Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zdarec mam trochu trapnej dotaz, menil sem na 350/354 lamely za nove a ted kdyz chci stlacit pruzinu s podlozkou a zasunout tam ten pojistnej kolicek nebo jak to nazvat, tak tu pruzinu nemuzu stlacit aby tam zapadl, nemate na to nekdo nejaky chytak, delam to poprve a nemuzu na nic prijit. dekuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2011 21:18
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 omlouvam se, nez sem to poradne vyzkousel, tak sem semka zbrkle psal, koupil sem lamely s podlozkama, jenze kdyz sem tu pruzinu s podlozkou stlacil, tak pero uz bylo na doraz a furt lezlo jen pul dirky na ten kolicek. nechtel sem ty lamely zbytecne brousit a tak jsem tam dal slabsi podlozky a uz to tam slo dat dobre, uvidime jak to bude fungovat. myslite ze to neudela nejakou neplechu? az se trochu sjedou tak tam dam podlozky silnejsi. Jinak dekuji za radu
Datum: 05. září 2011 21:51
 myslím že i kdyžky tam ty podložky tenčí necháš furt tak se nic nestane
Datum: 05. září 2011 21:18
 jak říká Johnny15
Datum: 05. září 2011 20:23
 jednou ruko stlač a druhou to tam prdni  ne pokud to nestlačíč tak někomu řekni ty to stlačíš a on to tam prdne a jeto
Datum: 05. září 2011 18:33
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Nazdar draci , uvažuji že si pořídím Jawu 250 jen tak na pole a zajímalo by mě jestli je to takové rozsypávadlo jako ficht že se na tom pořád něco kazí , nebo už je na tom ta 250 líp ? Zajímaly by mě zkušenosti lidí co 250 vlastní. Jinak co říkáte na přestup z Pionýra na Jawu 250 , může v tom být nějaký problém , neměl bych raději volit nějaké slabší moto ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:33
Jméno: pepa
IP: uživatel10612
 ahoj já osobně sem začínal na čz 150 a pak sem měl pioníra a v 16 dostal 250 se zastavěným zapalováním z pio měla jen neduh že nesvítila ale naskočila vždy...no občas se ucpal palivový kohout,,,,ale bylo to videt že benál neteče...pak sem na 250 dal origo zapalování a moc sem toho nenajezdil ..od te doby vždy doporučji vape či jednoduší zapalko a navíc pokud vypodložíš stator se zapalováním z pio nepotřebuješ baterku a nic nemusíš udržovat ......jinak se mi nic jinýho u 250 problem neměl .....spojka vybrus a vše bylo ok....jen ta elektrika mě osobně pozlobila...a občas sem záviděl kamošovi co měl 175 že je o málo lechčí....ale mě to jelo líp
Datum: 08. září 2011 20:33
 chceš použít cestovní stroj na pole,tudíž použít jej na jiný účel než byl vyroben.stejně je to s pinckem.kup si krosku nebo enduro a nebude se to drolit
Datum: 08. září 2011 9:44
Jméno: standa
IP: uživatel12402
 Jenco má svatou pravdu! Jaký si to uděláš,takový to máš! Je to jako se všim.....když je někdo kretén,tak mu vždycky bude všechno odcházet.....a je jedno jestli to bude stará češka nebo nová japonka či němec.....naopak když má někdo pro tuhle mechaniku cit,umí jezdit,umí udržovat motorku a věci okolo,tak vždycky bude mít dobrý a spolehlivý stroje a je jedno jestli to bude jawa,honda,yamaha,nebo ducati......u aut to platí dvojnásob....když koupíš auto po kreténovi,tak se bude už furt srát.....
Datum: 07. září 2011 15:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 naprostej souhlas s jencem!
Datum: 06. září 2011 21:19
Datum: 06. září 2011 20:46
 ne ře by fichtl nebyl špatnej stroj ale kdo nemá nervy tak je to něco mě o ně málem připravil ale nenechal jsem se ale i když uděláš GO motoru atd zas se ti posere něco jinýho třeba kíámoš udělal GO motoru udělal technickou a po týdnu mu to neřadí takže automat v pi.i myslím že na to musíš mít proste srdce někdo ho má a je to pořádnej jawař někdo ho má tak na pul a někdo vubec
Datum: 06. září 2011 20:41
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 To že je fichtl špatný stroj jsem neřekl a ani bych si to nedovolil. Já jsem ho koupil za účelem naučit se jezdit na motorce , svůj účel to splnilo a proto už pokukuji po něčem silnějším. Na plný plyn sem samozřejmě furt nejezdil , jednak to nedělá motoru dobře a jednak tam kde jezdím se na plný plyn ani jezdit nedá. Jinak si vážím tvého názoru , samozřejmě že žádné studie či grafy nenahradí zkušenosti opravdového uživatele.
Datum: 06. září 2011 20:33
 Vačšina lidi riká že fichtl je zlý stroj... a to tak že zdedili alebo dostali od niekoho naprostej šrot odstavený 20let a už to honili 3rôzne lidi.. a čakajú že to pojede jak novej... potom uvidia že to tak celkom nieje... a sme doma vyhodia ho a rikajú že fichtl??? ten šrot???? ALE! keď niekto poctivo opraví fichtla všetko na tip-top a tento stav aj udržuje!(ako ja! odtialto mám skúsenosti a dôkaz!) a to pod pojmom oprava nemám na misli velké kladivo a velkej šrobovák a hurá na to! A je tu ďalšia vec a to je stýl jazdy... keď niekto jazdí ako kreten 1. plný 2. plný 3. plný pak nepustí plyn len pri brzdení pod takým vyprdne aj tank za dva týždne... ďalšia vec je samozrejme aj zábeh... podla mojich skúsenosti pekne som zgeneralkoval fichtla všetko na tip-top najazdil som v jedinom sezone 5000km a to som išjel stovky km v kuse! a zdolal som dialky... nikdy ma fichtl nezradil... najvážnejšia porucha bola zanesená tryska.. a furt štartoval na drnc.. a to vážim nad 100kg... tak ked som mal zo sebou všeliaké veci plný kanistr na benzin atď a je to skoro záťaž ako v normalnom prípade vo dvoch... a jak rikám žiadný problem... fichtl bezstarostný stroj nieje to je pravda ale keď ho udržuješ je najspolahlivejšia určiťe! aj proti 125/175/250/350 už aj v tom že má bezbateriove zapaľovanie...
Datum: 06. září 2011 20:07
Jméno: Hele
IP: uživatel6354
 Jenco , tak tu neplácej kraviny. Říkat že je fichtl nejspolehlivější československá motorka a nemít to ničím podložené ..... to si strč víš kam . Seš trochu mimo chlape.
Datum: 06. září 2011 14:13
Jméno: standa
IP: uživatel12395
 no jo,ale když jednička jede 40-45 vlivem rychlýho 3Q tak zase při rozjezdu to spojkování není úplně ideální na "zmizení pryč" ....to je jak když na seriovce při převodu 11/55 rozjíždíš dvojku z nuly  já si nemužu pomoct,ale na všech verzích motoru mi prostě chyběl jeden kvalt  ale jak se dostane jednička nad 5 tisíc,tak už to upaluje no  Ale stejně se víc svezu na 250,to je prostě tahoun,tam něco zařadim a jedu.....jak traktor
Datum: 06. září 2011 12:49
Datum: 06. září 2011 11:03
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já jsem nedávno přesedlával z pionýra na čz 250 a příjemně mě překvapila....prozatím nejspolehlivější stroj kterej jsem vlastnil...a ta síla...je to jako droga....  uvidíš...
Datum: 06. září 2011 9:29
 když píšeš že jedeš na 3 plný a jako bys stál na místě.. tak ho máš asi motoricky total KO  ... veř tomu kdybys mel pio třebas jako standa, který se nechá vytočit k 90ti tak bys říkal něco jiné
Datum: 05. září 2011 23:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky jsem přestoupil prakticky z pionýra na 350, mám jí asi půl roku a už je to slabý  ale jawa je jawa takže nic jinýho zatím neplánuju
Datum: 05. září 2011 23:21
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 to výš když už sem měl špinavý ruce  a zajímalo mě to . Docela rád bych viděl ten graf nebo něco kde se píše že je fichtl nejspolehlivější "motorka" československé výroby když to tak tvrdíš. To že je podle tebe spolehlivá je sice pěkné , ale když jedu skoro na plnej plyn na trojku a mám pocit že stojím na místě  ..... takové ježdění mě už zkrátka přestává bavit. A to když si představím že jedu v provozu a né na poli že stojím někde na rušné křižovatce a musím rychle vyjet abych se dostal na cestu včas a nic mě nesejmulo , v takovém případě si myslím že je pionýr už jaksi nevhodný. Proto uvažuji o 250. Ale tak na rohlíky nebo na naučení na pole to je ten nejlepší stroj.
Datum: 05. září 2011 22:35
 cvične sundať krúžky  , inak fichtl je najspojahlivejšia československá motorka... keď nejazdíš furt na plnom a mažes predpísaným olejom v predpísanom pomere a udržuješ ho.
Datum: 05. září 2011 22:02
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Motor sem nepůlil , nebudu ho přeci půlit když to není potřeba že  . Předstih taky nebylo potřeba nastavovat. Pionýra jsem totiž koupil ve velmi dobré stavu. Max co sem tam dělal tak , jsem sundával hlavu motoru a válec abych si udělal dekarbonizaci a cvičně jsem sundal kroužky. Vyměnil rychlopal a zbytek už nestojí za řeč. Jinak jsem se v tom nějak moc nehrabal , protože jsem ani nemusel.
Datum: 05. září 2011 20:04
 no tak schopnost rozdělat a vyčistit karbec je uplně to nejmenší co musíš umět....  ... umět tohle neznamena vubec nic.... umíš třebas seřídit předstih? půlil si někdy motor?
Datum: 05. září 2011 19:47
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Děkuji za odpovědi . Jinak je ta 250 nějak obtížnější na údržbu ? Když sem zvládl na fichtlovi rozebrat a vyčistit karburátor zvládnu to i na té 250 ? Mám na mysli takové ty technické věci jestli z vládnu , jestli to není nějak o moc složitější , jestli mi budou pro začátek stačit zkušenosti z fichtla.
Datum: 05. září 2011 19:41
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 taky sem měl fichtla a přesedl sem na 250/559 a divil sem se že jede jak ďas a nekazi se, absolutně sni nebyly problemy za mě je jawa 250 super stroj
Datum: 05. září 2011 19:35
 poruchovost je o tom jak dobře to máš udělané.... mě se třebas na babetě nesere nic  .. druhym rokem jen leju benzin do nádrže... jinak absolutně nic.
Datum: 05. září 2011 19:26
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Když to udržuješ tak i fichtl je neporuchovej skoro! Já sem šel taky z mustanga na 250 panelku a ted už bych chtěl tak 600 Fazer  Za měsíc se ti bude zdát že to jede jak fichtl a žere jak tank
Datum: 05. září 2011 18:43
 Klidně jdi rovnou na 250, za tejden ti bude připadat slabá  a o spolehlivosti...no, neni to nejnovější stroj, ale jako u fichtla i zde platí, že vše je věcí údržby  mě se fichtl třeba nesere
Datum: 05. září 2011 18:38
 cau lidi, chci si dát na mustanga baterii, jakej tam mam dát regulátor? nebo kde ho sehnat? děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 8:35
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Stando... v poslední době mě Tvé komentáře krapátek udivují. Jestli se Ti zdá že 15W žárovku svítí jako ďas, tak už fakt začínám pochybovat o tvém úsudku.. tedy nic ve zlém. Podle mě 15W stačí tak na jízdu krokem... on není totiž ani takovej problém že by jsi s 15W na cestu neviděl, jenže to by v protisměru nesměly jezdit auta s celkovým světelným výkonem přes 100W a nebo s xenony... potíž totiž způsobují zornice oka jezdce, které se při takové světelné masáži sevřou a přizpůsobí oko takovému množství světla v zorném poli. Jakmile tě ale auto mine, tak jim chvilku trvá než se přizpůsobí tmě kolem tebe a zprominutím pár metrů každej vidí ouplný "hovno". A nezlob se na mě, jet padesátkou třicet a víc metrů aniž mám absolutní ponětí co je na silnici předemnou (hlavně tedy díry) mě dvakrát nebere vzhledem k riziku pádu v takové rychlosti. Proto je důležité mít světelný výkon přiměřený tvým protijezdcům. S 35W žárovkou vidím silnici už po 15ti metrech co mě mine auto a to je pro mě ten nejdůležitější parametr u svítivosti přední paraboly než že mi ta 35W halogenka svítí daleko, když nic nejede. A vo t jde
Datum: 08. září 2011 8:35
Jméno: standa
IP: uživatel12402
 dávat baterku na vape je holej nesmysl.....vape s 15W svítí jako ďas.....a regulovaný je.......jestli chceš blikny a podobný krávoviny,tak si dej baterku pod nádrž a 3x do roka ji nabij....
Datum: 07. září 2011 16:00
 chong: myslim jako kdyby tam nahodou chtel dat trebas 25W  ... a sam sobre vis ze na nocni jezdeni je tech 15W bludicka
Datum: 07. září 2011 11:35
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No a Vape tam dává 15W žárovku.. nevím že by se dělala slabší
Datum: 07. září 2011 7:04
 takže ty chceš upravovat vape jo? ... no... upravovat vape je nesmysl.... pokud tu baterku chceš na svícení tak se stejně nebude stíhat dobíjet protoze odber bude vetsi nez dobijeno (pokud teda chces pouzit jinsi zarovky nez na jake je vape delane)
Datum: 06. září 2011 23:11
 usměrňovač mam jeden protože si chci koupit bezkontaktní zapalování vape a tam je jeden okruh a ta druhá cívka jde jen na indučku
Datum: 06. září 2011 20:56
 koupit se nedá.... musíš si ho udělat.. schema je trebas na http://www.jawa-50.cz .. mimochodem.. na jaky proud mas ty usmernovace? a mas je jak se psal? pro kazdou civku jeden!!
Datum: 05. září 2011 21:09
 Usměrňovač už mam, akorát chci regulátor, mužete mi prosim někdo poslad odkaz jakej regulátor tam dát? jestly se dá koupit celej? díky
Datum: 05. září 2011 19:37
 první co potřebuješ je napětí z cívek usměrnit.... potřebuješ 3 usmernovace (pro kazdou civku jeden) .... pak si na netu teprv hledej schema na regulátor.
Datum: 05. září 2011 19:24
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 06. září 2011 14:57
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
  to se mně stalo  ale dom sem to dolej
Datum: 06. září 2011 14:57
Jméno: Babetta 207
IP: uživatel8822
 Ahoj, mám takový zajímavý problém s mojí babettou 207.Koupil jsem ji jako nepojízdnou bez elektriky, tak jsem ji dal celou do kupy a nalil benzin. Babetta normálně chytla, ale udrží se jen pod plným plynem a vůbec nejde do otáček, jakoby se dusí, když pustím plyn hned chcipne. Zkusil jsem už úplně všechno. Vyčistil jsem celou palivovou soustavu a výfuk a furt ten samy problém, tak jsem vyměnil simerinky a pujčil si karburátor od kamaráda, ale furt se to nelepšilo ani po tom co jsem postupně zkoušel ladit předstih od 0.9po1.6 i bohatost směsi, furt se chovala stejně.Tak jsem si řekl, že poslední možnost je tyristor.Hned jsem ho šel koupit a po namontování si babetta ani neškytla,tak jsem vrátil ten starý originální a hned chytla,druhý den jsem tyristor šel vyměnit do mototechny za jiný, ale opět stejný problém namontuju nový a babetta ani neškytne.Jsem si jistý,že je zapojený dobře protože se starým normálně chytne.Podotýkám. že ten starý už má v sobě praskliny proto jsem ho měnil.Ty nové co jsem kupoval v mototechne jsou ty obyčejné madarské výroby. Doufám. že se vám to bude chtít číst a poradíte Díky moc maras
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:38
Jméno: Ada
IP: uživatel10173
 mel jsem to samy... dej tam novej zapalovaci pol pak to pude  mam to ozkouseny uz u tri babet  DD
Datum: 27. října 2011 18:38
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 jasne zapojoval jsem to podle cisel ale i tak je to stejne usporadany jak u toho staryho
Datum: 08. září 2011 21:41
 vacin: tak hod na net schema toho tveho jednoducheho tytristoru
Datum: 08. září 2011 20:03
Jméno: vacin
IP: uživatel11898
 Myslím že ty maďarský tyrystory maj prohozený kolíčky oproti originálu. Zapojils to správně podle písmen? Nejlepší tyrystor je ten, co si sám uděláš- tyrystor +dioda+kondik. Součástky za pade, užitek k nezaplacení.
Datum: 08. září 2011 13:42
 tak zkus dat jiný stator .. mozna mas jeblou civku ve snimaci... a kdyz to nepomuze tak bude problem jak sem psal... v sání vzduchu...
Datum: 05. září 2011 21:12
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Jestli máš prasklou krabičku od toho tyristoru, tak buď v klidu - já ji mám taky prasklou...pak můžeš zkusit někde v lepším elektru sehnat jednotlivý součástky toho zapalování a vyměnit to. Koukal jsem na to a moc jich tam není.
Datum: 05. září 2011 20:28
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 Pravě, že jsem všechno prošel a už nevim na co se podivat a to s těmi tyristory se mě zdá hodně divný. Kdyby se dala vyladit, tak bych ten tyristor nekupoval, ale podle mě je to, tím a když koupim novej tak nejede vůbec. Gufera sem taky měnil.
Datum: 05. září 2011 20:21
 Něco podobného mi dělal Simál...vyměnil jsem gufera na klice a byl pokoj. Mimochodem máme stejný problém s babetou  Já se chystám na generálku motoru.
Datum: 05. září 2011 20:06
 máš nasazené sání? když sundáš sání tak to nepojede.... a jak je na tom filtr vzuchu? na tohle jsou babety háklivé.
Datum: 05. září 2011 19:28
Jméno: maras
IP: uživatel8822
 píšu. že předstih jsem zkoušel nastavovat od 0.9 po 1.6mm.Vše je několikrát nastavované čištěné a přetěsněné. Mě jde o to, proč to nejede s tím novým tyristorem, když to normálně musí fungovat a hlavně si myslím, že v něm je ten problém, protože už je starý a popraskaný. Jinak díky aspon za snahu
Datum: 05. září 2011 18:00
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 předstich třeba ? skus nastavit
Datum: 05. září 2011 17:50
 otázka: do 350/639 potrebujem nove indučky mám doma zo simsona 12V dali by sa dať?? podľa mňa v tom nieje rozdiel poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2011 20:06
 jo klidně to tam dej aji kdyby to byla indučka ze škodárny tak by to nevadilo
Datum: 05. září 2011 20:06
 Zdra draci mám problém ujedu cca tak 2 až 3 km do té doby to jede výborne ale pak to prestane ject jako by se to přidíralo ale nepřidírá nevim čím to je poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 16:45
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 dachl21 no měl jsem válec po výbrusu tak abych to nemusel moc zabíhat tak se to projede brusnou pastou a stačí už třeba 300km zaběhnout to nevíš že se dělalo dřív na jawách? znalče xD
Datum: 06. září 2011 16:45
Jméno: Jawaman
IP: uživatel404
 mě to dělala svíčka
Datum: 05. září 2011 17:43
 projel válec brusnou pastou?? Se nediv že to nejelo
Datum: 05. září 2011 17:40
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 nechci kecat ale něco podobného dělala tatovi svíčka...skus ji vyměnit...
Datum: 05. září 2011 16:21
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 to samé se mi stalo na pionýru 21 měl jsem válec po výbrusu a vždycky tak po 3km zvadnul výkon 1 točila jak ďas dal jsi 2 a nechtělo to ject tak jsem vzal brusnou pastu a projel tim válec a pořád stejný tak jsem koupil jinej válec a jede v poho a nebo zkus studenou svíčku
Datum: 05. září 2011 16:04
 Mám Jawettu, udělal jsem motor, ale při brzdění pedály se zastavuje motor. Kde je chyba, poraďte! Díky. Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:40
Jméno: launj
IP: uživatel12388
 Jestli jsem to pochopil dobře, tak ta rozpěrka má stejný vnitřní průměr jako hřídel pedálu a montuje se zvenku, bez půlení motoru.
Datum: 08. září 2011 9:40
 u mě byl problém že se trochu vybrousilo pouzdro šlapací hřídele v pravém karteru, a tim pádem drhlo to kolo o karter, takže jsem pouzdro zaklepal trochu zpátky do karteru, a na soustruhu vytočil rozpěrku mezi to pouzdro a pravou kliku šlapek, tim jsem zajistil aby to pouzdro nevylezlo zpátky
Datum: 06. září 2011 8:13
Jméno: launj
IP: uživatel12388
 Dík za info, ale můžete mi někdo říct rozměr té podložky, jestli je kalená, apod..
Datum: 06. září 2011 7:07
 Je to tak jak píše Ondra, je tam moc velká vůle, a tim že zabrzdíš, tak přitlačíš to velké kolo co je na hřídeli šlapek ke karteru, o karter se zbrzdí a tim zbrzdí i celou převodovku atd...
Datum: 05. září 2011 14:52
Jméno: Ondra
IP: uživatel12388
 Mezi levý karter a pouzdro hřídele pedálu se ve výrobě nebo při opravách vkládala distanční podložka.
Ta snad měla zmenšit axiální vůli na hřídeli pedálu a nedocházelo k vydírání karteru. A to je asi ten problém.
Datum: 05. září 2011 14:10
Jméno: Laun
IP: uživatel12388
 Martine, asi máš psychický problém, ale zřejmě se ti tím ulevilo, viď!
Datum: 05. září 2011 13:44
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 Vole tak když zabrzdíš uplně, že se ti zastaví zadní kolo tak je jasne, že i motor protože se přestane toči
Datum: 05. září 2011 13:37
 Tak draci,, roman porad vazne ale novinky jsou tu http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/dobrej_skolak_lepsi_drak ,,, nekolik noci, nekolik redbulu a je to na svete, ,tak snad vam neco padne do oka,,, cele zari se budou porad a porad prihazovat nejruznejsi novinky,,, od rijna nastane utlum v novinkach,,, OD 26.9 BERU DOVOLENOU,, POTREBUJI PROVETRAT RODINU, NEZ NAPADNE SNICH A TAKY TEN CERSTVEJ VÍTR KTERY POTREBUJI NABRAT DO PLACHET
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 7:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel1575
 Chci se jenom zeptat kdy se Seso vrátíš? Kdy bude možné zase nakupovat?...
Datum: 07. října 2011 7:30
Jméno: mustafa 97
IP: uživatel12392
 chci se jenom zaptat prodava se tu i pneu na mustanga\r\n
Datum: 05. září 2011 17:46
 Novinka FICHTL krámku,, je ta, že sem se dal na aktivní reklamu českému výrobci minibike a vlajkové lodi Blatovky 125,, tak se nelekněte tich banneru,,, lebo se začíná pomalu zapomínat na českou elitu a čim dál tím víc draku myslí na čínské plečky http://www.blata.cz/produkty/fun-and-leisure.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 21:04
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 Fuj,čína.
Datum: 27. září 2011 21:04
Jméno: Pavel
IP: uživatel12033
 Čau draci, šel by dát rám ze 175 ČZ na 180 ČZ ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2011 9:10
 záleží jakou čz 180 myslíš...pokud myslíš 487.4 nebo 487.5 tak ne, nešel...na 487.3 by moožná šel...
Datum: 05. září 2011 9:10
Datum: 04. září 2011 20:02
 Zdravím všechny, prosím o radu nevěděli by jste kde by se dal sehnat rám na ČZ 180 ?
Dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 20:01
Datum: 04. září 2011 20:01
Jméno: pincek 05
IP: uživatel12180
 Zdarec draci, mám takovou otázku....z válce vychází takovej nepatrnej zvonivej zvuk... dělá to už delší dobu, ale pincek pořád jezdí suprově...nevim co to je.. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 20:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to se ozývá paní vůle, jede suprove protoze je zajetej a nikde to nedre , s lehkym zvonenim najedes este dost kilaku ale casem se generalce nevyhnes
Datum: 04. září 2011 20:48
Jméno: Já
IP: uživatel12379
 Zdarec mám jawu 23 mustang a mám menší problém: stroj jede docela dobře ale když se zahřeje tak to jede jen na jedničku na dvojku vůbec jako bych tam dal trojku místo dvojky xD. A ještě to pak čoudí bílej dým. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:07
 Nejspíš máš v prd*** gufero u primárního kolečka a saje ti to převodovej olej.
Datum: 04. září 2011 22:07
 Zdravim pani Mam Jawa 50 23 mustang na ktorom sme urobili GO motora a prestalo davat isrku pri tom Indukcna cievka, kabel na sviecku, fajka, sviecka, kladivko aj kondenzator vsetko je nove. Predzapal je spravne nastaveny. Kable nie su nikde prerazene vsetko tak ako sa patri. Po GO som na nom presiel par km a potom prestal ist. Neviem si s tym uz rady Predtym nez sa ten motor rozobral isiel pekne ziadny problem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 7:51
Jméno: miso
IP: uživatel12393
 vcera som ho zpojazdnil Zapalovacia cievka bola zla
Datum: 06. září 2011 7:51
Jméno: Jawaman
IP: uživatel404
 zkus vyměnit rotor
Datum: 05. září 2011 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 holt se to kostří tam kde nemá a nebo to máš blbě zapojené.....zapoj to nakrátko......jen indučku přímo na rám a kladívko na indučku(ted z hlavy nevim jak je to značený 1/15 a co kam jde,ale je to jedno).....pak zkontroluj jak jsi poskládal izolační podložky v kladívku....jestli třeba neupadlo kostření ze zapalovacího polu atd......nejlepsí je tam vrazit zapalování z funkční motorky....pokud nepůjde jiskra,víš že je v háji indučka.....a pak postupně vyměnovat kus po kuse......nejlepší diagnostika jaka existuje......
Datum: 05. září 2011 16:16
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tak zkus třeba větší odtrh
Datum: 04. září 2011 20:39
Jméno: miso
IP: uživatel12382
 blbo zapojene to nebude bo z elektriku sem nerobil nic!!! len menil diely Pre tvoju informaciu skusam to uz mesiac a neni to prva motorka ktoru generalkujem. som rad ze vzdy sa najde mudrlant
Datum: 04. září 2011 19:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 tak to máš prostě blbě zapojený. ukostření tam dej z indukční cívky jedno na kostru a je to. žádné druhé tam necpi. Musíš to prostě zkoušet a ne jít hned k počítači a brečet tu. S tímhle je těžká rada...
Datum: 04. září 2011 17:05
 ukostrenie je dobre mam vytiahnute 2 kostry.
svicky sme skusali 3x N17C aj N15C a neskrtla ani jedna
Datum: 04. září 2011 15:57
 tak skus vyměNovat postupně indukčku, kladívko, kondík. píšeš že jsi dal vše nové, tak ty věci musíš mít doma
Datum: 04. září 2011 15:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 ukostření...
Datum: 04. září 2011 14:16
 skus dát druhou svíčku. pokud jsi koupil svíčku brisk, tak se mi taky stalo že po pár kilometrech odešla. pokud to svíčkou nebude tak skus vyměňovat ty nový díly za starý
Datum: 04. září 2011 12:50
 Ahoj všichni, potřebuju poradit. Momentálně dávám dohromady auto (Favorita). Byl garážovaný, ale 3 roky stál. A v kufru mám malej záložní kanistr 3l. Tak sem si říkal, že naplním nádrž do pincka. ALE. Nalil jsem si 2 litry do petky a nestačil sem se divit. Benzím má rudou barvu. Jako brusinkový džus. Oproti novému naturalu 95 je to doslova krev. vůni jako normální benzín. Tak nevím, jestli je to tím, že je v tom kanistru už dobrý 3 roky, anebo je to nějaký ,,jiný,, benzín. (Po smíchání oné rudé šťávy s naturalem 95 v poměru 1:3 do 2l petky je do třetiny láhve červená sedlina.) Po 5 minutách ale proběhne dokonale difůze. Tak jaký je váš názor? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:00
Jméno: siskin
IP: uživatel12440
 nelil bych to nikam,protože starej benzin děla paseku.Dnes nemužeš nechat stat benzin v nadrži ani přes zimu když nejezdiš pač je to šunt a vodnatí\\r\\n
Datum: 14. září 2011 21:00
Jméno: lump
IP: uživatel12368
 to já našel ještě po dědkovi 20 litru žlutého benzínu, asi normálu , červený je speciál, super byl tuším nazelenalý, nejak to mísily barvivama
Datum: 05. září 2011 22:13
 no jestli je to červeny tak je to normál speciál
Datum: 04. září 2011 22:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Kanistr je plastovej bílé barvy...
Datum: 04. září 2011 20:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Já mám třeba zase takovou zkušenost s plechovým kanistrem, že byl benzín obarvenej od vnitřku toho kanistru
Datum: 04. září 2011 20:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jesi je to hodně starej benzin tak je to možná ještě super s olovem normálně bych to naředil s novým benzínem a jezdil na to.Co se může stát??Ucpe se ti tak akorát triska no.N--er se s tim a nalej to tam!
Datum: 04. září 2011 18:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 to právě nevím, nikdy sem s ním nepracoval
Datum: 04. září 2011 16:02
 a není to speciál ?
Datum: 04. září 2011 15:27
 no já bychto rači do ničeho nelil
Datum: 04. září 2011 12:46
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Zdarec, jak sundám stator z 21čky když je tam strhanej závit na M8 šroub? =(
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 15:36
Jméno: jawa
IP: uživatel11205
 ja som to robil tak ze som tam dal ten osmicku srob chtil som rotor a tlacil som ho von a druhu rukov som klepol kladivno posrobe a rotor mi vipadol. viem ze sa nema buchat do klukovej hriadele ale vtedi som nemal cas na vyrobu stahovaku.
Datum: 04. září 2011 15:36
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 musíš si vyrobit nakej stahovák a jen tak mimochodem je to rotor...
Datum: 04. září 2011 14:31
 Zdárek draci, nedavno jsem se tu ptal jestli je simál za 10K dobrej kauf.. Včera sem se na simálu projel a docela pohoda...Akorát tam prej baterka vydrží tak den, dva pak se vybije.  Prej je tam původní.. Ale nevim jestli to třeba jen nedobijí. A v zádu sou tlumiče z babetty, protože jeden půlvodní se prej zasek, ale dostanu je k tomu.. A povedlo se mi to asi ukecat na 9 000,- A ještě by mě zajímalo jak to bude s přepisem... Musím jít na STK na tu otypovačku nebo jak se tomu nadává, když třeba 2 dny předtím byla dělaná technická? A to dojedu na to STK, nechám udělat poviný ručení na moje jméno a pak dojdu na odor dopravy s papírama od pojišťovny, z STK a techničákem a plnou mocí od původního majitele a necham to na sebe přepsat?... Už si nevím rady, já to z těch návodů pořád nějak nechápu. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2011 18:16
 Měl sem tu možnost jí vidět a docela psycho.  A znam dost lidí co to maji udělaný jen tak aby to jezdilo a svítilo.  Jako já bych to MOŽNÁ dal dohromady pak nějak s kámošem podle schémat a tak...Ale musel bych vědět co je na tom v pytli.  Dnes mu schválně napíšu všechny tyhle závady a ať dá ještě slevu aspoň na 8 000Kč a o víkendu to pojedu zas skouknout.
Datum: 05. září 2011 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 Těžko říct.....se koukni na nějakej simson e-shop kolik stojej ty eletrický krávoviny do sifóna.....a taky málo kdo to umí dát dohromady....viděl jsi někdy vyndanou kabeláž ze simsona?  silně mi to připomínalo eletriku na GSXR  ......často to končí tak,že se to vyrabuje,zapojí se to jednoduše,jen aby to jelo,svítilo,chcípalo a hotovo....
Datum: 05. září 2011 17:15
 Tak lak ten ěm netrápí..Známej veme barvy z práce a nastříká mi to grátis..Mě spíš trápí nejvíc to dobijení, protože simsony maj strašně složitou a na pytel elektriku..  A co může spůsobovat to nefunkční dobijení? A na kolik by to tak vyšlo?
Datum: 05. září 2011 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 Čus. Pokud je tomu tak jak řikáš,tak bych jim za to nedal víc jak 7 tisíc. Tohle všechno sou kecy v kleci. Origo tlumiče sou dojebaný,tak tam vrazily z babety,který pudou taky do kopřiv,protože jsou stavěný na poloviční váhu. Pokud někdo tvrdí,že je tam už horší dobíjení a baterka tak kecá.....simsony bud dobijí a nebo nedobijí.....takže v tvym případě nedobijí....to znamená že je tam asi dojebaná eletrika....takže pokud se do toho zle nevysypeš s prachama,tak už na věky budeš jen svítit....blinkry a nic okolo nebude chodit....tlumiče taky budeš muset koupit nový-pořádný a pokud byly z pole dojebaný zadní,tak předpokládam že přední jsou taky zralý na repas....o oloupávajícím laku nemluvě....a navíc už se někdo hrabal v motoru....ja bych to nekupoval....
Datum: 05. září 2011 15:57
 Taky se mi to zdá..Jenže oni do něj dali prej před pár lety asi 10 000Kč do motoru, zadního kola a laku..Jenže barva už je místy oloupaná. Sem říkal že mu za to dam tak 9 nebo míň..
Datum: 04. září 2011 22:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nemůžu si pomoct, ale dát 10 000kč za simpla ježděnýho na poli s dobastlenýma tlumičema a s nefunkčním dobíjením, je moc...
Datum: 04. září 2011 21:10
Datum: 04. září 2011 15:26
 Ty tlumiče z babety sou takový provizorium prej.. Ale dá mi k tomu i origo ze simála akorát ten jeden se prej nevrací, takže se na něj kouknu a uvidím. A díky moc s tim přepisem, konečně sem to pochopil.
Datum: 04. září 2011 14:42
 tvl tlumiče z babety omg sežen tam funkční na simála tam se dá nastavit tvrdost atd a baterku kup určo novou nebo doli elektrolit a jeto jinak jestli je tam nová technická tak tam pojedeš tam se udělá evidenční kontrola skontrolujou čísla atd vem si velkej i malej TP pak to mužeš jít pojisti nejlepe ještě ten den kdy to ten tvuj kámoš zrušil no aaž to bude tak si vem sebou velkej malej TP tu zelenou kartičku co dostaneš jak to pojistíš lístek od evidenční kontroly o kterej si dyštak na tom stk řekni lae měli by ti ho dát automaticky a stím vším zajdeš na dopravní inspektorát a necháš to za 300 kč přepsat na sebe ale pokud ti není 18 musíš tam jít třeba s mamkou ta ti podepíše že s tím souhlasí aby to bylo přepsany na tebe taky jsem to nedávno řešil
Datum: 04. září 2011 12:42
Jméno: Tomíno
IP: uživatel5727
 Čau kluci mam problém mam jawu mustang a zlobí mě, když zařadim 3 stupeň motorka uplně přestane mít sílu a místo toho, aby to jelo tak to zpomaluje,ale za to 2 ta táhne a jede hezky,ale stejně bych rád věděl čím to může být poradíte díky zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 12:11
 Jak napsal JAWA_ceZetak nejspíš jsou prohozený kolečka v převodovce, takže máš hodně silnou 2 a hodně slabou 3
Datum: 04. září 2011 12:11
 nepůlil si motor? nejspíš prohozené kolečka
Datum: 04. září 2011 11:39
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tak jestli ti to dělá na rovince tak ti může prokluzovat spojka, já jsem měl ten samý problém, zařadil jsem 3 na rovince a nechtělo se to rozjet, podívej se teda na tu spojku
Datum: 04. září 2011 11:37
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Zdar Draci ! Mam jeste jeden dotaz de u pincka rozpulit motor aniz by se muselo demontovat zapalovani ?dík za rady a triky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 13:02
 jaké triky? vzdyt sem ti tu uz psal ze to jde... to mi jako neveris a musis si to jeste overovat?
Datum: 04. září 2011 13:02
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Přesně tak abych to nemusel seřizovat protože ja mam origoš motor od vyroby seřizenej a naladit tam fora aby ten motor byl zivej jak je ted to neni jen tak ikdyz si udelam risky tak to uz podle men nebdue ono !!
Datum: 04. září 2011 10:44
 význam to má ten že to neumí seřídit. ano jde to standartním způsobem.
Datum: 04. září 2011 7:44
 Tak jako asi by to šlo, akorát mi uniká význam
Datum: 04. září 2011 7:39
|



|