slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  68  69  70  71  72  73  74  75  76  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec tet jsem dodelal motor na jawa 555 a nejde me nakopnou,vubec nezabira našlapovaci paka a nwm proč?? a vyskakujeme 3 při vyšich otačkach jestli řadač bude v kelu? pač kolečka se me nezdaly zas tak špatny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
s kolečkama mam problem ze je nemuzu sehnat a ja ten motor mel 2 roky rozdelanej a shanel tu hlavni hridel ke koši pač jsem urval zavit tak jsme polepil 1 motor ze 2a tet mam takovej pocit že ten cvrček na naskakovani strhanej :-(
 
 
Datum: 21. prosince 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar no já jsem dělal minulej rok GO spojky zahrnovalo to : nový primárko + řetěz, pak spojkový koš (lamely, ozubený kolo, pružiny a segrovky) a tyčinku + kuličku a nikdy sem s tou spojkou neměl problém .. jinak se zkus podívat na startovací segment nebo na hřídel hlavní a předlohovou jak jsou na tom kolečka ... to vyskakování může dělat spousta věci nejlepší je vyměnit špatné kolečka a zrepasovat automat , tak máš 90% že to pojede dobře ..
 
 
Datum: 20. prosince 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
pokrátit matici koše na hrídeli a je po problémech....případně se často stává,že je tam vysoká matice z 21 a to už je problém sám o sobě....ta spojka se prostě nestáhne tolik k sobě aby neklouzala.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tou spojkou na to taky nemůžu přijít. Koupil jsem si na burze novou lamelu, použil nové pružiny a nefungovala. Tak jsem pružiny podložil a žádný zlepšení. Lamelu jsem zarovnal na smirku a podložil znova pružiny, nic. Tak jsem tam dal spojku z mustanga a mám pokoj, doporučuji totéž.
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skúste si skontrolovať prímárne koliesko, možno sa vám zdá že šmíka spojka, no kĺže koliesko na hriadeli kľukovky. Tie kolieska na jednu lamelu boli naprd...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
taky me porad klouzala a nakonec jsem vykoumal že se přitlačnej kotouč opiral o hřidel a klouzaloto taky tež nova lamela udelal jsem si doma podle sebe a jede jak drak ale ta našlapovaci paka de jako by vubec nezabirala do zubu
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Spojka je po GO mam tam 4 mm korku,ložiska jsou taky všechny novy ale proč vyskakuje jen 3 to by vyskakovala snad aji 2 s 1 zkusim uplne povolit štelovaci šroubek a připadne zhodim dekl a hned poznam na čem su a kdiby mel nekdo převodovku do JAWA 555 nejakou uloženku tak se ozvete učite se domluvime :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máš špatnou spojkovou lamelu nebo nemáš seštělovanou spojku a trojka vyskakuje proto,že máš bud špatné ložisko za sekundárním kolečkem nebo unavenou pruzinku co drží ten řadící zobáček,jinak u 550/555 ty spojky uz odjakživa zlobili chce to dobrej korek a udělat větší přítlak(dát větší podložky)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11831    
Zdravím draci, změřil byste mi někdo, prosímvás, šířku origo řidítek na Jawu 350/638? Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más TP k motorke tak tam más max šírku... to je vačšinou šírka ridítek
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávno sem je měl doma a měli něco málo kolem 70cm, ale nejsem si jistej, už si to moc nepamatuju.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12927    
Chtěl bych se zeptat jak moc je lepsi ferodo lamela a jak se ma spravne pouzivat (nejaky specialni olej?). Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
A co ty? Jezdíš? Neklouže ti spojka? :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel12930    
ale někdo řiká, že je lepší když je potom v převodovce polosyntetika, tak nevim, mě se stalo jen to, že si mi to ferodo rozpadlo a odlepilo právě když sem použil minerál, ferodová spojka mi sloužila asi rok a půl, prej to v tom minerálu právě nějak bobtná
 
 
Datum: 19. prosince 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je lepší v tom že narozdíl od korku nebobtná s roustoucí teplotou oleje a je nespalitelná, používá se úplně stejně jako spojka s korkovym obloženim, olej takovej aby neklouzala (klasicky PP80, PP90)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      E-mail:      IP: uživatel12063    
Zdravím, mám dotaz, pokud chci vyměnit spojkové lamely a primární řetěz, musím měnit i primární kolečko ? A pokud chci rozpůlit motor(ložiska, klikovka má na nich velkou vůli) dojde při půlení k nějakému ublížení klikovce (zvetšení vůle na ojnici, nevycentrování), nebo se toho nemusím bát? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: MatroneK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na půlení mám připravený přípravek- L profil s vyvrtanými otvory, kladivo určitě zůstane tam kde je. Jen doufám, že mi ten přípravek při dotahování nezničí závity, uvidíme.
 
 
Datum: 16. prosince 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
když po té klikovne nemlaštíš kladivem, tak by se s ní nic stát nemělo. hlavně při půlení nepoužívej kladivo a když už jo tak s citem a to primární kolečko myslím že měnit nemusíš
 
 
Datum: 16. prosince 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel12855    
Zdarte potreboval bych poradit mám motorku cz 175 487 rv. 1986 jede parádně výkon slušný ale v poslední době mi stříká olej na ráfek , čím to asi bude a jak drahá a náročná bude oprava říkal sem si že by to mohlo byt špatné gufero. za odpovědi předem děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel8191    
Asi gufero pod řetězovym kolečkem, stojí cca 20-30,- kč. Nic těžkýho na tom neni, výměna na pár minut :-).
 
 
Datum: 16. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12916    
Čau, dámy a pánove dostala se mi do dílny babeta (210 tušim),která nemá uvnitř motoru žádne ozubene kolečko, jezdí na jednu rychlost, není tam ani díra na nalejvání oleje do motoru ani kontrolní šroub ani výpušťák, další zvláštností je že je jednoukrožkový píst, přičemž pístní kroužek je jen milimetr od horního okraje .Chci se zeptat jestli se tyto babety vyráběly nebo mám doma nějaký unikát.Děkuji moc za vaše rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně takovou babetu mě přivezl kámoš a taky jsme hledali šroub na olej :-D jsou to jedny z posledních typů
 
 
Datum: 17. prosince 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Babetta co vypadá jako 210, ale má jenom jednu rychlost se běžně vyráběla a prodávala pod označením Babetta 215. Motor je proti 210 velmi zjednodušen. Nemá první rychlostní stupeň a jezdí rovnou na druhý rychlostní stupeň. Vypuštěním prvního rychlostního stupně se docílilo značné mechanické spolehlivosti motoru při provozu. Nevýhodou stroje jsou slabší rozjezdy a slabší stoupavost v kopcích (je potřeba přišlápnout do pedálů). Prý byla určena pro zákazníky z rovinatých oblastí (např. Holandsko) a zákazníky s nižší hmotností. Jednokroužkový píst pravděpodobně není původní, asi marný pokus o zvýšení výkonu některým dřívějším provozovatelem.
 
 
Datum: 16. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja zasa také informácie som počul, že tie boli prvé "dvojrýchlostné" motory... že vývoj a výroba dvojrýchlostnej Babetty sa rozbehla horko ťažko a najprv nevedeli vyriešiť spolahlivú prevodovku... a v jednej dobe predávali babetty bez dvojky... keby si rozobral motor máš bloky stejné ako 210 len bez nalievacieho otvoru... a na miesto velikanského ložiska /nenapadne mi ted číslo/ je namontovaná vložka a vňom menšie ložisko... Také motory dostali aj Babetty Tiny ale tie naschval....
 
 
Datum: 16. prosince 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotas rozdelal sem motor abih vimnenil startovaci sekmen a ozubeni kolecka sem dal novi ale gdiš sem ho smontoval tak gdiš zaradim za1 nebo za3 tak to de hrosne tesko ale gdiš zaradim za 2 tak to de nadherne lehko nevite proc dekuji za otpovjet???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12926    
můj kmen nerozumět tvá dialekt
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Já bych měl jedno super řešení: skoč ze skály
 
 
Datum: 14. prosince 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
Chvíli jsem uvažoval že smažu kopii i originál.....tohle je konečná.....zvyk jsem si že některý lidi prostě pravopis neovládaj a nemužu je proto odsuzovat,ale tohle je extrém.....tady je zřejmé,že motor nefunguje kvůli inteligenci mechanika.....měl bys to dát někomu kdo tomu rozumí a umí česky....problém bude rychle vyřešen
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rád bych poradil,ale hlaholici neumím....
 
 
Datum: 14. prosince 2011 10:05
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych se rád vyjádřil k tomuto jazyku, ale nevím jestli náhodou není pisatel nějak handicapovaný, tak raději pomlčím...
 
 
Datum: 14. prosince 2011 6:29
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks      IP: uživatel12747    
jj dik
 
 
Datum: 13. prosince 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
no ja fakt newym ale gdiš bich mnel pyonira tag bich ti urcyte odpovedel lyp na tvuj dotas.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
on když hodí 1 a zmáčkne spojku a tlačí tak to jde hrozně těžko ale když tam hodí 2 tak to jde lehko a 3 zase těžko.. nelá mi to taky tak by mě zajímalo taky proč námto tak dělá.. ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
To je hrůza. Dělal si to naschvál, nebo si debilní?
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakym jazykem je to napsaný? Rád bych odpověděl, ale nevim v jakym slovníku si mam dotaz přeložit...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ptej se česky když něco chceš....
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čau draci jakej ma byt prevodovej pomer v prevodovce na rychlost u jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+/- 10000 ot./min.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S origo kolem a 13-zubým kolečkem se otáčky +- rovnají rychlosti / 100.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
primár 14/34= 0.412 , jednička 14/23x14/23=0,370 ,dvojka 20/18x14/23= 0,676 , trojka 1 , sekundár 13/55 = 0,236 ....pro výpočet piláku už potřebuješ jen obvod zadního kola a otáčky....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
převodový poměr si vypočítáš dle jiných koleček, které budeš muset nechat vyrobit.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Stadion: Jak upravit spojku? Potřebuji vyměnit stávající čepy s závlačkou, za šrouby s matičkama!Hlavně jak přichytit ty šrouby k talířku... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
To znám prodává to i na aukru.ale nevim jestlito chci až tak moc tunit.Navíc to chci zvládnout sám.... Asi to zavařím, mám pro jistotu ještě jeden talířek!
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: mopedak      IP: uživatel12906    
čau komplet upravena spojka dokonce 8 koliková , ten borec děla i převodovky na pio a stadiony http://motorky.bazos.cz/inzerat/13074986/Moped-stadion-upravena-spojka.php
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted nevím jak je silnej materiál u stadiona,ale u pionýra jsem to nechával vařit cočkem a v pohodě
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když to necháš zavařit tigem tak ne
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Právě to se bojím!jestli se ten talířek nezkroutí....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
přivařit
 
 
Datum: 12. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: matko      IP: uživatel12893    
zdarec draci.mam babetu 210.dvojrychlostnu. su menene vsetky spojky.a babeta sa aj tak len dokaze natartovat ale nerozbehne sa.moze clovek pridavat kolko chce.ani to necukne..len to vrcii.dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je to jaky by jsi tam měl neutrál, tak je v háji volnoběžka (předlohová hřídel). Nutno půlit.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel11956    
Zdar draci, Na dandýně 125 se mi vysipali v zadním drátěném kole ložiska a nevím jestli ta rozpěrka má mít na koncích osazení na střed ložiska nebo ne...Já ho tam mám na obou stranách ale nevím jestli to ty ložiska nevymleli..Na fichl kramku to z fotky poznat není..Díky za rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: Budos      IP: uživatel12890    
Zdravím, budu půlit mojí třindu....konkrétně 640 tku....chtěl bych se otat zkušenějších na nějaký rady...z jaké strany stahovat atd..díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
NO, nebo sou na to speciální přípravky s úchyty na vzduch! Normálně to dáš na čistý hliník, pak mašinkou podobnou kompresoru odsaješ vzduch z těch úchytek a drží to perfektně. Pak opřeš hřídel přes kuličku na kliku a jednom dotahuješ a kontroluješ jestli se oba konce zároveň roztahují a nekříží se ti to!
 
 
Datum: 11. prosince 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor jde rozpulit jen z jedne strany.. a to z té od strany alternatoru... a rozpuluje se to pomocí přípravku který se nasrubuje místo altu.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,mám ted rozhozený motor na jednom pionýru a dělám takovou menší opravu-výměna ojnice a start. segmentu,ložiska,gufera a tak.a nevím jestli má cenu kupovat nová futra do převodovky.Nijak s nima problém nebyl to pravé neteklo tak nevím jestli to má smysl.Je taky možné, že už je někdo měnil protože to z prava má ten výstupní tvar rovnej v rovině s kartrem ale na jinym motoru je to takovy vypoukly.Tak nevim.Dik za rady.(Kdyby jste někdo nááhodou měl doma nepoužitou ojniční sadu na pio. origo mototechna tak dejte prosím vědět rád odkoupím). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
cus nevite jak velky gufero je pod spojkou u babetty 207 na klice diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak snad koukneš který je na klice ne? Od toho je tam ten obrázek, hledání v katalogu ti může ušetřit spoustu času...
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
protoze je tam 6 velikostí
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokec je od toho aby se tu řešily problémy s motorkama, né od toho aby tu za tebe někdo hledal gufera...řekni mi jedinej důvod proč si si hned na začátku neotevřel katalog dílů a nenašel si to tam? Zabralo by ti to daleko méně času a nemusel bys sem dávat zbytečnej dotaz...
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
od ceho to tu je ? aby ti lidi rikaly aby sis to nasel na googlu nebo aby ti poradily ? ja tady taky obcas nekomu poradim ale vidim ze to nema cenu seru tady na to uz sem nic psat nebudu
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tos moh udělat už nazačátku místo urážení..
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je to mnohem rychlejší víš...mě to zabralo asi tak 20 vteřin a to jsem hledal fakt pomalu...
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
njn je to pro kamose tak sem to chtel vedet hned ale kdyz nikdo neporadi tak si to radsi najdu sam
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fano: A nemá snad pravdu?
 
 
Datum: 09. prosince 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
ty ses nakej chytrej fakt dik za odpoved debile
 
 
Datum: 09. prosince 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já ne ale stejda Google určitě jo, tak se ho příště zeptej dřív než sem napíšeš 1000x položenej dotaz..
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau hoši pasoval by 2 pakovej mechanismus z čz 175 prasete do jawy 250/ 353?aby to vypadalo jako první motor z kejvaček 54 a 55 rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vzdadny pripdade maji velikoste scela odlisny tvar
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel12873    
Ahoj, chci si odtud koupit kolečka do převodovky, jedničkové s cvrčkem, 18,20z, máte snima někdo zkušenost co se týká kvality? Jedná se o novovýrobu nebo o zásoby z dob minulých? Díky za zkušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou orig z ototechny u me,,dopordavam posledni kusy,,poak budou drazsi z taiwanu,,ale ani jedna verze neni tak super jako orig,, lebo maji strasne ostry zuby
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Cau hele draci jaka je dobra znacka ložisek ? potreboval bych loziska na kliku ... byly tam slovensky myslim zvl nebo skf ale to je nejhorsi co muze bejt ne ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
SKF a FAQ jsou ještě lepší
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petře: tak proč hned nenapíšeš na co to chceš? to jsi tak blbý že si myslíš, že ti vidíme do hlavy? .... napiš na co konkretně to chceš... a jestli je to nejak aoriginal kroska tak kup original ložiska co tam patří.. a jestli na ně nemáš prachy tak se na to vyser a hod to do šmelcu
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
kdyz oni tam byly cca rok a pul
 
 
Datum: 03. prosince 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
i tak ... zvl, zkl jsou kvalitní ložiska.. už jen to že tam takovéto ložiska jsou pár desítek let, naznažuje cosi o jejich kvalitě..
 
 
Datum: 03. prosince 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
ale ja to nechci na fichtla :-D mam to na krosnu :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petre ty si ale lamer :-D ... bohatě na serii staci ZKL/ZVL ... vydrzej ti dalsich 20 let :-D
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel12842    
SKF máš pomalu nejlepší ložiska který tam můžeš dát.
 
 
Datum: 02. prosince 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Lexa      E-mail:      IP: uživatel12831    
Ahoj draci, chci se zeptat jak sundat ložisko na hřídeli řetěz. kolečka v pravým krytu u fichtla 21?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel12533    
si to takhle zkur.., musíš pravej dekl nahřát na vařiči a pak s tim klepnout na rovnou plochu a pude to samo ven .....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
udelas si takovej kraml zahaknes za lozisko a na druhej konec klepat kladivkem,na tom lozisku to chce popondavat.je to teda rasovina...:-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
zdarec jen takovej dotaz kdyz je studenej motor tak me vyskakujou kvalty 1 2 na jawa 20 ale jakmile ho zahřeju ujedu 2km tak už nic nevyskakuje a občas vyhoupne zase 3 ja bych rekl že to děla Olej jinak nwm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
ježda sory jak se to da smazat??:-(
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Tak to poteši pulit motor kvuli takovi pičovine
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: jencek      IP: uživatel289    
to dělá pružina v řadicim automatu která drží kvalt zařazenej ji skus vyměnit a je po problému :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nadmerná vibrácia?
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
To je vono http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
ne to dělá nějajá prožinka nevim ted jaká
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12770    
zdravim, chtel bych se zeptat- cim to muze byt ze mi zacala vyskakovat 1 , chvili to treba jde v poho pak to ale vyskoci na neutral a mam problem tam tu jednicku zpatky dat , jen to v tom divne chrasti, je mi jasné ze budu muset pulit a tak nevite co by to mohlo zpusobovat, ocesane zuvy, slaba pruzina, spatny automat ? PS: je to jawa 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel12808    
Mě to dělal řadící automat, ale na trojku , když šla víc do tahu,(měl sem přihlej zobáček co má zapadat do kulisy se zářezy, takže rychlost nedrží v drážce, ale jakoby na půl mezi, a jak de do tahu vyskočí), a nebo má i velkej vliv, řechtačka na start páce
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: wwepo      IP: uživatel12613    
A možná i nějaký kolečko, ohlá nebo ošumělá vydlička... A hlavně to nenech chrastět přes ty zuby jinak si odvaříš drážkování na hřídeli a seš v prdeli...
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12770    
díky
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vydlička řazení bude asi na vině bude to chtít koupit novou
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 13:19
 
<  68  69  70  71  72  73  74  75  76  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 4:55:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu