slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci jakej je rozdíl mezi ložisky skf a obyč ložisky za 40Kč? co ty levný ložiska, vydrží něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12513    
Jako do seriovky obyč ložiska stačí....v pohodě....oni stačej i do trochu upravenýho motoru.....ono stejnak na něco co točí přes 10 000 se kupujou ložiska spíš s C4 vůlí.....a to myslím běžně ZVL nikam nedodává....takže stejně jde a objednáš si někde C čtyřkový skf
 
 
Datum: 30. září 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pre sériový motor sú podľa mňa postačujúce aj obyč, no pre upravený motor (dôležité do akej miery..) by som dal SKF, tie znesú dosť.
 
 
Datum: 30. září 2011 8:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ložiska IBE jedno za 40,- ...motor točí 9200 ot/min,komprese 12,8:1 a jezdí teda jenom rok ale nenesou známky opotřebení :-) určitě SKF jsou hodně dobré ale mě to přijde zbytečnost... :-) kdybych měl prachy jdu do nich :-)
 
 
Datum: 29. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci nechci tahat z lidi penize ale kdo dela motor pro zivot a ne pro jen tak povozeni na poli,,ten ktery bud celkove renovuje a nebo chce najezdit spoustu tisic km,, tak si kupte alespon na kliku SKF,, vyplati se to,, ale kdo loziska nazasuje kladivem a nebo tlaci prez lozisko kliku nasilim,,tak je to skoda a SKFum ublizite hned na zacatku,,, nejdriv karter nehrejete vlozite lozisko, vemete horkovzducku a nahrejete lozisko dokud slina nezasici a pak jde klika do loziska jak po maslůe :-)
 
 
Datum: 29. září 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že vraj viac vydržia SKFky, to môže byt tým že sú presnejšie alebo z lepšieho matroša,
 
 
Datum: 29. září 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
LOžiska ZVL toho vydrží hodně.Vždyt už jsou v pio. 40 let a pořád běhaj.Já osobně proti nim nic nemám ale radši jsem si na kliku dal SKF a mám jistotu, že ty ložiska tam budou už na furt.Mám ale v plánu motor dále upravovat takže je dobré miti to ocejchované...
 
 
Datum: 29. září 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, chtěl bych poprosit vás více znalý o radu z jakýho materiálu nechat vyrobit pouzdro pro osu řadících vidliček na JAWu 638 ? Oska už tam má vakl skoro 1 cm do stran a při složenym motoru bez těsnění má axiální vůli asi 1 mm, což se mi moc nelíbí, tak bych to rád dal dohromady. Díky za rady fotky tady: http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/JAWA_638_Oprava%2C_uprava/#DSC00762.jpg (následujou ještě dvě další) ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ok ked pri zlozenom motore nemá radiálnu vôlu
 
 
Datum: 29. září 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: krepicz      E-mail:      IP: uživatel12500    
Ahoj Dračice a Draci, chtěl bych Vás požádat o radu. Mám doma fichtlika na kterém jsem udělal komplet GO. Jede výborně až do doby, než přeřadím z dvojky na trojku...... Po-té to jak jak před výbrusem, netáhne, nemá výkon. Nemáte s tímto problémem nějaké zkušenosti???? předem děkuji za odpovědi Krepicz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: magdon      E-mail:      IP: uživatel12495    
Tohle taky dělá záměna dílů z 05 na 21-23, máš vše původní?
 
 
Datum: 28. září 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
A nepřehodil si náhodou kolečka v převodovce?
 
 
Datum: 28. září 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel12496    
čau draci chci se zeptat jak vyndat ložisko z pravého kdytu? nějak mi to nejde :-( dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Aha tak to teda nevím já jsem to vyndaval zatim jen ze dvou protože to ložisko se skoro nemuže zničit a v obou to bylo tak že měli plácnu 1,5 cm velké podložky ve kterých je ještě drážka na okrožek a ty podložky jsou v záhlubni pod ložiskem v okroužku pak ta tyčka normálně funguje no a právě přes ty podložky se to ložisko dá vyklepnout s jiným deklek zkušenost nemám a jestli je to origo nevím nic méně to tak vypadalo
 
 
Datum: 28. září 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tiez som mal na mysli dekel z 20,21,23 iný dekel ani nemá ložisko
 
 
Datum: 28. září 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
myslím dekl z 21-23, asi myslím každej na jinej dekl
 
 
Datum: 28. září 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm tak teda máš čudný dekel, rozobral som uz pár a vsetky mali odliatok iba s dierkou pre tyčku, a to nešlo vyklepať lebo je to spolu je to súčasťou odliatku, strčil som sroub do ložiska a zvaril som to, potom som nahrial odliatok a vytiahnul ložisko,
 
 
Datum: 28. září 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
to jenco: mě to právě vyklepnout šlo, pod tím jsou takový větší podložky kde je okroužek a normálně jsem to i s nima vyklepnul
 
 
Datum: 28. září 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyklepnut to nejde...
 
 
Datum: 28. září 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Krytu čeho lodi, ledatla nebo co já vím... jestli myslíš z karteru u pionýra tak by to mělo jít když vyndáš tu spojkovou ,,packu,, z karteru a pak by to mělo jít vyklepnout
 
 
Datum: 28. září 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel11570    
nevydělává se..ale mužeš to zkusit nahřát
 
 
Datum: 28. září 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mam čz 175/450 kross. Mam spojku ferodovou, ale rikam si jestli to na krosku neni horsi nez korek. Na normalní ježdění je to skvela vec, ale na krossku? Abych ji nespálil hnedka- nvm kolik vydrži nešetrnýho zacházení- dlouhý prokluzoání spojky, stavění motorky na prdel atd. Ze bych to jeste rozdelal a dal tam korkovou, nez zacnu jezdit. Pls poradte mi vaše zkušenosti a doporučení. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Právě že ferodo lamely jsou odolnější. V Kozmicích se mi povedlo zlikvidovat korky během 2 jízd, ferodo zatím vydrželo...
 
 
Datum: 27. září 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Filinon      IP: uživatel1696    
Zdárek Draci a Dračice, mám čízku 250 sport 471 dvouválec a začla mě zlobit spojka. Při vymáčknutí spojky nevypne uplně (motorka pořád trochu táhne) a při puštění klouže. Předpokládám tedy, že bude potřeba vyměnit lamely, ale nenašel jsem zde žádné na tento konkrétní typ motorky. Našel jsem tu ale montážní klíč spojky na 471 (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/montazni_klic_spojky_panelka2.html) dá se předpokládat, že spojka bude stejná u všech modelů na který je určen tento klíč? a tedy pokud budu muset měnit lamely, tak mohu objednat tyto? (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkova_lamela_ferodo2.html). Předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši nešla mi na moji kyvačce seštelovat spojka i i když nešla spojka pri zastaveni nevypla uplne tak mi to pri jizde prokluzovalo tak jsem si ji rozebral podle cerne barvy usoudil ze jsou lamely po smrti koupil jsem nove naskladal je tam slozil zaroven jsem vymenil i olej v prevodovce a zaclo to delat to same prokluz nevypina je mozne ze uz jsou slabsi pruziny a nema to pritlak?? Diky za odpovedi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12476    
špatně seřízené....zkontroluj si krok vypínání.....je to dost citlivé......takle mi blbnul i pérák....stačilo to seřídit.....a to sou na tom stoleté lamely....a funguje dobře......
 
 
Datum: 22. září 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel12474    
Chcem sa spitat rozoberal som motor na jawe 555 lebo nesli rychlosti a pozeram vidlicka je dobra aj automat len na tej vidlicke co je ten koicek na automat tak ten kolicek sa kiva da sa snim tocit je to normalne alebo mam ju vymenit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nič z 20ky tam nepasuje
 
 
Datum: 21. září 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviem presne ci to pasuje ako celok ale len startovaci segment nepasuje. porovnaj si dlzku ci je to rovnake a skus zlozit prevodovku bez kluky a uvidis
 
 
Datum: 21. září 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: r.borik      E-mail:      IP: uživatel12474    
Chcem sa este spitat pasuje polmesiac z jawy 20 aj s oskou stary je vydraty.
 
 
Datum: 21. září 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
netreba...pokial tam drzi a nejde vybrat. radsej skontroluj ozubenie na automate, ci neni "tupe" a ohoblovane. To iste s celym ozubenim v prevodovke. vsetky hrany musia byt OK, ak je tam nieco "zbrusene" radsej vymenit.
 
 
Datum: 21. září 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: lanz      E-mail:      IP: uživatel11667    
Čusák, chtěl bych si koupit jawetu sport, nebo stadiona s22. Co myslíte že je lepší? Jaweta sport se mi hrozně líbí, ale zase je drahá. Když už bych ty prachy do toho dal, tak ať to stojí za to. Nesere se to nějak moc oproti stadionu? Co líp jede? Jestli někdo ví o nějaký jawetě sport na prodej tak bych byl rád. Internet jsem prolezl skoro celej a jsou tam většinou jen zrenovovaný za strašný prachy. Chci nějakou do 15 ti tisíc. Nebo radši levnější a v horším stavu, zrenovoval bych si ji sám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: lanz      E-mail:      IP: uživatel11667    
Dík všem za odpovědi! Koupím teda asi toho staďáka. Když by se potom našla nějaká jaweta sport za výhodnou cenu tak jí koupim taky :-D
 
 
Datum: 21. září 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ano,přesně tak.Měl jsem oba uvedené typy mopedů a spíše doporučuji stadiona.Jak po stránce dílů a jejich dostupnosti tak po stránce té praktičnosti-lepší přístup ke karbecu mnohem odolnější rám atd.A podle mě ten stadák jede líp než jawettka.Nic proti jawettě moc se mi líbí ale když jsem jednou viděl rám který vozil 120kg chlapíka kterému nijak praskliny v něm nevadily což se mu oplatilo tím že při jedné jízdě se mu rám doslova rozložil a on se díky tomu málem zabil tak opravdu radši toho stadíka
 
 
Datum: 20. září 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12471    
Jaweta je super.ale stadion je praktičtější.....už třeba jen přístup ke karburátoru.....
 
 
Datum: 20. září 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě též stadion. :-)
 
 
Datum: 19. září 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel12302    
Lepší je určitě Jawetta sport tu jen tak někdo nemá a je ceněná,a na aukru když ho budeš sledovat tak tam někdy se objevý za dobrý prachy co chceš. Jinak Stadion s22 je moc hezká a pohldná motorka na který se dá taky moc hezky jezdit... Ale Jawetta sport je Jawett sport.
 
 
Datum: 19. září 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapy stadion s22 je dobrej ale určitě jede líp Jawetka.... spádovej karbec dělá s toho divy....
 
 
Datum: 19. září 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: sghSGS      IP: uživatel11925    
za mne určitě stadák s11 nebo s22.Ja bych byl rozhodne pro 22.Na jawetu nejsou díly i gdyž je to same jak na pickovi pomalu....ja sem pro stadion
 
 
Datum: 19. září 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za mě Stadion...
 
 
Datum: 19. září 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: lanz      E-mail:      IP: uživatel11667    
Jo to vím a neliší se to právě třeba tím válcem? Nechladí se to třeba hůř? Jo a taky jsem tu někde četl, že má jaweta dost bídnej rám, má staďák lepší? A co třeba tlumiče? Staďák má 2 teleskopický a jaweta jednu vinutou pružinu, nebo jak to je.
 
 
Datum: 19. září 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stadák a jawetka majú uplne stejný motor akurát u jawety válec leží...
 
 
Datum: 19. září 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, když si koupim nový pouzdra na na převodovku tak musej se vysoustružit? díky odepište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12462    
Já bych si rozhodně nekupoval "hotová" pouzdra .....každej motor neni stejnej.....takze vzdycky se musí odečíst výška pouzder z axiálu předlohy.....jinak řečeno když už to bude hotový,může se stát,že budeš mít "širší" bloky o nějakou desetinu a aniž by si za to mohl,tak budeš mít na "nově vymezený" předloze axiální vakl jak na staré.....v lepším případě se může stát,že bude předloha na těsno a bude potřeba pouzdra upravit..... Neberte to jako odrazování,ale berte to jako alternativu,která může nastat......
 
 
Datum: 19. září 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Když je dobrý prodejce, nic se upravovat nemusí. Když je to vůl, tak ti prodá zmetka a když už to začneš soustružit, tak ještě zjistíš, že to není bronzový, ale že je to tvrdý jako fuleren. A jediná věc, co s tím dál je to, že to tomu kdo to prodal, omlátíš o hlavu. Kup si to tu na fichtlkrámku. Pak se s tímhle nesetkáš. :-)
 
 
Datum: 18. září 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
len tak informačne originalne slepé puzdro nebolo treba vysustružiť iba priechodné
 
 
Datum: 18. září 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
Jakto? ona tam pasuje převodovka bez to aniž by se to vysoustružilo?
 
 
Datum: 18. září 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Sesovy ne.
 
 
Datum: 18. září 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
čus draci schánim primární kolečko 9 zubů na jawu 21 máte ho někdo nebo nemáte kontakt na SESU dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si to vypočítaj..... na 8. 10 to mozes mat doma...
 
 
Datum: 18. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
aha škoda potřeboval bych ho na závody a ty jsou 8.10
 
 
Datum: 18. září 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku 9zub bude za tyden ba 14 dni,,sesa
 
 
Datum: 18. září 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12368    
nazdar draci, mám pionýra a pri trojce do kopce ve vysokých otáčkách cuká, ne že by už nemohl, mám tam 10 kolečko, po rovince to jede v pohode, mám i wape, jestli to muže souviset, prosím o rady, čím by to mohlo býti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
tohle dělaj vibrace....začne odskakovat/zaskakovat palivovej ventilek v karbecu.....nehází ti zadní kolo?
 
 
Datum: 18. září 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi to nepsal ale někdo níže ano :-)
 
 
Datum: 18. září 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12368    
nikde jsem nepsal, že přidávám výkon, jen mám horský převod, bydlím v horách a na trojku to jede slušně, i do prudkého kopce, jen to cukání, cepák jsem už zkoušel, taktéž beze změny, zitra otestuju pořádně tu dvoju, a napíšu ti výsledek, dnes už sem měl pivo
 
 
Datum: 18. září 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
použitím menšího kolečka výkon nepřidáš,,,pouze zvýšíš sílu...jinak k dotazu já bych to viděl taky na benzín...Vape to dělat nebude....zkus tu 2. podržet déle v otáčkách a pokud to začne cukat taky tak je to jasný :-) no a nebo jak jedeš na 3. a začne to cukat tak zmáčkni cepák na karbcu ;-)
 
 
Datum: 18. září 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12368    
na dvojku plný to necuká, až na trojku, ve vysokých točkách, jen do toho kopce, nekdy to cuká pravidelně, cca co 2 vteřiny, jindy delší intervaly,
 
 
Datum: 18. září 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12368    
přátelé, typ je mustang, napsál sem to blbě, kohoutek je nový, nádrž čistá jak slovo boží, karburátor, hladina všecko v pořádku
 
 
Datum: 18. září 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzhledem k uložení nádrže ne...spíš je prostě zasranej kohoutek nebo podobnej problém...
 
 
Datum: 18. září 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
blbe dotékajíci benál by to mohl být vzhledenk uložení nádrže to je pravda...
 
 
Datum: 18. září 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
na výkonu jo ala at tam máš zubu třeba 20 nebo 2 tak to nemá ŽÁDNÝ VLINV NA CUKÁNÍ
 
 
Datum: 18. září 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Počet zubů hraje zatraceně velkou roli !!!
 
 
Datum: 18. září 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě blbě dotejká benzín...
 
 
Datum: 18. září 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
každopáně množství zubů na sekundárku dle mě nehraje roli
 
 
Datum: 18. září 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
skus nastavit řetaz nebo třeba otočit sekundárko mě se jednou stávalo že to taky tak čudně cukalo a nakonec jsem zjistil žezuby na sekndárku pořádně nezapadaly do mezer v řetazu a tak hustě to cukalo a když jedeš do kopce tak je větší tlak na te řetaz a začne to cukat dle mě je to vono no uvidíš
 
 
Datum: 18. září 2011 9:58
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mě příjde 10 zubů moc málo. dej tam 11 zubů nebo možná i 12
 
 
Datum: 18. září 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, chystám se na zimu na GO motoru a tak se ptám jestly můžu použít tyto ložiska na kliku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_skf_6303c32.html , na řetězovy kolo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_6004_c3.html , pod spojku a dekl http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_6202.html díky moc..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Ono j vždycky lepší mít ložisko s C3 vůlí - Dlší životnost a nepatrné zvýšení výkonu (Ne hned ale třeba bez C3 normální ložisko ti po plácnu 1000KM se začn pomaloučku al jistě zadírad, tudíž snížení výkonu.). Tohle ti pojede plynule mnohem déle a jen tak se nevymlátí. Také záleží jak ho tam nainstaluješ protože když ho tam naboucháš kladivem tak ti to je k hovnu. Ale jinak super řešení ale také se od toho odvíjí cena, Čus, Zetor.
 
 
Datum: 17. září 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem si úplně jist, ale pod spojku by mělo být ložisko 6202/C3
 
 
Datum: 17. září 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, díky tohle jsem potřeboval slyšet..:-)
 
 
Datum: 16. září 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano je to fajn varianta... taky to pouzivam pri generalke na kliku SKF a na prevodovku ZVL
 
 
Datum: 16. září 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel7751    
Čus chlapi. Repasuju si teď motor do Stadiona a na vidličce řazení - mezi hřídelkou a vidličkou je zalejváno mosazí, ale je tam prasklina a vydlička se mele, tak se bojim, aby to správně řadilo. Chci se teda zeptat, esli tam někam jde dát bodík svářečkou, aby to někde nevadilo nebo nedřelo při řazení. Poraďte mi nákej postup, díky. Přikládám foto http://www.imager.cz/obrazek/135354/385/2011-09-13-18-18-47-jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
čau draci jak mám na ČZ 175 typ 477 natahnou tu pruzinu na startovani ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Musíš si to párkrát skusit a de sama :-D Psat dotazy je nesmysl!
 
 
Datum: 12. září 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
ješte to nak skusim udelat
 
 
Datum: 12. září 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba ji zaháknout za výčnělek v karteru?
 
 
Datum: 12. září 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: maara      IP: uživatel11974    
zdar draci jak tlusté majíí být po zbroušení spojkové korky u pařeza 555 ? díky\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele nvm , ale fakt to musí být tak akorát- zkousej to zbrusovat a davat tam tu spojku- melo by to být kolem tří milimetru
 
 
Datum: 12. září 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: zapasnik      IP: uživatel10270    
Zdravim. mam Jawu 350/640 a chtěl bych se zeptat jestli se do ní vejde 18ti nebo 19ti zubé kolečko. Mám tam 17ti zubé a chtěl bych tam dát větší ale nevím jestli se vejde průměrem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, zajímá mě jestli se vyplatí přihodit pár korun a koupit silikonové gufera http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=gufero+silikon místo klasických. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12437    
do seriovky to nemá význam....ale třeba do upravenýho motoru jsou dobrý fluorkaučukový/vinilový -ozn. FPM/PKM ....každá firma má to označení jiné,ale tyhle dvě sou nejčastější
 
 
Datum: 14. září 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si radši kup obyčejný ale dvoubřitý. :-)
 
 
Datum: 11. září 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
:-D nato se vyser benzín je rozežere už jsem to viděl u dvou motorů, normálně ten vnitřní kroužek úplně upad
 
 
Datum: 11. září 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
Čau, je možné aby řazení na java 21 bylo obrácené? 1. rychlostní stupeň dole a 3. nahoře odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
M6 je hlava toho šorubu... spletl sem se :-D
 
 
Datum: 12. září 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jo, já to tak mám na mustangu udělaný, že řadím jedna dolů... stačí navařit kulatinu na ten šroub do je M8 s hlavou M5 a normálně to dodělat jak je to vepředu u origo..
 
 
Datum: 12. září 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně, dej tam řadící páku za 550, nebo 555, zašroubuješ jen osu řadičky místo zadního šoubu víka motoru a to je všechno.
 
 
Datum: 11. září 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde sem viděl že měl tu tyčku ne který je řad. páka přivařenou na zazním šroubu co drží motor.
 
 
Datum: 11. září 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel11998    
Nejde mi zařadit 1, nevíte čím to je ?...měl jsem strhnutý šroub na utahovani spojky, tak jsem ho vyměnil, a po 5 minutach jizdy mi tam nejde dat 1..prostě taham naplno nahoru ale jako by tam nebyla, a není tam ani neutrál pod jedničkou. Nemůže to nějak souviset s výměnou toho šroubku ? ale jak říkám, tak 5minut jsem s tím jezdil na 1 a v poho. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
zkus s tím popojet občas se stane že kolečka nejdou na sebe nebo maš v hajzlu kolečko(zuby)
 
 
Datum: 10. září 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel11998    
Dobrý už to valí :-)
 
 
Datum: 10. září 2011 18:15
 
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 21:20:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu