Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel11191
 zdar draci mám kawasaki kx 125 a brbne mi spojka všechny ty redukce na lanku mám na max vytočené a páčka je pořát tak nějak volná čím to je díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 12:41
Jméno: karel
IP: uživatel11191
 ne to mam nový a jak de ta řídelka z převodovky tak je uplně u lanka ta nevím mužete někdo poradit díky
Datum: 26. listopadu 2011 12:41
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 pretržené nebo natržené lanko ?
Datum: 24. listopadu 2011 15:34
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi prosím vás kolik zubů má origo rozeta na jawa 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:37
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 36 zubů
Datum: 22. listopadu 2011 20:37
Jméno: petr
IP: uživatel12786
 zdar hoši, musíte mně poradit  nezabírá mně startovačka jen podře a nepovotočí klikoc´vkou myslím že jen menší hřídelou vyměnil sem startovací segment a furt stejný čím to může bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:24
 Sundej spojkové víko a zkus to ... kdyby nepomohlo tak to vypadá na sjeté lamely nebo třeba i roztrhlý primární řetěz ...
Datum: 20. listopadu 2011 19:24
 povol šroubek na spojku....
Datum: 20. listopadu 2011 19:06
Jméno: petr
IP: uživatel12786
 no tak teď nevím  ale dělá to furt to samý jako předtým než sem to pulil
Datum: 20. listopadu 2011 19:00
 a nezapoměl jsi ji při skládání otočit o jednu celou otáčku
Datum: 20. listopadu 2011 18:59
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 cus neprokluzuje ti spojka ? skus udelat 1 mm vuli dole ve viku povol malinko ten šroubek
Datum: 20. listopadu 2011 18:38
 Zdar draci! Chtěl bych zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s výběrem rozet na dyndynu 125tku. Jaké je asi nejlepší nastavení půl na půl? (výkon x síla) Mockrát díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 20:10
 Díky kámo. Jenom kdybych věděl, co tam bylo. Ta moje je už hodně předělávaná a zatím sem i to nepodařilo zjistit.
Datum: 19. listopadu 2011 20:10
 dej tam co tam má být od výroby a jeto
Datum: 19. listopadu 2011 14:45
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Zdar draci, co by se stalo kdybych ve spojce neměl kuličku ale jenom tu krátkou tyčku s tou delší? Předem dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 19:25
Jméno: pérko
IP: uživatel11186
 já když jsem neměl kuličku tak se mi sedřel šroubek... ale je to taková nouzovka
Datum: 16. listopadu 2011 19:25
 způsobuje to povolování šroubku na deklu od zapalování -bez kuličky se tyčka točí a povoluje a taky jak píše dwein...
Datum: 16. listopadu 2011 17:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 celkem nic zvláštního se nestane, krom toho že se tyčky bez kuličky brzo opotřebují a spojka nebude fungovat správně. na dojetí v případě ztráty kuličky to dostačuje. avšak sehnat jakoukoliv kuličku o průměru 5mm není snad problém.
Datum: 16. listopadu 2011 16:18
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdareec renovuju spojku u jawa555 tak bych potřeboval vedět jak tlusta ma bejt lamela ?? a jaky maji bejt asi rozmery korku a nejakej ten postum pač za sucha se me to zda rasovina kdyz ty korky namočim tak by tam vlezli samy\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 15:08
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Tak já na mojem mustangovi jsem ty korky dal vařit, vařil jsem to tak asi 5 min., dokud prostě ty korky nezměknou, poté jsem to tam namačkal, pomocí šroubováku, nechal to den vyschnout a aby to ztvrdlo a potom jsem to vzal šmirglem
Datum: 15. listopadu 2011 15:08
 Každej říká něco jinýho. Ale mě přijde jako kravina to tam namačkat a pak vařit... Po tom vaření tě změknou aby tam šly líp namačkat.
Datum: 14. listopadu 2011 19:24
 Myslím že včera ti tu někdo psal že 2mm na každou stranu. A já sem si dělal korky do lamely na jawu 20 tak, že jsem si položil lamelu na desku z korku, fixem okreslil velikost všech korků na tu desku, vyřezal sem to nožem, smirglem sem trochu srazil hrany a dal jsem to tak na 5 minut vařit do vody. Pak sem korky namačkal do lamely, nechal do druhýho dne vysušit a pak celý zabrousil na smirglu cca tak aby překukovaly necelý 2mm na každou stranu. Jezdim na tu spojku už půl roku a zatim bez problému.
Datum: 14. listopadu 2011 19:12
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 tady je psano namačkat a pak dat vařit a možna by to chtelo nejakej přesah
Datum: 14. listopadu 2011 19:09
Jméno: Honza
IP: uživatel11620
 Čau draci. Potřeboval bych trochu poradit. Dělal jsem Go motorru na 250 kývačce, ale když jsem to celý složil, a zkoušel jsem jestli tam jdou všechny rychlosti nastal problém. Nejde zařadit čtyřka. Všechny rychlosti v pohodě, dostanu se na neutrál mezi 3 a 4 a konec, dál to prostě nejde. Podle mě je problém v řadiči! Ale ten jsem tady kupoval nový, protože tamten už byl docela v pytli. Takže nechápu co se tam děje, proč to tam nechce tu 4ku zařadit. Vůle na hřídelých mám vymezený, jediný kde je vůle tak je ta tyčka která drží řadící vidličky protože je už v bloku motoru trochu vůle, ale to by nemělo vydit protože to předtim všechno chodilo. Jediný co jsem dělal s převodovkou je že jsem vymezil vůle a vyměnil ten řadič. Jo a když jsem tam rychlost natlačil šroubovákem tak jsem jí tam dostal, takže tam nic nepřekáží. Ale pak stejně nešla řadicí pákou ani vyndat takže opět ruční vyndání šroubovákem. Nemáte s timhle někdo zkušenosti? Jedná se o konstrukční vadu toho novýho řadiče nebo jsem udělal něco špatně já. I když o tom pochybuju, protože tohle se mi stalo poprvý a hlavně na tomhle toho nejde zrovna moc zkazit.\\r\\n\\r\\nVšem moc díky za odpovědi a pomoc v hledání příčiny a opravy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 9:29
Jméno: Honza
IP: uživatel11620
 JJ, byl tam kontakt na neutrál z panelky, ale ten jsem prohodil z toho starýho automatu. Samotný bez hřídelí jsem to nezkoušel.
Datum: 19. listopadu 2011 9:29
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když vyhodíš hřídele a v převodovce necháš jenom vodící tyčku vidliček, tak to také nejde? Řadící kolíčky jsou v pořádku? Tak mě napadlo, jestli u nového automatu není kontakt pro spínač neutrálu z panelky, je to takový pevná plechová packa. U kývačkového automatu je takový ocelový pružný plíšek. Kontakty v bloku jsou také jiné. Jestli tam je ta pevná packa, tak je možné, že ti dře o kontakt neutrálu v bloku, u kývačky je podstatně větší.
Datum: 14. listopadu 2011 19:30
Jméno: ladin
IP: uživatel10433
 Mate nejak vychytano kdyz natahujete startovaci kliku na jawa 20 aby to drželo zašponovany než to date motor dohromady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 20:03
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Aha ja to natahnu a do otvoru na spojkovou tyčku dam 160 hřebik a zapřu o startovaci paku  myslel jsme že nato je originalnejši zpusob asi neni
Datum: 13. listopadu 2011 20:03
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 přidrž tak aby šel naklepat kártr.. gumovou paličkou nalklepu a při tom ještě držím.. tak mi to šlo v pohodě..
Datum: 13. listopadu 2011 17:19
 Já jsem na ní namotal drát a druhej konec zachytil do otvoru v karteru kudy vedou dráty k zápalku, po složení motoru jsem drát rozmotal.
Datum: 13. listopadu 2011 16:42
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Nasadil jsem startovací páku trochu natáhnul a už přesně nevím jak tak jsem to celé upnul do svěráku.
Datum: 13. listopadu 2011 16:20
Jméno: libor1
IP: uživatel12745
 buďto ji něčim nějak zapři, nebo požádej někoho ať ti ji pomůže přidržet tak to dělám já
Datum: 13. listopadu 2011 16:02
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Zdar,myslíte si že je reálné že je fichtl(jawa 21) na dvojce s 11 zubým kolečkem slabý jak čaj?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 0:52
 kolečko: ale neno GO jako GO . nezapomen!  .... jestli GO typu "vyměnim kroužky" tak je to k ničemu.. pokud je kompletní GO včetně kliky a výbrusu, tak je problém jinde.. nehřeje se to moc? co seřízené zapalování?
Datum: 13. listopadu 2011 0:52
 Jestli je po Go tak musí lítat jako drak, já taky jezdim 11z a jede to nádherně...
Datum: 12. listopadu 2011 21:48
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Motor je po GO a je v naprostém pořádku,ale je to v záběhu.
Datum: 12. listopadu 2011 21:26
 když máš motor po smrti tak co by ne
Datum: 12. listopadu 2011 18:55
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zdar nevím jak je slabý čaj, ale s 11 zubým kolečkem by měl mít sílu.
Datum: 12. listopadu 2011 18:44
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec na kolik brousite lamelu u pařizka na 1cm nebo vic ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 16:47
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 zdae, mám dotaz, hlavně na odborníky, jako čezeták )))
pulím dva motory pionýr zaráz , a na jednom za řetětovým kolem, ta rozpěrka u ložiska volná, na druhém se netočí, ba co víc, ani se nehne, co je správně? osobně si myslím, že by se měla točit, aby nedřelo řetězové kolo, nevím, optám sa radeji
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:30
 seru na tebe  .. postul ti to napsal dost jasně! a navíc.. kdyz utahnes matici na sekundáru tak asi tezko bude rozperka volná
Datum: 13. listopadu 2011 12:30
 Já jí měl na 3 motorech volnou...
Datum: 12. listopadu 2011 8:55
 je to jedno,stejně to stáhneš maticí za řetězovým kolečkem,takže se to točit nebude ani v jednom případě.funkci to má jako rozpěrný kroužek udávající vzdálenost sekundárního kol.od osy motoru a taky vnitřní kroužek gufera.osobně bych volil tu pevnější variantu.snad kvůli úniku oleje.
Datum: 12. listopadu 2011 7:36
Jméno: dan
IP: uživatel11260
 ahoj, nevíte někdo pro jakej typ řetězu je rozeta z fichtla? zrovna mam po ruce jen vyjetou rozetu tak si nejsem uplně jistej, google taky moc nezabral :/ ....předpokládám že je to 420 ?...popř vadilo by hodně kdyby byl řetěz o trošinku širší než pastorek ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 8:08
 širší v žiadnom prípade  lebo to bude suchať o motor a o gufero!
Datum: 12. listopadu 2011 8:08
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 já myslím že to vadit nebude.. já jsem měl uzkoý řetěz a potom jsem si TAM DAL TEN ŠIRŠÍ A ZDÁLO SE MI ŽE TO I LÍP JED.. taže nevím.. ale já to tak taky mám takže to asi muuže být..
Datum: 12. listopadu 2011 7:55
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar lidi jaký je nejlepší syntetický olej do převodovky se spojkou s ferodem. A jaký je nejlepší olej do předních tlumičů na simsona.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 21:18
 sorry do vidlice S50ky patrí 40ml, do vidlice S51ky patrí 34ml
Datum: 13. listopadu 2011 21:18
 len proste aby si tam mal čistý olej... 40ml do jedného ramena
Datum: 13. listopadu 2011 21:16
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 nevite
Datum: 13. listopadu 2011 20:30
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Převodový:motorák
Datum: 12. listopadu 2011 19:02
 co v jakem poměru? vyjadřuj se přesně co chceš vědět.. nikdo ti nečte myšlenky!!!!!
Datum: 12. listopadu 2011 19:01
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 V jakým poměru???
Datum: 12. listopadu 2011 17:03
 ja do prevodovky používam PP80 a do tlmiče simsona je to jedno... lebo simson má prednú vidlicu bez tlmení.. iba má olejový doraz,
Datum: 12. listopadu 2011 8:39
 do převodovky převodový 80ku nebo 90ku a do tlumičů tlumičový mixnutý s motorákem
Datum: 11. listopadu 2011 22:06
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Zdar draci, jakej je rozdíl mezi 11 zubím primárním řetězovým kolečkem a mezi 15 zubím u mustanga? Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 17:28
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 u 15ti zubého by jsi využil jeho vlastnosti možná tak z kopce
Datum: 12. listopadu 2011 17:28
 Upravoval jsem nějaké 60ccm válce a dle charakteru úpravy tam není problém sek.převod 14/55 případně i 15/55....záleží na okolnostech a váze jezdce.....na seriovku maximálně 13z ,nejlépe 12z.
Datum: 12. listopadu 2011 15:21
 Já tam mám dané to 10 kolečko a nestěžuji si, kopec nekopec táhne pořád.
Datum: 12. listopadu 2011 11:19
 15 zubů na fechtla... To je blbost. Bud 11,12,13 a nebo kdyžuž tak 14. V tím 13 zubem to poletí těch 70-75 a bude to mět ještě trochu síly... Ten 15 zub by měl byt teoreticky víc do rychlosti jenže prakticky ten pincek nebude mět silu do s takovým převodem do té rychlsoti dostat,takže to bude slabé,budeš to msuet točit a nedáš z toho stejně víc jak 60 - což bys dal s 12 zubek a celkem luxusní silou... To je moje zkušenost
Datum: 11. listopadu 2011 22:05
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Si piš že v tom bude rozdíl.
Datum: 11. listopadu 2011 22:05
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A ještě malej dotaz. Kdybych tam měl 15 zubí sekundární kolečko, bude se mi to pomalejš rozjíždět než stim 11 zubim? Bude to až takovej rozdíl?
Datum: 11. listopadu 2011 20:41
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 S tim souhlasím
Datum: 11. listopadu 2011 19:20
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Aha tak to potom jo.. to jsem ještě taky neviděl..
Datum: 11. listopadu 2011 19:20
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 ale řetezové 15z mají i na krámku..
Datum: 11. listopadu 2011 19:18
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jo promiň  myslel sem sekundáro
Datum: 11. listopadu 2011 19:18
 ťažko rícť že o čom je reč... primár či sekundár?? ja som 15Z primár ešte nevidel.. inak zo sekundarneho kolečka je podla mna nejlepšie 12Z s primárom 14Z
Datum: 11. listopadu 2011 19:15
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 OK  tak díky.
Datum: 11. listopadu 2011 19:13
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Tak podle toho co chceš jestli chceš do šíly tak 11 a když do rychla.. tak 15.. já osobně se d fichtlovi chovám už jako k veteránovi.. takže to nějak moc nehoním. a když jedu tak nespěchám..takže já nepotřebuji rychlost..já chci spíš sílu..  já bych si vzal 11-ti .. ale to je na tobě..
Datum: 11. listopadu 2011 19:11
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A ty by si doporučoval jaký?
Datum: 11. listopadu 2011 19:08
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 11-ti zubé je na síly at to táhne a 15-ti zubé je na rychlost..tzn.pojede rychleji ale bude mít mín síly..a 12-ti zube je normál..
Datum: 11. listopadu 2011 19:05
 zdar draci potřeboval bych nějaký server kde budu mít schéma simsona vše komplet potřebuju hlavně převodovku předem děkuju všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 20:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
Datum: 10. listopadu 2011 20:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 jednou když jsem skládal motor tak jsem to našel ale teď nevím kde ale možná bych to našel podívám se třeba tu bude někde na papíře nebo na netu kdyžtak dám vědět
Datum: 10. listopadu 2011 19:58
 zkus pohledat na simson s51 v iglu
Datum: 10. listopadu 2011 18:57
Jméno: pepa
IP: uživatel7996
 čaute draci chci se zeptat zvláště sesy jesy se ještě dělá startovací segment na jawu 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo dělá je stejnej jako na 20,21,23
Datum: 10. listopadu 2011 22:01
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Zdar, potřbebuju poradit mám Jawu 350/354 motor a u normálních Jaw se řadí za 1, nahoru, za 2 dolů. Já to mám obráceně takže řadím za 1 dolu a vyší stupně nahoru. Prej tam stačí jenom otočit nějáké ozubené kolečko. Ale vůbec nevím. V převodovce se moc nevyznám. Kdyby mi někdo poradil díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 20:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no to budeš muset
Datum: 09. listopadu 2011 20:21
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Hmm, to budu muset rozebrat celou převodovku co?
Datum: 09. listopadu 2011 19:23
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Datum: 09. listopadu 2011 18:57
 Jedině jiná kulisa řazení...asi máš z 634 (jestli tam teda pasuje, nevim - vařim z vody  )
Datum: 09. listopadu 2011 16:48
Jméno: péro
IP: uživatel7756
 čau dneska jsem po dlouhé době vytáhl svůj motor z jawy 175/356 a najednou koukám a ono to má 2 páky je to nějaký mezityp?nebo bastl..setkal jste se někdo s dvoupákovou 356?dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 18:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 foto u sebe ted nemám,motor je u babičky,ale je to 100% 175/356 napadá mě že do toho někdo nastrkal ty 2 páky z péráka
Datum: 06. listopadu 2011 18:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 pošli foto pls
Datum: 06. listopadu 2011 13:57
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 nebude to náhodou ze skůtra?
Datum: 05. listopadu 2011 20:31
 Ted jsem brouzdal po krámku a zajímalo by mě jaký sekundární řetěz bych měl koupit na ČZ 175. Až doposud jsem si myslel, že tam dojde stejný řetěz jako na pionýra, ale našel jsem nějaký jiný za 600 ,-Kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 21:00
Datum: 04. listopadu 2011 21:00
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdravim chci se zeptat jestli je možné aby vyskakovali kvalty z důvodu zničeného automatu řaz. když jsem posledně jel před půlením motoru tak se mi zdalo že občas vyskočí kvalt nebo že to nedořazuje ted mam motor rozpůlený a kolečka v převodovce jsou v pořádku ale zuby na automatu jsou už ohlodané na tolik že tam nejsou špičky a automat je takový zasekaný (nový mám) může to být příčina? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 21:53
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 tak ten automat co mam nahradni tak je z 05,555 tkaže mi je k hovnu a chci se zeptat všiml jsem si jak se rozdělá automat tak dole ůplně ve spod je to takoví kolečko s kolíčkama a v tom 2 vyklapěcí obdelniky a tam je ještě plíšek aby to pružilo ale ten plíček je nějak vytahlí směrem ven zkoušel jsem ho napnout ale stejnak to nejde má to tak být ebo to je vada?
Datum: 04. listopadu 2011 21:53
 mě to dělal automat....
Datum: 04. listopadu 2011 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel12710
 ulozeni predlohy,vychozena vidlicka atd...malokdy to dela automat. Automat se sere.snad jen u parezu a 05,kde ma slabsi pruzinu a kdyz se vytaha a nedrzi kvalty. U klasickyho fichtla je to vetsinou tim,co sem psal a nebo ohlodanejma kamenama nebo zalezlym pastorkem startovani.
Datum: 04. listopadu 2011 16:46
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 jo to je prostě vše jak z vyroby ani jedina znamka poškození takže to musí asi být automat je fakt ze ten automat je tam od vyroby a ten fichtl ma hodne nalitano takze asi vymenim automat jina vec to byt nemuze
Datum: 04. listopadu 2011 16:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to je hezký že kolečka jsou v pořádku, a co boční kameny a díry v kolečkách, nemaj omletý hranky? automat to může dělat taky
Datum: 04. listopadu 2011 15:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Ano
Datum: 04. listopadu 2011 14:13
|



|