Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec prosim mohl by nekdo poradit mam jawu dandy 50 a mam problem asi neco s prevodovkou ale pls potreboval bych treba upresnit ,, nastartuju dam jednicku vsechno v poradku a jak chci dat dvojku a pridam plyn tak to jenom chrci a cvaka a vubec
nejede diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 13:00
 Tak jsem to rozebral a opravdu to byly ty hrany ale chci se zeptat jestli to opravdu nejak jde sptavit protoze zkratit ta hrana asi nemuze ji a nevi jestli by to slo z tencit
Datum: 14. ledna 2012 13:00
Jméno: p.Filuta
IP: uživatel3030
 Diky asi budu muset tedy pulit motor  ale co se delat
Datum: 16. října 2011 13:56
Jméno: hajer
IP: uživatel12592
 Máš tam na kolečku dvojky očesané hrany je třeba rozebrat převodovku skontrolovat všechny kolečka a hlavněpalec na jezdci který přeřazuje rychlosti.Hrany na kolečku lze opravit ale oprava je náročna.
Datum: 12. října 2011 21:01
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 zdarec nevíte jestli je nějakej zlepšovák na nandání pružin do spojky.. jelikož už nevim jak je tam dát....dávám tam nový lamely i pružiny a nějak mi to tam nejde nandat za každou odpověď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 15:36
Jméno: Karel
IP: uživatel12407
 JAWA_ceZetak ® tech snim dost  ale nemám takovej cvik ještě
Datum: 08. září 2011 15:36
 cezetak: přesně tak, chce to jenom zabrat  Na spojku jsem si žádnej připravek nedělal, nebylo to potřeba...podle mě je to dost o cviku
Datum: 08. září 2011 9:25
Jméno: ja
IP: uživatel12405
 8 klic
Datum: 08. září 2011 8:58
 chce to vic knedlíků na oběd a pujde to samo
Datum: 07. září 2011 23:26
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 jasný taky to dělám s tátou ale jen mě zajímalo jestli to nejde i nějak jinak
Datum: 07. září 2011 22:21
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nemáš zač, snad jsem to vysvětlil dostatečně srozumitelně  .
Datum: 07. září 2011 22:06
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nevím teda jak to dělaj jiní ale já k tomu vždycky zavolal tatu on mi to i s podložkou šroubovákem vhodný velikosti zmáčk(samozřejmě že jsem měl motor uplej ve svěráku a danej kvalt nebo nějak zašprjcovaný aby se to nehejbalo) a potom jsem měl v jedný ruce ségrovku a v hnedka u sebe šroubovák a nacvak jsem to tam, pohoda...
Datum: 07. září 2011 21:53
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Díkes kámo zrovna jsi mi dal nápad jak si to po domácku zkonstruovat dík
Datum: 07. září 2011 21:31
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 jo no jde to na prd  ale de to !! sem to nikdy nedal vždycky sem taky zavolal otce jako píše Klokanihlava no a vzal sem si na to klíč nejspíš 8 nebo 7 a táta stáhl pružinku s podložkou a já sem zastrčil závlečku. jo a jinak ještě jedna odpověd na tvuj dotaz  zde máš taký klíč na toto  taky sem to hledal  : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_4.html jo ale bacha !! nevim jestli to je na PIONÝRA musíš se poptat
Datum: 07. září 2011 21:24
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Ok tak dobře zkusim to a uvidim... jinak dík
Datum: 07. září 2011 20:57
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Mrkněte na http://mejcin.rajce.idnes.cz/retezove_kolo#DSCN8639.jpg Stalo se to minuly týden po cca 1100km od GO motoru kterou dělala firma http://www.motodily.euweb.cz/ To kolo bylo jako z másla a nechápu, jak to mohlo bez těch zubů ještě jet...pak na křižovatce se to po zařazení jedničky roztřáslo a fichtl vydával děsný zvuky a nejel...myslel jsem, že je v háji něco v převodovce, ale pak jsem po sundání pravého deklu našel tohle a převodovka normálně řadí a nemá vůle, tak snad bude ok (jen doufám, že kolečko primárního převodu je řádně zakalený, jinak mi ta spojka exploduje, až ten řetěz spadne v otáčkách...). Odnesl to i sekundární řetěz, nekteré články jsou zatuhlý, musel být horkej a navíc celá pravá strana motoru zašpiněná od práškového kovu z toho postupného obrušování...tak bacha na materiál!:o\\\\\\\\
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:02
 fakt me hlava nebere,,, pokud jsi mel to same kolecko co mas na pravo na fotce,,tak na tomhle kolecko kazdej rok jezdim na dvoudeni vandr nalitam za dva dny vkuse 550kc,, a na zubech ja abslulutni prd,,,,takze tvych 1100km,, me fakt nebere hlava,,,,BUD JSI MEL MOC NAPNUTY RETEZ UZ OD ZACATKU AZ DO KONCE, SPATNE UTAZENOU MATICI NA SEKUNDARU A TIM VALK, NEBO TI NECHALI STAROU ROZETU ZO MELA VAKL NA LOZISKO NEBO NA VENCI A NEBOTI NECHALI STAREJ RETEZ,,, NEBO FAKT UZ NEVIM ALE 1100KM S FUNGL NOVEHO KOLECKA UDELAT COKOLADU NELZE!!!!!!!!!!! TAKOVE BLATO MUSELI UDELAT BUD V POLSKU NEBO V MADARSKU
Datum: 07. září 2011 21:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Reklamovat! A to s vrácením peněz! Jak tohle můžou vůbec prodávat. Šmejdi jedni !!!
Datum: 07. září 2011 18:44
Jméno: wepik
IP: uživatel10027
 To muselo byt vyřezané z nějakého silného plechu., jinak to není možné!
Datum: 07. září 2011 17:59
 no ja by som reklamoval!
Datum: 07. září 2011 16:28
 no ty vol... mas normalni motor a nebo tuning upraveny,,, co na to servis?
Datum: 07. září 2011 16:07
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 PRO SESU!!! chci se zeptat jestli tady ještě někdy bude primární kolečko 9z i s maticí a řetězem jednou sem to tady viděl a mam o to zájem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 20:16
 bude so 14 dnu
Datum: 06. září 2011 20:16
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Zdarec takže mám dotaz při výměně lamel musím půlit motor nebo stačí odsroubovat leve viko motoru? protoze najednou z niceho nic kdyz zaradim pri vyssich otackach dlasi rychlost tak jakobych tam nechal kousek plynu ale plyn tam neni takze a pri nizkych otackahc to nedela skoiusel sem si pohrat s tou matkou jak je pod pruzinou spojky i doleva i doprava (protoze nevim co na kterou stranu udela)a nic takze asi lamely
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 22:02
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Hele a když nastartuješ, zařadíš kvalt, držíš spojku tak to dělá co? Mě taky spojka nebrala takovým způsobem že jsem se nerozjel, potom jsem si pohrál s šroubkem na pravým víku, se štelovákem vůle lanka spojky na páčce a už je to v pohodě.
Datum: 07. září 2011 22:02
 Určitě ji nevyměnuj,,jestli nebudou omletý zoubky, v klidu ji tam nech
Datum: 07. září 2011 14:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A určitě vymen plechovou mezi lamelu
Datum: 06. září 2011 23:15
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 a máš dobře namazané plynové lanko? jinak měnit jen lamely a možná řetěz, jestli je vytahaný)
Datum: 06. září 2011 19:52
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 a jeste co by mel clovek uz vymenit kdyz uz je v levem víku
Datum: 06. září 2011 19:48
Jméno: marek
IP: uživatel11974
 zdar draci prosim o radu mam rozebranou jawu 555 a nevím jak nasadit startovací segment jestli tím čepem co na tom půlkruje směrm k převodovce nebo ke spojce ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak běž do dílny, vem do ruky levej karter a zapoj mozek,,, řeknu ti jenom, že ten čep je tam proto, aby se ti startpáka netočila kolem do kola,,, jo a jinak si dej pozor na natočení toho segmentu na tom mnohohranu na startovací hřídeli
Datum: 07. září 2011 17:57
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 Cus, jsem docela laik a právě se mi na pionýrovi 21 nějak pokazila spojka. Prostě jsem to ladil a najednou jsem zmačknul spojku a nějak to uskočilo, a tak vždycky když to trochu utahnu ten šroubek kterm se tu šteluje (s matkou), a zmačknu spojku tak vždycky vyskočí, nebude to strhly ten šroubek tam ? Jak to můžu opravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 23:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Určitě je tam M6 !!
Datum: 06. září 2011 23:11
 ok no tak to pokoumu je pravda že ten trubkáč už je trocha ko
Datum: 06. září 2011 20:48
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 Tak zitra to zkusím, jinak já mám matku na 10 klic
Datum: 06. září 2011 19:58
 Johnny15 ® : já tam mam M6 takže klíč 10
Datum: 06. září 2011 19:50
 kolikátka tam pasuje klíč ? na tu matku ? já jen že taky budu nastavovat spojku a 10 byla velká takže asi 8mička že ? to nevím jestli ju mám doma
Datum: 06. září 2011 18:30
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 jj přesně jak píšeš
Datum: 06. září 2011 16:46
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 A ten šroubek vyrobím i doma ne ? nebo je tam nejakej special ? řekl bych že normalni s uřezanou hlavičkou a nasledně vyboušeny pro šroubovák ne ?
Datum: 06. září 2011 16:32
 Vymněnit jde, sundej výko dole(z vnitřní strany) vytáhneš čep(je pojištěnej segrofkou) a pak ti půjde vyndat celá páka a zní pak ten šroubek s matičkou vyšroubuj  . Ale netvrdím že to pomůže....
Datum: 06. září 2011 16:17
 Mám Jawettu, udělal jsem motor, ale při brzdění pedály se zastavuje motor. Kde je chyba, poraďte! Díky. Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:40
Jméno: launj
IP: uživatel12388
 Jestli jsem to pochopil dobře, tak ta rozpěrka má stejný vnitřní průměr jako hřídel pedálu a montuje se zvenku, bez půlení motoru.
Datum: 08. září 2011 9:40
 u mě byl problém že se trochu vybrousilo pouzdro šlapací hřídele v pravém karteru, a tim pádem drhlo to kolo o karter, takže jsem pouzdro zaklepal trochu zpátky do karteru, a na soustruhu vytočil rozpěrku mezi to pouzdro a pravou kliku šlapek, tim jsem zajistil aby to pouzdro nevylezlo zpátky
Datum: 06. září 2011 8:13
Jméno: launj
IP: uživatel12388
 Dík za info, ale můžete mi někdo říct rozměr té podložky, jestli je kalená, apod..
Datum: 06. září 2011 7:07
 Je to tak jak píše Ondra, je tam moc velká vůle, a tim že zabrzdíš, tak přitlačíš to velké kolo co je na hřídeli šlapek ke karteru, o karter se zbrzdí a tim zbrzdí i celou převodovku atd...
Datum: 05. září 2011 14:52
Jméno: Ondra
IP: uživatel12388
 Mezi levý karter a pouzdro hřídele pedálu se ve výrobě nebo při opravách vkládala distanční podložka.
Ta snad měla zmenšit axiální vůli na hřídeli pedálu a nedocházelo k vydírání karteru. A to je asi ten problém.
Datum: 05. září 2011 14:10
Jméno: Laun
IP: uživatel12388
 Martine, asi máš psychický problém, ale zřejmě se ti tím ulevilo, viď!
Datum: 05. září 2011 13:44
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 Vole tak když zabrzdíš uplně, že se ti zastaví zadní kolo tak je jasne, že i motor protože se přestane toči
Datum: 05. září 2011 13:37
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 cau chlapi jake je prosim cislo laku JAWA - 3003 nebo 3004 .dik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 19:15
Jméno: pepiscek
IP: uživatel12404
 origo barva čsn 8850 nejlíp dvousložku stříkat kompresorem a dospod plnič
Datum: 07. září 2011 19:15
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 diky mě ta 3003 přišla taky nejaka svetlá
Datum: 03. září 2011 18:03
 jestli myslíš RAl tak 3004
Datum: 03. září 2011 17:36
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 zdarec kanci, měnil sem u pionýra lamely, dal dvoje podložky pod segrovky, nové tyčky a kuličku , nastavím to aby to šlo na startpáku, a přesto spojka špatně drží, už mě napadá, vytahané lanko, nebo by mohl býti zádrhel ještě jinde? prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 19:33
Jméno: Honza
IP: uživatel12372
 Nazdar, jestli to máš čerstvě, nechej to tak 48 hodin pracovat- lamely jsou nové, musí se nasáknout olejem. Když to bude dělat i potom, roztlač ho a po několika projetích by se měla lamela vybrousit do ideálního tvaru-zaběhat. Potom už by to dělat nemělo. Při vytahaném lanku by spojka nevystavovala.. Nastav si jí až po pár kilometrech tak, že když se chcíplím motorem zařadíš rychlost, mělo by jít s motorkou hýbat, když zmáčkneš páčku spojky asi na 1/3
Datum: 01. září 2011 19:33
Jméno: Michal
IP: uživatel11273
 Zdravím kluci, jaký GUFERA jsou do motoru JAWY 50/555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 22:17
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-tesnici-krouzek-gufero-okrouzek.html
Datum: 31. srpna 2011 22:17
 Ahoj kluci potrebuju poradit. Menil jsem spojku na jawe 555. pri montazi pruzinek a retezu se mi pritlacny kos trochu hybe. je to spatny? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 19:20
 Jak jako hybe? MYsliš spojkový koš? JEstli je to ten spojkový koš tak se hejbají bud tyčinky čili musíš vyndat koš a z druhe strany to rozklepnout aby to bylo pevnější.Pokud se ti hýbe celý koš tak ho máš povolený....čili musis utahnout tu matici co drží ten samojistící plíšek
Datum: 31. srpna 2011 19:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,potřebuji radu už fakt nevim čim by to mohlo být,mustang má motor po GO je to cca1250km a pořád mě štve zvuk který se ozývá z motoru je to takové jakoby svištění při jízdě a vysokých otáčkách při volnoběhu to skoro slyšet není při GO jsem měnil i primární řetěz a kliku osadil místo futra,ložiskem a právě tyto dvě věci si myslím že to dělaj a fakt mě to štve hlavně při rozjíždění,když vytočím kvalt a uberu plyn a řadim tak přitom ubrání plynu to jakoby přestane a jakmile zese zatáhnu za plyn tak to hučení zase vyletí.Prosím nesetkal jste se někdo s tímto?Nebo je možné že si třeba ten primár ještě sedne a přestane to?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:37
 na motorkari.cz som videl tvoje video a pocul som to, to je tým ze klikové ložiská ešte úplne nesedli, mne to delalo taky ale po tých 1500-2000km to prestalo robit, je to v pohode nic nerob
Datum: 01. září 2011 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel12367
 Přestan panikařit,takle zní totiž zdravej motor v super stavu !!!
Datum: 01. září 2011 10:28
Jméno: Matej
IP: uživatel12356
 tak toto je záhada
Datum: 31. srpna 2011 0:28
Jméno: ondra
IP: uživatel12348
 zdarec, chtěl bych se jen informovat, zda má někdo z vás zkušenosti s lamelami na jawu 90 co tu prodává sesa, jestli dobře pasujou a jak moc se musí brousit ty zobáčky. Díky
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_lemel_ferodo2.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 16:01
 čus draci prosim o radu mam pařeza 555 a uš dvakrát se mi stalo že sem jel a najednou to zarachtalo a zdechloa nešlo to rozstlačit a ani nakopnout bylo to jjako když se hodně smeká spojkaprostě se nepřekulil píst pak sem robral spojku nic sem tam nenašel chvíly to jezdilo pak se mi to stalo znova poradtě prosim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 21:30
 zdar\\r\\nnejspíš se ti zadírá motor, bud ložisko na klice, nebo píst ve válci a při rortlačování ti spojka proklouzne. po vychladnutí to zas chvilku jezdí.
Datum: 30. srpna 2011 21:30
Jméno: jawa 05
IP: uživatel12062
 zdar, mam jawu 05 zlomil se mi zub na hřidel předlohy chtěl sem tam dat s 21 a ta je delší a nemužu sehnat na 05 nemáte někdo nebo nevíte kde se da koupit dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:51
Jméno: jawa 05
IP: uživatel12062
 a prosimtě mohl bys mi poslat odkaz na tu mototechnu nemužu to najít moc díík.
Datum: 30. srpna 2011 20:51
Jméno: jawa 05
IP: uživatel12062
 ja nvim já bych potřeboval jenom to ale za to 200kč bych ti dal
děkuju moc zarady kdybyste ještě něco našli tak napište dík.
Datum: 30. srpna 2011 20:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Vím o obchodu, kde tyhle starý věci prodávají. TOMEX v Dačicích. Jsou to nově soustružené věci na CNC strojích. A je to hlavně za lidové ceny.
Datum: 30. srpna 2011 15:50
 co bys za to dal? doma myslim že mám komplet převodovku na 05
Datum: 30. srpna 2011 12:21
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 ta už se bohužel koupit nedá ale dá se sehnat na burze
Datum: 30. srpna 2011 11:21
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Cau chci se zeptat chci vyměnit ložiska v rozetě na pionyr 21 a nevim jak to mam vytahnout sundal sem už tu vačku ze strany tachometru ale nevim jak dal diky moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 21:39
 zdar
na vytloukání ložisek se hodí ořechy z kvalitní goly. vyber si průměr co sedne na vnější věnec ložiska a přitom má vůli, pak přilož kladivo a druhym pořádně bouchnia nezapomen vyndat ségrovku.
Datum: 30. srpna 2011 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vyndat segrovku a ložisko (ložiska) vybouchat, neni to nic složitýho, ale tohle sis moh přečíst i v návodu!!
Datum: 29. srpna 2011 15:46
Jméno: tisek
IP: uživatel6338
 Zdravim všechny. Chci měnit na Mustangu věnec rozety a nevim jaky šroubky tam dát abych měl jistotu, že to nebudu každej tejden dotahovat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:23
Jméno: tisek
IP: uživatel12350
 Už sem to zjistil. Jsou to nýty 4x10, ale hrozně blbě se mi sháněly. Mějte se
Datum: 30. srpna 2011 20:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10887
 nejty sou moc fajn... mám takovej pocit že je to 5x8mm
Datum: 29. srpna 2011 21:03
 Mě to tak dělal původní majitel a drží to doteď.. A udělej to jak píše péro.
Datum: 29. srpna 2011 19:39
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 šroubky nedávej a vem si ten věnec s sebou do prodejny a vyber nýty který tam budou sedět a hlavně kup ocelový
Datum: 29. srpna 2011 12:49
Jméno: tisek
IP: uživatel6338
 A můžeš mi napsat rozměry nýtů, který si tam dával?
Datum: 29. srpna 2011 12:24
 Já ho tam mám přinejtovanej a pohoda.
Datum: 29. srpna 2011 11:35
Jméno: padesatka
IP: uživatel11232
 Zdar chlapi, potřebuji radu, dělám GO fichtla, složil jsem převodovku na sucho na odzkoušení jestli řadí, dám 1 v poho, neutrál chřastí, 2 v poho, mezi 2 a 3 jakoby neutral, 3 v poho, kde mám prosím Vás chybu ve složení převodovky, budu rád za radu, či návod jak to v pohodě poskládat. Dík moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 9:41
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já bych to nedělal ...já jsem kvůli tomuto problému rozdělával ten motor třikrát...ale mě tam nešly neutrály vůbec..ale každopáně jsem to tenkrát udělal podobně jako ty a zkoušel jsem to a nakonec jsem dospěl k to že to děělala ohnutá vidlička..to vyřešíš jednoduše..rozpul to dej tam neutrál toč s hřídelkou a dívej se jestli ty výstupky co jsou na kolečkáč zapají do dulku co jsou na protikolečkách..když to do toho zaopadá tak to je špatně a to chrastení spusobuje že ty výstupky drhnou o ty dulky a to potřeba vyřešit tak že jemně přihneš vidličku na potřebnou stranu tak aby ty vystupky nedrhly o dulkykdyž to vyřešíš u jednoho neutralu tak tam zařad druhej a skontroluj jestli tam de pak to skus bez kliky a starpáky jen tak přiklopit druhym kartrem a skoušet řadit..když to bude v pořádku tak dat tam klikua složit...nevím jak bych ti to jinak napsal ovšem já jsem s tím měl velké problémy ikdyž jsem to taky nevyřešil do puntíku a převodovka mě trošičku občas zachrastí ale je to pouze o trpělivosti která já moc nemám...každopáně přeji mnoho zdaru a úspěchů..hlavně když to budeš zkoušet tak nezapoměn točit hžídelkou ..když netočís tak ti to udělá to co mustangovi1971 a to že tam pude jen jednička
Datum: 29. srpna 2011 9:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus hele asi bych to neřešil to chrastění to je možná od toho kolečka s pružinkou v převodovce co se po složení tak nějak zacvakne do toho z výstupky špatně se to popisuje ale ja když sem ted nedavno dělal ganeralku tak když jsem to nasucho složil a vyzkoušel tak mi tam šla myslim jenom jednička nic sem v tom za chybu nehledal a složil to komplet nalil olej a projel a všechny kvalty šly.Tod' má zkušenost
Datum: 28. srpna 2011 21:08
Jméno: jawa pionyr
IP: uživatel12302
 zdravim, mám takový promblém u pionýra. Když si podřazuju tak převodovka vydává divný zkuky jako kdybych ani nemačkal spojku... Jinak když jedu dávám tam 1,2,3 tak je to v pohodě  Ale když si si podřazuju tak to asi dře o sebe nevim  děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:07
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 jinak upozornuju že mam novou spojku FERODO koš pruzinky a zajistovaci podlozky a sestelovanou spojku O.K už sem mel hodne pionyru takze tomu rozumim a kdyz sem byl v Jaa se podivat na naky NAHRADNÍ DÍLY tak sem jim to ukazoval a oni rikaly ze to je v pohode ze prevodovka je ale O.K. i spojka ze ten plyn se trosku musi pridat. pri podrazovani.
Datum: 28. srpna 2011 21:07
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Tak vždycky když potřazujes tak dej spojku na plno a přidej plyn ja si taky vždycky přidam plyn a jdou podřazovat lehoučce rychlosti jinak to jde jakoby přez zuby ale když davam např 1-2-3 tak to jde v pohodě krásně a když se podřazuje 3-2 tak si přidam plyn trošku to vytočim a podřadim a potom při 2-1 to taky trošku si přidám plyn.
Datum: 28. srpna 2011 21:05
 Klasika... Dělali a dělají mi to všichni fechtlové. Dělá mi to Jawa 353,Dělá mi to jawa 638.. Je potřeba si vit do krve ten meziplyn a bude to vpohodě. Já jinaknež s meziplynem nepodřazuju,pokud se nejedná o nějakou moderní yamahu nebo něco podobného
Datum: 27. srpna 2011 18:53
Jméno: mustang1969
IP: uživatel5620
 Ja tam při GO tu distanční podložku dal,převodovka je v 100% stavu ale vždy při podřazování na 2 to de přes zuby a co jsem začal dávat meziplyn tak jakštakš pohoda no.Meziplyn to jistí!
Datum: 27. srpna 2011 18:03
 Vím, že když toto není 100 pro spojkou tak je vůle v převodovce, kámoš měl motor po GO ale zapoměl dát do hřídele v převodovce tenkou podložku a dělá mu to tohle...
Datum: 27. srpna 2011 14:32
 keď podrazujes ide ti to pres zuby?, to je tým že nespomalíš dostatočne. s medziplynom to nebude isť pres zuby
Datum: 27. srpna 2011 13:56
 zkus postelovat spojku,je mozny ze pri podrazovani dostatecne nevystavi,a neschroupne to ty otacky
Datum: 27. srpna 2011 13:18
|



|