Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Nazdar , chtel bych se zeptat jaká matka patří pod šroub v řídítkách , při rozdělávání mi někde vypadla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 20:44
 shreku, zajdi si na smeťák a ze starejch kol si tam vezmi kolik potřebuješ
Datum: 07. září 2011 20:44
 měl bych otázku dá se ten kužel sehnat nový? mě jeden chybí a furt mě nebaví přahazovat s jednoho do druhýho....
Datum: 07. září 2011 20:07
 patrí tam taková kuzelová matka
Datum: 07. září 2011 18:59
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 tam žádná matka není, jen takový rozřízlý váleček který se trochu roztahne když do nej ten sroub sroubujes, díky tomu drzi riditka na miste
Datum: 07. září 2011 18:39
Jméno: Pavel
IP: uživatel987
 Zdarec draci , nevíte jestli má pérák stejný ráfky jako na čz 150c ?? Jsou ty RÁFKY zaměnitelné??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 18:25
 perak ma 1,85,, jinak jsou 1,6 ,,takze predek ano
Datum: 08. září 2011 18:25
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Nazdar draci.\r\nJelikož se pomalu ale jistě blíží zima tak přemejšlim co potom udělat s benzínem jestli je lepší ho nechat v nádrži nebo ho vyndat na zimi kuli reznutí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:26
 A já ještě nikdy nezazimovával  Když je v zimě trochu suchá silnice, tak hned vytáhnu mašinu a jedu to projet
Datum: 08. září 2011 9:26
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 já nádrž vždycky vypustím a rez sem tam v životě neviděl
Datum: 07. září 2011 18:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to už zazimováváš?? jinak je lepší natankovat nádrž do plna, do prázdný může vzdušná vlhkost a nádrž bude jak liška.. dnešní benzíny sice taky můžou obsahovat líh, jenž váže vodu, ale pořád lepší nějakej benzín než žádnej
Datum: 07. září 2011 17:12
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Nazdar Draci.
Mám mustanga, když dlouho(cca 20sekund) držim spojku tak mi to najednou chcípne něbo když za jízdy vyřadim, a že jako pojedu na neutrál tak mi to taky chcípne za chvíly.
A ještě nevíte někdo proč mi chytá pěkně jenom za studena a pak za tepa už ani na rotlačení?
Předem díky za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 22:51
Jméno: chalda
IP: uživatel12463
 Myslim si že máš problém někde ve spojkové tyčce ,asi se nechce točit ale na to jakou má třecí plochu bych o tom pochyboval spíš zkus zkouknout jestli ti nedře spojkovej koš nebo jestli neni něco povolenýho(to se většinou stane) nebo jesli tam nějakej,,specialista´´ nedal třeba o lamelu na víc  s tim už sem se taky setkal spíš bych zkusil seštelovat spojku u motoru trochu ji dotáhnout a povolit lanko aby když ji trochu zmáčkneš a máš tam kvalt tak by ti mněla nakopávačka prokluzovat.A s tim motorem bys moch zkusit seštelovat odtrh na 0,4 a předstih na 1,6-1,9 já tam mam 1,7 a šlape dobře , kdyby to nepomohlo tak asi nový kroužky nebo líp zrovna na výbrus jesli neni čerstvě dělanej.
Datum: 08. prosince 2011 22:51
 zdar, kupuji jawu 21, má jen tu malou knížečku jako TP. Co potřebuji vše na přepis? Někde jsem četl že chtějí i velký TP. A krom vesty a lékárničky se musí vozit jako povinná výbava co? Nemůžu to nikde najít. Kdysi jsem vozil i duši,svíčku,žárovku,dva klíče,šroubovák. Díky všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:07
 Ahoj, ta knížečka je velký a malý techničák zároven když to budeš chtít přihlásit musíš mít kupní smlouvu technickou a evidenční kontrolu a poviné ručení..
Datum: 08. září 2011 9:07
 Čus draci mám problém s fichtlem Jawa 21 furt se mi uchcává nechce ani naskočit na start páku proste start páka trocha prokluzovala někdy povolím matku šroub povolím dotáhnu matku dobry zkusím povolit matku dotáhnout šroub taky dobry tak jsem to tak necha l už to nepodkluzuje ale proste nechytne trysky čisty porovnával jsem je z jinýma stejnýma ale nic tak jsem tam dal ty druhý a na roztlačení to tak chytlo jelo nejelo párkrát chytlo pak zas ne a furt tak dokola předstih seřizenej svička nová brisk n 15c elektrody skleply jikru hází ale myslím že hlavní problém bude v tom že se to uchcává hladina seřizena furt nic tak jsem ji snížil na pozici kdy plovák končí rovně a začíná se sužovat pustím benál motor studenej přeplavím a proste nic vyndám víčku a jeto ulitý máte náky nápady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 11:35
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Mrkněte na http://mejcin.rajce.idnes.cz/retezove_kolo#DSCN8639.jpg Stalo se to minuly týden po cca 1100km od GO motoru kterou dělala firma http://www.motodily.euweb.cz/ To kolo bylo jako z másla a nechápu, jak to mohlo bez těch zubů ještě jet...pak na křižovatce se to po zařazení jedničky roztřáslo a fichtl vydával děsný zvuky a nejel...myslel jsem, že je v háji něco v převodovce, ale pak jsem po sundání pravého deklu našel tohle a převodovka normálně řadí a nemá vůle, tak snad bude ok (jen doufám, že kolečko primárního převodu je řádně zakalený, jinak mi ta spojka exploduje, až ten řetěz spadne v otáčkách...). Odnesl to i sekundární řetěz, nekteré články jsou zatuhlý, musel být horkej a navíc celá pravá strana motoru zašpiněná od práškového kovu z toho postupného obrušování...tak bacha na materiál!:o\\\\\\\\
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:02
 fakt me hlava nebere,,, pokud jsi mel to same kolecko co mas na pravo na fotce,,tak na tomhle kolecko kazdej rok jezdim na dvoudeni vandr nalitam za dva dny vkuse 550kc,, a na zubech ja abslulutni prd,,,,takze tvych 1100km,, me fakt nebere hlava,,,,BUD JSI MEL MOC NAPNUTY RETEZ UZ OD ZACATKU AZ DO KONCE, SPATNE UTAZENOU MATICI NA SEKUNDARU A TIM VALK, NEBO TI NECHALI STAROU ROZETU ZO MELA VAKL NA LOZISKO NEBO NA VENCI A NEBOTI NECHALI STAREJ RETEZ,,, NEBO FAKT UZ NEVIM ALE 1100KM S FUNGL NOVEHO KOLECKA UDELAT COKOLADU NELZE!!!!!!!!!!! TAKOVE BLATO MUSELI UDELAT BUD V POLSKU NEBO V MADARSKU
Datum: 07. září 2011 21:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Reklamovat! A to s vrácením peněz! Jak tohle můžou vůbec prodávat. Šmejdi jedni !!!
Datum: 07. září 2011 18:44
Jméno: wepik
IP: uživatel10027
 To muselo byt vyřezané z nějakého silného plechu., jinak to není možné!
Datum: 07. září 2011 17:59
 no ja by som reklamoval!
Datum: 07. září 2011 16:28
 no ty vol... mas normalni motor a nebo tuning upraveny,,, co na to servis?
Datum: 07. září 2011 16:07
 Hoj fajnšmekři, máme doma mustanga který nejede, v tom smyslu že hází slabou jiskru a nechce ani štěknout,zkoušeli jsme výměnu svíček,kondíku,indučky,faju s kabelem sice z domácích zásob,ale zapalovací cívka je nová, prověřovali kostru a prostě nám to mozek nebere.Když jezdil tak to vypadalo jako by v něm něco začalo umírat.Indučka je 8V tak nevím jestli je to dobře a taky mě napadlo jestli nemůže být špatná i ta nová zapalovací cívka, tak prosím may day. Olda
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel12406
 ucpanej volnoběžnej orkuh v karburátoru = komplet rozebrat karbec a vyčistit vše kromě kanálků a komůrek atd....vykoupt v technickym benzínu a vyfoukat kompresorem
Datum: 08. září 2011 15:36
 Hoj fajnšmekři,v prvé řadě díky za váš um i čas.Včera jsme to zase dle rad zkoušeli,ale akorát to párkrát stěklo,což je malinkej úspěch.Zapalovací cívku jsem přitlačil,zapalování vyladil,vzal svíčku ze svoji350 a když jsme šlápli,tak motor zavyl a zase zhasnul.GO motoru se dělala tak 3-4roky zpátky a je pravda že si nepamatuju jestli se měnila i vačka.nalítalo se něm tak 600km. Magneto mně v pohodě viselo na 13klíči a se zapalováním jsem potom taky při roztláčení experimentoval.I když ta jiskra je taková slabší,tak mám pocit že by to jelo i s tou jiskrou.Máme v plánu koupit novou indučku,kondík,vačku kladívka aby byla jistota, a s největší pravděpodobností asi kuchnu i motor,protože ze spodu klikové skříně kapal benzíncož značí nějakou netěsnost a stím i příval nějakého falešného vzduchu,předtím jsem si myslel jestli to třeba nezadřel a něco se neodehrálo s klikovkou a nejde to vyladit, tak uvidíme na co ještě příjdem.Každopádně díky a kdyby vás ještě něco napadlo tak budu rád za každou radu. Olda
Datum: 08. září 2011 6:22
Jméno: standa
IP: uživatel12402
 na vině může být i špatná vačka....jak je ojetá,tak blbě otvírá a kondezátor se před výbojem nenabije dostatečně,proto slabá jiskra.....sklepej svíčku na 2-3 desetiny a zkus to ještě....a alespon malinko vetsi odtrh na kladiva
Datum: 07. září 2011 15:44
Jméno: ardno.69
IP: uživatel11053
 nebo muže bejt slabý magneto .....
Datum: 07. září 2011 10:12
Jméno: HONZA
IP: uživatel12401
 zdravim.muze byt velka vule mezi magnetem(rotorem)a zapalovaci civkou v magnetu nic jineho me nenapada muze byt i spatne serizene zapalovni a predstih
Datum: 07. září 2011 8:09
 Zdravím,chtěl bych se zeptat,kamarád má pionýra typ 20,jede,akorát po chvilce(při vyčištěné svíčce) se začne dusit a prskat,jakoby utíkala komprese nebo tak...Nevím čím to může bejt,jestli je třeba špatné těsnění pod válcem,nebo jestli neni moc velký předstih.Po vyčištění svíčky jede cca 10 minut pak se to opakuje.Děkuji za všechny odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel10612
 nvm jistě aleskusill jsi natavit hladinu ...jestli se ti náhodu neuchcá vyzkoušej ventilek ve víčku karburátoru..viz jawa 50 cz...tam to je...
Datum: 08. září 2011 20:14
 Zdravím, kupuji nyní 21 a je po Go , motor má najeto 2km. Jakým způsobem ho mám zajet, aby byl v pohodě a měl výkon?
někdo říká prvních 100km jet pomalu,nevytáčet a pak přidávat, ale co je to pomalu a kolik přidat pak?
můžu třeba jet 100km v kuse nebo zajíždět po kratších trasách? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 19:15
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec jo to vím a proto tam mám přesně nastavenej tqachometr z kola.
Datum: 08. září 2011 19:15
 ondra: s origo tacho 70 znamená v reálu lehce nad 50
Datum: 08. září 2011 18:38
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec myslím že zajíždění nemá význam já motory vždu po GO jezdím na plnej plyn odzačátku a hlavně mažu kvalitním olejem a nikdy se mi nestalo že bych ho kousnul a nebo se jen přidřel a to jsem jel 80km v kuse, já si myslím že to co drží motor po GO jsou ložiska že jsou tuhý a tak si musijou sednout a proto dávám na kliku možiska SKF a nidky nebyl problém motr mi ve dvou letí 70.
Datum: 08. září 2011 18:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 válec se zajíždí většinou 2000km prvních 500km hodne poctivě a pak už nemusíš tolik, ale nesmíš to honit naplný, olej nešetři
Datum: 07. září 2011 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel12402
 ano,správný dotaz! Do benzínu dej víc oleje,tzn 1:25 -1:30
Datum: 07. září 2011 18:53
Jméno: similbc
IP: uživatel12398
 a když to budu zajíždět nemam tam dát do benzínu víc toho aditiva či jak se to jmenuje?................ takže 50-100km pojedu v klidu se zvednutou jehlou, pak tomu budu dávat na prdel, do Ještědu to vytáčet a jet na max a sem tam svést manželku at to trochu zatížím
Datum: 07. září 2011 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel12402
 pěkný hovno....se to rafne jak piča.......aspoň tech 50km to jezdi volně,pak mu klidně přidej,ale koukej ať se moc nepřehřívá válec,po výbrusu se to rádo kouše,když se tomu moc dává.....ale jinak praxe je jak řiká dachl....zvedneš jehlu,obohatíš směs,tim sakra snížíš max otáčky a zajistíš lepší mazání-bohatá směs.....a prostě jezdíš.....jezdíš chvíli v klidu a pak kotel co to jede....ono to s tou bohatou směsí stejně víc jak 50 nepojede.....
Datum: 07. září 2011 15:48
 Hned tam rubej max otáčky..vůbec se s tim nepárej, mam to vyzkoušený..motory co zajízdíš, hovno pak jedou
Datum: 07. září 2011 14:19
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus jezdi prvních 100 km tak nejvíc 40-45km/h málo točit jenom tak aby si to vzalo kvalt,a pak třeba už vytačet čím dál víc a víc třeba po 150 km už jezdi tak 50 a i chvilkama víc i 60 a povolit a do kopců nejezdi v nízkých otáčkách,jo a často dávej pauzy 40km po go tyvole ses zbláznil to zadře,zezačátku ustačí 5km a už to bude vařit,kontroluj často teplotu válce.
Datum: 07. září 2011 12:16
Jméno: Sotor
IP: uživatel12400
 jo a v kuse to není dobrý dávej pauzu po 40 km a třeba druhý znovu
Datum: 07. září 2011 7:33
Jméno: Sotor
IP: uživatel12400
 zajíždět zhruba cca 100km ale hlavně jde aby si sedla převodovka, motor vytáčet můžeš ale nesmí řvát úplně na doroz prostě klidná jízda asi těch 45km/h já mám jawa 21 najeto 150km po go a když jsme tam 2 tak jede 65 km/h no problem jak říkam já zajet a pak co to dá
Datum: 07. září 2011 7:31
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 PRO SESU!!! chci se zeptat jestli tady ještě někdy bude primární kolečko 9z i s maticí a řetězem jednou sem to tady viděl a mam o to zájem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 20:16
 bude so 14 dnu
Datum: 06. září 2011 20:16
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Zdarec takže mám dotaz při výměně lamel musím půlit motor nebo stačí odsroubovat leve viko motoru? protoze najednou z niceho nic kdyz zaradim pri vyssich otackach dlasi rychlost tak jakobych tam nechal kousek plynu ale plyn tam neni takze a pri nizkych otackahc to nedela skoiusel sem si pohrat s tou matkou jak je pod pruzinou spojky i doleva i doprava (protoze nevim co na kterou stranu udela)a nic takze asi lamely
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 22:02
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Hele a když nastartuješ, zařadíš kvalt, držíš spojku tak to dělá co? Mě taky spojka nebrala takovým způsobem že jsem se nerozjel, potom jsem si pohrál s šroubkem na pravým víku, se štelovákem vůle lanka spojky na páčce a už je to v pohodě.
Datum: 07. září 2011 22:02
 Určitě ji nevyměnuj,,jestli nebudou omletý zoubky, v klidu ji tam nech
Datum: 07. září 2011 14:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A určitě vymen plechovou mezi lamelu
Datum: 06. září 2011 23:15
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 a máš dobře namazané plynové lanko? jinak měnit jen lamely a možná řetěz, jestli je vytahaný)
Datum: 06. září 2011 19:52
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 a jeste co by mel clovek uz vymenit kdyz uz je v levem víku
Datum: 06. září 2011 19:48
Jméno: marek
IP: uživatel11974
 zdar draci prosim o radu mam rozebranou jawu 555 a nevím jak nasadit startovací segment jestli tím čepem co na tom půlkruje směrm k převodovce nebo ke spojce ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak běž do dílny, vem do ruky levej karter a zapoj mozek,,, řeknu ti jenom, že ten čep je tam proto, aby se ti startpáka netočila kolem do kola,,, jo a jinak si dej pozor na natočení toho segmentu na tom mnohohranu na startovací hřídeli
Datum: 07. září 2011 17:57
Jméno: radek001
IP: uživatel12318
 ahoj draci..praskaj mi žárovky.. bude mi to svít když tam dám žárovku 6V\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\15w..? a nebude to furt praskat.. jo a jak poznám že tam ma cívku 6V nebo 8V.. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 21:11
Jméno: radek001
IP: uživatel12318
 mě je to jedno.. hlavně ať to svítí..a nepraská a udělá technickou
Datum: 06. září 2011 21:11
 O tom svícení si nedělej iluze, zkus si schválně vyjet v teď v půl desátý na výlet mezi vesnicema. Pojedeš po paměti a víceméně naslepo, je vidět pár metrů před tebou a krajnice, nic víc.
Datum: 06. září 2011 21:05
 je to na statoru .(magnetu)
Datum: 06. září 2011 20:18
Jméno: radek001
IP: uživatel12318
 to je tam někde napsaný..?
Datum: 06. září 2011 19:44
 jestly mas 30w magneto tak to musi jit a nebudou praskat.
Datum: 06. září 2011 19:40
Jméno: radek001
IP: uživatel12318
 a nevíte někdo jestli mi bude svítit dobře když tam dam žárovku 6V\25W..? aby byla silnější a nepraskla..
Datum: 06. září 2011 19:22
 tu cívku poznáš tak že by to tam mělo být někde napsany na vrchu
Datum: 06. září 2011 18:28
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mám problém vždycky když vypustím olej tak má takovou neprůhlednou bílo hnědou barvu (jako kokao s mlíkem) Naleju novej a po týdnu to má zase stejnou barvu nevíte čím by to mohlo byt?\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:20
Jméno: strýcKvětina
IP: uživatel9645
 po vyliti to mam podobne, ale kdyz se tyden (napriklad) ulezi, tak je zas cistej
Datum: 07. září 2011 21:20
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 jj 100% voda. olej potom udělá emulzi
Datum: 06. září 2011 19:53
Jméno: Mirastef
IP: uživatel12396
 nejspíš se do motoru někudy dostává voda, jinak fakt nevim.
Datum: 06. září 2011 16:43
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 Cus, jsem docela laik a právě se mi na pionýrovi 21 nějak pokazila spojka. Prostě jsem to ladil a najednou jsem zmačknul spojku a nějak to uskočilo, a tak vždycky když to trochu utahnu ten šroubek kterm se tu šteluje (s matkou), a zmačknu spojku tak vždycky vyskočí, nebude to strhly ten šroubek tam ? Jak to můžu opravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 23:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Určitě je tam M6 !!
Datum: 06. září 2011 23:11
 ok no tak to pokoumu je pravda že ten trubkáč už je trocha ko
Datum: 06. září 2011 20:48
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 Tak zitra to zkusím, jinak já mám matku na 10 klic
Datum: 06. září 2011 19:58
 Johnny15 ® : já tam mam M6 takže klíč 10
Datum: 06. září 2011 19:50
 kolikátka tam pasuje klíč ? na tu matku ? já jen že taky budu nastavovat spojku a 10 byla velká takže asi 8mička že ? to nevím jestli ju mám doma
Datum: 06. září 2011 18:30
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 jj přesně jak píšeš
Datum: 06. září 2011 16:46
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 A ten šroubek vyrobím i doma ne ? nebo je tam nejakej special ? řekl bych že normalni s uřezanou hlavičkou a nasledně vyboušeny pro šroubovák ne ?
Datum: 06. září 2011 16:32
 Vymněnit jde, sundej výko dole(z vnitřní strany) vytáhneš čep(je pojištěnej segrofkou) a pak ti půjde vyndat celá páka a zní pak ten šroubek s matičkou vyšroubuj  . Ale netvrdím že to pomůže....
Datum: 06. září 2011 16:17
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 hoši pionýr mi strašne bere benzinu, nevim uz co s nim, mam dalsi dva a ty neberou tolik a pritom mam danou chudou smes, co s tim, poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:24
 hmm ved fichtl aspon moj je akoro prepetum mobile  v minule som si všimol že som najel 70km a z nádrže mi zmizol iba 1,5l tak na 100 vyjdem z 2l a vážim nad 100kg, protivietor každé ráno + prudký most s podradeným do 2.
Datum: 14. září 2011 21:24
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Souhlasim s tebou Bakoun...
Tady si dneska každej myslí že fichtl je Perpentum Mobile
Datum: 14. září 2011 21:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To jsou samý děravý nádrže, kapající karbce, hustokrutý tuning filtry, provrtaný trysky a pak se člověk diví, jak to žere .)
Datum: 09. září 2011 18:46
Jméno: kozel
IP: uživatel12411
 Nauč ho na trávu! Musíš postupně, víš kolik je všude paliva !?!
Datum: 09. září 2011 10:03
 a v jakem terenu jezdis? na jake kvalty nejcasteji? mas furt plny knedlik? a kola mas nafoukane a retez spravne vysponovany? a vybehany valec nemas?
Datum: 06. září 2011 23:15
 Jak to udělat je jednoduchý. Prostě choďte pěšky  ...když už si stěžujete na spotřebu pincka, chci vás jednou vidět jak budete nadávat na auta...
Datum: 06. září 2011 20:54
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 buď nejezdi a nebo nejezdi na plnej kdo chce "kobyly" musí mít i na oves mam KTM 125 exc a ta si vezme i 14L na 100km tak buď rád za pincka
Datum: 06. září 2011 19:48
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 mě to taky žere jako drak nevim jak to udělat aby to toliky nežralo..
Datum: 06. září 2011 19:40
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já za pul hodiny dám i tři litry. 
když jezdíš jedna plnej a sem tam dva
Datum: 06. září 2011 17:36
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no tak to by mi vadilo teda, tak za pul hodiny jezdeni vezme 1,5 - 2l
Datum: 06. září 2011 16:00
Jméno: Jarda
IP: uživatel11909
 Strašně to je kolik ????  mě třeba za 4 hodiny fichtl zežere tak 10L benzínu a nevadí mi to
Datum: 06. září 2011 15:45
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 hoši porád se mi pionýr strašně brzo zahřejval na vysokou teplotu, tak sem si řikal co s tim... nakonec sem vyskousel dát tam mega chlazeni z procesoru z pocitace a prilepil sem to slabounkou vrstvou motorovyho silikonu a svete div se, po dlouhe jizde kdy uz by se slina na hlave davno vařila tak tentokrát nic a to sem ho drzel naschval ve vysokych tockach este. zato chlazeni bylo teple jako s... bylo skoro teplejsi jak ta hlava  toto je muj poznatek ke chlazeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 7:26
 provozní teplota vzduchem chlazeného motoru je vyšší než u kapalinového.když je teplota cca kolem 100stupnů je to v pořádku.jezdili jsme s teploměrem a bylo tam i 120 a na funkci žádný vliv.i když jedu 15 km v kuse zlehýnka plivnutí se vždy odpaří.
Datum: 07. září 2011 7:26
 a co takhle místo vymýšlení obludária zjistit příčinu přehřívání?
Datum: 06. září 2011 22:26
 si blbější, jak marečkuv pes
Datum: 06. září 2011 21:07
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 a pak ses probudil s rukou v nočníku. zkus vyčistit žebra a bude to chladit dostatečně
Datum: 06. září 2011 15:25
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 coze?
Datum: 06. září 2011 14:48
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 čim si to napájel ?
Datum: 06. září 2011 14:46
Jméno: jirka
IP: uživatel11673
 Zdravim panove, resim problem na me jawe 250 kyvacce, motor slape dobre, ale jak chci rozsvitit svetla, v turanu motor chcipne, a jelikoz o elektrice na motorce vubec nic nevim, chtel bych vas pozadat, jestli by mi nekd k tomu mohl neco rict. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel12395
 podivej se ve spínačce,jestli ti nejde nějakej kabel od světel na kostru....to neni dobíjenim,ale skratem
Datum: 06. září 2011 13:16
 muzeme ti k tomu rict ze ti to bud nedoboji vubec a nebo to dobíjí málo. aspon napis odkud jsi... trebas je tu nekdo z okoli co by ti s tim pomohl
Datum: 06. září 2011 13:08
Posl.aktualizace: 05. září 2011 20:06
|



|