slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  703  704  705  706  707  708  709  710  711  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso, budeš mít k prodeji přední brzdovej štít na Stadion S11? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, já bych právě rád sehnal origo a tady u nás kde maj i starší díly na moto, tak ho taky nemůžou sehnat..Zkusím ještě nějaký burzy... Díky. :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim se nepripravuje, na 70% asi nebude lebo to neni prca, kdyz pujdes na krev,,koupise aretace bowdenu, provrta se dira a bude,,ale nebude to orig ale ucelne
 
 
Datum: 15. září 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: jawa 4refer      IP: uživatel12180    
Zdar draci, mám menší problém, fichtl mě začal zničehonic cukat... vždycky ujedu tak 100 metrů...začne to cukat.... za chvilku to přestane a zase znova. Nevíte čim by to mohlo bejt? Dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
Zkontrolovat karburátor nebo trsyku vyčistit nebo se podívat na kohoutek
 
 
Datum: 15. září 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotejká benzín...
 
 
Datum: 15. září 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel7741    
prosím vás, na Stadion S11 sem ztratil matku na stažení magneta... Jak je značená? Je tam jemný závit? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel7741    
dekeju za pomoc ;-)
 
 
Datum: 15. září 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 15. září 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, závit na čepu kliky je M8x1...v každym lepšim železářství to maji...
 
 
Datum: 15. září 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel7741    
jen M8x1 ??? to když řeknu někde v železáčství tak mi jí dají?
 
 
Datum: 15. září 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš matku co se natočí na čep kliky a zajišťuje rotor, tak to je M8x1...
 
 
Datum: 15. září 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel12427    
zdraci ahoj,prosim vas o takovou mensi blbost,neustale se snazim podle el.schema na CZ 175 zapojit elektriku,ale svicka nikdy nechazi jiskru a kdyz prilozim drat z baterky (plusko) do Spinace na 30 tak jak pisi ve vsech navodech tak ten prilozeny drat zacne jiskřit,nemohl&#239; byste mi nekdo pomoct,prosím,díky ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
plusko musí být na kostře, pak by ti to mělo běžet
 
 
Datum: 16. září 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: pepinST      IP: uživatel1246    
Ahoj draci, mám kývačku 354 z roku 1955, baterie je ukostřená podle dynama na plus pol, ale ampermetr na nádrži je nejspíš z péráka, protože ukazuje výchylky opačně. Můj dotaz tedy zní, lze někde ve spínačce prohodit dráty tak aby mi ampermetr ukazoval výchylky na správnou stranu? Nebo bych musel dát jinou spínačku. Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: hans48      IP: uživatel12442    
Přehoď kabely na ampermetru.
 
 
Datum: 15. září 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: pepinST      IP: uživatel1246    
Jasný já to taky nějak neřešim, do plusu vybíjí a do mínusu nabíjí, vím že to tak je, tak to tak je :-D Tohle jsou detaily :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12441    
Ano máš pravdu,jsou spínačky z péráka a spínačky z kývačky,jedny mají plus ampermetru napravo,ty druhé nalevo......moje rada zní.....jestli to funguje a dobijí,tak neřeš jestli doleva a nebo doprava....mám péráka a něm hlinikovou spínačku z kejvačky(-8 až 8) a dobíjí mi "do mínusu"......neřešim....možná by stačilo vyměnit cifernik pod ručičkou ;-)
 
 
Datum: 15. září 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel10691    
Používám zapalování VAPE na dvou motorech.Nevadí když nechám na motoru pouze rotor když není v magnetickém poli? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
mam obavy že ty magnety budou strácet sílu, ale jestli to máš pořád na nakým zapalování tak je to jedno
 
 
Datum: 15. září 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
také rotory sa dajú kúpiť aj zvlášť takže podla mňa by to malo byt v pohode lebo na sklade samoté rotory určite niesú v magnetickém poli
 
 
Datum: 15. září 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak prvni cast novinek je u konce,,, co tomu rikate draci ? http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/dobrej_skolak_lepsi_drak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel by byt uz pristi tyden,,snad uz
 
 
Datum: 15. září 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hezký, ale bude ještě "Čep stupačky" na Mustanga ?
 
 
Datum: 15. září 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super Seso jako vždy.Zkoušel někdo ten palivovej filtr ten rozdělávací ten mě celkem zaujal a taky ty knížky p,klaksony brašny na pinýra novy svíčky atd proste super :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, už jsem stracenej.. Mám možnost koupit simsona za 9 000,- kterej nejspíš nedobijí, má tlumiče z babetty, má najeto tak 25 000Km. A nebo mustanga za 3 500, najeto jen něco málo přez 3 000km, nikdy nepůlenej motor, studenej chytá na drc..... Nejčastějc budu jezdit sám trasy kolem 15Km několikrát týdně... Cenově bych bral mustanga, ale výkonově zas simsona... Co by jste braly vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je prostě klasika, už mam doma jawu 20, a 2x stadion s11, A fotky zatím nemám, ale až ho budu mít doma, tak určitě nějaký nafotím. :-)
 
 
Datum: 18. září 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
správna voľba :-) pak daj sem fotky :-)
 
 
Datum: 18. září 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnes jsem si mustanga prohlídnul a projel a jezdí perfektně..Studenej chytá na potřetí a teplej na poprví. Síly má na rozdávání, kdyby měl ještě jednu rychlost, tak by jí určitě zkousnul. Takže ho kupuju..díky moc. :-)
 
 
Datum: 18. září 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, to já napíšu určitě..nechci koupit nějakej vrak, což ten simál je...Přeci jen sem student a prachy na stromech nerostou. :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
pak napiš jak si dopadl a pošli dyštak náky to foto mustanga :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustang prej má propadlou technickou,a le tu nechaj udělat. :-) A vše je na něm originál, vše funguje jak má..jen ho stačí oprášit, vyčistit karbec protože se tam za tu dobu něco určitě usadilo a je to. :-) Jdu do něj. Díky moc. :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
Já bych 9000 za toho simsona nikdy nedal, to by se tak dalo uvažovat kdyby byl v 100% stavu, vzal bych toho mustafa kort když je tak zachovalej to se hned tak nevidí tp asi má taky né ? toho simsona bych vzal tak za 4000kč
 
 
Datum: 15. září 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě že já mam toho simsona už zamlouvenýho a už ho daly na technickou. :-( Tak je blbý to odříct..ještě to zkusím domluvit. :-) A ten mustang je práve žajetej dobře že na něm jezdil jen ten děda. A chce za něj jenom 3 500,- což je krásná cena.. :-) A navíc by my zbyly prachy na úpravy (výbrus, vape...) :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řeknu ti to narovinu, nemám vážně žádný zkušenosti se Simsonem, snad mi jen u Pionýra schází jeden převod navíc. Ale 15 km je pohoda, jde o to, jestli má ten Mustang jen 3000 km a je zaběhnutej, tedy jestli táhne tak je to nejlepší motorka co můžeš za rozumnou cenu koupit, kolik by za něj chtěl 5000,-? To si myslím, že je cena o který se dá mluvit.
 
 
Datum: 14. září 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale neěř že to má najeto tak málo a na fichtlu tomu nesmýš věřit vubec ttam je ten tachas na hovno řešenej takže to chvilo měřilo a chvilu třeba ne
 
 
Datum: 14. září 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustanga a ktomu bych si koupil vape
 
 
Datum: 14. září 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja by som bral mustanga!
 
 
Datum: 14. září 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Dano      IP: uživatel11032    
Co čekáš, že ti tady asi všichni odpoví, jasně že Mustang, ještě když ten simson má tlumiče z babetty a nedobíjí atd. atd.. Mustang 15 km zvládne bez problému a má aji hezčí zvuk než simson :-) Já jsem za mustanga za 3 500 + si můžeš přispět třeba na nové tlumiče, výbrus atd :-D
 
 
Datum: 14. září 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Za takového simála bych určitě víc jak 6000 nedal ani náhodou a 9000 to už je opravdu přehnané za takového dobastleného simála. Za 9000 bys koupil simála i ve 100% stavu co jsem viděl. Já bych se s ním zkusil domluvit na slevě a kdyby byl proti tak bych mu rovnou řekl " naschledanou" a hledal bych dál. Vždyť ten simál přeci není jediný na světě , při výběru nesmíš být ukvapený , mohl bys toho později dost litovat.
 
 
Datum: 14. září 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6155    
hoj draci chci si skládat motokáru a myslíte že když tam nedám pružiny žě mně to nevyhodí,myslíte že když tam dm motor z pincka bez úprav tak to pojede a ještě poslední dotaz chci si udelat brzdu že dám na zadní osu kotouč a tam nejak priddelam bzrdy s kola myslíte že to bude brzdit?díky za odpověď Lukáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: stekla      IP: uživatel3298    
nejlepši maš nějaky honďacky motor do stavebnich stroju :-) např honda 200 nebo honda 270 to ti pojede slušně a vystačitito :-) jinak dily na silnični motokary sežřeeš např přes kališe ktery ma zavodni kary dej do seznamu joka kart a to ti najde :-)
 
 
Datum: 19. září 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtláckej motor je do motokáry docela slabej..brzdu bych řešil kotoučovou třeba ze škodovky, a odpružení s tlumenim je jasná věc...
 
 
Datum: 15. září 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jo a jestli to je do lesa nebo na nejaky louky a pole tak tam z 50-kou urcite nepochodis
 
 
Datum: 15. září 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Pokut to bude bez pruzin tak ti to na sebemensich hrbolech vymlati zuby kamos to taky takhle ma a na silnici je to dobry, k brzdam dej tam aspon bubny z pionyra to co si vymislel brzdit nebude a hlavne ten motor dej nekam nabok kamos ho ma za sedackou a hrozne se to prehriva
 
 
Datum: 15. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jestli to má bejt motokára na pevné povrchy jako je asfalt, nebo jestli to chceš do lesa...
 
 
Datum: 15. září 2011 7:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
zdar draci dnes jsem doma našel motor na motorku na boku je napsáno Rheinmetall netušíte z čeho by to mohlo být ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
JAWA_ceZetak ® píše mi to neplatný emile
 
 
Datum: 14. září 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mail mam zobrazeny
 
 
Datum: 14. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtljenco@zoznam.sk pošli to aj mne
 
 
Datum: 14. září 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
pošli mi email a já ti to pošlu
 
 
Datum: 14. září 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to pravdepodobne zo simsona SR2... podobný moped ako stadák... reinmetall - firma ktorá vyrábala písacie stroje
 
 
Datum: 14. září 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukaz fotku a povime ti cenu.. ale nejaky zazrak nečekej... zlatý důl to nebude....
 
 
Datum: 14. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
a nevíš náhodou jak by to mohlo mít cenu ??
 
 
Datum: 14. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to zbrojařský konsorcium, tak bych to viděl na něco armádního. ale POZOR!!!! jestli to nemá převodovku, tak to klidně může být elektrocentrála nebo čerpadlo na sračky nebo vodu
 
 
Datum: 14. září 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel8993    
Zdravim všechny ČZťáky chci se zeptat je náhon v motoru u ČZ 477 stejně zpřevodovaný jako u ČZ 487 ? Chci si na svojí 477čce dát tachometr z 487čky ale nevím jestli bude ukazovat zprávně.Tak díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to stejné...
 
 
Datum: 14. září 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samotný budík je stejný.. pasuje tam i zo skodovky i z 350ky atd atd
 
 
Datum: 14. září 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Čau kluci. Chci se zeptat, který myslíte že jsou lepší gufera do závodního vyšponovanýho motoru. Kaučukový nebo fluorkaučukový? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12441    
Jo,to je to o čem jsme se bavili.....správná instalace znamená že se gufero jemně zamáčkne,kde nehrozí žádná jeho boční deformace či protržení,odření a zároven bude mít dostatečnej odstup od vnitřního kroužku ložiska
 
 
Datum: 15. září 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Kur.. a co je správná instalace? Jsou na to nějaký speciální přípravky? Já gufera do motoru vždy jen naklepal gumovou paličkou ;-)
 
 
Datum: 14. září 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Klasické gufero od renovovaného výrobce. Při správné instalaci vydrží věky. :-)
 
 
Datum: 14. září 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Takže napříklat gufera této značky fluorkaučukové dvoubřitvové budou naprosto dostačující? http://loziska-gufera.cz/?p=productsMore&iProduct=282034&sName=Gufero-17-30-7-VIAS-Dichtomatik
 
 
Datum: 14. září 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Je to celkem jedlo, tyhle elastomery mají vesměs dobrý flexibilní vlastnosti. Rozdíl bych viděl jen v ceně. Většina gufer je z nitrilkaučuku a fluorkaučuku, tady bych problém nehledal. Spíš bych se zaměřil na břity gufer a koupil bych dvoubřitý. A jen ne silikon!
 
 
Datum: 14. září 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj přátelé, řeším na pinckovi problém. Po nastartování jakoby kašle a při jízdě se dusí a nemá výkon. Zjistil jsem, že to dělá svíčka. Po nějaké době mi odejde a nehází jiskru. Jak BRISK NR17C, tak 15, tak 14. U 17 je barva správná, cihlová. U 15 a 14 je svíčka zakarbonována. Ze zoufalství jsem namontoval svíčku PAL D17Y (svíčka na favorita s dlouhým závitem). Změřil jsem závit a vysoustružil si podložku, kterou jsem nasadil na závit svíčky. Po našroubování na hlavu je tedy Pal D17Y ve stejné vzdálenosti jako klasická svíčka. A hle. Pincek jde do otáček a dušení je to tam. Jen mám strach ohledně předsunutého jiskřiště Y. Myslíte, že i přes zkrácení závitu mi hrozí nějaké nebezpečí kvůli propálení pístu atd. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Myslím si že ne, při správně nastavený směsi to nemuže nic dělat měl jsem v seriovce předsunutý jiskřiště 3 roky a na pístu nebyla žádná známka propalu a líp mi to s ní startoval toť moje poznatky..
 
 
Datum: 14. září 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Stalor      IP: uživatel12439    
Ahoj, mám Jawu 23 Mustang... už tam nebyl dělanej výbrus cca 25 let a tak jsem se rozohdl, že to zrazavělé dědictví dám do kupy, chtěl jsem se teda zeptat, pokud bych chtěl navrátit původní výkon motorky zpět, co je k tzomu potřeba... na motorce jinak nebylo nic měněno, není upravená. Je tade za potřebí koupit píst, hlavu motoru a ojnici ? Nebo bych měl krom toho koupit ještě něco ? - jinak svíčku mám novou. Jeden kamarád mi říkal, že když bych vykuchal výfuk, tak že i to by mohlo o něco zlepšit výkon. Poraďte mi prosím tedy, co a jak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Jinak na ojnici by nemelo byt nic spatneho. Jedine ze by potrebovalo přerazit futro ale to je otazka par korun. Spise se koukni jesi nema v klikove hrideli vakl dovnitr... Do stran tolik nevadi (alespon ne tolik) ale pokud by byl jakoby smerem do hridele, tak ti to tam bude cinkat vic a vic, a GO se stejne casem nevyhnes takze pokud davas motor do kupy ted, udelej to rovnou a nech si nekde zrepasnout celou kliku... Nova se ti snad nevyplati pokud s tim budes litat jen nekde po poli nebo na silnici (tam stejnak tolik vykou nepotrebujes ;-) ) A hlavne repase te vyjde mnohem levneji... Zatim, Zetor
 
 
Datum: 14. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk utčitě nech jak je maximálně ho sundej nali trocha benálu aa zapal ad se vypalí karbon to mužeš udělat i ukolena jinak výbrus musíš si koupit píst a někomu dát ten válec aby ti ten vybrus udělal jinak novou hlavu atd nepotřebuješ ale jestli chceš nák tuningovat tak je dobrá vějířovvá hlava lepe chladí ale na seriovej motor je to zbytečnost
 
 
Datum: 14. září 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
zdar draci chci se zeptat jestli můžu nechat na pinckoj klikovku co taM je sice nevim kolik nani je najeto ale vuli ma fakt maličkou a jenom dostran nechci totiz kupovat novou když ho budu mit uz jen 2 roky díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Vůle na klice do stran je úplně normální (u používanejch) a vůbec nevadí pokud e to samozřejmě nekácí jak strom na poli. Dokonce je tam i docela důležitá. Důležitá je hlavně vůle do středu kliky. Ta by měla být co nejmenší ale pozor, ne ŽÁDNÁ!! Musí mít minimálně 0,01 - 0,02mm Protože kdyby neměla žádnou, zas hrozí prasknutí pouzdra, kliky nebo ložiska (pokud máš jehlové) Takovou vůli normálně podle oka nepoznáš ani když to držíš v ruce. Měří se to většinou různejma spec. měřákama ale existuje na to taková malá fintička. Chytni ojnici mezi palec a ukazováček na levé ruce téměř nahoře pod úchytem, ale zlehka, jen co jí udržíš a pravou rukou práskni z vrchu do toho úchytu. Pokud uslyšíš takové lehké zacinkání dole v hřídeli, je to správně ikdyž nevíš tu hodnotu přesně. Samozřejmě pokud to bude dělat velkej rachot, tak by to chtělo udělat GO, ikdyž na to třeba ještě (plácnu) 500KM odjezdíš, repasi se stejně nevyhneš a bude oto dražší než teď pokud to není tak hrozný. Takže co můžeš udělat hned, neodkládej na zítřek.
 
 
Datum: 14. září 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nevidím sebemenší důvod proč kupovat novou
 
 
Datum: 14. září 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
keby som mal 250/353 a chcel by som naň dať číslo z 175 bol by to problém ako na STK ?? za odpoveď ďakujem počul som, že by mohol byť problém z VIN číslom na kostre odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jakobys chtěl oktávku postavit na papíry s favorita
 
 
Datum: 14. září 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Bart      IP: uživatel1200    
Zdravim draci mam doma zapalovaní Vape A-SZ14-1 a achanim na to kompletni kabelaž na ČZ 180 nevíte kde bych to sehnal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: msoucek22      E-mail:      IP: uživatel12436    
mam dandy 50 a mam špatný motor,sehnal sem celou dandynu ,která si sama přidává olej do benzínu,ta moje to nemá,dá se motor přehodit bez problémů ,nebo to nejde.Obě sou r.v 96.Díky za radu Mára odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: hajer      IP: uživatel12592    
Zdar.Motor lze přehodit bez probkému jen odmontuj olejové čerpadlo otvor po něm zaslep a michejolej do benzinu jak před tím.
 
 
Datum: 16. října 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti můžu poradit, tak založ vlákno na motorkari.cz, tam ti určitě poradí víc lidí ;-)
 
 
Datum: 14. září 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Nevím jak přesně to je u dandy udělaný oddělený mazání ale určitě prohodit půjdou
 
 
Datum: 14. září 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši, mám takovej dotaz, je nějakej rozdíl na klikovce z jawy 05 a z 21 ? díval sem se na pístní čep a na obou je stejnej. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZÁMĚNNÝ NEJSOU
 
 
Datum: 14. září 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: fredy s dredy      IP: uživatel10887    
nejen na čepu spojky, který je kratší, ale jsou oba i užší
 
 
Datum: 14. září 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
rozdíl tam je na čepu od spojky. Jinak ojnice a setrváky jsou stejný
 
 
Datum: 14. září 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
čau draci,chci se zeptat: Dá se na jawě 50 Dandy jezdit od 15ti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: Pigolas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draku Já na ní jezdím a jemi 15 let ale správně by se nemělo protože v techničáku je konstrukční rychlost 65 kmh a správně má bejt 45 maximálně ale prý se to moc nekontroluje :-)
 
 
Datum: 30. května 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ne jedině že by byla zavřená na 45 km/h respektive to musí bejt napsaný aspoň v techničáku
 
 
Datum: 14. září 2011 15:13
 
<  703  704  705  706  707  708  709  710  711  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:04:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu