Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci jakej je rozdíl mezi ložisky skf a obyč ložisky za 40Kč? co ty levný ložiska, vydrží něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Jako do seriovky obyč ložiska stačí....v pohodě....oni stačej i do trochu upravenýho motoru.....ono stejnak na něco co točí přes 10 000 se kupujou ložiska spíš s C4 vůlí.....a to myslím běžně ZVL nikam nedodává....takže stejně jde a objednáš si někde C čtyřkový skf
Datum: 30. září 2011 23:02
 pre sériový motor sú podľa mňa postačujúce aj obyč, no pre upravený motor (dôležité do akej miery..) by som dal SKF, tie znesú dosť.
Datum: 30. září 2011 8:20
 mám ložiska IBE jedno za 40,- ...motor točí 9200 ot/min,komprese 12,8:1 a jezdí teda jenom rok ale nenesou známky opotřebení  určitě SKF jsou hodně dobré ale mě to přijde zbytečnost...  kdybych měl prachy jdu do nich
Datum: 29. září 2011 21:00
 draci nechci tahat z lidi penize ale kdo dela motor pro zivot a ne pro jen tak povozeni na poli,,ten ktery bud celkove renovuje a nebo chce najezdit spoustu tisic km,, tak si kupte alespon na kliku SKF,, vyplati se to,, ale kdo loziska nazasuje kladivem a nebo tlaci prez lozisko kliku nasilim,,tak je to skoda a SKFum ublizite hned na zacatku,,, nejdriv karter nehrejete vlozite lozisko, vemete horkovzducku a nahrejete lozisko dokud slina nezasici a pak jde klika do loziska jak po maslůe
Datum: 29. září 2011 20:17
 že vraj viac vydržia SKFky, to môže byt tým že sú presnejšie alebo z lepšieho matroša,
Datum: 29. září 2011 20:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 LOžiska ZVL toho vydrží hodně.Vždyt už jsou v pio. 40 let a pořád běhaj.Já osobně proti nim nic nemám ale radši jsem si na kliku dal SKF a mám jistotu, že ty ložiska tam budou už na furt.Mám ale v plánu motor dále upravovat takže je dobré miti to ocejchované...
Datum: 29. září 2011 19:57
Posl.aktualizace: 29. září 2011 15:20
 je to ok ked pri zlozenom motore nemá radiálnu vôlu
Datum: 29. září 2011 15:20
 Ahoj Dračice a Draci, chtěl bych Vás požádat o radu. Mám doma fichtlika na kterém jsem udělal komplet GO. Jede výborně až do doby, než přeřadím z dvojky na trojku...... Po-té to jak jak před výbrusem, netáhne, nemá výkon. Nemáte s tímto problémem nějaké zkušenosti???? předem děkuji za odpovědi Krepicz
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 23:27
 Tohle taky dělá záměna dílů z 05 na 21-23, máš vše původní?
Datum: 28. září 2011 23:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A nepřehodil si náhodou kolečka v převodovce?
Datum: 28. září 2011 19:50
Jméno: pepiscek
IP: uživatel12496
 čau draci chci se zeptat jak vyndat ložisko z pravého kdytu? nějak mi to nejde  dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 20:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Aha tak to teda nevím já jsem to vyndaval zatim jen ze dvou protože to ložisko se skoro nemuže zničit a v obou to bylo tak že měli plácnu 1,5 cm velké podložky ve kterých je ještě drážka na okrožek a ty podložky jsou v záhlubni pod ložiskem v okroužku pak ta tyčka normálně funguje no a právě přes ty podložky se to ložisko dá vyklepnout s jiným deklek zkušenost nemám a jestli je to origo nevím nic méně to tak vypadalo
Datum: 28. září 2011 20:18
 tiez som mal na mysli dekel z 20,21,23 iný dekel ani nemá ložisko
Datum: 28. září 2011 20:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 myslím dekl z 21-23, asi myslím každej na jinej dekl
Datum: 28. září 2011 20:05
 hmm tak teda máš čudný dekel, rozobral som uz pár a vsetky mali odliatok iba s dierkou pre tyčku, a to nešlo vyklepať lebo je to spolu je to súčasťou odliatku, strčil som sroub do ložiska a zvaril som to, potom som nahrial odliatok a vytiahnul ložisko,
Datum: 28. září 2011 20:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 to jenco: mě to právě vyklepnout šlo, pod tím jsou takový větší podložky kde je okroužek a normálně jsem to i s nima vyklepnul
Datum: 28. září 2011 19:53
 vyklepnut to nejde...
Datum: 28. září 2011 19:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Krytu čeho lodi, ledatla nebo co já vím... jestli myslíš z karteru u pionýra tak by to mělo jít když vyndáš tu spojkovou ,,packu,, z karteru a pak by to mělo jít vyklepnout
Datum: 28. září 2011 19:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel11570
 nevydělává se..ale mužeš to zkusit nahřát
Datum: 28. září 2011 19:33
 čau, mam čz 175/450 kross. Mam spojku ferodovou, ale rikam si jestli to na krosku neni horsi nez korek. Na normalní ježdění je to skvela vec, ale na krossku? Abych ji nespálil hnedka- nvm kolik vydrži nešetrnýho zacházení- dlouhý prokluzoání spojky, stavění motorky na prdel atd. Ze bych to jeste rozdelal a dal tam korkovou, nez zacnu jezdit. Pls poradte mi vaše zkušenosti a doporučení. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 19:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Právě že ferodo lamely jsou odolnější. V Kozmicích se mi povedlo zlikvidovat korky během 2 jízd, ferodo zatím vydrželo...
Datum: 27. září 2011 19:30
Jméno: Filinon
IP: uživatel1696
 Zdárek Draci a Dračice, mám čízku 250 sport 471 dvouválec a začla mě zlobit spojka. Při vymáčknutí spojky nevypne uplně (motorka pořád trochu táhne) a při puštění klouže. Předpokládám tedy, že bude potřeba vyměnit lamely, ale nenašel jsem zde žádné na tento konkrétní typ motorky. Našel jsem tu ale montážní klíč spojky na 471 (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/montazni_klic_spojky_panelka2.html) dá se předpokládat, že spojka bude stejná u všech modelů na který je určen tento klíč? a tedy pokud budu muset měnit lamely, tak mohu objednat tyto? (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkova_lamela_ferodo2.html). Předem děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 10:53
 Zdar hoši nešla mi na moji kyvačce seštelovat spojka i i když nešla spojka pri zastaveni nevypla uplne tak mi to pri jizde prokluzovalo tak jsem si ji rozebral podle cerne barvy usoudil ze jsou lamely po smrti koupil jsem nove naskladal je tam slozil zaroven jsem vymenil i olej v prevodovce a zaclo to delat to same prokluz nevypina je mozne ze uz jsou slabsi pruziny a nema to pritlak?? Diky za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 špatně seřízené....zkontroluj si krok vypínání.....je to dost citlivé......takle mi blbnul i pérák....stačilo to seřídit.....a to sou na tom stoleté lamely....a funguje dobře......
Datum: 22. září 2011 12:34
 Chcem sa spitat rozoberal som motor na jawe 555 lebo nesli rychlosti a pozeram vidlicka je dobra aj automat len na tej vidlicke co je ten koicek na automat tak ten kolicek sa kiva da sa snim tocit je to normalne alebo mam ju vymenit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2011 20:47
 nič z 20ky tam nepasuje
Datum: 21. září 2011 20:47
 neviem presne ci to pasuje ako celok ale len startovaci segment nepasuje. porovnaj si dlzku ci je to rovnake a skus zlozit prevodovku bez kluky a uvidis
Datum: 21. září 2011 20:26
 Chcem sa este spitat pasuje polmesiac z jawy 20 aj s oskou stary je vydraty.
Datum: 21. září 2011 20:09
 netreba...pokial tam drzi a nejde vybrat. radsej skontroluj ozubenie na automate, ci neni "tupe" a ohoblovane. To iste s celym ozubenim v prevodovke. vsetky hrany musia byt OK, ak je tam nieco "zbrusene" radsej vymenit.
Datum: 21. září 2011 19:56
 Čusák, chtěl bych si koupit jawetu sport, nebo stadiona s22. Co myslíte že je lepší? Jaweta sport se mi hrozně líbí, ale zase je drahá. Když už bych ty prachy do toho dal, tak ať to stojí za to. Nesere se to nějak moc oproti stadionu? Co líp jede?
Jestli někdo ví o nějaký jawetě sport na prodej tak bych byl rád. Internet jsem prolezl skoro celej a jsou tam většinou jen zrenovovaný za strašný prachy.
Chci nějakou do 15 ti tisíc. Nebo radši levnější a v horším stavu, zrenovoval bych si ji sám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2011 14:20
 Dík všem za odpovědi! Koupím teda asi toho staďáka. Když by se potom našla nějaká jaweta sport za výhodnou cenu tak jí koupim taky
Datum: 21. září 2011 14:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ano,přesně tak.Měl jsem oba uvedené typy mopedů a spíše doporučuji stadiona.Jak po stránce dílů a jejich dostupnosti tak po stránce té praktičnosti-lepší přístup ke karbecu mnohem odolnější rám atd.A podle mě ten stadák jede líp než jawettka.Nic proti jawettě moc se mi líbí ale když jsem jednou viděl rám který vozil 120kg chlapíka kterému nijak praskliny v něm nevadily což se mu oplatilo tím že při jedné jízdě se mu rám doslova rozložil a on se díky tomu málem zabil tak opravdu radši toho stadíka
Datum: 20. září 2011 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel12471
 Jaweta je super.ale stadion je praktičtější.....už třeba jen přístup ke karburátoru.....
Datum: 20. září 2011 11:24
 Za mě též stadion.
Datum: 19. září 2011 22:33
Jméno: Jiří
IP: uživatel12302
 Lepší je určitě Jawetta sport tu jen tak někdo nemá a je ceněná,a na aukru když ho budeš sledovat tak tam někdy se objevý za dobrý prachy co chceš. Jinak Stadion s22 je moc hezká a pohldná motorka na který se dá taky moc hezky jezdit... Ale Jawetta sport je Jawett sport.
Datum: 19. září 2011 22:06
 chlapy stadion s22 je dobrej ale určitě jede líp Jawetka.... spádovej karbec dělá s toho divy....
Datum: 19. září 2011 21:26
Jméno: sghSGS
IP: uživatel11925
 za mne určitě stadák s11 nebo s22.Ja bych byl rozhodne pro 22.Na jawetu nejsou díly i gdyž je to same jak na pickovi pomalu....ja sem pro stadion
Datum: 19. září 2011 20:30
 za mě Stadion...
Datum: 19. září 2011 20:05
 Jo to vím a neliší se to právě třeba tím válcem? Nechladí se to třeba hůř? Jo a taky jsem tu někde četl, že má jaweta dost bídnej rám, má staďák lepší? A co třeba tlumiče? Staďák má 2 teleskopický a jaweta jednu vinutou pružinu, nebo jak to je.
Datum: 19. září 2011 19:00
 stadák a jawetka majú uplne stejný motor akurát u jawety válec leží...
Datum: 19. září 2011 17:26
 čau draci, když si koupim nový pouzdra na na převodovku tak musej se vysoustružit? díky odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 12:22
Jméno: standa
IP: uživatel12462
 Já bych si rozhodně nekupoval "hotová" pouzdra .....každej motor neni stejnej.....takze vzdycky se musí odečíst výška pouzder z axiálu předlohy.....jinak řečeno když už to bude hotový,může se stát,že budeš mít "širší" bloky o nějakou desetinu a aniž by si za to mohl,tak budeš mít na "nově vymezený" předloze axiální vakl jak na staré.....v lepším případě se může stát,že bude předloha na těsno a bude potřeba pouzdra upravit..... Neberte to jako odrazování,ale berte to jako alternativu,která může nastat......
Datum: 19. září 2011 12:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Když je dobrý prodejce, nic se upravovat nemusí. Když je to vůl, tak ti prodá zmetka a když už to začneš soustružit, tak ještě zjistíš, že to není bronzový, ale že je to tvrdý jako fuleren. A jediná věc, co s tím dál je to, že to tomu kdo to prodal, omlátíš o hlavu. Kup si to tu na fichtlkrámku. Pak se s tímhle nesetkáš.
Datum: 18. září 2011 21:30
 len tak informačne originalne slepé puzdro nebolo treba vysustružiť iba priechodné
Datum: 18. září 2011 21:21
 Jakto? ona tam pasuje převodovka bez to aniž by se to vysoustružilo?
Datum: 18. září 2011 21:11
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Sesovy ne.
Datum: 18. září 2011 21:08
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 čus draci schánim primární kolečko 9 zubů na jawu 21 máte ho někdo nebo nemáte kontakt na SESU dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 20:56
 tak si to vypočítaj..... na 8. 10 to mozes mat doma...
Datum: 18. září 2011 20:56
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 aha škoda potřeboval bych ho na závody a ty jsou 8.10
Datum: 18. září 2011 20:49
 draku 9zub bude za tyden ba 14 dni,,sesa
Datum: 18. září 2011 20:47
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 nazdar draci, mám pionýra a pri trojce do kopce ve vysokých otáčkách cuká, ne že by už nemohl, mám tam 10 kolečko, po rovince to jede v pohode, mám i wape, jestli to muže souviset, prosím o rady, čím by to mohlo býti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tohle dělaj vibrace....začne odskakovat/zaskakovat palivovej ventilek v karbecu.....nehází ti zadní kolo?
Datum: 18. září 2011 13:18
 ty jsi to nepsal ale někdo níže ano
Datum: 18. září 2011 13:08
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 nikde jsem nepsal, že přidávám výkon, jen mám horský převod, bydlím v horách a na trojku to jede slušně, i do prudkého kopce, jen to cukání, cepák jsem už zkoušel, taktéž beze změny, zitra otestuju pořádně tu dvoju, a napíšu ti výsledek, dnes už sem měl pivo
Datum: 18. září 2011 12:59
 použitím menšího kolečka výkon nepřidáš,,,pouze zvýšíš sílu...jinak k dotazu já bych to viděl taky na benzín...Vape to dělat nebude....zkus tu 2. podržet déle v otáčkách a pokud to začne cukat taky tak je to jasný  no a nebo jak jedeš na 3. a začne to cukat tak zmáčkni cepák na karbcu
Datum: 18. září 2011 12:43
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 na dvojku plný to necuká, až na trojku, ve vysokých točkách, jen do toho kopce, nekdy to cuká pravidelně, cca co 2 vteřiny, jindy delší intervaly,
Datum: 18. září 2011 12:23
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 přátelé, typ je mustang, napsál sem to blbě, kohoutek je nový, nádrž čistá jak slovo boží, karburátor, hladina všecko v pořádku
Datum: 18. září 2011 12:20
 Vzhledem k uložení nádrže ne...spíš je prostě zasranej kohoutek nebo podobnej problém...
Datum: 18. září 2011 11:06
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 blbe dotékajíci benál by to mohl být vzhledenk uložení nádrže to je pravda...
Datum: 18. září 2011 10:38
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 na výkonu jo ala at tam máš zubu třeba 20 nebo 2 tak to nemá ŽÁDNÝ VLINV NA CUKÁNÍ
Datum: 18. září 2011 10:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Počet zubů hraje zatraceně velkou roli !!!
Datum: 18. září 2011 10:33
 Podle mě blbě dotejká benzín...
Datum: 18. září 2011 10:08
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 každopáně množství zubů na sekundárku dle mě nehraje roli
Datum: 18. září 2011 9:59
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 skus nastavit řetaz nebo třeba otočit sekundárko mě se jednou stávalo že to taky tak čudně cukalo a nakonec jsem zjistil žezuby na sekndárku pořádně nezapadaly do mezer v řetazu a tak hustě to cukalo a když jedeš do kopce tak je větší tlak na te řetaz a začne to cukat dle mě je to vono no uvidíš
Datum: 18. září 2011 9:58
 no mě příjde 10 zubů moc málo. dej tam 11 zubů nebo možná i 12
Datum: 18. září 2011 8:52
Posl.aktualizace: 17. září 2011 11:57
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Ono j vždycky lepší mít ložisko s C3 vůlí - Dlší životnost a nepatrné zvýšení výkonu (Ne hned ale třeba bez C3 normální ložisko ti po plácnu 1000KM se začn pomaloučku al jistě zadírad, tudíž snížení výkonu.). Tohle ti pojede plynule mnohem déle a jen tak se nevymlátí. Také záleží jak ho tam nainstaluješ protože když ho tam naboucháš kladivem tak ti to je k hovnu. Ale jinak super řešení ale také se od toho odvíjí cena,
Čus, Zetor.
Datum: 17. září 2011 11:57
 nejsem si úplně jist, ale pod spojku by mělo být ložisko 6202/C3
Datum: 17. září 2011 8:24
 jojo, díky tohle jsem potřeboval slyšet..
Datum: 16. září 2011 20:44
 Ano je to fajn varianta... taky to pouzivam pri generalke na kliku SKF a na prevodovku ZVL
Datum: 16. září 2011 20:32
Jméno: Dansek
IP: uživatel7751
 Čus chlapi. Repasuju si teď motor do Stadiona a na vidličce řazení - mezi hřídelkou a vidličkou je zalejváno mosazí, ale je tam prasklina a vydlička se mele, tak se bojim, aby to správně řadilo. Chci se teda zeptat, esli tam někam jde dát bodík svářečkou, aby to někde nevadilo nebo nedřelo při řazení. Poraďte mi nákej postup, díky.
Přikládám foto http://www.imager.cz/obrazek/135354/385/2011-09-13-18-18-47-jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 18:35
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci jak mám na ČZ 175 typ 477 natahnou tu pruzinu na startovani ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 21:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Musíš si to párkrát skusit a de sama  Psat dotazy je nesmysl!
Datum: 12. září 2011 21:22
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 ješte to nak skusim udelat
Datum: 12. září 2011 21:14
 Třeba ji zaháknout za výčnělek v karteru?
Datum: 12. září 2011 20:47
Jméno: maara
IP: uživatel11974
 zdar draci jak tlusté majíí být po zbroušení spojkové korky u pařeza 555 ? díky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 22:52
 Hele nvm , ale fakt to musí být tak akorát- zkousej to zbrusovat a davat tam tu spojku- melo by to být kolem tří milimetru
Datum: 12. září 2011 22:52
Jméno: zapasnik
IP: uživatel10270
 Zdravim. mam Jawu 350/640 a chtěl bych se zeptat jestli se do ní vejde 18ti nebo 19ti zubé kolečko. Mám tam 17ti zubé a chtěl bych tam dát větší ale nevím jestli se vejde průměrem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 19:39
Posl.aktualizace: 14. září 2011 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel12437
 do seriovky to nemá význam....ale třeba do upravenýho motoru jsou dobrý fluorkaučukový/vinilový -ozn. FPM/PKM ....každá firma má to označení jiné,ale tyhle dvě sou nejčastější
Datum: 14. září 2011 11:04
 Si radši kup obyčejný ale dvoubřitý.
Datum: 11. září 2011 18:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
  nato se vyser benzín je rozežere už jsem to viděl u dvou motorů, normálně ten vnitřní kroužek úplně upad
Datum: 11. září 2011 17:39
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 Čau, je možné aby řazení na java 21 bylo obrácené? 1. rychlostní stupeň dole a 3. nahoře
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 15:43
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 M6 je hlava toho šorubu... spletl sem se
Datum: 12. září 2011 15:43
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, já to tak mám na mustangu udělaný, že řadím jedna dolů... stačí navařit kulatinu na ten šroub do je M8 s hlavou M5 a normálně to dodělat jak je to vepředu u origo..
Datum: 12. září 2011 15:43
 jasně, dej tam řadící páku za 550, nebo 555, zašroubuješ jen osu řadičky místo zadního šoubu víka motoru a to je všechno.
Datum: 11. září 2011 10:12
 někde sem viděl že měl tu tyčku ne který je řad. páka přivařenou na zazním šroubu co drží motor.
Datum: 11. září 2011 10:11
 Nejde mi zařadit 1, nevíte čím to je ?...měl jsem strhnutý šroub na utahovani spojky, tak jsem ho vyměnil, a po 5 minutach jizdy mi tam nejde dat 1..prostě taham naplno nahoru ale jako by tam nebyla, a není tam ani neutrál pod jedničkou. Nemůže to nějak souviset s výměnou toho šroubku ? ale jak říkám, tak 5minut jsem s tím jezdil na 1 a v poho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 18:15
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zkus s tím popojet občas se stane že kolečka nejdou na sebe nebo maš v hajzlu kolečko(zuby)
Datum: 10. září 2011 18:29
 Dobrý už to valí
Datum: 10. září 2011 18:15
|



|