Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec nevíte,jestli někde tady na fichtlkrámku,mají do sedátka ty 2 sponky kteří zapadají do hrotu sedla,je to u jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 5:15
 uz se delaji,,do 14 dnu budou jiz k prodeji,,
Datum: 11. září 2011 5:15
Jméno: Čenda
IP: uživatel12415
 Zdravím,mám takovel možná blbej dotaz,jaký je rozdíl mezi světelnou cívkou s drátem a bez drátu?Krom toho že jsou rozdílné na pohled máto nějaký vliv na funkci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 13:00
Jméno: Čenda
IP: uživatel9410
 Díky za vysvětlení.Na přechodový odpor to nevypadá,ten přepínač je fungl novej.Kompletně elektrorozvod je dělanej nově,při zkoušce "nasucho"(připojená nabíječka jako zdroj) je všechno 100%funkční.Proto to tipuju na tu cívku.
Datum: 11. září 2011 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 rozdíl v cívkách je ve vedení "drátu"vinutím.....první je od kostry pod vinutí a z vinutí jde kabel,kterej u druhý zalejzá pod vinutí a z tý cívky teprve jde nějakej proud .......to že ti blbnou světla může bejt přechodovej odpor na přepínači.....
Datum: 11. září 2011 9:42
Jméno: Čenda
IP: uživatel12415
 A jak se to má udělat?není někde nějaká fotka? Mám totiž problém se světlem a nevím jakou cívku použít.Rotor je v pohodě,přes nabíječku mi světla jdou jak mají,ale přes cívku jen tlumený,když přepnu na řídítkách na dálku tak to nesvítí.Žárovku mám 15W a 25W obě se chovají stejně.
Datum: 11. září 2011 0:09
 rozdil je takovy ze se ta s dratem pripoji na tu bez drátu.... a ve výsledku to dává 6V a 30W
Datum: 10. září 2011 22:52
 jak chceš mít cívku bez drátu??
Datum: 10. září 2011 22:43
 Ahoj draci. Při renovace sem se musel pustit do výmeny ložisek v kole u jawy 50,21. AAle byly tam takové podložky pod ložiskama na obou stranách a uprostřed taková trubička. Jenže mě se ty podložky zničili když sem ty ložiska vyndaval. Co stim? bude vadit když tam ta tribička nebude??? taky mě napadlo kolem té trubičky v tom prostoru dít třeba polystyren aby v tom nelýtaala.. Máte nakej napad?? nedá se to nekde koupit? Dík moc  a at vám to šlape jak má
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:42
Datum: 11. září 2011 12:42
Datum: 11. září 2011 7:39
 tak já bych skusil sehnat jiný kolo (myslim že sehnat kolo na fichtla není problém) a ty podložky si vzít z něho
Datum: 10. září 2011 22:59
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 prosim vás najdesetu někdo kdo má doma navíc válec na 175/450?? Moc ho potřebuju a na burzu se mi jet nechce takovou dálku  V inzerátech nemůžu najít
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 21:11
Jméno: george
IP: uživatel1834
 já doma jeden mám ve slušném stavu dyžtak se mi ozvy na smejdirjiri@seznam.cz.
Datum: 11. září 2011 21:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jsem ze Dvora Kralove nad Labem moc vás prosím dost bych ho potřeboval
Datum: 11. září 2011 17:38
 dost by pomohlo i odkud jsi
Datum: 10. září 2011 21:24
 D
Datum: 10. září 2011 21:04
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12414
 Čus draci, tak sem dneska jel mustangu a ten měl najeto zhruba 45000km. Motor původní, ve skvělý kondici a neměl snad ještě ani výbrus. Po dvouch měsících stání sme ho nášláply napoprvý  . Tak se chci jen tak zeptat, kolik mají nalítáno vaše stroje? Čus, Adam
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 21:35
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 muj mustaf 4600 a pinsek 7500
Datum: 12. září 2011 21:35
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12414
 Sorry, nějak to blbne tak to sem dávam znovu. Těch 200 000 to neni ani možný ne?  Ledatak Na tom Opelu Omega bych tomu věřil  .
Datum: 11. září 2011 23:02
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12414
 JAWA_ceZetak ®: To neni ani možný  , ledatak ten Opel Omega ne?
Datum: 11. září 2011 22:58
 muj stoj ma najeto je 200tis a taky bez vybrusu a bez generalky
Datum: 11. září 2011 21:23
 cca.50km go motoru  ale jinak něco okolo 6-7 tisíci
Datum: 11. září 2011 15:03
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12414
 Jinak kdyby si chtěl dát aspoň krátkou vyjížďku, a omrknout muj stroj tak můžeš dneska třeba přijet  . Za vesnicí je taková silnice, asi 1,5 km dlouhá a tam se většinou projíždim. Víc info napíšu do zpráv na motorkářích.
Datum: 11. září 2011 12:16
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12414
 Kolecko: Vyjížďku bych určitě někdy dal, ale stroj mám pořád na hradě  . Na zimu si ho asi přivezu do Rakovníka a začnu pomalu renovovat, ale nevim jak dlouho to bude trvat, protože příští rok budu živit ještě jednu motorku a jako student to s penězma nebude nic moc  . Právě že taky ještě nemam papíry, až na začátku dubna a ani pionýr nemá papíry. A kdybych ho chtěl dát na ty veteránský papíry, pořádně nevim jak to je ale musel bych ho asi komplet zrenovovat, protože už nemá origo barvu. Je to těžký no  . A s tou čízou je to dobrej výkon  . Jinak tam dneska jedu, aspoň se projet  . Čus
Datum: 11. září 2011 11:23
 Jawa 21 RV 1967 najeto podle tachasu 300KM  i technik na technické se trocha divil ale určo aspon tech 15 000 ve skutečnosti bude mít protože už když jsem ho kupoval tak tachas nešel a to tam byl jen vysunutej náhon.Na fichtlu se ani podle toho řídit nemužeš do většinou měřilo par km a pak se to posralo protože je to u rozety atd atd
Datum: 11. září 2011 10:21
 Moje číza má natočeno přes 50 000km, a z toho 45 000 za posledních 5 let provozu  Jinak Pelciku, dáme někdy vyjížďku okolo Rakovníka? Nebo máš stroj pořád na hradě?
Datum: 11. září 2011 9:24
 Já mám 31 853 6
Datum: 10. září 2011 22:44
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Moje Jawa 20 měla před stočením 9500. Jsem asi 3tí majitel.
Datum: 10. září 2011 21:50
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 myslim že po výbrusu bude. Je to dost na ten motor tak at jezdí dál
Datum: 10. září 2011 21:00
Jméno: roleta
IP: uživatel4089
 Zajímalo by mě, z jakého důvodu dostal uživatel pod přezdívkou roleta ( IP: 1026) BAN.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 22:27
Jméno: Frank
IP: uživatel12397
 a ja vubec neexistuju .......... respektive pokud si nejaky debil mysli ze v necem jedu tak se plete.........
Datum: 12. září 2011 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel12423
 Já taky ne....moje účast zde je sporadická
Datum: 11. září 2011 23:10
 já BAN nedával lebo neviem dať
Datum: 11. září 2011 15:04
 BAN dávam za nevhodný příspěvky.
Datum: 11. září 2011 8:07
 já v BANech nejedu, nedávám je. asi někdo z kolegů...
Datum: 10. září 2011 20:03
Jméno: roleta
IP: uživatel4089
 Podle mě jsem nesplnil ani jednu podmínku. Momentálně je mě jedno, estli mám BAN, ale fakt by mě zajímalo, od teho kdo mi BAN dal, jaký k tomu měl důvod...
Datum: 10. září 2011 19:53
 tak to opravdu nevim,,lebo je dost uzivatelu co muzou davat bany a mazat prispevky,,vzdi se to tyka,, hulvatstvi, vyhrozovani, buzerovanim a taky i vkladani inzeratu,,
Datum: 10. září 2011 19:42
 Nejde mi zařadit 1, nevíte čím to je ?...měl jsem strhnutý šroub na utahovani spojky, tak jsem ho vyměnil, a po 5 minutach jizdy mi tam nejde dat 1..prostě taham naplno nahoru ale jako by tam nebyla, a není tam ani neutrál pod jedničkou. Nemůže to nějak souviset s výměnou toho šroubku ? ale jak říkám, tak 5minut jsem s tím jezdil na 1 a v poho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 18:15
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zkus s tím popojet občas se stane že kolečka nejdou na sebe nebo maš v hajzlu kolečko(zuby)
Datum: 10. září 2011 18:29
 Dobrý už to valí
Datum: 10. září 2011 18:15
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10883
 Zdar draci. Mám dcl problém..Muj mustang chodil cca ped pul rokem jako drak..Jednou je svíčka ulitá, jednou zase není.Karbirátor vyčištěn zapalování ok..Vyměním svíčku a šlape cca 5 minut a pak zdechne a nejde nakopnout ani roztlačit.Svíčky měněny.Taky tam nemám sání, protoře a obyčejná punčocha, která je naražená tomu brání aby to šlo do otáček..Nevím si rady co myslíte? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 9:39
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 Dát novej vzduchovej filtr,vyčistit karburátor
Datum: 11. září 2011 9:39
 Zdarec prosim mohl by nekdo poradit mam jawu dandy 50 a mam problem asi neco s prevodovkou ale pls potreboval bych treba upresnit ,, nastartuju dam jednicku vsechno v poradku a jak chci dat dvojku a pridam plyn tak to jenom chrci a cvaka a vubec
nejede diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 13:00
 Tak jsem to rozebral a opravdu to byly ty hrany ale chci se zeptat jestli to opravdu nejak jde sptavit protoze zkratit ta hrana asi nemuze ji a nevi jestli by to slo z tencit
Datum: 14. ledna 2012 13:00
Jméno: p.Filuta
IP: uživatel3030
 Diky asi budu muset tedy pulit motor  ale co se delat
Datum: 16. října 2011 13:56
Jméno: hajer
IP: uživatel12592
 Máš tam na kolečku dvojky očesané hrany je třeba rozebrat převodovku skontrolovat všechny kolečka a hlavněpalec na jezdci který přeřazuje rychlosti.Hrany na kolečku lze opravit ale oprava je náročna.
Datum: 12. října 2011 21:01
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 čau chci se vas zeptat chystam se pulit motor a chci se zeptat jestli kdyz se dela spojka tak se meni i mezilamela? a jeste da se pouzit uz pouzita klikovka ? mam doma pouzitou klikovku ale vuli nema jen dostran a malou a sou v ni nacpany korky na co tam sou? a nemuzou se uvolnit a nadelat v motoru paseku? a jeste chci aby muj pincek mel velkou silu hlavne na druhy kvalt protoze u vsech fichtlu se to na dvojku strasne pomalu sbira tak chci a aby to melo tak nak na vsechny kvlaty silu ted mam 13z kolecko a jeste kolik tak bude pak maximalka a jaky rozdil s 11z koleckem ? díky za odpoveedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Korky kvuli zveteni spodni komprese...
Datum: 11. září 2011 12:47
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 nevidím jediný důvod proč by se nedala použít použitá klika a mezilamela...ty korky jsou uprava sice už jsem zapoměl k čemu se to vlastně dávalo ale neboj jstli to je udělané dobře tak se nic a i kdyby tak korek není kus železa a dle mě by se nim moc nestalo a když chceš mít silnou dvojku tak je tu možnost po přeházet kolečka v převodovce...jo a ten 11tizub je dle mě moc málo jestli chceš sílu tak 12zub bude bohatě stačit...
Datum: 10. září 2011 13:09
 čus draci nevíte někdo jestli jdou vypléct ráfky ze simsona se středy z pio a popřípadě jaké špice použít??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 15:08
 Dajú sa použiť ráfky zo simsona, ja tam mám tiež hliníkové zo simsona ja som tam použil fichtlárské špise 4mm hrubé u nás sa to dá dostať
Datum: 11. září 2011 15:08
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 ráfky jsou stejné a použil bych špice ze simsona jelikož jsou silnější jak z pio a nebudou tak hodně praskat
Datum: 11. září 2011 11:49
Jméno: pionýr 23
IP: uživatel12302
 zdar,mám takový menší problém u pionýra  Nechce mi svíčka házet jiskru nevim co stym..prosím poradte mi....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 16:02
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 A kdo se nevyzná tak může rozluštit podle starých příspěvků
Datum: 10. září 2011 16:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ano,udělal bych to tak že na debilní dotazy bud debilni odpověd a nebo ignorovat.Třeba jim to dojde
Datum: 10. září 2011 16:02
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tyto dotazy me už poslední doubou nedávají smysl...dle mě každý kdo se v tom ale spon trochu vyzná to spraví i bez použití fichtlpokecu...
Datum: 10. září 2011 13:11
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 skus jestli to kope do prstu, projdi celou elektriku, zkontroluj upevnění kabelů, seřiď zapalování a musi jet
Datum: 10. září 2011 12:48
Jméno: pionýr 23
IP: uživatel12302
 zničeho nic to nedává jiskru,a svíčku sem dával novou.
Datum: 10. září 2011 12:45
 hoď to z mostu  ..... aspon npis co tomu předcházelo vole!!!!! z ničeho nic? nebo ses v tom hrabal a najednou nehází? ... zkoušel jsi druhou svíčku? jak máme takto od stolu hádat ty troubo!!!
Datum: 10. září 2011 12:37
Jméno: cezetsport
IP: uživatel11232
 Zdar draci, vlastním CZ 175/487 , chci otevřít sání, popřípadě zkusit čistě otevřené, jaké musím použít trysky, kdyz otevru sání, menší nebo větší ??? - budu dlouho zkoušet, ta má zetka točí original 5 500 ot. nebo co ještě mohu udělat pro výkon, mimo vybrusu, GO, podkovy a snížení hlavy ????????
Dík za jakékoliv rady od tunerů ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 22:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když ani nevíš, jak změníš směs "otevřeným sáním" (který je u většiny 2-takrů úplně na nic), tak se do žádnýho tuningu nepouštěj...
Datum: 09. září 2011 22:59
 Cuzz draci, mám Jawu 350/354 a jede jen na jeden válec. Pravej nejde vůbec. Jen při nastartování to pšoukne a už nic. Ale levej jede bez problémů. Svíčky jsem dal nový a hazejí jiskru obě. Benzín tam jde, teče z kolena výfuku. mám ho děravý
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:55
Jméno: Joan
IP: uživatel11844
 To bude možná tím. To koleno je sestavený z nějákého zlomenýho. a je to docela prasácky svařený a když ten píst nejede tak tudy tečebenzín. Moc dík za informaci
Datum: 14. září 2011 21:55
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Pokud máš děravé koleno od válce který nefunguje, může to být hlavní problém jelikož motor ztrácí kompresi a tyhle motory potřebujou velkej odpor. Poté ti také vyteče směs dříve než se stačí spálit. Ale neříkám to na 100%, musel bych to vidět ale v kondenzatoru bych nevidel problem...
Kondenzátory fungují v motocyklu jen jako odrušovače, tudíž na to nemají vliv, ale je možný že u těhlech modelů je tomu jinak. Ale víc bych vsázel na to koleno...Zkus ho třebas zavařit nebo nějak zadělat aby vůbec nikde nepodcházelo a když to bude tím, kup nový... Nebo si nech tohle, to už je na tobě..Čus, Zetor
Datum: 14. září 2011 21:01
Jméno: sfas
IP: uživatel11925
 a kondenzatory sou dobre ?
Datum: 13. září 2011 22:13
Posl.aktualizace: 11. září 2011 11:43
 Ano je to tak Simson mám ho na simakovi natom 3 rychlostním
Datum: 11. září 2011 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co myslíš že je světelná houkačka ty ptáku
Datum: 09. září 2011 20:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Nejspíš simál nebo nějaká čz modernější, to tlačítko dole je na bliknutí dálkovejma!
Datum: 09. září 2011 18:51
 simson
Datum: 09. září 2011 18:34
 ještě bych se chtěl zeptat neví někdo kde se dá koupit novej tachometr na jawu 20 ale komplet i se šnekem a nevím s čím ještě
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 19:20
 to mě taky napadlo  ale nevim kde to tu je nenasel jsem to
Datum: 10. září 2011 19:20
 trebas na fichtlkramku
Datum: 09. září 2011 20:33
 zdáárek chci se zeptat jak je to s řetězonkou? mám jawu 20 a chci novou řetězovku komplet a nevím jak je to s tím počtem zubů - rád bych tu silnější kombinaci než tu rychlejší  dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 8:52
 tak origo je vepředu 13z a vzadu 55z, takže si kup bud dopředu kolečko s míň zubama nebo s dozadu víc zubama a budeš mít sílu
Datum: 10. září 2011 8:52
Jméno: ron
IP: uživatel12113
Posl.aktualizace: 11. září 2011 10:22
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 zas takový blbec nejsem...Pochopitelně jsem zkoušel chod a šlo to tak jak mělo...Potom to začlo dělat. Teď to du změřit jestli je to relé fakt odpálené. O dvojcivkovém relé sem slyšel jenom samou chválu, pokud tím statorovým myslíš to AEV tak to tam dávat nechci protože čím víc elektroniky tím víc se toho může pos*at.
Datum: 11. září 2011 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 jsi jelito nebo co? tak když to seřídim,tak napřed zkontroluju jestli to dobíjí,jestli kontrolka zhasíná a nebo ne....jestli když se to vytočí moc,tak jestli to přepne do druhý polohy a když se tomu ubere tak jestli to sepne nazpátek do první polohy.....nechápu jak se ti mohlo stát že si uškvařil rele.... proto jsem psal utáhnout/povolit .....to nejde že otočíš o půl závitu a jedeš na zkušební vyjížďku 100km......no nic....asi už je zbytečný to řešit....neboj dvoucívkový rele je eště horší....a nedejbože to statorový.....
Datum: 11. září 2011 9:48
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 no, tak jsem to zkusil jak píše standa, chvíli to jelo ale pak z toho začly valit takové zelené jiskřičky a plamínky a kontakty se spekly. Sem tam kde sem byl akorát mi odešlo relé takže jiskru to tahá zase z baterky...Zítra se asi stavím pro novou dvoucívku a bude...
Datum: 11. září 2011 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Na Dočkala se "vyser" ...... je tam takovej šroubek na malej plochej šroubovák.....skus ho jemně utáhnout/povolit .... měl jsem stejnej problém na Péráku,dva tejdny jsem to ladil podle "návodů" a furt nic.....pak jsem se vysral na návody,zohybal to tak aby to dělalo co má,seřídil krok na pacce,která přepíná při přebijení(hodně důležitý!) a seřídil krok pro zpětný chod pro dobíjení do baterky a bylo hotovo.... bezporuchové
Datum: 10. září 2011 10:43
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 ops, mám zafixováno že vídím na masce diody. Samozřejmě tam mám žárovičky. Jinak po přitlačení na vibrační kontakt začne dobíjet (pochopitelně né regulovat), napětí na baterce je při vyšších otáčkách kolem 9 V. Po odpojení baterky zdechne a to jsem se dočetl že by to mělo zůstat běžet pokud dobíjení funguje
Datum: 09. září 2011 21:04
 vyhoď diodu a dej tam žárovečku jaká tam patří.... problem s dobíjením muže dělat ta dioda
Datum: 09. září 2011 20:14
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 ano to jsem zapomněl napsat mám tam staré jednocívkové relé, při zvášení otáček zhasne dioda ale nedobíjí...už vážně nevím
Datum: 09. září 2011 18:49
 předpokládám že má dvoucívku.. a to nesepne ani při zvýšení otáček? nemáš jen někde uklepaný kontakt? a co předepnutí pružin?
Datum: 09. září 2011 13:56
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 psal jsem: "protože mám pořád problémy" tzn. relé vyčištěno, uhlíky ok, kabeláž ok, když přitlačím na vibrační kontakt začne dobíjet ale všechny pokusy o seřízení selhaly. Dočkala mám v garáži vedle motorky, postupy opakovány několikrát a nic...Pokud mi umíš poradit tak ti budu vděčný
Datum: 09. září 2011 13:54
 proč problém s dobíjením řešíš hned novým regulátorem? proč třeba nezkontroluješ uhlíky? a pak podle návodu neseřídíš regulátor ktery tam mas?
Datum: 09. září 2011 13:45
 zdravím draci - chci se zeptat co je lepší těsnění mezi kartery a pod víko silikon nebo papír - dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:26
 papír jsem si vždycky podmáznuil silikonem jako pojistku že to nepustí ale pod kryt spojky dávám zasadně jen silikon..
Datum: 07. října 2011 9:26
Jméno: Frank
IP: uživatel12397
 vsichni si uz kurva zapamatujte ze papir ma nejakou tloustku ktera je u motoru potreba !!!
Datum: 12. září 2011 22:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kartery mám srovnaný a zbroušný na skle, motor půlím skoro po každém závodě, nikde nic neteče a nemusím se srát s čištěním po silikonu.
Datum: 09. září 2011 18:30
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nevím jak jiní ale já dal mezi kartery i i pod víko silikon, v takový malý tubičce a ani kapka oleje nikde neukapla.
Datum: 09. září 2011 17:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mezi karterama bych to řešil podle stavu dosedacích ploch, pokud to někdo půlil šroubovákem, pak už asi papír těsnit nebude. Naopak pod víko používám papírový těsnění, protože když se ti na cestě stane něco se spojkou, s trochou štěstí se dá víko sundat bez protrhnutí papíru a po opravě/kontrole o tam můžeš vše vrátit a dojet bez tekoucího oleje kolem víka.. pod válec jenom papír a pod karbec dávám izolační podložku ze silnějšího materiálu
Datum: 09. září 2011 11:03
 Za mě mezi kartery a pod víka jedině silikon - pokud dodržíš určitá pravidla tak to v podstatě nemá šanci téct...pod válec a karbec dávam zase jedině papír....
Datum: 09. září 2011 9:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Silikon + papír je nesmysl. Buď jedno nebo 2.
Datum: 09. září 2011 8:16
Jméno: sf
IP: uživatel12410
 rozhodne silikon +papír=100% těsnost!
Datum: 09. září 2011 7:54
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, chtěl bych se zeptat něco ohledně mojí jawy 21, motor lze nastartovat pouze na roztlačení, pak se dá jet, ale když dám neutrál, tak to zdechne i když přidávám plyn. Vyčistil jsem karburátor, nastavil předstih a svíčka je nová. Nevíte co by stím mohlo být? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 10:57
Datum: 10. září 2011 10:57
|



|