|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petr
IP: uživatel15632
 zdarec, u pionýra když trochu víc vytočím jedničku, chci hodit dvojku, dostanu se až na neutrál mezi dvojku a trojku, to bude asi ta přitláčecí pružina unavená, nebo to muže ještě neco zpusobovat? jinak rychlosti nevyskakují, jen tento problém, dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2017 12:16
Jméno: pedrito
IP: uživatel19150
 Ahoj, mám také popisovaný problém, ale nerozumím navrhovanému řešení ("ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule"  - o co přesně se jedná, resp. co mám udělat?
Děkuji předem
Datum: 14. června 2017 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel18004
 Ano,opatrně.
Datum: 12. dubna 2015 18:51
Jméno: petr
IP: uživatel15632
 ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule
Datum: 12. dubna 2015 15:14
Jméno: petr
IP: uživatel15632
 byl sem se schválně podívat, šroub tam je, při vytočení jedničky tak napul normálně zařadí, ve vysokých točkách vždy přeskočí, a musím se vracet, to už nepřeskočí, ale vrátím se na dva
Datum: 12. dubna 2015 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel18002
 Že ty tam nemáš dorazovej šroub?
Datum: 12. dubna 2015 11:47
Jméno: marcek
IP: uživatel17345
 Zdarec draci,potřebuji od Vás poradit,jde doma nějak opravit Tachometr,ručička mi neukazuje rychlost co je tam spatně,nebo co by tam mohlo být opotřebované,jedná se o tachometr na 1 typ mustanga,ale je to uplně stejný tachometr jako má pionýr,za rady jak to opravit moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2015 20:27
 Než začneš něco dělat s tachometrem, tak nejdřív zkontroluj, jestli je v pořádku náhon tachometru (lanko) a taky jestli nejsou ustřřihnutý kolíky, co pohání šnek tachometru (to co je u zadního kola)
Datum: 11. dubna 2015 20:27
Jméno: radek
IP: uživatel16610
 Čau draci mám problém a newim čím to je normálně mám babettu a když ji tlačim dopředu tak v pohodě ale když chci couvnout dozadu tak babetta skube prosté jako když tam je rychlost a když na tom jedu a chci se zastavit tak to nejde protože to furt jede prosté je tam rychlost a když to dam ze stojanku TK chcipne protože chce jet  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 11:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nemáš moc otáček? Skuz trochu ubrat unášejí ti to čelisti
Datum: 05. dubna 2015 11:40
Jméno: filip
IP: uživatel17975
 Zdar , jak je mozny ze vyndal sem 5 lamel a vejdou sa tam 4 ? Proste tu 5 ani napad tam dat ... Jawa 250/559 ... Lamale maju vnutorne ozubeni .. Je mozny ze to pojede i ze 4 ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 10:23
Jméno: filip
IP: uživatel17978
 Doteho kosa sa mi 4 plech a 5 lamela nezmesti
Datum: 03. dubna 2015 10:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17977
 Praxe me naucila ze nepojede ...teda jen po rovine v kopci ti zacne klouAt spojka ..maj by 4 kovovy a 5 s korkem...doufam zes to nepomichal s kyvackou..ma jine misky a pruziny..apropi co ti nejde dat dohromady? Kdyz das 5 jsou pruziny zavitama na sobe ci proc to nejdw?
Datum: 03. dubna 2015 0:03
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 ahoj chci se zeptat když skládám spojku s ferodovímy lamelamy tak mám lamely nejdřív potřít olejem než je složím nebo ne? ještě s těmito mamelamy nemám skušenoti
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2015 13:25
 Ano, ferodo lamely před složením potři převodovým olejem popř. když bude potřeba, tak pilníkem trochu zvětši tu vnitřní díru v lamelách  . PS: a trochu zapracuj na té češtině...
Datum: 02. dubna 2015 13:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ano, potřít olejem, nebo ideálně namočit třeba na hodinku.
Datum: 02. dubna 2015 7:43
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 čau lidi Rozebíral jsem motor kvůli tomu že mi vyskakovala dvojka, vyměnil jsem hřidele měli trošku obroušené drážky tak sem si myslel že to bude tím, složil jsem převodovku a skoušel jsem řadit rukou a otáčet hřídělí a ta dvojika vyskakuje ještě víc než před tím už aji trojka trochu blbne. myslím si že to bude určitě automatem ale nepřišel jsem na nic. akorát jak jsem chtěl zašroubovat ten dorazovej šroubek jak je na automatu tak jsem zistil že ta díra je o něakej kousek posunutá a že tam ten šroubek jde těžko zašroubovat a šroubuje se tam zekřiva. tak mě napadlo jestli není ten automat není něakej poohibanej a nesedí to tam asi jak by mělo. a už fakt nevím co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel17980
 Rozeber to a jen si do spodního karteru naskládej převodovku s vidličkou a automatem,automat si usaď do zářezu a jen ho lehce utahni aby byl zaaretovanej,ale šlo s nim pohnout a řaď si a toč si ať vůbec vidíš co se tam děje,mužeš mít jen nějak ohlej ten aretační kus ... taky uvidíš kam ti to řadí dvojku,jestli to dořazuje až do kraje jedničku i trojku ... no klasika ... to se dělá než motor složí... ale nejspíš budeš mít klasicky ohlodaný koliky na kolečkách,ohlodaný hřídele ,šílenej vakl na předloze a trochu jeblej automat ... ono je to jedno s druhym ... jak vyskakuje dvojka a k ní ještě jeden kvalt tak je to vždy totálka ...
Datum: 03. dubna 2015 15:52
Jméno: David
IP: uživatel17970
 Zdravím Draci, je možné aby se mi karter u Pionýra nějak ''zkroutil'' po vyvaření? Nechal jsem si totiž vyvařit vymlácenou přepážku k zapalování (od řetězu) a 1) Nešlo mi tam vůbec dát nové ložisko (na náboji) 2) Po složení motoru se mi klika otáčí dost ztuha (a přitom montáž klasika - ložisko do mražáku a karter nahřátý horkovzduškou, karter naklepávaný dřevěnou paličkou).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2015 15:18
Jméno: jc3
IP: uživatel16863
 Kontrola kliky je samozřejmost, dole jsem se asi vyjádřil nepřesně. Pobírání nepřesností ložisky patřilo ještě k debatě o křížení hřídelí. Nicméně, nemáte tip na šikovnýho klikaře v okolí Liberce (+100km)? V Ahře jsem nebyl spokojen s cenou a Červený Kostelec je už trochu z ruky. A posílání opravený kliky poštou řešit nechci.
Datum: 02. dubna 2015 15:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No nedramatizoval, ale těch pár korun co dám za kontrolu se vyplatí. Zase je fakt, že mám udělaných klikovek skoro pořád plnou skříň tak je vždycky kam sáhnout  . Zrovna dneska zas pojede plná bedna na repas
Datum: 02. dubna 2015 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel17973
 Pro seriovku bych to tolik nedramatizoval. A tu kliku bych taky tolik nedramatizoval. Vše se prostě musí točit volně. A Marek má ty videa hezký. Při centrování kliky po výměně ojnice snad každej normální člověk,kterej to dělá a umí,tak snad vidí,jestli ta klika kope a nebo ne... další věc je,že různí lidi k tomu přistupují různě ... takže když budu chtít udělat kliku do "závodního" motoru tak se obrátim na někoho úplně jinýho,než kde nechávam dělat (repasovat) kliky do obyčejnejch seriovek.... sranda je,že mi nejvíc jede klika,kterou jsem náhodně koupil asi před 10-12 lety na burze,zjevně toho moc nenajela,hned šla tenkrát do seriovky,vypadala pěkně,bez vaklu,dnes bych takovou kliku do motoru už nedal... ale holt náhoda je náhoda... spíš štěstí ...
Datum: 02. dubna 2015 12:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ložiska musí běžet ideálně a ne vychytávat vůle. Jak už jsem tu jednou říkal.... chceš funkční klikovku?? Tak rozlisovat, minimálně zkontrolovat slisovat a vycentrovat, ideální ovšem je jí celou řádně zrepasovat. Dávat do motoru kliku která běhala bůh ví jak dlouho a bůh ví v jakých podmínkách to nemá cenu. A to že někdo vezme kliku do ruky a od oka řekne ta je dobrá je ta největší hovadina. Já si třeba nechávám kontrolovat i kliky, který jsem dělal před rokem a vím, že jezdily na plnou syntetiku.
Datum: 02. dubna 2015 9:35
Jméno: jc3
IP: uživatel16863
 Jo, takže pokud chci dobře jedoucí motor, tak nezbývá než pokusně skládat spodky motoru s ložisky, s klikou a s hřídelema tak dlouho, až trefím na jeden OK? Zkurvenou klikou se myslí klika bez repase nebo je tam taky nějaký podobný háček? Myslel jsem si, že tyhle nepřesnosti poberou ložiska...
Datum: 02. dubna 2015 8:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tady ještě jedno video i s převodovkou  https://www.youtube.com/watch?v=yjkx0kuSzLs
Datum: 02. dubna 2015 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel17971
 Zkurvený a nepárový kartery a zkurvená klika jedou víceméně vždy hůř. Nejhorší je,že se to na seriovce špatně poznává. On ten problém může být v okolí 6000-7000ot/min a třeba do 60km/h nic zvláštního nepociťuješ,jen možná že to v otáčkách trochu vibruje,ale na druhou stranu málokdo drtí pio na jedničku a na dvojku do maxima,to všichni ženem až trojku...a na tý se to pozná ...ale zas ne vždy... jak motor nechce přes 6000ot/min a jede stěží 60 po rovině je špatnej spodek motoru (když pominu chyby nastavení a jiné možné odpory)...často je to spojené s líným rozjezdem (nemá to moc snahu tahnout). Problém graduje když takovejhle blbej motor osadíš válcem,kterej trochu jede ... pak to najednou v porovnání se seriovkou dole vůbec nejede a nechce to ani za nic lezt přes 6500-7000ot/min - no jak když tam máš omezovač - přitom mužeš mít motor po GO,jen je buď blbě složenej,nepárovej a nebo už nakoplej. Blbý je,že na tý seriovce se to nějak uvolní a +/- si to nějak "sedne" ,ale je tam ten problém furt,jen se tolik neprojevuje - je to třeba trochu línější,ale jinak gut - v extrémech jede třeba jen 55km/h,je hrozně línej,netahne do kopců... v reálu ztrácíš i víc jak třetinu výkonu motoru v odporech zkříženejch hřídelí ... a pokud se to zkroutilo,že tam nedáš ložisko tak to dál už ani neskládej,to nemá význam.
Datum: 01. dubna 2015 15:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Je třeba halda speciálních přípravků a hodně zručný mechanik..... troufnu si říct jeden z absolutně nejlepších co se pionýrů týká. V domácích podmínkách na to zapoměň. Jinak to, že se klika po montáži netočí je hodně špatně a ne že je to normální. Mrkni jak se má po montáži točit. https://www.youtube.com/watch?v=KVE1bouh2z0
Datum: 01. dubna 2015 14:48
Jméno: David
IP: uživatel17972
 Ok. Uvidí se jak to pojede... No a jakým způsobem se to pak většinou rovná?
Datum: 01. dubna 2015 10:51
Jméno: Josef
IP: uživatel14645
 Ja bych to zas tak špatně neviděl, zaleži na tom kdo to vyřil a jak moc, zkus a uvidíš, třeba to pojede ještě líp.. to že se klika po složení motoru točí ztuha je normální, protože od sebe roztahneš vnitřní kroužky ložisek..
Datum: 01. dubna 2015 10:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně, většinou je z toho po jakémkoliv neodborném zásahu takové malé vlnobití
Datum: 01. dubna 2015 7:16
 osobně si myslím že se to pokroutí naprosto celé, ne jen dosedací plocha
Datum: 01. dubna 2015 7:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ano přesně tohle se děje, s kartery u pionýra je všeobecně problém. Jsou v některých místech velmi tenké a stačí nešetrně rozpůlit motor nebo vyndat ložiska kladivem a jsou pokroucené tak, že z nich dobře funkční motor nikdo nesloží. Jedině, že by kartery následně absolvovali docela složitou léčebnou kůru. To jsou pak ty věčné dotazy proč lidem po GO pionýr nejede jak má. To samé je z klikovkou. Každý ji vyndá palicí následně jí prohlásí za ještě dobrou a nacpe zpět do motoru. Přitom no skutečné posouzení klikovky je třeba jí rozlisovat. Bez rozlisování je možné tak maximálně zhodnotit, zda bude ještě klika repasovatelná nebo je už do šrotu.
Datum: 01. dubna 2015 7:12
Jméno: jc3
IP: uživatel16863
 Marquee: Můžeš to prosím trochu rozvinout, pokud to není tajné? Zkroutí se dosedací plocha a následkem toho nejsou ložiska kliky v ose?
Datum: 31. března 2015 18:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jo pokroutí se na 100%, na první pohled si toho možná ani nevšimneš ale na výkonu motoru to pak poznáš, spousta lidí ti bude tvrdit, že to tak není, ale je  . Zrovna teď o víkendu jsem si přivezl kartery na kterých se vařilo, naštěstí to dělal člověk, který ví co dělá, tak je rovnou srovnal. Teď jsou na tom lépe než byly s fabriky
Datum: 31. března 2015 12:56
Jméno: ondra
IP: uživatel17967
 zdar\r\n\r\nsynator si dovezl mutanga,problem byl ze nesel nakopnou a taky neslo radit,po rozpuleni jsem zjistl ze radicka je nejaka pofiderni,mel jsem jednu zalozni tak jsem ji ve sveraku zkusil a ok ,nakopnou to neslo pac bylo praskle kolecko,tak jsemmotor slozil kdyz byl pul motor slozenej tak jsem zkusil radit a startovat vse ok motor jsem slozil synator si namontoval a zjisti ze tam nezaradi zadny stupen nevim co stim delal nebyl v tom olej a zrejme skousel radit pulit se mi to nechce nevite co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2015 17:50
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 v první řadě pootoč hnacim ozubeným kolečkem když nic tak skus přitáhnout ten automat z vrchu jestli není povolený jestly ne tak musíš pulit muže to být vyskočená pružinka v automatu nebo ta tyčka. a že řadil bez oleja je jedno
Datum: 30. března 2015 17:50
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
Posl.aktualizace: 29. března 2015 10:46
 jasne draku, to tam pasuje jako orig
Datum: 29. března 2015 10:46
Jméno: ....
IP: uživatel16308
 Ahoj, skládám motor Jawa 20. No a teď nevím jak dát ty tyčky na spojce procházející převodovkou....takže otázka zní jak? Napadlo mě krátká pak kulička pak dlouhá, ale radši se ptám..  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2015 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel17964
 Souhlas. Ale bacha,opravdový borci tam dávaj hřebik naskrz
Datum: 27. března 2015 20:14
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 ano draku napadlo tě to správně
Datum: 27. března 2015 18:28
Jméno: Zdena
IP: uživatel17957
 Ahojte, prosím nevím jsi rady, jak na babettě 207 stáhnout z kliky spojkový buben. Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 21:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Bud na to primo urcenym srahovakem ..vyrabi ho tk moto...anebo nahulvata obyc stahovakem...nechast tam ten silnej buben a3 srouby a vytocist jen ten prostredni 8 s velkou hlavou ..a za buben trnes stahovakem
Datum: 23. března 2015 21:00
 Zdravim draci , nevite nekdo nahodou jaka je matka na retezovem kolecku (jde mi o zavit) u yamahy xt 600 rv.1990 (posledni tip bez starteru) PS: omlouvam se ze to sem nepatri.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2015 15:54
 Zdar pioníři,prosím o radu nedávno jsem jel se svím strojem jawa 20 za jízdy mi vyskočila rychlost a už tam nešlo nic zařadit.Kvalty tam šly ale jako by tam byl furt neutrál.Prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 20:52
 Zdar chlapi tak to byla pružinka v automatu.
Datum: 23. března 2015 20:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Minuly rok jsem tu me 638 s odelenou spojkou od hridela prevodovky ....jinak zkouset ale vypada to na puleni tak zvaz zda to das sam anebo to radej das nekomu
Datum: 20. března 2015 14:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 To se mi taky jednou stalo.  Strhly se mi zuby řetězového kolečka co jdou na hřídel.
Datum: 20. března 2015 8:39
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 A neutrhly se ti zuby pod rozetkou v motoru? Jinak půlit,to jinak nezjistíš.
Datum: 20. března 2015 6:45
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Ať tak jako tak, budeš to muset rozpůlit. myslím že bude vysypaná pružina automatu.
Datum: 19. března 2015 21:50
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj jaký je lepší automat u fichtla na výdrž s plíškovou pružinkou nebo s normál pružinkami který je lepší který byste použili ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2015 6:42
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 Dej tam hlavně ten,kterej tam patří  jedno provedení je určitě z ouzkýho motoru ... (555,05)
Datum: 20. března 2015 6:42
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, je pravda že ferodová spojka za mokra (v oleji) oproti korku víc klouže? Nebo je to blbost a ferodo prostě ,,neprokluzuje" ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2015 17:38
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Díky za odpovědi
Datum: 19. března 2015 17:38
 Je to přesně jak napsal standa v prvním přízpěvku. Ferodo lamely víc vydrží a pokud je spojka dobře seřízená, tak nekloužou i když dostanou víc zabrat
Datum: 19. března 2015 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel4861
 Jasně,ferodo lamela ti zničila převodovku  To byla asi chyba někde jinde ne
Datum: 19. března 2015 10:24
Jméno: pepa
IP: uživatel17948
 Mel jsem 555s ferodem spojce nic nebylo ale predloha byla bez zubu
Datum: 19. března 2015 8:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Korky maji vetsi soucintel treni nez ferodo. Ale zase ma spoustu nevyhod. Ale to te zacne zajimat az s naslapanym motorem a mensim primarem. Na seriaka jsou ferodo lamely super. Vydrzi dlouho a fungujou.
Datum: 19. března 2015 0:07
Jméno: standa
IP: uživatel17945
 Ferodo lamely se používaj protože víc udržej a víc vydržej,tak co myslíš ??? Ovšem je realitou,že se stává některý zdejším "odborníkům" že jim ferodo kloužou či nevypínají. Předeslal bych,že při montáži lamel normálně uvažujícím člověkem se to stát nemůže a vše chodí na 100% a ani jako nové netahnou - hned naplno vypínají. Já mám s těma lamelama perfektní zkušenost,mužu jen doporučit. Olej nejlevnější převodový PP80 (Trans 80).
Datum: 18. března 2015 20:58
Jméno: ahoj
IP: uživatel11232
 Ahoj, musí se u 21 prodlužovat řetěz při převodu 11/60 ?? Nebo jaký jezdíte terénní převod ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2015 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 Jen upozorním na detail,kterej bych já teda řešil. Nestav to jako hotovku pro jeden převod - jednu sestavu rozeta/rozeta... jestli se ti bude lámat řetěz přes kyvku tak to vyřeš rovnou načisto...muže se stát že pak budeš chtít jezdit jiný převody a velká rozeta tě bude limitovat v úzkém rozsahu. Navíc kvůli velké rozetě nejdou použít některé z tlumičů... to jen detail... vždy jde vše nějak pořešit,upravit,předělat,to je jasný,ale sám vim jak se potom člověku nechce,když už je vše načisto hotový,nalakovaný,fajnový,pěkný... takle už 2 roky měnim kryt řetězu,zadní tlumiče,přední kluzáky a zkracuju držák výfuku... jsou to všechno záležitosti na 20minut,,uříznout, přivařit,ale to je pak vše rozebratobrousit,připravit pod lak,nalakovat ... a nikde nic neorvat ... no já jsem na to pečlivka...a prostě se mi "nechce" ... jen proto,že jsem při GO některý věci podcenil a nepočítal jsem s tim ... p
Datum: 20. března 2015 16:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
Datum: 19. března 2015 21:37
Jméno: ahoj
IP: uživatel11232
 Odpovídá to zhruba 5 zubů - 5 km/h a sekundár 1 z. - 5 km/h ne ???
Datum: 18. března 2015 19:20
Jméno: ahoj
IP: uživatel11232
 No mám to do terénu .... takže nakonec jsem vymyslel převod 12/65 aby se mi nelámal řetěz o kyvku .... páč to budu trošku zvedat. Tak by to mělo jet v plnejch točkách na 3 ku 45 - 50 km/h ????
Datum: 18. března 2015 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel17945
 On i převod 11/55 je na silnici moc pomalej... 11/60 to je prostě do terénu na nějakej technickej fichtlcup...
Datum: 17. března 2015 15:16
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 zdar měl jsem na sérii tento stejný převod.. žetěz jsem měl.. : uplně nový + spojka + jeden článek + spojka.. tento převod je super ale je jenom pouze na zadní cesty kde se tomu moc nechce na silnici to je uplne nahovno protože to na 3ku jede 45km/h a mé to strašný otáčky
Datum: 16. března 2015 22:25
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jsou nějaké problémy s klecemy kuliček u novějších ložisek , které už nemají klec pro kuličky ,,snýtovanou" ale klec pro kuličky už je pouze do sebe jenom zaohýbaná (jednoduší výroba )... ? Konkrétně jsem na to přišel u ložisek SKF. Měl jste stím někdo nějaké problémy, nebo to vydrží uplně stejně jako klec ,,snýtovaná" ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2015 16:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17946
 Proste to tam dej a uvidis jestli si nekoupil cinske padelky....ikdyz je pravda ze na jave kde vse plave v oleji a desetina neni mira to asi fungovat bude....to ze se nova vec nepovede je vzdy riziko proto je treba jen hodnotit co je funkcni zabehle a co je treba zdokonalit
Datum: 17. března 2015 16:15
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci jak maji byt hrube lamely do spojky CZ 125 476 diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2015 14:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17933
 Nevim z hlavy kolik nove ale jete maj funkcni minimum 4 mm ...staci? No odhadem 6 ...
Datum: 14. března 2015 14:55
 čus draci mam babettu 210 všetko ide ťah ma prehadzuje aš na jednu chybyčku .. ked jju naštartujem na stojane beži ako ma ale ked ju chcem dať dole zo stoja a pri tom my cely čas babetta beží davam ju dole koleso sa oprie ozem a zastvy motor ako keby mi nechcelo hodiť neutral vždy ma zaber a neviem prečo a spoky su všetko nove  prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2015 15:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17933
 Asi Ti malinko unasi spojka jinak cti navody moped se sundava ze stojanu se zabrzdenym kolem ...tj muzes ji malinko pridat plyn a v pohode se rozjet
Datum: 12. března 2015 15:15
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 čau. ted jsem rozdělal motor kvuli tomu že mě vyskakuje dvojka. zistil jsem že mám obroušeny hrany těch drážek na hlavní hřídeli tak to bude asi tím. ale ještě si myslím že to je řadcim automatem. ale nevím co by s nim mohlo být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2015 17:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 tak sem se na to dival vyměnil sem hřidel a obě ohzubená kolečka a jinak nevím. asi to bude všechno
Datum: 13. března 2015 17:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Dobre zitra na to mrknu a napisu.
Datum: 12. března 2015 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel17935
 Automat buď řadí anebo neřadí. To zjistíš tak,že to prostě zkusíš v ruce,ve svěráku a pak kontrola na motoru před složením. Koukni jestli nemá vidlička velkej vakl v tom malym cvočku (vodící čep) - kdyžtak vyměn a nebo víc roznejtuj. Vyměň vše co je ohlodané. Koukni na obě hřídele i obě kolečka,nestává se,že by bylo v háji jen jedno kolo a jedna hřídel,spíš bývá první ohlodaná předlohová hřídel vlivem axiálního posuvu ve vymletých futrech,takže koukni na vakl ve futrech a jestli neni zabouchaný futro pružiny na cvrčku pro startování. Vše zkoukni a kdyžtak napiš jak to vypadá,ať nekupuješ něco zbytečně a naopak abys něco neopoměl. Převodovka v pio je slabina,soudruzi to moc důmyslně nezkonstruovali ...
Datum: 12. března 2015 15:40
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 dobře . a s tím automatem nic být nemůže?
Datum: 12. března 2015 14:18
 Výměn kolečka a hřídel. Taky jsem mel podobný problém.
Datum: 11. března 2015 22:53
|



|