slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  709  710  711  712  713  714  715  716  717  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
hoši porád se mi pionýr strašně brzo zahřejval na vysokou teplotu, tak sem si řikal co s tim... nakonec sem vyskousel dát tam mega chlazeni z procesoru z pocitace a prilepil sem to slabounkou vrstvou motorovyho silikonu a svete div se, po dlouhe jizde kdy uz by se slina na hlave davno vařila tak tentokrát nic a to sem ho drzel naschval ve vysokych tockach este. zato chlazeni bylo teple jako s... bylo skoro teplejsi jak ta hlava :-D toto je muj poznatek ke chlazeni :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 7:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
provozní teplota vzduchem chlazeného motoru je vyšší než u kapalinového.když je teplota cca kolem 100stupnů je to v pořádku.jezdili jsme s teploměrem a bylo tam i 120 a na funkci žádný vliv.i když jedu 15 km v kuse zlehýnka plivnutí se vždy odpaří.
 
 
Datum: 07. září 2011 7:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co takhle místo vymýšlení obludária zjistit příčinu přehřívání? :-)
 
 
Datum: 06. září 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si blbější, jak marečkuv pes
 
 
Datum: 06. září 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
a pak ses probudil s rukou v nočníku. zkus vyčistit žebra a bude to chladit dostatečně
 
 
Datum: 06. září 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
coze?
 
 
Datum: 06. září 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
čim si to napájel ?
 
 
Datum: 06. září 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11673    
Zdravim panove, resim problem na me jawe 250 kyvacce, motor slape dobre, ale jak chci rozsvitit svetla, v turanu motor chcipne, a jelikoz o elektrice na motorce vubec nic nevim, chtel bych vas pozadat, jestli by mi nekd k tomu mohl neco rict. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12395    
podivej se ve spínačce,jestli ti nejde nějakej kabel od světel na kostru....to neni dobíjenim,ale skratem
 
 
Datum: 06. září 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzeme ti k tomu rict ze ti to bud nedoboji vubec a nebo to dobíjí málo. aspon napis odkud jsi... trebas je tu nekdo z okoli co by ti s tim pomohl
 
 
Datum: 06. září 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám takovej dotaz. Půjde dát tohle víčko do jawy 350/639 bez nějakých úprav ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zatka_benz_nadrze.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
zdarec mam trochu trapnej dotaz, menil sem na 350/354 lamely za nove a ted kdyz chci stlacit pruzinu s podlozkou a zasunout tam ten pojistnej kolicek nebo jak to nazvat, tak tu pruzinu nemuzu stlacit aby tam zapadl, nemate na to nekdo nejaky chytak, delam to poprve a nemuzu na nic prijit. dekuji moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
omlouvam se, nez sem to poradne vyzkousel, tak sem semka zbrkle psal, koupil sem lamely s podlozkama, jenze kdyz sem tu pruzinu s podlozkou stlacil, tak pero uz bylo na doraz a furt lezlo jen pul dirky na ten kolicek. nechtel sem ty lamely zbytecne brousit a tak jsem tam dal slabsi podlozky a uz to tam slo dat dobre, uvidime jak to bude fungovat. myslite ze to neudela nejakou neplechu? az se trochu sjedou tak tam dam podlozky silnejsi. Jinak dekuji za radu
 
 
Datum: 05. září 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že i kdyžky tam ty podložky tenčí necháš furt tak se nic nestane
 
 
Datum: 05. září 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říká Johnny15 :-)
 
 
Datum: 05. září 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou ruko stlač a druhou to tam prdni :-D ne pokud to nestlačíč tak někomu řekni ty to stlačíš a on to tam prdne a jeto
 
 
Datum: 05. září 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Nazdar draci , uvažuji že si pořídím Jawu 250 jen tak na pole a zajímalo by mě jestli je to takové rozsypávadlo jako ficht že se na tom pořád něco kazí , nebo už je na tom ta 250 líp ? Zajímaly by mě zkušenosti lidí co 250 vlastní. Jinak co říkáte na přestup z Pionýra na Jawu 250 , může v tom být nějaký problém , neměl bych raději volit nějaké slabší moto ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel10612    
ahoj já osobně sem začínal na čz 150 a pak sem měl pioníra a v 16 dostal 250 se zastavěným zapalováním z pio měla jen neduh že nesvítila ale naskočila vždy...no občas se ucpal palivový kohout,,,,ale bylo to videt že benál neteče...pak sem na 250 dal origo zapalování a moc sem toho nenajezdil ..od te doby vždy doporučji vape či jednoduší zapalko a navíc pokud vypodložíš stator se zapalováním z pio nepotřebuješ baterku a nic nemusíš udržovat ......jinak se mi nic jinýho u 250 problem neměl .....spojka vybrus a vše bylo ok....jen ta elektrika mě osobně pozlobila...a občas sem záviděl kamošovi co měl 175 že je o málo lechčí....ale mě to jelo líp ;-)
 
 
Datum: 08. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chceš použít cestovní stroj na pole,tudíž použít jej na jiný účel než byl vyroben.stejně je to s pinckem.kup si krosku nebo enduro a nebude se to drolit
 
 
Datum: 08. září 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12402    
Jenco má svatou pravdu! Jaký si to uděláš,takový to máš! Je to jako se všim.....když je někdo kretén,tak mu vždycky bude všechno odcházet.....a je jedno jestli to bude stará češka nebo nová japonka či němec.....naopak když má někdo pro tuhle mechaniku cit,umí jezdit,umí udržovat motorku a věci okolo,tak vždycky bude mít dobrý a spolehlivý stroje a je jedno jestli to bude jawa,honda,yamaha,nebo ducati......u aut to platí dvojnásob....když koupíš auto po kreténovi,tak se bude už furt srát.....
 
 
Datum: 07. září 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
naprostej souhlas s jencem!
 
 
Datum: 06. září 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nanormál fichtlu je nejlepší tech 50 km to je tak ideál pak je to už horší na simálu jsem ale jel 1 plnej 2 plnej 3 plnej 4 plnej :-D :-)
 
 
Datum: 06. září 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ře by fichtl nebyl špatnej stroj ale kdo nemá nervy tak je to něco mě o ně málem připravil ale nenechal jsem se ale i když uděláš GO motoru atd zas se ti posere něco jinýho třeba kíámoš udělal GO motoru udělal technickou a po týdnu mu to neřadí takže automat v pi.i myslím že na to musíš mít proste srdce někdo ho má a je to pořádnej jawař někdo ho má tak na pul a někdo vubec
 
 
Datum: 06. září 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
To že je fichtl špatný stroj jsem neřekl a ani bych si to nedovolil. Já jsem ho koupil za účelem naučit se jezdit na motorce , svůj účel to splnilo a proto už pokukuji po něčem silnějším. Na plný plyn sem samozřejmě furt nejezdil , jednak to nedělá motoru dobře a jednak tam kde jezdím se na plný plyn ani jezdit nedá. Jinak si vážím tvého názoru , samozřejmě že žádné studie či grafy nenahradí zkušenosti opravdového uživatele.
 
 
Datum: 06. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vačšina lidi riká že fichtl je zlý stroj... a to tak že zdedili alebo dostali od niekoho naprostej šrot odstavený 20let a už to honili 3rôzne lidi.. a čakajú že to pojede jak novej... potom uvidia že to tak celkom nieje... a sme doma vyhodia ho a rikajú že fichtl??? ten šrot???? ALE! keď niekto poctivo opraví fichtla všetko na tip-top a tento stav aj udržuje!(ako ja! odtialto mám skúsenosti a dôkaz!) a to pod pojmom oprava nemám na misli velké kladivo a velkej šrobovák a hurá na to! A je tu ďalšia vec a to je stýl jazdy... keď niekto jazdí ako kreten 1. plný 2. plný 3. plný pak nepustí plyn len pri brzdení pod takým vyprdne aj tank za dva týždne... ďalšia vec je samozrejme aj zábeh... podla mojich skúsenosti pekne som zgeneralkoval fichtla všetko na tip-top najazdil som v jedinom sezone 5000km a to som išjel stovky km v kuse! a zdolal som dialky... nikdy ma fichtl nezradil... najvážnejšia porucha bola zanesená tryska.. a furt štartoval na drnc.. a to vážim nad 100kg... tak ked som mal zo sebou všeliaké veci plný kanistr na benzin atď a je to skoro záťaž ako v normalnom prípade vo dvoch... a jak rikám žiadný problem... fichtl bezstarostný stroj nieje to je pravda ale keď ho udržuješ je najspolahlivejšia určiťe! aj proti 125/175/250/350 už aj v tom že má bezbateriove zapaľovanie...
 
 
Datum: 06. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Hele      IP: uživatel6354    
Jenco , tak tu neplácej kraviny. Říkat že je fichtl nejspolehlivější československá motorka a nemít to ničím podložené ..... to si strč víš kam . Seš trochu mimo chlape.
 
 
Datum: 06. září 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12395    
no jo,ale když jednička jede 40-45 vlivem rychlýho 3Q tak zase při rozjezdu to spojkování není úplně ideální na "zmizení pryč" ....to je jak když na seriovce při převodu 11/55 rozjíždíš dvojku z nuly :-D já si nemužu pomoct,ale na všech verzích motoru mi prostě chyběl jeden kvalt :-D ale jak se dostane jednička nad 5 tisíc,tak už to upaluje no :-D Ale stejně se víc svezu na 250,to je prostě tahoun,tam něco zařadim a jedu.....jak traktor :-D
 
 
Datum: 06. září 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že graf spolahlivosti? :-D:-D
 
 
Datum: 06. září 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
já jsem nedávno přesedlával z pionýra na čz 250 a příjemně mě překvapila....prozatím nejspolehlivější stroj kterej jsem vlastnil...a ta síla...je to jako droga....:-D uvidíš...
 
 
Datum: 06. září 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když píšeš že jedeš na 3 plný a jako bys stál na místě.. tak ho máš asi motoricky total KO :-) ... veř tomu kdybys mel pio třebas jako standa, který se nechá vytočit k 90ti tak bys říkal něco jiné :-)
 
 
Datum: 05. září 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky jsem přestoupil prakticky z pionýra na 350, mám jí asi půl roku a už je to slabý :-D ale jawa je jawa takže nic jinýho zatím neplánuju
 
 
Datum: 05. září 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
to výš když už sem měl špinavý ruce :-D a zajímalo mě to . Docela rád bych viděl ten graf nebo něco kde se píše že je fichtl nejspolehlivější "motorka" československé výroby když to tak tvrdíš. To že je podle tebe spolehlivá je sice pěkné , ale když jedu skoro na plnej plyn na trojku a mám pocit že stojím na místě :-D ..... takové ježdění mě už zkrátka přestává bavit. A to když si představím že jedu v provozu a né na poli že stojím někde na rušné křižovatce a musím rychle vyjet abych se dostal na cestu včas a nic mě nesejmulo , v takovém případě si myslím že je pionýr už jaksi nevhodný. Proto uvažuji o 250. Ale tak na rohlíky nebo na naučení na pole to je ten nejlepší stroj.
 
 
Datum: 05. září 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cvične sundať krúžky :-D, inak fichtl je najspojahlivejšia československá motorka... keď nejazdíš furt na plnom a mažes predpísaným olejom v predpísanom pomere a udržuješ ho.
 
 
Datum: 05. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Motor sem nepůlil , nebudu ho přeci půlit když to není potřeba že :-D . Předstih taky nebylo potřeba nastavovat. Pionýra jsem totiž koupil ve velmi dobré stavu. Max co sem tam dělal tak , jsem sundával hlavu motoru a válec abych si udělal dekarbonizaci a cvičně jsem sundal kroužky. Vyměnil rychlopal a zbytek už nestojí za řeč. Jinak jsem se v tom nějak moc nehrabal , protože jsem ani nemusel.
 
 
Datum: 05. září 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak schopnost rozdělat a vyčistit karbec je uplně to nejmenší co musíš umět.... :-D ... umět tohle neznamena vubec nic.... umíš třebas seřídit předstih? půlil si někdy motor?
 
 
Datum: 05. září 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Num      IP: uživatel12245    
Děkuji za odpovědi . Jinak je ta 250 nějak obtížnější na údržbu ? Když sem zvládl na fichtlovi rozebrat a vyčistit karburátor zvládnu to i na té 250 ? Mám na mysli takové ty technické věci jestli z vládnu , jestli to není nějak o moc složitější , jestli mi budou pro začátek stačit zkušenosti z fichtla.
 
 
Datum: 05. září 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
taky sem měl fichtla a přesedl sem na 250/559 a divil sem se že jede jak ďas a nekazi se, absolutně sni nebyly problemy za mě je jawa 250 super stroj
 
 
Datum: 05. září 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poruchovost je o tom jak dobře to máš udělané.... mě se třebas na babetě nesere nic :-) .. druhym rokem jen leju benzin do nádrže... jinak absolutně nic.
 
 
Datum: 05. září 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Když to udržuješ tak i fichtl je neporuchovej skoro! Já sem šel taky z mustanga na 250 panelku a ted už bych chtěl tak 600 Fazer :-D Za měsíc se ti bude zdát že to jede jak fichtl a žere jak tank :-D
 
 
Datum: 05. září 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně jdi rovnou na 250, za tejden ti bude připadat slabá :-) a o spolehlivosti...no, neni to nejnovější stroj, ale jako u fichtla i zde platí, že vše je věcí údržby :-) mě se fichtl třeba nesere :-)
 
 
Datum: 05. září 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
cau lidi, chci si dát na mustanga baterii, jakej tam mam dát regulátor? nebo kde ho sehnat? děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 8:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Stando... v poslední době mě Tvé komentáře krapátek udivují. Jestli se Ti zdá že 15W žárovku svítí jako ďas, tak už fakt začínám pochybovat o tvém úsudku.. tedy nic ve zlém. Podle mě 15W stačí tak na jízdu krokem... on není totiž ani takovej problém že by jsi s 15W na cestu neviděl, jenže to by v protisměru nesměly jezdit auta s celkovým světelným výkonem přes 100W a nebo s xenony... potíž totiž způsobují zornice oka jezdce, které se při takové světelné masáži sevřou a přizpůsobí oko takovému množství světla v zorném poli. Jakmile tě ale auto mine, tak jim chvilku trvá než se přizpůsobí tmě kolem tebe a zprominutím pár metrů každej vidí ouplný "hovno". A nezlob se na mě, jet padesátkou třicet a víc metrů aniž mám absolutní ponětí co je na silnici předemnou (hlavně tedy díry) mě dvakrát nebere vzhledem k riziku pádu v takové rychlosti. Proto je důležité mít světelný výkon přiměřený tvým protijezdcům. S 35W žárovkou vidím silnici už po 15ti metrech co mě mine auto a to je pro mě ten nejdůležitější parametr u svítivosti přední paraboly než že mi ta 35W halogenka svítí daleko, když nic nejede. A vo t jde :-)
 
 
Datum: 08. září 2011 8:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12402    
dávat baterku na vape je holej nesmysl.....vape s 15W svítí jako ďas.....a regulovaný je.......jestli chceš blikny a podobný krávoviny,tak si dej baterku pod nádrž a 3x do roka ji nabij....
 
 
Datum: 07. září 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chong: myslim jako kdyby tam nahodou chtel dat trebas 25W ;-) ... a sam sobre vis ze na nocni jezdeni je tech 15W bludicka :-D
 
 
Datum: 07. září 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No a Vape tam dává 15W žárovku.. nevím že by se dělala slabší :-D
 
 
Datum: 07. září 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže ty chceš upravovat vape jo? ... no... upravovat vape je nesmysl.... pokud tu baterku chceš na svícení tak se stejně nebude stíhat dobíjet protoze odber bude vetsi nez dobijeno (pokud teda chces pouzit jinsi zarovky nez na jake je vape delane)
 
 
Datum: 06. září 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
usměrňovač mam jeden protože si chci koupit bezkontaktní zapalování vape a tam je jeden okruh a ta druhá cívka jde jen na indučku
 
 
Datum: 06. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit se nedá.... musíš si ho udělat.. schema je trebas na http://www.jawa-50.cz .. mimochodem.. na jaky proud mas ty usmernovace? a mas je jak se psal? pro kazdou civku jeden!!
 
 
Datum: 05. září 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
Usměrňovač už mam, akorát chci regulátor, mužete mi prosim někdo poslad odkaz jakej regulátor tam dát? jestly se dá koupit celej? díky
 
 
Datum: 05. září 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
první co potřebuješ je napětí z cívek usměrnit.... potřebuješ 3 usmernovace (pro kazdou civku jeden) .... pak si na netu teprv hledej schema na regulátor.
 
 
Datum: 05. září 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci Řeknu vám největší pitomost co mužete udělat v takovímhle počasí: jet se projet s neutěsněnou skříní. :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
:-D to se mně stalo :-D ale dom sem to dolej
 
 
Datum: 06. září 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: Babetta 207      IP: uživatel8822    
Ahoj, mám takový zajímavý problém s mojí babettou 207.Koupil jsem ji jako nepojízdnou bez elektriky, tak jsem ji dal celou do kupy a nalil benzin. Babetta normálně chytla, ale udrží se jen pod plným plynem a vůbec nejde do otáček, jakoby se dusí, když pustím plyn hned chcipne. Zkusil jsem už úplně všechno. Vyčistil jsem celou palivovou soustavu a výfuk a furt ten samy problém, tak jsem vyměnil simerinky a pujčil si karburátor od kamaráda, ale furt se to nelepšilo ani po tom co jsem postupně zkoušel ladit předstih od 0.9po1.6 i bohatost směsi, furt se chovala stejně.Tak jsem si řekl, že poslední možnost je tyristor.Hned jsem ho šel koupit a po namontování si babetta ani neškytla,tak jsem vrátil ten starý originální a hned chytla,druhý den jsem tyristor šel vyměnit do mototechny za jiný, ale opět stejný problém namontuju nový a babetta ani neškytne.Jsem si jistý,že je zapojený dobře protože se starým normálně chytne.Podotýkám. že ten starý už má v sobě praskliny proto jsem ho měnil.Ty nové co jsem kupoval v mototechne jsou ty obyčejné madarské výroby. Doufám. že se vám to bude chtít číst a poradíte Díky moc maras odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Ada      IP: uživatel10173    
mel jsem to samy... dej tam novej zapalovaci pol pak to pude :-D mam to ozkouseny uz u tri babet :-DDD
 
 
Datum: 27. října 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel8822    
jasne zapojoval jsem to podle cisel ale i tak je to stejne usporadany jak u toho staryho
 
 
Datum: 08. září 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vacin: tak hod na net schema toho tveho jednoducheho tytristoru
 
 
Datum: 08. září 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel11898    
Myslím že ty maďarský tyrystory maj prohozený kolíčky oproti originálu. Zapojils to správně podle písmen? Nejlepší tyrystor je ten, co si sám uděláš- tyrystor +dioda+kondik. Součástky za pade, užitek k nezaplacení.
 
 
Datum: 08. září 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus dat jiný stator .. mozna mas jeblou civku ve snimaci... a kdyz to nepomuze tak bude problem jak sem psal... v sání vzduchu...
 
 
Datum: 05. září 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Jestli máš prasklou krabičku od toho tyristoru, tak buď v klidu - já ji mám taky prasklou...pak můžeš zkusit někde v lepším elektru sehnat jednotlivý součástky toho zapalování a vyměnit to. Koukal jsem na to a moc jich tam není.
 
 
Datum: 05. září 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel8822    
Pravě, že jsem všechno prošel a už nevim na co se podivat a to s těmi tyristory se mě zdá hodně divný. Kdyby se dala vyladit, tak bych ten tyristor nekupoval, ale podle mě je to, tím a když koupim novej tak nejede vůbec. Gufera sem taky měnil.
 
 
Datum: 05. září 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Oid      E-mail:      IP: uživatel12378    
Něco podobného mi dělal Simál...vyměnil jsem gufera na klice a byl pokoj. Mimochodem máme stejný problém s babetou;-) Já se chystám na generálku motoru.
 
 
Datum: 05. září 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš nasazené sání? když sundáš sání tak to nepojede.... a jak je na tom filtr vzuchu? na tohle jsou babety háklivé.
 
 
Datum: 05. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel8822    
píšu. že předstih jsem zkoušel nastavovat od 0.9 po 1.6mm.Vše je několikrát nastavované čištěné a přetěsněné. Mě jde o to, proč to nejede s tím novým tyristorem, když to normálně musí fungovat a hlavně si myslím, že v něm je ten problém, protože už je starý a popraskaný. Jinak díky aspon za snahu
 
 
Datum: 05. září 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
předstich třeba ? skus nastavit
 
 
Datum: 05. září 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otázka: do 350/639 potrebujem nove indučky mám doma zo simsona 12V dali by sa dať?? podľa mňa v tom nieje rozdiel poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo klidně to tam dej aji kdyby to byla indučka ze škodárny tak by to nevadilo
 
 
Datum: 05. září 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Márty      E-mail:      IP: uživatel12390    
Zdra draci mám problém ujedu cca tak 2 až 3 km do té doby to jede výborne ale pak to prestane ject jako by se to přidíralo ale nepřidírá nevim čím to je poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
dachl21 no měl jsem válec po výbrusu tak abych to nemusel moc zabíhat tak se to projede brusnou pastou a stačí už třeba 300km zaběhnout to nevíš že se dělalo dřív na jawách? znalče xD
 
 
Datum: 06. září 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel404    
mě to dělala svíčka
 
 
Datum: 05. září 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
projel válec brusnou pastou?? Se nediv že to nejelo
 
 
Datum: 05. září 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nechci kecat ale něco podobného dělala tatovi svíčka...skus ji vyměnit...
 
 
Datum: 05. září 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
to samé se mi stalo na pionýru 21 měl jsem válec po výbrusu a vždycky tak po 3km zvadnul výkon 1 točila jak ďas dal jsi 2 a nechtělo to ject tak jsem vzal brusnou pastu a projel tim válec a pořád stejný tak jsem koupil jinej válec a jede v poho a nebo zkus studenou svíčku
 
 
Datum: 05. září 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: Laun      E-mail:      IP: uživatel12388    
Mám Jawettu, udělal jsem motor, ale při brzdění pedály se zastavuje motor. Kde je chyba, poraďte! Díky. Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: launj      IP: uživatel12388    
Jestli jsem to pochopil dobře, tak ta rozpěrka má stejný vnitřní průměr jako hřídel pedálu a montuje se zvenku, bez půlení motoru.
 
 
Datum: 08. září 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u mě byl problém že se trochu vybrousilo pouzdro šlapací hřídele v pravém karteru, a tim pádem drhlo to kolo o karter, takže jsem pouzdro zaklepal trochu zpátky do karteru, a na soustruhu vytočil rozpěrku mezi to pouzdro a pravou kliku šlapek, tim jsem zajistil aby to pouzdro nevylezlo zpátky
 
 
Datum: 06. září 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: launj      IP: uživatel12388    
Dík za info, ale můžete mi někdo říct rozměr té podložky, jestli je kalená, apod..
 
 
Datum: 06. září 2011 7:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak jak píše Ondra, je tam moc velká vůle, a tim že zabrzdíš, tak přitlačíš to velké kolo co je na hřídeli šlapek ke karteru, o karter se zbrzdí a tim zbrzdí i celou převodovku atd...
 
 
Datum: 05. září 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12388    
Mezi levý karter a pouzdro hřídele pedálu se ve výrobě nebo při opravách vkládala distanční podložka. Ta snad měla zmenšit axiální vůli na hřídeli pedálu a nedocházelo k vydírání karteru. A to je asi ten problém.
 
 
Datum: 05. září 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Laun      IP: uživatel12388    
Martine, asi máš psychický problém, ale zřejmě se ti tím ulevilo, viď!
 
 
Datum: 05. září 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12389    
Vole tak když zabrzdíš uplně, že se ti zastaví zadní kolo tak je jasne, že i motor protože se přestane toči :-)
 
 
Datum: 05. září 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci,, roman porad vazne ale novinky jsou tu http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/dobrej_skolak_lepsi_drak ,,, nekolik noci, nekolik redbulu a je to na svete, ,tak snad vam neco padne do oka,,, cele zari se budou porad a porad prihazovat nejruznejsi novinky,,, od rijna nastane utlum v novinkach,,, OD 26.9 BERU DOVOLENOU,, POTREBUJI PROVETRAT RODINU, NEZ NAPADNE SNICH A TAKY TEN CERSTVEJ VÍTR KTERY POTREBUJI NABRAT DO PLACHET odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 7:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1575    
Chci se jenom zeptat kdy se Seso vrátíš? Kdy bude možné zase nakupovat?...
 
 
Datum: 07. října 2011 7:30
 
 
 
 
Jméno: mustafa 97      IP: uživatel12392    
chci se jenom zaptat prodava se tu i pneu na mustanga\r\n
 
 
Datum: 05. září 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Novinka FICHTL krámku,, je ta, že sem se dal na aktivní reklamu českému výrobci minibike a vlajkové lodi Blatovky 125,, tak se nelekněte tich banneru,,, lebo se začíná pomalu zapomínat na českou elitu a čim dál tím víc draku myslí na čínské plečky :-( http://www.blata.cz/produkty/fun-and-leisure.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: xrc4      IP: uživatel12078    
Fuj,čína.
 
 
Datum: 27. září 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12033    
Čau draci, šel by dát rám ze 175 ČZ na 180 ČZ ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2011 9:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží jakou čz 180 myslíš...pokud myslíš 487.4 nebo 487.5 tak ne, nešel...na 487.3 by moožná šel...
 
 
Datum: 05. září 2011 9:10
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 04. září 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel12033    
Zdravím všechny, prosím o radu nevěděli by jste kde by se dal sehnat rám na ČZ 180 ? Dík za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 04. září 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: pincek 05      IP: uživatel12180    
Zdarec draci, mám takovou otázku....z válce vychází takovej nepatrnej zvonivej zvuk... dělá to už delší dobu, ale pincek pořád jezdí suprově...nevim co to je.. Dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
to se ozývá paní vůle, jede suprove protoze je zajetej a nikde to nedre , s lehkym zvonenim najedes este dost kilaku ale casem se generalce nevyhnes
 
 
Datum: 04. září 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12379    
Zdarec mám jawu 23 mustang a mám menší problém: stroj jede docela dobře ale když se zahřeje tak to jede jen na jedničku na dvojku vůbec jako bych tam dal trojku místo dvojky xD. A ještě to pak čoudí bílej dým. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejspíš máš v prd*** gufero u primárního kolečka a saje ti to převodovej olej.
 
 
Datum: 04. září 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Mišo      E-mail:      IP: uživatel12381    
Zdravim pani Mam Jawa 50 23 mustang na ktorom sme urobili GO motora a prestalo davat isrku pri tom Indukcna cievka, kabel na sviecku, fajka, sviecka, kladivko aj kondenzator vsetko je nove. Predzapal je spravne nastaveny. Kable nie su nikde prerazene vsetko tak ako sa patri. Po GO som na nom presiel par km a potom prestal ist. Neviem si s tym uz rady Predtym nez sa ten motor rozobral isiel pekne ziadny problem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel12393    
vcera som ho zpojazdnil Zapalovacia cievka bola zla
 
 
Datum: 06. září 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel404    
zkus vyměnit rotor
 
 
Datum: 05. září 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12385    
holt se to kostří tam kde nemá a nebo to máš blbě zapojené.....zapoj to nakrátko......jen indučku přímo na rám a kladívko na indučku(ted z hlavy nevim jak je to značený 1/15 a co kam jde,ale je to jedno).....pak zkontroluj jak jsi poskládal izolační podložky v kladívku....jestli třeba neupadlo kostření ze zapalovacího polu atd......nejlepsí je tam vrazit zapalování z funkční motorky....pokud nepůjde jiskra,víš že je v háji indučka.....a pak postupně vyměnovat kus po kuse......nejlepší diagnostika jaka existuje......
 
 
Datum: 05. září 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Tak zkus třeba větší odtrh
 
 
Datum: 04. září 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel12382    
blbo zapojene to nebude bo z elektriku sem nerobil nic!!! len menil diely Pre tvoju informaciu skusam to uz mesiac a neni to prva motorka ktoru generalkujem. som rad ze vzdy sa najde mudrlant
 
 
Datum: 04. září 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
tak to máš prostě blbě zapojený. ukostření tam dej z indukční cívky jedno na kostru a je to. žádné druhé tam necpi. Musíš to prostě zkoušet a ne jít hned k počítači a brečet tu. S tímhle je těžká rada...
 
 
Datum: 04. září 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: miso      E-mail:      IP: uživatel12382    
ukostrenie je dobre mam vytiahnute 2 kostry. svicky sme skusali 3x N17C aj N15C a neskrtla ani jedna
 
 
Datum: 04. září 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak skus vyměNovat postupně indukčku, kladívko, kondík. píšeš že jsi dal vše nové, tak ty věci musíš mít doma
 
 
Datum: 04. září 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
ukostření...
 
 
Datum: 04. září 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus dát druhou svíčku. pokud jsi koupil svíčku brisk, tak se mi taky stalo že po pár kilometrech odešla. pokud to svíčkou nebude tak skus vyměňovat ty nový díly za starý
 
 
Datum: 04. září 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všichni, potřebuju poradit. Momentálně dávám dohromady auto (Favorita). Byl garážovaný, ale 3 roky stál. A v kufru mám malej záložní kanistr 3l. Tak sem si říkal, že naplním nádrž do pincka. ALE. Nalil jsem si 2 litry do petky a nestačil sem se divit. Benzím má rudou barvu. Jako brusinkový džus. Oproti novému naturalu 95 je to doslova krev. vůni jako normální benzín. Tak nevím, jestli je to tím, že je v tom kanistru už dobrý 3 roky, anebo je to nějaký ,,jiný,, benzín. (Po smíchání oné rudé šťávy s naturalem 95 v poměru 1:3 do 2l petky je do třetiny láhve červená sedlina.) Po 5 minutách ale proběhne dokonale difůze. Tak jaký je váš názor? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: siskin      IP: uživatel12440    
nelil bych to nikam,protože starej benzin děla paseku.Dnes nemužeš nechat stat benzin v nadrži ani přes zimu když nejezdiš pač je to šunt a vodnatí\\r\\n
 
 
Datum: 14. září 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel12368    
to já našel ještě po dědkovi 20 litru žlutého benzínu, asi normálu , červený je speciál, super byl tuším nazelenalý, nejak to mísily barvivama
 
 
Datum: 05. září 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli je to červeny tak je to normál speciál
 
 
Datum: 04. září 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Kanistr je plastovej bílé barvy...
 
 
Datum: 04. září 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Já mám třeba zase takovou zkušenost s plechovým kanistrem, že byl benzín obarvenej od vnitřku toho kanistru
 
 
Datum: 04. září 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jesi je to hodně starej benzin tak je to možná ještě super s olovem normálně bych to naředil s novým benzínem a jezdil na to.Co se může stát??Ucpe se ti tak akorát triska no.N--er se s tim a nalej to tam!
 
 
Datum: 04. září 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
to právě nevím, nikdy sem s ním nepracoval :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není to speciál ? :-D
 
 
Datum: 04. září 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já bychto rači do ničeho nelil
 
 
Datum: 04. září 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Zdarec, jak sundám stator z 21čky když je tam strhanej závit na M8 šroub? =( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel11205    
ja som to robil tak ze som tam dal ten osmicku srob chtil som rotor a tlacil som ho von a druhu rukov som klepol kladivno posrobe a rotor mi vipadol. viem ze sa nema buchat do klukovej hriadele ale vtedi som nemal cas na vyrobu stahovaku.
 
 
Datum: 04. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
musíš si vyrobit nakej stahovák a jen tak mimochodem je to rotor...
 
 
Datum: 04. září 2011 14:31
 
<  709  710  711  712  713  714  715  716  717  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 12:01:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu