Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: čert
IP: uživatel12484
 zdarec draci, mám dotaz, řadící automat pionýr, mám tři zuby na něm skosené , plošky 2-3 mm, byly zuby puvodně špičaté všechny? (jeden krajní, a předposlední je špičatý) a pokud ano, budou mě vypadávat kvalty, s tímto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 17:45
Jméno: čert
IP: uživatel12484
 tak ted su s teho jelen, čezeták má všecky zuby ostré, nožná moc chlastá teda, a má oko šejdrem už, dík jenco, taky se mě to zdálo, že by to bylo až moc opotřebeno, vyměním tedy jen pružiny, a hodím to do motoru
Datum: 01. října 2011 17:45
 čert to tak má vypadať.. je to proste jako má byt
Datum: 01. října 2011 16:45
Jméno: čert
IP: uživatel12484
 to sem chtěl číst, takže ho mám špatný, dík, možeš se navrátit k chlastu
Datum: 01. října 2011 14:58
 proč by nemohl? .... mám automat z 05ky rok 64a zuby jsou na něm všechny špičaté... takže ten na té fotce už má něco za sebou
Datum: 01. října 2011 14:50
Jméno: čert
IP: uživatel12484
 na té fotce to mám přesně takové, čezetáku nechlastej a podiv se na tu fotku, taky na ní má tři zuby skosené, taky to má špatné?
Datum: 01. října 2011 13:46
 čert: všeználek čezeták včera chlastal a probudil se az ted! ... ano všechny zuby maji být špičaté... jestli ze máš zhoblované do roviny, tak bud se na to vyser a jezdi s tím nebo pro klid duše sežen druhý,
Datum: 01. října 2011 11:54
 [url]http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat/automat_4.jpg[/url]
Datum: 01. října 2011 9:41
Jméno: čert
IP: uživatel12484
 takže všechny řádně špičaté, jo? sakra kde je ten všeználek čezeták?
Datum: 30. září 2011 21:34
 zatím snad všechny automaty co jsem viděl měly všechny zuby a víceméně stejné...
Datum: 30. září 2011 20:20
 ahoj draci, můj dotaz je takovej. Mám strahný závity (stáří/hrubé zacházení předešlím majitelem) v matici co drží rozetu,šponovák řetazu a náhon tachometru "šnek". Můžu ji nahradit jinou maticí nebo musí byt originální uzká co tam je?.... mám doma spoustu ocelových matic se stejným průměrem tak se ptám... zda to něčemu bude vadit... předem díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:21
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Jo jasti
Datum: 01. října 2011 12:21
 Kámošovi ta původní praskla tak jsme koupily novou a flexou sme jí zbrousily na tloušťku té původní.
Datum: 30. září 2011 14:57
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Ahoj draci,když si koupim tuto sadu:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2.html bude to jezdit když necham seriovou hlavu?Dik za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 8.výbrus rozhodně neni poslední.....poslední výbrus je 41,75
Datum: 03. října 2011 14:39
 na jednoho fichtla jsem si to koupil zaběhl jsem to a fichtl jel jak drak ten poslední výbrus je fakt docela znát, jezdí úplně v poho i se 13z pastorkem. A hlavu sem tam dal origo neupravenou a v pohodě
Datum: 02. října 2011 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 takovej problém aby ti to nejakej známej projel na průměr 40 na soustruhu....
Datum: 30. září 2011 22:53
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 A tahle hlava by to být nemohla?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava222.html,jinak děkuji za odpovědi.
Datum: 30. září 2011 15:07
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 30. září 2011 14:56
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Jo a jak ji mám upravit?Dělají to někde?Nebo si to musím upravit sám?
Datum: 30. září 2011 14:50
 můžeš nechat sériovku, ale musíš ji upravit.. je vrtána na 39mm...
Datum: 30. září 2011 14:45
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Jo jo,to vim,ale jestli budu muset menit hlavu nebo tam muzu nechat seriovku.
Datum: 30. září 2011 14:38
 Prej je to polskej sráč..Musíš upravit kanálky atd..
Datum: 30. září 2011 14:28
 Čau draci, sem trochu zoufalej, tak hledám radu. Na 487 jsem vyměnil klasickou parabolu za novou s H4 halogenkou a od tý doby nejedu, nicméně nevím, jestli to spolu přímo souvisí. U origo světlometu vede kostra na objímu velké žárovky a odtud přes plíšek-kontakt na obrysovku, jestli sem to dobře pochopil. U H4 jsem přidělal tu hranatou patici a ještě před ní jsem musel kostru pro obrysovou žárovku vyvést zvlášť, to by mělo být správně? To jen pro kontrolu.
Když vrazím bošák do spínací skříňky, vše ok, pootočím na 1 taky, moto jede, ale když otočím na 2, tak mi to chcípne. Teď jestli za to může ten halogen nebo chyba ve spínací skříňce? Nebo ukostřený někde jinde navíc? Včera, ještě než jsem oddělal palubovku, tak se mi při vymáčknutí místo brzdovýho světla rozsvěcely obrysovky, sem myslel, že se rozbrečím, ale dneska už to nedělá, nevím co si mám myslet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 13:29
 No nic, jede to. Zapravil jsem drátky na spínací skříňce co byly užmoulaný, zaizoloval všechny co šlo pod palubovkou a zázrakem to jede, akorát mě štve, že furt nevím, kde byl problém. Jediný co zůstává, je stále rozsvícená kontrolka dobíjení, i při vysokých otáčkách... to znamená, že to 35W halogenku neutáhne? Seřídit dobíjení?
Datum: 30. září 2011 13:29
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel12509
 zdravíčko, chtěl bych se zeptat, můžou mít policajti problém s tím, že nemam u fichtla stojánek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 0:04
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 TOP
Datum: 12. října 2011 0:04
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 taky mi obcas zamavaj, ale to musim vytahnout 555ku  nejhorsi je jet do mesta, od turistu snad zacnu vybirat za fotky  odkud jses ?
Datum: 06. října 2011 16:48
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12515
 Jj, to znám  Já minulou sezonu měl špatný pérko u stojanu a na dírách sem drhnul stojanem o zem, v Benešovce z toho vždycky lítali jiskry, tak je sbroušenej  Ale mám tu ještě nějáký zlomený, tak seženu někoho kdo mi to svaří, holt nepřišlo mi to až tak důležitý abych na to něják pospíchal  Stejně to přes zimu asi zas rozeberu a do jara znova složim, jak se znám  Letos sem moc nejezdil, ale minulej rok sem jezdil hodně a policajti mne neřešili, třeba sem předjížděl z kopečka na plný, proti mne najednou vyjeli ze zatáčky měšťáci a jen se mi smáli
Datum: 02. října 2011 2:40
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 stojanek v poho ... dokud s tim nedojedes v KH na STK  ja mel jen naprasknutej a stal krive
Datum: 01. října 2011 23:31
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12515
 Ha, tak sem sundal válec a podíval sem se co tomu je  Tak cajk, jen se mi zlomil píst  Resp. dole jak jsou ty dva zobáky, tak jeden je ulomenej  Tak zachrastilo a dojelo, jen nevím jak dostat kousky pístu z prostoru u klikovky  Předpokládám, že tam kousky hliníku budou  Jinak na ten plnej plyn...ono to kolíkrát jinak nejde  Myslím, že ten plnej plyn ani tak nevadí pokud to člověk nepřetáčí dlouho do kopečka na 1ku  ...Minulej rok můj fichtl neznal nic než plnej
Datum: 01. října 2011 0:57
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 No jo, vy jste taky pěkný buzištíři, furt s tim jezdíte na plnej plyn!
Datum: 30. září 2011 23:59
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 omg...smolař no..
Datum: 30. září 2011 18:52
 Jak se ti povedlo ho zadřít?
Datum: 30. září 2011 18:22
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel12512
 O obrubník, o strom, bo taky vozím takovy drevicko  Ale uz je to jedno, pred 20 minutama sem mazla zadrel, takze mam zas jiny starosti.Ale jel jak z praku  ...chvili
Datum: 30. září 2011 17:59
 Jestli policajti to nevím.. ale ty jo  když to nebudeš mít o co opřít  D
Datum: 30. září 2011 15:20
 Zdar, co si myslíte o vyplnění pístního čepu korkem? Mám tam odlehčenej píst, chrom kroužek, a upravenej válec...je mi jasný když to vyplnim = větší komprese...ale zas ztěžkne píst...bude to hodně znát? Nebo to bude ještě horší dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 17:49
Jméno: Jan
IP: uživatel12999
 Zdarec, Tím že zaděláš pístní čep korkem, nijak nezvíšíš kompresi, čep na kompresi nemá vůbec žádný vliv, Pokud chceč zvýšit kompresi musíš ze spodní strany hlavy odfrézovat 0,3mm, tím se ti zvýší komprese, ale aby jsi takto zvýšenou kompresi dostatečně využil, doporučuji použít benzín s alespoň 100 oktany. Tuhle úpravu budu taky dělat.
Datum: 04. ledna 2012 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Dachle tohle řešit do CU je zbytečný....ale když už je u nějakýho válce potřeba řešit,tak se používá hliníková víčka,který se tam zalepí lepidlem na ložiska.....nejlépe udělat nějakou stovku přesah.... jestli chceš hledat výkon,tak si pořádně propiluj válec at lícuje s pomocnejma přefukama....já to tam měl třeba úplně prasácky neslícovaný,mělo to přesah a usazoval se tam bordel a karbon.....
Datum: 30. září 2011 22:56
 mám tušení že korek se brzo spálí....navíc pokud se nemýlím dojde ke zvýšení spodní komprese a to jen nepatrně, spíš bych zkusil dát podkovu do kliky  ale taky to nemá značnej vliv.Pokud chceš udělat ten čep zkus udělat duralový záslepky ale jakmile vypadnou máš vymalováno
Datum: 30. září 2011 7:58
 čus draci jak mam posklsdat motor na fichtla 21 aby me jel trochu rychles 60-80 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Bakoun
Datum: 01. října 2011 12:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ja pouzivam misto tachometru otackomer a rychlost si prepocitavam. 3-ka, 13-zuby kolecko a 7000 ot/min neco kolem 70km/h a to je to akorat sestelovana mrdka na zavody seriaku... Jen slicovany kanaly, volne se tocici loziska, klika, svicka zaroven se spalovakem! a slicovany prechody v karbci. Co je HODNE dulezity je vyfuk. koleno, nejlepsi je stary nezasrany a nepobouchany, co am vnitrni prumer opravdu tech 26mm, dnesni repliky maji i pod 25mm a bodejt by to pak jelo.
Datum: 01. října 2011 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel12513
Datum: 30. září 2011 22:59
 mám 05 s prvním výbrusem (jednou zadřený, ale na volnoběhu, takže pozůstatky žádné) totálně vylítané snad ještě původní ložiska, klikovka a futro totálně na sra*ku, po rovině to dá tak 60km/h, do kopca neskutečný tah  , z kopce tachometrových až 80km/h, ale těm tachometrům se moc věřit nedá... osobně mám zkušenosti s tím, že jsem měl vyběhané kroužky a tacho se dal dostat až na nějakých 90km/h... tak do 40km/h ukazoval jak štak a pak se ta výchylka zvětovala a zvětšovala.... vyměnil jsem kroužky a nestačil jsem se divit, jak se tachometr vzpamatoval a ukazuje minimálně do 60km/h dobře...
Datum: 30. září 2011 14:57
Jméno: sefcik.jan
IP: uživatel10585
 Je ale potřeba si uvědomit, že i když dáš motor do kupy, tak prvních 600km nebude jezdit víc jak těch 55km/h, ale to je holt záběh.
Datum: 30. září 2011 11:14
Jméno: Ivo
IP: uživatel12510
 Já mám 20 koupil jsem ji ve strasném stavu podle mého pokavaď si pořádně vyčístíš karburátor nastavíš si dobrou hladinu v plovákové komoře vypálíš vejfuk a koupíš nové pístní kroužky tak ti to tech 60 pokud máš i převodovku v zachovalém stavu... já tam mám druhej výbrus je tam už asi hodně dlouho po předchozím majiteli píst mi doporučovali vymenit je prej hodně vyběhanej ale na to nemam prachy tak jsem koupil jen ty kroužky a ty mi pomohli asi nejvíc dám tech 65km/h-70km/h na rovince
Datum: 30. září 2011 10:39
 já mám tu zkušenost že čím horší motor tím víc jede  respektive po rovině nebo z kopce když je vyběhanej válec a všechno má nějakou vůli to docela upaluje  horší je jak přijde kopec....ostatně kdysi kolovalo po internetu že vychozená sériovka na neutrál vytočí až 11 tis. otáček což nedá ani můj speciál  určitě GO a dobře zajet výbrus  to že by někdo schválně zkoušel vyběhaný válce a potom se ptal že mu praskly kroužky a nebo něco jinýho tak ať to nezkouší,,,takovej motor je nespolehlivej
Datum: 30. září 2011 8:06
 přesně jak píše čezeťák.. jinak jestli jsi zkušenější tak si můžeš zvětšit třeba výfukovej kanál atd.. ale základ je ta GO a dobře to zajet.... já mám 21, už sem se na ní párkrát vysekal, stav celkem hroznej, spojka už má tendenci prokluzovat a maximálka je na rovince kolem 70Km/H.. proč,? MOTOR ve výborném stavu, ok ložiska, nevyběhanej válec a dobře zajetý...
Datum: 30. září 2011 7:13
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 mě třeba mustang jede 75km/hod a je jenom po celkovy GO motoru (nova klika, novej vybrus-dobře zajetej a samozřejmě ložiska, gufera atd...) nestaci mi většina simsonů....
Datum: 29. září 2011 21:45
 mam ho ted po go celyho
Datum: 29. září 2011 21:16
 motor kompletně po GO, dobře zajetý, s nefoukanýma kolama a nepřibržďujícíma brzdama tech 65 dá v poho.. pokud máš vergl s měkýma kolama, ložiska v kolech taky KO, neseřízené brzdy a motor po smrti tak budeš rád za 50ku
Datum: 29. září 2011 20:31
Jméno: hh
IP: uživatel12506
 tak jak má bejt
Datum: 29. září 2011 20:22
Jméno: Karlos
IP: uživatel11483
 Cusek draci neschanite nekdo valec, píst, hlavu, ojnici s klikou na Čz 125. Mam to doma z 487 predelaval jsem totiz na 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 20:21
Jméno: hh
IP: uživatel12506
 si to radši nech, časem to můžeš vrátit, 488 na origo papírech je už dneska docela málo díky tobě podobným, kterým je těch 125ccm málo a čekaj kulervoucí výkon od toho velkýho panáku navíc...
Datum: 29. září 2011 20:21
 čau draci jakej je rozdíl mezi ložisky skf a obyč ložisky za 40Kč? co ty levný ložiska, vydrží něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Jako do seriovky obyč ložiska stačí....v pohodě....oni stačej i do trochu upravenýho motoru.....ono stejnak na něco co točí přes 10 000 se kupujou ložiska spíš s C4 vůlí.....a to myslím běžně ZVL nikam nedodává....takže stejně jde a objednáš si někde C čtyřkový skf
Datum: 30. září 2011 23:02
 pre sériový motor sú podľa mňa postačujúce aj obyč, no pre upravený motor (dôležité do akej miery..) by som dal SKF, tie znesú dosť.
Datum: 30. září 2011 8:20
 mám ložiska IBE jedno za 40,- ...motor točí 9200 ot/min,komprese 12,8:1 a jezdí teda jenom rok ale nenesou známky opotřebení  určitě SKF jsou hodně dobré ale mě to přijde zbytečnost...  kdybych měl prachy jdu do nich
Datum: 29. září 2011 21:00
 draci nechci tahat z lidi penize ale kdo dela motor pro zivot a ne pro jen tak povozeni na poli,,ten ktery bud celkove renovuje a nebo chce najezdit spoustu tisic km,, tak si kupte alespon na kliku SKF,, vyplati se to,, ale kdo loziska nazasuje kladivem a nebo tlaci prez lozisko kliku nasilim,,tak je to skoda a SKFum ublizite hned na zacatku,,, nejdriv karter nehrejete vlozite lozisko, vemete horkovzducku a nahrejete lozisko dokud slina nezasici a pak jde klika do loziska jak po maslůe
Datum: 29. září 2011 20:17
 že vraj viac vydržia SKFky, to môže byt tým že sú presnejšie alebo z lepšieho matroša,
Datum: 29. září 2011 20:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 LOžiska ZVL toho vydrží hodně.Vždyt už jsou v pio. 40 let a pořád běhaj.Já osobně proti nim nic nemám ale radši jsem si na kliku dal SKF a mám jistotu, že ty ložiska tam budou už na furt.Mám ale v plánu motor dále upravovat takže je dobré miti to ocejchované...
Datum: 29. září 2011 19:57
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
Posl.aktualizace: 30. září 2011 19:28
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 SESO diky
Datum: 30. září 2011 19:28
 draku jen potah
Datum: 29. září 2011 20:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,prosím poradte mi,mustang je po GO motoru asi 1000km a ten motor má strašně divný zvuk.Když to vytočim a jak klesaj otáčky tak v tom strašně sviští.Vím že takhle když to popisuju tak to je na prd proto jsem natočil video.Mám podezření na kroužky který narážej o hrany válce ale taky to může dělat ložisko na klice které mám místo futra ale mám tam samo ojnici CKR.Prosím mrkněte na to.Díky moc za postřehy. http://www.youtube.com/watch?v=XgzFrDd27Kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 15:04
 možná, že se mi to zdá, ale neprotáčí se ti pístní čep?
Datum: 30. září 2011 15:04
 jan krouzky,,krymek ma jen cr krouzky,,,,ale ty se prodavaji vsude,,sesa
Datum: 30. září 2011 10:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dobře,já o tom popřemýšlím a kdyžtak to zkusim.Jen teda nevim, o kolik to zabrousit a jak detailně protože toto jsem nikdy nedělal a proto se bojim abych něco nezničil.
Můžu taky popřípadě sehnat kroužky ČSR a uvidí se zda-li to pomůže.
Je mi jasný že to je kravina ale mě ten zvuk hrozně vadí no...
Datum: 29. září 2011 21:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ale zvuk ten motor má pěkný, zdravý... Krása. Mně takhle "šustil" každý motor a nikdy jsem to neřešil a to jsem srážel hrany kanálů i kroužků.
Datum: 29. září 2011 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 špatně si mě pochopil.....tim,že se zakratí zmizí jejich "přesah" a zkrátí su "vůle" v zámku.....je to vyzkoušený....nic natěsno neni..musí se přesně a rovně zapilovat jehlákama aby kroužky po zavření do válce měli ty sví dvě desítky vůle v zámku jak je potřeba....ale nutný to neni....je to jen kvůli tomu cinkání,který vadí uchu....nechci tím nabádat aby celej fichtlpokec začal zapilovávat o výbrus větší kroužky a vznikalo tím miliony nesmyslných dotazů......jen jsem napsal,že taková možnost tu je....je na tobě jestli to zkusíš
Datum: 29. září 2011 20:25
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak paráda,já si myslel že je v háji to ložisko.Stando a když bych tam dal kroužky o řadu větší tak by tam i přibylo tření že?Takže by se asi motor víc zahříval a tolik nejel a nebo tím ,že bych je teda o trochu zkrátil bych i toto vyřešil.Jinak moc díky za postřehy!
Datum: 29. září 2011 19:52
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 Hoj mě to mustang z 82 roku dělá taky jede mi 75km/h a úplně v pohodě ignoruj to neřěš to vubec
Sotor
Datum: 29. září 2011 19:33
 Takhle mi taky zvoní fichtl..No o trošku víc.. Ale jinak jede nádherně...Tak to ignoruju.
Datum: 29. září 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Hele nevim....poslední fichtl kterej mi nezvonil byla v 16 letech J21 po tátovi ještě s origo výbrusem s třema kroužkama.....když dostal výbrus a píst se 2 kroužkama,tak to taky takle "zvonilo"....zvonění sem vyřešil tak,že sem po zajetí koupil o výbrus větší kroužky a zkrátil je o trošku v zámcích.....tím se zmenšil pohyb kroužku v zámku a zmizelo zvonění......ale asi je to normální.... kroužky špatný jakosti poznáš tak,že po 500km maj v zámkách vůli milimetr.....sesa prodává kvalitní kroužky.....
Datum: 29. září 2011 19:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky díky.A když bych eventuelně ty kroužky vyměnil tak by to začlo po čase zase zvonit?Já totiž ty kroužky dostal k new výbrusu a nevim jesi třeba nepoužívaj nějaký nekvalitní sady kroužků třeba z Turecka bo kde se to dělá.A nebo nebylo by lepší sehnat origo kroužky ČSR?
Datum: 29. září 2011 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 možná trochu zvoní kroužky když se to vytočí,ale to je normální......jinak krásnej zvuk dobře udělanýho a zajetýho motoru !! Gratuluju ti !
Datum: 29. září 2011 18:28
 čau, jaká je origo modrá barva na jawu 50/21 mě se zdá že by to mohla byt RAL 5015 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 14:43
 Čus SESO prosimtě chci se zeptat jestli byste nemohli začít prodávat kolínko sání na originál fichtla pro karborátor dell orto 19mm difuzorem myslim ze by oto byl hrozne velky zajem uz vim asi cca o 10 lidech co by oto meli zajem takze si myslim kdybyste prodavali to kolinko na fika a + karbec co prodaváte tak by to byl super kseftik sice vim je to hodne prace ale stoji to zato tak zatim zdarec SESO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel12504
Datum: 29. září 2011 18:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdo si neumí udělat kolínko, tak si ten karbec nezaslouží .)
Datum: 29. září 2011 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Když je karbec 19mm tak to chce aby šlo koleno do kuželu z cca 22mm na 20mm průměru,kde u válce je potřeba kulaté koleno naformovat do zaobleného obdélníku-no cca podle sacího kanálu....a koleno má být do spádu(origo je taky do spádu)...a chce to vymyslet délku a chce to vymyslet směr zahnutí....nabízí se koleno vyhnout do strany,ale s tim narazíme u plecháčů (J05,20,21).....jenže aby se karbec vešel i s kolenem na cca stené místo,tak se to musí šikovně rozměřit..... Faktem je,že hafo lidí koleno na takovýhle karburátor neumí udělat.....
Datum: 29. září 2011 17:21
Jméno: jawasimson
IP: uživatel8251
 Seso no měl by to bejt prumer na Jawu 23 Mustang na original valec a na karborator dell orto.
Datum: 29. září 2011 15:11
 ja vim zapracuji ji na tom,,ale jde o to jaky prumer by to melo mit,,, lebo to nejde udelat jen jaky se hodi,,sesa
Datum: 29. září 2011 14:59
 Cus draci. Mám problém s Jawa 20. Fichtl jel a pak dojezdil  Jiskru nehází, šteloval jsem předstih odtrh a pořád nic. Vyměnil jsem kondenzátor, zapalovací cívku, vyčistil jsem zápalko měnil jsem svíčky a pořád nic. Prosím o pomoc čím by to mohlo být. Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 20:23
 Ahoj draku skus vimnenit indukcni civku.Muj fichtl mel indukcni civku spatnou a kazdej den jsem musel vymnenovat svicku.odepis az budes mitnovou na email vojta.drapac@email.cz
Datum: 09. října 2011 20:23
 Tak fichtl už jede  Zitra sesteluju spojku namontuju plechy světla a pak pujde na motoinzerci
Datum: 29. září 2011 19:17
 v jakém stavu je kladívko? pokud máš voltmetr, tak zkus jestli ti cívka něco indukuje...
Datum: 29. září 2011 15:48
 indučku mám ukostřenou. když vymontuju zapalovací pól tak jde lehce nakopávat a když ho vrátím tak to jde ztuha nevím co stím
Datum: 29. září 2011 13:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přerušenej nebo ukostřenej drát mezi pólem a indukčkou, špatnej kontakt
Datum: 29. září 2011 13:20
Posl.aktualizace: 29. září 2011 15:20
 je to ok ked pri zlozenom motore nemá radiálnu vôlu
Datum: 29. září 2011 15:20
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 Zdravím draci,\r\nmám problém s pionýrem 550. Vytáh jsem ho po delší době z dílny (asi 2 roky), udělal potřebnou údržbu a chytil na 2. šlápnutí. Jezdil jsem na něm denně asi tak hodinku celej tejden a bez problému, startoval na první. Po týdnu se mu jednoho dne nechtělo nastartovat ale nakonec se povedlo, po jízdě jsem normálně odstavil v dílně... ALE od tý doby ho ne a ne nastartovat. Karburátor vyčištěnej, benzín v pořádku, cívka vyzkoušena na jiném stroji, svíčka venku normálně pálí, tlaky jsou ve válci taky... Když se ho pokouším roztlačit cca. 2-3x škytne a nic. chvilku ho odstavim poté se vše opakuje, slíbí a nic. Předstih jsem se pokoušel poladit, odtrh kontaktů, kondenzátor a bez výsledku (i když si myslím, že s předstihem nic být nemohlo protože to normálně jezdilo krásně)\r\nPomooc, už z toho začínám bejt malinko zoufalej a docházej nápady co se mohlo přihodit  \r\nDíky za všechny rady, typy, zkušnosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:03
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 UŽ TO KONEČNĚ VRČÍ  Bylo to opravdu guferem pod alternátorem, který při porovnání s novým už nemělo žádnej břit.... Díky za radu nad zlato.  práce na 20 minut  časem budu muset mrknout i na druhou stranu, i když tam asi tolik netrpí když je v oleji... Ještě jednou díky!
Datum: 29. září 2011 17:03
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 podle mě budeš mit nekdy naky skrat to mi teš děělalo dokud sem neudělal novou el. instalaci
Datum: 29. září 2011 15:34
Jméno: -Lukšík
IP: uživatel9739
 JJ, taky mě to uz napadlo, budu na něj muset mrknout, i když nevim jestli to nějak vizuelně zjistím
Datum: 29. září 2011 12:18
 Mohlo se taky poškodit gufero na straně atíku, zkus zkonrolovat.
Datum: 28. září 2011 23:53
 Já bych ještě jednou zkusil tu svíčku, případně koncovku, mohlo dojít k průrazu. Že svíčka hází jiskru venku neznamená, že ji dobře "stvoří" pod tlakem v rozvířené směsi...
Datum: 28. září 2011 23:34
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 jojo o tom už jsem taky něco slyšel... svíčku jsem zkoušel i jinou, koncovku taky i s kabelem. obojí se chová stejně "zdánlivě funkčně"
Datum: 28. září 2011 22:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ahoj, nemáte někdo video s tím dvoukomorovým výfukem, co je tu k mání za 700,- ? Popřípadě jaké máte zkušenosti. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Chce si to uvědomit jednu věc.....píst je delší jak přední hrana sání......takže dojde k tomu že budu odřezávat 0,5mm sací hrany pístu.....tudíž dolu stačí 68,5mm.....u krejbicha je 69(alá Stejskal) ale když se nad tim zamyslíš,zjistíš,že mam pravdu......ale teda i tak to bude sací kanál s plochou jako kráva.....tím chci říct dobrej pro 3K.....
Datum: 01. října 2011 12:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Souhlasim se Standou, ten sani je nesmysl, 05 ma sani posunute i 1 mm dopredu (54 misto 55), osobne bych se inspiroval upravou od Kreibicha pro 05, co je temer vsude na netu, an svoji dobu to jelo slusne a i dneska se to neztrati.
Datum: 01. října 2011 8:37
Jméno: standa
IP: uživatel12508
 Ten sací kanál je špatně.....origo je úplně malinkej a změnou časování pístu nedonutíš směs aby jí tim proudilo víc......lepší by bylo přepilovat sací kanál dolu na 68,5mm od HU.....
Datum: 30. září 2011 10:12
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Moje úprava je v tom (válec 05), že mám posunutý výfukový kanál z 31 na 28mm a zmenšený píst o 2 mm na sací hraně. Ale mám starý výfuk, děravý a prasklý doutník. Vrtání 39,00 origo hlava.
Datum: 29. září 2011 22:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak hlavně ať se daří a ať ty válce najedou kopec kilometrů....
Datum: 29. září 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Mam toho v plánu hrozně moc,ale zatim je všechno na půl cesty.....dva rozpilovaný 3K...jeden pomalochodnej,jeden "normální" ....pak rozdělanej vylepšenej "pomalochodnej seriovej" válec.....mezitim tak nějak náhodou vzniklo několik "RS" verzí dvoukanálu o různym vrtání,který se povedli....no snad aspoň něco jednou dodělam.....ale už dávno netvořim pro závodní použití....ale pro úplně jinej účel.....jak jsem psal už jinde....muj projekt jde opačným směrem než všechny ostatní.....
Datum: 29. září 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Asi nejvíc sem najezdil na origo vejfuku,v kterym byla vsazená jiná vložka....bylo to suvně přenastavitelný,docela dobrá věc....neřikam že to mělo nějakej extra přínos jak doladěnej Hikone a že neexistuje lepší vejfuk,ale pro moje potřeby vyhovoval..... byl lepší jak Hikone na origo kolenu....ten simsoňák byl jak kopie origo vejfuku bez poslední přepážky.....malinko víc to jelo,malinko víc to řvalo,malinko víc to žralo ale stejnak se to nedotáčelo....mám v plánu udělat kopii origo kolena o dýlce cca 30cm a o malinko větším vnitřním průměru...a celý to dotáhnout do konce....no prostě dokonalá seriovka
Datum: 29. září 2011 18:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 standa: ty jsi jezdil jaký výfuk na tom svém 2K válci?
Datum: 29. září 2011 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Nic moc....dobrej na seriovku aby měla razantní zvuk......na upravenym motoru mi brzdil...
Datum: 29. září 2011 12:19
Datum: 29. září 2011 6:48
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci jaky je čislo gufera na čz 175/477 na leve strane ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:30
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 diky
Datum: 29. září 2011 17:30
 myslim že na obou stranách je 25x52x7...musíš rozpůlit motor abys je vymněnil...
Datum: 28. září 2011 21:09
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, chtěl bych se zeptat jestli nevíte typové označení jehlového ložiska pro pístní čep pro B210 . Já vim že tam maj bejt jehličky ale já je postrácel tak mě napadlo dát tam jehlové ložisko. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 19:36
 zdarec chlapi potřeboval bych poradit nejde mi nakopnout fichtl benzin sem měl v karbecu dost a nešelo to, karbec sem čistil nejmíň 10krát a furt nejde, svíčka dává velkou jiskru a pořád to nejde nakopnout
tak nevíte v čem by mohl být problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:13
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Koukni se na vejfuk..  Mně ten syčák najednou přestal jet .. všechno sme vyměnil až potom sem se koukl na vejfuk.. úplně zadělanej..
Datum: 01. října 2011 18:13
Jméno: Hanes
IP: uživatel12501
 předstih je dobře seřizenej protoze sme to dvakrat nakoply a ted uz nic
Datum: 29. září 2011 21:14
 předstih...
Datum: 29. září 2011 15:53
Jméno: Hanes
IP: uživatel12501
 svičku sem měnil a pokažde je dobra a dava velkou jiskru a benzim sme s kamosem dali i na svicku i do valce a nic tak bud neco v zapalovani nebo už fakt nwm
Datum: 28. září 2011 22:58
Jméno: jop
IP: uživatel11396
 Podiv se jestli je mokra svicka,kdyz bude tak zkus jeste poladit zapalko a musi jet
Datum: 28. září 2011 20:39
 než začneš to něčeho hrabat tak prvně dej jinou svíčku
Datum: 28. září 2011 19:58
|



|