Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec chlapi potřeboval bych poradit nejde mi nakopnout fichtl benzin sem měl v karbecu dost a nešelo to, karbec sem čistil nejmíň 10krát a furt nejde, svíčka dává velkou jiskru a pořád to nejde nakopnout
tak nevíte v čem by mohl být problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:13
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Koukni se na vejfuk..  Mně ten syčák najednou přestal jet .. všechno sme vyměnil až potom sem se koukl na vejfuk.. úplně zadělanej..
Datum: 01. října 2011 18:13
Jméno: Hanes
IP: uživatel12501
 předstih je dobře seřizenej protoze sme to dvakrat nakoply a ted uz nic
Datum: 29. září 2011 21:14
 předstih...
Datum: 29. září 2011 15:53
Jméno: Hanes
IP: uživatel12501
 svičku sem měnil a pokažde je dobra a dava velkou jiskru a benzim sme s kamosem dali i na svicku i do valce a nic tak bud neco v zapalovani nebo už fakt nwm
Datum: 28. září 2011 22:58
Jméno: jop
IP: uživatel11396
 Podiv se jestli je mokra svicka,kdyz bude tak zkus jeste poladit zapalko a musi jet
Datum: 28. září 2011 20:39
 než začneš to něčeho hrabat tak prvně dej jinou svíčku
Datum: 28. září 2011 19:58
 Ahoj Dračice a Draci, chtěl bych Vás požádat o radu. Mám doma fichtlika na kterém jsem udělal komplet GO. Jede výborně až do doby, než přeřadím z dvojky na trojku...... Po-té to jak jak před výbrusem, netáhne, nemá výkon. Nemáte s tímto problémem nějaké zkušenosti???? předem děkuji za odpovědi Krepicz
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 23:27
 Tohle taky dělá záměna dílů z 05 na 21-23, máš vše původní?
Datum: 28. září 2011 23:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A nepřehodil si náhodou kolečka v převodovce?
Datum: 28. září 2011 19:50
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
Posl.aktualizace: 28. září 2011 22:03
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Moje rachtá úplně stejně...aspoň jsem rád, že nejsem sám  mám po výbrusu a nic krom komprese se nezměnilo.
Datum: 28. září 2011 22:03
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 Takhle zněli všechyn čezety co jsem měl i viděl.. prostě takhle čízáckej motor opravdu šlape takto, už to tak je..
Datum: 28. září 2011 21:11
 Uplně normální zvuk hranatého čízáckého motoru...
Datum: 28. září 2011 19:19
Jméno: landis
IP: uživatel10929
 u tohoto motoru je to úplně normální. Moje 477 po GO byla ticho a po pár km zase začla zvonit
Datum: 28. září 2011 19:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 mě tohle dělá třinda taky ale neni to kroužkama, já mám špatnou kliku respektive teda dolní jehlový ložiska na ojnicích, ale seru na to ono to ještě nějakej tisíc natočí
Datum: 28. září 2011 19:01
 moje takhle hrkala 20tis.. po go to dělá taky..
Datum: 28. září 2011 18:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak to se pleteš JAWA_ceZetak ®! To zvoní kroužky! Tím si sem jist, dělalo mi to, než se rafl pist a po výbruse je to tichoučké a jede perfektně!!
Datum: 28. září 2011 18:32
 budeš se divit, ale u tohoto motoru je to uplně normální... až ten motor záhadně ztichne tak je něco špatně.
Datum: 28. září 2011 17:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, tak to jsou pístní kroužky, který zvoní o kanálky! Chce to výbrus a možná nové futro na ojnici... jinak můžeš zničit válec... a třeba i klikovku!
Datum: 28. září 2011 16:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6155
 Zdravim dělám motokáru z jawy 50.Za zadní osu jsem si dal střed z pincka a zjistil jsem ze mi nedosáhne lanko od pedálu k brzdě.Nemáte nějaký řešení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Taky jsem kdysi měl motokáru z pincka, lanmka sem si ale musel dělat sám. Dají se koupit lanka + bovdeny v metráži a pak si uděláš co potřebuješ.
Datum: 29. září 2011 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 my tam měli nějaký lanko od spojky ze starý oktávky....anebo ze škodovky.....už nevim.....bowdwn byl silnej cca 1cm.....fakt pohoda.....na plyn sme měli nějaký slabý lanko z kola a dlouhej bovden.....na spojku lanko z kejvačky + štelovací váleček......chce si to vyhrát....ale rozhodně zapomeň na to,že to lanko někde koupíš.....všechny si je musíš udělat.....
Datum: 29. září 2011 14:09
Datum: 29. září 2011 12:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdo brzdí, nevyhrává .)
Datum: 28. září 2011 22:26
 nevím jak je to tam řešené ale já z důvodu bepečnosti na zadní brzdě mám táhlo-lanko se může přetrhnout a to na závodech není příjemné...
Datum: 28. září 2011 17:52
Jméno: kubiq
IP: uživatel12465
 můžeš to prodloužit táhlem a nebo nebýt línej a udělat si svoje lanko podle toho jak dlouhý potřebuješ.. stačí kus bovdenu a kus lanka.. dejme tomu 2 metry a hodit na to koncovky jaký potřebuješ a zalít
Datum: 28. září 2011 15:35
Jméno: ToMa
IP: uživatel12499
 Ahoj draci, mám na vás dotaz, kteří se orientujete v mosquitech - nevím jak ladit karbec, někdy nedrží volnoběh, někdy zase přetáčí. Zajímal by mě princip štelování karbecu jestli můžete poradit a nebo jestli nemáte nějaký odkaz na netu na nějáké materiály , kde bych to naštudoval. Moc díky za rady bo je to můj první stroj a zkušeností moc nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 20:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nevím, jak je to u komára, ale volnoběh jsem vždy šteloval takhle: dotáhnu šroub volnoběžný směsi skoro nadoraz (ale jen lehce, ať se šroub nepoškodí), zvednu šoupátko (tím zvýším otáčky) a postupně ten šroub volnoběžný směsi povoluju, až dosáhnu nejvyšších otáček, pak vrátím o 1/4 otáčky a došteluju otáčky dorazem šoupěte.
Datum: 29. září 2011 20:41
Jméno: robert
IP: uživatel12502
 musis na karbecu jsou trisky tu s pružinkou steluj na volnobeh a skus zkontrolovatplynove lanko
Datum: 28. září 2011 20:36
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 Zdar draci chci se zeptat jestli by bylo možný bez věších úprav dát motor z babety 210 do babety 207.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 6:55
Jméno: nnnn
IP: uživatel11925
 myslím že ne.Je tam jiné uhchycení
Datum: 29. září 2011 6:55
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Zdravím všechny nadšence do motorek. Mám jeden problém.. Číza 487 mi nejde do otáček, vynechává.. Sundal jsem gumu za karbecem jak vede k filtru a foukala mi palivová směs do filtru. Nevíte co by to mohlo dělat? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 13:58
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Jo, bylo v hajzlu zapalování a tím i rozházenej předstih.. Dík
Datum: 29. září 2011 13:58
Jméno: piTTeR
IP: uživatel2970
 zdar,\r\nšpatnej předstih,kondezátor,kladívka,vymlácená fajfka...,nebo může špatně dobijet.477 mi to dělala s těhle důvodů často.
Datum: 28. září 2011 23:51
 Zdravim chtel bych se zeptat jesteli my nekdo poradi jak je to s babetou stella,jestli musi myt stitek když je k ni karticka jestli by mi ten stitek nemohl ofotit a poslat na muj mejl dekuji!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 12:21
 zdarec draci prave jsem dal na mustanga pedni kolo s drapakem z pio na zadni kolo mustanga no a problem vsechno jsem dal tak jak ma byt ale ono mi to pořád brzi nevim čím to je ale porad to brzi a de to stuha.poradte nekdo prosim co sstim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 14:19
 no já bych povolil brzdu, když dáváš jiný kolo tak se to musí seštělovat
Datum: 28. září 2011 14:19
 Cau Draci mam dotaz..... mam pionyra 21 .. a mam problem kdyz ho nastartuju tak motor jde ... kdyz pridam ctvrt plynu de do otaček ale kdyz dam plny tak zdechne .. cim to muze byt ????? treba to neni jen v karburatoru ... ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 14:37
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 zatim diky  )\r\n
Datum: 29. září 2011 14:37
 Samozřejmě, někdy se ty poruchy násobí a než odstraníš původní, vznikne druhá. A pokud hází jiskru, zkus v každém případě vyměnit svíčku, vyplatí se mít jednu o které víš, že je v naprostém pořádku, pak zkontroluj nastavení.Síla jsikry se dá od oka zkontrolovat nejlíp vrtačkou kterou protáčíš motorem na straně alternátoru pomocí golovky č. 8, ale dej pozor, měj svíčku venku, jinak sice jde takovým způsobem i nastartovat motor, ale radil bych v tom případě vyměnit upevňovací šroub rotoru za jiný z kvalitnějšího materiálu, obvykle se ten původní ukroutí... Pokud tím motorem točíš vrtačkou, zkus jiskru jen přímo z kabelu proti kostře(bez koncovky), musí pěkně luskat i když máš kabel i 5mm od kostry, pak je indučka, napájecí cívka, kondík i přerušovač zpravidla v pořádku.
Datum: 28. září 2011 23:18
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 ted uz ani nastartovat nejde ... to by mohlo byt zapalovani ne ?
Datum: 28. září 2011 20:38
Jméno: magdon
IP: uživatel12495
 Tak pokud motor před zastavením škytne zpět do sání, je vadné gufero na straně alternátoru, či někde je nětesnost a motor přisává falešný vzduch. Předpokládám, že karbec je OK, neucpaná tryska, průchozí kohout, či neskřípnutá přívodní hadička benzínu. Nebo taky karbec z 05 namontovaný na 21 - 23 dělá svoje...
Datum: 28. září 2011 14:46
Posl.aktualizace: 28. září 2011 10:35
Jméno: tom
IP: uživatel11175
 čau draci neví někdo co muže dělat že pionýr mě jednou hází jiskru a po druhé vůbec a takle porád do kola
poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 13:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 svíčka
Datum: 29. září 2011 13:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel11570
 indučka
Datum: 28. září 2011 19:32
Jméno: pepa
IP: uživatel1527
 ahoj no mě to dělala kabeláš ve špatném stavu ...přelámané kabely ošoupané izolalace.......skus to projít
Datum: 28. září 2011 17:26
 Ahoj chlapci, chtěl bych se zeptat kde seženu gumovou průchodku na Jawa 20 Pionýr na kohout paliva jak tam na tom plechu bývá gumová průchodka kde ji seženu a to samé taky průchodka ke karburátoru na cupování nevíte??? Díky moc za odpověď. Můj Email - Burianekmiroslav@gmail.com
Ještě jednou díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 11:40
 Díky moc...
Datum: 28. září 2011 11:40
Datum: 28. září 2011 11:37
Jméno: ´d
IP: uživatel10446
 dobrej, chci se zeptat, má simson skůtr stejné misky řízení jako simson enduro??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 20:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že ano... Akorát krk je u SR50 delší, vidlice a pružiny taky + 3.4mm silný.
Datum: 28. září 2011 20:19
 Zdravim draci,chcu se optat zdali je nejak mozno v domacich podminkach rozlisovat a vymenit na klice od BABETTY 210 ojnicni lozisko a cep a potom to nejak po domacku slisovat a vysterdit?dik za pripadne info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 15:29
 lis nepotrebuješ ... stačí dvojramenný sťahovák... potom celý sústruh nepotrebuješ jenom hrotový prístroj.
Datum: 28. září 2011 15:29
 už ti bylo na jawamanii řečeno že pokud nemáš lis a soustruh s hondinkama na vystředění, tak ne!! to jako čekáš že když se zeptáš jinde tak ti řeknou že jo?
Datum: 28. září 2011 11:36
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Čus, hele kupujete někdo motorky tak, že jezdíte po vesnicích a ptáte se jestli někdo nemá nevyužitou motorku? Jak to děláte? Často jezdím přes vesnice na kole a občas se v otevřenejch stodolách vidí pěkný kousky. Ale přijde mi blbý tam jít a hned se ptát někoho cizího jestli by to neprodal  Jsem z města, takže nikoho na vesnicích neznám 
Omlouvám se za blbej dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 23:08
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hmm a zkoušel jste někdo třeba dát někam inzerát? Koupím staré československé motorky ČZ, Jawa, Manet atd.? Ozval se někdo?
Takhle čumět po stodolách to je o štěstí kde co cestou uvidíš.
Datum: 28. září 2011 23:08
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já to dělám jedině tak! Obchody za litr pálenky nebo pulana rumu jsou nejlepší  Příjdu, řeknu Dobré deň, co to tady máte za krásku? Začne se vykládat, dotyčný se zmíní o prodeji nebo nevyužití, případně něco shání a já to mám doma a už je to doma
Datum: 28. září 2011 13:53
 Takhle nějak nakupuju no..ono vlastně stačí když se pár známejm zmíníš o tom, že sbíráš motorky, a uvidíš jak ti budou dohazovat stroje
Datum: 28. září 2011 9:36
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Myslím si, že hodně lidí bude rádo když si to od nich koupíš. Oni se zbaví překážejícího ,,krámu" a tobě to udělá radost. A ještě z toho získají nějaké peníze.
Datum: 28. září 2011 9:27
 no já to tak asi začnu taky dělat, ale pokud to bude člověk jako můj děda, tak ten by tu jawku nikdy nikomu neprodal a musim doufat, že ji jednou dá mě jako vnukovi.
Datum: 28. září 2011 8:18
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Já jsem se k další motorce dostal přes známého. Vozili jsme u něj šrot a málem se to odvezlo i s nádherným Pionýrem
Datum: 27. září 2011 22:22
 Jasně, jinak než takhle ptaním se jsem motorku snad ještě nezískal.
Datum: 27. září 2011 21:47
Jméno: Dansek
IP: uživatel5937
 No je pravda, že dědové ve stodole maj pod senem kolikrát hezčí motorky, než najdeš na netu  ... Tak jestliže bys o něco měl zájem, tak proč se nezeptat
Datum: 27. září 2011 21:37
Jméno: pepiscek
IP: uživatel12496
 čau draci chci se zeptat jak vyndat ložisko z pravého kdytu? nějak mi to nejde  dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 20:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Aha tak to teda nevím já jsem to vyndaval zatim jen ze dvou protože to ložisko se skoro nemuže zničit a v obou to bylo tak že měli plácnu 1,5 cm velké podložky ve kterých je ještě drážka na okrožek a ty podložky jsou v záhlubni pod ložiskem v okroužku pak ta tyčka normálně funguje no a právě přes ty podložky se to ložisko dá vyklepnout s jiným deklek zkušenost nemám a jestli je to origo nevím nic méně to tak vypadalo
Datum: 28. září 2011 20:18
 tiez som mal na mysli dekel z 20,21,23 iný dekel ani nemá ložisko
Datum: 28. září 2011 20:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 myslím dekl z 21-23, asi myslím každej na jinej dekl
Datum: 28. září 2011 20:05
 hmm tak teda máš čudný dekel, rozobral som uz pár a vsetky mali odliatok iba s dierkou pre tyčku, a to nešlo vyklepať lebo je to spolu je to súčasťou odliatku, strčil som sroub do ložiska a zvaril som to, potom som nahrial odliatok a vytiahnul ložisko,
Datum: 28. září 2011 20:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 to jenco: mě to právě vyklepnout šlo, pod tím jsou takový větší podložky kde je okroužek a normálně jsem to i s nima vyklepnul
Datum: 28. září 2011 19:53
 vyklepnut to nejde...
Datum: 28. září 2011 19:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Krytu čeho lodi, ledatla nebo co já vím... jestli myslíš z karteru u pionýra tak by to mělo jít když vyndáš tu spojkovou ,,packu,, z karteru a pak by to mělo jít vyklepnout
Datum: 28. září 2011 19:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel11570
 nevydělává se..ale mužeš to zkusit nahřát
Datum: 28. září 2011 19:33
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:10
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 jj tak jak píše JAWA_ceZetak. ja som mal pincka odhlaseneho z evidencie v roku 2003 a v poho som ho prihlasil
Datum: 03. října 2011 18:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Fakt???to by znamenalo, že ty papíry co mám doma taky ještě přihlásím..to by bylo skvělé...
Datum: 28. září 2011 12:01
 na JM je psáno že odhlášky mezi léty 2001 a 2004 zpět přihlásit jdou .. ty máš 2002 takže to přihlásit pujde
Datum: 27. září 2011 23:50
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Tak tak, je tam to co píše furioso. Přihlásit to nejspíš nepůjde.
Datum: 27. září 2011 22:12
 mělo by to jít
Datum: 27. září 2011 21:35
 motorky zrušené v některém období se daj znova přihlásit.... napiš na jawamania.info a dozvíš se víc
Datum: 27. září 2011 21:14
 ja tam vidim: Vozidlo vyřazeno z registru vozidel. OTP a SPZ skartován.
Datum: 27. září 2011 21:08
 Mě přijde že je tam napsaný.. Vozidlo vyřazeno z registru vozidel. A ten konec nepřečtu..
Datum: 27. září 2011 21:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Je to teda naškrábaný ,ale nejspíš se jedná o to že doklady a spz to má v depozitu-stačí vyzvednout a oživit pokud se nepletu.
Datum: 27. září 2011 20:51
Jméno: josef
IP: uživatel5272
 pánové poraďtě,nebo tu babetu už rošlapu ! svíčka několikrát mněnená,benzín tam de,karburátor vyčištěnej i zkoušenej jinej,pakny na spojku komplet všechny nový,simerinky nový.co šlo tak je vymněněný,zadřená neni vále výbrus nepotřebuje ale ta svině prostě nejede,když se mi jí povede nastartovat tak jí shodim ze stojánku ale prostěě stojí na místě a nejede.reguluju akorát otáčky ale prostě to nejde,co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 11:17
Jméno: josef
IP: uživatel5272
 špatně chytá a když se jí povede nastartovat to je třeba až 15 šlápnutí tak zase nechce jet.jinak gufera jsou všude nový,zapalování jsme měnili taky.asi to dam někomu kdo tomu rozumí.zlatej fichtl tej jezdil pořád
Datum: 28. září 2011 11:17
Jméno: magdon
IP: uživatel12495
 Špatně jsem tě pochopil, tak ta mrška nechytá, já myslel, že se nerozjedeš po nastartování... pokud jsi jistý, že gufera a karbec jsou v pořádku, soustřeď se na zapalování... kolíček na rotoru alternátoru, též jsem ho viděl ustřižený, pak z druhé babetky vem JTZ, taky nejlíp celý stator atíku s cívkami, pokud nemáš ohmetr na přeměření odporů napájecí a impulsní cívky, i studený spoj na ukostření napájecí cívky udělá své... totiž, že to háže jiskru, když máš svíčku venku nic neznamená, pak pod tlakem a teplotou je vše jinak.
Datum: 28. září 2011 8:55
 a nesákně ti třěba gufero na klice? nesaje falešný vzduch?
Datum: 27. září 2011 22:27
Jméno: josef
IP: uživatel5272
 karburátor sem čistil nesčetněkrát,pak sem tam dal z jiný pojízdný babetty a stejně nejelo,pak sem ho dal zase zpátky a tamta jela normálně
Datum: 27. září 2011 21:23
 pořádne vyčiti karbec! .. šroub bohatosti směsy povol o 560° , jehlu na druhý zářez, a hlavně namontus sání jinak to nepojede.
Datum: 27. září 2011 21:16
Jméno: josef
IP: uživatel5272
 ok díky.právě že ta babetta nemá najeto ani 3000km.ale prostě uš nevim co s tim.jo a je to taky dvourychlostní
Datum: 27. září 2011 21:15
Jméno: Magdon
IP: uživatel12495
 Nešlapej po ní, ta ještě jistě pojede, musíš zkusít tisíckrát a když nepojede, tak ještě 500x, není boha aby si nedala říct. Něco podobného jsem měl... u dvoutychlostní a byla to volnoběžka.
Datum: 27. září 2011 21:00
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 Ahoj seso, mohl by jsi mi prosím napsat tento rozměr odlitku hlavy. Díky\\r\\nhttp://2i.cz/3db27a5083
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 18:47
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 [url=http://2i.cz/3db27a5083] [img]http://2i.cz/2i/t/3db27a5083.jpg[/img] [/url]
Datum: 27. září 2011 18:47
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 http://2i.cz/3db27a5083
Datum: 27. září 2011 18:47
|



|