo z fabriky tak to mělo horní ojniční ložisko bronzovy což potřebuje hodně oleje i když to bude plná sintetika.Nevím jak přesně u motorovek ale tam bude na 100% jehličkovy což nepotřebuje tolik oleje ale je to dánou i konstrukcí toho motoru atd... prostě michej 1:33 jo ještě neco pro záběh se míchá 1:25 je to psáno v manuálu...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Johny 15 - sice nevim o cem je rec ale umaze se to i 1:100 ... ale nerikam ze tak jezdim - ale umaze se to ...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
mimo jiné mi totiž otec řikal, že ten fichtl točí tak 7500 ot. max a že pila točí 13000 a taky jí to namaže, tak že nevidí důved, proč do fichtla lejt víc... což mi ovšem na druhou stranu přijde víc než logický. tak nevim jestli 1:30 neni trochu hysterie...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
no taky si myslim, že je to trochu přehnaný... každopádně je, že když sem tam lil 1:50 s těma novejma kroužkama (ač bez výbrusu), že se to prostě trochu přidřelo. napadlo mě, že mám ještě jeden válec z 05, tak ho tam můžu fiknout a to mi možná odpoví na všechny moje otázky... akorát vůbec nevim, jak na tom ten válej je. no ale hůř asi ne...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel14323    
já mísím 1 k 30 pouze v záběhu, jinak 1 k 40, jen syntetiku, ona moc nekarbonuje, a žádný problém, nevymýšlejte nesmysle, stačí zajet, a jede to
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
ou... aha. no já slepě věřil tátovi, kterej dealuje motorovky a ten mi řikal, že nic lepšího, než to XP nemůže bejt a že 1:50 stačí... tak jako do pil... že to má standardně bejt 1:30 vim též, ale tak sem si holt myslel, že za těch X let udělaly maziva trochu skok no (což udělaly, ale je fakt, že pro ten motor to byl asi šok...) no tak pak je to jasný, takže holt výbrus no...díky tati...! dobrá rada nad zlato...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky leju olej za 200 kč valvoline motorcycle 2 takt ale i tak dodržuji poměr což je 1:30 mužeš dávat 1:33 ale mín už ne. 1:30-1 litr oleje na 30 litrů benzínu. 1:33 1 litr oleje na 33 litrů benzínu. 1:40 1 litr oleje na 40 litrů benzínu atd atd.. doufám že mísící poměr chápeš..
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50? 1:40 ty máš stěstí že to ještě jede chlape ! ale okamžitě si stáni MANUÁL A PŘEČIT SI CO VÝROBCE PŘEDEPISUJE ... PŘEDEPISUJE MÍSÍCÍ POMĚR 1:30 Kdžy tam naleješ hyper super olej neznamená že budeš moct mín mazat.Ten motor je konstrulovanej na určitý množstvý olje a to tam musí být.!!! neřeknu 1:33 ale 1:40 a 1:50 to už je extréém
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
no jo, to je jasný...já sem tam z totohle důvodu před tou GO taky lil M2T, ale během oprav, sem všechen karbon dokonale zbrousil nejjemnější šmirglem světa... a dal novou svíčku. právě proto, abych tam moch začít lejt XPéčko. páč M2T je sračka na entou... takže tim bych řek, že to neni...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jestli tam dáš m2t píst bude černej trochu a potom tam das nejakej huskqvarnackej tak si myslim ze se ty sracky rozpusti a udelato sracky ktery budou zadirat valec
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
Wow - co znamená prasklý kruh? No já osobně si taky myslim, že se to musí přidírat. Ale zas ten husqarňáckej olej by měl bejt hodně v poho... nebo se to stalo těma novejma kroužkama? musí se to nějak opatrně zajíždět i když vyměnim jen kroužky? protože je fakt, že sem to asi nějak zvlášť nešetřil...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel14323    
no, co popisuješ, je chyba ve válci, prasklý kruh, možná, přidřené v záběhu, nehledaj ale závadu nekde mimo , jako svíčka, to ti pojede na každu stejně
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
Btw - chtěl jsem zkusit jinou svíčku a našel sem doma nepoužitou starou PAL N7, což by měla být obdoba N17 a jelo to ještě hůř - proto mě napadlo, jetli by třeba N14 nepomohla...?
 
 
Datum: 29. srpna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: folkenstein      IP: uživatel14397    
Svíčka je spíš černá, ale né mastná nebo mokrá, Prostě jakoby od sazí. Jinak mažu olejem Husqarna XP 1:50. Teď naposled jsem zkusil 1:40, ale bylo to totéž...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě ta sada z extreme bike taky láká ale asi je to polský
 
 
Datum: 29. srpna 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je na tom svíčka ? je do běla ? pak by to signalizovalo chudou směs a mohlo by se to přidírat prostě by to málo mazalo... K té sadě nebrat už i ložiska jsou pochybný kvality. Koupit tady ojnici CRK a repasovat starou kliku.Nebo rovnou tady koupít celou kliku.Co je ovšem lepší netuším jen vím přímo od SESI že ta klikovka (bavíme se o té na jehlách) ja na seriovce nesmrtelná.....
 
 
Datum: 29. srpna 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: krakatit      IP: uživatel13943    
Zdar, draci. Je normální, že po ujetí několika stovek metrů se z pařeza z motoru slabě valit kouř (jakoby z oblasti mezi kartery a válcem)? Zároveň tam trochu prosakuje olej a motor je teplej až až. Motor jinak šlape bezvadně. Osobně si myslim, že to bude tím prosakujícím olejem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ten olej valí na válec tak to bude tim, potom to chtělo přetěsnit
 
 
Datum: 29. srpna 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: Frodo      IP: uživatel14395    
Pokud ti to jezdí. tak to neřeš :-) Jinak není to jen zvlněnej teplej vzduh?
 
 
Datum: 29. srpna 2012 15:02
 
 
 
 
Jméno: strela      IP: uživatel13687    
Ahoj Draci. Mám problém s Jawou 20 se spojkou. Když vytočím jedničku tak mi jakoby proklouzne už nevím co s tím. Když jedu sám tak se to dá přežít ale když si za mě někdo sedne tak to je strašné. Nevíte čím by to mohlo být? Už mám podezření i na olej. Lamely ferodo, olej PP90, pružinky 4,2cm. Díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 23:00
 
 
 
 
Jméno: strela      IP: uživatel13687    
:-D hups na ten šroubek jsem úplně zapomněl. Spojka je dělaná cca před 1500km ale mezilamelu jsem nevyměnil to je pravda.
 
 
Datum: 28. srpna 2012 23:00
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
předpokládám že si zkoušel štelovací šroub napravo..... jinak fakt nevim musl si to dojebat pac by to mnuselo fzungovat.. jak to mas stary ?
 
 
Datum: 28. srpna 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
třeba jezdíš jako prase a už je odrbaná třeba ti odešla jen mezilamela, a pak to blbě zabírá a ve 2 se už ani nerozjedeš.
 
 
Datum: 28. srpna 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Hoj draci,mám dylema. Dělal sem motor babeta 210. Novy ložiska,gufera,výbrus,klyku sem nechal puvodní. Borec to ráno nakopne,motor jede jak oheň a dojede do práce asi 6km v pohodě. Odpoledne jede z práce,nakopne v pohodě,motor jede jak ráno,ale cca po 4 km motor ztratí výkon,zdechá. Stejná cesta jak ráno do práce,ale jak jede z práce tak bez výkonu,malem ve stejnou dobu. Svičku sem zkoušel novou,karbec čistej. Už mě z teho jebe. Ráno se to zahřeje,v pohoho jede. Zpráce se to zahřeje,a nejede.Do převodovky sem dával normal lolžiska,ale pak sem zjistil že se dávají aji do převodovky C3.Tím to ale nebude,to by dělalo aji ráno pozahřátí. Máte někdo zkušenost prosím??? Děkujuuu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: Mike      IP: uživatel14392    
Zůstaň doma a nejezdi do fachy :-)))
 
 
Datum: 28. srpna 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
to bude svíčkou dej tam Brisk N14C
 
 
Datum: 28. srpna 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel13227    
Zdarec, mám problém s mustangem když ho nastartuju a přidám plyn tak hned zdechne, modor prodtě nejde do otáček :-(, mněnil jsem karburátory, gufera, kondenzátor, svíčku, předstih snad všechno čím by to mohlo být a stejně nic nepomohlo dík za každou radu už jsem s tím fakt na dně :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zkus indukční cívku .
 
 
Datum: 28. srpna 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
zduř..... dotaz pro starsi - nechal se nekdo naverbovat ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Yuri - tvuj bratr je bojovej a to ja nebudu ... a kdyz uz bojovat tak na "ceskejch loukach".... napis sem vzdelani tveho bratra a pokud uznas za vhodne tak i plat (pro orientaci) samodrejme i s osobnim ohodnocenim, naborem, prispevkem na bydleni atd ....... kazdopadne ja urcite nepudu na vysokou kvuli zeleny - jen jsem si rikal ze bych nakousl chleba z druhy strany ......dik
 
 
Datum: 28. srpna 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
jdu spat zitra to proberem
 
 
Datum: 28. srpna 2012 1:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
já mám brata vojak v OS SR momentalne čatar 2x v afgane viem čo to všetko obnaša v 18 som tiež chcel vstupiť aj som sa hlasil na AOS ( akademiu ozbrojených síl v Liptovskom Mikulaši) spavil som psycho a fyzické testy pohorel som na ang a matike ale potom som uvažoval o klasickom vstupe potom som vyrastol teraz mám 21 a som štastný človek aj bez toho Franky mám pocit že si ako ja hr hr do toho ale potom človek vytriezvie a hlavne dospeje a ho to prejde :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2012 0:01
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
BAKOUN- to jsou keci - kryplem te udelaj jen pokud je to nechas udelat ! lide by se meli ridit tim co jim obvykle sedi na krku - vymitej mozek budes mit jen pokud to tva vule dovoli (spoustu veci musis hodit za hlavu a jit proste dal... samodrejme rozkazi se musi plnit .. a ty si je taky muzez vyzadat pisemne a pokud se z tebe stane magor - je to na tobe) ........ (a mit svou hrdost je taky kurva dulezity !) KLIKAR - s kazni na vojne jsem se nikdy jeste nesetkal takze nevim ...... kazdopadne verim ze to by bylo to posledni zac by me vyhodili ... nerikam ze bych zrejme nikdy neudelal pruser - tak ci onak chybu udelas zalezi zas jak se stim poperes dal (jestli vubec bude taky moznost)...... uvidi se jak to vsechno dopadne ale laka me to ! p.s. na povinou by me tahali kobylou ale bejt vojakem z povolani ? to je kurva rozdil...........
 
 
Datum: 27. srpna 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mnooooo.... já si odkroutil povinnej roček v 94 jsem byl napodzim doma. chtěli mě tam na dýl, ale neukecali mě. poměry se za tech 18 let jistě změnili. nevim jak to je, ale jsem si jistej že vždy bude muset voják poslouchat. nevim jestli je to zrovna pro tebe to pravý. je pravda že jsem v životě litoval jen toho co jsem neudělal...... jestli se na to cejtíš, zkus to!!!
 
 
Datum: 27. srpna 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A za chvíli z tebe bude guma jako ze skoro každýho vojáka, co znám. Ne děkuju...
 
 
Datum: 27. srpna 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
na rovinu - uvazuji o vstupu do armady (ne zadnej afganistan) 3 dny na cviceni 4 dny doma (v extremnich situacich dle potreby) konstantni "+" plat, priplatek na bydleni, muzu na sobe "pracovat" v prac. dobe, 40 dnu radne dovolene, moznost dalsiho vzdelavani, preventivni rehabilitace + lazne v pracovni dobe, narok na vysluzne, ++++ hafoo vyhod........ Nevyhody ??? nevim proto poustim dotaz do sveta....... vzdelani vypocetni technika - elektrotechnika - programator, tedka 3rokem motorova vozidla, veskere ridicaky i s "jesterkou" krom autobusu (ten bych dodelal v ACR)... pozejtri delam svarecaky...jazyk- anglictina, rustina... to jsou docela + body ..... takze bych nemusel byt nejakej zasranej cetar ale rovnou praporcik(vzhledem ke vzdelani ) a postupem casu by ze me mohl byt dustojnicek a to uz by nebyla spatna zasivarna .... navic na dobry vysledky z vojny se v civilu prihlizi ...voda,snih,teplo,zima - nic mi nevadi...... jsem ochoten odkroutit i nejaky mesice u bacharu ci u fizlu pro prijeti (dle meho nazoru nebude nutne)....... je mi 20 po zdravotni 100% ac kapku magor ale to se vsakne u psychotestu a fyzicka by nemel byt problem akorad kliky radne potrenovat ... pripadne bych body dohnal behem ... v podstate to sami co u fizlu ................................... vsechno me prca nevim co dal a todle vidim kazdopadne jako dobrou volbu (treba jen do zacatku) a kdyz by nevysla zelena tak hura k fizlum ....................... mozna si to predstavuju jak hurvajzl valku ... kdo vi ?? takze hledam borce co me pripadne vysplouchne z omylu ci prida nejake info !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co se tyce povinne brane tak zaplat dedovi mrazovi ze me to netrefilo....... ale z povolani ? proc ne ????? aspon bych byl "PROFESIONAL"
 
 
Datum: 27. srpna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
u mě dvakrát po roce odklad, pak modrá.... koukám trubka mohl ty fichtly ještě montovat -)
 
 
Datum: 27. srpna 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pfuf to jsem se skoro narodil
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14384    
pro upřesnění podzim 80
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
civil podzim 01
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14384    
Já mám splněno 32 let .Už mi nevezmou.
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kojot: zrejme neviš jaky je rozdil mezi "naverbovat" a "komouši" tak radši zalez :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14383    
cauvec,hele mam problem moje 21 jde nastartovta v pohode ale kdyz se chci rozjet tak se jako dusi a chcipa. cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
to bude přicpaný vzduchový filt tak si kup nový.
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
pročisti trisky.. když to nepomůže tak celej karbec a koukni jesly ti dobře teče benál do karbce
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtl 555      IP: uživatel14382    
Čau, mám problém s Fichtlem 555 a potřebuji poradit. Po ujetí cca 200-300m. se začne dusit a zdechne a po 1 min. chytne a zase ujede cca 200-300m. a zase zdechne. Svíčka byla vyměněna 5x, cívka, dynamo 3x, kondenzator, karborátor byl vyčištěn, trysk taky a šoupatko. Opravdu nevím co dál. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
nebo alespoň těsnění v něm
 
 
Datum: 27. srpna 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
zkus vyměnit kohoutek
 
 
Datum: 27. srpna 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau mam problem se simsonem elektronikem když nastartuju tak mi drži na volnoběh cca 10 sekund a pak zdechne a když přidam plyn tak to kolísá..dal sem novej kabel od indučky,fajfku,svičku, karburator sem měnil za druhej a furt je to stejny prosim poradte mi co to muže byt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo zkusim se na to všechno podivat dik moc
 
 
Datum: 27. srpna 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
tohle budou asi gufera na klice ja to dělal na pincku před 14 dni.
 
 
Datum: 27. srpna 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pročisti volnoběžnou trysku, tohle mi taky dělalo
 
 
Datum: 27. srpna 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, mrkni se ještě i na tyristor, taky může dělat neplechu :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel14375    
Ahoj, mám takový problém... na fichtlu vše jak má být předstih 1,6 čistej karbec nová zapalovací cívka nová svíčka.. a dělá mi to todle nastartuju chytne chvilku brble na volnoběh pak zdechne a musím roztlačit... nebo když jedu dál a pak třeba druhej den přídu k motorce tak ju taky musim roztlačit.. prostě někdy chytá a někdy ne ale jak chytna tak jede jak by měla... může to být indučkou? druhej pincek kerýho sem spravoval co 10 letstál sem udělal uplně stejně jak ten muj a chytá na jedno našlápnutí za tepla i studena ... měnil sem včechno jediný co mě napadá je ta indučka můŽe to být ona? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel14375    
i když nacupuju tak to dělá...
 
 
Datum: 26. srpna 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
musíš trochu nacupovat než nastartuješ a chytne :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, složil sem Mustanga a po nastartování vylítne motor sám do velmi vysokých otáček. Gufera a těsnění jsou nové, předstih 1,64mm odtrh 0,4mm. Tyristorové zapalování. Válec a hlava je Stejskyho silniční úprava. Nevíte čím to může být? špatná směs, sání falešného vzduchu(ale gudy u motoru po go?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2012 6:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zkus jestli ti to nepřisává pod válcem, některá válce mají spodní polochu hodně mizernou, zkus dvě těsnění namazané vazelínou a pořádně utáhnout
 
 
Datum: 30. srpna 2012 6:01
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměnil sem gufera na klice za zelené RaK a hlavu za nesníženou a už je to lepší i když otáčky pořád nejsou tak nízké jak by mohly být. Ještě se poďvám na zápalko. Svíčka je krásně cihlová
 
 
Datum: 30. srpna 2012 1:50
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
Zkus se podívat na svíčku. tohle mi dělal stadion po těžkých úpravách taky. už během pár sekund byly samozápaly(ale motor neudržely v chodu po vypnutí zapalka). Popřípadě jestli neni chudá směs(falešný vzduch, nízká hladina, až moc malá tryska, ucpání čehokoliv atdatdatd...,.)
 
 
Datum: 30. srpna 2012 1:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14379    
Zkus jinej karbec
 
 
Datum: 27. srpna 2012 6:23
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže: po přetěsnění motor šel, cca 2 minuty na volnobjeh všechno ok tak sem se šel projet po cca 400metrech mi praskla žárovka a než jsem dojel zpátky domů tak otáčky zas vyletěly nahoru. Tak tedy nevím jestli to dělá jen po ohřátí motoru ? Ještě to zkusím ráno.
 
 
Datum: 26. srpna 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přes kanály de píst dobře. Gufera mam http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_25x42x7_silikon2.html . Petěsnil jsem kolínko, přírubu a těsnění pod válcem namočil do oleje tak ještě nechám chvilku tmel ztuhnout a uvidí se.
 
 
Datum: 26. srpna 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14378    
Tak ve válci a hlavě problém neni. Nevěřim tomu,že by stejsky udělal sací kanál,který píst nezavře. Ať se ti to zdá a nebo ne,tak to někde tahá faleš. Možná blbý gufera,jaký máš? NBR a nebo FKM?
 
 
Datum: 26. srpna 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
*pardon, "zkusit"
 
 
Datum: 26. srpna 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
danekod &#174; psal jsem že šoupátko je dole, airbox jsem zkoušel přicpat a nachvilku se to zlepšilo ale pak to zas vylítlo nahoru. Ještě zkusím jinou(nesníženou hlavu) a ten sprej. Mám s tim sprejem skusit stříknout k guferu u zápalka?
 
 
Datum: 26. srpna 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si jakýkoli čistič brzd a všechny spoje prostříkej a pozoruj reakci motoru
 
 
Datum: 26. srpna 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešný vzduch (kolínko karburátoru, karburátor, víčko komory zkontroluj), možná by to mohl dělat i netěsnící válec (u karterů) a hlava ale to nevím jistě .. další věc by mohlo být plynové lanko, zkus ho oddělat a uvidí se, šroubek volnoběhu doufám že je uplně povolený .. možná by to mohla dělat i chudá směs, zkontroluj jehlu na jakém je zářezu a trochu zacpi airbox, oleje dáváš kolik ?
 
 
Datum: 26. srpna 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tipuju falešnej vzduch...
 
 
Datum: 26. srpna 2012 8:31
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn zapomněl sem napsat že šoupátko je dole když to de do otáček :-(
 
 
Datum: 25. srpna 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš někde seknuté plynové lanko ? Nic jiného mě zatím nenapadá :-D nebo volnoběh....
 
 
Datum: 25. srpna 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel7849    
Kolik má mít simson v originále zrcátek? díkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
8 ... :-D ne myslim že obě dvě ..
 
 
Datum: 25. srpna 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: Olda      IP: uživatel13782    
Zdravím, dneska příjdu k pionýru 555 chci nakopnout ale nechytl, zkontroloval jsem svíčku ale neházela jiskru. Dám jinou svíčku motor se chytnul tak na 5 sekund a zdechl, opět jsem zkontroloval svíčku ale nepálila. Nedalo mi to a zkusil jsem ty dvě svíčky dát na babettu kde mám 100% jistotu že zapalování funguje ale jiskra žádná. Takhe mi pionýr odpálil 4 svíčky vždy se na chvilinku chytnul a hned chcípnul. Prosím vás nevíte kde může být závada? už jsem bezradný, díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2012 0:04
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
na svíčce skus dát fakt malou vzdálenost elektrod. PS:-Dej vědet jak to dopadlo
 
 
Datum: 25. srpna 2012 0:04
 
 
 
 
Jméno: ondřej krejčíř      IP: uživatel14371    
Zdarec. Ta svíčka se ti durch spálila?
 
 
Datum: 24. srpna 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: mani3      IP: uživatel14199    
omlouvam se ze to sem nepatri ale drobna pomoc jak mam sundat parabolu na yuki 125 sport jako to predni vyko abych videlal zarovku je to pro kamosa newi si stim rady prosim pomoc dikec ! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel14188    
čaute draci, mam jawu 21 a spadl mi řetez zamotal se na sekundarnim kolečku.sundal jsem kryt spjky, řetazek opet nasadil.fichtl chvili jel.po ujeti asi 1km nechtel vubec jet.tak jsem vyřadil a že to dotahnu domu jenže se mi zaseklo zadni kolo.domajsem sundal řetaz oddelal kryt spojky. sundal jsem sekundarni kolečko a točil tou hřidelkou a v jedne poloze jakoby se dotykala nejakeho druheho ozubeneho kola.ale když jsem stím zatočil rychle tak to jenom cvaklo a šlo dal.tak jsem si řekl že to zkusím znovu dal jsem sekundarni kolečko stahl a už se to zadrhavalo víc.dal jsem řetaz a když jsem ve vzdchu kolem točil pohoda akorat to občas cvaklo.položím motorku na zem a chci to roztlačit a on se proste zasekne zadní kolo. co stím prosím poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj.Výraz vyraženej zub v převodovce se mě strašně líbí.Ale je to asi tak.Jen maličkost.Kryt kerý si sundával je kryt zapalování.Kryt spojky je na druhý straně aj se spojkú!Nedělej další experimenty, rozpúl to ať tomu ešče víc neublížíš!Ať se Ti to povede.A hlídej napnutí řetězu.
 
 
Datum: 27. srpna 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
taky bych to viděl na zub v převodovce,tím jak ti spadl řetěz a zaseklo se to tak se uštípl
 
 
Datum: 25. srpna 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Myslim,ze vyrazenej zub v prevodovce...
 
 
Datum: 23. srpna 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Skus vypistit olej a zkontrolovat spojku jesli v pořádku musíš půlit
 
 
Datum: 23. srpna 2012 12:33
 
<  63  64  65  66  67  68  69  70  71  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:46:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu