slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  695  696  697  698  699  700  701  702  703  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hanes      E-mail:      IP: uživatel12501    
zdarec chlapi potřeboval bych poradit nejde mi nakopnout fichtl benzin sem měl v karbecu dost a nešelo to, karbec sem čistil nejmíň 10krát a furt nejde, svíčka dává velkou jiskru a pořád to nejde nakopnout tak nevíte v čem by mohl být problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Koukni se na vejfuk.. :-D Mně ten syčák najednou přestal jet .. všechno sme vyměnil až potom sem se koukl na vejfuk.. úplně zadělanej..
 
 
Datum: 01. října 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel12501    
předstih je dobře seřizenej protoze sme to dvakrat nakoply a ted uz nic
 
 
Datum: 29. září 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
předstih...
 
 
Datum: 29. září 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel12501    
svičku sem měnil a pokažde je dobra a dava velkou jiskru a benzim sme s kamosem dali i na svicku i do valce a nic tak bud neco v zapalovani nebo už fakt nwm
 
 
Datum: 28. září 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: jop      IP: uživatel11396    
Podiv se jestli je mokra svicka,kdyz bude tak zkus jeste poladit zapalko a musi jet :-)
 
 
Datum: 28. září 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než začneš to něčeho hrabat tak prvně dej jinou svíčku
 
 
Datum: 28. září 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: krepicz      E-mail:      IP: uživatel12500    
Ahoj Dračice a Draci, chtěl bych Vás požádat o radu. Mám doma fichtlika na kterém jsem udělal komplet GO. Jede výborně až do doby, než přeřadím z dvojky na trojku...... Po-té to jak jak před výbrusem, netáhne, nemá výkon. Nemáte s tímto problémem nějaké zkušenosti???? předem děkuji za odpovědi Krepicz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: magdon      E-mail:      IP: uživatel12495    
Tohle taky dělá záměna dílů z 05 na 21-23, máš vše původní?
 
 
Datum: 28. září 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
A nepřehodil si náhodou kolečka v převodovce?
 
 
Datum: 28. září 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Je normální že čz 175 při doběhu řechtá jako by se mělo něco ve válci rozpadnout ? Je to dobře slyšet asi v půlce tohoto videa http://www.youtube.com/watch?v=j5xkSj83298 . Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Moje rachtá úplně stejně...aspoň jsem rád, že nejsem sám:-D mám po výbrusu a nic krom komprese se nezměnilo.
 
 
Datum: 28. září 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12465    
Takhle zněli všechyn čezety co jsem měl i viděl.. prostě takhle čízáckej motor opravdu šlape takto, už to tak je..
 
 
Datum: 28. září 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uplně normální zvuk hranatého čízáckého motoru...
 
 
Datum: 28. září 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel10929    
u tohoto motoru je to úplně normální. Moje 477 po GO byla ticho a po pár km zase začla zvonit :-D
 
 
Datum: 28. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
mě tohle dělá třinda taky ale neni to kroužkama, já mám špatnou kliku respektive teda dolní jehlový ložiska na ojnicích, ale seru na to ono to ještě nějakej tisíc natočí
 
 
Datum: 28. září 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje takhle hrkala 20tis.. po go to dělá taky..
 
 
Datum: 28. září 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak to se pleteš JAWA_ceZetak ®! To zvoní kroužky! Tím si sem jist, dělalo mi to, než se rafl pist a po výbruse je to tichoučké a jede perfektně!!
 
 
Datum: 28. září 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš se divit, ale u tohoto motoru je to uplně normální... až ten motor záhadně ztichne tak je něco špatně.
 
 
Datum: 28. září 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jo, tak to jsou pístní kroužky, který zvoní o kanálky! Chce to výbrus a možná nové futro na ojnici... jinak můžeš zničit válec... a třeba i klikovku!
 
 
Datum: 28. září 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6155    
Zdravim dělám motokáru z jawy 50.Za zadní osu jsem si dal střed z pincka a zjistil jsem ze mi nedosáhne lanko od pedálu k brzdě.Nemáte nějaký řešení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Taky jsem kdysi měl motokáru z pincka, lanmka sem si ale musel dělat sám. Dají se koupit lanka + bovdeny v metráži a pak si uděláš co potřebuješ.
 
 
Datum: 29. září 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
my tam měli nějaký lanko od spojky ze starý oktávky....anebo ze škodovky.....už nevim.....bowdwn byl silnej cca 1cm.....fakt pohoda.....na plyn sme měli nějaký slabý lanko z kola a dlouhej bovden.....na spojku lanko z kejvačky + štelovací váleček......chce si to vyhrát....ale rozhodně zapomeň na to,že to lanko někde koupíš.....všechny si je musíš udělat.....
 
 
Datum: 29. září 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím :-D ale mě by na závody bez brzd nepustily :-D je to v pravidlech :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. září 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kdo brzdí, nevyhrává .)
 
 
Datum: 28. září 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak je to tam řešené ale já z důvodu bepečnosti na zadní brzdě mám táhlo-lanko se může přetrhnout a to na závodech není příjemné...
 
 
Datum: 28. září 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12465    
můžeš to prodloužit táhlem a nebo nebýt línej a udělat si svoje lanko podle toho jak dlouhý potřebuješ.. stačí kus bovdenu a kus lanka.. dejme tomu 2 metry a hodit na to koncovky jaký potřebuješ a zalít
 
 
Datum: 28. září 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: ToMa      IP: uživatel12499    
Ahoj draci, mám na vás dotaz, kteří se orientujete v mosquitech - nevím jak ladit karbec, někdy nedrží volnoběh, někdy zase přetáčí. Zajímal by mě princip štelování karbecu jestli můžete poradit a nebo jestli nemáte nějaký odkaz na netu na nějáké materiály , kde bych to naštudoval. Moc díky za rady bo je to můj první stroj a zkušeností moc nemám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nevím, jak je to u komára, ale volnoběh jsem vždy šteloval takhle: dotáhnu šroub volnoběžný směsi skoro nadoraz (ale jen lehce, ať se šroub nepoškodí), zvednu šoupátko (tím zvýším otáčky) a postupně ten šroub volnoběžný směsi povoluju, až dosáhnu nejvyšších otáček, pak vrátím o 1/4 otáčky a došteluju otáčky dorazem šoupěte.
 
 
Datum: 29. září 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: robert      IP: uživatel12502    
musis na karbecu jsou trisky tu s pružinkou steluj na volnobeh a skus zkontrolovatplynove lanko
 
 
Datum: 28. září 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9857    
Zdar draci chci se zeptat jestli by bylo možný bez věších úprav dát motor z babety 210 do babety 207.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: nnnn      IP: uživatel11925    
myslím že ne.Je tam jiné uhchycení
 
 
Datum: 29. září 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Zdravím všechny nadšence do motorek. Mám jeden problém.. Číza 487 mi nejde do otáček, vynechává.. Sundal jsem gumu za karbecem jak vede k filtru a foukala mi palivová směs do filtru. Nevíte co by to mohlo dělat? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Jo, bylo v hajzlu zapalování a tím i rozházenej předstih.. Dík
 
 
Datum: 29. září 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: piTTeR      IP: uživatel2970    
zdar,\r\nšpatnej předstih,kondezátor,kladívka,vymlácená fajfka...,nebo může špatně dobijet.477 mi to dělala s těhle důvodů často.
 
 
Datum: 28. září 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: dudu      E-mail:      IP: uživatel11052    
Zdravim chtel bych se zeptat jesteli my nekdo poradi jak je to s babetou stella,jestli musi myt stitek když je k ni karticka jestli by mi ten stitek nemohl ofotit a poslat na muj mejl dekuji!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci prave jsem dal na mustanga pedni kolo s drapakem z pio na zadni kolo mustanga no a problem vsechno jsem dal tak jak ma byt ale ono mi to pořád brzi nevim čím to je ale porad to brzi a de to stuha.poradte nekdo prosim co sstim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já bych povolil brzdu, když dáváš jiný kolo tak se to musí seštělovat
 
 
Datum: 28. září 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
Cau Draci mam dotaz..... mam pionyra 21 .. a mam problem kdyz ho nastartuju tak motor jde ... kdyz pridam ctvrt plynu de do otaček ale kdyz dam plny tak zdechne .. cim to muze byt ????? treba to neni jen v karburatoru ... ??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: HaNo      IP: uživatel9375    
zatim diky ;-))\r\n
 
 
Datum: 29. září 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: magdon      E-mail:      IP: uživatel12495    
Samozřejmě, někdy se ty poruchy násobí a než odstraníš původní, vznikne druhá. A pokud hází jiskru, zkus v každém případě vyměnit svíčku, vyplatí se mít jednu o které víš, že je v naprostém pořádku, pak zkontroluj nastavení.Síla jsikry se dá od oka zkontrolovat nejlíp vrtačkou kterou protáčíš motorem na straně alternátoru pomocí golovky č. 8, ale dej pozor, měj svíčku venku, jinak sice jde takovým způsobem i nastartovat motor, ale radil bych v tom případě vyměnit upevňovací šroub rotoru za jiný z kvalitnějšího materiálu, obvykle se ten původní ukroutí... Pokud tím motorem točíš vrtačkou, zkus jiskru jen přímo z kabelu proti kostře(bez koncovky), musí pěkně luskat i když máš kabel i 5mm od kostry, pak je indučka, napájecí cívka, kondík i přerušovač zpravidla v pořádku.
 
 
Datum: 28. září 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: HaNo      IP: uživatel9375    
ted uz ani nastartovat nejde ... to by mohlo byt zapalovani ne ?
 
 
Datum: 28. září 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: magdon      IP: uživatel12495    
Tak pokud motor před zastavením škytne zpět do sání, je vadné gufero na straně alternátoru, či někde je nětesnost a motor přisává falešný vzduch. Předpokládám, že karbec je OK, neucpaná tryska, průchozí kohout, či neskřípnutá přívodní hadička benzínu. Nebo taky karbec z 05 namontovaný na 21 - 23 dělá svoje...
 
 
Datum: 28. září 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute. nasiel som jedno video, je to nejaka polska relacia a je tam pasaz o pionieroch. zacina to priblizne od 02:00. odkaz na ulozto tu: http://www.ulozto.cz/10411684/pio-wmv odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11175    
čau draci neví někdo co muže dělat že pionýr mě jednou hází jiskru a po druhé vůbec a takle porád do kola poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
svíčka
 
 
Datum: 29. září 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel11570    
indučka
 
 
Datum: 28. září 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1527    
ahoj no mě to dělala kabeláš ve špatném stavu ...přelámané kabely ošoupané izolalace.......skus to projít
 
 
Datum: 28. září 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Miroslav Buriánek      E-mail:      IP: uživatel12497    
Ahoj chlapci, chtěl bych se zeptat kde seženu gumovou průchodku na Jawa 20 Pionýr na kohout paliva jak tam na tom plechu bývá gumová průchodka kde ji seženu a to samé taky průchodka ke karburátoru na cupování nevíte??? Díky moc za odpověď. Můj Email - Burianekmiroslav@gmail.com Ještě jednou díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: Miroslav Buriánek      E-mail:      IP: uživatel12497    
Díky moc... :-)
 
 
Datum: 28. září 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. září 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: ´d      IP: uživatel10446    
dobrej, chci se zeptat, má simson skůtr stejné misky řízení jako simson enduro?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám za to, že ano... Akorát krk je u SR50 delší, vidlice a pružiny taky + 3.4mm silný.
 
 
Datum: 28. září 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Jan Protivanek      E-mail:      IP: uživatel12401    
Zdravim draci,chcu se optat zdali je nejak mozno v domacich podminkach rozlisovat a vymenit na klice od BABETTY 210 ojnicni lozisko a cep a potom to nejak po domacku slisovat a vysterdit?dik za pripadne info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lis nepotrebuješ ... stačí dvojramenný sťahovák... potom celý sústruh nepotrebuješ jenom hrotový prístroj.
 
 
Datum: 28. září 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už ti bylo na jawamanii řečeno že pokud nemáš lis a soustruh s hondinkama na vystředění, tak ne!! to jako čekáš že když se zeptáš jinde tak ti řeknou že jo? :-D
 
 
Datum: 28. září 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Čus, hele kupujete někdo motorky tak, že jezdíte po vesnicích a ptáte se jestli někdo nemá nevyužitou motorku? Jak to děláte? Často jezdím přes vesnice na kole a občas se v otevřenejch stodolách vidí pěkný kousky. Ale přijde mi blbý tam jít a hned se ptát někoho cizího jestli by to neprodal :-D Jsem z města, takže nikoho na vesnicích neznám :-( Omlouvám se za blbej dotaz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Hmm a zkoušel jste někdo třeba dát někam inzerát? Koupím staré československé motorky ČZ, Jawa, Manet atd.? Ozval se někdo? Takhle čumět po stodolách to je o štěstí kde co cestou uvidíš.
 
 
Datum: 28. září 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Já to dělám jedině tak! Obchody za litr pálenky nebo pulana rumu jsou nejlepší :-D Příjdu, řeknu Dobré deň, co to tady máte za krásku? Začne se vykládat, dotyčný se zmíní o prodeji nebo nevyužití, případně něco shání a já to mám doma a už je to doma :-D
 
 
Datum: 28. září 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle nějak nakupuju no..ono vlastně stačí když se pár známejm zmíníš o tom, že sbíráš motorky, a uvidíš jak ti budou dohazovat stroje :-)
 
 
Datum: 28. září 2011 9:36
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Myslím si, že hodně lidí bude rádo když si to od nich koupíš. Oni se zbaví překážejícího ,,krámu" a tobě to udělá radost. A ještě z toho získají nějaké peníze.
 
 
Datum: 28. září 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já to tak asi začnu taky dělat, ale pokud to bude člověk jako můj děda, tak ten by tu jawku nikdy nikomu neprodal a musim doufat, že ji jednou dá mě jako vnukovi.
 
 
Datum: 28. září 2011 8:18
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Já jsem se k další motorce dostal přes známého. Vozili jsme u něj šrot a málem se to odvezlo i s nádherným Pionýrem :-)
 
 
Datum: 27. září 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně, jinak než takhle ptaním se jsem motorku snad ještě nezískal. ;-)
 
 
Datum: 27. září 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel5937    
No je pravda, že dědové ve stodole maj pod senem kolikrát hezčí motorky, než najdeš na netu :-D ... Tak jestliže bys o něco měl zájem, tak proč se nezeptat :-)
 
 
Datum: 27. září 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel12496    
čau draci chci se zeptat jak vyndat ložisko z pravého kdytu? nějak mi to nejde :-( dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Aha tak to teda nevím já jsem to vyndaval zatim jen ze dvou protože to ložisko se skoro nemuže zničit a v obou to bylo tak že měli plácnu 1,5 cm velké podložky ve kterých je ještě drážka na okrožek a ty podložky jsou v záhlubni pod ložiskem v okroužku pak ta tyčka normálně funguje no a právě přes ty podložky se to ložisko dá vyklepnout s jiným deklek zkušenost nemám a jestli je to origo nevím nic méně to tak vypadalo
 
 
Datum: 28. září 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tiez som mal na mysli dekel z 20,21,23 iný dekel ani nemá ložisko
 
 
Datum: 28. září 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
myslím dekl z 21-23, asi myslím každej na jinej dekl
 
 
Datum: 28. září 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm tak teda máš čudný dekel, rozobral som uz pár a vsetky mali odliatok iba s dierkou pre tyčku, a to nešlo vyklepať lebo je to spolu je to súčasťou odliatku, strčil som sroub do ložiska a zvaril som to, potom som nahrial odliatok a vytiahnul ložisko,
 
 
Datum: 28. září 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
to jenco: mě to právě vyklepnout šlo, pod tím jsou takový větší podložky kde je okroužek a normálně jsem to i s nima vyklepnul
 
 
Datum: 28. září 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyklepnut to nejde...
 
 
Datum: 28. září 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Krytu čeho lodi, ledatla nebo co já vím... jestli myslíš z karteru u pionýra tak by to mělo jít když vyndáš tu spojkovou ,,packu,, z karteru a pak by to mělo jít vyklepnout
 
 
Datum: 28. září 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel11570    
nevydělává se..ale mužeš to zkusit nahřát
 
 
Datum: 28. září 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: DaVidsob      E-mail:      IP: uživatel12336    
čau draci, sehnal sem docela levně jawu 250 353 z roku 56, http://i55.tinypic.com/2utrb4h.jpg mam k ní i původní technyčák ale nevim co znamená tohle http://i52.tinypic.com/141tvue.jpg pude to přihlásit nebo ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
jj tak jak píše JAWA_ceZetak. ja som mal pincka odhlaseneho z evidencie v roku 2003 a v poho som ho prihlasil :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Fakt???to by znamenalo, že ty papíry co mám doma taky ještě přihlásím..to by bylo skvělé...:-)
 
 
Datum: 28. září 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na JM je psáno že odhlášky mezi léty 2001 a 2004 zpět přihlásit jdou .. ty máš 2002 takže to přihlásit pujde
 
 
Datum: 27. září 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Tak tak, je tam to co píše furioso. Přihlásit to nejspíš nepůjde.
 
 
Datum: 27. září 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by to jít
 
 
Datum: 27. září 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motorky zrušené v některém období se daj znova přihlásit.... napiš na jawamania.info a dozvíš se víc
 
 
Datum: 27. září 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam vidim: Vozidlo vyřazeno z registru vozidel. OTP a SPZ skartován.
 
 
Datum: 27. září 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě přijde že je tam napsaný.. Vozidlo vyřazeno z registru vozidel. A ten konec nepřečtu..
 
 
Datum: 27. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Je to teda naškrábaný ,ale nejspíš se jedná o to že doklady a spz to má v depozitu-stačí vyzvednout a oživit pokud se nepletu.
 
 
Datum: 27. září 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel5272    
pánové poraďtě,nebo tu babetu už rošlapu ! svíčka několikrát mněnená,benzín tam de,karburátor vyčištěnej i zkoušenej jinej,pakny na spojku komplet všechny nový,simerinky nový.co šlo tak je vymněněný,zadřená neni vále výbrus nepotřebuje ale ta svině prostě nejede,když se mi jí povede nastartovat tak jí shodim ze stojánku ale prostěě stojí na místě a nejede.reguluju akorát otáčky ale prostě to nejde,co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel5272    
špatně chytá a když se jí povede nastartovat to je třeba až 15 šlápnutí tak zase nechce jet.jinak gufera jsou všude nový,zapalování jsme měnili taky.asi to dam někomu kdo tomu rozumí.zlatej fichtl tej jezdil pořád
 
 
Datum: 28. září 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: magdon      IP: uživatel12495    
Špatně jsem tě pochopil, tak ta mrška nechytá, já myslel, že se nerozjedeš po nastartování... pokud jsi jistý, že gufera a karbec jsou v pořádku, soustřeď se na zapalování... kolíček na rotoru alternátoru, též jsem ho viděl ustřižený, pak z druhé babetky vem JTZ, taky nejlíp celý stator atíku s cívkami, pokud nemáš ohmetr na přeměření odporů napájecí a impulsní cívky, i studený spoj na ukostření napájecí cívky udělá své... totiž, že to háže jiskru, když máš svíčku venku nic neznamená, pak pod tlakem a teplotou je vše jinak.
 
 
Datum: 28. září 2011 8:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nesákně ti třěba gufero na klice? nesaje falešný vzduch?
 
 
Datum: 27. září 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel5272    
karburátor sem čistil nesčetněkrát,pak sem tam dal z jiný pojízdný babetty a stejně nejelo,pak sem ho dal zase zpátky a tamta jela normálně
 
 
Datum: 27. září 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořádne vyčiti karbec! .. šroub bohatosti směsy povol o 560° , jehlu na druhý zářez, a hlavně namontus sání jinak to nepojede.
 
 
Datum: 27. září 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel5272    
ok díky.právě že ta babetta nemá najeto ani 3000km.ale prostě uš nevim co s tim.jo a je to taky dvourychlostní
 
 
Datum: 27. září 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Magdon      IP: uživatel12495    
Nešlapej po ní, ta ještě jistě pojede, musíš zkusít tisíckrát a když nepojede, tak ještě 500x, není boha aby si nedala říct. Něco podobného jsem měl... u dvoutychlostní a byla to volnoběžka.
 
 
Datum: 27. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
Ahoj seso, mohl by jsi mi prosím napsat tento rozměr odlitku hlavy. Díky\\r\\nhttp://2i.cz/3db27a5083 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
[url=http://2i.cz/3db27a5083] [img]http://2i.cz/2i/t/3db27a5083.jpg[/img] [/url]
 
 
Datum: 27. září 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
http://2i.cz/3db27a5083
 
 
Datum: 27. září 2011 18:47
 
<  695  696  697  698  699  700  701  702  703  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 3:20:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu