Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hanz
IP: uživatel7949
 Čau, včera sem skládal motor čz 175 a píst. čep šel do pístu tak lehko že sem s tím mohlo ještě asi 2 minuty po nalisování točit? Je to normální ? Píst. čep je nový.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 14:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 V dnešní době se to hlavně vyrabí aby to šlo spasovat suvně.
Datum: 24. září 2011 14:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vdnešní době je to normální ty čůr... neuměj v dnešní době nic vyrobyt. Kup lepidlo na ložiska já kupoval v červený lahvičce stojí asi 250 Kč a normálně ho přilep do Pístu. Jak se píst ohřeje při jízdě tak se oka zvětší a čep bude volnější, časem ti to vymlátí díry jako kráva, samozdřejmě to jsou pak prdy na ložiska tak doporučuju něco stím udělat!!
Datum: 24. září 2011 11:22
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12249
 Moja jawka 250 taha ako prasa,ale iba po urcite otacky, potom sa zacne kuckat. Po znizeni otacok je zasa vsetko fajn.. Neviete nahodou,v com by to mohlo byt? Diky za radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 12:28
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12493
 dik za odpoved.sviecka je nova, filter este pozriem,ale co ma zaraza,do priruby praveho vyfuku k valcu mi vyteka cerstvy prevodovy olej,tipujem ze klukovka niekde nasava,skusim vymenit gufera a ked to nepomoze,asi rozobrat..(
Datum: 27. září 2011 12:28
 dusí se ti to co vzduch filtr čistej ? nebo to muže dělat aji svíčka
Datum: 24. září 2011 10:56
 Tak draci dnes je ten den,,kdy malej sesa oslavil 2 bajecne roky,,, strasne to leti,,, skoro sem s tich dvou let nic nemel,,ale uz ho draka zaucuji a tak snad uz to bude jen lepsi,,, na pocet toho dne jsem si po trech mesici uklidil pracovni stul a po pul roce jsem si ten stul otrel od prachu,,,jak jsou dve deti na svete hned po sobe,,tak je to proste zahul,,, a to radsi nepisu,, ze nejdriv prace a pak rodina,, lebo workoholizmus je tezkej zivotni ulet
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel12483
 Tak gratulujem tobě i malýmu....at se má k světu
Datum: 24. září 2011 12:46
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 Zdarec, chlapi chci se zeptat, jak je to s těmi lékárničkami... Aktuálně mám tu 283/2009 Sb., ale údajně jsem slyšel, že od října má být zas nějaká nová či co... Nechtěl bych mít s policajtama problémy. Mám tedy koupit tu novou 2011? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 18:46
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Najdi si na netu složení motolékárničky a vybav si ji podle toho já to taky tak udělal a no problém
Datum: 24. září 2011 18:46
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12249
 Nazdar draci, prosim vas, nevie nahodou niekto rozmery gufer pre J250/559? Na nete som to nikde nenasiel. Hlavne sa mi jedna o gufero pod rotor zapalka. Dik za info!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 14:30
Jméno: Marlboro
IP: uživatel12345
Datum: 18. února 2012 14:30
 Ahod draci, zajímalo by mě jak je to s ježděním v zimě, na co si dát bacha, mám Pionýra po renovaci, takže si nemůžu dost dobře dovolit kolizi na ledu, jinak co proti soli a štěrku, pomůže Tlumex, svíčku hádám brisk 17 a ještě mě napadá, jak by se v zimě chovaly enduro pneu Mitas 2,75 - 16" a vejde se mezi přední vidle, vím, že drapák se tam nevejde. Díky za jakýkoly rady, snad až na tu, že v zimě je nejlepší nejezdit  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 10:26
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Myslel jsem právě na ten TLUMEX, ale mám alkydovou barvu a nevím jestli se to nesežere.
Datum: 25. září 2011 10:26
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Já bych se toho a nebál a nic speciálního bych nevymejlel, maximálně ty šrouby natřít vazelínou jak už tu někdo zmiňoval., ale plechy ti nezreznou otom pochybuji, moje babička jezdila s pionýrem v zimě a oba dva blatníky byly furt jak nový a ráfky když opláchneš tak se nic nestane.
Datum: 24. září 2011 20:57
 jestli budeš jezdit, tak si na předním blatníku z vnitřní strany zalep třeba silikonem takovou "drážku" jinak se ti v tom bude ta sůl krásně držet a s blatníku budeš mít cedník
Datum: 24. září 2011 17:20
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Počkej, chromy že by šli do háje, to je snad taky otázka údržby, pokaď ty ráfky a výfuk opláchnu a vysuším, tak se snad nemá co stát...
Datum: 24. září 2011 12:48
 Jezdil sem s crhoama namazenejma vazelínou, i ty napínáky..a nic mi nezrezlo..namaž to a jezdi si klidně po rybníku
Datum: 24. září 2011 11:57
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli máš chromy tak se snima rozluč. Svíčku N15C to mam oskoušený. Jinak ti vše co nemá barvu orezne jako prase každej šroub, napínaky řetězu....
Datum: 24. září 2011 11:26
 tak to bych v zimě na fichtlu nejezdil kde bude sníh tam to nepojede a kde nebude tam bude všude sul a bude to cákat akorát na motor plechy atd na to bych se vysral ale jinak ty mitasky se tam vejdou podle mě i do předu dyt bud je na fichtlu tento drapák jak píšeš nebo klasika
Datum: 24. září 2011 10:59
 čau draci, v jaké lakovně poblíž ZLÍNA jste si nechávali lakovat fichtla, nebo nevíte o nějaké??? a popř. kolik za to chtěli. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 19:29
 myslíš Častulíka?
Datum: 26. září 2011 19:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Ve vysokém poli u valašských klobouk je jeden lakýrník . Cenik ti nereknu . Ale je to borec
Datum: 24. září 2011 19:28
 nazdar mám problém s mojim mustangom v karburátore je moc benzínu nejde nakopnúť , prosím nejakú radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 21:57
Jméno: forist28
IP: uživatel12482
 ok dík , len teraz tam mám raz moc vela a raz málo neviem či nemôže byť vadný ten ventil na nádrži lebo neviem sa nejako pohnúť už som rozmýšlal aj nad tým že skúsim druhý karburátor.
Datum: 24. září 2011 21:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jo pliskem
Datum: 24. září 2011 18:31
 tím plieškom či ako?
Datum: 24. září 2011 7:46
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 tak sešteluj hladinu
Datum: 23. září 2011 21:28
 ale normálne pláva keď to zhodím dole
Datum: 23. září 2011 20:34
 mas v karburatoru moc benzinu, je to tim že mmaš praskly plovak a on se nezvedne tak ti to pořad zaliva
Datum: 23. září 2011 20:25
 Zdarec chtěl bych se vás zeptat,jestli můžu dát do jawy 21 asi 4 měsíce starý benzín s olejem,já mám strach ,abych nezadřel dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 11:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 pokud je benzín namíchanej s olejem tak se počase rozkládá a přestáva mazat jak má, pokud ten benzin už nevoní po benzíně tak to vyhod, pokud voní jako benzín tak je ok, měsíce je moc to už bude v pr.... smíchej ho alspon sčerstvím namíchaným benzínem !!
Datum: 24. září 2011 11:29
 Na stáří benzinu ser. Já měl v manetu benzin 2 roky když jsem s nim ještě nemohl jezdit, vyjel jsem to a vůbec nebylo znát že je starej.
A ke křovinořezu mám už tak 4 roky starej benzin v kanistru a furt na to sekám.
Datum: 23. září 2011 22:04
 15 let starej benzín a jaweta sport....jediněj problém že olej usazenej na dně nádrže ale stačilo rozhýbat a po malé rozvičce to chytlo  samozřejmě na čerstvej benzín by to asi jelo líp ale i tak nebyl problém jet 60km/h...
Datum: 23. září 2011 21:12
 a kam by se ten olej jako rozpustil? ten olej v tom benzínu bude pořád..
Datum: 23. září 2011 20:56
 ,Ale benzín ten olej za nějaký čas rozpustí a nebo ne?
Datum: 23. září 2011 20:34
 jezdil jsme i na rok stary benzin s olejem a bez problemu... kdo ti nakukal takovou blbost že zadřeš? .... známej jezdí se svojim peugotem 405 na naftu 10let starou (v sudech) a taky bez problému.
Datum: 23. září 2011 20:24
Jméno: not specified
IP: uživatel4625
 zdarek všichni! mam takovy problem kdyz jedu na 3 a dosahnu urcitych otacek (cca 4000) motor prestane hazet jiskru a zacne vynechavat. zkousel jsem vymenit svicku, kondenzator zkontroloval jsem odtrh i predstih (oboji v normalu) prosim o radu dik moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 1:01
Jméno: peta
IP: uživatel2970
 Ahoj,
z toho co pises si myslim,ze jiskru hazi porad,ale tim jak sis hral s karburatorem tak si zmenil smes,musis to zkusit doladit jinou hlavní tryskou.Karbec nejdriv tvori smes z volnobezny trysky pri malych otackach,pak prejde na hlavni-spatna smes-vynechava.Rek bych ze na tuhle trysku potrebujes vic vzduchu-zkus vycistit filtr,nebo ho sundat a uvidis co bude delat.Nebo holt mensi hl.trysku.
Datum: 02. října 2011 1:01
Jméno: not specified
IP: uživatel4625
 vsechno co jste mi tu napsali jsem zkontroloval ale furt nic... nemohlo by to treba souviset s karbecem? ja sem totiz na nem zvetsil difuzor na prumer 18mm a zvetsil jsem hl. trysku z 68 na 78.. po techto upravach jsem ho tam namontoval a zacalo to tak blbnout... jako kdyby jsem tam mel omezovac otacek  dosahnu urcitych ot. a svicka prestane hazet jiskru, tak trochu uberu otacky klesnou, fechtl zpomaly a zasem to pravidelne slape... ale jakmile se dostanu na urcitou mez tak to nehaze jisku...
Datum: 24. září 2011 14:26
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 může chodit stuha kladívko
Datum: 24. září 2011 11:31
 kladívka jsou v jakém stavu? popř nejsou mastné?
Datum: 24. září 2011 10:50
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 Měl jsem obdobný problém, že ve vysokých otáčkách to vynechávalo... Závada byla na uvolněné svorce na kabelu u indučky. Vibracemi se přerušoval obvod...
Datum: 23. září 2011 23:23
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Jde ti tam dost benzinu?
Datum: 23. září 2011 22:07
 Zdar pánové, nemáte někdo zkušenosti s touto úpravou: mám Babettu 207/300. Dá se na ní dát válec z modelu 210? Zdvih a vrtání jsou u obou modelů shodné. Bude ale pasovat slícování kanálů do kárterů ? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 13:15
Jméno: Marek Steiner
IP: uživatel6282
 Díky hoši za rady. Já mám karbec dell-orto ještě ve starší verzi. Koupím do něj větší trysku 52. A možná že díky dell-ortu nebudu muset opravoat kolínko karburátoru. Za pár dní mě přijdou všechny díly a uvidím!
Datum: 24. září 2011 13:15
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 23. září 2011 23:37
 celý válec nepasuje.... já mám přelisovanou vložku z válce 210 do válce 207.
Datum: 23. září 2011 15:49
Posl.aktualizace: 23. září 2011 13:13
 jinak Seso co ty fota do toho profilu furt tam nejdou nahrát
Datum: 23. září 2011 13:13
 jo to už jsem četl to je borec jet s tím na dálnici
Datum: 23. září 2011 13:10
 TY vol.....když sem viděl článek,že jeli z čech do Chorvatska k moři na pařezech,kroutil jsem hlavou a zároven tiše záviděl....protože to je supr zážitek.....machrovat tam na plážích s 555....to by kroatiáncí čuměli  ale teda jet přes celou Eurásii na mopedu......klobouk dolu.....to chce nejenom odvahu ale mít v tý palici i řádně vykradýno.....a taky fyzičku....zkuste si někdo jet na mopedu 100km na jeden zátah.....to tě pak musej sundavat a rovnat.....vim jak sem dřevěnej z péráka po hodině jízdy.....
Datum: 23. září 2011 12:10
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 ten se teda projel
Datum: 23. září 2011 10:50
 Ahoj lidi, mám dotaz ohledně přední vidlice na babetě 210, nevím jak vyndat ty horní futra. Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 22:20
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 zdar draci! chcem sa spytat: mam pioniera(20) po renovacii a chcel by som ho nejako natlacit do evidencie. problem je ten ze od neho nemam ziadne doklady a ani stary TP. cisla na stitku sedia a v pohode prejde aj technickou. neda sa nejako prihlasit tak ze by mi nanho vystavili nove papiere a potom by som isiel na STK atd. za odpovede dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 7:37
 tak zajdi za tym co ti toho fichtla prodal (dal) a zeptej se jestly ty papíry nemá někde založený. pokud ne tak si budeš muset sehnat jiný a přerazit čísla.
Datum: 23. září 2011 7:37
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci mam čz 175/477 a furt mně to hodne dymi davam tak 1:40 a je to jak dymovnice. a mam jehlu aš na poslednim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 21:16
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 no tak to bylo na konec gufero na klice
Datum: 27. září 2011 21:16
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 To by mě taky dost zajímalo
Datum: 23. září 2011 22:08
 Kde je ta ČZ 175/477?
Datum: 23. září 2011 17:43
 Tahá olej z převodovky......mezi blokama a nebo kolem kliky....to se často stává......vyměn gufera na klice a přetěsni bloky....snad to pomuže.....tohle určitě neni použitým 2T olejem ani jeho poměrem....
Datum: 23. září 2011 12:13
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 ten od koho sem to kupoval rikal ze je to po vybrusu a ze ten motor stal 2-4 roky
Datum: 23. září 2011 10:55
Jméno: Michal
IP: uživatel12481
 477 se maže 1:50.. Pokud teda nezabíháš.
Datum: 23. září 2011 10:23
 a tohle ještě bylo v pohodě... chvilku předtím sem se v tom dýmu málem ztratil  jinak zvuk mi přišel oproti té 05 v pohodě, ale už to mělo taky něco za sebou... už má jiného majítelé, který se o to bude starat líp  resp. po opravách, ale jinak to bude drtit na závodech
Datum: 22. září 2011 22:19
 celý motor ti vydáva zvuky ako keby to chcelo rozsypať...
Datum: 22. září 2011 22:02
 Lukáš ty máš problém niekde inde....... ja mazem s m2t 1:30 a menej než polovičku dymí...
Datum: 22. září 2011 22:01
Datum: 22. září 2011 21:39
 M2T 1:40... pokud chceš aby ti to nedýmilo, lij tam kvalitnější olej
Datum: 22. září 2011 21:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 k výměně gufera...
Datum: 22. září 2011 21:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak to ti gratuluji...
Datum: 22. září 2011 21:29
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 čauves draci, mám takový problém s jednadvacítkou... Studená chytá na našlápnutí hned, ale....jen co se trochu ohřeje cca. 5 minut jízdy a chcípnu motor už ho nenastartuju. nakopnout nejde, roztlačit nejde. Vychladne a to samý se opakuje. Ale když mi to nechcípne, jezdí třeba půl hodin bez problému. Karburátor a nádrž vyčištěný, nová svíčka N15C. Zkoušel jsem i 14tku, pořád to samí. V čem by mohla být chyba? Napadla mě ještě cívka... Díky za všechny zkušenosti, rady.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 22:10
Jméno: -Lukšík-
IP: uživatel9739
 Tak už jsem přišel na závadu, paradoxně zase tam kde bych jí nečekal... V karburátoru byly jiný trysky. Oprava na 2 min mi zabrala asi tak tři dny. Ale, aspoň vim, že veškerá elektrika funguje  Stejně díky za typy
Datum: 28. září 2011 22:10
 jo to by dělalo v zimě taky nevěděl sem co už stim tak sem si koupil nový cívky zapalovací a světelný novej kondík kladivko a kontakt složil sem nový zápalko a bez problemu asi to byla ta cívka jak říká lukáš
Datum: 23. září 2011 9:42
 Nemáš "koplé" vínutí na cívce? řešil jsem podobný problém, ale s osvětlením... za studena to svítilo krásně, ale čím teplejší to bylo tím míň to svitilo, až jsem jezdil víceméně po tmě... zkusil jsem tedy napojit světla na externí zdroj abych vyloučil chybu v instalaci, světla svítily, tak jsem se podíval na cívky a zjístil, že jedna měla narušenou izolaci vinutí... stačil kusek izolačky a svítí zase jako nový... takže to zkus podobně, místo cívky zapoj zdroj (buď nějakou baterku, nebo PC zdroj) a uvidíš  jak to pojede, tak je to cívkou, jak ne, tak chyba je jinde
Datum: 22. září 2011 20:21
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,dnes jsem rozjel moji jawu 550(pařez) po G.O motoru a vůbec mně nedrží volnoběh prostě ji nastartuju a tak po 5s hned zdechne i když držím plyn na maximum.Čím to může být?Mám na ní tento originální levostranný karburátor jeho označení je 2912http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/motor.htm.Co se na něm dá seřídít?Ale všiml jsem si toho jak vede od palivové kohoutku benzínová hadička že je v ní bublina vzduchu.Může to být tím?Zkrátka karbec nasává tu bublinu.Co s tím jak to mám udělat aby tam nebyla?Moc díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 12:16
 Spíše bych řekl že tam neteče palivo.....bublinka je bublinka......tu bych neřešil.....a pokud už zajistíš dostatečnej přísun paliva do karburátoru a furt to bude zlobit,tak je asi chyba někde v karburátoru......určitě bych ho celej rozebral,vykoupal a vyčistil v technickym benzínu a vyfoukal kompresorem.....pak bych se zaměřil na trysky a věci okolo....taky třeba jestli neni ucpaný sítko vzduchovýho filtru.....
Datum: 23. září 2011 12:16
Jméno: karel
IP: uživatel12479
 Čus hele je možný že je to tim měl jsem podobnej problém tu hadičku dej co nejkratší přímo do karbce a vyčisti si ten kohoutek když tam pomalu dotejká béno tak se tvoří bublina a nezbavíš se jí až to uděláš napln tu hadičku benzínem a pak hned napoj na vyčištěnej kohoutek aby tam ta bublina nebyla a pak to skus doufám že ti to pak pofachá.
Datum: 22. září 2011 20:49
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Čau Seso chtěl bych se zeptat,kdy budeš mít ty sponky do toho sedátka,jak zapadají do hrotů sedátka,do jawy 21 díkec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 20:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty sponky si udělej z paprsků do kola funguje to taky a docela spolehlivě
Datum: 22. září 2011 20:36
 Ahoj Seso jak to vypadá s tou červenou brašnou na Jawu 21, co jsem si objednával a co se ještě vyrábí? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 14:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fuj to sem se lek.. taky ji do budoucna plánuju, dík za info
Datum: 23. září 2011 14:22
Jméno: Šefčík
IP: uživatel10585
 Tím jětě vyrábí bylo myšleno, že se ještě dělá a proto není skladem, čilivýrobce jí ještě nedodal. Jen pro vysvětlení.
Datum: 23. září 2011 9:57
 ¨ne to se bude delat i nadale
Datum: 22. září 2011 21:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jak "ještě vyrábí"? jako že maj s výrobou brzo skončit?
Datum: 22. září 2011 20:02
 udelej objednavku,, prisit tyden by mely ti uz dojit na adresu,,,sesaa
Datum: 22. září 2011 19:03
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 07. října 2011 15:16
 řidičák nemusíš mít ale to bych si radší koupil babettu 207 nebo 210 ja jezdil 2 roky na černo na babettě 207 a pohoda normálně v plným provozu chytnuli mě policajti a nak sem se snima domluvil vždycky sem řekl že to má šlapky a platil sem akorád 200kč pokutu 1x jinak nic a to bylo že nemám pojistku a světla  a nejsem ze žádný vesnice ale USTECKÝ KRAJ !! normálně ve městě sem jezdil
Datum: 07. října 2011 15:16
 http://www.policie-cr.cz/1595-motokolo-%E2%80%93-s-ridicakem-ci-bez-nej-.html
Datum: 22. září 2011 20:50
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Datum: 22. září 2011 19:21
|



|