slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  698  699  700  701  702  703  704  705  706  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel7949    
Čau, včera sem skládal motor čz 175 a píst. čep šel do pístu tak lehko že sem s tím mohlo ještě asi 2 minuty po nalisování točit? Je to normální ? Píst. čep je nový.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
V dnešní době se to hlavně vyrabí aby to šlo spasovat suvně.
 
 
Datum: 24. září 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
vdnešní době je to normální ty čůr... neuměj v dnešní době nic vyrobyt. Kup lepidlo na ložiska já kupoval v červený lahvičce stojí asi 250 Kč a normálně ho přilep do Pístu. Jak se píst ohřeje při jízdě tak se oka zvětší a čep bude volnější, časem ti to vymlátí díry jako kráva, samozdřejmě to jsou pak prdy na ložiska tak doporučuju něco stím udělat!!
 
 
Datum: 24. září 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: anafranil75      IP: uživatel12249    
Moja jawka 250 taha ako prasa,ale iba po urcite otacky, potom sa zacne kuckat. Po znizeni otacok je zasa vsetko fajn.. Neviete nahodou,v com by to mohlo byt? Diky za radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: anafranil75      IP: uživatel12493    
dik za odpoved.sviecka je nova, filter este pozriem,ale co ma zaraza,do priruby praveho vyfuku k valcu mi vyteka cerstvy prevodovy olej,tipujem ze klukovka niekde nasava,skusim vymenit gufera a ked to nepomoze,asi rozobrat..(
 
 
Datum: 27. září 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dusí se ti to co vzduch filtr čistej ? nebo to muže dělat aji svíčka
 
 
Datum: 24. září 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci dnes je ten den,,kdy malej sesa oslavil 2 bajecne roky,,, strasne to leti,,, skoro sem s tich dvou let nic nemel,,ale uz ho draka zaucuji a tak snad uz to bude jen lepsi,,, na pocet toho dne jsem si po trech mesici uklidil pracovni stul a po pul roce jsem si ten stul otrel od prachu,,,jak jsou dve deti na svete hned po sobe,,tak je to proste zahul,,, a to radsi nepisu,, ze nejdriv prace a pak rodina,, lebo workoholizmus je tezkej zivotni ulet :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12483    
Tak gratulujem tobě i malýmu....at se má k světu
 
 
Datum: 24. září 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
Zdarec, chlapi chci se zeptat, jak je to s těmi lékárničkami... Aktuálně mám tu 283/2009 Sb., ale údajně jsem slyšel, že od října má být zas nějaká nová či co... Nechtěl bych mít s policajtama problémy. Mám tedy koupit tu novou 2011? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Najdi si na netu složení motolékárničky a vybav si ji podle toho já to taky tak udělal a no problém
 
 
Datum: 24. září 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: anafranil75      IP: uživatel12249    
Nazdar draci, prosim vas, nevie nahodou niekto rozmery gufer pre J250/559? Na nete som to nikde nenasiel. Hlavne sa mi jedna o gufero pod rotor zapalka. Dik za info! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel12345    
nenašel, prootže jsi nehledal http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_559/katalog/panelka na kliku 25x62x8, pod řetežový kolečko 30x52x8
 
 
Datum: 18. února 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahod draci, zajímalo by mě jak je to s ježděním v zimě, na co si dát bacha, mám Pionýra po renovaci, takže si nemůžu dost dobře dovolit kolizi na ledu, jinak co proti soli a štěrku, pomůže Tlumex, svíčku hádám brisk 17 a ještě mě napadá, jak by se v zimě chovaly enduro pneu Mitas 2,75 - 16" a vejde se mezi přední vidle, vím, že drapák se tam nevejde. Díky za jakýkoly rady, snad až na tu, že v zimě je nejlepší nejezdit :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Myslel jsem právě na ten TLUMEX, ale mám alkydovou barvu a nevím jestli se to nesežere.
 
 
Datum: 25. září 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Já bych se toho a nebál a nic speciálního bych nevymejlel, maximálně ty šrouby natřít vazelínou jak už tu někdo zmiňoval., ale plechy ti nezreznou otom pochybuji, moje babička jezdila s pionýrem v zimě a oba dva blatníky byly furt jak nový a ráfky když opláchneš tak se nic nestane.
 
 
Datum: 24. září 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jestli budeš jezdit, tak si na předním blatníku z vnitřní strany zalep třeba silikonem takovou "drážku" jinak se ti v tom bude ta sůl krásně držet a s blatníku budeš mít cedník :-)
 
 
Datum: 24. září 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Počkej, chromy že by šli do háje, to je snad taky otázka údržby, pokaď ty ráfky a výfuk opláchnu a vysuším, tak se snad nemá co stát...
 
 
Datum: 24. září 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdil sem s crhoama namazenejma vazelínou, i ty napínáky..a nic mi nezrezlo..namaž to a jezdi si klidně po rybníku :-D
 
 
Datum: 24. září 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jestli máš chromy tak se snima rozluč. Svíčku N15C to mam oskoušený. Jinak ti vše co nemá barvu orezne jako prase každej šroub, napínaky řetězu....
 
 
Datum: 24. září 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bych v zimě na fichtlu nejezdil kde bude sníh tam to nepojede a kde nebude tam bude všude sul a bude to cákat akorát na motor plechy atd na to bych se vysral ale jinak ty mitasky se tam vejdou podle mě i do předu dyt bud je na fichtlu tento drapák jak píšeš nebo klasika
 
 
Datum: 24. září 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, v jaké lakovně poblíž ZLÍNA jste si nechávali lakovat fichtla, nebo nevíte o nějaké??? a popř. kolik za to chtěli. děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš Častulíka?
 
 
Datum: 26. září 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Ve vysokém poli u valašských klobouk je jeden lakýrník . Cenik ti nereknu . Ale je to borec
 
 
Datum: 24. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Forist28      E-mail:      IP: uživatel12482    
nazdar mám problém s mojim mustangom v karburátore je moc benzínu nejde nakopnúť , prosím nejakú radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: forist28      IP: uživatel12482    
ok dík , len teraz tam mám raz moc vela a raz málo neviem či nemôže byť vadný ten ventil na nádrži lebo neviem sa nejako pohnúť už som rozmýšlal aj nad tým že skúsim druhý karburátor.
 
 
Datum: 24. září 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jo pliskem
 
 
Datum: 24. září 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Forist28      E-mail:      IP: uživatel12482    
tím plieškom či ako?
 
 
Datum: 24. září 2011 7:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
tak sešteluj hladinu
 
 
Datum: 23. září 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: forist28      E-mail:      IP: uživatel12482    
ale normálne pláva keď to zhodím dole
 
 
Datum: 23. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel10178    
mas v karburatoru moc benzinu, je to tim že mmaš praskly plovak a on se nezvedne tak ti to pořad zaliva :-)
 
 
Datum: 23. září 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chtěl bych se vás zeptat,jestli můžu dát do jawy 21 asi 4 měsíce starý benzín s olejem,já mám strach ,abych nezadřel dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
pokud je benzín namíchanej s olejem tak se počase rozkládá a přestáva mazat jak má, pokud ten benzin už nevoní po benzíně tak to vyhod, pokud voní jako benzín tak je ok, měsíce je moc to už bude v pr.... smíchej ho alspon sčerstvím namíchaným benzínem !!
 
 
Datum: 24. září 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: lanz      E-mail:      IP: uživatel11667    
Na stáří benzinu ser. Já měl v manetu benzin 2 roky když jsem s nim ještě nemohl jezdit, vyjel jsem to a vůbec nebylo znát že je starej. A ke křovinořezu mám už tak 4 roky starej benzin v kanistru a furt na to sekám.
 
 
Datum: 23. září 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15 let starej benzín a jaweta sport....jediněj problém že olej usazenej na dně nádrže ale stačilo rozhýbat a po malé rozvičce to chytlo :-) samozřejmě na čerstvej benzín by to asi jelo líp ale i tak nebyl problém jet 60km/h...
 
 
Datum: 23. září 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kam by se ten olej jako rozpustil? ten olej v tom benzínu bude pořád..
 
 
Datum: 23. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
,Ale benzín ten olej za nějaký čas rozpustí a nebo ne?
 
 
Datum: 23. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdil jsme i na rok stary benzin s olejem a bez problemu... kdo ti nakukal takovou blbost že zadřeš? .... známej jezdí se svojim peugotem 405 na naftu 10let starou (v sudech) a taky bez problému.
 
 
Datum: 23. září 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: not specified      IP: uživatel4625    
zdarek všichni! mam takovy problem kdyz jedu na 3 a dosahnu urcitych otacek (cca 4000) motor prestane hazet jiskru a zacne vynechavat. zkousel jsem vymenit svicku, kondenzator zkontroloval jsem odtrh i predstih (oboji v normalu) prosim o radu dik moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2011 1:01
 
 
 
 
Jméno: peta      IP: uživatel2970    
Ahoj, z toho co pises si myslim,ze jiskru hazi porad,ale tim jak sis hral s karburatorem tak si zmenil smes,musis to zkusit doladit jinou hlavní tryskou.Karbec nejdriv tvori smes z volnobezny trysky pri malych otackach,pak prejde na hlavni-spatna smes-vynechava.Rek bych ze na tuhle trysku potrebujes vic vzduchu-zkus vycistit filtr,nebo ho sundat a uvidis co bude delat.Nebo holt mensi hl.trysku.
 
 
Datum: 02. října 2011 1:01
 
 
 
 
Jméno: not specified      IP: uživatel4625    
vsechno co jste mi tu napsali jsem zkontroloval ale furt nic... nemohlo by to treba souviset s karbecem? ja sem totiz na nem zvetsil difuzor na prumer 18mm a zvetsil jsem hl. trysku z 68 na 78.. po techto upravach jsem ho tam namontoval a zacalo to tak blbnout... jako kdyby jsem tam mel omezovac otacek :-D dosahnu urcitych ot. a svicka prestane hazet jiskru, tak trochu uberu otacky klesnou, fechtl zpomaly a zasem to pravidelne slape... ale jakmile se dostanu na urcitou mez tak to nehaze jisku...
 
 
Datum: 24. září 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
může chodit stuha kladívko
 
 
Datum: 24. září 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
kladívka jsou v jakém stavu? popř nejsou mastné?
 
 
Datum: 24. září 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
Měl jsem obdobný problém, že ve vysokých otáčkách to vynechávalo... Závada byla na uvolněné svorce na kabelu u indučky. Vibracemi se přerušoval obvod...
 
 
Datum: 23. září 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Jde ti tam dost benzinu?
 
 
Datum: 23. září 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdar pánové, nemáte někdo zkušenosti s touto úpravou: mám Babettu 207/300. Dá se na ní dát válec z modelu 210? Zdvih a vrtání jsou u obou modelů shodné. Bude ale pasovat slícování kanálů do kárterů ? Díky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: Marek Steiner      IP: uživatel6282    
Díky hoši za rady. Já mám karbec dell-orto ještě ve starší verzi. Koupím do něj větší trysku 52. A možná že díky dell-ortu nebudu muset opravoat kolínko karburátoru. Za pár dní mě přijdou všechny díly a uvidím!
 
 
Datum: 24. září 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Téměř před rokem jsme stejnou úpravu řešili zde: http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id167691.html
 
 
Datum: 23. září 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celý válec nepasuje.... já mám přelisovanou vložku z válce 210 do válce 207.
 
 
Datum: 23. září 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vol tady jeden Japonec dela do fichtllu a jeste u nemcouru ,,, http://1url.cz/iMJm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak Seso co ty fota do toho profilu furt tam nejdou nahrát
 
 
Datum: 23. září 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to už jsem četl to je borec jet s tím na dálnici
 
 
Datum: 23. září 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TY vol.....když sem viděl článek,že jeli z čech do Chorvatska k moři na pařezech,kroutil jsem hlavou a zároven tiše záviděl....protože to je supr zážitek.....machrovat tam na plážích s 555....to by kroatiáncí čuměli :-D ale teda jet přes celou Eurásii na mopedu......klobouk dolu.....to chce nejenom odvahu ale mít v tý palici i řádně vykradýno.....a taky fyzičku....zkuste si někdo jet na mopedu 100km na jeden zátah.....to tě pak musej sundavat a rovnat.....vim jak sem dřevěnej z péráka po hodině jízdy.....
 
 
Datum: 23. září 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
ten se teda projel :-D
 
 
Datum: 23. září 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: Nikuve      E-mail:      IP: uživatel12480    
Ahoj lidi, mám dotaz ohledně přední vidlice na babetě 210, nevím jak vyndat ty horní futra. Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
zdar draci! chcem sa spytat: mam pioniera(20) po renovacii a chcel by som ho nejako natlacit do evidencie. problem je ten ze od neho nemam ziadne doklady a ani stary TP. cisla na stitku sedia a v pohode prejde aj technickou. neda sa nejako prihlasit tak ze by mi nanho vystavili nove papiere a potom by som isiel na STK atd. za odpovede dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2011 7:37
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zajdi za tym co ti toho fichtla prodal (dal) a zeptej se jestly ty papíry nemá někde založený. pokud ne tak si budeš muset sehnat jiný a přerazit čísla.
 
 
Datum: 23. září 2011 7:37
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
čau draci mam čz 175/477 a furt mně to hodne dymi davam tak 1:40 a je to jak dymovnice. a mam jehlu aš na poslednim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
no tak to bylo na konec gufero na klice
 
 
Datum: 27. září 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
To by mě taky dost zajímalo :-D
 
 
Datum: 23. září 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde je ta ČZ 175/477?
 
 
Datum: 23. září 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tahá olej z převodovky......mezi blokama a nebo kolem kliky....to se často stává......vyměn gufera na klice a přetěsni bloky....snad to pomuže.....tohle určitě neni použitým 2T olejem ani jeho poměrem....
 
 
Datum: 23. září 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
ten od koho sem to kupoval rikal ze je to po vybrusu a ze ten motor stal 2-4 roky
 
 
Datum: 23. září 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12481    
477 se maže 1:50.. Pokud teda nezabíháš.
 
 
Datum: 23. září 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a tohle ještě bylo v pohodě... chvilku předtím sem se v tom dýmu málem ztratil ;-) jinak zvuk mi přišel oproti té 05 v pohodě, ale už to mělo taky něco za sebou... už má jiného majítelé, který se o to bude starat líp :-) resp. po opravách, ale jinak to bude drtit na závodech :-D
 
 
Datum: 22. září 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celý motor ti vydáva zvuky ako keby to chcelo rozsypať...
 
 
Datum: 22. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš ty máš problém niekde inde....... ja mazem s m2t 1:30 a menej než polovičku dymí...
 
 
Datum: 22. září 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
 
 
Datum: 22. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
M2T 1:40... pokud chceš aby ti to nedýmilo, lij tam kvalitnější olej ;-)
 
 
Datum: 22. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
k výměně gufera...
 
 
Datum: 22. září 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak to ti gratuluji...
 
 
Datum: 22. září 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: -Lukšík-      IP: uživatel9739    
čauves draci, mám takový problém s jednadvacítkou... Studená chytá na našlápnutí hned, ale....jen co se trochu ohřeje cca. 5 minut jízdy a chcípnu motor už ho nenastartuju. nakopnout nejde, roztlačit nejde. Vychladne a to samý se opakuje. Ale když mi to nechcípne, jezdí třeba půl hodin bez problému. Karburátor a nádrž vyčištěný, nová svíčka N15C. Zkoušel jsem i 14tku, pořád to samí. V čem by mohla být chyba? Napadla mě ještě cívka... Díky za všechny zkušenosti, rady..... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: -Lukšík-      IP: uživatel9739    
Tak už jsem přišel na závadu, paradoxně zase tam kde bych jí nečekal... V karburátoru byly jiný trysky. Oprava na 2 min mi zabrala asi tak tři dny. Ale, aspoň vim, že veškerá elektrika funguje :-) Stejně díky za typy ;-)
 
 
Datum: 28. září 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
jo to by dělalo v zimě taky nevěděl sem co už stim tak sem si koupil nový cívky zapalovací a světelný novej kondík kladivko a kontakt složil sem nový zápalko a bez problemu asi to byla ta cívka jak říká lukáš
 
 
Datum: 23. září 2011 9:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Nemáš "koplé" vínutí na cívce? řešil jsem podobný problém, ale s osvětlením... za studena to svítilo krásně, ale čím teplejší to bylo tím míň to svitilo, až jsem jezdil víceméně po tmě... zkusil jsem tedy napojit světla na externí zdroj abych vyloučil chybu v instalaci, světla svítily, tak jsem se podíval na cívky a zjístil, že jedna měla narušenou izolaci vinutí... stačil kusek izolačky a svítí zase jako nový... takže to zkus podobně, místo cívky zapoj zdroj (buď nějakou baterku, nebo PC zdroj) a uvidíš :-) jak to pojede, tak je to cívkou, jak ne, tak chyba je jinde ;-)
 
 
Datum: 22. září 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,dnes jsem rozjel moji jawu 550(pařez) po G.O motoru a vůbec mně nedrží volnoběh prostě ji nastartuju a tak po 5s hned zdechne i když držím plyn na maximum.Čím to může být?Mám na ní tento originální levostranný karburátor jeho označení je 2912http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/motor.htm.Co se na něm dá seřídít?Ale všiml jsem si toho jak vede od palivové kohoutku benzínová hadička že je v ní bublina vzduchu.Může to být tím?Zkrátka karbec nasává tu bublinu.Co s tím jak to mám udělat aby tam nebyla?Moc díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíše bych řekl že tam neteče palivo.....bublinka je bublinka......tu bych neřešil.....a pokud už zajistíš dostatečnej přísun paliva do karburátoru a furt to bude zlobit,tak je asi chyba někde v karburátoru......určitě bych ho celej rozebral,vykoupal a vyčistil v technickym benzínu a vyfoukal kompresorem.....pak bych se zaměřil na trysky a věci okolo....taky třeba jestli neni ucpaný sítko vzduchovýho filtru.....
 
 
Datum: 23. září 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12479    
Čus hele je možný že je to tim měl jsem podobnej problém tu hadičku dej co nejkratší přímo do karbce a vyčisti si ten kohoutek když tam pomalu dotejká béno tak se tvoří bublina a nezbavíš se jí až to uděláš napln tu hadičku benzínem a pak hned napoj na vyčištěnej kohoutek aby tam ta bublina nebyla a pak to skus doufám že ti to pak pofachá.
 
 
Datum: 22. září 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Čau Seso chtěl bych se zeptat,kdy budeš mít ty sponky do toho sedátka,jak zapadají do hrotů sedátka,do jawy 21 díkec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty sponky si udělej z paprsků do kola funguje to taky a docela spolehlivě
 
 
Datum: 22. září 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso jak to vypadá s tou červenou brašnou na Jawu 21, co jsem si objednával a co se ještě vyrábí? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
fuj to sem se lek.. taky ji do budoucna plánuju, dík za info
 
 
Datum: 23. září 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel10585    
Tím jětě vyrábí bylo myšleno, že se ještě dělá a proto není skladem, čilivýrobce jí ještě nedodal. Jen pro vysvětlení.
 
 
Datum: 23. září 2011 9:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨ne to se bude delat i nadale
 
 
Datum: 22. září 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jak "ještě vyrábí"? jako že maj s výrobou brzo skončit?
 
 
Datum: 22. září 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelej objednavku,, prisit tyden by mely ti uz dojit na adresu,,,sesaa
 
 
Datum: 22. září 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, chtěl bych se zeptat jestli když bych si koupil tohle kolo http://1moto.sk/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=bod_motokolo tak jjestli je pravda že opravdu nemusím mít řidičák povinné ručení ani žádné doklady, všichni prodejci píší že nemusím ale někde jse mčetl že k tomu musí řidičák AM tak se chci zeptat jak to teda je díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
řidičák nemusíš mít ale to bych si radší koupil babettu 207 nebo 210 ja jezdil 2 roky na černo na babettě 207 a pohoda normálně v plným provozu chytnuli mě policajti a nak sem se snima domluvil vždycky sem řekl že to má šlapky a platil sem akorád 200kč pokutu 1x jinak nic a to bylo že nemám pojistku a světla :-D a nejsem ze žádný vesnice ale USTECKÝ KRAJ !! normálně ve městě sem jezdil :-D
 
 
Datum: 07. října 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.policie-cr.cz/1595-motokolo-%E2%80%93-s-ridicakem-ci-bez-nej-.html
 
 
Datum: 22. září 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
omlouvám se tydy dávám dobrý odkaz http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=174
 
 
Datum: 22. září 2011 19:21
 
<  698  699  700  701  702  703  704  705  706  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 23:23:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu