Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Zdarte draci. Možná jsme to přehlédl ale máte v nabídce taky výrobní štítek na babettu 207? Nebo můžu použít jiný? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 14:12
Datum: 18. září 2011 14:12
Datum: 18. září 2011 14:09
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Seso prosím tě nemaš tenhle blatak v černý,bílý nebo červeny???
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/60.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 15:48
 draku jen zeleny prave ale mam predni a masku v teto zelene,,kdyz tak
Datum: 18. září 2011 15:48
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar draci koupil jsem si čezetu 175/477 kdyz jedu tak 1 2 jde normalne a 3 4 se v trochu vetsich otackach dusi nevite cim to je ? uz to neni fichtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 18:00
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 filtr mam prave vypojenej kdyz ho zapijim tak zas netahne na 1 2 a ten sroub vedle trisky je na smes ? nebo naco
Datum: 18. září 2011 18:00
 co vzduchovej filtr čistej ? benál teče v pohodě ? nádrž kohoutek karburátor trsky vše čisty ?
Datum: 18. září 2011 17:18
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 Cus je pravda ze na jednorychlostní babettu nepotrebuju ridicak ani tp ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel5532
 žádnej bordel! To možná v 60.letech se smělo jezdit na Stadionu bez papírů,ale po konci éry těchle kozích dechů přišla i povinnost mít řidičák na malou motorku......jediné co má dnes vyjímku jsou kola s pomocným motorkem....jinak babety,puchy,stadiony,piaggia a všechny podobný motorky jsou AM !! A neni to žádná novinka....možná by stačilo se zeptat svýho táty a on by ti to vysvětlil,protože řidičák má a tudíž to musí vědět
Datum: 18. září 2011 19:53
 Žádnej bordel v tom neni, na babettu prostě papíry potřebuješ...stačí papíry na auto, případně na jakoukoli motorku...
Datum: 18. září 2011 15:59
Jméno: jerry007
IP: uživatel10178
 Tak každý říká něco jiného, tady si u nás v poho kluci jezdí na babetách a policajtům to je fuk. Někdo zas říká že musí být řidičák atd atd. Doporučuju si najed na ministerstvo dopravy a tam si pohledat. Myslí že o babetách tam najdeš, že motorové vozidlo s omezením 45 km/h a s pedály nespadá pod povinost mít řidičák. Ale radši si to ověř.
Datum: 18. září 2011 15:50
 potřebuješ řidičák AM, ale ten máš automaticky k řidičáku na auto
Datum: 18. září 2011 11:57
Jméno: Jirka
IP: uživatel12455
 TP nepotřebuješ stačí zelená karta, řidičák potřeba je.
Datum: 18. září 2011 10:50
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 nazdar draci, mám pionýra a pri trojce do kopce ve vysokých otáčkách cuká, ne že by už nemohl, mám tam 10 kolečko, po rovince to jede v pohode, mám i wape, jestli to muže souviset, prosím o rady, čím by to mohlo býti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tohle dělaj vibrace....začne odskakovat/zaskakovat palivovej ventilek v karbecu.....nehází ti zadní kolo?
Datum: 18. září 2011 13:18
 ty jsi to nepsal ale někdo níže ano
Datum: 18. září 2011 13:08
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 nikde jsem nepsal, že přidávám výkon, jen mám horský převod, bydlím v horách a na trojku to jede slušně, i do prudkého kopce, jen to cukání, cepák jsem už zkoušel, taktéž beze změny, zitra otestuju pořádně tu dvoju, a napíšu ti výsledek, dnes už sem měl pivo
Datum: 18. září 2011 12:59
 použitím menšího kolečka výkon nepřidáš,,,pouze zvýšíš sílu...jinak k dotazu já bych to viděl taky na benzín...Vape to dělat nebude....zkus tu 2. podržet déle v otáčkách a pokud to začne cukat taky tak je to jasný  no a nebo jak jedeš na 3. a začne to cukat tak zmáčkni cepák na karbcu
Datum: 18. září 2011 12:43
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 na dvojku plný to necuká, až na trojku, ve vysokých točkách, jen do toho kopce, nekdy to cuká pravidelně, cca co 2 vteřiny, jindy delší intervaly,
Datum: 18. září 2011 12:23
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 přátelé, typ je mustang, napsál sem to blbě, kohoutek je nový, nádrž čistá jak slovo boží, karburátor, hladina všecko v pořádku
Datum: 18. září 2011 12:20
 Vzhledem k uložení nádrže ne...spíš je prostě zasranej kohoutek nebo podobnej problém...
Datum: 18. září 2011 11:06
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 blbe dotékajíci benál by to mohl být vzhledenk uložení nádrže to je pravda...
Datum: 18. září 2011 10:38
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 na výkonu jo ala at tam máš zubu třeba 20 nebo 2 tak to nemá ŽÁDNÝ VLINV NA CUKÁNÍ
Datum: 18. září 2011 10:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Počet zubů hraje zatraceně velkou roli !!!
Datum: 18. září 2011 10:33
 Podle mě blbě dotejká benzín...
Datum: 18. září 2011 10:08
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 každopáně množství zubů na sekundárku dle mě nehraje roli
Datum: 18. září 2011 9:59
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 skus nastavit řetaz nebo třeba otočit sekundárko mě se jednou stávalo že to taky tak čudně cukalo a nakonec jsem zjistil žezuby na sekndárku pořádně nezapadaly do mezer v řetazu a tak hustě to cukalo a když jedeš do kopce tak je větší tlak na te řetaz a začne to cukat dle mě je to vono no uvidíš
Datum: 18. září 2011 9:58
 no mě příjde 10 zubů moc málo. dej tam 11 zubů nebo možná i 12
Datum: 18. září 2011 8:52
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12249
 Zdravim, nevie nahodou niekto,ci sa da narvat jawa 250 kejva,panel do focusu combi r.v.2003? )) Diky za odpoved!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 0:00
 jasne ze jde.. maximalne sundas predni kolo a riditka..... 250ka se vesla i do krátké feldy
Datum: 18. září 2011 0:00
 draci co rikate na novej vzhled oken,, je to lepsi a nebo to stare bylo lepsi? je cas a ta k ladim trochu vzhled,kdyz tak davejte info
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 19:41
 V pohodě, akorát nejde to vyhledávání a přidání fotek.
Datum: 18. září 2011 19:41
 vypadá to pekne , ale nefunguje vyhľadávanie
Datum: 18. září 2011 14:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 18. září 2011 11:23
 čus draci  chcu se zeptat jestli de ze zapalovani na jawu 21 udelat bezkontaktni zapalko dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 23:36
 samosebou... kladivko i kondík vyhodíš, na vačku dáš nějaký plíšek s magnetem, na stator dáš čidlo (cívka) a propojíš s elektonikou tranzistor/tyristor.... na chongovém webu je o tom dost povídání včetně schemat a fotek http://btelectronic.sweb.cz/
Datum: 17. září 2011 23:36
 Ahoj veterányské a všichni. Kompletuju 250 péráka. Ted se mi do jen povedlo sehnat motor poslední rok 53 už s velkým čepen v pístu za slušnej peníz ale jak to bývá kde se ušetří tak se potom platí. Má pár nedostatků a já vás prosím o radu. Prví je válec s pístem. Nejakej manas ho nechal na pršce a je lehce vyrezlý válec ale opravdu nepatdrně a další je že byly totál zapečené kroužky. Mášel sem to ve všem možný skoro týdena nepovolily. až nakonec praskly. A ded mám dylema co s tim. výbrus si ted momentálně nemůžu dovolit tak se chci poradit co s tím. Napadlo mě ten válec vzít lehce tisícovkou smilgrem a koupit nové kruhy podle rozměru. Co vy na to?? a další problem je ustřihlej červík v klice jak ho vyndat?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 10:52
 jestli je v pístu větší čep než 15mm tak je tam 18mm a to není ojnice z péráka ale z panelky a tudíž tam musí být panelkový píst. to znamená že motor v žádnym připade není původní, a je pravděpodobný, že je tam z panelky celá klika. doporučuju ten motor rozebrat a zgenerálkovat, narezlý budou asi i ložiska.
Datum: 18. září 2011 10:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Pokud si nemůžeš dovolit výbrus, pak ti asi nic jiného než to zkusit vzít papírem nezbyde. Pokud je ten válec jinak ok, bez rých, bez schodu atd. neměl by to být problém. Jinak předpokládám, že máš motor v hromadě, takže se ten červ bude dostávat ven pěkně na ... Zkusil bych to nahřívat. Nebo potom rozhodit motor a odvrtat ho.
Datum: 18. září 2011 8:52
Posl.aktualizace: 17. září 2011 21:03
 Díky moc.
Datum: 17. září 2011 21:03
 www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektronicky-prerusovac-blinkru.html ....
www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/jawa-50-s-blinkry .......
www.jawapionyr.kx.cz/index.php
Datum: 17. září 2011 20:58
 www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektronicky-prerusovac-blinkru.html
www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/jawa-50-s-blinkry
www.jawapionyr.kx.cz/index.php
Datum: 17. září 2011 20:58
Posl.aktualizace: 18. září 2011 8:50
 ja doteraz som mal furt pujčenú Boschku a ted si chcem kupit vlastný  Diky za odpovedi
Datum: 18. září 2011 8:50
 S touhle konkrétní pistolí zkušenosti nemam, ale jinak je to super věc, používam jí na nahřejvání karterů atd, nebo je výborná když děláš novou elektroinstalaci a používáš smršťovací bužírky, krásně je tim stáhneš...
Datum: 18. září 2011 8:17
 Je to paráda...vždy s tím nahřívám ložiska a kartry,udělal jsem s tím už děsítky motorů během roka a pohoda,funguje jak má... Akorád jediné co mě tam vadí tak je termostat který to chrání před přehřátím.Takže když nahřeješ 2-3 ložiska a vypneš to tak už to nezapneš. Musíš čekat 10 minut až to schládne a termostat zase sepne
Datum: 17. září 2011 22:52
 Mám podobnou, akorát je to jiná značka, nějaká čína, jedna z nejlevnějších a funguje v pořádku, akorát je třeba dělat přestávky.
Datum: 17. září 2011 21:35
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Zdar, dneska se mi stal takový kiks. Jel jsem si pro benzín do jawy 175 a přijel jsem na shellku. Druhý paliv mnoho. Tak jsem vzal pistolu a načerpal si 5l kanystr. Pak kukám že jsem vzal naftu. Mohu jí přilívat do motorky s benzínem třeba v poměru 1:5?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 9:59
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Ok vyřešeno, naftu budu používat na čištění  , auto je trochu rozdíl, než 2t motor z roku raz dva který jezdil na kdeco. O 95 oktanech si mohl nechat tak akorát zdát
Datum: 18. září 2011 9:59
 Ropu vylejt kámošovi s nafťákem do nádrže a je to...a dojít pro normální benzín
Datum: 18. září 2011 8:18
 no a ted si představ že bys to tak udělal u auta a rovnou do nádrže. ... jinak když to budeš míchat i 1:1 tak to pojede
Datum: 17. září 2011 23:38
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Dobře ty  . No já bych naftu spíš prodal někomu kdo má nafťáka, nebo místnímu zemědělci a koupil benzín. Jinak přidávat bys to tam mohl, ale zasere to motor. Jestli se ti potom chce to čistit...
Datum: 17. září 2011 21:03
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec DRaci, vymyslel jsem si takovej plán, mám koupenou jawku 125/355 - taková ta ''sportka'' s papírama a chci se zeptat jestli by my tam šel napasovat motor z jawky kyvačky 353 nebo panelky 559? Případně jednovýfuk čz 455? díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 23:12
 z malý kejvy jo, ale 353 nebo559 jiste ne.
Datum: 17. září 2011 23:12
 Tak tak, z kulatejch zetek by tam jít měl...
Datum: 17. září 2011 22:13
 z CZ 175 typ 450 to pasuje
Datum: 17. září 2011 20:12
 ne
Datum: 17. září 2011 19:43
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 Nevite nekdo co za nadrz (jawa pérák,kyvacka...) pasuje na jawa mustang???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 8:19
 Taky si myslim že těch origo 8l je naprosto dostatečných, těžko bys jel delší trasu bez toho abys potkal benzínku
Datum: 18. září 2011 8:19
 a duvod? kdyz sme byly jeste male decka taky sme chtely to nejvetsi nadrže aby se do nich vlezlo co nejvic benzinu a stejnak večně smrděl v nádrži litr nebo dva
Datum: 17. září 2011 23:39
 Bez úprav úchytů žádná...
Datum: 17. září 2011 22:15
 cau draci chtel jsem se zeptat mam mustanga a nemam pistni krouzky vadi to???? nastartuje to bez nich ja to jeste nezkousel !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 23:41
 to fakt nevíš a nebo je to provokace? ... kdyz nemas kruhy tak kup nové, ne? .... šupleroou změř průměr válce 38mm základ... a kazdych 0.25 mm navíc je výbrus a podle toho kup kruhy
Datum: 17. září 2011 23:41
 nevite nekdo o motoru na prodej
Datum: 17. září 2011 22:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Aááááá sakra, no... k čemu tam asi budou. Ty kroužky ti zvyšujou kompresi pístu. To jako, že ti ten píst lépe těsní, víš? A bejt tam musí a v plném počtu.
Datum: 17. září 2011 21:53
 dekuju a kdyz mam jeden a ma dvoukrozkovej pist tak je jeno kam ho mam dat a k cemu tam vlstne jsou ?????
Datum: 17. září 2011 20:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Pokut tam nejsou zadny tak nemas sanci
Datum: 17. září 2011 18:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ne, bez kroužků by to jít nastartovat nemělo...
Datum: 17. září 2011 13:58
 Ahoj draci. řešim problém s pístem. potřebuju koupit novej ale pořád se nemužu dopracovat k těm rozměrům co jsou na fichtlkrámku atd.. Pokaždá naměřim trošku míň a nebo zase víc. Je naký pravidlo kde se má měřit píst?? a válec?? na pístu totiž nic napsanýho nemám. Akorát že je to B .potom jenom nakej znak a šipku k výfuku. Ale pořád měřim něco kolem 37,8mm píst. Asi to je nultej výbrus co?? mooc dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 12:37
 ano je to 0, výbrus
Datum: 17. září 2011 12:37
 Tak změř pruměr válce. Ten píst musí mít nějakou vůli aby tam mohl běhat že jo, ty 0,2 mm se mi zdají tak akorát.
Datum: 17. září 2011 12:19
 Cau draci mam takovy problem mam pionyra 21 nejak prestal jezdit ale jiskru vazi, predstih je udelany,odtrh taky a benzin tam jde taky (kdyz startuji tak mi tece olej asi i z benzinem z kolena) nejsou ani praskle pistni krouzky.Pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 11:05
 Ciao draku zamyslel jsem se přímo hlavou a nějak mi to neštimuje. Co by to ještě mohlo být? Nedrhne šoupátko v karb.? Vysoká jehla(snížaut. vyskočený boeden z napínáku na karb. Zkus sundat vzduch.filtr, jestli není moc zanešený. Trysku jsi doufám neměmnil. A co ten plovák a jehlový ventil, tam závada není?
Prasklá pružina na šoupátku, není tam nějaký sajrajt? Vypadlá tryska to asi nebude Ohnutá jehla,ale to se samo od sebe těžko udělá. Jinak nevím, uiž mně nic nenapadá, vystřelené těsnění pod karb., nebo prohnutá příruby a saje to moc vzduchu? Zkoušej a dej prosím věšdět čím to bylo, dost mně to zajím,á. Ciao Dáda
Datum: 19. září 2011 11:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 18. září 2011 15:58
 prave ze ani ne ale kdyz jsem se ted na to dival tak se opravdu hodne uchcava.Jak bych to mel omezit aby tam slo benzinu tak akorat?Pls
Datum: 18. září 2011 15:43
 Ahoj ještě mně napadla jedna možnost. Lidi místi, aby cucák jen zmáčkli a drželi chvilkiu, tak jej mačkají opakovaně, přitom se může stát, že ten plovák deformují až jej prorazí. Zkus to. Ciao Dáda
Datum: 18. září 2011 13:34
 Ahoj vypadá to, že je to uchlastaný. Nedrhne Ti plovák, cucák, nebo jestli není špatný jehlový ventil.
Datum: 18. září 2011 12:37
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec draci. Nemáte nějaké tipy na dobrou firmu, která opravu klikovky? Rozlisování, výměna ložisek, slisování a vyvážení? Popř. jestli nevíte orientační cenu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 11:07
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Díky za tip. Na kolik tě přišla ta klika?
Datum: 18. září 2011 11:07
Jméno: Dansek
IP: uživatel7751
 Já si dával kliku do Stadiona a kamarád na ČZ 125 do Moto Pražan v Třebíči a chlapi to zvládli skvěle a za dobrou cenu.
Datum: 18. září 2011 9:00
 klikař
Datum: 17. září 2011 21:43
Datum: 17. září 2011 21:35
Jméno: PIO-motor
IP: uživatel12302
 zdar,složil sem si motor u pionýra, mám tam nový ložiska a gugera,nová vačka, spojka a PÍST... A když sem to chtěl nakopnout tak jako kdybych držel spojku pořád to prokluzuje ta nakopávačka, A píst se ani nepohne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 22:07
Jméno: palino
IP: uživatel12461
 alebo..zle dotiahnuty primar...popripade mastny konus... mne sa take stalo uz
Datum: 18. září 2011 22:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Jawa05: jak může kluzat? kdyby jí neotočil, tak se akorát nebude vracet, ale zabírala by... bude to tou neseštelovanou spojkou
Datum: 17. září 2011 13:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Nebo si při montáži neotočil startpákou a ta ted klouže. Jestli je to tak, budeš muset půlit
Datum: 17. září 2011 10:16
 máš moc pritáhlou spojku. jak máš kryt na pravé straně motoru, tak tam povol takovou malou matku a pak povol ten šroubek. až to trochu zehřeješ takl to musíš seštělovat, aby ti spojka neprokluzovala.
Datum: 17. září 2011 8:19
 Stavím choppera z 350ky a sháním lanka (plyn,spojka,přední brzda) o délkách 120-130cm.Nevíte někdo kde bych je sehnal za rozumný peníz.Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 13:40
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já sem si to samo dělal z čz 487 a všechny lanka sem si vyráběl a ještě mě ani jedno neruplo nebo něco podobnýho a to na tom mám najetech přes 5000...
Datum: 17. září 2011 13:40
 ty délky asi neseženeš... kup si lanko a bowden v metráži a lanka si vyrob... já si takhle dělal lanka k posilube na čz
Datum: 16. září 2011 22:46
|



|