slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  706  707  708  709  710  711  712  713  714  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec nevíte,jestli někde tady na fichtlkrámku,mají do sedátka ty 2 sponky kteří zapadají do hrotu sedla,je to u jawy 21?:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 5:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz se delaji,,do 14 dnu budou jiz k prodeji,,
 
 
Datum: 11. září 2011 5:15
 
 
 
 
Jméno: Čenda      IP: uživatel12415    
Zdravím,mám takovel možná blbej dotaz,jaký je rozdíl mezi světelnou cívkou s drátem a bez drátu?Krom toho že jsou rozdílné na pohled máto nějaký vliv na funkci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Čenda      IP: uživatel9410    
Díky za vysvětlení.Na přechodový odpor to nevypadá,ten přepínač je fungl novej.Kompletně elektrorozvod je dělanej nově,při zkoušce "nasucho"(připojená nabíječka jako zdroj) je všechno 100%funkční.Proto to tipuju na tu cívku.
 
 
Datum: 11. září 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12416    
rozdíl v cívkách je ve vedení "drátu"vinutím.....první je od kostry pod vinutí a z vinutí jde kabel,kterej u druhý zalejzá pod vinutí a z tý cívky teprve jde nějakej proud .......to že ti blbnou světla může bejt přechodovej odpor na přepínači.....
 
 
Datum: 11. září 2011 9:42
 
 
 
 
Jméno: Čenda      IP: uživatel12415    
A jak se to má udělat?není někde nějaká fotka? Mám totiž problém se světlem a nevím jakou cívku použít.Rotor je v pohodě,přes nabíječku mi světla jdou jak mají,ale přes cívku jen tlumený,když přepnu na řídítkách na dálku tak to nesvítí.Žárovku mám 15W a 25W obě se chovají stejně.
 
 
Datum: 11. září 2011 0:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdil je takovy ze se ta s dratem pripoji na tu bez drátu.... a ve výsledku to dává 6V a 30W
 
 
Datum: 10. září 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak chceš mít cívku bez drátu??
 
 
Datum: 10. září 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj draci. Při renovace sem se musel pustit do výmeny ložisek v kole u jawy 50,21. AAle byly tam takové podložky pod ložiskama na obou stranách a uprostřed taková trubička. Jenže mě se ty podložky zničili když sem ty ložiska vyndaval. Co stim? bude vadit když tam ta tribička nebude??? taky mě napadlo kolem té trubičky v tom prostoru dít třeba polystyren aby v tom nelýtaala.. Máte nakej napad?? nedá se to nekde koupit? Dík moc ;-) a at vám to šlape jak má :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
místo těch podložek tam dej vršky od PET láhví (vyvrtat do nich díru a vložit trubičku) slouží to jenom jako aretace vymezovací trubičky :-) já to tak mám je to prakticky zadarmo a drží to :-) :-D
 
 
Datum: 11. září 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj. díkj za jkoment. prohraabal sem internet a naašel jsem to :-) ale dík :-) ;-)
 
 
Datum: 11. září 2011 7:39
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já bych skusil sehnat jiný kolo (myslim že sehnat kolo na fichtla není problém) a ty podložky si vzít z něho
 
 
Datum: 10. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
prosim vás najdesetu někdo kdo má doma navíc válec na 175/450?? Moc ho potřebuju a na burzu se mi jet nechce takovou dálku :-( V inzerátech nemůžu najít :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
já doma jeden mám ve slušném stavu dyžtak se mi ozvy na smejdirjiri@seznam.cz.
 
 
Datum: 11. září 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jsem ze Dvora Kralove nad Labem moc vás prosím dost bych ho potřeboval
 
 
Datum: 11. září 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dost by pomohlo i odkud jsi
 
 
Datum: 10. září 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      E-mail:      IP: uživatel10520    
D
 
 
Datum: 10. září 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12414    
Čus draci, tak sem dneska jel mustangu a ten měl najeto zhruba 45000km. Motor původní, ve skvělý kondici a neměl snad ještě ani výbrus. Po dvouch měsících stání sme ho nášláply napoprvý :-D. Tak se chci jen tak zeptat, kolik mají nalítáno vaše stroje? Čus, Adam ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
muj mustaf 4600 a pinsek 7500
 
 
Datum: 12. září 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12414    
Sorry, nějak to blbne tak to sem dávam znovu. Těch 200 000 to neni ani možný ne? :-D Ledatak Na tom Opelu Omega bych tomu věřil :-D.
 
 
Datum: 11. září 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12414    
JAWA_ceZetak ®: To neni ani možný :-D, ledatak ten Opel Omega ne? :-D
 
 
Datum: 11. září 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj stoj ma najeto je 200tis a taky bez vybrusu a bez generalky :-)
 
 
Datum: 11. září 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
cca.50km go motoru :-) ale jinak něco okolo 6-7 tisíci
 
 
Datum: 11. září 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12414    
Jinak kdyby si chtěl dát aspoň krátkou vyjížďku, a omrknout muj stroj tak můžeš dneska třeba přijet :-). Za vesnicí je taková silnice, asi 1,5 km dlouhá a tam se většinou projíždim. Víc info napíšu do zpráv na motorkářích.
 
 
Datum: 11. září 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12414    
Kolecko: Vyjížďku bych určitě někdy dal, ale stroj mám pořád na hradě :-D. Na zimu si ho asi přivezu do Rakovníka a začnu pomalu renovovat, ale nevim jak dlouho to bude trvat, protože příští rok budu živit ještě jednu motorku a jako student to s penězma nebude nic moc :-). Právě že taky ještě nemam papíry, až na začátku dubna a ani pionýr nemá papíry. A kdybych ho chtěl dát na ty veteránský papíry, pořádně nevim jak to je ale musel bych ho asi komplet zrenovovat, protože už nemá origo barvu. Je to těžký no :-D. A s tou čízou je to dobrej výkon ;-). Jinak tam dneska jedu, aspoň se projet :-). Čus
 
 
Datum: 11. září 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 21 RV 1967 najeto podle tachasu 300KM :-D i technik na technické se trocha divil ale určo aspon tech 15 000 ve skutečnosti bude mít protože už když jsem ho kupoval tak tachas nešel a to tam byl jen vysunutej náhon.Na fichtlu se ani podle toho řídit nemužeš do většinou měřilo par km a pak se to posralo protože je to u rozety atd atd
 
 
Datum: 11. září 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moje číza má natočeno přes 50 000km, a z toho 45 000 za posledních 5 let provozu :-D Jinak Pelciku, dáme někdy vyjížďku okolo Rakovníka? Nebo máš stroj pořád na hradě? :-)
 
 
Datum: 11. září 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám 31 853 6
 
 
Datum: 10. září 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Moje Jawa 20 měla před stočením 9500. Jsem asi 3tí majitel.
 
 
Datum: 10. září 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
myslim že po výbrusu bude. Je to dost na ten motor tak at jezdí dál :-)
 
 
Datum: 10. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: roleta      IP: uživatel4089    
Zajímalo by mě, z jakého důvodu dostal uživatel pod přezdívkou roleta ( IP: 1026) BAN. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel12397    
a ja vubec neexistuju .......... respektive pokud si nejaky debil mysli ze v necem jedu tak se plete.........
 
 
Datum: 12. září 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12423    
Já taky ne....moje účast zde je sporadická
 
 
Datum: 11. září 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já BAN nedával lebo neviem dať :-D
 
 
Datum: 11. září 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BAN dávam za nevhodný příspěvky.
 
 
Datum: 11. září 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já v BANech nejedu, nedávám je. asi někdo z kolegů...
 
 
Datum: 10. září 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: roleta      IP: uživatel4089    
Podle mě jsem nesplnil ani jednu podmínku. Momentálně je mě jedno, estli mám BAN, ale fakt by mě zajímalo, od teho kdo mi BAN dal, jaký k tomu měl důvod...
 
 
Datum: 10. září 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak to opravdu nevim,,lebo je dost uzivatelu co muzou davat bany a mazat prispevky,,vzdi se to tyka,, hulvatstvi, vyhrozovani, buzerovanim a taky i vkladani inzeratu,,
 
 
Datum: 10. září 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel11998    
Nejde mi zařadit 1, nevíte čím to je ?...měl jsem strhnutý šroub na utahovani spojky, tak jsem ho vyměnil, a po 5 minutach jizdy mi tam nejde dat 1..prostě taham naplno nahoru ale jako by tam nebyla, a není tam ani neutrál pod jedničkou. Nemůže to nějak souviset s výměnou toho šroubku ? ale jak říkám, tak 5minut jsem s tím jezdil na 1 a v poho. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
zkus s tím popojet občas se stane že kolečka nejdou na sebe nebo maš v hajzlu kolečko(zuby)
 
 
Datum: 10. září 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel11998    
Dobrý už to valí :-)
 
 
Datum: 10. září 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10883    
Zdar draci. Mám dcl problém..Muj mustang chodil cca ped pul rokem jako drak..Jednou je svíčka ulitá, jednou zase není.Karbirátor vyčištěn zapalování ok..Vyměním svíčku a šlape cca 5 minut a pak zdechne a nejde nakopnout ani roztlačit.Svíčky měněny.Taky tam nemám sání, protoře a obyčejná punčocha, která je naražená tomu brání aby to šlo do otáček..Nevím si rady co myslíte? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12416    
Dát novej vzduchovej filtr,vyčistit karburátor
 
 
Datum: 11. září 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: p.Filuta      E-mail:      IP: uživatel3030    
Zdarec prosim mohl by nekdo poradit mam jawu dandy 50 a mam problem asi neco s prevodovkou ale pls potreboval bych treba upresnit ,, nastartuju dam jednicku vsechno v poradku a jak chci dat dvojku a pridam plyn tak to jenom chrci a cvaka a vubec nejede diky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: p.Filuta      E-mail:      IP: uživatel3030    
Tak jsem to rozebral a opravdu to byly ty hrany ale chci se zeptat jestli to opravdu nejak jde sptavit protoze zkratit ta hrana asi nemuze ji a nevi jestli by to slo z tencit
 
 
Datum: 14. ledna 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: p.Filuta      IP: uživatel3030    
Diky asi budu muset tedy pulit motor :-( ale co se delat
 
 
Datum: 16. října 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: hajer      IP: uživatel12592    
Máš tam na kolečku dvojky očesané hrany je třeba rozebrat převodovku skontrolovat všechny kolečka a hlavněpalec na jezdci který přeřazuje rychlosti.Hrany na kolečku lze opravit ale oprava je náročna.
 
 
Datum: 12. října 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
čau chci se vas zeptat chystam se pulit motor a chci se zeptat jestli kdyz se dela spojka tak se meni i mezilamela? a jeste da se pouzit uz pouzita klikovka ? mam doma pouzitou klikovku ale vuli nema jen dostran a malou a sou v ni nacpany korky na co tam sou? a nemuzou se uvolnit a nadelat v motoru paseku? a jeste chci aby muj pincek mel velkou silu hlavne na druhy kvalt protoze u vsech fichtlu se to na dvojku strasne pomalu sbira tak chci a aby to melo tak nak na vsechny kvlaty silu ted mam 13z kolecko a jeste kolik tak bude pak maximalka a jaky rozdil s 11z koleckem ? díky za odpoveedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Korky kvuli zveteni spodni komprese...
 
 
Datum: 11. září 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nevidím jediný důvod proč by se nedala použít použitá klika a mezilamela...ty korky jsou uprava sice už jsem zapoměl k čemu se to vlastně dávalo ale neboj jstli to je udělané dobře tak se nic a i kdyby tak korek není kus železa a dle mě by se nim moc nestalo a když chceš mít silnou dvojku tak je tu možnost po přeházet kolečka v převodovce...jo a ten 11tizub je dle mě moc málo jestli chceš sílu tak 12zub bude bohatě stačit...
 
 
Datum: 10. září 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: žabák      E-mail:      IP: uživatel4095    
čus draci nevíte někdo jestli jdou vypléct ráfky ze simsona se středy z pio a popřípadě jaké špice použít?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dajú sa použiť ráfky zo simsona, ja tam mám tiež hliníkové zo simsona ja som tam použil fichtlárské špise 4mm hrubé u nás sa to dá dostať
 
 
Datum: 11. září 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
ráfky jsou stejné a použil bych špice ze simsona jelikož jsou silnější jak z pio a nebudou tak hodně praskat
 
 
Datum: 11. září 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: pionýr 23      IP: uživatel12302    
zdar,mám takový menší problém u pionýra :-D Nechce mi svíčka házet jiskru nevim co stym..prosím poradte mi....dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
A kdo se nevyzná tak může rozluštit podle starých příspěvků:-)
 
 
Datum: 10. září 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ano,udělal bych to tak že na debilní dotazy bud debilni odpověd a nebo ignorovat.Třeba jim to dojde
 
 
Datum: 10. září 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tyto dotazy me už poslední doubou nedávají smysl...dle mě každý kdo se v tom ale spon trochu vyzná to spraví i bez použití fichtlpokecu...
 
 
Datum: 10. září 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
skus jestli to kope do prstu, projdi celou elektriku, zkontroluj upevnění kabelů, seřiď zapalování a musi jet
 
 
Datum: 10. září 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: pionýr 23      IP: uživatel12302    
zničeho nic to nedává jiskru,a svíčku sem dával novou.
 
 
Datum: 10. září 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoď to z mostu :-) ..... aspon npis co tomu předcházelo vole!!!!! z ničeho nic? nebo ses v tom hrabal a najednou nehází? ... zkoušel jsi druhou svíčku? jak máme takto od stolu hádat ty troubo!!!
 
 
Datum: 10. září 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: cezetsport      IP: uživatel11232    
Zdar draci, vlastním CZ 175/487 , chci otevřít sání, popřípadě zkusit čistě otevřené, jaké musím použít trysky, kdyz otevru sání, menší nebo větší ??? - budu dlouho zkoušet, ta má zetka točí original 5 500 ot. nebo co ještě mohu udělat pro výkon, mimo vybrusu, GO, podkovy a snížení hlavy ???????? Dík za jakékoliv rady od tunerů ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Když ani nevíš, jak změníš směs "otevřeným sáním" (který je u většiny 2-takrů úplně na nic), tak se do žádnýho tuningu nepouštěj...
 
 
Datum: 09. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Joan      E-mail:      IP: uživatel11844    
Cuzz draci, mám Jawu 350/354 a jede jen na jeden válec. Pravej nejde vůbec. Jen při nastartování to pšoukne a už nic. Ale levej jede bez problémů. Svíčky jsem dal nový a hazejí jiskru obě. Benzín tam jde, teče z kolena výfuku. mám ho děravý:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel11844    
To bude možná tím. To koleno je sestavený z nějákého zlomenýho. a je to docela prasácky svařený a když ten píst nejede tak tudy tečebenzín. Moc dík za informaci:-)
 
 
Datum: 14. září 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Pokud máš děravé koleno od válce který nefunguje, může to být hlavní problém jelikož motor ztrácí kompresi a tyhle motory potřebujou velkej odpor. Poté ti také vyteče směs dříve než se stačí spálit. Ale neříkám to na 100%, musel bych to vidět ale v kondenzatoru bych nevidel problem... Kondenzátory fungují v motocyklu jen jako odrušovače, tudíž na to nemají vliv, ale je možný že u těhlech modelů je tomu jinak. Ale víc bych vsázel na to koleno...Zkus ho třebas zavařit nebo nějak zadělat aby vůbec nikde nepodcházelo a když to bude tím, kup nový... Nebo si nech tohle, to už je na tobě..Čus, Zetor
 
 
Datum: 14. září 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: sfas      IP: uživatel11925    
a kondenzatory sou dobre ?
 
 
Datum: 13. září 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím! z čoho môže byť ten prepínač? http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/prep/ silno sa to podobá na hliníkový prepínač z FJ péráka ale má ešte jeden gombík asi na svetelnú húkačku a je to z plechu, Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Ano je to tak Simson mám ho na simakovi natom 3 rychlostním
 
 
Datum: 11. září 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co myslíš že je světelná houkačka ty ptáku
 
 
Datum: 09. září 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Nejspíš simál nebo nějaká čz modernější, to tlačítko dole je na bliknutí dálkovejma!
 
 
Datum: 09. září 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson
 
 
Datum: 09. září 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
ještě bych se chtěl zeptat neví někdo kde se dá koupit novej tachometr na jawu 20 ale komplet i se šnekem a nevím s čím ještě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
to mě taky napadlo :-D ale nevim kde to tu je nenasel jsem to :-D
 
 
Datum: 10. září 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trebas na fichtlkramku :-D
 
 
Datum: 09. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
zdáárek chci se zeptat jak je to s řetězonkou? mám jawu 20 a chci novou řetězovku komplet a nevím jak je to s tím počtem zubů - rád bych tu silnější kombinaci než tu rychlejší :-D dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak origo je vepředu 13z a vzadu 55z, takže si kup bud dopředu kolečko s míň zubama nebo s dozadu víc zubama a budeš mít sílu
 
 
Datum: 10. září 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zdar draci, protože mám pořád problémy s dobíjením na čz 477 rozhodl jsem se koupit dvoucívkové relé. Zapalování mám 50 W, bude mi to fungovat s tímto relé? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_6v_75w_cr.html A co jeho uchycení kam ho schováváte vy? Moc díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zas takový blbec nejsem...Pochopitelně jsem zkoušel chod a šlo to tak jak mělo...Potom to začlo dělat. Teď to du změřit jestli je to relé fakt odpálené. O dvojcivkovém relé sem slyšel jenom samou chválu, pokud tím statorovým myslíš to AEV tak to tam dávat nechci protože čím víc elektroniky tím víc se toho může pos*at.
 
 
Datum: 11. září 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12416    
jsi jelito nebo co? tak když to seřídim,tak napřed zkontroluju jestli to dobíjí,jestli kontrolka zhasíná a nebo ne....jestli když se to vytočí moc,tak jestli to přepne do druhý polohy a když se tomu ubere tak jestli to sepne nazpátek do první polohy.....nechápu jak se ti mohlo stát že si uškvařil rele.... proto jsem psal utáhnout/povolit .....to nejde že otočíš o půl závitu a jedeš na zkušební vyjížďku 100km......no nic....asi už je zbytečný to řešit....neboj dvoucívkový rele je eště horší....a nedejbože to statorový.....
 
 
Datum: 11. září 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
no, tak jsem to zkusil jak píše standa, chvíli to jelo ale pak z toho začly valit takové zelené jiskřičky a plamínky a kontakty se spekly. Sem tam kde sem byl akorát mi odešlo relé takže jiskru to tahá zase z baterky...Zítra se asi stavím pro novou dvoucívku a bude...
 
 
Datum: 11. září 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12413    
Na Dočkala se "vyser" ...... je tam takovej šroubek na malej plochej šroubovák.....skus ho jemně utáhnout/povolit .... měl jsem stejnej problém na Péráku,dva tejdny jsem to ladil podle "návodů" a furt nic.....pak jsem se vysral na návody,zohybal to tak aby to dělalo co má,seřídil krok na pacce,která přepíná při přebijení(hodně důležitý!) a seřídil krok pro zpětný chod pro dobíjení do baterky a bylo hotovo.... bezporuchové
 
 
Datum: 10. září 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
ops, mám zafixováno že vídím na masce diody. Samozřejmě tam mám žárovičky. Jinak po přitlačení na vibrační kontakt začne dobíjet (pochopitelně né regulovat), napětí na baterce je při vyšších otáčkách kolem 9 V. Po odpojení baterky zdechne a to jsem se dočetl že by to mělo zůstat běžet pokud dobíjení funguje
 
 
Datum: 09. září 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyhoď diodu a dej tam žárovečku jaká tam patří.... problem s dobíjením muže dělat ta dioda
 
 
Datum: 09. září 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
ano to jsem zapomněl napsat mám tam staré jednocívkové relé, při zvášení otáček zhasne dioda ale nedobíjí...už vážně nevím
 
 
Datum: 09. září 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že má dvoucívku.. a to nesepne ani při zvýšení otáček? nemáš jen někde uklepaný kontakt? a co předepnutí pružin?
 
 
Datum: 09. září 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
psal jsem: "protože mám pořád problémy" tzn. relé vyčištěno, uhlíky ok, kabeláž ok, když přitlačím na vibrační kontakt začne dobíjet ale všechny pokusy o seřízení selhaly. Dočkala mám v garáži vedle motorky, postupy opakovány několikrát a nic...Pokud mi umíš poradit tak ti budu vděčný :-)
 
 
Datum: 09. září 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč problém s dobíjením řešíš hned novým regulátorem? proč třeba nezkontroluješ uhlíky? a pak podle návodu neseřídíš regulátor ktery tam mas?
 
 
Datum: 09. září 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
zdravím draci - chci se zeptat co je lepší těsnění mezi kartery a pod víko silikon nebo papír - dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
papír jsem si vždycky podmáznuil silikonem jako pojistku že to nepustí ale pod kryt spojky dávám zasadně jen silikon..
 
 
Datum: 07. října 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel12397    
vsichni si uz kurva zapamatujte ze papir ma nejakou tloustku ktera je u motoru potreba !!!
 
 
Datum: 12. září 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kartery mám srovnaný a zbroušný na skle, motor půlím skoro po každém závodě, nikde nic neteče a nemusím se srát s čištěním po silikonu.
 
 
Datum: 09. září 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nevím jak jiní ale já dal mezi kartery i i pod víko silikon, v takový malý tubičce a ani kapka oleje nikde neukapla.
 
 
Datum: 09. září 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mezi karterama bych to řešil podle stavu dosedacích ploch, pokud to někdo půlil šroubovákem, pak už asi papír těsnit nebude. Naopak pod víko používám papírový těsnění, protože když se ti na cestě stane něco se spojkou, s trochou štěstí se dá víko sundat bez protrhnutí papíru a po opravě/kontrole o tam můžeš vše vrátit a dojet bez tekoucího oleje kolem víka.. pod válec jenom papír a pod karbec dávám izolační podložku ze silnějšího materiálu
 
 
Datum: 09. září 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě mezi kartery a pod víka jedině silikon - pokud dodržíš určitá pravidla tak to v podstatě nemá šanci téct...pod válec a karbec dávam zase jedině papír....
 
 
Datum: 09. září 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Silikon + papír je nesmysl. Buď jedno nebo 2.
 
 
Datum: 09. září 2011 8:16
 
 
 
 
Jméno: sf      IP: uživatel12410    
rozhodne silikon +papír=100% těsnost!
 
 
Datum: 09. září 2011 7:54
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
Zdravím, chtěl bych se zeptat něco ohledně mojí jawy 21, motor lze nastartovat pouze na roztlačení, pak se dá jet, ale když dám neutrál, tak to zdechne i když přidávám plyn. Vyčistil jsem karburátor, nastavil předstih a svíčka je nová. Nevíte co by stím mohlo být? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus sklepnout odtrh na 0,40,0,45,0,50 jak,koupíš novou tak ta má 0,70,fichtl nemá tak výkony zapalování:-D:-D
 
 
Datum: 10. září 2011 10:57
 
<  706  707  708  709  710  711  712  713  714  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 20:10:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu