Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdar draci chci se zeptat jeslti nevite jak mam povolit šrouby co drží ty půlky motoru nejdou vubec povolit je to tam zatvrdly 20let tak sem tam stříknul wd 40 a pujdu to zkusit a jeste jestli musim vyndat vsechny prevodovy kolecka a hridelky kdyz budu chtit vymenit segment a jak dlouho se ma zajizdet dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 13:40
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 jo díky za rady odpoledne na to vlítnu a nemyslel jsem zajíždět segment ale valec po vybrusu
Datum: 02. října 2011 13:40
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 zaber....a co chceš na tom segmentu zajíždět??
Datum: 02. října 2011 12:30
 ještě se nestalo že by s úderovým šrubovákem nějaký šroub nepovolil.
Datum: 02. října 2011 11:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na tý převodovce vůbec nic neni a šrouby když nepujdou, tak je zkus přez šroubovák poklepat, když ani to nepomůže, tak je nahřej
Datum: 02. října 2011 11:07
 převodovku bys rozdělávat nemusel vůbec, ale otázka je jestli se ti nevysype 
co chceš na segmentu zajíždět?
Datum: 02. října 2011 10:56
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:30
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 mam dam tam starou civku a jde to
Datum: 04. října 2011 19:30
 a máš to dobře zapojené? si si jist že neni vadná třeba indučka?
Datum: 04. října 2011 17:20
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ja sem si koupil tuhle civku nefunguje mi nehazi mi to jiskru
Datum: 02. října 2011 21:31
 ted me to po rad dned probliklo,,tak jsem to opravil
Datum: 02. října 2011 19:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no ved preto  ale tam je to tak čudne napísane
Datum: 02. října 2011 13:41
 je to cívka pro zapalování s výkonem 30W ... tahle jedna má 15W
Datum: 02. října 2011 11:43
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 zdar draci jakej je do fichtla nejlepsi benzin?a jak mám ředit a jakym dobrym olejem? dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:12
 U nas shell benzin nema moc dobrou povest
Datum: 07. října 2011 9:12
Jméno: altair336
IP: uživatel9266
 ja použivam natural 95 s husgvarnou xp a ředim 1:50
Datum: 02. října 2011 21:34
 jakejkoliv benzín a jakejkoliv olej do dvoutaktu
Datum: 02. října 2011 20:30
 Jedině natural 95 + motul 510
Datum: 02. října 2011 20:20
Jméno: mekrt
IP: uživatel12134
 ja jezdim natural 95 a M2T  na moje ježdění nejlepší co může být.A to co se říká že hodně karbonuje mi moc nepřide.
Datum: 02. října 2011 19:11
Jméno: KubiK
IP: uživatel6617
 Tak hele nejlepsi benzin bude asi Shell V-POWER a olej Valvoline 2T
Datum: 02. října 2011 16:57
 som zo SR benzin special uz nemáme..(u nás tomu rikali UNI) máme jenom natural 95,98, potom rôzne výrobky shellky, mne osobne ide najlepšie na shell fuel save netural 95 + M2T super (API TC)
Datum: 02. října 2011 12:14
 kupuju nejlevnější benzín a nejkevnější olej a nikdy nebyl s ničám problém
Datum: 02. října 2011 11:44
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 no u nas na benzince maj 91 aji v okoli takze mám štestí =D a je to special 91
Datum: 02. října 2011 10:53
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 nejlepší kombinace je natural 91 a M2T. Do fichtla to úplně stačí. Akorát 91 už moc neseženeš, já mam štěstí že u nás na takoví zapadlí benzínce 91 pořád maj
Datum: 02. října 2011 10:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Natural 95 a M2T
Datum: 02. října 2011 10:04
 johnny: já na ten garden nalítal už docela dost km a nemůžu říct jediný slovo proti, předtim jsem jezdil na Castrol 2T, a nepoznal jsem rozdíl.
Datum: 02. října 2011 9:55
 garden je do sekaček dej tam ten mogul tsf a benál naturál 95
Datum: 02. října 2011 9:49
Datum: 02. října 2011 9:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 03. října 2011 16:46
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 tolikby nedal ani kdyby to skládal celý z nových dílů
Datum: 03. října 2011 16:46
 Taky jsem se díval no  DD Jako nevypada to špatně ale s tou cenou to přehnal.. Za 50 litru bych měl slušného péráčka
Datum: 02. října 2011 21:16
Jméno: bohouš
IP: uživatel12518
Datum: 02. října 2011 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel12517
 dekl a plech z 05 a neukázal druhou stranu motorky ..... není to ani originální,natožpak za tolik peněz.....tohle udělam za 12 tisíc
Datum: 02. října 2011 16:10
 cena je přehnaná to teda já bych dával tak za desítku  ale pionýr pěknej
Datum: 02. října 2011 9:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo jo cenu má akorát ten výfuk a kola...
Datum: 02. října 2011 8:42
 asi tak... tá cena je prehnaná... farbu má nejak čudnú.. odstín nesedí,ridítka strieborné alebo zinkované, pozinkovanej klakson,zadné tlmiče sú čierné...no sedlo... zrcátko.. a najvačší FAIL je v tom že zadný plech je z 05ky... prekopaný na 21ku, k tomu aj lavé veko z 05ky, iný odstín majú kríž a rám.. tie fajky boli iba na export.. čomu dám respekt je výfuk buyak
Datum: 02. října 2011 8:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Datum: 02. října 2011 8:21
Jméno: PIO-spojka
IP: uživatel12302
 zdar, Nedavno sem si dělal motor u fictla, a spojka se mi vůbec nechce vracet... Ten šroubek co se to stym šteluje tak tym sem to už skoušel a pořád se nevrací,na řídítkách páčku co se to stym šteluje to sem skoušel taky, a furt se nevrací... Jinak jsou tam nový pružinky a dal sem tam starší lamely myslim si že sou v pohodě. Předem děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 22:28
Jméno: hsd
IP: uživatel12547
 a mas ty lamely obroušený,vdycky se musej obrousit jak je tam dáš,a to smírkem!
Datum: 12. října 2011 22:28
Jméno: pio
IP: uživatel12302
 jo kuličku tam mám...
Datum: 02. října 2011 10:39
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 máš tam kuličku?
Datum: 02. října 2011 9:17
 drhne
Datum: 01. října 2011 22:42
 Drhnr ti lanko..
Datum: 01. října 2011 22:42
 Zdarec draci, potřebuji poradit, jak předělat zapalování motoru Jawa 250/353 na zapalování z pionýra. Motor je v rikše domácí výroby a nechci tam mít baterii. Nepotřebuji aby svítila či troubila. Stačí mi jen aby svíčka dávala jiskru. Pomohlo by foto či nějaký odkaz. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 0:48
Jméno: peta
IP: uživatel2970
 zdar,\\r\\nja sem vzal stary nefukcni zapalovani z 250,to sem uříz a nechal jenom ten spodek a do toho sem nasadil zapalko z fichtla,ktery mi kámoš pobral na soustruhu.chce to prvne namontovat rotor z fichtla(bude problems tim kolikem na zajisteni,nnedosahne,ja to jenom utah a vpohodě..),a pak zapalko z fichtla nasunout do 250zap. označit a zanejtovat.
Datum: 02. října 2011 0:48
Jméno: sima
IP: uživatel289
 čus draci jen bych se chtěl zaptat na kolik by asik tak vyšla renovace Jawy 50/05 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 12:11
 Tá 05ka nieje moja, je to len ako príklad ako vypadá renovácia, rám z roku 1965 nebude lebo nemá zámek rizení, zámek zacali montovať od konca 1964 takze max 1964, dalsia vec je reumaplech.. ten je novší typ, tie sa dávali tiez od konca 1964, zatým to typujem na koniec 1964, ale brzdy ako také prestali montovat v roku 1963, tiez zámok prsíčok do +/- 1963, od roku 1964 montovali hladké brzdové štíty s vonkajšími páčkami, mám pôvodnú 05ku z roku 1964 popíšem jeho výbavu: reumaplechy ako na 1965,kríž a stojan ako v roku 1963 (stojan podobný ako na 555), nalievací otvor oleja v zadu, pant sedadla so zaistením,brzdy hladké s vonkajšími páčkami,zámek rizení,linky na kolesách nemám, stredy kol sú tiež hladké ale s dírkama nies s pruzným ulozením rozety,kryt retaze starší typ, no proste 05ku sa nedá pesne určiť, http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1964/
Datum: 08. října 2011 12:11
Jméno: sima
IP: uživatel289
 jj tak dík
Datum: 03. října 2011 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel12517
 Jenco máš to moc pěkné  K dokonalosti tomu už chybí jen lnky na ráfkách,ale musím říct nádherně udělané......ten lak je nádherný.....jen jsem tam trochu zmatený,který je to modelový rok.....rám a revmaplechy a výfuk jsou model 1965 ovšem kola a horní dekl a kryt řetězu máš z modelu předešlého(1964).....Jinak k čisté podstatě dotazu.....renovace jde udělat od 8 tisíc po 30 tisíc.....záleží kolik dílů budeš kupovat replikových(nebo jestli necháš některé origo díly pozinkovat/pochromovat),kolik investuješ do motoru(motor se dá udělat za 3 tisíce i za 6 tisíc),kolik investuješ do laku (lak se dá udělat za 2 tisíce i za 10 tisíc) ,jestli koupíš Vape,nekoupíš Vape atd......Já udělal "renovaci" za 11 tisíc (je to v uvozovkách,protože některé díly jsem použil origo co jsem kde sehnal ze starých zásob mototechny a výfuk jsem nechal origo,protože je dobrej).....ale později jsem ještě koupil různé jiné díly do motoru,výkonější válec,zapalování Vape.....takže ve výsledku jsem někde na 16000,- ....mám to docela hezké,ale není to úplně profesionální.......výfuk už mám origo doutník ! viz http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758
Datum: 02. října 2011 16:26
 připojím se k dotazu kolik muže stat lak na fichtla Jawa 21 pískování mám tam prasklinu a dulky takže kitování plnič nebo základovka nebo co tam dávaj a vrchní barva kolik to muže stát ?
Datum: 02. října 2011 13:35
 Hm  .. škoda toho laku, .. ale na jednu stranu já už to mám taky oprejskany..
Datum: 01. října 2011 22:23
 Ďakujem. môjho pionýra sa snažím modrnizovať ale zároveň zachovať originalitu, lak je už ošúchaný ale nechcem ho prelakovať, je mi lúto odstrániť pôvodný lak a hlavne pôvodné chrómové samolepky lebo tie sú docela raritné lebo také dávali len v roku 1975,
Datum: 01. října 2011 21:59
 Dík...jasný, taky to beru jako takovou větši opravu..na renovaci už mi nezbyli finance...za rok to dodélám....jinak ten tvůj taky výbornej..řekl bych jeden z nej co sem viděl
Datum: 01. října 2011 21:35
 dachl21 más pekného fichtla velmi sa mi páči lak! dúfam ze ta neurazím ale nieje to renovácia,
Datum: 01. října 2011 21:05
Datum: 01. října 2011 20:58
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Nádhera, taky bych chtěl mít toto v garáži
Datum: 01. října 2011 20:56
Datum: 01. října 2011 20:55
 ked to bude fakt renovácia tak tych 6000 minimalne, farba podla originalu,linkovanie,nové ráfky výplet chrómovanie riditok,páčok, poprípade leštenie,pôvodné doplnky zadná odrazka original,repas rámu,vidlíc, atd atd je z toho hafo,
Datum: 01. října 2011 20:44
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 to je rôzne. podla toho ci si budes robit plechy aj motor sam. inac farba tak 2000kč a nejake tie chromy atd. tak nejako 4000kč
Datum: 01. října 2011 20:26
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:51
 Jojo, máte pravdu, nenapadlo mě že by to mohla bejt 450, viděl jsem akorát dvouvejfukovej válec, tak jsem napsal 356
Datum: 01. října 2011 18:51
 tak to bude pravdepodobne 450ka a valec je tam z 356ky
Datum: 01. října 2011 18:33
 je to vidět blbě má to dva výfuky...
Datum: 01. října 2011 18:20
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jasny čz 450, nabídka stále plati!
Datum: 01. října 2011 18:13
 je to číza 450... podle válce s jednovýfukem
Datum: 01. října 2011 18:04
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 @kolecko: Kdyby ses koukl na druhou fotku, jak je to braný z vrchu, ták bys objevil číslo na motoru číslo 450.. Tudíž je to ČZ 175/450..
Datum: 01. října 2011 18:03
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 prodám ti celý pajšl a s válcem a hlavou za 700..,použitelný! Zapalování a spojku za 400..
Datum: 01. října 2011 17:55
 jj díky moc a nevíš kde se na ní prodávají nové díly? protože tady na FK asi nejsou...
Datum: 01. října 2011 17:01
 175/356
Datum: 01. října 2011 16:53
 Zdar Draci! Tak sem zase po půl roce vyrazil na burzu u nás na V.Dobrý. A musim říct,že je to zoufalost maximální. Překupníci rejžujou,normální prodejci rozprodaj vše překupníkum v 5 ráno a jsou pryč. Sehnat válec na fichtla v normálnim stavu pod 200,- je nadlidskej úkol. Horší zarostlej stav mi sice nevadil,ale s pár lidma sem se hezky chytil,protože 350,- za válec s ulámanejma žebrama a 2mm rezí....to si dělali prdel...ráno to koupil od nějakýho dědy za 20,- a dopololedne na něm chce 3 kila vyrejžovat.....kde sme....a ta arogance....a třeba 2/3 překupniků pořádně nevědi co prodávaj,ale vědi co to bude stát.....chlap tam prodával Péráka a ani nevěděl co je to za model....a proč má prolis na masce.... no zoufalost......Nakonec jsem teda měl štěstí a sehnal 2 kousky válce z 21 po 150,- a jeden válec na 05 za 150,- ale byl to boj....bejvalo to jiný....lepší.....kam ta doba spěje....Zdar a sílu! Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 21:35
 Stando, v tom máš pravdu je to čimdál tím horší a bude, jsou pěkný burzy v Novém Bydžově,cca 30 prodejců rozumný ceny ale tědka uz tam začínaj jezdit prekupnici jako vsude, Burza Lázně Bohdaneč se jeví zatím jako jedna z nejlepších burz, než šlapat v kamenech v chotusich a aby nevědeli co za to nema cenu
Datum: 03. října 2011 21:35
 Já jel domu tak v 11, nakoupeno jsem měl stejně hned ráno během asi půl hodiny, zbytek jsem prokecal se známejma
Datum: 02. října 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel12517
 Kolečko: Byl jsem po odpolední,staval sem dost pozdě,jel jsem tam až někdy v 10 hodin.....proto sme se asi nepotkali....a taky moje tempo je dost rychlý.....možná sem tě přehlíd
Datum: 02. října 2011 14:55
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12414
 Uplně s tebou souhlasim, sou to pálky. Taky sem tam dneska byl.
Datum: 01. října 2011 20:26
 Přijde mi to taky čím dál horší, ale většinou se na 1-3 prodejce, co prodávaj levně, narazí. A nejvíc nechápu, že na těch burzách se vůbec nevyskytujou díly na hranatou čezetu. Jak je to možný? Prej je to snad nejběžnější motorka u nás a nesehnal jsem v Chotusicích vůbec nic...
Datum: 01. října 2011 17:59
 čau Stando nevím odkud seš... ale pokdu můžu poradit... tak jsou podzimní a jarní burzi v Brně na výstavišti.. tedkom je to 29.10 ( odkaz : http://www.motortechna.cz/indexgb.html ) jsou tam dobrý kousky a dá se tam vybrat iaz levno... jezdím tam každej rok a vždy jsem pořídil co jsem potřeboval.. tak to jen tak pro info... ať jezdí!
Datum: 01. října 2011 17:48
 Stando jakto že jsme se na burze neviděli?  Jinak já jsem koupil rám, kolo a blatník. Takže už můžu opravit tu 477 co mi brácha rozstřelil. Jel jsem tam na jistotu protože jsem ten rám měl domluvený s prodejcem, a taky jsem tam potkal dost známejch.
Datum: 01. října 2011 13:44
 mě pobavilo když překupník chtěl za posilube na čízu 1500 kč.. a borec vedle mi prodal posilube i s kartrem za kilo
Datum: 01. října 2011 13:41
 poslední dobou mam s těma burzama problém.....když jedu shánět hlavy,tak nejsou a ty co jsou tak za ně chtěj moc...takže vyhádam 2-3hlavy po 150,- a jsem štastnej.....podruhý jedu shánět kartery....kartery nejsou....a těch pár co tam je tak zase za ranec.....tak zase prolezt celou burzu,vyhadát dvoje po 300,- a nasranej domu.....dneska jedu shánět válce a nejsou.....ale pro změnu všude kartery a hlavy za rozumnej peníz.....a když jsem je sháněl tak nebyly.....no prostě pech.....ale sem štastnej že mam co sem potřeboval....válce pro novou éru vývoje....kdyby někdo chtěl,mam nějaký upravený dvoukanály,myslim že i s pístama,ale určitě by chtěly výbrus,nechal bych je za rozum....s érou vysokootáčkovejch válců končim......stačí písnout na mail....
Datum: 01. října 2011 13:33
 a bude hur,,, lebo kazdej si mysli ze ma poklad,, musi smer strakonice,,prej je to guttt,,, drzim palce
Datum: 01. října 2011 13:00
 Zdar draci, mám problém  Ulomil se mi kus pístu, jak jsou dole na pístu takový ty dva zobáky, tak ten spodní se mi prostě celej za jízdy urval  No a k problému, předpokládám že kousky pístu se dostali do prostoru u kliky, jak je z toho dostanu ven ? Jde to z toho dostat, aniž bych musel pulit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:16
 ale pořádně a hned vysušit!!!
Datum: 03. října 2011 20:16
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12515
 S tím proudem vody to zní dobře  Díky
Datum: 02. října 2011 22:02
 mě se rozletěl píst a řešil jsem to tak (protože jsem za pár hodin jel závod) že jsem motorku postavil aby byla z kopce,zadní kolo cca 1 metr vysoko,sundal válec a zbytek pístu a proudem vody jsem to celý vypláchl a fénem vysušil....
Datum: 01. října 2011 22:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo jo to nasere ,sám to znám.Před pár měsíci se mi přidřel motor a kroužky byly na padrt namletý u kliky takže jsem celý motor který jsem na jaře generálkoval musel ještě jednou rozhodit a vyčistit
Datum: 01. října 2011 14:52
Jméno: anonym
IP: uživatel12492
 zkusit vytřepat, nic jinýho mě nenapadá, shodit motor z rámu, hlavu pryč a zkusit vytřepat  moc bych sice na to nesázel, myslím že půlit budeš muset
Datum: 01. října 2011 14:21
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel11956
 Zdar draci... Mám problém s mojí jawou 125 dandy...Když jedu díl třeba těch 100 Km/hod tak jakoby začne cukat, jakoby tam nešel benzín pochvilce když jí nechám jet bez plynu to je zase chvilku v pohodě...Měnil jsem svíčku, koukal jsem na nádrž a kohout a bezproblému, filtr na vzduch taky ok tak mě napadá jedině že problém bude vevnitř...Má vůbec plovák, nejspíš asi jo, jen se ptám..Chtěl bych to rozebrat ale bojím se toho , to není fichtl že šáhnu do police a mám jinej karbec...Díky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 16:07
Jméno: peta
IP: uživatel2970
 Zdar,měl sem podobnej problem na travelu,byla to vymlácená fajfka.Jinak rozebrat karbec se vubec neboj,je uplne jednoduchej,jak na fiku.Zkus povolit dole na karbecu vypušták,jestli poteče nějakej bordel.
Datum: 10. října 2011 16:07
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel12434
 Omezovač to být nemůže, protože by to dělalo pokaždé a při stejné rychlosti...Mě to dělá jen občes tak na pulku nadrže a někdy v 110 někdy ve 100 a i když to nechám pomalu spadnout na nějakejch 60 km/h tak to stejně nejde vytočit
Datum: 03. října 2011 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 To neni rozbitý.......to je omezovač
Datum: 03. října 2011 14:35
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 Ahoooj mástři,  když mi jde málo benzínu do karbecu tak na kolikátej stupeň mám dát jehlu?  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 14:30
Datum: 02. října 2011 14:30
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Na žádnej! Seštěluj dotíkáni
Datum: 01. října 2011 18:14
 na čtyřiačtyřicátej.předpokládám že je tohle vtip...
Datum: 01. října 2011 11:58
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Zdar,mám Jawu 21,po kompletním GO motoru,karburátoru atd.Ale nechce mi startovat,nevím proč,mimo hlavu hází jiskru a když jí tam dám tak nedává jiskru,indučku sem vyměnil,šteloval sem odtrh a předstih a pořád nic.Prosím poraďte co s tím může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:39
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Už startuje,jen sem vyměnil kladívko.
Datum: 01. října 2011 18:39
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 fajka bude podle mně dobrá,skusil sem jich aspoň 10 co mám doma a s každou to venku na svíčce jiskru dávalo pokaždé, taky mě napadlo jestli to nebude kondenzátorem
Datum: 01. října 2011 12:42
 při špatné faji to nehází jiskru vůbec nebo opravdu vyjímečně při nějakém záchvěvu
Datum: 01. října 2011 11:28
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 To sem měl taky svíčka a fajfka
Datum: 01. října 2011 11:15
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 ok skusím jinou nebo koupím novou
Datum: 01. října 2011 11:05
 přesně tak..pod tlakem jiskru neháže
Datum: 01. října 2011 10:50
 svíčka...
Datum: 01. října 2011 10:11
Jméno: jirka
IP: uživatel7674
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/565887-50-23-mustang.html zajímý to produkt jawy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 0:25
Jméno: Mrtvej John
IP: uživatel12514
 a u ceny tam má asi nulu na víc
Datum: 01. října 2011 0:25
Datum: 30. září 2011 23:27
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo jo prodává to tady typek z dediny pěknej bastl.Si radši měl sehnat 20ku,toto je šílenost
Datum: 30. září 2011 22:42
 draci zmenil sem nakupni kolecko,, zkuste a napiste zda je to ok,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 17:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ted jsem to objevil... Mne se to zamlouva.
Datum: 01. října 2011 17:57
 jojo je to dobrý
Datum: 01. října 2011 10:18
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 zdar draci,chci se jen zeptat kolik muzu jet s mustafem kdyz zajiznim 1 vibrus??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 11:37
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 mam Mogul TSF a dvoukrouzkovi pist
Datum: 01. října 2011 11:37
Jméno: jawka
IP: uživatel11232
 lechtat to pul plynu, jen aby to vzalo vyšší kvalt alepon 2 nadrze a pak lehce pridavat, az kolem 500 km to je nahrubo zajete jestli mas original a trikrouzek, jehlu na co nej. bohatost a 1:25 mazat, cim horsi olej tim driv zajete a fakt ze zacatku setrit, kratke projizdy, zastavky a nechavat schladnou a jet zas dal, tak to delam ja a neni problem .....
Datum: 30. září 2011 21:39
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 zdar chlapi koupil sem si naturál 98 o3 oktany víc nezkurvý mi to motor ? mažu 1:30 mogul tsf a zvýšý se trochu výkon ? nechcy žádnej tuning jen aby to líp zvládalo kopce bez podřazování díky a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:05
Jméno: jawa21
IP: uživatel12631
 Zdar borci.Jawo05 co tu kecáš za blbosti že leteckej benzín má 130 oktanů?  DD Leteckej benzín má kolem 85 oktanů.A čím máte větší oktanové číslo tak máte větší kompresi=vížší výkon.A taky klesá spotřeba.
Datum: 21. října 2011 19:05
 Hoši vy furt řešíte co se stane pojede lip atd proč furt chcete dělat z fika zavodni stroj ja si ten kopec klidne na tu dvojku vyjedu a vubec se mi nic nestane zlatý standa a jenco
Datum: 07. října 2011 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 shrek: ano u 2T musíš uvažovat objem válce od chvíle uzavření výfukového kanálu  rozumíme si,to jsem rád.....
Datum: 03. října 2011 20:43
 jawa 05 rozdiel rozhodne budes cítit aj ked nebudes mat upravený motor, lebo na čistý 100-102 oktanový benal + olej fichtla NENAŠTARTUJEŠ!!! to sú moje skúsenosti, vypustil som benal z plne funkčneho mustosa nalil som shell VP.R. a nemal som sancu ho nastartovať! do frasa pochopte to! dobre si to písal odolnosť voči samozápalu, respektívne potrebujes k tomu urcitý kompresný pomer aby si to vôbec v motore zapálil, fichtl na to nemá
Datum: 03. října 2011 20:31
 díky stando  jestli tuším správně tak u 4T se komprese neztrácí přes kanály ve válci, ale to je moje teorie
Datum: 03. října 2011 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 shrek: uvědom si rozdíl v kompresním poměru 2T a 4T motoru ......na tvém motoru s teoretickym kompresnim poměrem 13:1 je reálný kompresní poměr nějakých 8:1 .....takže tam per Naturál 95 a buď v klidu
Datum: 03. října 2011 14:38
 na jednom fóru jsem četl (jednalo se o tuning Š120) že jednomu stupni komprese odpovídá a je nejlepší 9-10 oktanů, což si myslím že by se dalo aplikovat i na fichtla....Dotaz na zkušenější : mám 12,8:1 takže kdybych použil palivo o 115-125 oktany řekněme že by to šlo poznat při jízdě? v peněžence ano  jezdím normální 91 a nemám problémy se samozápaly a nějakým vadnutím... Dík
Datum: 02. října 2011 18:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Oktanové číslo vyjadřuje ,,odolnost,, paliva vůči samozápalu. (Chemickou podstatu tu nebudu rozvádět). Čím je větší, tím je vyšší i odolnost a kvalita paliva při hoření. Jestli nemáš motor v nějaké vyšší úpravě vhodné pro závody, tak nemáš šanci poznat rozdíl. Při použití paliva s vyšším okt. číslem se ti lépe mísí palivo se vzduchem při kompresi, dochází k lepšímu spalování... Takže mistři ladiči, rozdíl poznáte pouze ve chvíli, kdy budete do fichtla lejt letecký benzín s 130 oktany.
Datum: 01. října 2011 21:58
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Ty si chytrolín matouši mysli si co chceš  ty tvoje žvásty cenil bych si kdyby si řekl něco smyslu plnýho ale tohle ? to mi řekne i deseti letý dítě
Datum: 01. října 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Ano....pokud máš závodní motor na špičkové úrovní,tak je potřeba palivo o více oktanech.....přecejenom ty kompresní poměry si o to říkaj....ovšem až do nějaké teoretické komprese 12:1 se bezproblému dá jezdit na Speciál 91.....Naturál 95 ideální....hraje tam roli objem spalovacího prostoru,vrtání válce a výška výfukovýho kanálu......
Datum: 01. října 2011 12:26
 Placebo efekt...
Datum: 01. října 2011 12:20
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 tak musim vyvrátit vše co říkaly že výkon klesne ba naopak kvalty jdou pěkně za sebou to co sem jezdil na 2 kopce ted vyjdu na trojku sice jen tak tak ale není problem krásně startuje a zdá se mi že je i tiší 100 oktanu už by ten rozdíl asi byl ale ale u 98 výkon neklesá ba naopak
Datum: 01. října 2011 12:16
 ono s tim lihobenzínem je to ještě trochu jinak. na ten je tušim ještě potřeba větší tryska. mimochodem jsem se doslechl že kdo jezdí na lihobenzín a nemá ho napsanej v techničáku jako palivo schválený výrobcem, dopouští se danovýho ůniku. ale možná to je kec, ničim podložený to nemám...
Datum: 01. října 2011 12:06
 žasnu
Datum: 01. října 2011 11:08
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Zkrátka je to o kompresi, když nějak upravíš motor, tak si tam lej co ti příjde nejvyšší oktan, ale původně je to BA 84.
Datum: 01. října 2011 11:03
 áha... no aspoň jsem se přiučil  protože jsem právě slyšel, že to někdo nalil do 250 a že to nemá takové výkony... to by potvrzovalo to, co se tady říkalo
Datum: 01. října 2011 10:33
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12515
 E85 nemá 85 oktanů, znamená to 85 procent ethanol a 15 procent N 95....Má to něco kolem 108 oktanů..
Datum: 01. října 2011 9:48
 jenco: takže když na 84 oktanový jede nejlíp, tak by tomu sedl nejvíc ethanol 85?? tomu se mi zas až tak nějak nechce věřit
Datum: 01. října 2011 9:32
 věřte standovi a jencovi. mám stejný zkušenosti jako oni. v želvím pávru jsem nakonec myl rozpůlenej motor a byl jsem rád že jsem pro to našel nejaký využití. a to se nedá říct že bych na to neměl kompresi  )))
Datum: 01. října 2011 9:09
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 No mě řikal jeden chlápek u garáží co tam chodí leštit favorita, že leje do babety a 21 čky natural 98 a že to jede mnohem líp. Babeta na to prej jede o 10 víc než na natural 95! No moc se mi tomu věřit nechce, je na čase abych to vyzkoušel
Datum: 30. září 2011 23:56
 Na 98 jede o 10 km/h víc než na 95  , to bude určitě pravda... Já kupuju 95 a nevidím důvod proč kupovat více oktanů, výkon to rozhodně nezvýší... Někdo zase hledá koně, kde nejsou, že Dandiku
Datum: 30. září 2011 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Vim že tu často hodně teoretizujeme....ale i tak...v tomhle případě jděte s teoriema a encyklopediema do háje zelenýho......kecy,kecy,kecy.....chceš aby ti to víc jelo.....sežen si starej Speciál 91,červenej,olovnatej,voňavej.....a pak nám tu vysvětli proč je to v rozporu s teoriema a encyklopediema......nebo si zkus Vervu do seriovky.....jediný co se stane,že to začne jít tupě,víc se to hřeje,víc to žere a ta modrá sračka z benzinu zalepí všechno kudy proleze......howk......prej encyklopedie.....takovej už tu dlouho nebyl.....
Datum: 30. září 2011 22:52
 dandik: Neraď Jencovi nějaké encyklopedie chlape  Taky je důležítá spíš ta zkušenost, kterou Jenco má  A mě to jede nejlíp na 91 speciál...
Datum: 30. září 2011 22:46
 ja to mám vyštudovanú... ty s neukončenou základnou školou mi nemluv. nehladaj výkon tam kde nieje..
Datum: 30. září 2011 22:36
 mal som to miešaný s benzinom 95! do mustanga som nalial iba čistý VP.R. a jednoducho to nešlo naštartovať! hovorím kto tomu neverí nech si to vyskúša...
Datum: 30. září 2011 22:29
 jenco nemas pravdu tak moc nemluv... radši si nejdříve nastuduj nějáké encyklopedie
Datum: 30. září 2011 22:26
 bohuzial v minule som natankoval shell VP.R. fichtl akurát som cítil z valca 2X vačší mechanický hluk... lepsie to neslo! a za 50km mi roztrtkal silikon medzi kolenom a výfukom ale to asi tvoj kamarát necítil na poliach s deravým výfukom   .... pak vyštuduj automechaniku.. tam ti to naucia
Datum: 30. září 2011 22:25
 Tak to se asi trošku mýlýš kamrád nalil do jawi 21 100 oktanu a lýtalo to jako drak ! ale 100 oktanu mi přilo moc tak sem si koupil jeno 98
Datum: 30. září 2011 22:12
 vyššie oktánové číslo znamená ze ťažšie horí ten benzin, čím je to číslo mensie tým líp to jede.... ked tomu neveríš tak si natankuj do toho shell V-power racing a fichtl ani neblafne  nemá na to kompressie... fichtlácký motor je konštruovaný na 84 oktánový benál... a aj 95 je dost na hovno.
Datum: 30. září 2011 22:09
 Jo a jak si přišel nato že to sníží výkon
Datum: 30. září 2011 21:33
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 i love mogul TSF
Datum: 30. září 2011 21:28
 znízí ti to výkon....
Datum: 30. září 2011 21:15
 Motor je maximálně valděnej hladina ok jehla na druhym od zhora předstih štelovanej za běhu jedná se o seriovku
Datum: 30. září 2011 20:47
 co by se ti na tom kurvilo, když je to zvyklé jezdit na ředidla apod hnusy... :-/ ale pochybuju, že by ti to nějak přidalo na výkonu... radši polaď motor...
Datum: 30. září 2011 20:17
 Zdravím! teraz to konkrétne nepotrebujem ale zaujíma ma že ako vymedziť vôlu predlohového hriadela? na ktorú stranu je treba dať vymedzovaciu podložku? je tu niekto kto stým zaoberá a kto by mi vedel napísať konkrétnú predísanú vôlu či toleranciu? Ďakujem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 13:01
 z 3/4 případů vznikne vakl na straně přeskakovacího pastorku a většinou vlivem toho že se vložka pružiny zalisuje hlouběji do kolečka a tím vznikne ta vůle....takže tam vymysli podložku a zkontroluj jestli ti ta miska pružiny nezajela dovnitř a zda je pevně zalisovaná
Datum: 01. října 2011 13:01
 a z ktorej strany je to treba vymedziť? alebo je to jedno?
Datum: 01. října 2011 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 když to řeknu blbě,tak to vymezíš novym futrem.....aaa nebo rozumnou podložkou z rozumnýho materiálu.....axiální vakl tam nesmí bejt....pak ráda vyskakuje trojka
Datum: 01. října 2011 12:28
 ja som uz mal vseliaké fichtlárské motory nejaké tam mali vymedzovaciu podlozku,
Datum: 01. října 2011 12:18
 tam jsem to nikdy nevymezoval
Datum: 01. října 2011 12:14
 prepáč, fichtl
Datum: 01. října 2011 12:06
 u jakýho motoru??
Datum: 01. října 2011 11:59
Posl.aktualizace: 30. září 2011 23:07
 Díky, to jsem chtěl slyšet
Datum: 30. září 2011 23:07
 nemusi
Datum: 30. září 2011 21:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Zdaj borci... jaká je hodnota dvou vyfuků na jawa 250/353 i skolenem a maticí na válec? Vejfuky jsou nepobouchane taktéž i kolena  dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 20:10
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tak 600kč
Datum: 30. září 2011 20:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo jo  no tak ja nevím jak bych ho popsal  no proste 40 let provozu  takže se to blejskat nebude  stačí mi plus mínus cena
Datum: 30. září 2011 20:06
Jméno: aehae
IP: uživatel11925
 záleží také na stavu chromu draku
Datum: 30. září 2011 18:50
|



|