slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1104  1105  1106  1107  1108  1109  1110  1111  1112  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
cau draci premejlim kam jet na ČZ 175 jsem z okoli Trutnova. Mate nakej napad pls ?? zhruba do 150 km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 180: nejedeš tam náhodou?
 
 
Datum: 22. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Motosraz volné setkání jawařů v Úštěku (144km).
 
 
Datum: 22. července 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K nám do českého ráje :-) hrad Kost, Drábské světničky> vyjet na Mužský
 
 
Datum: 22. července 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: adamos      IP: uživatel125    
zdravim lidi.da se nejak opravit,kdyz ukroutite sroub(jeden ze 4) co se do nich nasouva valec,jak tam sou dva zavity z kazde strany? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9980    
Nebo se do zbytku šroubovice vyvrtá otvor a vytahovačem zalomených šrouboů se vytočí. Vytahovač má opačný závit a při vytahování se utahuje do díry. Stejný princip, jako řezání závitu do díry. Žádné lepidlo ti asi neudrží ty výkyvy teplot, to pnutí v tahu a ještě v takové ploše - lepidlo je nereálné.
 
 
Datum: 23. července 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele měl jsem ten samý problém....vyvrtal sem do toho šteftu díru, a do tej dŕy natloukl takovou tyčku kvádrovýho tvaru...a pak sem šteft nomla vyšrouboval z karteru.
 
 
Datum: 22. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: adamos      IP: uživatel125    
nejde to chytnout ,je to ulomene v karteru..svareca neuvidim mesic..slo by to prilepit dvouslozkovym umelym kovem?(prasek a epoxid) a odtahnout klestema?
 
 
Datum: 22. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
cau draku este si nerek poradne jestli je zalomenej u karteru?? pokud neni zaco chytit tak si najdi sikovnyho svarece a on ktomu privari kus zeleza a vysroubujeto, pokud ten zavit je strhlej tak vezmes origo steft sezenes sroub M7 da se sehnat v kovosrote maj ho stary skodovky faforiti i 120.. ve dverich jsou tim prisroubovany a nechs navarit ten kus sroubu ktomu stevtu
 
 
Datum: 22. července 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco podobnyho se mi stalo na valci tak jsem to vyvrtal udelal tam zavit M10 vzal starej sroub uriznul si potrebnou delku do toho sroubu udelal taky diru na zavit M6 a pak jsem vzal jenom lepidlo na zavity napatlal zasrouboval nechal vytvrdit a bylo hotovo
 
 
Datum: 22. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: adamos      IP: uživatel125    
ok..mam stryca obrabeca,tk by to snad nemusel byt takovy problem
 
 
Datum: 22. července 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: zenys19      IP: uživatel9978    
Staci znat nekoho kdo ma soustruh nebo sehnat nekoho takovyho a je to v pohode reknes delku prumer prumer zavizu a cus za 5 minut ho mas hotovej
 
 
Datum: 22. července 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
což o to udělat závit,to jde ale sehnat takovej šteft je problém
 
 
Datum: 22. července 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: adamos      IP: uživatel125    
a neda se to nejak vyvrtat?a pak treba zavitnikem udelat novy zavit?
 
 
Datum: 22. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: zenys19      IP: uživatel9978    
Jesi jsi ho zlomiv v hliniku tak jsi v p.... jesi jeste kousek koukat tak ho klestema dostanes ven. a das novej
 
 
Datum: 22. července 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9560    
spiš ne než jo ;-) kup novej otazka par korun...;-)
 
 
Datum: 22. července 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
Nazdar nevite tady nekdo kde by se dal sehnat válec na jawa 50 - 60ccm?\r\nColombo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Za kvalitu se platí..Válce z polska jedou slušne? Ano když to doděláš tak to jede jako origo 50ka..Být tebou tak poslu stejskymu válec at ti udělá cestovku a budeš se divit jak to pojede..Sám se si ted dělal dvou kanál s pomocnýma vyfukama,sice to neni tak kvalitne udělané,ale jede to slušne nato,že to jeste neni odlazene..
 
 
Datum: 24. července 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj ale stejskyho cestovní uprava stoji 2500kč coz je celkem dost , za 1tis mas celej novej valec z polska , jede to slusne ;-)
 
 
Datum: 23. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámo jsi trochu vedle ... ty válce super 60ccm!!!! jsou ve skutečnosti 8. výbrus ( to je nějakejch 55ccm) no a můžu ti říct že ten podle nich 60ccm od poláků pojede stejně jako českej 50ccm
 
 
Datum: 23. července 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O úúravu? Jasná stejskyho cestovní nebo jiná úprava..není o čem váhat.
 
 
Datum: 22. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel9976    
upresni to prosim stando mi nejde ani tak o klasiku -puvodni vykon ale o upravu na co nejvetsi vykon
 
 
Datum: 22. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9977    
vem obyc valec a nech dat na vybrus
 
 
Datum: 22. července 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejskyho ...
 
 
Datum: 22. července 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
 
 
Datum: 22. července 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: zenys19      E-mail:      IP: uživatel9978    
Videl jsi nekdy Simsona prevtrtanyho na 70 ccm?? A vis co se stane po 10 000km?? Praskne klika. Je to vyskouseny.
 
 
Datum: 22. července 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mnohem lepší je Stejskyho úprava
 
 
Datum: 22. července 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
a taky kdyz ho standa nedoporucuje tak co by spise doporucil?
 
 
Datum: 22. července 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
diky za odpovedi ale taky by me zajimalo jaké max rychlosti jste s nim dosahli
 
 
Datum: 22. července 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9977    
Já ho moc nedoporučuju. Jak 8.výbrus tak 0.výbrus z Polska jsou trochu DODO (pro mladou generaci-DOdelej DOma)...chce to si vzít pilníček a zarovnat kanály a zarovnat přefuky s karterama (to se nejlíp dělá při rozpůleném motoru),pak to chce obstříhat těsnění pod válec a pod sací koleno podle tvaru kanálů...často nastává problém že při vrtání 40mm naráží píst do hlavy,ktera ma spalovak sirokej 39mm(4.vybrus-vic se driv nedelalo)...ideální je nechat hlavu utočit u nejakeho znameho co ma soustruh...urcite doporucuju verzi s dvěma kroužkama...sám sem měl verzi se třema kroužkama a až ted vidím,že se to dost hřálo....Jelo to slušně,ale zázraky nečekej... výčet DODO uprav je nutný pro správné fungování válce a motoru!
 
 
Datum: 22. července 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ne asi :-D kdyz normalj je necelych 50ccm a ted budes mit naky 60ccm tak je to asi logicky ne ??
 
 
Datum: 22. července 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
ale zajimalo by me jestli se s tim nejak zlepsi vykon
 
 
Datum: 22. července 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrábí to v polsku...takže to tak i vypadá :-D
 
 
Datum: 22. července 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
a nemátenáhodou s temito válci nejakou zkusenost??? rad bych vedel co si o nich mysli i ostatni
 
 
Datum: 22. července 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tejden dva počkej, pak tam stopro budou.
 
 
Datum: 22. července 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
na aukro jsem se dival ale ted tam nic nevidim
 
 
Datum: 22. července 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na aukru jsou furt
 
 
Datum: 22. července 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7794    
cau mam probelm furt nemuzu rozjet fika delal jsem predstih a zisitl sem ze se mi kladivko rezepina v dolni uvrati a ne v horni nevite v cem je eror dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
měl sem stejný problém bylo to vačkou takže se podiv na vačku. Já mám tu moji vačku už sjetopu trochu a otvira se me dvakrat kladivko
 
 
Datum: 23. července 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Zdar ... musíš pohnout s celym statorem ... ne jen kladívka. koukni na fotky na netu, v jaký je pozici stator (celá elektrika vedle hřídele z boku motoru). je na 2 šroubech. Jen douchej, že tam ten stator neni opačně danej :-D ( o 90° :-D
 
 
Datum: 23. července 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nejdriv je potreba abys skontroloval jestli je magneto nasazeny spravne na kolicku na klice, pak skus jinou vacku setkal jsem se stim uz taky ale me se zvedala 2 krat a pritom byla origo asi byla vybehana
 
 
Datum: 22. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7794    
no tak sem to otocil a nic je to cela na p----
 
 
Datum: 22. července 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spis zacni tim,ze zkus otocit zapalko o 180° :-)
 
 
Datum: 22. července 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tačni tím že seženeš vačku na pio
 
 
Datum: 22. července 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7794    
no to je to co nevim fichtla sem dostal do kamose a jestli jel nebo nejel mi neni znamo tak ze nevim sem z toho kokot skousel sem i ruzne hodnoty jestli to neni tim a nic jako ma to tendenci chytnou ale vzdcky to streli do vyfuku sem tam i docela hezky plamen a nic vic
 
 
Datum: 22. července 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam vačku z baterkové jawa/čz?
 
 
Datum: 22. července 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: Pioner21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jak poznam že mám špatnou Indiční civku na jawě 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: zenys19      E-mail:      IP: uživatel9975    
Nepujde nastartovat nebo pude ale blbe nejlepsi bude kdyz to skusis na jine motorce kdera jde dobre.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: Bany      E-mail:      IP: uživatel9712    
Cus draci , mam jawa 20 a jede skvele startuje hned pohoda ale jak vjedu na nakej mirnejsi kopec tk ma sily jako prase ale po chvili zacne vynechávat a chcipne (jenom v delsich kopcich ne po rovine ) nevite cim by to mohlo bejt diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: Bany      IP: uživatel9712    
j ok dik :-)
 
 
Datum: 23. července 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotýká ti dost benálu do karbece...vyčisti kohoutek, ventil v plovákovce..popřipadě jestli máš tak čistič paliva
 
 
Datum: 22. července 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus lidi potrebuju poradit nemuzu za boha nastelovat predstih na jawe 21 hodim to do H.U. a dam o,40 ostrh kladicek potom o 1,6 to vratim a skusim tam dat papirek a tocit s tim hlinikovim drzakem civek a kladivka jenze neodlepi se tak abych mohl vytahnout apirek cigaretovy tak tu utahnu asi tak kde to jde nejlehcejc ale ne uplne proste drzej u sebe a skusil jsme na to dat zarovku a tocim s tim a ona se rozsvicuje az kdyz je pist v dolni uvrati vubec nahore se nerozsvicuje a kdyz tak jen probliken a magneto na koliku a vacka sparvne novz kladivka vsechno ... poradte nwm si s tim rady a omluvte pravopis pisu to v rychlosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 6:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u bateriového zapalování vždy ukostřuješ přes kladívko plus.(ind.cívky)
 
 
Datum: 23. července 2010 6:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
termix...plácáš kraviny... asi nevíš jak se to má zapojit, že :-D
 
 
Datum: 22. července 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
chtel bych videt tu baterku ktera de na kostru a skratovava se tvl asi by dlouho nesvitila :-D trochu eror stando :-)
 
 
Datum: 22. července 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zenys19: že ty seš asi odborník co sežral všechnu moudrost světa :-D
 
 
Datum: 22. července 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: zenys19      IP: uživatel9978    
Standa ty ses asi odbornik ze? Ja ti ten motor u RSka rozeberu a ty ho slozis a ukazes mi jak to budes zkouset.
 
 
Datum: 22. července 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9977    
a nebo obracene,ze baterka jde celou dobu kladivkem na kostru a jak sem kladivko sebe min otevre,jde proud do zarovky a ta se rozsviti....panove na ladeni predstihu podle zarovek a podobnejch kravin se vykašlete...ladil sem predstih u RS stroje tak,že sem tam neco nakroutil,projel to a pootočil,projel to atd......a ve vysledku ani nevim jakej mam predstih...ale je to ten nejlepsi!
 
 
Datum: 22. července 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen doplním....žárovka má zhasnout a né se rozsvítit :-D... to znamená.. zárovka má zhasnout, když je píst cca 1.6mm před HÚ... protože jiskra přeskočí v momentě rozepnutí kladívka.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
nehejbej s nosníkem (statorem) ale jen kladívkama ;-), dej to 1,6 před HU, mezi kladívkama 0,4mm ale nastav to pomocí šroubu u kladívek ne statorem!
 
 
Datum: 22. července 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Zdar chlapi, mam dotaz je mozny si sam v dilne vymenit ojicni lozisko a pokud ano a jak? :-) a jeste sem se chtel zeptat mate nekdo zkusenost s vymenou v mototechne a kolik za to chteli?dekuji moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
To bych radši vyměnil celou ojnici od Sesy CKR..... Musíš rozlisovat kliku, a pak ji slisovat a vyvážit. Na to musíš mít verkcajk. Mě to udělal známej za 150 kč.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
No to spodni :-)
 
 
Datum: 22. července 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ojniční ložisko- to myslíš to nahoře nebo dole? Nahoře je to jednoduchý! http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html ale to dolní (jehly) tak to doma se základním verkcajkem nezvládneš.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: jawsassss      IP: uživatel9121    
čau draci chtěl bych se zeptat co všechno má vliv nato jestli nastartuje motor díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
debilita taky ovlivnuje nastartovani motoru..jezis to sou dotazy,pokud ti to nejede tak napis co si zkousel,jestli to haze jiskru,co je to za stroj a tak,a neptej se tu na tohle..
 
 
Datum: 22. července 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
nastaveni predstihu dobra civka dobrej kondik dobry ladivka dobra svicka jeswtli se dostane benzin az do valce dobre nastavena spojka
 
 
Datum: 22. července 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: zenys19      E-mail:      IP: uživatel9973    
Cau lidi mam jawu 125. Po 10-15km najednou strati vykon, zacne skubat, nedostanu ji do otacek a motor jde nepravidelne. Tu vzdalenost jedu vetsinou na 5ku mezi otackama 3-6 tis.otacek. Zkousel jsem uz vymenit svicku to nepomohlo tak jsem skusil bohatost smesi podle tabulky ale taky nic. vcera jsem prisel na to ze kdyz se mi to stane prava blikna blika 2x rychleji nez leva. Kdyz jsem to dneska rozdelal a nastartoval tak to slo po chvily chciplo. koukl jsem na draty jsou v poradku ale kdyz jsem poklepal na ragulator napeti tak blikna najednou sla normalne a napoprve to chytlo po chvilce zase chciplo. Myslite ze regulator ma takovy vliv na zapalovani?? pls poradte nekdo uz me to trapi pul roku, uz me to zacina stvat do toho porad strkat penize. DIK za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vzit CDI - tu krabicku co do ni vede hafo dratu a kdyz chcipne tak ji zmackni a popros nekoho, aby startoval. mela by chytnout. krome tech blinkru jsme mely stejnej problem na skutru Honda 125 Dylan. Hledaly jsme ho 3 mesice.
 
 
Datum: 22. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
je to opravdu neviřešitelná záhada. Zkoušel jsem všechny hodnoty předstihu od 1mm až po 2mm odtr od 0.5 až po 0.2. jiskru to hází krásně (nová svíčka brisk N15C), nový kondenzátor, vyčištěný karbec (odskoušen na jiném moto), vyčištěn výfuk, zatěsněná hlava válec, vyčištěn filr, nádrž vyčištěna prostě všechno skontrolované a pořád to nejde. MOŽETE MĚ NĚKDO PROSÍM PORADIT CO TO MŮŽE BÝT DÍKY MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Logicky- když je svíčka mokrá, to znamená, že ti to nezapálí směs! Zkus si pohrát s odtrhem na svíčce. Sklepni ji aby tam byla minimální mezera mezi jiskřičema! (0,3mm) a mělo by to fungovat.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Simerinky nevím motor jsem zatím nepůlil svíčka bívá od benzínu
 
 
Datum: 22. července 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: matej_rs      E-mail:      IP: uživatel9920    
simerinky sou ok? svička býva čistá?bez oleje na sobě?
 
 
Datum: 22. července 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam problém se svojí čízou175/487,dost často mi vynechává dokonce někdy i uplně chcípne a nejspíš to bude něco v elektrice protože většinou pomůže když jen vypnu světla(ale ne vždy),napadly mě např.:kladívka,baterka nebo relátko... . Nevíte co by to mohlo být a jak závadu odstranit??? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Tak jestli je to baterka. tak to musíš vědět, pokud jedeš se světly a při nízkých otáčkách to najednou vypne jak když vytahneš klič a když vypneš světla a zase to chytne tak je to baterkou... Me na dve a pule nejela masina na 0ltou polohu klíče... Dycky to vynechávalo jak kdyby to nekde kostřilo, tak jezdím jen se světly.
 
 
Datum: 22. července 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj řešim takovou blbost..když jsem nedávno dojel domu ušlo mě kolo, tak jsem sundal duši, pořádně ji nafouk a dal pod vodu. Ale nic ani bublinka asi hodinu jsem si pořád měl pod vodou a ruzně s ní otáčel ale prostě nic. Tak jsem ji dal zpátky a nafouk, ale přes noc stání v garáži opět kolo prázné...ventilek je dobrý...prosím poradte jestli s tim má někdo zkušenosti kde by ta dírka třeba mohla bejt je to totiž dost divny. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě jednou z ničeho nic se mi stratily z BMX kola 4atmosféry,dirku jsem nenašel a duše drží dodnes
 
 
Datum: 22. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok skusim..diky
 
 
Datum: 22. července 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zkus vyměnit ten ventilek a můžeš ještě jak ti radí karlos. nalít do duše, ale místo mlíka trochu Herkulesu naředěnej vodou, to tě potom nečeká při vypouštění ten hroznej smrad ;-)
 
 
Datum: 22. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalej do duse mliko s s tim kolem toc, aby se ti rozlilo v cele dusi. pak ti to prestane utikat. jenom az budes z duse po case vypoustet vzduch tak se prpirav na to, ze to bude pekelne smrdet
 
 
Datum: 22. července 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Čusec já bych skusil ještě vyměnit ten ventilek nebo tam nalil tmel,se vejdeš do 100kč nebo vyměnil duši.
 
 
Datum: 22. července 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zravim všechny chci se zeptat jake mate zkušenosti s lamelama ferodo a jakej olej mam dat do motoru,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9449    
ferodo jsou hodně dobré oproti korkum, maji daleko vetší žívotnost, jen tak neprokluzujou a olej do převodovky leju paramo gyrol 80 W za 90 kč
 
 
Datum: 24. července 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
cus hele ty ses me ptal na tu vymenu mam fichtly ktery bych vymenil za nakyho veterana podle toho v jakym bude stavu tolik nabidnu fichtlu proste pomer :-)
 
 
Datum: 22. července 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, díkes
 
 
Datum: 22. července 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už na ferodo lamely mám najeto 1000 km, a sou skoro stejné jako nové...jsou nepatrně sjeté...olej používám obyčejný nějaký mogul za 90 Kč
 
 
Datum: 22. července 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw. tak jsem premejslel :-D a dostal jsem napad dat do 638 5. kvalt, protoze na 4 ji vytocim na 6000ot/min a jeste jeden kvalt by bodnul. A ted otazka :zkousel to uz nekdo ? vim, ze e vyrobilo par 640 s 5.Q prevodovkou z myslim 593, ale jde mi o to, jestli by se tam to kolecko vubec veslo, nebo by bylo potreba upravit kartery. Je mi jasny, ze jestli se to nekomu povedlo tak ze mi asi presnej navod neda, ale alespon nejak nasmerovat :-D diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mam s 16-ti zuben na sekundaru maximalku 130km/h, ale motor uz celkem toci a nez dosahne tyhle rychlosti tak mu to trva delsi dobu, coz je hlavne pri predjizdeni problem a kdyz tam dam 18-ti zub tak motor ztrati tu pruznost.
 
 
Datum: 22. července 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělqt kolečka na zakázku? ty jsi asi hodně bohatý že... za ty prachy si koupíš druhou motorku :-D
 
 
Datum: 22. července 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
jestli máš malou maximálu, dej si tam větší kolečko k převodovce ;-)
 
 
Datum: 22. července 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemyslim dat tam prevodovku z 593, ale nechat udelat kolecka na zakazku, nebo tam dat jinou prevodovku
 
 
Datum: 22. července 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím pátým kvaltem to bude točit uplně stejně, protože převodový poměr na pětce je 1:1..... a na klasickém čtyřkaltu rovněž 1:1 tak si nijak nepomůžeš..... maximálka bude uplně stejná... jen ji rychleji dosáhneš.
 
 
Datum: 22. července 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Jaké máte skušenosti s lukopren plastycký tmel http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1649.html chci si ho kupovat tak abych viděl do šeho du odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajá můžu říct že drží jen chvíli.lepší je třeba victor reinz v tubě jako od zubní pasty a seženeš ho tam kde prodávají autodíly
 
 
Datum: 23. července 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
dík
 
 
Datum: 22. července 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je takovej cervenej
 
 
Datum: 22. července 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
jakou má barvu?červenou
 
 
Datum: 22. července 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano,také souhlasím,je to skvělý tmel
 
 
Datum: 22. července 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky sem s ním velice spokojen...už sem zatěsnil asi 3-4 motory...a nikde ani kapička oleje....
 
 
Datum: 22. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukopren je suprovej delal jsem s nim 487 a nikdy z ni neukapla ani kapicka.
 
 
Datum: 22. července 2010 8:49
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám čz 175/477 a chtěl bych se zeptat v jakým poměru se leje olej do benzínu?Děkuju za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
podle toho co tam chceš lít když M2T tak 1:33 a když kvalitní olej tak 1:40 a jestli to máš v zaběhu tak neber ohled na to že třeba v záběho to umaže 1:33 na záběh 1:25
 
 
Datum: 23. července 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mcerovsky: kdybys nebyl osel tak se podíváš na ten link co jsem ti napsal v prvním příspěvku....napsal sem i kategorii ve které to najdeš osle :-D
 
 
Datum: 22. července 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
internet je plný informací, satčí umět trošičku hledat! Nebo se optej známejch. Budou to určitě vědět!
 
 
Datum: 22. července 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bys nějakej našel u strejdy googla. Na spouste stranek jsou naskenovane manualy. Myslim že i na http://www.sesa-moto.cz tam by neco mohlo byt :-)
 
 
Datum: 22. července 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych nějakej musel mít že!!
 
 
Datum: 22. července 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:40.....stačí si přečíst manuál....ale to bys musel hledat a zdržovat se čtením, že.... sesa-moto.cz --->minulost
 
 
Datum: 22. července 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím co rikate na 11 zub na primaru na silnici ? samozrejme seriovy pionyr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
11 zub ti po rovince pojede 55 na maximální otáčky. víc ne. Sice to bude tahat, ale furt musíš řadit. Já doporučuju 12 zub. Zatím se mi nejvíce osvědčil.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: zenys19      E-mail:      IP: uživatel9973    
Nech tam original. Mam jawu dandy 125 sekundarni kolecko v originalu ma 14 dal jsem tam 15 a uz to bylo moc. 4ku jsem musel vytocit a 5ka se neudrzela po rovince, rychlost rychle klesala.
 
 
Datum: 22. července 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na silnici takovouhle sílu nevyužiješ...pokud nechceš trhat asfalt.
 
 
Datum: 22. července 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede to pomaleji ale bude to mít větší sílu
 
 
Datum: 22. července 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zbytečný.... 11zub na sekundáru už je taky docela málo
 
 
Datum: 22. července 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
Tak bude asi problém v zapalování... nevím jak by to mělo být připojené. Nemám připojené žádné světla nic jenom indučku... tak posuďte podle fotky jestli je to pripojene spravne... jak uz jsem psal jezdil jsem asi 10 minut a pak mi to chcíplo kdyz se mi to podařilo kopnout tak jsem na 1 dojel domů ale tak že to pořád kolísalo. A ted svíčka háže jiskru jenom někdy a kdyz jo tak slabou... asi bude problem v elektrice ale nevím v čem xD předem díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
indučka je nová kabel taky a svíčka taky :-(
 
 
Datum: 23. července 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak skuš jinou indučku, Vn kabel, fajfku svíčku, dyštak ají natáhnout znova kabely.
 
 
Datum: 23. července 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9960    
Tak ja už nevím... Kontakty na kladivku jsem očistil ten jeden fibr jsem tam pridal zapojil tak jak ste psal seřidil předstih i odtrh kdyz chci nastartovat motor tak mam jiskru na kladivku ale ne na svíčce :-(
 
 
Datum: 22. července 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
A ještě chyť za vačku a zakvedlej s ní nahoru a dolu jestli tam bude vůle tak si to hází odtrh jakej chce.
 
 
Datum: 22. července 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V těch drátech se podle obrázku nemužu vyznat :-) ale zdá se mi že ti tam chybý nad kovadlinkou fíbr. Jinak zapojený to má bejt: kladívko-fíbr-spodní kovadlinka-fíbr-samec od indučky-kondík-cívka. Sundej kladívko a vyčistiho od oleje, muže ti špatně vodit, a taky vyčisti a odmasti fíbry protože jakmile sou od oleje tak nesplňujou to co mají.
 
 
Datum: 22. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslím že dobrý
 
 
Datum: 22. července 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: Jrika      IP: uživatel9965    
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs216.snc4/39153_146918225321184_100000090235913_427878_7396111_n.jpg
 
 
Datum: 22. července 2010 0:10
 
 
 
 
Jméno: Jrika      IP: uživatel9965    
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs216.snc4/39153_146918225321184_100000090235913_427878_7396111_n.jpg
 
 
Datum: 22. července 2010 0:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9965    
[code]\r\nhttp://ulozto.cz/5380996/dsc03087.jpg\r\n[/code]
 
 
Datum: 22. července 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: strakos13      E-mail:      IP: uživatel9971    
Zdarec draci, chtel bych se zeptat jestli je potreba k babete ridicak. Doslechl jsem se, ze od srpna by se mnela radit mezi motokola, tudiz by byla bez ridicaku. Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Mě by se to líbilo A1 od 15. Sice mi je 17, ale musel jsem rok jezdit jako blbeček do školy autobusem :-(
 
 
Datum: 22. července 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To pochybuju že se bude řadit mezi motokolo ale zatím na nimusíš mít minimálně AM. Já jsem se zase doselchl že skupina AM se má zrušit a A1 bude od 15ti ale to je všechno jenom ''jedna paní povídala""
 
 
Datum: 22. července 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bylo tak dřívě, že od 15ti si mohl na babettu jen na občanku, ale to již neplatí, teď musíš mít AM.
 
 
Datum: 22. července 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuješ AM.... a kde ses to doslechl?
 
 
Datum: 21. července 2010 23:48
 
<  1104  1105  1106  1107  1108  1109  1110  1111  1112  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:23:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu