slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  73  74  75  76  77  78  79  80  81  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: p.Filuta      E-mail:      IP: uživatel3030    
Zdarec prosim mohl by nekdo poradit mam jawu dandy 50 a mam problem asi neco s prevodovkou ale pls potreboval bych treba upresnit ,, nastartuju dam jednicku vsechno v poradku a jak chci dat dvojku a pridam plyn tak to jenom chrci a cvaka a vubec nejede diky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: p.Filuta      E-mail:      IP: uživatel3030    
Tak jsem to rozebral a opravdu to byly ty hrany ale chci se zeptat jestli to opravdu nejak jde sptavit protoze zkratit ta hrana asi nemuze ji a nevi jestli by to slo z tencit
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: p.Filuta      IP: uživatel3030    
Diky asi budu muset tedy pulit motor :-( ale co se delat
 
 
Datum: 16. října 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: hajer      IP: uživatel12592    
Máš tam na kolečku dvojky očesané hrany je třeba rozebrat převodovku skontrolovat všechny kolečka a hlavněpalec na jezdci který přeřazuje rychlosti.Hrany na kolečku lze opravit ale oprava je náročna.
 
 
Datum: 12. října 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
zdarec nevíte jestli je nějakej zlepšovák na nandání pružin do spojky.. jelikož už nevim jak je tam dát....dávám tam nový lamely i pružiny a nějak mi to tam nejde nandat za každou odpověď díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12407    
JAWA_ceZetak ® tech snim dost :-D ale nemám takovej cvik ještě :-)
 
 
Datum: 08. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak: přesně tak, chce to jenom zabrat :-) Na spojku jsem si žádnej připravek nedělal, nebylo to potřeba...podle mě je to dost o cviku
 
 
Datum: 08. září 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel12405    
8 klic
 
 
Datum: 08. září 2011 8:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce to vic knedlíků na oběd a pujde to samo ;-)
 
 
Datum: 07. září 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
jasný taky to dělám s tátou ale jen mě zajímalo jestli to nejde i nějak jinak :-)
 
 
Datum: 07. září 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nemáš zač, snad jsem to vysvětlil dostatečně srozumitelně :-) .
 
 
Datum: 07. září 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nevím teda jak to dělaj jiní ale já k tomu vždycky zavolal tatu on mi to i s podložkou šroubovákem vhodný velikosti zmáčk(samozřejmě že jsem měl motor uplej ve svěráku a danej kvalt nebo nějak zašprjcovaný aby se to nehejbalo) a potom jsem měl v jedný ruce ségrovku a v hnedka u sebe šroubovák a nacvak jsem to tam, pohoda...
 
 
Datum: 07. září 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Díkes kámo zrovna jsi mi dal nápad jak si to po domácku zkonstruovat dík :-)
 
 
Datum: 07. září 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
jo no jde to na prd :-( ale de to !! sem to nikdy nedal vždycky sem taky zavolal otce jako píše Klokanihlava no a vzal sem si na to klíč nejspíš 8 nebo 7 a táta stáhl pružinku s podložkou a já sem zastrčil závlečku. jo a jinak ještě jedna odpověd na tvuj dotaz :-D zde máš taký klíč na toto :-D taky sem to hledal :-D : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_4.html jo ale bacha !! nevim jestli to je na PIONÝRA musíš se poptat :-D
 
 
Datum: 07. září 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Ok tak dobře zkusim to a uvidim... jinak dík
 
 
Datum: 07. září 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Mrkněte na http://mejcin.rajce.idnes.cz/retezove_kolo#DSCN8639.jpg Stalo se to minuly týden po cca 1100km od GO motoru kterou dělala firma http://www.motodily.euweb.cz/ To kolo bylo jako z másla a nechápu, jak to mohlo bez těch zubů ještě jet...pak na křižovatce se to po zařazení jedničky roztřáslo a fichtl vydával děsný zvuky a nejel...myslel jsem, že je v háji něco v převodovce, ale pak jsem po sundání pravého deklu našel tohle a převodovka normálně řadí a nemá vůle, tak snad bude ok (jen doufám, že kolečko primárního převodu je řádně zakalený, jinak mi ta spojka exploduje, až ten řetěz spadne v otáčkách...). Odnesl to i sekundární řetěz, nekteré články jsou zatuhlý, musel být horkej a navíc celá pravá strana motoru zašpiněná od práškového kovu z toho postupného obrušování...tak bacha na materiál!:o\\\\\\\\ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt me hlava nebere,,, pokud jsi mel to same kolecko co mas na pravo na fotce,,tak na tomhle kolecko kazdej rok jezdim na dvoudeni vandr nalitam za dva dny vkuse 550kc,, a na zubech ja abslulutni prd,,,,takze tvych 1100km,, me fakt nebere hlava,,,,BUD JSI MEL MOC NAPNUTY RETEZ UZ OD ZACATKU AZ DO KONCE, SPATNE UTAZENOU MATICI NA SEKUNDARU A TIM VALK, NEBO TI NECHALI STAROU ROZETU ZO MELA VAKL NA LOZISKO NEBO NA VENCI A NEBOTI NECHALI STAREJ RETEZ,,, NEBO FAKT UZ NEVIM ALE 1100KM S FUNGL NOVEHO KOLECKA UDELAT COKOLADU NELZE!!!!!!!!!!! TAKOVE BLATO MUSELI UDELAT BUD V POLSKU NEBO V MADARSKU :-(
 
 
Datum: 07. září 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Reklamovat! A to s vrácením peněz! Jak tohle můžou vůbec prodávat. Šmejdi jedni !!!
 
 
Datum: 07. září 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: wepik      IP: uživatel10027    
To muselo byt vyřezané z nějakého silného plechu., jinak to není možné!
 
 
Datum: 07. září 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja by som reklamoval!
 
 
Datum: 07. září 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol... mas normalni motor a nebo tuning upraveny,,, co na to servis?
 
 
Datum: 07. září 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
PRO SESU!!! chci se zeptat jestli tady ještě někdy bude primární kolečko 9z i s maticí a řetězem jednou sem to tady viděl a mam o to zájem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude so 14 dnu
 
 
Datum: 06. září 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
Zdarec takže mám dotaz při výměně lamel musím půlit motor nebo stačí odsroubovat leve viko motoru? protoze najednou z niceho nic kdyz zaradim pri vyssich otackach dlasi rychlost tak jakobych tam nechal kousek plynu ale plyn tam neni takze a pri nizkych otackahc to nedela skoiusel sem si pohrat s tou matkou jak je pod pruzinou spojky i doleva i doprava (protoze nevim co na kterou stranu udela)a nic takze asi lamely odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Hele a když nastartuješ, zařadíš kvalt, držíš spojku tak to dělá co? Mě taky spojka nebrala takovým způsobem že jsem se nerozjel, potom jsem si pohrál s šroubkem na pravým víku, se štelovákem vůle lanka spojky na páčce a už je to v pohodě.
 
 
Datum: 07. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě ji nevyměnuj,,jestli nebudou omletý zoubky, v klidu ji tam nech
 
 
Datum: 07. září 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
A určitě vymen plechovou mezi lamelu
 
 
Datum: 06. září 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
a máš dobře namazané plynové lanko? jinak měnit jen lamely a možná řetěz, jestli je vytahaný)
 
 
Datum: 06. září 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
a jeste co by mel clovek uz vymenit kdyz uz je v levem víku
 
 
Datum: 06. září 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel11974    
zdar draci prosim o radu mam rozebranou jawu 555 a nevím jak nasadit startovací segment jestli tím čepem co na tom půlkruje směrm k převodovce nebo ke spojce ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak běž do dílny, vem do ruky levej karter a zapoj mozek,,, řeknu ti jenom, že ten čep je tam proto, aby se ti startpáka netočila kolem do kola,,, jo a jinak si dej pozor na natočení toho segmentu na tom mnohohranu na startovací hřídeli
 
 
Datum: 07. září 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
Cus, jsem docela laik a právě se mi na pionýrovi 21 nějak pokazila spojka. Prostě jsem to ladil a najednou jsem zmačknul spojku a nějak to uskočilo, a tak vždycky když to trochu utahnu ten šroubek kterm se tu šteluje (s matkou), a zmačknu spojku tak vždycky vyskočí, nebude to strhly ten šroubek tam ? Jak to můžu opravit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Určitě je tam M6 !!
 
 
Datum: 06. září 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok no tak to pokoumu je pravda že ten trubkáč už je trocha ko :-D
 
 
Datum: 06. září 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
Tak zitra to zkusím, jinak já mám matku na 10 klic
 
 
Datum: 06. září 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Johnny15 &#174; : já tam mam M6 takže klíč 10 :-P
 
 
Datum: 06. září 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolikátka tam pasuje klíč ? na tu matku ? já jen že taky budu nastavovat spojku a 10 byla velká takže asi 8mička že ? to nevím jestli ju mám doma :-D
 
 
Datum: 06. září 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
jj přesně jak píšeš
 
 
Datum: 06. září 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
A ten šroubek vyrobím i doma ne ? nebo je tam nejakej special ? řekl bych že normalni s uřezanou hlavičkou a nasledně vyboušeny pro šroubovák ne ?
 
 
Datum: 06. září 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vymněnit jde, sundej výko dole(z vnitřní strany) vytáhneš čep(je pojištěnej segrofkou) a pak ti půjde vyndat celá páka a zní pak ten šroubek s matičkou vyšroubuj :-). Ale netvrdím že to pomůže....
 
 
Datum: 06. září 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Laun      E-mail:      IP: uživatel12388    
Mám Jawettu, udělal jsem motor, ale při brzdění pedály se zastavuje motor. Kde je chyba, poraďte! Díky. Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: launj      IP: uživatel12388    
Jestli jsem to pochopil dobře, tak ta rozpěrka má stejný vnitřní průměr jako hřídel pedálu a montuje se zvenku, bez půlení motoru.
 
 
Datum: 08. září 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u mě byl problém že se trochu vybrousilo pouzdro šlapací hřídele v pravém karteru, a tim pádem drhlo to kolo o karter, takže jsem pouzdro zaklepal trochu zpátky do karteru, a na soustruhu vytočil rozpěrku mezi to pouzdro a pravou kliku šlapek, tim jsem zajistil aby to pouzdro nevylezlo zpátky
 
 
Datum: 06. září 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: launj      IP: uživatel12388    
Dík za info, ale můžete mi někdo říct rozměr té podložky, jestli je kalená, apod..
 
 
Datum: 06. září 2011 7:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak jak píše Ondra, je tam moc velká vůle, a tim že zabrzdíš, tak přitlačíš to velké kolo co je na hřídeli šlapek ke karteru, o karter se zbrzdí a tim zbrzdí i celou převodovku atd...
 
 
Datum: 05. září 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12388    
Mezi levý karter a pouzdro hřídele pedálu se ve výrobě nebo při opravách vkládala distanční podložka. Ta snad měla zmenšit axiální vůli na hřídeli pedálu a nedocházelo k vydírání karteru. A to je asi ten problém.
 
 
Datum: 05. září 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Laun      IP: uživatel12388    
Martine, asi máš psychický problém, ale zřejmě se ti tím ulevilo, viď!
 
 
Datum: 05. září 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12389    
Vole tak když zabrzdíš uplně, že se ti zastaví zadní kolo tak je jasne, že i motor protože se přestane toči :-)
 
 
Datum: 05. září 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
cau chlapi jake je prosim cislo laku JAWA - 3003 nebo 3004 .dik? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel12404    
origo barva čsn 8850 nejlíp dvousložku stříkat kompresorem a dospod plnič :-)
 
 
Datum: 07. září 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
diky mě ta 3003 přišla taky nejaka svetlá
 
 
Datum: 03. září 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš RAl tak 3004
 
 
Datum: 03. září 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12368    
zdarec kanci, měnil sem u pionýra lamely, dal dvoje podložky pod segrovky, nové tyčky a kuličku , nastavím to aby to šlo na startpáku, a přesto spojka špatně drží, už mě napadá, vytahané lanko, nebo by mohl býti zádrhel ještě jinde? prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12372    
Nazdar, jestli to máš čerstvě, nechej to tak 48 hodin pracovat- lamely jsou nové, musí se nasáknout olejem. Když to bude dělat i potom, roztlač ho a po několika projetích by se měla lamela vybrousit do ideálního tvaru-zaběhat. Potom už by to dělat nemělo. Při vytahaném lanku by spojka nevystavovala.. Nastav si jí až po pár kilometrech tak, že když se chcíplím motorem zařadíš rychlost, mělo by jít s motorkou hýbat, když zmáčkneš páčku spojky asi na 1/3 ;-)
 
 
Datum: 01. září 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11273    
Zdravím kluci, jaký GUFERA jsou do motoru JAWY 50/555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-tesnici-krouzek-gufero-okrouzek.html
 
 
Datum: 31. srpna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel12228    
Ahoj kluci potrebuju poradit. Menil jsem spojku na jawe 555. pri montazi pruzinek a retezu se mi pritlacny kos trochu hybe. je to spatny? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jako hybe? MYsliš spojkový koš? JEstli je to ten spojkový koš tak se hejbají bud tyčinky čili musíš vyndat koš a z druhe strany to rozklepnout aby to bylo pevnější.Pokud se ti hýbe celý koš tak ho máš povolený....čili musis utahnout tu matici co drží ten samojistící plíšek
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,potřebuji radu už fakt nevim čim by to mohlo být,mustang má motor po GO je to cca1250km a pořád mě štve zvuk který se ozývá z motoru je to takové jakoby svištění při jízdě a vysokých otáčkách při volnoběhu to skoro slyšet není při GO jsem měnil i primární řetěz a kliku osadil místo futra,ložiskem a právě tyto dvě věci si myslím že to dělaj a fakt mě to štve hlavně při rozjíždění,když vytočím kvalt a uberu plyn a řadim tak přitom ubrání plynu to jakoby přestane a jakmile zese zatáhnu za plyn tak to hučení zase vyletí.Prosím nesetkal jste se někdo s tímto?Nebo je možné že si třeba ten primár ještě sedne a přestane to?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motorkari.cz som videl tvoje video a pocul som to, to je tým ze klikové ložiská ešte úplne nesedli, mne to delalo taky ale po tých 1500-2000km to prestalo robit, je to v pohode nic nerob
 
 
Datum: 01. září 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12367    
Přestan panikařit,takle zní totiž zdravej motor v super stavu !!!
 
 
Datum: 01. září 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12356    
tak toto je záhada
 
 
Datum: 31. srpna 2011 0:28
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12348    
zdarec, chtěl bych se jen informovat, zda má někdo z vás zkušenosti s lamelami na jawu 90 co tu prodává sesa, jestli dobře pasujou a jak moc se musí brousit ty zobáčky. Díky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_lemel_ferodo2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 16:01
 
 
 
 
Jméno: maara      E-mail:      IP: uživatel11974    
čus draci prosim o radu mam pařeza 555 a uš dvakrát se mi stalo že sem jel a najednou to zarachtalo a zdechloa nešlo to rozstlačit a ani nakopnout bylo to jjako když se hodně smeká spojkaprostě se nepřekulil píst pak sem robral spojku nic sem tam nenašel chvíly to jezdilo pak se mi to stalo znova poradtě prosim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel12353    
zdar\\r\\nnejspíš se ti zadírá motor, bud ložisko na klice, nebo píst ve válci a při rortlačování ti spojka proklouzne. po vychladnutí to zas chvilku jezdí.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel12062    
zdar, mam jawu 05 zlomil se mi zub na hřidel předlohy chtěl sem tam dat s 21 a ta je delší a nemužu sehnat na 05 nemáte někdo nebo nevíte kde se da koupit dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel12062    
a prosimtě mohl bys mi poslat odkaz na tu mototechnu nemužu to najít moc díík.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel12062    
ja nvim já bych potřeboval jenom to ale za to 200kč bych ti dal děkuju moc zarady kdybyste ještě něco našli tak napište dík.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Vím o obchodu, kde tyhle starý věci prodávají. TOMEX v Dačicích. Jsou to nově soustružené věci na CNC strojích. A je to hlavně za lidové ceny.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co bys za to dal? doma myslim že mám komplet převodovku na 05
 
 
Datum: 30. srpna 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel11889    
ta už se bohužel koupit nedá ale dá se sehnat na burze :-(
 
 
Datum: 30. srpna 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
Cau chci se zeptat chci vyměnit ložiska v rozetě na pionyr 21 a nevim jak to mam vytahnout sundal sem už tu vačku ze strany tachometru ale nevim jak dal diky moc za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel12353    
zdar na vytloukání ložisek se hodí ořechy z kvalitní goly. vyber si průměr co sedne na vnější věnec ložiska a přitom má vůli, pak přilož kladivo a druhym pořádně bouchnia nezapomen vyndat ségrovku.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vyndat segrovku a ložisko (ložiska) vybouchat, neni to nic složitýho, ale tohle sis moh přečíst i v návodu!!
 
 
Datum: 29. srpna 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: tisek      IP: uživatel6338    
Zdravim všechny. Chci měnit na Mustangu věnec rozety a nevim jaky šroubky tam dát abych měl jistotu, že to nebudu každej tejden dotahovat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: tisek      IP: uživatel12350    
Už sem to zjistil. Jsou to nýty 4x10, ale hrozně blbě se mi sháněly. Mějte se
 
 
Datum: 30. srpna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10887    
nejty sou moc fajn... mám takovej pocit že je to 5x8mm
 
 
Datum: 29. srpna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to tak dělal původní majitel a drží to doteď.. A udělej to jak píše péro. :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel12281    
šroubky nedávej a vem si ten věnec s sebou do prodejny a vyber nýty který tam budou sedět a hlavně kup ocelový
 
 
Datum: 29. srpna 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: tisek      IP: uživatel6338    
A můžeš mi napsat rozměry nýtů, který si tam dával?
 
 
Datum: 29. srpna 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho tam mám přinejtovanej a pohoda. :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: padesatka      IP: uživatel11232    
Zdar chlapi, potřebuji radu, dělám GO fichtla, složil jsem převodovku na sucho na odzkoušení jestli řadí, dám 1 v poho, neutrál chřastí, 2 v poho, mezi 2 a 3 jakoby neutral, 3 v poho, kde mám prosím Vás chybu ve složení převodovky, budu rád za radu, či návod jak to v pohodě poskládat. Dík moc ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
já bych to nedělal ...já jsem kvůli tomuto problému rozdělával ten motor třikrát...ale mě tam nešly neutrály vůbec..ale každopáně jsem to tenkrát udělal podobně jako ty a zkoušel jsem to a nakonec jsem dospěl k to že to děělala ohnutá vidlička..to vyřešíš jednoduše..rozpul to dej tam neutrál toč s hřídelkou a dívej se jestli ty výstupky co jsou na kolečkáč zapají do dulku co jsou na protikolečkách..když to do toho zaopadá tak to je špatně a to chrastení spusobuje že ty výstupky drhnou o ty dulky a to potřeba vyřešit tak že jemně přihneš vidličku na potřebnou stranu tak aby ty vystupky nedrhly o dulkykdyž to vyřešíš u jednoho neutralu tak tam zařad druhej a skontroluj jestli tam de pak to skus bez kliky a starpáky jen tak přiklopit druhym kartrem a skoušet řadit..když to bude v pořádku tak dat tam klikua složit...nevím jak bych ti to jinak napsal ovšem já jsem s tím měl velké problémy ikdyž jsem to taky nevyřešil do puntíku a převodovka mě trošičku občas zachrastí ale je to pouze o trpělivosti která já moc nemám...každopáně přeji mnoho zdaru a úspěchů..hlavně když to budeš zkoušet tak nezapoměn točit hžídelkou ..když netočís tak ti to udělá to co mustangovi1971 a to že tam pude jen jednička
 
 
Datum: 29. srpna 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus hele asi bych to neřešil to chrastění to je možná od toho kolečka s pružinkou v převodovce co se po složení tak nějak zacvakne do toho z výstupky špatně se to popisuje ale ja když sem ted nedavno dělal ganeralku tak když jsem to nasucho složil a vyzkoušel tak mi tam šla myslim jenom jednička nic sem v tom za chybu nehledal a složil to komplet nalil olej a projel a všechny kvalty šly.Tod' má zkušenost
 
 
Datum: 28. srpna 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: jawa pionyr      IP: uživatel12302    
zdravim, mám takový promblém u pionýra. Když si podřazuju tak převodovka vydává divný zkuky jako kdybych ani nemačkal spojku... Jinak když jedu dávám tam 1,2,3 tak je to v pohodě :-) Ale když si si podřazuju tak to asi dře o sebe nevim :-( děkuju za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
jinak upozornuju že mam novou spojku FERODO koš pruzinky a zajistovaci podlozky a sestelovanou spojku O.K už sem mel hodne pionyru takze tomu rozumim a kdyz sem byl v Jaa se podivat na naky NAHRADNÍ DÍLY tak sem jim to ukazoval a oni rikaly ze to je v pohode ze prevodovka je ale O.K. i spojka ze ten plyn se trosku musi pridat. pri podrazovani.
 
 
Datum: 28. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
Tak vždycky když potřazujes tak dej spojku na plno a přidej plyn ja si taky vždycky přidam plyn a jdou podřazovat lehoučce rychlosti jinak to jde jakoby přez zuby ale když davam např 1-2-3 tak to jde v pohodě krásně a když se podřazuje 3-2 tak si přidam plyn trošku to vytočim a podřadim a potom při 2-1 to taky trošku si přidám plyn.
 
 
Datum: 28. srpna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasika... Dělali a dělají mi to všichni fechtlové. Dělá mi to Jawa 353,Dělá mi to jawa 638.. Je potřeba si vit do krve ten meziplyn a bude to vpohodě. Já jinaknež s meziplynem nepodřazuju,pokud se nejedná o nějakou moderní yamahu nebo něco podobného
 
 
Datum: 27. srpna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1969      IP: uživatel5620    
Ja tam při GO tu distanční podložku dal,převodovka je v 100% stavu ale vždy při podřazování na 2 to de přes zuby a co jsem začal dávat meziplyn tak jakštakš pohoda no.Meziplyn to jistí!
 
 
Datum: 27. srpna 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím, že když toto není 100 pro spojkou tak je vůle v převodovce, kámoš měl motor po GO ale zapoměl dát do hřídele v převodovce tenkou podložku a dělá mu to tohle...
 
 
Datum: 27. srpna 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
keď podrazujes ide ti to pres zuby?, to je tým že nespomalíš dostatočne. s medziplynom to nebude isť pres zuby
 
 
Datum: 27. srpna 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus postelovat spojku,je mozny ze pri podrazovani dostatecne nevystavi,a neschroupne to ty otacky :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2011 13:18
 
<  73  74  75  76  77  78  79  80  81  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 21:20:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu