Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: LG fichtl
IP: uživatel11651
 Zdar ma takovou prozbu mám Jawu 21 v pohodě nastartuju ale když zařadím a chcise rozjet tak to chcípa . zkošel jsem to iroztlačit motor chitl ale nejel . děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 20:59
Jméno: Matej
IP: uživatel12376
 Alebo by to mohlo byť zapaľovanie!
Datum: 02. září 2011 20:59
Jméno: LG fichtl
IP: uživatel11651
 Děkuji
Datum: 02. září 2011 15:52
Jméno: Honza
IP: uživatel12372
 Čau, spojka to rozhodne byt NEMUZE, kdyby s ni neco bylo, tak se nejde rozjet vubec, nebo by nevystavovala.. Ma to maly vykon, to znamena, ze to muze byt jak treba tesneni pod hlavou, nebo skus vycistit karbec a vzduchovy filtr..a nebo muze byt i zacpany vyfuk..
Datum: 01. září 2011 21:49
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Může to dělat spojka, buď je špatně seřízená, nebo je málo utažená.
Datum: 01. září 2011 17:21
Jméno: pepa
IP: uživatel12369
 nezapomen rozebrat a vyčistit výfuk ..popř nebát se vypálit ...muj to dělal a bylo to výfukem....kdyby náhodu si ho měl taki ucpaný....
Datum: 01. září 2011 16:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Zkusil bych trysky vyčistit a nebo oddělat vzduchvý filtr a skusit projet co to bude dělat...
Datum: 01. září 2011 11:49
 Čau draci mám problém s blinkry na ČZ 477. Mění se mi blikání v závislosti na otáčkách motoru. Když je motor vypnutý nebo na volnoběhu tak blikají dobře, ale jakmile přidám plyn a zvýší se otáčky tak blikají tak rychle, až skoro svítí. Už jsem měnil přerušovač, relé a nic furt stejné.Zkoušel jsem i ten štelovací šroubek na přerušovači ale je to uplně jedno stejně to při zvýšených otáčkách skoro svítí. Už si s tím vážně nevím rady nemohl by jste mi někdo poradit jak to vyřešit, nebo vám to dělá taktéž. Ještě mě napadlo, že je to důsledek těch vibrací, ale to by pak dělalo každému asi. Tak díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 13:51
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Kolísá ti napětí v rozvodu.. asi budeš mít špatnouu, nebo slabou baterku...
Datum: 02. září 2011 13:51
 Čus chci se zeptat teť sem dal na fichtla VAPE zapalování a dost velká parááda změna 100% a chci se zeptat chtěl bych dat na Mustanga Karbec DELL ORTO italsky vyroby ale chci se zeptat jak se da udělat to koleno nato ? nebo jestli nevíte kdo by mě to udělal ? na zakazku a za kolik ? jedna se o tento karbec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html děkuji moc za radu a pokud budete někdo vedet tak dejte vedet a chci se zeptat jeste na ty lanka jaky tam dat ?? a jak potrebujou upravit zatim diky a zdarec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:46
 dalej s vapem má mensiu spotrebu, brat i já sme mali motory po GO on mal tam novej válec 0. vybrus z pôvodnej výroby nie PL  a ja taky origos a 2. výbrus, on má zapalovanie z 555 a ja vape, on je o hodne lachčí ako ja a mám bezne mensiu spotrebu o tych 2-3deci
Datum: 01. září 2011 11:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 VAPE zas takový zázrak není, oproti seřízeným kladívkům není rozdíl téměř žádný (kromě lehčího rotoru) a regulace předstihu o 3 stupně je spíš k pousmání. Sám ho používám také, ale má pár slabin. Navíc to zapalko funguje jak z 20 let staré motor. pily. A už jsem viděl několik VAPE (1. verze se svět. cívkami) s prošvihnutým vinutím v důsledku vysoké teploty u motorů točících přes 10 000 ot/min. Další aspekt je cena. Dát za VAPE 3000 nebo koupit PVL za 6000... VAPE je téměř bezúdržbová náhrada kladívek, nic víc nic míň. Jinak lanka kupuju v metráži s bovdeny a dělám si je sám. Ale měly by pasovat z 640-ky Jawy. Kdyžtak uštípneš kus bowdenu. Nic složitýho. Kolínko: kup topen. varný kolínko + trubku odpvídajícího průměru, přes hadici spojíš s karbcem a "spodek" rozplácneš ve svěráku a přivaříš dosedací plochu na válec s dírami.
Datum: 31. srpna 2011 21:59
 Proste VAPE je luxus, to koleno sa treba opítat od stejskyho
Datum: 31. srpna 2011 21:26
Jméno: Honza73
IP: uživatel7949
 Ahoj, mám doma mustanga který delší dobu stojí. STK mu skončilo v roce 2004 a od té doby na nás pojištovna zapoměla z povinym ručením (jeho placením). Mám doma stíkek z rámu, značku, papíry. Chtěl bych na něm opět začít jezdit jelikož je v super stavu. Chci se zeptat jak mám tohle vyřešit tak aby platil co nejméně. Mám strach z toho že budu muset pojistku doplácet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:03
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 penale na fichtla je 20 Kc/den
Datum: 04. září 2011 22:03
 Hochu máš to blbý,jestli se stroj odhlásil tak nebudeš platit nic a přihlásit pude mám to vyzkoušená ale jestli to nemá STK a je to přihlášený tak ti bude naskakovat penále za pojostku je to kolem 150 - 200 kč denně.
Datum: 03. září 2011 8:07
Jméno: jack
IP: uživatel12172
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:17
 Pokud ma specifikaci SAE30-80 a je prevodovy, tak ano. Tolik babeti bible. Dnes jsou navic oleje daleko kvalitnejsi, Mogul proto mehanim, klidne bych tam tenhle nalil, specifikaci to ma tu spravnou...
Datum: 31. srpna 2011 21:17
Jméno: jack
IP: uživatel12172
Datum: 31. srpna 2011 21:09
 Do 207 prijde 0,13litru PP80
Datum: 31. srpna 2011 21:07
Jméno: koles
IP: uživatel12366
 To už je moc, protože udělali chybu při výrobě. Dáš tam méně než je kontrolní šroub protože by ti se tlačil ven olej přes gufera na rozběhové čelisti.
Datum: 31. srpna 2011 21:06
 víš kolik je 8ml? to máš pár kapek  .. leje se tolik oleje než začne vytékat z kontrolního šroubku
Datum: 31. srpna 2011 20:37
Jméno: feromon
IP: uživatel5223
 http://www.oleje-shop.cz/productImageGallery/mogul-trans-sae-90-1-litr?&KeepThis=true&TB_iframe=true&height=600&width=400
Datum: 31. srpna 2011 20:05
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
Posl.aktualizace: 12. září 2011 14:08
Jméno: czechin
IP: uživatel12426
 Já vycházím z toho že menší kanál zrychlí proud směsi...
Datum: 12. září 2011 14:08
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 pokud se ti zdá 0,5mm na časování zanedbatelnej rozdíl, tak není o čem.....
Datum: 11. září 2011 20:33
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Pospíchal jsem a neměl jsem to už kde slisovat zpět... někdo říkal že by sací kanál měl být 68mm,naměřil jsem 67,5mm tak ten 0,5mm mi nepřijde zase takovej rozdíl...
Datum: 06. září 2011 15:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 standa: treba to bude "traktorovy" 3k valec na bezen jezdeni a ten 3. kanal je hlavne kvuli chlazeni. Ale to pak nechapu tu malou kliku...
Datum: 01. září 2011 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel12367
 Ja tomu teda "moc nerozumim"(záleží na úhlu pohledu) ale když už upravuju válec,upravim plochu a časování vejfuku,třetím kanálem pozměníš vyplachování a sací kanál necháš seriovej????? Nechápu tu logiku.....a proč hned malou kliku? Jinak ten karbec neni dobrej,jen je levnej......
Datum: 01. září 2011 10:15
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Bakoun: Přes píst...
Datum: 01. září 2011 10:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 JAWA_ceZetak: přece když o tom píšou na tuning stránkách, tak to musí být strašně hustá věc...  A nebo jsou v úpravách tak daleko, že je omezuje i hmotnost a moment setrvačnosti u sér. kliky 
czechin: jaký budeš mít 3k?
Datum: 31. srpna 2011 22:02
 mám ho doma...bohužel jsem koupil nějakej šmejd protože je na 4T  přece jenom to na něj nejelo tak už mám pravý DO
Datum: 31. srpna 2011 21:24
 co mate vseci s tou klikou 85mm?
Datum: 31. srpna 2011 21:13
 jezdil jsem ho na 50ccm a ted ho mám na 70ccm s klapkou do kliky. jede to na nej....
Datum: 31. srpna 2011 19:54
Jméno: Tsz
IP: uživatel12232
 Prosím Draky o radu.mám mustanga.jede v klidu ale když ho protůruju (zvolna) a jak se snižují otáčky tak v motoru něco zadrhne.jako kdyby řetěz nebo tak.A taky když mám spojku dám jedničku tak chcípá.je to nastavením spojky? Díky moc za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 14:46
Jméno: Tsz
IP: uživatel12232
 Díky,podívám se na to
Datum: 01. září 2011 14:46
 no to je mi rada od k.o.l.a  )) vsadim se že když sundáš levý víko tak zjistíš že je celá spojka volná na hřídeli(to delá ten zvuk, drhnou kolíky o víko) dokud neopravíš, spojka fungovat prostě nebude.
Datum: 31. srpna 2011 20:24
 To chcípání je proto, protože ti pří zmáčknutí spojky už zabíra spojka. Zkus ji trosku pritahnout bud sroubkem na karteru nebo u packy. Zaleží jak to máš nastevené
Datum: 31. srpna 2011 19:10
 Čau, Rozpůlil jsem motor a klika mi zůstala v pravém bloku,nevíte jak ji dostat ven bez kladiva,Jedná se o Jawu 21. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel12367
 Ano,buď si vytvořit nějaký jednoduchý rozlisovák a nebo to jde obyč dvouramenym stahovákem,ale bacha kde ho chytáš,ať nevymačkáš kartery
Datum: 01. září 2011 11:53
 velký dvojramenný stahovák
Datum: 31. srpna 2011 18:30
 Ondragam: dík moc měl jsem něco takového v plánu ale nevěděl jsem kam to chytit  ty 2 díry mě nenapadly....
Datum: 31. srpna 2011 18:26
 2 možnosti: položit na zem, pořádný montážní páky obalit hadrem a vlastní vahou vyndat, případně pozvat někoho tlustýho ať se na to opře, nebo železný pás, dvě díry vzdálený od sebe jako díry pro uchycení statoru, do nich dva dlouhý šrouby s matkama natočenýma až k hlavičce. Šrouby našroubuješ do děr a jak budeš matky šroubovat dolů, pás se opře o kliku a vytlačí ji ven. Musíš ale mezi kliku a pás dávat nějaký kovový vložky neustále.
Datum: 31. srpna 2011 17:22
 chlapy mám to stejný ale kladivo nechci....je to totiž přilepený někdo mi říkal ať to nahřeji že to pujde je to pravda?
Datum: 31. srpna 2011 16:59
Jméno: petr
IP: uživatel12228
 vem to na lis pokud ho nemas tak ti nezbyde nic jinyho nez kladivo. neboj se jde to
Datum: 31. srpna 2011 15:05
Jméno: Sebo
IP: uživatel12361
 Zdar draci mám problém s fichtlem. Chytne normálně volnoběh drží ale když zařadím a přidám plyn tak se zadusí a začne to kouřit ze spodu válce.Začalo to dělat z ničeho nic. Výfuk jsem čistil dva týdny tomu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 12:50
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 řekl bych že to bude prasklé těsnění pod válcem nebo pod hlavou
Datum: 01. září 2011 12:50
Jméno: Matej
IP: uživatel12365
 Vzduchový filter? blbá zmes?
Datum: 31. srpna 2011 21:03
Jméno: Sebo
IP: uživatel12364
 Trysky jsem zkoušel čistit a nepomohlo. Mě napadá snad už jen ten výfuk.
Datum: 31. srpna 2011 19:37
 no začni tryskama. tohle se mi stalo taky, měl sem tam sítko v nádrži, palivovej filtr na hadičce a stejně se mi ty trysky zasraly a taky se to po zařazení dusilo
Datum: 31. srpna 2011 19:20
 Čau draci, jaká je nejlepší baterka do ČZ 350? Nevím přesně typ moto ale vím že je tam 6V ale nevím kolik Ah.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:36
 nejlepší je taková jaká se vejde do kastlíku
Datum: 31. srpna 2011 20:36
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:45
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
Datum: 07. září 2011 21:45
 pojede to stejně, ale půjde ti tam o trošku víc benzínu a tím pádem se sníží riziko zadření (toto nastavení co máš je na chudou směs)
Datum: 31. srpna 2011 17:40
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Takže když to dám na druhé odzhora, tak to pojede rychleji (víc benzínu - rychlejší akcelerace) nebo se pletu?
Datum: 31. srpna 2011 14:53
 hudobná zmes
Datum: 31. srpna 2011 14:49
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 A teď to je určené na co?
Datum: 31. srpna 2011 14:38
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 dej to na 2 z vrchu to je pro motor po záběhu, při zabíhání dej na 3 z vrchu
Datum: 31. srpna 2011 14:29
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,dneska mi přišly ty motex pasky-diky Seso za rychlé doručení. Napsal byste mi někdo jak se přidělavají na manžety?Nějak tomu mechanizmu nerozumim.Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 14:35
Datum: 04. září 2011 14:35
 Prosím jaké jsou origo barvy v ralu na s22.
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 12:04
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 zdravím chlapi, zprovoznil jsem ČZ 477.01 ale mám problém s elektrikou. Baterku nabiju a je všechno OK, jenomže když jedu se světly tak po chvilce zdechne, vypnu světla a jede. Potou už nejede ani s světly. Když přeměřím baterku tak má +- 6V. Kontrolka dobíjení na volnoběh svítí a při lehkém vrknutí plynem zhasína. Řekl bych že nedobíjí ale kontrolka zhasíná tak nevim. Moc díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 15:21
 už ti jednou bylo odpovězeno abys si změřila jaké napět jde na baterku
Datum: 04. září 2011 15:21
Jméno: jan
IP: uživatel6480
 zdar draci chci se zeptat, jestli někdo z vás má zkušenosdtí s bezkontaktním zapalováním z motorové pily?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:26
 měl jsem z minibiku je jasný že to světla nemá ale na terenní stroj good ovšem Vape je Vape.....
Datum: 31. srpna 2011 21:26
 z Pily sem slyšel že je to dobrý ale nevím jak to je z osvětlením ale to VAPEčko je fakt dobrýý mám to vyskoušeny a sem nejvíc spokojený.
Datum: 31. srpna 2011 21:18
Jméno: Mikupe
IP: uživatel12360
 Z motorové pily ne ale Vape neni tak drahý a je super.
Datum: 31. srpna 2011 12:07
 zdar draci potřebuju poradit s jawou 350. kámoš sehnal sřindu od strýce a ta motorka pár let nejela, jen třeba 5 km vyjížďka za rok. kámoš na ní udělal technickou a během týdne na ní ujel kolem 200 km a najenou začal vynechávat pravej válec. na volnoběh jakoby se chytal (možná se mi to jen zdá). vůbec nevíme čím by to moplo být. elektrický věci sou proměřený a všechno je dobrý, předstih seštelovanej snad 10x. zkoušeli jsme snad všechno, ale pořád ten pravej válec ne a ne chytnout. díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 13:24
Jméno: Ondra
IP: uživatel8148
 Zdravim, jo kondik je sviňárna, dal mi zabrat solidně na 175. No před 14 dny sem si taky přitáhl 350 a tam zas vynechával levej, tak sem šel od základních věcí jako svíčka, kondik, kladivko a furt nic tak sem šel dál nový fajfky, kabely a i indučky a teď nemam problem. Indučky tam byly starý bakelitový(origo), tak že je kdyžtak zkuz vyměnit za nový a pokud to ani potom nebude ok tak bude háček asi v elektoinstalaci. Obnaženej drát nebo tak něco.
Datum: 31. srpna 2011 13:24
 ano svíčka měněná a to víckrát
Datum: 31. srpna 2011 13:24
 předpokládám svíčka vyměněná že?
Datum: 31. srpna 2011 11:55
 tim to nebude, zkoušeli jsme je vyměnit a pořád nejel jen ten pravej, ale napíšu na tu jawamanii. dik
Datum: 31. srpna 2011 11:10
 a co špatnej kondík? nedávno se řešilo něco podobnýho na jawamanii tak napiš tam tam ti určo poradí
Datum: 31. srpna 2011 10:59
Jméno: zekon
IP: uživatel12281
 čau mám doma 350/634 a typ motoru mám 633 (jako u bizona ) a ptám se tedy jestli je ten motor výkonově stejnej jako u bizona nebo jestli je jen spodek motoru 633 a válce jsou trochu jiný ...jinak je to rok 1981,dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 16:36
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 Ja mam 632 a ma o 1 kw mene, ostatní motory by měli být stejné až na 638 ty byly ještě o něco málo výkonější ,ja sem po GO a sem na tom stejně jako 634
Datum: 04. září 2011 16:36
 Čáu draci dělal sem takovou rádoby generálku motoru nový ložska gufera ne uplně novou klikovku ale v lepšim stavu novou spojku píst a kroužky a když to prošlapuju má to takovej silně kovovej zvuk jako kdyby tam něco dřelo muže to být těma novejma kroužkama ?? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:12
 Děkuju ale píst mám správně šipka v výfukovemu kanálku
Datum: 31. srpna 2011 21:12
Jméno: tomas
IP: uživatel12363
 ahoj, skontroluj si jestly jsi dal pist spravne, ze zhora je sipka a ta ma smerovat na vifuk, myslim ze je to tohle, hoj
Datum: 31. srpna 2011 19:24
Jméno: Matej
IP: uživatel12356
 Cavte lidi. Chcel by som sa spýtať aká široká a dlhá má byť priruba/koleno na karburátor dellorto 19! prerábam valec 21 a neviem aké má byť to koleno  Ďakujem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:50
Jméno: Matej
IP: uživatel12365
 Originálne koleno ma koľko cm na dĺžku? lebo ja som si dneska vyrobil to koleno- má dĺžku 8cm a šírku 2.1cm malo by byť dobre nie?
Datum: 31. srpna 2011 20:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 denzileck: minimálně pokles maxim. otáček.
Datum: 31. srpna 2011 20:46
 A co by mělo za následek,kdyby bylo delší?
Datum: 31. srpna 2011 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel12359
 no dole se musí udělat čtyřhranej kónus aby to sedělo na hranatej sací kanál,to za prví. ......vnitřní šířka alespoň 20mm,lépe 21mm.......délka.....co nejkratší......a rozhodně ne delší jak origo koleno
Datum: 31. srpna 2011 10:52
Jméno: mustang
IP: uživatel12302
 zdar,mám díru v nádrži ? a nevim jak to mám opravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 8:57
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 nejlepší je vylejt nádrž naftou a zavařit jelikož vodou ti to vyrezne
Datum: 31. srpna 2011 8:57
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 Nejlepší by byla nová nádrž,ale jestli chceš tak vypust benzín nádrž pořádně očisti vodou,obruš díru a zkus svařit . Ale bacha aby to nechytlo , je to dost nebezpečný
Datum: 30. srpna 2011 23:48
 zatavil bych to mosazí
Datum: 30. srpna 2011 23:31
Jméno: Matej
IP: uživatel12356
 Očisti ju niečim! napr. vodou-ale pozor môže ti to zhrdzavieť. zvárať CO2
Datum: 30. srpna 2011 23:24
 tak nejlepší by bylo sehnat si jinou nádrž
Datum: 30. srpna 2011 23:15
|



|