slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  694  695  696  697  698  699  700  701  702  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel12484    
zdarec draci, mám dotaz, řadící automat pionýr, mám tři zuby na něm skosené , plošky 2-3 mm, byly zuby puvodně špičaté všechny? (jeden krajní, a předposlední je špičatý) a pokud ano, budou mě vypadávat kvalty, s tímto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel12484    
tak ted su s teho jelen, čezeták má všecky zuby ostré, nožná moc chlastá teda, a má oko šejdrem už, dík jenco, taky se mě to zdálo, že by to bylo až moc opotřebeno, vyměním tedy jen pružiny, a hodím to do motoru
 
 
Datum: 01. října 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čert to tak má vypadať.. je to proste jako má byt
 
 
Datum: 01. října 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel12484    
to sem chtěl číst, takže ho mám špatný, dík, možeš se navrátit k chlastu
 
 
Datum: 01. října 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč by nemohl? .... mám automat z 05ky rok 64a zuby jsou na něm všechny špičaté... takže ten na té fotce už má něco za sebou
 
 
Datum: 01. října 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel12484    
na té fotce to mám přesně takové, čezetáku nechlastej a podiv se na tu fotku, taky na ní má tři zuby skosené, taky to má špatné?
 
 
Datum: 01. října 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čert: všeználek čezeták včera chlastal a probudil se az ted! ... ano všechny zuby maji být špičaté... jestli ze máš zhoblované do roviny, tak bud se na to vyser a jezdi s tím nebo pro klid duše sežen druhý,
 
 
Datum: 01. října 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
[url]http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat/automat_4.jpg[/url]
 
 
Datum: 01. října 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel12484    
takže všechny řádně špičaté, jo? sakra kde je ten všeználek čezeták?
 
 
Datum: 30. září 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
zatím snad všechny automaty co jsem viděl měly všechny zuby a víceméně stejné...
 
 
Datum: 30. září 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj draci, můj dotaz je takovej. Mám strahný závity (stáří/hrubé zacházení předešlím majitelem) v matici co drží rozetu,šponovák řetazu a náhon tachometru "šnek". Můžu ji nahradit jinou maticí nebo musí byt originální uzká co tam je?.... mám doma spoustu ocelových matic se stejným průměrem tak se ptám... zda to něčemu bude vadit... předem díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
Jo jasti :-D
 
 
Datum: 01. října 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámošovi ta původní praskla tak jsme koupily novou a flexou sme jí zbrousily na tloušťku té původní. :-)
 
 
Datum: 30. září 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Ahoj draci,když si koupim tuto sadu:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2.html bude to jezdit když necham seriovou hlavu?Dik za odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
8.výbrus rozhodně neni poslední.....poslední výbrus je 41,75
 
 
Datum: 03. října 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel12519    
na jednoho fichtla jsem si to koupil zaběhl jsem to a fichtl jel jak drak ten poslední výbrus je fakt docela znát, jezdí úplně v poho i se 13z pastorkem. A hlavu sem tam dal origo neupravenou a v pohodě
 
 
Datum: 02. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12513    
takovej problém aby ti to nejakej známej projel na průměr 40 na soustruhu....
 
 
Datum: 30. září 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
A tahle hlava by to být nemohla?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava222.html,jinak děkuji za odpovědi.
 
 
Datum: 30. září 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
Treba tady: http://www.ms50.cz/_hu.html nebo rovnou zavodni hlavu: http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 30. září 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Jo a jak ji mám upravit?Dělají to někde?Nebo si to musím upravit sám?
 
 
Datum: 30. září 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
můžeš nechat sériovku, ale musíš ji upravit.. je vrtána na 39mm... ;-)
 
 
Datum: 30. září 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Jo jo,to vim,ale jestli budu muset menit hlavu nebo tam muzu nechat seriovku.
 
 
Datum: 30. září 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prej je to polskej sráč..Musíš upravit kanálky atd..
 
 
Datum: 30. září 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, sem trochu zoufalej, tak hledám radu. Na 487 jsem vyměnil klasickou parabolu za novou s H4 halogenkou a od tý doby nejedu, nicméně nevím, jestli to spolu přímo souvisí. U origo světlometu vede kostra na objímu velké žárovky a odtud přes plíšek-kontakt na obrysovku, jestli sem to dobře pochopil. U H4 jsem přidělal tu hranatou patici a ještě před ní jsem musel kostru pro obrysovou žárovku vyvést zvlášť, to by mělo být správně? To jen pro kontrolu. Když vrazím bošák do spínací skříňky, vše ok, pootočím na 1 taky, moto jede, ale když otočím na 2, tak mi to chcípne. Teď jestli za to může ten halogen nebo chyba ve spínací skříňce? Nebo ukostřený někde jinde navíc? Včera, ještě než jsem oddělal palubovku, tak se mi při vymáčknutí místo brzdovýho světla rozsvěcely obrysovky, sem myslel, že se rozbrečím, ale dneska už to nedělá, nevím co si mám myslet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nic, jede to. Zapravil jsem drátky na spínací skříňce co byly užmoulaný, zaizoloval všechny co šlo pod palubovkou a zázrakem to jede, akorát mě štve, že furt nevím, kde byl problém. Jediný co zůstává, je stále rozsvícená kontrolka dobíjení, i při vysokých otáčkách... to znamená, že to 35W halogenku neutáhne? Seřídit dobíjení?
 
 
Datum: 30. září 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel12509    
zdravíčko, chtěl bych se zeptat, můžou mít policajti problém s tím, že nemam u fichtla stojánek?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
TOP
 
 
Datum: 12. října 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
taky mi obcas zamavaj, ale to musim vytahnout 555ku :-D nejhorsi je jet do mesta, od turistu snad zacnu vybirat za fotky :-D odkud jses ? :-)
 
 
Datum: 06. října 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel12515    
Jj, to znám :-D Já minulou sezonu měl špatný pérko u stojanu a na dírách sem drhnul stojanem o zem, v Benešovce z toho vždycky lítali jiskry, tak je sbroušenej:-D Ale mám tu ještě nějáký zlomený, tak seženu někoho kdo mi to svaří, holt nepřišlo mi to až tak důležitý abych na to něják pospíchal:-D Stejně to přes zimu asi zas rozeberu a do jara znova složim, jak se znám:-D Letos sem moc nejezdil, ale minulej rok sem jezdil hodně a policajti mne neřešili, třeba sem předjížděl z kopečka na plný, proti mne najednou vyjeli ze zatáčky měšťáci a jen se mi smáli:-D
 
 
Datum: 02. října 2011 2:40
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
stojanek v poho ... dokud s tim nedojedes v KH na STK :-D ja mel jen naprasknutej a stal krive
 
 
Datum: 01. října 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel12515    
Ha, tak sem sundal válec a podíval sem se co tomu je:-D Tak cajk, jen se mi zlomil píst:-D Resp. dole jak jsou ty dva zobáky, tak jeden je ulomenej:-D Tak zachrastilo a dojelo, jen nevím jak dostat kousky pístu z prostoru u klikovky:-D Předpokládám, že tam kousky hliníku budou:-D Jinak na ten plnej plyn...ono to kolíkrát jinak nejde:-D Myslím, že ten plnej plyn ani tak nevadí pokud to člověk nepřetáčí dlouho do kopečka na 1ku:-D ...Minulej rok můj fichtl neznal nic než plnej:-)
 
 
Datum: 01. října 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
No jo, vy jste taky pěkný buzištíři, furt s tim jezdíte na plnej plyn!
 
 
Datum: 30. září 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
omg...smolař no..
 
 
Datum: 30. září 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se ti povedlo ho zadřít?
 
 
Datum: 30. září 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel12512    
O obrubník, o strom, bo taky vozím takovy drevicko:-D Ale uz je to jedno, pred 20 minutama sem mazla zadrel, takze mam zas jiny starosti.Ale jel jak z praku:-D...chvili
 
 
Datum: 30. září 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli policajti to nevím.. ale ty jo :-D když to nebudeš mít o co opřít :-DD
 
 
Datum: 30. září 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, co si myslíte o vyplnění pístního čepu korkem? Mám tam odlehčenej píst, chrom kroužek, a upravenej válec...je mi jasný když to vyplnim = větší komprese...ale zas ztěžkne píst...bude to hodně znát? Nebo to bude ještě horší dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel12999    
Zdarec, Tím že zaděláš pístní čep korkem, nijak nezvíšíš kompresi, čep na kompresi nemá vůbec žádný vliv, Pokud chceč zvýšit kompresi musíš ze spodní strany hlavy odfrézovat 0,3mm, tím se ti zvýší komprese, ale aby jsi takto zvýšenou kompresi dostatečně využil, doporučuji použít benzín s alespoň 100 oktany. Tuhle úpravu budu taky dělat.
 
 
Datum: 04. ledna 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12513    
Dachle tohle řešit do CU je zbytečný....ale když už je u nějakýho válce potřeba řešit,tak se používá hliníková víčka,který se tam zalepí lepidlem na ložiska.....nejlépe udělat nějakou stovku přesah.... jestli chceš hledat výkon,tak si pořádně propiluj válec at lícuje s pomocnejma přefukama....já to tam měl třeba úplně prasácky neslícovaný,mělo to přesah a usazoval se tam bordel a karbon.....
 
 
Datum: 30. září 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tušení že korek se brzo spálí....navíc pokud se nemýlím dojde ke zvýšení spodní komprese a to jen nepatrně, spíš bych zkusil dát podkovu do kliky :-) ale taky to nemá značnej vliv.Pokud chceš udělat ten čep zkus udělat duralový záslepky ale jakmile vypadnou máš vymalováno :-)
 
 
Datum: 30. září 2011 7:58
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čus draci jak mam posklsdat motor na fichtla 21 aby me jel trochu rychles 60-80 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12516    
Bakoun ;-)
 
 
Datum: 01. října 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ja pouzivam misto tachometru otackomer a rychlost si prepocitavam. 3-ka, 13-zuby kolecko a 7000 ot/min neco kolem 70km/h a to je to akorat sestelovana mrdka na zavody seriaku... Jen slicovany kanaly, volne se tocici loziska, klika, svicka zaroven se spalovakem! a slicovany prechody v karbci. Co je HODNE dulezity je vyfuk. koleno, nejlepsi je stary nezasrany a nepobouchany, co am vnitrni prumer opravdu tech 26mm, dnesni repliky maji i pod 25mm a bodejt by to pak jelo.
 
 
Datum: 01. října 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12513    
tachometrovejch 90 je cca 75 .....žádná sláva.....já tacháč přetočil až na kolík u nuly :-D pak se strhnul.....ale paradox je,že sem víc jak 90 nejel.... holt není použitelnej na "ostrýho" fichtla :-D :-D
 
 
Datum: 30. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
mám 05 s prvním výbrusem (jednou zadřený, ale na volnoběhu, takže pozůstatky žádné) totálně vylítané snad ještě původní ložiska, klikovka a futro totálně na sra*ku, po rovině to dá tak 60km/h, do kopca neskutečný tah :-), z kopce tachometrových až 80km/h, ale těm tachometrům se moc věřit nedá... osobně mám zkušenosti s tím, že jsem měl vyběhané kroužky a tacho se dal dostat až na nějakých 90km/h... tak do 40km/h ukazoval jak štak a pak se ta výchylka zvětovala a zvětšovala.... vyměnil jsem kroužky a nestačil jsem se divit, jak se tachometr vzpamatoval a ukazuje minimálně do 60km/h dobře... ;-)
 
 
Datum: 30. září 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan      IP: uživatel10585    
Je ale potřeba si uvědomit, že i když dáš motor do kupy, tak prvních 600km nebude jezdit víc jak těch 55km/h, ale to je holt záběh.
 
 
Datum: 30. září 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: Ivo      IP: uživatel12510    
Já mám 20 koupil jsem ji ve strasném stavu podle mého pokavaď si pořádně vyčístíš karburátor nastavíš si dobrou hladinu v plovákové komoře vypálíš vejfuk a koupíš nové pístní kroužky tak ti to tech 60 pokud máš i převodovku v zachovalém stavu... já tam mám druhej výbrus je tam už asi hodně dlouho po předchozím majiteli píst mi doporučovali vymenit je prej hodně vyběhanej ale na to nemam prachy tak jsem koupil jen ty kroužky a ty mi pomohli asi nejvíc dám tech 65km/h-70km/h na rovince :-)
 
 
Datum: 30. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám tu zkušenost že čím horší motor tím víc jede :-D respektive po rovině nebo z kopce když je vyběhanej válec a všechno má nějakou vůli to docela upaluje :-D horší je jak přijde kopec....ostatně kdysi kolovalo po internetu že vychozená sériovka na neutrál vytočí až 11 tis. otáček což nedá ani můj speciál :-) určitě GO a dobře zajet výbrus :-) to že by někdo schválně zkoušel vyběhaný válce a potom se ptal že mu praskly kroužky a nebo něco jinýho tak ať to nezkouší,,,takovej motor je nespolehlivej :-D
 
 
Datum: 30. září 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
přesně jak píše čezeťák.. jinak jestli jsi zkušenější tak si můžeš zvětšit třeba výfukovej kanál atd.. ale základ je ta GO a dobře to zajet.... já mám 21, už sem se na ní párkrát vysekal, stav celkem hroznej, spojka už má tendenci prokluzovat a maximálka je na rovince kolem 70Km/H.. proč,? MOTOR ve výborném stavu, ok ložiska, nevyběhanej válec a dobře zajetý...
 
 
Datum: 30. září 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
mě třeba mustang jede 75km/hod a je jenom po celkovy GO motoru (nova klika, novej vybrus-dobře zajetej a samozřejmě ložiska, gufera atd...) nestaci mi většina simsonů....
 
 
Datum: 29. září 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
mam ho ted po go celyho
 
 
Datum: 29. září 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor kompletně po GO, dobře zajetý, s nefoukanýma kolama a nepřibržďujícíma brzdama tech 65 dá v poho.. pokud máš vergl s měkýma kolama, ložiska v kolech taky KO, neseřízené brzdy a motor po smrti tak budeš rád za 50ku :-D
 
 
Datum: 29. září 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel12506    
tak jak má bejt
 
 
Datum: 29. září 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11483    
Cusek draci neschanite nekdo valec, píst, hlavu, ojnici s klikou na Čz 125. Mam to doma z 487 predelaval jsem totiz na 175 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel12506    
si to radši nech, časem to můžeš vrátit, 488 na origo papírech je už dneska docela málo díky tobě podobným, kterým je těch 125ccm málo a čekaj kulervoucí výkon od toho velkýho panáku navíc...
 
 
Datum: 29. září 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci jakej je rozdíl mezi ložisky skf a obyč ložisky za 40Kč? co ty levný ložiska, vydrží něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12513    
Jako do seriovky obyč ložiska stačí....v pohodě....oni stačej i do trochu upravenýho motoru.....ono stejnak na něco co točí přes 10 000 se kupujou ložiska spíš s C4 vůlí.....a to myslím běžně ZVL nikam nedodává....takže stejně jde a objednáš si někde C čtyřkový skf
 
 
Datum: 30. září 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pre sériový motor sú podľa mňa postačujúce aj obyč, no pre upravený motor (dôležité do akej miery..) by som dal SKF, tie znesú dosť.
 
 
Datum: 30. září 2011 8:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ložiska IBE jedno za 40,- ...motor točí 9200 ot/min,komprese 12,8:1 a jezdí teda jenom rok ale nenesou známky opotřebení :-) určitě SKF jsou hodně dobré ale mě to přijde zbytečnost... :-) kdybych měl prachy jdu do nich :-)
 
 
Datum: 29. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci nechci tahat z lidi penize ale kdo dela motor pro zivot a ne pro jen tak povozeni na poli,,ten ktery bud celkove renovuje a nebo chce najezdit spoustu tisic km,, tak si kupte alespon na kliku SKF,, vyplati se to,, ale kdo loziska nazasuje kladivem a nebo tlaci prez lozisko kliku nasilim,,tak je to skoda a SKFum ublizite hned na zacatku,,, nejdriv karter nehrejete vlozite lozisko, vemete horkovzducku a nahrejete lozisko dokud slina nezasici a pak jde klika do loziska jak po maslůe :-)
 
 
Datum: 29. září 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že vraj viac vydržia SKFky, to môže byt tým že sú presnejšie alebo z lepšieho matroša,
 
 
Datum: 29. září 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
LOžiska ZVL toho vydrží hodně.Vždyt už jsou v pio. 40 let a pořád běhaj.Já osobně proti nim nic nemám ale radši jsem si na kliku dal SKF a mám jistotu, že ty ložiska tam budou už na furt.Mám ale v plánu motor dále upravovat takže je dobré miti to ocejchované...
 
 
Datum: 29. září 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel12371    
Hoj zdravim všechny draky mam dotaz tady tenhle potah na panelku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/potah_sedla_panelka.html je i s tim molitanem ??? diky moc za všechny odpovědi . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel12371    
SESO diky
 
 
Datum: 30. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jen potah
 
 
Datum: 29. září 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,prosím poradte mi,mustang je po GO motoru asi 1000km a ten motor má strašně divný zvuk.Když to vytočim a jak klesaj otáčky tak v tom strašně sviští.Vím že takhle když to popisuju tak to je na prd proto jsem natočil video.Mám podezření na kroužky který narážej o hrany válce ale taky to může dělat ložisko na klice které mám místo futra ale mám tam samo ojnici CKR.Prosím mrkněte na to.Díky moc za postřehy. http://www.youtube.com/watch?v=XgzFrDd27Kc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
možná, že se mi to zdá, ale neprotáčí se ti pístní čep?
 
 
Datum: 30. září 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jan krouzky,,krymek ma jen cr krouzky,,,,ale ty se prodavaji vsude,,sesa
 
 
Datum: 30. září 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Dobře,já o tom popřemýšlím a kdyžtak to zkusim.Jen teda nevim, o kolik to zabrousit a jak detailně protože toto jsem nikdy nedělal a proto se bojim abych něco nezničil. Můžu taky popřípadě sehnat kroužky ČSR a uvidí se zda-li to pomůže. Je mi jasný že to je kravina ale mě ten zvuk hrozně vadí no...
 
 
Datum: 29. září 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ale zvuk ten motor má pěkný, zdravý... Krása. Mně takhle "šustil" každý motor a nikdy jsem to neřešil a to jsem srážel hrany kanálů i kroužků.
 
 
Datum: 29. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
špatně si mě pochopil.....tim,že se zakratí zmizí jejich "přesah" a zkrátí su "vůle" v zámku.....je to vyzkoušený....nic natěsno neni..musí se přesně a rovně zapilovat jehlákama aby kroužky po zavření do válce měli ty sví dvě desítky vůle v zámku jak je potřeba....ale nutný to neni....je to jen kvůli tomu cinkání,který vadí uchu....nechci tím nabádat aby celej fichtlpokec začal zapilovávat o výbrus větší kroužky a vznikalo tím miliony nesmyslných dotazů......jen jsem napsal,že taková možnost tu je....je na tobě jestli to zkusíš ;-)
 
 
Datum: 29. září 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Tak paráda,já si myslel že je v háji to ložisko.Stando a když bych tam dal kroužky o řadu větší tak by tam i přibylo tření že?Takže by se asi motor víc zahříval a tolik nejel a nebo tím ,že bych je teda o trochu zkrátil bych i toto vyřešil.Jinak moc díky za postřehy!
 
 
Datum: 29. září 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel12371    
Hoj mě to mustang z 82 roku dělá taky jede mi 75km/h a úplně v pohodě ignoruj to neřěš to vubec Sotor
 
 
Datum: 29. září 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle mi taky zvoní fichtl..No o trošku víc.. Ale jinak jede nádherně...Tak to ignoruju.
 
 
Datum: 29. září 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Hele nevim....poslední fichtl kterej mi nezvonil byla v 16 letech J21 po tátovi ještě s origo výbrusem s třema kroužkama.....když dostal výbrus a píst se 2 kroužkama,tak to taky takle "zvonilo"....zvonění sem vyřešil tak,že sem po zajetí koupil o výbrus větší kroužky a zkrátil je o trošku v zámcích.....tím se zmenšil pohyb kroužku v zámku a zmizelo zvonění......ale asi je to normální.... kroužky špatný jakosti poznáš tak,že po 500km maj v zámkách vůli milimetr.....sesa prodává kvalitní kroužky.....
 
 
Datum: 29. září 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky díky.A když bych eventuelně ty kroužky vyměnil tak by to začlo po čase zase zvonit?Já totiž ty kroužky dostal k new výbrusu a nevim jesi třeba nepoužívaj nějaký nekvalitní sady kroužků třeba z Turecka bo kde se to dělá.A nebo nebylo by lepší sehnat origo kroužky ČSR?
 
 
Datum: 29. září 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
možná trochu zvoní kroužky když se to vytočí,ale to je normální......jinak krásnej zvuk dobře udělanýho a zajetýho motoru !! Gratuluju ti !
 
 
Datum: 29. září 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      E-mail:      IP: uživatel12505    
čau, jaká je origo modrá barva na jawu 50/21 mě se zdá že by to mohla byt RAL 5015 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus SESO prosimtě chci se zeptat jestli byste nemohli začít prodávat kolínko sání na originál fichtla pro karborátor dell orto 19mm difuzorem myslim ze by oto byl hrozne velky zajem uz vim asi cca o 10 lidech co by oto meli zajem takze si myslim kdybyste prodavali to kolinko na fika a + karbec co prodaváte tak by to byl super kseftik sice vim je to hodne prace ale stoji to zato tak zatim zdarec SESO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Heeej tak ty si to rozbil úplně nejvíc ..... :-D:-D:-D
 
 
Datum: 29. září 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kdo si neumí udělat kolínko, tak si ten karbec nezaslouží .)
 
 
Datum: 29. září 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Když je karbec 19mm tak to chce aby šlo koleno do kuželu z cca 22mm na 20mm průměru,kde u válce je potřeba kulaté koleno naformovat do zaobleného obdélníku-no cca podle sacího kanálu....a koleno má být do spádu(origo je taky do spádu)...a chce to vymyslet délku a chce to vymyslet směr zahnutí....nabízí se koleno vyhnout do strany,ale s tim narazíme u plecháčů (J05,20,21).....jenže aby se karbec vešel i s kolenem na cca stené místo,tak se to musí šikovně rozměřit..... Faktem je,že hafo lidí koleno na takovýhle karburátor neumí udělat.....
 
 
Datum: 29. září 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      IP: uživatel8251    
Seso no měl by to bejt prumer na Jawu 23 Mustang na original valec a na karborator dell orto.
 
 
Datum: 29. září 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vim zapracuji ji na tom,,ale jde o to jaky prumer by to melo mit,,, lebo to nejde udelat jen jaky se hodi,,sesa
 
 
Datum: 29. září 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Hanes      E-mail:      IP: uživatel7210    
Cus draci. Mám problém s Jawa 20. Fichtl jel a pak dojezdil :-) Jiskru nehází, šteloval jsem předstih odtrh a pořád nic. Vyměnil jsem kondenzátor, zapalovací cívku, vyčistil jsem zápalko měnil jsem svíčky a pořád nic. Prosím o pomoc čím by to mohlo být. Předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: ruda hanes      E-mail:      IP: uživatel12565    
Ahoj draku skus vimnenit indukcni civku.Muj fichtl mel indukcni civku spatnou a kazdej den jsem musel vymnenovat svicku.odepis az budes mitnovou na email vojta.drapac@email.cz
 
 
Datum: 09. října 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Hanes      E-mail:      IP: uživatel7210    
Tak fichtl už jede :-) Zitra sesteluju spojku namontuju plechy světla a pak pujde na motoinzerci :-)
 
 
Datum: 29. září 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v jakém stavu je kladívko? pokud máš voltmetr, tak zkus jestli ti cívka něco indukuje...
 
 
Datum: 29. září 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: Hanes      E-mail:      IP: uživatel7210    
indučku mám ukostřenou. když vymontuju zapalovací pól tak jde lehce nakopávat a když ho vrátím tak to jde ztuha nevím co stím
 
 
Datum: 29. září 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přerušenej nebo ukostřenej drát mezi pólem a indukčkou, špatnej kontakt
 
 
Datum: 29. září 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, chtěl bych poprosit vás více znalý o radu z jakýho materiálu nechat vyrobit pouzdro pro osu řadících vidliček na JAWu 638 ? Oska už tam má vakl skoro 1 cm do stran a při složenym motoru bez těsnění má axiální vůli asi 1 mm, což se mi moc nelíbí, tak bych to rád dal dohromady. Díky za rady fotky tady: http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/JAWA_638_Oprava%2C_uprava/#DSC00762.jpg (následujou ještě dvě další) ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ok ked pri zlozenom motore nemá radiálnu vôlu
 
 
Datum: 29. září 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: -Lukšík-      IP: uživatel9739    
Zdravím draci,\r\nmám problém s pionýrem 550. Vytáh jsem ho po delší době z dílny (asi 2 roky), udělal potřebnou údržbu a chytil na 2. šlápnutí. Jezdil jsem na něm denně asi tak hodinku celej tejden a bez problému, startoval na první. Po týdnu se mu jednoho dne nechtělo nastartovat ale nakonec se povedlo, po jízdě jsem normálně odstavil v dílně... ALE od tý doby ho ne a ne nastartovat. Karburátor vyčištěnej, benzín v pořádku, cívka vyzkoušena na jiném stroji, svíčka venku normálně pálí, tlaky jsou ve válci taky... Když se ho pokouším roztlačit cca. 2-3x škytne a nic. chvilku ho odstavim poté se vše opakuje, slíbí a nic. Předstih jsem se pokoušel poladit, odtrh kontaktů, kondenzátor a bez výsledku (i když si myslím, že s předstihem nic být nemohlo protože to normálně jezdilo krásně)\r\nPomooc, už z toho začínám bejt malinko zoufalej a docházej nápady co se mohlo přihodit :-(\r\nDíky za všechny rady, typy, zkušnosti :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: -Lukšík-      IP: uživatel9739    
UŽ TO KONEČNĚ VRČÍ :-) Bylo to opravdu guferem pod alternátorem, který při porovnání s novým už nemělo žádnej břit.... Díky za radu nad zlato. :-) práce na 20 minut :-) časem budu muset mrknout i na druhou stranu, i když tam asi tolik netrpí když je v oleji... Ještě jednou díky!
 
 
Datum: 29. září 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: carlosbomber      IP: uživatel9266    
podle mě budeš mit nekdy naky skrat to mi teš děělalo dokud sem neudělal novou el. instalaci
 
 
Datum: 29. září 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: -Lukšík      IP: uživatel9739    
JJ, taky mě to uz napadlo, budu na něj muset mrknout, i když nevim jestli to nějak vizuelně zjistím
 
 
Datum: 29. září 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: magdon      E-mail:      IP: uživatel12495    
Mohlo se taky poškodit gufero na straně atíku, zkus zkonrolovat.
 
 
Datum: 28. září 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: magdon      E-mail:      IP: uživatel12495    
Já bych ještě jednou zkusil tu svíčku, případně koncovku, mohlo dojít k průrazu. Že svíčka hází jiskru venku neznamená, že ji dobře "stvoří" pod tlakem v rozvířené směsi...
 
 
Datum: 28. září 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: -Lukšík-      IP: uživatel9739    
jojo o tom už jsem taky něco slyšel... svíčku jsem zkoušel i jinou, koncovku taky i s kabelem. obojí se chová stejně "zdánlivě funkčně"
 
 
Datum: 28. září 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Ahoj, nemáte někdo video s tím dvoukomorovým výfukem, co je tu k mání za 700,- ? Popřípadě jaké máte zkušenosti. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12516    
Chce si to uvědomit jednu věc.....píst je delší jak přední hrana sání......takže dojde k tomu že budu odřezávat 0,5mm sací hrany pístu.....tudíž dolu stačí 68,5mm.....u krejbicha je 69(alá Stejskal) ale když se nad tim zamyslíš,zjistíš,že mam pravdu......ale teda i tak to bude sací kanál s plochou jako kráva.....tím chci říct dobrej pro 3K.....
 
 
Datum: 01. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Souhlasim se Standou, ten sani je nesmysl, 05 ma sani posunute i 1 mm dopredu (54 misto 55), osobne bych se inspiroval upravou od Kreibicha pro 05, co je temer vsude na netu, an svoji dobu to jelo slusne a i dneska se to neztrati.
 
 
Datum: 01. října 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12508    
Ten sací kanál je špatně.....origo je úplně malinkej a změnou časování pístu nedonutíš směs aby jí tim proudilo víc......lepší by bylo přepilovat sací kanál dolu na 68,5mm od HU.....
 
 
Datum: 30. září 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Moje úprava je v tom (válec 05), že mám posunutý výfukový kanál z 31 na 28mm a zmenšený píst o 2 mm na sací hraně. Ale mám starý výfuk, děravý a prasklý doutník. Vrtání 39,00 origo hlava.
 
 
Datum: 29. září 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak hlavně ať se daří a ať ty válce najedou kopec kilometrů....
 
 
Datum: 29. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Mam toho v plánu hrozně moc,ale zatim je všechno na půl cesty.....dva rozpilovaný 3K...jeden pomalochodnej,jeden "normální" ....pak rozdělanej vylepšenej "pomalochodnej seriovej" válec.....mezitim tak nějak náhodou vzniklo několik "RS" verzí dvoukanálu o různym vrtání,který se povedli....no snad aspoň něco jednou dodělam.....ale už dávno netvořim pro závodní použití....ale pro úplně jinej účel.....jak jsem psal už jinde....muj projekt jde opačným směrem než všechny ostatní.....
 
 
Datum: 29. září 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Asi nejvíc sem najezdil na origo vejfuku,v kterym byla vsazená jiná vložka....bylo to suvně přenastavitelný,docela dobrá věc....neřikam že to mělo nějakej extra přínos jak doladěnej Hikone a že neexistuje lepší vejfuk,ale pro moje potřeby vyhovoval..... byl lepší jak Hikone na origo kolenu....ten simsoňák byl jak kopie origo vejfuku bez poslední přepážky.....malinko víc to jelo,malinko víc to řvalo,malinko víc to žralo ale stejnak se to nedotáčelo....mám v plánu udělat kopii origo kolena o dýlce cca 30cm a o malinko větším vnitřním průměru...a celý to dotáhnout do konce....no prostě dokonalá seriovka :-D
 
 
Datum: 29. září 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
standa: ty jsi jezdil jaký výfuk na tom svém 2K válci?
 
 
Datum: 29. září 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Nic moc....dobrej na seriovku aby měla razantní zvuk......na upravenym motoru mi brzdil...
 
 
Datum: 29. září 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. září 2011 6:48
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci jaky je čislo gufera na čz 175/477 na leve strane ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
diky
 
 
Datum: 29. září 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že na obou stranách je 25x52x7...musíš rozpůlit motor abys je vymněnil...
 
 
Datum: 28. září 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Zdar, chtěl bych se zeptat jestli nevíte typové označení jehlového ložiska pro pístní čep pro B210 . Já vim že tam maj bejt jehličky ale já je postrácel tak mě napadlo dát tam jehlové ložisko. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Hanes      E-mail:      IP: uživatel12501    
zdarec chlapi potřeboval bych poradit nejde mi nakopnout fichtl benzin sem měl v karbecu dost a nešelo to, karbec sem čistil nejmíň 10krát a furt nejde, svíčka dává velkou jiskru a pořád to nejde nakopnout tak nevíte v čem by mohl být problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Koukni se na vejfuk.. :-D Mně ten syčák najednou přestal jet .. všechno sme vyměnil až potom sem se koukl na vejfuk.. úplně zadělanej..
 
 
Datum: 01. října 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel12501    
předstih je dobře seřizenej protoze sme to dvakrat nakoply a ted uz nic
 
 
Datum: 29. září 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
předstih...
 
 
Datum: 29. září 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel12501    
svičku sem měnil a pokažde je dobra a dava velkou jiskru a benzim sme s kamosem dali i na svicku i do valce a nic tak bud neco v zapalovani nebo už fakt nwm
 
 
Datum: 28. září 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: jop      IP: uživatel11396    
Podiv se jestli je mokra svicka,kdyz bude tak zkus jeste poladit zapalko a musi jet :-)
 
 
Datum: 28. září 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než začneš to něčeho hrabat tak prvně dej jinou svíčku
 
 
Datum: 28. září 2011 19:58
 
<  694  695  696  697  698  699  700  701  702  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 7:17:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu