Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 A JE TO TADY,, Ceska posta zdrazuje baliky,,, http://www.novinky.cz/ekonomika/245790-posta-zdrazi-posilani-baliku.html, fichtlkramek i tak pri zdrazeni baliku,, bude stale mit standartni postovne 100kacek,,dokud se to bude moct utahnout ale 10kc je fakt uz velek zdrazeni,,,, a ke vsemu ted poslednich 14 dni posta hapruje a dodava pozdeji o den ba dva,,, je v tom chaos
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 jo je to zlý....mladá se díky bohu už prokousala z balikový přepážky na pokladnu+zástupce vedoucí a už přes ní nějde ten milion baliků,ale stejnak.......ten nátlak.....a pošta je na půl státní podnik  proto to uzavírání produktů....dřív tam byl klid.....ale byly finančně v prdeli....pak dostali injekci a musej makat jak šílený......
Datum: 29. září 2011 12:25
 tak prot me púorad neco nuteji,,narodil se sesa a hned slunicko,, pak penzijko a ted pres stavebko,, tak jsem se omluvil ale rekl sem ze nemam zajem,,a oni na me prej spolehy,, ze na to meli uz jen jeden den,
Datum: 28. září 2011 22:22
 přesně jak píšeš Stando..Pořád uzavírat produkty a jakmile to nesplníš tak tě sebeou až 20% z platu nebo kolik...
Datum: 28. září 2011 21:51
 ty vol stando,, uplnme co pises mas recht,,, ceska posta je fakt dot na natlak zamestancu,,to vedeni je strasne,,je to podnik statni a pritom to vedeni je jako kdyby to makalo pro viktora kozeneho,,vubec mi hlava nebere,,chudaci lidi,,docela je lituji ty zensky u prepazky ,, tak at tvoje mlada to prezije a pocka jeste nejaky ten patek,,, stat nemam penize a tak co njdrive se posta bude prodavat,,tak jako to udelali s cezem,, a to prej ze kdyz bude temelin,,tak zeman hlasal,,bude levnejsi a kdyz ne tak se nebude zdrazovat
Datum: 28. září 2011 18:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U nás pošta funguje v pohodě, když jsou auta venku zazvoní, když me, tak to hodí automaticky k babče, co byslí kousek od nás. Takže super...
Datum: 28. září 2011 13:04
Jméno: standa
IP: uživatel4099
 mladá dělá na poště-na přepážce- a sám to vidim......furt je zničená........lidi sou na ně hnusný,doručovatelky blbý,furt nějaký problémy,neschopná vedoucí,psychyckej nátlak ze strany manažerskýho vedení kraje,furt uzavírat produkty koaličních partnerů,furt si hlídat prachy......no je to hrozný....ale buďte v klidu.....ostatní služby nejsou o moc lepší......dělam na úseku zásobování výroby válcoven a děně mi projde rukama 50 baliků......a deně je s něčím problém....a ta vaše zmiňovaná PPL je víc průserová v záměně baliků jak pošta....jediný co vždy klaplo bylo DHL a Geis...ty jsou spolehlivý.....ale Pošta,PPL,DPD,GLS,Toptrans.....marný mluvit....a tu PPL bych vyzdvihnul asi jako tu nejproblémovější službu......ta pošta je zlatá.....sice mi úplně rozčiluje,že tady ve městě ani nezmáčnou zvonek a už je výzva ve schránce a člověk honí balik po celym kladně......ale na vesnici jsou to doručovací služby A1 úrovně.....
Datum: 28. září 2011 10:58
 chodim na poštu každy den, jednam s vedením okresu, už jsem zažil několik lidi co přislo a zas odeslo,,, posta je nejlepe prospevujici podnik statni hned po cezu a po lesych a pritom na lidi prdi,, jen co vidm predasi, zadny dovolenky atd
Datum: 27. září 2011 21:52
 Přesně..Navíc máma dělá administrátorku, že jezdí po skoro celym okrese a zastupuje za lidi co sou nemocný a tak..Ale přitom si většina z nich veme dovolenou..Takže máma musí bejt furt k mání a i když má nahlášenou dovolenou, tak jí dva dny předem zavolaj že jí potřebujou že si někdo vzal dovolenou... Nechápu myšlení český pošty, nejdřív spoustu lidí vyhází a pak nemaj nikoho na záskok,
Datum: 27. září 2011 21:02
 jo když nedaj peníze a dovolenou tak se není čemu divit....dovolený nedávaj kvůli tomu že nemají náhradní osoby protože je vyhodily takže prostě vás nikdo nemůže zaskočit a brigádníky berou jenom o prázkách a většinou se ten brigádník na to vysere....
Datum: 27. září 2011 20:38
 Moje máma je taky na poště a hrůza, pořád snižujou platy, ruší pošty a nedávají dovolený...
Datum: 27. září 2011 20:04
 poštu nemá cenu komentovat... prostě zlaté PPLko, nebo jiná zásilková služba...
Datum: 27. září 2011 19:52
 presne,, ona to takova svanda nei pracovat na poste a to pracujou pro stat,,pac postaje statni,,,takze kdyz nejsou lidi ohodnoceni penezi,tka se nedivte ze na to prdeji,,sesa
Datum: 27. září 2011 19:34
 moje mama pracuje na poště a je to doopravdy bordel.... nejen že vychazují pracovníky a slučují pošty do sebe ale těm co zůstanou ještě sníží plat... nikdy se nestante poštákem.....
Datum: 27. září 2011 19:24
 njn česká pošta je nejvíc na hovno to už líp skoro vyjde to poslat PPLkem
Datum: 27. září 2011 18:09
 Čau, zatím marně sháním na motorku Jawa 50L Mosquito na přední kotoučovou brzdu nádržku na brzdovou kapalinu (přední pravé řidítko, spojeno s uchycením páky přední brzdy a zpětného zrcátka).
Pokud někdo má nadpočetnou nebo použitou, ale funkční, ozvěte se. Díky Jiří
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 14:43
Datum: 27. září 2011 14:43
 čau, mam čz 175/450 kross. Mam spojku ferodovou, ale rikam si jestli to na krosku neni horsi nez korek. Na normalní ježdění je to skvela vec, ale na krossku? Abych ji nespálil hnedka- nvm kolik vydrži nešetrnýho zacházení- dlouhý prokluzoání spojky, stavění motorky na prdel atd. Ze bych to jeste rozdelal a dal tam korkovou, nez zacnu jezdit. Pls poradte mi vaše zkušenosti a doporučení. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 19:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Právě že ferodo lamely jsou odolnější. V Kozmicích se mi povedlo zlikvidovat korky během 2 jízd, ferodo zatím vydrželo...
Datum: 27. září 2011 19:30
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci mozu dát na čz 175/477 hlavni trysku 69 ? jestli to pojede ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 23:02
 na nízké otáčky možná...pak asi ne...má tam bejt 93...
Datum: 26. září 2011 23:02
 uz mi draci pisete min tri dny ze cekate na zasilku s fichtl kramku,, a ja ze uz jsem to davno posal,, posta nejak ted hapruje,,, tak budte trpelivi,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 22:16
Posl.aktualizace: 27. září 2011 18:25
 ale teda fakt mazec kloubouk dolů kluci
Datum: 27. září 2011 18:25
 kurna jak ten tam na tom začátku pro fičel to jsem hend musel si vrátit zpět jestli sem i to nezdálo
Datum: 27. září 2011 18:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 2010 som z nimi bol osobne na šírave to mi je iná banda  foto z prichodu z Kazachstanu rovno na zemplinskú šíravu každý menil ložiská v kolesách 
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.151195574907462.28248.100000510615931#!/photo.php?fbid=151195898240763&set=a.151195574907462.28248.100000510615931&type=1&theater
Datum: 27. září 2011 8:39
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli potřebuju řidičák na babettu jednorychlostní... všichni mi tvrdí že nepotřebuju tak bych se na to chtěl zeptat... Předem diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel12494
 před týdnem jsme ti řekli,že potřebuješ......holt je to blbý.....ale opětovnym vloženim dotazu nedocílíš toho,že se změní legislativa a někdo ti odpoví kladně.....joooo mužeš jezdit na babetě bez papírů....zkus to zas za týden,třeba se změní legislativa.....!
Datum: 27. září 2011 16:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 omyl, to co tvrdí anonym platilo jen pár let, nyní už to funguje opět jako dřív, tzn. s B automaticky získáváš i Am (nikoli naopak  ) Na babettu řidičák samozřejmě potřebuješ, stejně jako povinné ručení sjednané na číslo rámu (když nemáš TP alias tu kartičku)
Datum: 27. září 2011 12:29
Jméno: anonym
IP: uživatel12492
 To ti tvrdily zřejmě proto, že máš řidičák na auto a dřív si dostal automaticky k řidičáku sk. B aji sk. Am (to je právě babeta atd.) bphužel dnes, už si musíš udělat zvlášť řidičák sk. Am
Datum: 27. září 2011 11:57
 kdo je to "vsichni" ??? nejaci 12ti leti kamaradi?
Datum: 26. září 2011 21:37
 jo potrebujes aspon ridicak skupiny am bo na auto
Datum: 26. září 2011 21:35
 potřebuješ
Datum: 26. září 2011 21:34
 čau mam taky problem s čz 125 urvalo se mi plynove lanko tak sem ho zkratil o 1 cm a dal na šroubek a ted nevim jak mam seštelovat prožže to furt zabira aja nevim co stim přeedem diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 20:54
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 už sem o zjistil tam neni orgo lanko a to je kratši tak sem musel vic skratit bowden š šlape jak ma jen mě sere dobijeni baterky
Datum: 27. září 2011 20:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ale na tom prostě neni co štelovat... maximálně si to mužeš povolit nebo utáhnout na víčku karburátoru, nic jinýho k laborování na tom prostě neni... pak jedině, že bys to měl někde skříplý, případně lanko roztřepený apod.
Datum: 27. září 2011 16:18
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 bouwden teš ale nevim jak to sštelovat? když to nakopnu tak to řve chcu jet a mužzu jezdit bez plynu tak neim jak to vyštelovat aby to nerobilo. bouwden je zkraceny o 2 cm a lanko o 1 cm\r\n
Datum: 27. září 2011 7:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 snad nejseš takovej vocas, že bys zkrátil jenom lanko a bowdwn ne, ne? ja jen tak pro jistotu
Datum: 26. září 2011 22:28
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 no ne kamoš to teš udělal a jede mu to krasne ale nechce mi řict jak to vyšteloval tak pii jestli někdo nevi.
Datum: 26. září 2011 21:44
 překvapivě je to tim že si zkrátil to lanko!  Bože...
Datum: 26. září 2011 21:39
Posl.aktualizace: 27. září 2011 12:55
 Jo, určitě se ozvu, díky. Fotky jsou Alešovi, snad mu to nevadí  .
Datum: 27. září 2011 12:55
 tak teď koukám že úplně neni moje, ale fotil sem téměř stejnou
Datum: 27. září 2011 12:36
 připomeň se mi o víkendu na mail, zkusim ti to změřit (když už je to koneckonců moje fotka co tu vystavuješ..)
Datum: 27. září 2011 12:31
Datum: 26. září 2011 21:23
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 draci,jak zapojím blinkry na mustanga .děkuji za opdověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 20:08
 Já se takhle v elektrice moc nevyznam... Ale tak nějak bych to měl zvládnout..Teď jen počkat na toho mustafa.
Datum: 27. září 2011 20:08
 já si dělal celou elektroinstalaci na mustangovi podle sebe.... párkrát jsem na to schéma koukl ale jinak sám... samozdřejmně mám svoje schéma udělaný.
Datum: 27. září 2011 19:29
Datum: 27. září 2011 17:42
Jméno: HH
IP: uživatel10371
 diodou
Datum: 27. září 2011 16:59
 Čím by šel nahradit ten selénový a křemíkový usměrňovač? Nemůžu ho najít.
Datum: 27. září 2011 15:27
Datum: 27. září 2011 6:51
 Honda248: Jak jsi to udělal? Mohl bys mi kdyžtak poslat na mejl nějaký schéma nebo jak jsi to udělal? Teď kupuju mustanga a budu dost často jezdit po městě, tak sem uvažoval taky o blinkrech..
Datum: 26. září 2011 22:15
 tak prrrrrrr.... mám mustanga taky na blinkrech na 6V....
Datum: 26. září 2011 21:44
 no tak nejlepší bude, když ukážeš směr jízdy prostě rukou. musel by jsi to celý překopat na 12V baterku a to není zrovna jednoduchý, když na to nemáš znalosti.
Datum: 26. září 2011 21:36
 Je možné , že mam na origo karburátoru jikov na jawa 21 trysky s číslem 68 a (38) ? Ta 38 je nejistá,špatně čitelná, ale ta tryska vlevo od šroubku na seřízení volnoběhu, tak ta je určitě 68. Nikde je tu nevidím, že by se dali popřípadě koupit. Jsou to origo trysky či nikoliv? Popřípadě jaké jsou origo na tento karburátor. Někde jsem to tu četl , ale jak na potvoru to nemohu najít , tak píši. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 1:29
 když potřebuju něco ohledne nějaké motorky tak místo hloupeho dotazu automaticky stáhnu příručku!
Datum: 27. září 2011 1:29
Jméno: similbc
IP: uživatel12398
 neměl jsem jí, už jsem si jí stáhl.....díky........... a tu facku si nechte pro někoho jinýho
Datum: 26. září 2011 21:47
 kdybys nebyl lempl tak se podíváš do příručky nebo do popisu a zjistíš že trisky 68 a 38 jsou origo! takže si facku dej
Datum: 26. září 2011 21:25
Jméno: similbc
IP: uživatel12398
 nevim proč bych si měl dávat facku, ale někomu by pomohla studená sprcha.toho blbečka si nech.taky tě neurážím... trysku 38 jsem už našel v eshopu ale 68 nenašel.
Datum: 26. září 2011 21:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dej si facku za lenost a pak si stáhni návod k obsluze (třeba tu http://www.cezeta487.ic.cz ), všechno najdeš v technických údajích. Ty trysky bys tu v eshopu taky našel, kdybys nebyl tak blbej a línej!
Datum: 26. září 2011 20:09
Posl.aktualizace: 01. října 2011 17:52
 moc krásná!
Datum: 01. října 2011 17:52
 Krásná! Doufám že má i platné doklady, já mít moji 356 na papírech tak jezdím jenom na ni
Datum: 27. září 2011 19:45
 pěkna pěkná a cena ? určitě nízka ty vše splašíš skoro zadarmo ale jábyt tebou tak nevívm na čem bych měl jezdít dřív mě stačí fichtl a po vánocích enduro
Datum: 27. září 2011 18:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vypadá fakt pěkně,, gratulece  ....škoda, že už nemám doma místo, hned bych zase něco koupil
Datum: 27. září 2011 16:21
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 ano pěknéja vlastnim kawu 250/559
Datum: 26. září 2011 20:46
Jméno: čert
IP: uživatel12484
 pěkný stroj, jeden jsem vlastnil, ale mě tak přijde moc smutné, že se pořád, nekolik x roku delaly pořád stejné, až na pár detajlu, pokrok byl pozastaven,
Datum: 26. září 2011 20:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 luxus, co dodat.. se ti ta sbírka nějak rozrůstá
Datum: 26. září 2011 20:19
 Ježiš ta je nádherná  na kolik tě přišla ? fakt přenádherná
Datum: 26. září 2011 20:04
 To jo  Supr!
Datum: 26. září 2011 19:57
 Nádhera...Závist...
Datum: 26. září 2011 19:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ahoj, jaká je sací strana pístu? Chci ji na soustruhu ubrat o 2 mm. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 16:28
 Uprav raději sací kanál.....změnou/zvětšením plochy sacího kanálu docílíš daleko lepšího výsledku než "přečasováním" hrany pístu.....jen taková malá rada....abys pak nebyl zklamanej.....kdybys to chtěl udělat pořádně,tak se ozvi.....
Datum: 27. září 2011 16:28
Jméno: kubajzs1
IP: uživatel8498
 Zdravim, když budeš ubírat na pistu, tak ho zkrat na obouch koncích stejně, jinak ti pist vymydlí válec, jak bude nevyváženej
Datum: 27. září 2011 13:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 už to vím, mě šlo jen o to, jestli mám snížit i jiné hrany na pístu...
Datum: 26. září 2011 22:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkus použít hlavu, kde je asi sání u pionýra, kde asi bude ta hrana, která to řídí? A jestli na to sám nepřijdeš, tak si odpověď nezasloužíš...
Datum: 26. září 2011 21:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Běžte s vašema domněnkama víte kam... Chci od známého aby mi tu úpravu udělal a proto se snažím vše připravit na ten úkon, aby měl co nejmenší práci. Tak mi prosím poradte, a nechte si narážky na jindy. Má to tu být pokec, kde se řeší problémy a ne ......... ...... .... děkuji moc.
Datum: 26. září 2011 21:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Prodlužuju dobu sání, ale nevím, kde to sání je... Radši ten válec z 05ky prodej, uděláš nejlíp.
Datum: 26. září 2011 20:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 překvapuje mě, že někdo chce časovat píst a nemá představu kde má tento sací hranu..... ale budiž... stačí jen sundat karbec a mrknout se do válce a musí ti to býti hned jasné
Datum: 26. září 2011 20:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Místo posunutí sacího kanálu z pův. 66 mm na 68 mm odsoustružím sací hranu o 2mm. Dělám válec na j05 a upravuju časování.
Datum: 26. září 2011 20:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Proč to chceš dělat? .)
Datum: 26. září 2011 19:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 hoj draci jak se s páva sundavaj ty hadice z odrazkama na boku?? to je trubka jedna v kuse do ůčka??, nebo to je nák našroubovaný??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 18:53
 zdravím, mám dotaz. Nevíte důvod proč jse mi po nějaké době vyplatí díry co do nic hdávím kolky od rozety ( 3) a pak tam rozeta hýbe... mustang. diky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 21:46
 díky chlapi.. napravim to
Datum: 26. září 2011 21:46
 Dělalo mi to taky...včera sem to po roce zavařil...už to bylo tak vymlácený, že jeden kolík držel jen tak...zavař to je to nejlepši řešení
Datum: 26. září 2011 19:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Protože nemáš rozetu vsazenou do kola se silenbloky z gumy...
Datum: 26. září 2011 19:13
Jméno: Hanz
IP: uživatel7949
 Ahoj, měl sem tady nedávno dotaz na píst. čep a píst, bylo my řečeno že ho mám přilepit, ptám se jaká je tam teptota cca? Abych věděl jaký tip lepidla na ložiska mám koupit.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 19:43
Jméno: vn vcn
IP: uživatel11925
 rozhodne nepřilepovat!Popř vyměn horni futro na ojnici!leidlem tak stratiš kompres a nevyhneš se zbytečným starostem.Speciál lepidlo se využíva jen na ložiska dyž nechcou sržet v kartrech
Datum: 27. září 2011 19:43
Jméno: Joan
IP: uživatel11844
 Cuzz, potřebuji poradit. Mám Jawu 350/354 která dobílí ale špatně. Když přepnu na režim bez světel jen zapalování to musím vyhnat do maximálních otáček aby to dobíjelo. Mám starej původní regulátor na dynamu. Na uhlíky jsem koukal ale nezdá se mi na nich že jsou trošku na kraji oba naštípnutý. Rotor jsem čistil do červený mědi. Nevím čím mám očistit kontakty na to regulátoru šmirglem asi ne. nebo co mám vše pro to udělat aby to dobíjelo víc  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 20:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kontrolka ti toho moc neřekne, co takhle vzít do ruky multimetr a pořádně to proměřit, abys věděl na čem seš?
Datum: 26. září 2011 20:13
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 čau zajed do nějake firmy co se zabývá opravami potřebuje seřídit to rele, případně na soustru srovnat ten rotor
Datum: 26. září 2011 19:34
Jméno: Joan
IP: uživatel11844
 Nechci do toho dávat nějákej novější nebo nedejbůh elektronickej regulátor. Jsem pro původní díly.
Datum: 26. září 2011 16:16
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 cus kluci, jak to mate utesneni mezi vyfukem a kolenem? (pionyr 21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 21:34
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Švajc a je to! zavařit a zdar, pak přesto mám hoženou takovou ozdobnou matici z krku řízení na jawu 90 a vypadá to perfektně!
Datum: 30. září 2011 21:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mam stejný zkušenosti i s Paulinem (na číze, ale u fichtla to asi nebude takovej rozdíl), důležitý je dobře odmastit obě dosedací plochy..
Datum: 26. září 2011 20:14
 a ked si to zvaríš tak potom co? vajco? červený silikon tekasil 300 do 300°C to ti tam vydrží 3000km v pohode... potom okolo toho začne kvapkať olej ale doslova fučiť nebude.. rozhodne mnohokrát dlhšie vydrží ako azbestová šnúra..
Datum: 26. září 2011 17:42
 Svařený ceočkem
Datum: 26. září 2011 16:37
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2.html
Chcem sa opýtať či je jedno na aky motor to pojde myslim pionierovy či musi byť upraveny alebo je to jedno.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2011 21:23
Jméno: jawka
IP: uživatel11232
 pionyr 20,21,23 stejne jde to, mam tento polsky valec, musi se ale vsechno slicovat (je to hrozně nepresné) a dobře zajet a pak to tech 70 v pohode letí připrevodu 13/55 .....
Datum: 30. září 2011 21:23
Jméno: fichtl
IP: uživatel11232
 Zdar, fechtl mi hrozně řval, zjistil jsem že předchozí majitel vyhodil koncový tlumič ( mám doutník klasika), jak to nejak stlumit ? ale abych to moc neuškrtil ? nejake napady ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 17:44
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 dratenku tam urcite nedavej ja sem ji tam mel a nalitala me do motoru a to potom bil mazec  tak ja bich ti doporucil je nejleppsi sehnat novej vyfuk jednak kvuli vikonu a spotrebe. ale cim to stlumit nevim
Datum: 27. září 2011 17:44
 Drátěnka
Datum: 26. září 2011 16:39
|



|