|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci, potrebuju poradit ohledne spojky na ČZ 125/476 motor po kompletnim GO a spojka je uplne cela nova lamely mezilamely pruziny proste vsechno ale jak ladim tak ladim nikdy se mi nepodari naladit tak tu spojku aby neprokluzovala premyslej jsem jestli to neni spatnym olejem nebo jestli bych to jeste nemel vypodlozit podlozkami pod pruzinky at to vic tlaci poradte mi co mam delat diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2015 11:54
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 jojo zacinam lamelou a konci mezilamelou mam tam puvodni misky jenom jsou tam nove pruziny mozna je mozne ze jsou kratke a slabe
Datum: 13. března 2015 11:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 mne to robilo tiež ale to som zle posklada lamely a medzilamely máš ich určite dobre ??? začal si lamela , medzilamela, lamela na vrch ti ot musi výjsť na medilamelu a tak potom vičko s miskami
Datum: 12. března 2015 14:24
Jméno: pepa
IP: uživatel17933
 Jedna vec na kterou se opomina a to nebyli od zubu lamel vymackany drazky na kosi? Ona ta spojka je stejna od kejvy po tento motor ktery ma stejne kobil jak 250...a taky pravda ze s tim spojka unasi ..spis ale kontroloval si i toto
Datum: 11. března 2015 21:05
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 lamely mam tady z fichltkramu ferodo a misky jsem nemenil jsou pubodni jeste to muze byt prevodovym olejem
Datum: 11. března 2015 13:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17933
 Jeste 476 ma jine misky s pruzinami ...misky jsou melci a pruzini kratsi pokut jdi dal misky z 356 a pruziny z 476 budou malo nasponovane a bude to klouzat...miska z 476 je pri bocnim pohledu skoro obdelnikova .. z 356 pripomina zvonecek...
Datum: 11. března 2015 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17933
 Nedal jsi tajvanske lamely ktere jsou nove tenci nez sjete original? Meril si je pred montazi? Jinak stahnout dockala a nastavit to dle nej steluje se to jinak nez pionir...prne uvolnit lanko a nastavit to na pulmesici a pak az lanko...
Datum: 11. března 2015 13:26
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, je pro pionýra lepší když jedu z prudkýho kopce, když dam neutral a občas brzdou přibržduju nebo je lepší mit tam rychlost a brzdit motorem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2015 20:30
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Hoši,hoši dvoutaktem se nikdy z kopce nebrzdí,
Datum: 16. března 2015 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel17939
 To si trochu přestřelil ne?
Datum: 15. března 2015 8:01
Jméno: jano
IP: uživatel17937
 Dole kopcom vypnuť zapalovanie a so zaradenou rychlosťou občas pridať plyn.
Datum: 14. března 2015 15:00
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Díky
Datum: 13. března 2015 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel17935
 Jako že zmáčkneš spojku,uděláš brrmm brrmm a zas pustíš spojku a jedeš dál bez plynu... brmm brmm... sem si připadal jak když naší malý holce dávam napít čaje
Datum: 12. března 2015 20:21
 Protůvat znamená, že brzdíš motorem, pak zmáčkneš spojku, protůruješ motor a spojku zase pustíš, vyřazovat vůbec nemusíš...
Datum: 12. března 2015 20:18
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Jak proturovat? Jako hodit neutral, pořadně mu naložit a zas dat kvalt a brzdit motorem?
Datum: 12. března 2015 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel17935
 Ze sněžky a z ještědu bych tůroval,jinak bych to asi neřešil ...
Datum: 12. března 2015 15:46
 Malý kopec motorem. Velký kopec taky motorem a občas proturujes motor aby se promazal válec.
Datum: 11. března 2015 22:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 když to bude dlouhý kopec tak to při brždění motorem můžeš zadřít
Datum: 11. března 2015 5:56
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, co má dělat nezatížený pionýr se správně fungující spojkou když mám smáčklou spojku zařazenou 1? Má stát na jenom na místě, nebo je normální když mi jede dopředu cca 10cm za vteřinu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2015 19:52
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Záleží jestli jsi něco se spojkou dělal. Jestli tam máš nový lamely tak si sednou. Ale správně fungující spojka se nehne.
Datum: 10. března 2015 19:52
 Zdar draci, mám problém u fíka. Rozdělal jsem spojku a dal nový lamely s korkama, pak jsem to složil, vyzkoušel, sešteloval a šlo to. Po chvilce jsem vyměnil svíčku, chtěl nastartovat a začla prokluzovat start páka, ale rychlosti byly v záběru, po chvíli ani to ne. Znovu sem to rozdělal a složil a zas to samý, neví někdo co by mohlo být špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2015 21:55
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Uvidím, běžně jsem viděl že se pod lemy miskek pružin dávají podložky aby se zvýšil přítlak... teď to šlape krásně, každopádně to chci zkusit jak se to bude chovat... od té doby co jsem to tam dal najeto v terénu kolem 60ti kilometrů a bez problémů..
Datum: 09. března 2015 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel17931
 Něco je špatně. Poznáš to až se ti to bude nejmíň hodit. Do normálně poskládaný spojky nenarveš dvě mezilamely.... prostě ne ... nedělal jsem jen pár motorů , takže vim o čem mluvim...
Datum: 09. března 2015 21:35
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 nene, to bych na ně nedal řetěz....
Datum: 09. března 2015 21:21
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 A neotočil jsi lamely?
Datum: 09. března 2015 19:58
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Pružiny jsem kupoval nový tady na fichtl krámku cca půl roku zpět.. a když chceš tak jde všechno.. sice je pravda že už jde trošku hůř páka ale je to na speciálu a vůbec mě to neomezuje...
Datum: 06. března 2015 8:02
 Podle mě jsou pružiny na spojce KO, protože kdyby nebyly unavený, tak tam tu druhou mezilamelu nemáš šanci dostat
Datum: 05. března 2015 23:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17921
 hm.. tak sem blbej já, dyť ta další mezilamela má vlastně taky výstupky takže se točí s košem komplet menu... no ale to nic nemění na tom že to asi nebude perfektní řešení.
Datum: 05. března 2015 22:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17921
 hm.. a tak proč teda spojka klouže když jsou lamely sjetý a jdou kov na kov?
Datum: 05. března 2015 22:20
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Ale to právě nemůže klouzat  dělá to přesnej opak...
Datum: 05. března 2015 22:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17921
 no furt tomu nerozumim, protože proč je teda spojka řešená takhle: kov-korek-kov-korek-kov... a ty máš jako kov-kov-korek-kov-korek-kov? to mě neřikej že se to neklouže!!
Datum: 05. března 2015 21:55
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Není důvod aby to klouzalo, na dno spojkovýho koše jsem dal mezilamelu abych zvýšil přítlak pružin...
Datum: 05. března 2015 21:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17921
 tomu nějak nerozumim... ty tam máš jako dvě mezi lamely? kde? a proč? dyť se to musí klouzat né?
Datum: 05. března 2015 21:38
 šla tam pěkně, při nasazování jsem takřka nepoznal rozdíl..
Datum: 05. března 2015 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel17916
 Jak si tam dostal druhou mezilamelu? Častokrát jsem rád,že s novejma lamelama sotva zamáčknu pružiny aby se tam vešla podložka a segrovka ....
Datum: 05. března 2015 14:14
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Tak aretačním šroubkem v deklu jsem to šteloval ale nešlo to.. nakonec jsem to vyřešil tím, že jsem mezi spojkovej koš a lamelu dal druhou mezilamelu a šlape krásně. Díky za návrhy
Datum: 04. března 2015 20:12
 V pravém deklu je červík zajištený maticí. zkus ho povolit. Pokud je moc dotažený spojka je trvale vypnutá.
Datum: 04. března 2015 19:02
 Co si tam dal za olej.
Datum: 04. března 2015 17:31
 ahoj lidi,potřebuji poradit,mám babetu 225,při startování mi náhle startovací páka nezabírá,vrací se ale proste jde na prázdno a motor nejde tedy nahodit,nevíte co s tím???pulit motor.???dík za info,klidně pište nebo volejte 739213532.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2015 11:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel17906
 Ahoj. Mám dotaz ohledně karterů na Stadion S22. Ať hledám na netu jak hledám, tak všichni mají z vrchu v bloku otvor na karbec ve tvaru vajíčka. Snad jen já, který mám už ten novější karbec, tu díru mám zaslepenou. Praskl mi blok, takže chci jednu půlku vyměnit, ale nemůžu najít nikde na prodej blok s tou zaslepenou dírou. Je to divné, protože ať se na to dívám jak chchi, tak to nevypadá, že by to bylo nějak zavařené. Vypadá to odlité od výroby. Nevíte něco o této problematice, případně kde tedy sehnat takový blok? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2015 19:54
Jméno: Tom
IP: uživatel13350
 Ahoj, kde přesně je máš prasklé? a jak moc? já mám skoro všechny bloky zavařený kolem té šlapací hřídele, ale ať to vaří sebelepší svářeč vždycky se to trošku pohlo tak jsem musel nechat přefrézovat dosesací plochu, a někdy i protočit díru na špalací hřídel a udělat tam novej ten železnej kus do toho se zápichem na O kroužek.
Datum: 01. března 2015 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel17907
 Ahoj. Aby motor dobře fungoval tak musí být kartery párové (vyrobené v původním páru a obrobené proti sobě - kartery zespod označeny stejnými znaky,čísly). Takže budeš muset stejně koupit oba kartery a je úplně jedno,jestli to budou kartery na S11 (otvor pro vajíčko) a nebo kartery na S22 (bez otvoru na vajíčko). Máš pravdu,že jsou to dva různý odlitky (viz. jak jsem psal),ovšem střeva motoru to má stejný...je to furt jeden ten a samej motor jen má a nebo nemá díru pro vajco ...
Datum: 01. března 2015 12:14
 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda jsou kolečka dvojky a trojky opravdu zaměnitelná mezi ČZ 450 a 477 ? Díky Zdeněk\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2015 8:01
 Tak abych to uzavřel  . Sehnal jsem kolečko ze 477 a vše šuplerou proměřil ze všech stran a předlohové kolo 3jky je stejné. Ostatní zatím nemám, ale asi to bude to samé
Datum: 14. března 2015 8:01
 To jsem samozřejmně udělal a číslování má pokaždé jiný začátek. Sesa tu prodává kolečka, která má nadepsané jak pro 477 tak pro 450, ale žádnej jinej shop to tak nemá a to si právě chci ověřit, abych neutratil zbytečně peníze
Datum: 07. března 2015 7:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Otevri katalog dilu a podivej se na oznaceni... Nebud liny!
Datum: 03. března 2015 18:25
Jméno: Honza
IP: uživatel15802
 Čus, mám prublém s převodovkou u pincka, vyměněný ložiska, papírový těsnění, ale jde to strašně ztuha, prostě když tam je neutrál a otočím spojkovým a na druhý straně si držím sekundár tak to prostě neudržím a už nevím co s tím je. Prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2015 7:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nebo proběhla kladivová výměna ložisek, případně pajcrem dělený kartery. Ono stačí vzít kladivo na demontáž ložisek, jedna blbě mířená a převodovkou neotočíš.
Datum: 20. února 2015 7:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nejspíše při montování ti vyskočila kulisa co řadí rychlosti. To je ta vydlička na kolečku na ty tyčce. Nebo ti nesedí ta tyčka v karteru. Rozdělat a dát znovu dohromady. Klikovku do mrazáku a karter ohřát(nejlépe horkovzduškou)
Datum: 19. února 2015 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel4628
 Bude to nejspíš zkřížený....povol to a zkus kartery posadit proti sobě tak,aby se převodovka i klika otáčeli volně. Možná nemáš párový kartery.
Datum: 19. února 2015 13:53
Jméno: Honza
IP: uživatel15802
 Už to mám složený, ale nejde tam neutrál mezi 1 a 2 je tam furt 1, mezi 2 a 3 neutrál jde. Není to tím že jsem prohodil to 20 a 18 zubý kolečko (silná dvojka) :/
Datum: 19. února 2015 10:43
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 A řadit ti tam jdou všechny rychlosti?
Datum: 18. února 2015 19:27
 ještě ti to možná někde drhne v těch mosazých pouzdrech kde drží hřídele.
Datum: 18. února 2015 17:55
 čus ten problém jsem měl před týdnem taky dal jsem tam papírový těsnění a nešlo to dal jsem tam 2 čtvrtky namáznul silikonem a problém byl vyřešen a všechno jde lehce tak jak má jít
Datum: 18. února 2015 15:30
Jméno: Jakub
IP: uživatel17877
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel17877
 Toho jsem si všiml,že je to napsané jen u levého (otevřeného) pouzdra.U toho v odkaze to není tak se raději ptám.
Datum: 18. února 2015 19:24
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Ne nemusí stačí jen nahřát kartér a naklepnout.Máš to napsaný i v informacích
Datum: 18. února 2015 18:04
Jméno: Honza
IP: uživatel11232
 Ahoj draci, jaký mám použít převodový poměr na fichltla do terénu ? Zatím mám primár origo a sek. 11/55, ale vážím okolo 105 kg, a na drapákách už jsem našel pár kotárů co nevyjedu  Přemýšlím o primáru 9Z. - jak rychle to s ním jede ? Nebo dát jen sekundár 10/60 a nechat primár origo ? Jinak motor mám po GO, maximálku na asfaltu dosahuju při mých kilech a 11Z i do mírnějších kopců  .\r\nDíky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2015 18:39
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 No s tvojí vahou problém(nic ve zlém) Dali jsme primár 9z problémem s řetízkem-na nový lamely nový řetez(o článek zkrácený) jsem nemohl dostat. Je to znát ale z kopců to přetočíš. Jezdili jsme potom 11/55. Jestli budeš jezdit cross po trati volil bych větší rozety než ten primerák. Nechá se splašit i 75z. Podle trati dát odpovídající rozetu
Datum: 13. února 2015 18:39
 nazdarek draci rozpulil jsem motor u mustanga a ted ho davam dohromady a mam velky problem pri dotazeni karteru jde velmi ztuha komplet cele soukoli. A kdyz ho znova rozpulim tak soukoli jde krasne lehce nevite nahodou co stim je a jak ten problem mam vyresit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2015 18:27
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Když to máš rozdělaný tak to zkus proměřit-dej soukolí do jednoho karteru a změř vzdálenost od hrany karteru k poslednímu soukolí. Na druhé straně hranu karteru k ložiskám. Ale když to tam bylo tak by to mělo sedět. Spíš to tam špatně dáváš. Při montaži s tím lehce pootáčej a hlavně ať ti dosedne ta tyčka co po ní chodí řadící kulisa. Vyraž take ty vodící válečky, ty doraž až když budeš mít kartery u sebe. Je lepší dát klikovku do mrazáku a ložiska ohřát horkovzduškou. Pak fofr než se srovnaj teploty
Datum: 12. února 2015 18:27
Jméno: Peťa
IP: uživatel17839
 Ahoj, kolik kilometrů vám tak zhruba vydrží ferodo lamely na pionýra? Zajímají mě oba dva typy, co tu prodává Sesa, jak ty levnější, tak ty dražší. Nebo, jestli někdo jezdí závody, tak kolik hodin/závodů vydržely. Ale pište prosím i ti, kdo mají ,,sérii""
a jezdí jen tak. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 17:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Měl jsem ten starší typ v "sériáku" a po pár závodech se natáhly zuby. Ten novější "speciál" v tom samém motoru zatím drží bez natažení.
Datum: 06. února 2015 17:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Já mám ferodo speciál skoro ve všem a loňskou sezónu byli i v závoďáku a dobrý.
Datum: 05. února 2015 19:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nekoukal jsem co tady sesa nabizí ale jezdily jsme 24h a vydrželi vpoho. Byli tedy ojetý ale ty železa po kterých jde primerák teď ale prý jsou kvalitnější
Datum: 05. února 2015 17:29
Jméno: fanda
IP: uživatel15423
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:06
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jo, ale to není sekundárko na motor jako takové je to vývod k sekačce. Potřebuji ty míry, ne rady jestli to sedí či nesedí..
Datum: 31. ledna 2015 20:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Jestli mas forsershmit..doufam ze to pisu dobre tak ta by mela mit motor ze simsona takze by dili sedet z nej
Datum: 31. ledna 2015 18:50
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam nějak neupravenej motor, jenom tam mam ferodový lamely, jaký olej se pro tuto spojku hodí nejvíc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 17:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 A jeste snad doporucim prevodovy pro mokrou spojku
Datum: 29. ledna 2015 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel17818
 Převodovej olej by vyhovoval,jestli PP 80 nebo 90 je tak nějak jedno ... podstatný je to slovo převodovej
Datum: 29. ledna 2015 7:31
Jméno: mustang cross
IP: uživatel17657
 zdar draci mám válec terenní RS karburátor převrtaný na 18,5 primár 9 zubů jakou rozetu mi doporučíte?nebo ještě nějaké úpravy? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel17816
 Ještě Vape a výfuk. Pak pořádně vyladit přední a zadní tlumiče a podvozek celkově,jinak jsi v háji i s motorem co jede
Datum: 28. ledna 2015 21:37
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Rozetu musíš dát takovou podle toho kde budeš jezdit. Musíš to zkoušet. Je taky rozdíl když na tom jede 50kilový nebo kdo má 70. To se těžko radí-zkoušet,zkoušet,zkoušet........
Datum: 28. ledna 2015 20:50
 Hojte chlapy, máte zkušenost se startovacím segmentem co tu nabízí Sesa? Mám neblahou zkušenost s jedním segmentem od jiného prodejce a nerad bych znova koupil něco co se za měsíc ožvýká  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 17:14
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 To se stává,když je nakopávačka špatně vymezená (což má polovina lidí),pak zuby nezabírají na plnou plochu ale jen hranama a pak se to dřív a nebo pozdějc strhne u starýho i replikovýho segmentu. U replikovýho někdy dřív. Koukni u rozpůlenýho motoru,jak to proti sobě sedí,většinou chce nakopávačka vypodložit za o-kroužkem alespoň jednou obyč podložkou. Eventuelně se muže ta podložka muže dát i do motoru mezi segment a druhej karter...uvidíš... někdy je potřeba,někdy ne...záleží taky hodně na tý ose (či jak to nazvat?) ... nevim proč,ale nejsou všechny stejný ... respektive neseděj stejně ... asi kvůli konkrétní poloze kolíčku na segment či zářezem pro klínek ...
Datum: 21. ledna 2015 17:14
Jméno: pepa
IP: uživatel17799
 Myslim ze logicky vyrobce nahrad dilu na 50 let stary kram bude jen jeden ale prekupniku mnoho  takze pokut najedes tolik ze replika nestaci dej starej original
Datum: 21. ledna 2015 14:40
Jméno: michal
IP: uživatel17796
 cau draci mam dotaz jak se pozna funkcni volnobezka co je v motoru u babety 210 mam jich par doma vyndanejch a nvm jak ma fungovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 12:01
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nevím jakou volnoběžku máš na mysli. O jediné volnoběžce co vím tak je v zadnim kole. V motoru jsou odstředivé pakny
Datum: 24. ledna 2015 12:01
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ahoj, je lepší zajíždět pionýra s korkovou spojkou nebo s ferodovou? Myslim si, že lepší bude ta korková protože asi nedrží tak pevně, nebi to je uplně jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2015 20:14
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Už v originál příručce je napsáno, aby se před startem nemačkala spojka, že pak bude klouzat startpáka (logicky protože startpáka jde přes spojku na primár). Myslel jsem to tak, že s ferodem tahle kratochvíle odpadá.
Datum: 20. ledna 2015 20:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak ti ta spojka nefunguje protože točíš s celou převodovkou. Jak zmáčkneš spojku tak přerušíš primární převod(ze spojky na klikovku). Je možný že již teď nové ferodo drží. Ahoj
Datum: 20. ledna 2015 17:53
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Já jsem s ferodem moc spokojený. Občas se mi u fíka stane taková blbost, že když jdu startovat, tak jako u velký mašiny zmáčknu spojku... U korků mi pak startpáka klouzala, ale u feroda si můžu mačkat před nakopnutím jak chci a neproklouzne.
Datum: 20. ledna 2015 17:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Ty novy, co tady ma Sesa, uz jsou z lepsiho materialu a drzi.
Datum: 19. ledna 2015 22:31
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ahoj na zajíždění nemá spojka vliv. Z vlastní zkušenosti je lepší korková protože déle vydrží. Ferodo mají měkké železa a jsou za chvíli vymačkané. Vyzkoušeno na závodech fichtl-24h. Ahoj Jirka
Datum: 19. ledna 2015 21:06
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Jak má držet nahon tacho na 21,ten je stahlej jenom tou velkou matkou ke kyvce.ptám se aby se mi neprotočil.náhon má kulatou ďíru veprostřed tak snad je to on.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 22:28
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Diky,už jsem drážku dodělal.je to ok.nechtěl jsem riskobat protočení.
Datum: 17. ledna 2015 22:28
 to mas nahon z jawy 555 tam drazka nebyla bez drážky to bylo i u prvních 05 když to dostatečně utáhneš melo by to držet
Datum: 17. ledna 2015 12:48
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 To tam právě vůbec nemám.není ten náhon z nečeho jinýho.vypadá že tam drážky ani nikdy nebyly.
Datum: 17. ledna 2015 11:23
 V náhonu by měla bejt drážka do který zapadne takovej prolis co je v napínáku a nemuže se to protočit teda jestly nedáš naopak napínák
Datum: 17. ledna 2015 10:17
 Zdravím Všetkých, vie mi niekto pomôcť ohľadne Jawa 555, aké výrobné čísla mali motory, nakoľko mám motor s číslom 40622 a kamarát tvrdí že je to motor z jawa 550.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2015 13:14
 Mezi motory 550 a 555 není, tedy vizuálně, mnoho rozdílů, poslední 550 měli snad stejný motor jako první 555, to ale nevím jistě. Co ovšem vím, je že strýcova 555 snad z roku 1958 má kuriozní výrobní číslo 202122, to číslo má 6 číslic, to tvé má jen 5 číslic, to by znamenalo, že motor mohl být vyroben někdy kolem let 56 a 57 (můj odhad), řekl bych, že určité vodítko ti může poskytnout tenhle stroj, podle všeho jedna z posledních 550 z roku 1958 a má číslo 92036 (5 číslic) http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-550-pionyr-parez-1958.html pak je tam ještě jenda z toho roku a ta už má 6 číslic, jenže začíná na 10... (čili tam někde začínalo šesti místné číslování) http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-550-pionyr-parez-1958-2.html
Datum: 19. ledna 2015 13:14
|



|