Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 hosi co stím  kdyz naklonim fíka tak jede kdyz postavim normalne tak zdechne aji plovak sem steloval bohatost smesi vsechno a furt nic este naka rada prosím !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 15:42
Jméno: Danek
IP: uživatel14157
 Čau a máš dobrej ten jehlovej ventilek nad plovákem jestli ti dobře otevírá zavírá?
Datum: 23. srpna 2012 15:42
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 zdar draci chi se zeptat planuju lak na jawě 21 newite o nekom kdo to dela pripadne priblizna cena ?: ) dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 21:48
Jméno: pilcik
IP: uživatel14082
 Jestli máš pistol a kompresor tak si to udělej doma a výjde tě to tak na max 800kč
Datum: 23. srpna 2012 21:48
 Zdravim všechny, horko těžko sháním náhradní díly na Mokik Stella, kdyby někdo věděl kde je pořídit nebo je měl náhodou doma, dejte vědět. rnDíky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 20:15
 rychle pomoc !! cus draci prosimvas celej den se jebu s fichtlem kdz stoji normalne nenakopnu nebo nakopnu a zdechn kdyz ho naklonim nakopnu na poprvy a jede jak ma aji otacky rychle prosim pomocte mi dekuji !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 9:33
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 udelal jsem to podle toho navodu a je to furt stejy je este naka moznost ?
Datum: 23. srpna 2012 9:33
 dík !
Datum: 22. srpna 2012 20:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html tohle si přečti a kdybys to náhodou nepochopil, tak si to přečti ještě několikrát a pak to zkus nastavit. a kdyby si to přeci jen nepochopil a nenastavil, tak napiš a snad se doberem polopaticky k nějakému výsledku
Datum: 22. srpna 2012 20:16
 sorry newim jak to skousel sem vsechno mozný jak to seridim sorry ale nejsem moc zabehlej nikdy sem to nedelal
Datum: 22. srpna 2012 20:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 a seřídil si tu hladinu v plovákovce nebo ne??
Datum: 22. srpna 2012 20:07
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 to nepomohlo uz newim co stim pls mas est nakou radu ?  uz newim co mam este kur.. jak to steovat ?
Datum: 22. srpna 2012 19:59
 Tim že ho nakloníš tak měníš hladinu v plovákové komoře a tím v podstatě bohatost směsi...
Datum: 22. srpna 2012 18:46
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Čus draci, tedka sem na Mustangovi čistil vidlice a vyměnoval ty pouzdra vidlic, ale po utáhnutí předního kola se vůbec nepoirtáčí, musí to bejt cost povolený, dřív mi to nedělalo, dře tam buben o ten střede, o tu su nějak, je možný že ne co takovýho by tam mohlo chybět?, nebo to spravit ,, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozperka_kola_komplet.html, nebo nevíte čím to můžebej, nestačila by tam dát k té ose podložka, nebo vysoustružit nějaký kroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jednou mě to taky dělalo zkontroluj ložiska a koukni jestli máš na té jedné straně tu pokličku a kdyžtak jak píšeš dej na ložisko k tý prachovce podložku a bude to ok jednou jsem to tak taky myslím udělal
Datum: 21. srpna 2012 23:09
Jméno: pajka
IP: uživatel14188
 čaute hoši chci si koupit primarni řetaz.Je jen jedna velikost tohohle řetazu nebo mužu kkoupúit i špatnej(jine velikosti,závisí aj kolik mam zubu na primarnim kolečku?)? jedna se o jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo záleží jestli máš 14z kolečko tak kup originální primární řetěz,jestli jiné (11 nebo 9) musíš koupit příslušný řetěz
Datum: 21. srpna 2012 19:28
 Zdarec draci! Vynechává mi Jawa 21. Šel jsem na to vylučovací metodou. Nebylo to plovákovou komorou (benzín přitéká, tak jak má), šoupací komorou, elektrikou a ani svíčkou (měnil jsem jak svíčky tak i samotné rozptyly knotu). Je to tou plastovou krabickou, ve který je vzduchovy filtr (filtr je novej a uvnitř drží správně). Když ji sundám, nerozjedu se vůbec. Jsou v ní dvě díry. Jedna klasická v dolní části (jen bez ty kovový trubky) a druhá je na vnitřní straně u kostry (obě stejnýho průměru). Ta postranní je zalepená izolepou. Když jsem zalepil tu spodni a postranní díru nechal otevřenou, pionýr se jakoby dusí. Nevyjedu sebemenší kopec. Nevim, co s tím mám dělat. Zkusil jsem snad všechno. Pomohlo by mi třeba tohle http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=5210 ? Díky draci a československým strojům Zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 13:38
 vynechávání bych viděl na zápalko.... ale pokud ti to vynechává až ve vysokých jako že to nejde pořádně vytočit tak to může být právě tím filtrem... viz muj připad http://www.youtube.com/watch?v=vF5GVdpjets ale u mě to bylo vložkou v airboxu...
Datum: 21. srpna 2012 13:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 skusal vipalit vyfuk?karbec poprefukovals kompresorem?kohoutek tece dobre?trisky su dobre?
Datum: 21. srpna 2012 13:26
 čus,pionýr mi nechce tahat od spoda.Čím to může být?předstih?nebo?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 20:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 mě když nechce táhnout fekál odspoda... tak to zkusím objet a vzít od vrcha.. ámen.
Datum: 21. srpna 2012 20:48
Jméno: kubikk
IP: uživatel13031
 buď předstih nebo špatné palivo. já jezdím na naftu s benzínem a taky to špatně táhne v nižších otáčkách
Datum: 21. srpna 2012 19:13
 Ahoj, na mojí Jawě 640 teče nádrž, kolem těch dvou držáků dole v zadu jsou praskliny... Nechci to svařovat nebo letovat mosazí, kvůli poškození laku a taky aby to třeba neblaflo. Nejradši bych to zalepil nějakým dobrým dvousložkovým lepidlem, tekutým kovem, nějakým tmelem nebo tak. Tak se chci zeptat, jestli máte někdo vyzkoušené třeba nějaké to lepidlo... Chtěl bych něco spolehlivého, ale aby se to dalo normálně sehnat, díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 11:05
 Ahoj, měl jsem stejný problém na nádrži od fíka. Plechová benzínová nádrž se vařit vážně nedá. Vyletěl bys střechou  Nádrž jsem očistil (odmastil), na každou díru jsem přilepil kousek obyčejného plechu tímhle lepidlem (http://www.uhu.com/uploads/tx_uhuproducts/46670_Blister_01.png), sehnal jsem ho v Hornbachu a ty plíšky jsem překitoval dvojsložkokým lepidlem, teď si nevzpomenu na jméno (byla to malá modrá plechovka taky koupená v Hornbachu ). Pak nechat zaschnout, přebrousit, znovu překitovat, nechat zaschnout, přebrousit a potom jsem to už jen přetřel základovkou a samotnou barvou. Od té doby už neteče. Prvně jsem tam nanesl jen samotné lepidlo bez plíšků, ale benzín to rozežral.
Datum: 21. srpna 2012 11:05
 wafel: Jojo, vylil jsem to jak píše v tom návodu.
Datum: 20. srpna 2012 10:10
 Čus draku, zalep to tímhle a bude to ok, jinak s tím jdou slepit i prasklé kartery používám to lepidlo už pár let a mam skvělý výsledky.
Datum: 20. srpna 2012 9:54
Datum: 19. srpna 2012 22:28
 Já to vylil barvou a je po problému, nádrž už neteče...
Datum: 19. srpna 2012 20:54
Jméno: pawel
IP: uživatel11638
 Ahoj všeci,
Chtěl sem se zeptat, jkou mám použít barvu na s22 ( esi vypalovací prýškovou,......) díky všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 17:06
 Takto ... když to nastříkáš syntetikou pystolí může ti to potéct ... jestli to chceš mít vážně pěkné tak je ta práčková barva nejlepší protože tam je hoooodně malá šance že to poteče ... pokud to necháš udělat profíka
Datum: 22. srpna 2012 17:06
Posl.aktualizace: 03. září 2012 17:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nechcu radit.Nevím.Chcu enom pochválit.Pěkná motorečka!S ostatníma názorama súhlasím.Tak ať ste spokojení obá!
Datum: 03. září 2012 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Stav na pohled ok,vypadá udržovaná,nebál bych se toho........jízda napoví víc....... tyhle 350 maj vcelku tichej motor,takže hučení,mlácení,klepání znamená motor před smrtí
Datum: 19. srpna 2012 22:46
 Zkusit projet, poslechnout motor atd.... A určitě ho ještě stáhneš na dobrou cenu.....
Datum: 19. srpna 2012 18:07
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele za 15 jí ber jestli bude v poho motor,protože jenom GO motoru na třindu tě vyjde bezmála na 10 000,-
Datum: 19. srpna 2012 14:47
 Draci patral jsem na bazosi ale taky nic moc myslim ze jawa za 11 tisic tam nebude ale dalo by se prekecat na 15
Datum: 19. srpna 2012 13:11
 zdena: tou GO myslíš výměnu kroužků?
Datum: 19. srpna 2012 12:27
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 taky myslím že 17500,- je hodně
Datum: 19. srpna 2012 11:28
Jméno: zdena
IP: uživatel14342
 čus. za ty prachy to neber. na bazos.cz jsou daleko lepší za 11 -15 tisíc po go atd
Datum: 19. srpna 2012 11:20
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak na pohled je pěkná ale těžko říct to bych se na ní musel projet
Datum: 19. srpna 2012 10:23
Jméno: Jan
IP: uživatel6333
 Zdar Draci,
nevíte jak vyměnit zadní kyvku(ne plochou) u pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2012 18:16
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 čau draci máte někdo 455 už alspon po 4. výbrusu? jak vám chodí motor necuká?, když držíte stejně plyn ,nebo to je jen lehce v záběru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2012 16:57
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 myslim stelovací šroubek na bohatost volnoběhu!!
Datum: 18. srpna 2012 16:57
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 čistil jsem ho, vše je průchodný čistý. Přectih menčí nepomáhá. Seřízeni karbecu jsem skusil jakýjoli. už mám jehlu na 4. zářezu a je to trošku lepřší. 3telovací šroubek na volnoběh sice funguje, ale když ho dam jak má být tak to taky dělá, jen když ho utáhnu uplně tak to nedělá, to pustim plyn a je to jako chcíplý, ale když držím trochu plyn tak se udrží motor v chodu.
Datum: 18. srpna 2012 16:56
 a máš seřízený a čistý karbec?
Datum: 18. srpna 2012 16:49
 Ahoj draci potrebuji radu sháním 350-639 v peknem stavu nasel jsem jednu 639-za 17 tisíc httpl kdyz tak se podívejte a napiste jestli to fakt cenu [img]http://i.imgur.com/EdkPF.jpg[/img]
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2012 12:32
Jméno: simson
IP: uživatel7849
 Ahoj draci chci vyměnit přední tlumiče u mého simsona jedná se jen o péra.Co všechno budu muset koupit kromě tlumiču. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 16:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 16. srpna 2012 16:40
 Zdar draci kde si muzu koupit papíry na 175=356 kejvačku ??? zjistil jsem ze na veteránské papíry to nemá cenu tak diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 11:02
 Hledej po veteránskejch inzercích, na motoinzerci atd atd, občas se objeví, ale cena třeba 4000kč...někdy míň a někdy víc...
Datum: 16. srpna 2012 11:02
Jméno: Mejcin
IP: uživatel14324
 Zdravím kolegové dvoutakťáci! Dnes mi ficht začal vynechávat, jel jako když zařadíte vyšší kvalt při malé rychlosti a začne cukat. Pak zhasl docela, rotor od VAPE byl tak horký, že se na něm nedala udržet ruka a vůbec nedával jisrku. Po vychladnutí začal kopat do fajfky a nakonec začal házet slaboulinkou jiskru a já mohl dojet prakticky jen na jedničku, z kopce na dvojku domů (děsná ztráta výkonu a zase to cukání...). Co mohlo způsobit to přehřátí rotoru? (kolem gufera na straně zápalka nic, včechno čisté). Vážně nevím, předtím to nikdy neudělal a má po GO najeto cca 3 500 km. Díky za nápady nebo radu. Užíveje sezónu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2012 13:56
Jméno: mejcin
IP: uživatel14331
 rotor se statoru ani nedostkne, nikde ani stopa po škrábnutí.... :o
Datum: 17. srpna 2012 13:56
Jméno: xrc4
IP: uživatel14330
 netře se ti náhodou rotor se statorem...
Datum: 16. srpna 2012 23:20
 Zdar draci,problém ( jawa 21 ) nejede ... jiskra jak cumel .. menzín teče ( odskoušeno na druhým fichtlu ) ale stejně na roztlačení možná tak 2 - 3 prdy ale nic víc ...rnCo s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 19:55
 JJ byl to odtrh a předstih ... ale řeším tu ještě jeden problém ... posílal sem to na výbrus s tím že je to strašně líný a netáhlo to ... borec mi to vrátíl s tím že tomu musel udělat 2 výbrusy protože ta vložka byla opotřebená dost ... takže tam mám 2. výbrus ... když porovnám ještě jednoho pincka na kterým mám měsíc starý taky 2.výbrus ... tak stále soudím že je to strašně líný !!! bojím se jestli jsem neohl trochu ijnici :/// jediný způsob bude asi to rozdělat a mrknout se jestli není píst z jedné strany opálenej více co ?
Datum: 15. srpna 2012 19:55
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel14319
 skús prečistiť karburátor
Datum: 15. srpna 2012 18:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 asi to budeš muset opravit... jako například nastavit odtrh a předstih.
Datum: 15. srpna 2012 17:31
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdar kluci už jsem zoufalej. Dostal jsem 20, která 30let stála ve sklepě,tak jsem se dal do práce. GO motoru, vypálenej výfuk, karburátor seřízenej, nové kladívko + kondík, ale nechce jed. Když ho seřídím, aby jel, stejně nechce pořádně táhnout, svíčka pořát černá už nevím co s tím, ještě se mi nic podobného nestalo. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2012 13:11
Jméno: Jarin
IP: uživatel14338
 Ten filtr mě už taky napadl, tak mám obědnanej jinej. Jinak hladina i trysky ok. Je mi to záhadou dělám už fíky dlouho, ale tohle jsem ještě nezažil. Seřídím ho i tak, že startuje na první našlápnutí i po dvouh dnech. Ale rozjedu se, první kopec a nejede, svíčka pořád černá. Ještě mě napadlo koupit novou svíčku a kondík i když byly nový, možná i novou indučku, ta je původní. Jinak už nevím co s tím.
Datum: 18. srpna 2012 13:11
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
 ucpané sání (airbox, filtr) nebo vysoká hladina v karburátoru, velká tryska, nezavírající jehlový ventil karbu, to mě tak napadá...
Datum: 17. srpna 2012 20:55
Jméno: salám
IP: uživatel12689
 zdar odborníci, mám pařeza 550 rv. 56 ale má to klakson pod světlem a 6 prolisů, ale má i nádrž bez prolisů a zadní blatník s jednou vspěrou a pravostranej karbec, není tahle kombinace divná ? nebo se to mohlo vyrábět i takhle? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 13:17
|



|