Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draci premejlim kam jet na ČZ 175 jsem z okoli Trutnova. Mate nakej napad pls ?? zhruba do 150 km
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 22:07
 čz 180: nejedeš tam náhodou?
Datum: 22. července 2010 22:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Motosraz volné setkání jawařů v Úštěku (144km).
Datum: 22. července 2010 21:38
 K nám do českého ráje  hrad Kost, Drábské světničky> vyjet na Mužský
Datum: 22. července 2010 21:20
Jméno: adamos
IP: uživatel125
 zdravim lidi.da se nejak opravit,kdyz ukroutite sroub(jeden ze 4) co se do nich nasouva valec,jak tam sou dva zavity z kazde strany?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:09
Jméno: Noname
IP: uživatel9980
 Nebo se do zbytku šroubovice vyvrtá otvor a vytahovačem zalomených šrouboů se vytočí. Vytahovač má opačný závit a při vytahování se utahuje do díry. Stejný princip, jako řezání závitu do díry. Žádné lepidlo ti asi neudrží ty výkyvy teplot, to pnutí v tahu a ještě v takové ploše - lepidlo je nereálné.
Datum: 23. července 2010 10:09
 Hele měl jsem ten samý problém....vyvrtal sem do toho šteftu díru, a do tej dŕy natloukl takovou tyčku kvádrovýho tvaru...a pak sem šteft nomla vyšrouboval z karteru.
Datum: 22. července 2010 22:49
Jméno: adamos
IP: uživatel125
 nejde to chytnout ,je to ulomene v karteru..svareca neuvidim mesic..slo by to prilepit dvouslozkovym umelym kovem?(prasek a epoxid) a odtahnout klestema?
Datum: 22. července 2010 21:32
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draku este si nerek poradne jestli je zalomenej u karteru?? pokud neni zaco chytit tak si najdi sikovnyho svarece a on ktomu privari kus zeleza a vysroubujeto, pokud ten zavit je strhlej tak vezmes origo steft sezenes sroub M7 da se sehnat v kovosrote maj ho stary skodovky faforiti i 120.. ve dverich jsou tim prisroubovany a nechs navarit ten kus sroubu ktomu stevtu
Datum: 22. července 2010 20:47
 neco podobnyho se mi stalo na valci tak jsem to vyvrtal udelal tam zavit M10 vzal starej sroub uriznul si potrebnou delku do toho sroubu udelal taky diru na zavit M6 a pak jsem vzal jenom lepidlo na zavity napatlal zasrouboval nechal vytvrdit a bylo hotovo
Datum: 22. července 2010 20:45
Jméno: adamos
IP: uživatel125
 ok..mam stryca obrabeca,tk by to snad nemusel byt takovy problem
Datum: 22. července 2010 20:41
Jméno: zenys19
IP: uživatel9978
 Staci znat nekoho kdo ma soustruh nebo sehnat nekoho takovyho a je to v pohode reknes delku prumer prumer zavizu a cus za 5 minut ho mas hotovej
Datum: 22. července 2010 20:35
 což o to udělat závit,to jde ale sehnat takovej šteft je problém
Datum: 22. července 2010 20:29
Jméno: adamos
IP: uživatel125
 a neda se to nejak vyvrtat?a pak treba zavitnikem udelat novy zavit?
Datum: 22. července 2010 20:18
Jméno: zenys19
IP: uživatel9978
 Jesi jsi ho zlomiv v hliniku tak jsi v p.... jesi jeste kousek koukat tak ho klestema dostanes ven. a das novej
Datum: 22. července 2010 20:16
Jméno: Mates
IP: uživatel9560
 spiš ne než jo  kup novej otazka par korun...
Datum: 22. července 2010 19:23
 Nazdar nevite tady nekdo kde by se dal sehnat válec na jawa 50 - 60ccm?\r\nColombo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 16:37
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Za kvalitu se platí..Válce z polska jedou slušne? Ano když to doděláš tak to jede jako origo 50ka..Být tebou tak poslu stejskymu válec at ti udělá cestovku a budeš se divit jak to pojede..Sám se si ted dělal dvou kanál s pomocnýma vyfukama,sice to neni tak kvalitne udělané,ale jede to slušne nato,že to jeste neni odlazene..
Datum: 24. července 2010 16:37
 nj ale stejskyho cestovní uprava stoji 2500kč coz je celkem dost , za 1tis mas celej novej valec z polska , jede to slusne
Datum: 23. července 2010 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo jsi trochu vedle ... ty válce super 60ccm!!!! jsou ve skutečnosti 8. výbrus ( to je nějakejch 55ccm) no a můžu ti říct že ten podle nich 60ccm od poláků pojede stejně jako českej 50ccm
Datum: 23. července 2010 11:51
 O úúravu? Jasná stejskyho cestovní nebo jiná úprava..není o čem váhat.
Datum: 22. července 2010 22:51
Jméno: Colombo
IP: uživatel9976
 upresni to prosim stando mi nejde ani tak o klasiku -puvodni vykon ale o upravu na co nejvetsi vykon
Datum: 22. července 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel9977
 vem obyc valec a nech dat na vybrus
Datum: 22. července 2010 21:15
 Stejskyho ...
Datum: 22. července 2010 20:32
 a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
Datum: 22. července 2010 20:24
 Videl jsi nekdy Simsona prevtrtanyho na 70 ccm?? A vis co se stane po 10 000km?? Praskne klika. Je to vyskouseny.
Datum: 22. července 2010 20:23
 mnohem lepší je Stejskyho úprava
Datum: 22. července 2010 20:12
 a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
Datum: 22. července 2010 20:02
 diky za odpovedi ale taky by me zajimalo jaké max rychlosti jste s nim dosahli
Datum: 22. července 2010 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel9977
 Já ho moc nedoporučuju. Jak 8.výbrus tak 0.výbrus z Polska jsou trochu DODO (pro mladou generaci-DOdelej DOma)...chce to si vzít pilníček a zarovnat kanály a zarovnat přefuky s karterama (to se nejlíp dělá při rozpůleném motoru),pak to chce obstříhat těsnění pod válec a pod sací koleno podle tvaru kanálů...často nastává problém že při vrtání 40mm naráží píst do hlavy,ktera ma spalovak sirokej 39mm(4.vybrus-vic se driv nedelalo)...ideální je nechat hlavu utočit u nejakeho znameho co ma soustruh...urcite doporucuju verzi s dvěma kroužkama...sám sem měl verzi se třema kroužkama a až ted vidím,že se to dost hřálo....Jelo to slušně,ale zázraky nečekej... výčet DODO uprav je nutný pro správné fungování válce a motoru!
Datum: 22. července 2010 17:35
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ne asi  kdyz normalj je necelych 50ccm a ted budes mit naky 60ccm tak je to asi logicky ne ??
Datum: 22. července 2010 17:34
 ale zajimalo by me jestli se s tim nejak zlepsi vykon
Datum: 22. července 2010 17:15
 vyrábí to v polsku...takže to tak i vypadá
Datum: 22. července 2010 17:04
 a nemátenáhodou s temito válci nejakou zkusenost??? rad bych vedel co si o nich mysli i ostatni
Datum: 22. července 2010 17:02
 Tejden dva počkej, pak tam stopro budou.
Datum: 22. července 2010 16:27
 na aukro jsem se dival ale ted tam nic nevidim
Datum: 22. července 2010 16:26
 na aukru jsou furt
Datum: 22. července 2010 16:23
Jméno: tomas
IP: uživatel7794
 cau mam probelm furt nemuzu rozjet fika delal jsem predstih a zisitl sem ze se mi kladivko rezepina v dolni uvrati a ne v horni nevite v cem je eror dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 21:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 měl sem stejný problém bylo to vačkou takže se podiv na vačku. Já mám tu moji vačku už sjetopu trochu a otvira se me dvakrat kladivko
Datum: 23. července 2010 21:05
 Zdar ... musíš pohnout s celym statorem ... ne jen kladívka. koukni na fotky na netu, v jaký je pozici stator (celá elektrika vedle hřídele z boku motoru). je na 2 šroubech. Jen douchej, že tam ten stator neni opačně danej  ( o 90°
Datum: 23. července 2010 15:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nejdriv je potreba abys skontroloval jestli je magneto nasazeny spravne na kolicku na klice, pak skus jinou vacku setkal jsem se stim uz taky ale me se zvedala 2 krat a pritom byla origo asi byla vybehana
Datum: 22. července 2010 20:52
Jméno: tomas
IP: uživatel7794
 no tak sem to otocil a nic je to cela na p----
Datum: 22. července 2010 17:13
 spis zacni tim,ze zkus otocit zapalko o 180°
Datum: 22. července 2010 15:57
 tačni tím že seženeš vačku na pio
Datum: 22. července 2010 15:33
Jméno: tomas
IP: uživatel7794
 no to je to co nevim fichtla sem dostal do kamose a jestli jel nebo nejel mi neni znamo tak ze nevim sem z toho kokot skousel sem i ruzne hodnoty jestli to neni tim a nic jako ma to tendenci chytnou ale vzdcky to streli do vyfuku sem tam i docela hezky plamen a nic vic
Datum: 22. července 2010 15:21
 nemáš tam vačku z baterkové jawa/čz?
Datum: 22. července 2010 15:06
 Čau jak poznam že mám špatnou Indiční civku na jawě 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:58
 Nepujde nastartovat nebo pude ale blbe nejlepsi bude kdyz to skusis na jine motorce kdera jde dobre.
Datum: 22. července 2010 14:58
 Cus draci , mam jawa 20 a jede skvele startuje hned pohoda ale jak vjedu na nakej mirnejsi kopec tk ma sily jako prase ale po chvili zacne vynechávat a chcipne (jenom v delsich kopcich ne po rovine ) nevite cim by to mohlo bejt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:25
Jméno: Bany
IP: uživatel9712
 j ok dik
Datum: 23. července 2010 10:25
 Nedotýká ti dost benálu do karbece...vyčisti kohoutek, ventil v plovákovce..popřipadě jestli máš tak čistič paliva
Datum: 22. července 2010 13:45
 cus lidi potrebuju poradit nemuzu za boha nastelovat predstih na jawe 21 hodim to do H.U. a dam o,40 ostrh kladicek potom o 1,6 to vratim a skusim tam dat papirek a tocit s tim hlinikovim drzakem civek a kladivka jenze neodlepi se tak abych mohl vytahnout apirek cigaretovy tak tu utahnu asi tak kde to jde nejlehcejc ale ne uplne proste drzej u sebe a skusil jsme na to dat zarovku a tocim s tim a ona se rozsvicuje az kdyz je pist v dolni uvrati vubec nahore se nerozsvicuje a kdyz tak jen probliken a magneto na koliku a vacka sparvne novz kladivka vsechno ... poradte nwm si s tim rady a omluvte pravopis pisu to v rychlosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 6:56
 u bateriového zapalování vždy ukostřuješ přes kladívko plus.(ind.cívky)
Datum: 23. července 2010 6:56
 termix...plácáš kraviny... asi nevíš jak se to má zapojit, že
Datum: 22. července 2010 23:43
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chtel bych videt tu baterku ktera de na kostru a skratovava se tvl asi by dlouho nesvitila  trochu eror stando
Datum: 22. července 2010 23:08
 zenys19: že ty seš asi odborník co sežral všechnu moudrost světa
Datum: 22. července 2010 20:47
Jméno: zenys19
IP: uživatel9978
 Standa ty ses asi odbornik ze? Ja ti ten motor u RSka rozeberu a ty ho slozis a ukazes mi jak to budes zkouset.
Datum: 22. července 2010 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel9977
 a nebo obracene,ze baterka jde celou dobu kladivkem na kostru a jak sem kladivko sebe min otevre,jde proud do zarovky a ta se rozsviti....panove na ladeni predstihu podle zarovek a podobnejch kravin se vykašlete...ladil sem predstih u RS stroje tak,že sem tam neco nakroutil,projel to a pootočil,projel to atd......a ve vysledku ani nevim jakej mam predstih...ale je to ten nejlepsi!
Datum: 22. července 2010 18:25
 jen doplním....žárovka má zhasnout a né se rozsvítit  ... to znamená.. zárovka má zhasnout, když je píst cca 1.6mm před HÚ... protože jiskra přeskočí v momentě rozepnutí kladívka.
Datum: 22. července 2010 14:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 nehejbej s nosníkem (statorem) ale jen kladívkama  , dej to 1,6 před HU, mezi kladívkama 0,4mm ale nastav to pomocí šroubu u kladívek ne statorem!
Datum: 22. července 2010 13:58
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar chlapi, mam dotaz je mozny si sam v dilne vymenit ojicni lozisko a pokud ano a jak?  a jeste sem se chtel zeptat mate nekdo zkusenost s vymenou v mototechne a kolik za to chteli?dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To bych radši vyměnil celou ojnici od Sesy CKR..... Musíš rozlisovat kliku, a pak ji slisovat a vyvážit. Na to musíš mít verkcajk. Mě to udělal známej za 150 kč.
Datum: 22. července 2010 14:15
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 No to spodni
Datum: 22. července 2010 14:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 22. července 2010 14:00
Jméno: jawsassss
IP: uživatel9121
 čau draci chtěl bych se zeptat co všechno má vliv nato jestli nastartuje motor díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 16:00
 debilita taky ovlivnuje nastartovani motoru..jezis to sou dotazy,pokud ti to nejede tak napis co si zkousel,jestli to haze jiskru,co je to za stroj a tak,a neptej se tu na tohle..
Datum: 22. července 2010 16:00
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nastaveni predstihu dobra civka dobrej kondik dobry ladivka dobra svicka jeswtli se dostane benzin az do valce dobre nastavena spojka
Datum: 22. července 2010 13:06
 Cau lidi mam jawu 125. Po 10-15km najednou strati vykon, zacne skubat, nedostanu ji do otacek a motor jde nepravidelne. Tu vzdalenost jedu vetsinou na 5ku mezi otackama 3-6 tis.otacek. Zkousel jsem uz vymenit svicku to nepomohlo tak jsem skusil bohatost smesi podle tabulky ale taky nic. vcera jsem prisel na to ze kdyz se mi to stane prava blikna blika 2x rychleji nez leva. Kdyz jsem to dneska rozdelal a nastartoval tak to slo po chvily chciplo. koukl jsem na draty jsou v poradku ale kdyz jsem poklepal na ragulator napeti tak blikna najednou sla normalne a napoprve to chytlo po chvilce zase chciplo. Myslite ze regulator ma takovy vliv na zapalovani?? pls poradte nekdo uz me to trapi pul roku, uz me to zacina stvat do toho porad strkat penize. DIK za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 12:05
 zkus vzit CDI - tu krabicku co do ni vede hafo dratu a kdyz chcipne tak ji zmackni a popros nekoho, aby startoval. mela by chytnout. krome tech blinkru jsme mely stejnej problem na skutru Honda 125 Dylan. Hledaly jsme ho 3 mesice.
Datum: 22. července 2010 12:05
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 je to opravdu neviřešitelná záhada. Zkoušel jsem všechny hodnoty předstihu od 1mm až po 2mm odtr od 0.5 až po 0.2. jiskru to hází krásně (nová svíčka brisk N15C), nový kondenzátor, vyčištěný karbec (odskoušen na jiném moto), vyčištěn výfuk, zatěsněná hlava válec, vyčištěn filr, nádrž vyčištěna prostě všechno skontrolované a pořád to nejde. MOŽETE MĚ NĚKDO PROSÍM PORADIT CO TO MŮŽE BÝT DÍKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Logicky- když je svíčka mokrá, to znamená, že ti to nezapálí směs! Zkus si pohrát s odtrhem na svíčce. Sklepni ji aby tam byla minimální mezera mezi jiskřičema! (0,3mm) a mělo by to fungovat.
Datum: 22. července 2010 14:02
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Simerinky nevím motor jsem zatím nepůlil svíčka bívá od benzínu
Datum: 22. července 2010 11:19
 simerinky sou ok? svička býva čistá?bez oleje na sobě?
Datum: 22. července 2010 10:56
 Zdarec mam problém se svojí čízou175/487,dost často mi vynechává dokonce někdy i uplně chcípne a nejspíš to bude něco v elektrice protože většinou pomůže když jen vypnu světla(ale ne vždy),napadly mě např.:kladívka,baterka nebo relátko... .
Nevíte co by to mohlo být a jak závadu odstranit???
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 10:34
 Tak jestli je to baterka. tak to musíš vědět, pokud jedeš se světly a při nízkých otáčkách to najednou vypne jak když vytahneš klič a když vypneš světla a zase to chytne tak je to baterkou... Me na dve a pule nejela masina na 0ltou polohu klíče... Dycky to vynechávalo jak kdyby to nekde kostřilo, tak jezdím jen se světly.
Datum: 22. července 2010 10:34
 ahoj řešim takovou blbost..když jsem nedávno dojel domu ušlo mě kolo, tak jsem sundal duši, pořádně ji nafouk a dal pod vodu. Ale nic ani bublinka asi hodinu jsem si pořád měl pod vodou a ruzně s ní otáčel ale prostě nic. Tak jsem ji dal zpátky a nafouk, ale přes noc stání v garáži opět kolo prázné...ventilek je dobrý...prosím poradte jestli s tim má někdo zkušenosti kde by ta dírka třeba mohla bejt je to totiž dost divny. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 20:22
 mě jednou z ničeho nic se mi stratily z BMX kola 4atmosféry,dirku jsem nenašel a duše drží dodnes
Datum: 22. července 2010 20:22
 ok skusim..diky
Datum: 22. července 2010 14:26
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zkus vyměnit ten ventilek a můžeš ještě jak ti radí karlos. nalít do duše, ale místo mlíka trochu Herkulesu naředěnej vodou, to tě potom nečeká při vypouštění ten hroznej smrad
Datum: 22. července 2010 13:20
 nalej do duse mliko s s tim kolem toc, aby se ti rozlilo v cele dusi. pak ti to prestane utikat. jenom az budes z duse po case vypoustet vzduch tak se prpirav na to, ze to bude pekelne smrdet
Datum: 22. července 2010 12:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čusec já bych skusil ještě vyměnit ten ventilek nebo tam nalil tmel,se vejdeš do 100kč nebo vyměnil duši.
Datum: 22. července 2010 10:07
 zravim všechny chci se zeptat jake mate zkušenosti s lamelama ferodo a jakej olej mam dat do motoru,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:34
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 ferodo jsou hodně dobré oproti korkum, maji daleko vetší žívotnost, jen tak neprokluzujou a olej do převodovky leju paramo gyrol 80 W za 90 kč
Datum: 24. července 2010 15:34
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 cus hele ty ses me ptal na tu vymenu mam fichtly ktery bych vymenil za nakyho veterana podle toho v jakym bude stavu tolik nabidnu fichtlu proste pomer
Datum: 22. července 2010 10:18
 ok, díkes
Datum: 22. července 2010 9:52
 Už na ferodo lamely mám najeto 1000 km, a sou skoro stejné jako nové...jsou nepatrně sjeté...olej používám obyčejný nějaký mogul za 90 Kč
Datum: 22. července 2010 9:48
 caw. tak jsem premejslel  a dostal jsem napad dat do 638 5. kvalt, protoze na 4 ji vytocim na 6000ot/min a jeste jeden kvalt by bodnul. A ted otazka :zkousel to uz nekdo ? vim, ze e vyrobilo par 640 s 5.Q prevodovkou z myslim 593, ale jde mi o to, jestli by se tam to kolecko vubec veslo, nebo by bylo potreba upravit kartery. Je mi jasny, ze jestli se to nekomu povedlo tak ze mi asi presnej navod neda, ale alespon nejak nasmerovat  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 20:39
 no mam s 16-ti zuben na sekundaru maximalku 130km/h, ale motor uz celkem toci a nez dosahne tyhle rychlosti tak mu to trva delsi dobu, coz je hlavne pri predjizdeni problem a kdyz tam dam 18-ti zub tak motor ztrati tu pruznost.
Datum: 22. července 2010 20:39
 udělqt kolečka na zakázku? ty jsi asi hodně bohatý že... za ty prachy si koupíš druhou motorku
Datum: 22. července 2010 15:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 jestli máš malou maximálu, dej si tam větší kolečko k převodovce
Datum: 22. července 2010 14:05
 nemyslim dat tam prevodovku z 593, ale nechat udelat kolecka na zakazku, nebo tam dat jinou prevodovku
Datum: 22. července 2010 9:43
 s tím pátým kvaltem to bude točit uplně stejně, protože převodový poměr na pětce je 1:1..... a na klasickém čtyřkaltu rovněž 1:1 tak si nijak nepomůžeš..... maximálka bude uplně stejná... jen ji rychleji dosáhneš.
Datum: 22. července 2010 8:57
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 23. července 2010 14:42
 ajá můžu říct že drží jen chvíli.lepší je třeba victor reinz v tubě jako od zubní pasty a seženeš ho tam kde prodávají autodíly
Datum: 23. července 2010 7:06
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 dík
Datum: 22. července 2010 12:39
 jj je takovej cervenej
Datum: 22. července 2010 12:17
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 jakou má barvu?červenou
Datum: 22. července 2010 12:07
 Ano,také souhlasím,je to skvělý tmel
Datum: 22. července 2010 12:01
 Taky sem s ním velice spokojen...už sem zatěsnil asi 3-4 motory...a nikde ani kapička oleje....
Datum: 22. července 2010 9:49
 lukopren je suprovej delal jsem s nim 487 a nikdy z ni neukapla ani kapicka.
Datum: 22. července 2010 8:49
 Zdravím mám čz 175/477 a chtěl bych se zeptat v jakým poměru se leje olej do benzínu?Děkuju za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 11:28
 podle toho co tam chceš lít když M2T tak 1:33 a když kvalitní olej tak 1:40 a jestli to máš v zaběhu tak neber ohled na to že třeba v záběho to umaže 1:33 na záběh 1:25
Datum: 23. července 2010 11:28
 Mcerovsky: kdybys nebyl osel tak se podíváš na ten link co jsem ti napsal v prvním příspěvku....napsal sem i kategorii ve které to najdeš osle
Datum: 22. července 2010 15:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 internet je plný informací, satčí umět trošičku hledat! Nebo se optej známejch. Budou to určitě vědět!
Datum: 22. července 2010 14:06
 to bys nějakej našel u strejdy googla. Na spouste stranek jsou naskenovane manualy. Myslim že i na http://www.sesa-moto.cz tam by neco mohlo byt
Datum: 22. července 2010 10:16
 to bych nějakej musel mít že!!
Datum: 22. července 2010 9:20
 1:40.....stačí si přečíst manuál....ale to bys musel hledat a zdržovat se čtením, že.... sesa-moto.cz --->minulost
Datum: 22. července 2010 9:06
 Zdravím co rikate na 11 zub na primaru na silnici ? samozrejme seriovy pionyr
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 11 zub ti po rovince pojede 55 na maximální otáčky. víc ne. Sice to bude tahat, ale furt musíš řadit. Já doporučuju 12 zub. Zatím se mi nejvíce osvědčil.
Datum: 22. července 2010 14:07
 Nech tam original. Mam jawu dandy 125 sekundarni kolecko v originalu ma 14 dal jsem tam 15 a uz to bylo moc. 4ku jsem musel vytocit a 5ka se neudrzela po rovince, rychlost rychle klesala.
Datum: 22. července 2010 11:14
 Na silnici takovouhle sílu nevyužiješ...pokud nechceš trhat asfalt.
Datum: 22. července 2010 9:50
 pojede to pomaleji ale bude to mít větší sílu
Datum: 22. července 2010 9:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zbytečný.... 11zub na sekundáru už je taky docela málo
Datum: 22. července 2010 8:06
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 Tak bude asi problém v zapalování... nevím jak by to mělo být připojené. Nemám připojené žádné světla nic jenom indučku... tak posuďte podle fotky jestli je to pripojene spravne... jak uz jsem psal jezdil jsem asi 10 minut a pak mi to chcíplo kdyz se mi to podařilo kopnout tak jsem na 1 dojel domů ale tak že to pořád kolísalo. A ted svíčka háže jiskru jenom někdy a kdyz jo tak slabou... asi bude problem v elektrice ale nevím v čem xD předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 16:15
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 indučka je nová kabel taky a svíčka taky
Datum: 23. července 2010 16:15
 Tak skuš jinou indučku, Vn kabel, fajfku svíčku, dyštak ají natáhnout znova kabely.
Datum: 23. července 2010 12:37
Jméno: Jirka
IP: uživatel9960
 Tak ja už nevím... Kontakty na kladivku jsem očistil ten jeden fibr jsem tam pridal zapojil tak jak ste psal seřidil předstih i odtrh kdyz chci nastartovat motor tak mam jiskru na kladivku ale ne na svíčce
Datum: 22. července 2010 20:29
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 A ještě chyť za vačku a zakvedlej s ní nahoru a dolu jestli tam bude vůle tak si to hází odtrh jakej chce.
Datum: 22. července 2010 10:53
 V těch drátech se podle obrázku nemužu vyznat  ale zdá se mi že ti tam chybý nad kovadlinkou fíbr. Jinak zapojený to má bejt: kladívko-fíbr-spodní kovadlinka-fíbr-samec od indučky-kondík-cívka. Sundej kladívko a vyčistiho od oleje, muže ti špatně vodit, a taky vyčisti a odmasti fíbry protože jakmile sou od oleje tak nesplňujou to co mají.
Datum: 22. července 2010 9:49
 já si myslím že dobrý
Datum: 22. července 2010 9:09
Jméno: Jrika
IP: uživatel9965
 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs216.snc4/39153_146918225321184_100000090235913_427878_7396111_n.jpg
Datum: 22. července 2010 0:10
Jméno: Jrika
IP: uživatel9965
 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs216.snc4/39153_146918225321184_100000090235913_427878_7396111_n.jpg
Datum: 22. července 2010 0:05
Jméno: jirka
IP: uživatel9965
 [code]\r\nhttp://ulozto.cz/5380996/dsc03087.jpg\r\n[/code]
Datum: 22. července 2010 0:03
 Zdarec draci, chtel bych se zeptat jestli je potreba k babete ridicak. Doslechl jsem se, ze od srpna by se mnela radit mezi motokola, tudiz by byla bez ridicaku. Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě by se to líbilo A1 od 15. Sice mi je 17, ale musel jsem rok jezdit jako blbeček do školy autobusem
Datum: 22. července 2010 14:09
 To pochybuju že se bude řadit mezi motokolo ale zatím na nimusíš mít minimálně AM. Já jsem se zase doselchl že skupina AM se má zrušit a A1 bude od 15ti ale to je všechno jenom ''jedna paní povídala""
Datum: 22. července 2010 11:10
 To bylo tak dřívě, že od 15ti si mohl na babettu jen na občanku, ale to již neplatí, teď musíš mít AM.
Datum: 22. července 2010 0:25
 potřebuješ AM.... a kde ses to doslechl?
Datum: 21. července 2010 23:48
|



|