slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  693  694  695  696  697  698  699  700  701  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
zdar draci chci se zeptat jeslti nevite jak mam povolit šrouby co drží ty půlky motoru nejdou vubec povolit je to tam zatvrdly 20let tak sem tam stříknul wd 40 a pujdu to zkusit a jeste jestli musim vyndat vsechny prevodovy kolecka a hridelky kdyz budu chtit vymenit segment a jak dlouho se ma zajizdet dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
jo díky za rady odpoledne na to vlítnu a nemyslel jsem zajíždět segment ale valec po vybrusu:-D
 
 
Datum: 02. října 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
zaber....a co chceš na tom segmentu zajíždět??
 
 
Datum: 02. října 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě se nestalo že by s úderovým šrubovákem nějaký šroub nepovolil.
 
 
Datum: 02. října 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na tý převodovce vůbec nic neni a šrouby když nepujdou, tak je zkus přez šroubovák poklepat, když ani to nepomůže, tak je nahřej
 
 
Datum: 02. října 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
převodovku bys rozdělávat nemusel vůbec, ale otázka je jestli se ti nevysype :-) co chceš na segmentu zajíždět?
 
 
Datum: 02. října 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
mam dam tam starou civku a jde to
 
 
Datum: 04. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš to dobře zapojené? si si jist že neni vadná třeba indučka?
 
 
Datum: 04. října 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
ja sem si koupil tuhle civku nefunguje mi nehazi mi to jiskru :-(
 
 
Datum: 02. října 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted me to po rad dned probliklo,,tak jsem to opravil
 
 
Datum: 02. října 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no ved preto :-D ale tam je to tak čudne napísane :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to cívka pro zapalování s výkonem 30W ... tahle jedna má 15W
 
 
Datum: 02. října 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
zdar draci jakej je do fichtla nejlepsi benzin?a jak mám ředit a jakym dobrym olejem? dikes. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nas shell benzin nema moc dobrou povest :-D
 
 
Datum: 07. října 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: altair336      IP: uživatel9266    
ja použivam natural 95 s husgvarnou xp a ředim 1:50
 
 
Datum: 02. října 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakejkoliv benzín a jakejkoliv olej do dvoutaktu
 
 
Datum: 02. října 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině natural 95 + motul 510
 
 
Datum: 02. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
ja jezdim natural 95 a M2T :-D na moje ježdění nejlepší co může být.A to co se říká že hodně karbonuje mi moc nepřide.
 
 
Datum: 02. října 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: KubiK      IP: uživatel6617    
Tak hele nejlepsi benzin bude asi Shell V-POWER a olej Valvoline 2T :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
som zo SR benzin special uz nemáme..(u nás tomu rikali UNI) máme jenom natural 95,98, potom rôzne výrobky shellky, mne osobne ide najlepšie na shell fuel save netural 95 + M2T super (API TC)
 
 
Datum: 02. října 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kupuju nejlevnější benzín a nejkevnější olej a nikdy nebyl s ničám problém
 
 
Datum: 02. října 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
no u nas na benzince maj 91 aji v okoli takze mám štestí =D a je to special 91
 
 
Datum: 02. října 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
nejlepší kombinace je natural 91 a M2T. Do fichtla to úplně stačí. Akorát 91 už moc neseženeš, já mam štěstí že u nás na takoví zapadlí benzínce 91 pořád maj :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Natural 95 a M2T
 
 
Datum: 02. října 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johnny: já na ten garden nalítal už docela dost km a nemůžu říct jediný slovo proti, předtim jsem jezdil na Castrol 2T, a nepoznal jsem rozdíl.
 
 
Datum: 02. října 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
garden je do sekaček dej tam ten mogul tsf a benál naturál 95
 
 
Datum: 02. října 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám do své jawy 21,Mogul tsf a Castrol garden a su spokojení:-D:-D
 
 
Datum: 02. října 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Týpkovi asi jebe:http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/566337-50-21.html :-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
tolikby nedal ani kdyby to skládal celý z nových dílů
 
 
Datum: 03. října 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem se díval no :-DDD Jako nevypada to špatně ale s tou cenou to přehnal.. Za 50 litru bych měl slušného péráčka ;-)
 
 
Datum: 02. října 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: bohouš      IP: uživatel12518    
Ten si dost věří s tou cenou :-D :-D :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12517    
dekl a plech z 05 a neukázal druhou stranu motorky ..... není to ani originální,natožpak za tolik peněz.....tohle udělam za 12 tisíc
 
 
Datum: 02. října 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
cena je přehnaná to teda já bych dával tak za desítku :-) ale pionýr pěknej
 
 
Datum: 02. října 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jo jo cenu má akorát ten výfuk a kola...
 
 
Datum: 02. října 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak... tá cena je prehnaná... farbu má nejak čudnú.. odstín nesedí,ridítka strieborné alebo zinkované, pozinkovanej klakson,zadné tlmiče sú čierné...no sedlo... zrcátko.. a najvačší FAIL je v tom že zadný plech je z 05ky... prekopaný na 21ku, k tomu aj lavé veko z 05ky, iný odstín majú kríž a rám.. tie fajky boli iba na export.. čomu dám respekt je výfuk buyak
 
 
Datum: 02. října 2011 8:31
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
 
 
Datum: 02. října 2011 8:21
 
 
 
 
Jméno: PIO-spojka      IP: uživatel12302    
zdar, Nedavno sem si dělal motor u fictla, a spojka se mi vůbec nechce vracet... Ten šroubek co se to stym šteluje tak tym sem to už skoušel a pořád se nevrací,na řídítkách páčku co se to stym šteluje to sem skoušel taky, a furt se nevrací... Jinak jsou tam nový pružinky a dal sem tam starší lamely myslim si že sou v pohodě. Předem děkuju za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: hsd      IP: uživatel12547    
a mas ty lamely obroušený,vdycky se musej obrousit jak je tam dáš,a to smírkem!
 
 
Datum: 12. října 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel12302    
jo kuličku tam mám...
 
 
Datum: 02. října 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
máš tam kuličku? :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drhne
 
 
Datum: 01. října 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drhnr ti lanko..
 
 
Datum: 01. října 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: Kero      E-mail:      IP: uživatel11591    
Zdarec draci, potřebuji poradit, jak předělat zapalování motoru Jawa 250/353 na zapalování z pionýra. Motor je v rikše domácí výroby a nechci tam mít baterii. Nepotřebuji aby svítila či troubila. Stačí mi jen aby svíčka dávala jiskru. Pomohlo by foto či nějaký odkaz. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: peta      IP: uživatel2970    
zdar,\\r\\nja sem vzal stary nefukcni zapalovani z 250,to sem uříz a nechal jenom ten spodek a do toho sem nasadil zapalko z fichtla,ktery mi kámoš pobral na soustruhu.chce to prvne namontovat rotor z fichtla(bude problems tim kolikem na zajisteni,nnedosahne,ja to jenom utah a vpohodě..),a pak zapalko z fichtla nasunout do 250zap. označit a zanejtovat.
 
 
Datum: 02. října 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
čus draci jen bych se chtěl zaptat na kolik by asik tak vyšla renovace Jawy 50/05 děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tá 05ka nieje moja, je to len ako príklad ako vypadá renovácia, rám z roku 1965 nebude lebo nemá zámek rizení, zámek zacali montovať od konca 1964 takze max 1964, dalsia vec je reumaplech.. ten je novší typ, tie sa dávali tiez od konca 1964, zatým to typujem na koniec 1964, ale brzdy ako také prestali montovat v roku 1963, tiez zámok prsíčok do +/- 1963, od roku 1964 montovali hladké brzdové štíty s vonkajšími páčkami, mám pôvodnú 05ku z roku 1964 popíšem jeho výbavu: reumaplechy ako na 1965,kríž a stojan ako v roku 1963 (stojan podobný ako na 555), nalievací otvor oleja v zadu, pant sedadla so zaistením,brzdy hladké s vonkajšími páčkami,zámek rizení,linky na kolesách nemám, stredy kol sú tiež hladké ale s dírkama nies s pruzným ulozením rozety,kryt retaze starší typ, no proste 05ku sa nedá pesne určiť, http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1964/
 
 
Datum: 08. října 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
jj tak dík :-D
 
 
Datum: 03. října 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12517    
Jenco máš to moc pěkné ;-) K dokonalosti tomu už chybí jen lnky na ráfkách,ale musím říct nádherně udělané......ten lak je nádherný.....jen jsem tam trochu zmatený,který je to modelový rok.....rám a revmaplechy a výfuk jsou model 1965 ovšem kola a horní dekl a kryt řetězu máš z modelu předešlého(1964).....Jinak k čisté podstatě dotazu.....renovace jde udělat od 8 tisíc po 30 tisíc.....záleží kolik dílů budeš kupovat replikových(nebo jestli necháš některé origo díly pozinkovat/pochromovat),kolik investuješ do motoru(motor se dá udělat za 3 tisíce i za 6 tisíc),kolik investuješ do laku (lak se dá udělat za 2 tisíce i za 10 tisíc) ,jestli koupíš Vape,nekoupíš Vape atd......Já udělal "renovaci" za 11 tisíc (je to v uvozovkách,protože některé díly jsem použil origo co jsem kde sehnal ze starých zásob mototechny a výfuk jsem nechal origo,protože je dobrej).....ale později jsem ještě koupil různé jiné díly do motoru,výkonější válec,zapalování Vape.....takže ve výsledku jsem někde na 16000,- ....mám to docela hezké,ale není to úplně profesionální.......výfuk už mám origo doutník ! viz http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758
 
 
Datum: 02. října 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
připojím se k dotazu kolik muže stat lak na fichtla Jawa 21 pískování mám tam prasklinu a dulky takže kitování plnič nebo základovka nebo co tam dávaj a vrchní barva kolik to muže stát ?
 
 
Datum: 02. října 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm :-).. škoda toho laku, .. ale na jednu stranu já už to mám taky oprejskany..
 
 
Datum: 01. října 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem. môjho pionýra sa snažím modrnizovať ale zároveň zachovať originalitu, lak je už ošúchaný ale nechcem ho prelakovať, je mi lúto odstrániť pôvodný lak a hlavne pôvodné chrómové samolepky lebo tie sú docela raritné lebo také dávali len v roku 1975,
 
 
Datum: 01. října 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík...jasný, taky to beru jako takovou větši opravu..na renovaci už mi nezbyli finance...za rok to dodélám....jinak ten tvůj taky výbornej..řekl bych jeden z nej co sem viděl :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 más pekného fichtla velmi sa mi páči lak! dúfam ze ta neurazím ale nieje to renovácia,
 
 
Datum: 01. října 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem dával tak 4 000 .. a konečný výsledek dopadl takto : http://dachl21.rajce.idnes.cz/Jawa_21_po_ranovaci/#100_6106.jpg
 
 
Datum: 01. října 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Nádhera, taky bych chtěl mít toto v garáži :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 01. října 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked to bude fakt renovácia tak tych 6000 minimalne, farba podla originalu,linkovanie,nové ráfky výplet chrómovanie riditok,páčok, poprípade leštenie,pôvodné doplnky zadná odrazka original,repas rámu,vidlíc, atd atd je z toho hafo,
 
 
Datum: 01. října 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
to je rôzne. podla toho ci si budes robit plechy aj motor sam. inac farba tak 2000kč a nejake tie chromy atd. tak nejako 4000kč
 
 
Datum: 01. října 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj od kamaráda jsem dostal motor, a nevím co je to za typ, nejspíš je to nějaká 175 ale nevím.. v těhlech motorech se moc nevyznám mám zatím jenom fechtla.:-) díky http://barny1.rajce.idnes.cz/motor_175/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, máte pravdu, nenapadlo mě že by to mohla bejt 450, viděl jsem akorát dvouvejfukovej válec, tak jsem napsal 356 :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bude pravdepodobne 450ka a valec je tam z 356ky
 
 
Datum: 01. října 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to vidět blbě má to dva výfuky...
 
 
Datum: 01. října 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jasny čz 450, nabídka stále plati!
 
 
Datum: 01. října 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to číza 450... podle válce s jednovýfukem
 
 
Datum: 01. října 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
@kolecko: Kdyby ses koukl na druhou fotku, jak je to braný z vrchu, ták bys objevil číslo na motoru číslo 450.. Tudíž je to ČZ 175/450..:-)
 
 
Datum: 01. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
prodám ti celý pajšl a s válcem a hlavou za 700..,použitelný! Zapalování a spojku za 400..
 
 
Datum: 01. října 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky moc a nevíš kde se na ní prodávají nové díly? protože tady na FK asi nejsou...
 
 
Datum: 01. října 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175/356
 
 
Datum: 01. října 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar Draci! Tak sem zase po půl roce vyrazil na burzu u nás na V.Dobrý. A musim říct,že je to zoufalost maximální. Překupníci rejžujou,normální prodejci rozprodaj vše překupníkum v 5 ráno a jsou pryč. Sehnat válec na fichtla v normálnim stavu pod 200,- je nadlidskej úkol. Horší zarostlej stav mi sice nevadil,ale s pár lidma sem se hezky chytil,protože 350,- za válec s ulámanejma žebrama a 2mm rezí....to si dělali prdel...ráno to koupil od nějakýho dědy za 20,- a dopololedne na něm chce 3 kila vyrejžovat.....kde sme....a ta arogance....a třeba 2/3 překupniků pořádně nevědi co prodávaj,ale vědi co to bude stát.....chlap tam prodával Péráka a ani nevěděl co je to za model....a proč má prolis na masce.... no zoufalost......Nakonec jsem teda měl štěstí a sehnal 2 kousky válce z 21 po 150,- a jeden válec na 05 za 150,- ale byl to boj....bejvalo to jiný....lepší.....kam ta doba spěje....Zdar a sílu! Standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, v tom máš pravdu je to čimdál tím horší a bude, jsou pěkný burzy v Novém Bydžově,cca 30 prodejců rozumný ceny ale tědka uz tam začínaj jezdit prekupnici jako vsude, Burza Lázně Bohdaneč se jeví zatím jako jedna z nejlepších burz, než šlapat v kamenech v chotusich a aby nevědeli co za to nema cenu
 
 
Datum: 03. října 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jel domu tak v 11, nakoupeno jsem měl stejně hned ráno během asi půl hodiny, zbytek jsem prokecal se známejma :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12517    
Kolečko: Byl jsem po odpolední,staval sem dost pozdě,jel jsem tam až někdy v 10 hodin.....proto sme se asi nepotkali....a taky moje tempo je dost rychlý.....možná sem tě přehlíd :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12414    
Uplně s tebou souhlasim, sou to pálky. Taky sem tam dneska byl.
 
 
Datum: 01. října 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přijde mi to taky čím dál horší, ale většinou se na 1-3 prodejce, co prodávaj levně, narazí. A nejvíc nechápu, že na těch burzách se vůbec nevyskytujou díly na hranatou čezetu. Jak je to možný? Prej je to snad nejběžnější motorka u nás a nesehnal jsem v Chotusicích vůbec nic...
 
 
Datum: 01. října 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau Stando nevím odkud seš... ale pokdu můžu poradit... tak jsou podzimní a jarní burzi v Brně na výstavišti.. tedkom je to 29.10 ( odkaz : http://www.motortechna.cz/indexgb.html ) jsou tam dobrý kousky a dá se tam vybrat iaz levno... jezdím tam každej rok a vždy jsem pořídil co jsem potřeboval.. tak to jen tak pro info... ať jezdí! :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando jakto že jsme se na burze neviděli? :-) Jinak já jsem koupil rám, kolo a blatník. Takže už můžu opravit tu 477 co mi brácha rozstřelil. Jel jsem tam na jistotu protože jsem ten rám měl domluvený s prodejcem, a taky jsem tam potkal dost známejch.
 
 
Datum: 01. října 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě pobavilo když překupník chtěl za posilube na čízu 1500 kč.. a borec vedle mi prodal posilube i s kartrem za kilo
 
 
Datum: 01. října 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12516    
poslední dobou mam s těma burzama problém.....když jedu shánět hlavy,tak nejsou a ty co jsou tak za ně chtěj moc...takže vyhádam 2-3hlavy po 150,- a jsem štastnej.....podruhý jedu shánět kartery....kartery nejsou....a těch pár co tam je tak zase za ranec.....tak zase prolezt celou burzu,vyhadát dvoje po 300,- a nasranej domu.....dneska jedu shánět válce a nejsou.....ale pro změnu všude kartery a hlavy za rozumnej peníz.....a když jsem je sháněl tak nebyly.....no prostě pech.....ale sem štastnej že mam co sem potřeboval....válce pro novou éru vývoje....kdyby někdo chtěl,mam nějaký upravený dvoukanály,myslim že i s pístama,ale určitě by chtěly výbrus,nechal bych je za rozum....s érou vysokootáčkovejch válců končim......stačí písnout na mail....
 
 
Datum: 01. října 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a bude hur,,, lebo kazdej si mysli ze ma poklad,, musi smer strakonice,,prej je to guttt,,, drzim palce
 
 
Datum: 01. října 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problém :-D Ulomil se mi kus pístu, jak jsou dole na pístu takový ty dva zobáky, tak ten spodní se mi prostě celej za jízdy urval:-D No a k problému, předpokládám že kousky pístu se dostali do prostoru u kliky, jak je z toho dostanu ven ? Jde to z toho dostat, aniž bych musel pulit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pořádně a hned vysušit!!! :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel12515    
S tím proudem vody to zní dobře:-) Díky :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se rozletěl píst a řešil jsem to tak (protože jsem za pár hodin jel závod) že jsem motorku postavil aby byla z kopce,zadní kolo cca 1 metr vysoko,sundal válec a zbytek pístu a proudem vody jsem to celý vypláchl a fénem vysušil....
 
 
Datum: 01. října 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jo jo to nasere ,sám to znám.Před pár měsíci se mi přidřel motor a kroužky byly na padrt namletý u kliky takže jsem celý motor který jsem na jaře generálkoval musel ještě jednou rozhodit a vyčistit:-)
 
 
Datum: 01. října 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel12492    
zkusit vytřepat, nic jinýho mě nenapadá, shodit motor z rámu, hlavu pryč a zkusit vytřepat :-D moc bych sice na to nesázel, myslím že půlit budeš muset
 
 
Datum: 01. října 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel11956    
Zdar draci... Mám problém s mojí jawou 125 dandy...Když jedu díl třeba těch 100 Km/hod tak jakoby začne cukat, jakoby tam nešel benzín pochvilce když jí nechám jet bez plynu to je zase chvilku v pohodě...Měnil jsem svíčku, koukal jsem na nádrž a kohout a bezproblému, filtr na vzduch taky ok tak mě napadá jedině že problém bude vevnitř...Má vůbec plovák, nejspíš asi jo, jen se ptám..Chtěl bych to rozebrat ale bojím se toho , to není fichtl že šáhnu do police a mám jinej karbec...Díky moc za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: peta      IP: uživatel2970    
Zdar,měl sem podobnej problem na travelu,byla to vymlácená fajfka.Jinak rozebrat karbec se vubec neboj,je uplne jednoduchej,jak na fiku.Zkus povolit dole na karbecu vypušták,jestli poteče nějakej bordel.
 
 
Datum: 10. října 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel12434    
Omezovač to být nemůže, protože by to dělalo pokaždé a při stejné rychlosti...Mě to dělá jen občes tak na pulku nadrže a někdy v 110 někdy ve 100 a i když to nechám pomalu spadnout na nějakejch 60 km/h tak to stejně nejde vytočit
 
 
Datum: 03. října 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
To neni rozbitý.......to je omezovač :-D
 
 
Datum: 03. října 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
Ahoooj mástři, :-D když mi jde málo benzínu do karbecu tak na kolikátej stupeň mám dát jehlu? :-D díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D :-D :-D máš moc povolenou brzdu .. proto ti tam neteče benzíín... :-D :-D :-D
 
 
Datum: 02. října 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Na žádnej! Seštěluj dotíkáni :-D
 
 
Datum: 01. října 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na čtyřiačtyřicátej.předpokládám že je tohle vtip...
 
 
Datum: 01. října 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Zdar,mám Jawu 21,po kompletním GO motoru,karburátoru atd.Ale nechce mi startovat,nevím proč,mimo hlavu hází jiskru a když jí tam dám tak nedává jiskru,indučku sem vyměnil,šteloval sem odtrh a předstih a pořád nic.Prosím poraďte co s tím může být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Už startuje,jen sem vyměnil kladívko. :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
fajka bude podle mně dobrá,skusil sem jich aspoň 10 co mám doma a s každou to venku na svíčce jiskru dávalo pokaždé, taky mě napadlo jestli to nebude kondenzátorem
 
 
Datum: 01. října 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
při špatné faji to nehází jiskru vůbec nebo opravdu vyjímečně při nějakém záchvěvu ;-)
 
 
Datum: 01. října 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
To sem měl taky svíčka a fajfka :-D
 
 
Datum: 01. října 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
ok skusím jinou nebo koupím novou
 
 
Datum: 01. října 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak..pod tlakem jiskru neháže :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
svíčka...
 
 
Datum: 01. října 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel7674    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/565887-50-23-mustang.html zajímý to produkt jawy... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: Mrtvej John      IP: uživatel12514    
a u ceny tam má asi nulu na víc :-D
 
 
Datum: 01. října 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
náhodou :-D mě se to líbí :-D
 
 
Datum: 30. září 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jo jo prodává to tady typek z dediny pěknej bastl.Si radši měl sehnat 20ku,toto je šílenost:-)
 
 
Datum: 30. září 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci zmenil sem nakupni kolecko,, zkuste a napiste zda je to ok,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ted jsem to objevil... Mne se to zamlouva.
 
 
Datum: 01. října 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
jojo je to dobrý :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12258    
zdar draci,chci se jen zeptat kolik muzu jet s mustafem kdyz zajiznim 1 vibrus?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12258    
mam Mogul TSF a dvoukrouzkovi pist
 
 
Datum: 01. října 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: jawka      IP: uživatel11232    
lechtat to pul plynu, jen aby to vzalo vyšší kvalt alepon 2 nadrze a pak lehce pridavat, az kolem 500 km to je nahrubo zajete jestli mas original a trikrouzek, jehlu na co nej. bohatost a 1:25 mazat, cim horsi olej tim driv zajete a fakt ze zacatku setrit, kratke projizdy, zastavky a nechavat schladnou a jet zas dal, tak to delam ja a neni problem .....
 
 
Datum: 30. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
zdar chlapi koupil sem si naturál 98 o3 oktany víc nezkurvý mi to motor ? mažu 1:30 mogul tsf a zvýšý se trochu výkon ? nechcy žádnej tuning jen aby to líp zvládalo kopce bez podřazování díky a zdar :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel12631    
Zdar borci.Jawo05 co tu kecáš za blbosti že leteckej benzín má 130 oktanů? :-DDD Leteckej benzín má kolem 85 oktanů.A čím máte větší oktanové číslo tak máte větší kompresi=vížší výkon.A taky klesá spotřeba.
 
 
Datum: 21. října 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši vy furt řešíte co se stane pojede lip atd proč furt chcete dělat z fika zavodni stroj ja si ten kopec klidne na tu dvojku vyjedu a vubec se mi nic nestane zlatý standa a jenco ;-)
 
 
Datum: 07. října 2011 9:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
shrek: ano u 2T musíš uvažovat objem válce od chvíle uzavření výfukového kanálu ;-) rozumíme si,to jsem rád.....
 
 
Datum: 03. října 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 05 rozdiel rozhodne budes cítit aj ked nebudes mat upravený motor, lebo na čistý 100-102 oktanový benal + olej fichtla NENAŠTARTUJEŠ!!! to sú moje skúsenosti, vypustil som benal z plne funkčneho mustosa nalil som shell VP.R. a nemal som sancu ho nastartovať! do frasa pochopte to! dobre si to písal odolnosť voči samozápalu, respektívne potrebujes k tomu urcitý kompresný pomer aby si to vôbec v motore zapálil, fichtl na to nemá
 
 
Datum: 03. října 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky stando :-) jestli tuším správně tak u 4T se komprese neztrácí přes kanály ve válci, ale to je moje teorie :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
shrek: uvědom si rozdíl v kompresním poměru 2T a 4T motoru ......na tvém motoru s teoretickym kompresnim poměrem 13:1 je reálný kompresní poměr nějakých 8:1 .....takže tam per Naturál 95 a buď v klidu ;-)
 
 
Datum: 03. října 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jednom fóru jsem četl (jednalo se o tuning Š120) že jednomu stupni komprese odpovídá a je nejlepší 9-10 oktanů, což si myslím že by se dalo aplikovat i na fichtla....Dotaz na zkušenější : mám 12,8:1 takže kdybych použil palivo o 115-125 oktany řekněme že by to šlo poznat při jízdě? v peněžence ano :-D jezdím normální 91 a nemám problémy se samozápaly a nějakým vadnutím... Dík :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Oktanové číslo vyjadřuje ,,odolnost,, paliva vůči samozápalu. (Chemickou podstatu tu nebudu rozvádět). Čím je větší, tím je vyšší i odolnost a kvalita paliva při hoření. Jestli nemáš motor v nějaké vyšší úpravě vhodné pro závody, tak nemáš šanci poznat rozdíl. Při použití paliva s vyšším okt. číslem se ti lépe mísí palivo se vzduchem při kompresi, dochází k lepšímu spalování... Takže mistři ladiči, rozdíl poznáte pouze ve chvíli, kdy budete do fichtla lejt letecký benzín s 130 oktany.
 
 
Datum: 01. října 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
Ty si chytrolín matouši mysli si co chceš :-D ty tvoje žvásty cenil bych si kdyby si řekl něco smyslu plnýho ale tohle ? to mi řekne i deseti letý dítě :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12516    
Ano....pokud máš závodní motor na špičkové úrovní,tak je potřeba palivo o více oktanech.....přecejenom ty kompresní poměry si o to říkaj....ovšem až do nějaké teoretické komprese 12:1 se bezproblému dá jezdit na Speciál 91.....Naturál 95 ideální....hraje tam roli objem spalovacího prostoru,vrtání válce a výška výfukovýho kanálu......
 
 
Datum: 01. října 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Placebo efekt...
 
 
Datum: 01. října 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
tak musim vyvrátit vše co říkaly že výkon klesne ba naopak kvalty jdou pěkně za sebou to co sem jezdil na 2 kopce ted vyjdu na trojku sice jen tak tak ale není problem krásně startuje a zdá se mi že je i tiší 100 oktanu už by ten rozdíl asi byl ale ale u 98 výkon neklesá ba naopak :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono s tim lihobenzínem je to ještě trochu jinak. na ten je tušim ještě potřeba větší tryska. mimochodem jsem se doslechl že kdo jezdí na lihobenzín a nemá ho napsanej v techničáku jako palivo schválený výrobcem, dopouští se danovýho ůniku. ale možná to je kec, ničim podložený to nemám...
 
 
Datum: 01. října 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žasnu :-D
 
 
Datum: 01. října 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Zkrátka je to o kompresi, když nějak upravíš motor, tak si tam lej co ti příjde nejvyšší oktan, ale původně je to BA 84.
 
 
Datum: 01. října 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
áha... no aspoň jsem se přiučil :-) protože jsem právě slyšel, že to někdo nalil do 250 a že to nemá takové výkony... to by potvrzovalo to, co se tady říkalo :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel12515    
E85 nemá 85 oktanů, znamená to 85 procent ethanol a 15 procent N 95....Má to něco kolem 108 oktanů..
 
 
Datum: 01. října 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jenco: takže když na 84 oktanový jede nejlíp, tak by tomu sedl nejvíc ethanol 85?? tomu se mi zas až tak nějak nechce věřit :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
věřte standovi a jencovi. mám stejný zkušenosti jako oni. v želvím pávru jsem nakonec myl rozpůlenej motor a byl jsem rád že jsem pro to našel nejaký využití. a to se nedá říct že bych na to neměl kompresi:-))))
 
 
Datum: 01. října 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
No mě řikal jeden chlápek u garáží co tam chodí leštit favorita, že leje do babety a 21 čky natural 98 a že to jede mnohem líp. Babeta na to prej jede o 10 víc než na natural 95! No moc se mi tomu věřit nechce, je na čase abych to vyzkoušel :-)
 
 
Datum: 30. září 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 98 jede o 10 km/h víc než na 95 :-D , to bude určitě pravda... Já kupuju 95 a nevidím důvod proč kupovat více oktanů, výkon to rozhodně nezvýší... Někdo zase hledá koně, kde nejsou, že Dandiku ;-)
 
 
Datum: 30. září 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12513    
Vim že tu často hodně teoretizujeme....ale i tak...v tomhle případě jděte s teoriema a encyklopediema do háje zelenýho......kecy,kecy,kecy.....chceš aby ti to víc jelo.....sežen si starej Speciál 91,červenej,olovnatej,voňavej.....a pak nám tu vysvětli proč je to v rozporu s teoriema a encyklopediema......nebo si zkus Vervu do seriovky.....jediný co se stane,že to začne jít tupě,víc se to hřeje,víc to žere a ta modrá sračka z benzinu zalepí všechno kudy proleze......howk......prej encyklopedie.....takovej už tu dlouho nebyl.....
 
 
Datum: 30. září 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dandik: Neraď Jencovi nějaké encyklopedie chlape :-D Taky je důležítá spíš ta zkušenost, kterou Jenco má :-) A mě to jede nejlíp na 91 speciál...
 
 
Datum: 30. září 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mám vyštudovanú... ty s neukončenou základnou školou mi nemluv. nehladaj výkon tam kde nieje..
 
 
Datum: 30. září 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mal som to miešaný s benzinom 95! do mustanga som nalial iba čistý VP.R. a jednoducho to nešlo naštartovať! hovorím kto tomu neverí nech si to vyskúša...
 
 
Datum: 30. září 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco nemas pravdu tak moc nemluv... radši si nejdříve nastuduj nějáké encyklopedie
 
 
Datum: 30. září 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohuzial v minule som natankoval shell VP.R. fichtl akurát som cítil z valca 2X vačší mechanický hluk... lepsie to neslo! a za 50km mi roztrtkal silikon medzi kolenom a výfukom ale to asi tvoj kamarát necítil na poliach s deravým výfukom :-D:-D.... pak vyštuduj automechaniku.. tam ti to naucia
 
 
Datum: 30. září 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tak to se asi trošku mýlýš kamrád nalil do jawi 21 100 oktanu a lýtalo to jako drak ! ale 100 oktanu mi přilo moc tak sem si koupil jeno 98
 
 
Datum: 30. září 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyššie oktánové číslo znamená ze ťažšie horí ten benzin, čím je to číslo mensie tým líp to jede.... ked tomu neveríš tak si natankuj do toho shell V-power racing a fichtl ani neblafne :-) nemá na to kompressie... fichtlácký motor je konštruovaný na 84 oktánový benál... a aj 95 je dost na hovno.
 
 
Datum: 30. září 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo a jak si přišel nato že to sníží výkon
 
 
Datum: 30. září 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12258    
i love mogul TSF
 
 
Datum: 30. září 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znízí ti to výkon....
 
 
Datum: 30. září 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Motor je maximálně valděnej hladina ok jehla na druhym od zhora předstih štelovanej za běhu jedná se o seriovku
 
 
Datum: 30. září 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
co by se ti na tom kurvilo, když je to zvyklé jezdit na ředidla apod hnusy... :-/ ale pochybuju, že by ti to nějak přidalo na výkonu... radši polaď motor...
 
 
Datum: 30. září 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím! teraz to konkrétne nepotrebujem ale zaujíma ma že ako vymedziť vôlu predlohového hriadela? na ktorú stranu je treba dať vymedzovaciu podložku? je tu niekto kto stým zaoberá a kto by mi vedel napísať konkrétnú predísanú vôlu či toleranciu? Ďakujem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z 3/4 případů vznikne vakl na straně přeskakovacího pastorku a většinou vlivem toho že se vložka pružiny zalisuje hlouběji do kolečka a tím vznikne ta vůle....takže tam vymysli podložku a zkontroluj jestli ti ta miska pružiny nezajela dovnitř a zda je pevně zalisovaná
 
 
Datum: 01. října 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z ktorej strany je to treba vymedziť? alebo je to jedno?
 
 
Datum: 01. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12516    
když to řeknu blbě,tak to vymezíš novym futrem.....aaa nebo rozumnou podložkou z rozumnýho materiálu.....axiální vakl tam nesmí bejt....pak ráda vyskakuje trojka
 
 
Datum: 01. října 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som uz mal vseliaké fichtlárské motory nejaké tam mali vymedzovaciu podlozku,
 
 
Datum: 01. října 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam jsem to nikdy nevymezoval
 
 
Datum: 01. října 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prepáč, fichtl
 
 
Datum: 01. října 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u jakýho motoru??
 
 
Datum: 01. října 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kluci, mám dotaz možná spíše na SESU, musí se tyhle konkrétní pouzdra po nalisování vystružit? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_2xpouzder_prevodovky_pio22.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, to jsem chtěl slyšet :-)
 
 
Datum: 30. září 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusi
 
 
Datum: 30. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Zdaj borci... jaká je hodnota dvou vyfuků na jawa 250/353 i skolenem a maticí na válec? Vejfuky jsou nepobouchane taktéž i kolena :-) dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tak 600kč
 
 
Datum: 30. září 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jo jo :-) no tak ja nevím jak bych ho popsal :-) no proste 40 let provozu :-D takže se to blejskat nebude :-) stačí mi plus mínus cena :-)
 
 
Datum: 30. září 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: aehae      IP: uživatel11925    
záleží také na stavu chromu draku ;-)
 
 
Datum: 30. září 2011 18:50
 
<  693  694  695  696  697  698  699  700  701  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 6:46:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu