slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  712  713  714  715  716  717  718  719  720  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: LG fichtl      IP: uživatel11651    
Zdar ma takovou prozbu mám Jawu 21 v pohodě nastartuju ale když zařadím a chcise rozjet tak to chcípa . zkošel jsem to iroztlačit motor chitl ale nejel . děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12376    
Alebo by to mohlo byť zapaľovanie!
 
 
Datum: 02. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: LG fichtl      IP: uživatel11651    
Děkuji
 
 
Datum: 02. září 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12372    
Čau, spojka to rozhodne byt NEMUZE, kdyby s ni neco bylo, tak se nejde rozjet vubec, nebo by nevystavovala.. Ma to maly vykon, to znamena, ze to muze byt jak treba tesneni pod hlavou, nebo skus vycistit karbec a vzduchovy filtr..a nebo muze byt i zacpany vyfuk..
 
 
Datum: 01. září 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Může to dělat spojka, buď je špatně seřízená, nebo je málo utažená.
 
 
Datum: 01. září 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12369    
nezapomen rozebrat a vyčistit výfuk ..popř nebát se vypálit ...muj to dělal a bylo to výfukem....kdyby náhodu si ho měl taki ucpaný....
 
 
Datum: 01. září 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Zkusil bych trysky vyčistit a nebo oddělat vzduchvý filtr a skusit projet co to bude dělat...
 
 
Datum: 01. září 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám problém s blinkry na ČZ 477. Mění se mi blikání v závislosti na otáčkách motoru. Když je motor vypnutý nebo na volnoběhu tak blikají dobře, ale jakmile přidám plyn a zvýší se otáčky tak blikají tak rychle, až skoro svítí. Už jsem měnil přerušovač, relé a nic furt stejné.Zkoušel jsem i ten štelovací šroubek na přerušovači ale je to uplně jedno stejně to při zvýšených otáčkách skoro svítí. Už si s tím vážně nevím rady nemohl by jste mi někdo poradit jak to vyřešit, nebo vám to dělá taktéž. Ještě mě napadlo, že je to důsledek těch vibrací, ale to by pak dělalo každému asi. Tak díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Kolísá ti napětí v rozvodu.. asi budeš mít špatnouu, nebo slabou baterku...
 
 
Datum: 02. září 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus chci se zeptat teť sem dal na fichtla VAPE zapalování a dost velká parááda změna 100% a chci se zeptat chtěl bych dat na Mustanga Karbec DELL ORTO italsky vyroby ale chci se zeptat jak se da udělat to koleno nato ? nebo jestli nevíte kdo by mě to udělal ? na zakazku a za kolik ? jedna se o tento karbec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html děkuji moc za radu a pokud budete někdo vedet tak dejte vedet a chci se zeptat jeste na ty lanka jaky tam dat ?? a jak potrebujou upravit zatim diky a zdarec... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dalej s vapem má mensiu spotrebu, brat i já sme mali motory po GO on mal tam novej válec 0. vybrus z pôvodnej výroby nie PL :-D a ja taky origos a 2. výbrus, on má zapalovanie z 555 a ja vape, on je o hodne lachčí ako ja a mám bezne mensiu spotrebu o tych 2-3deci
 
 
Datum: 01. září 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
VAPE zas takový zázrak není, oproti seřízeným kladívkům není rozdíl téměř žádný (kromě lehčího rotoru) a regulace předstihu o 3 stupně je spíš k pousmání. Sám ho používám také, ale má pár slabin. Navíc to zapalko funguje jak z 20 let staré motor. pily. A už jsem viděl několik VAPE (1. verze se svět. cívkami) s prošvihnutým vinutím v důsledku vysoké teploty u motorů točících přes 10 000 ot/min. Další aspekt je cena. Dát za VAPE 3000 nebo koupit PVL za 6000... VAPE je téměř bezúdržbová náhrada kladívek, nic víc nic míň. Jinak lanka kupuju v metráži s bovdeny a dělám si je sám. Ale měly by pasovat z 640-ky Jawy. Kdyžtak uštípneš kus bowdenu. Nic složitýho. Kolínko: kup topen. varný kolínko + trubku odpvídajícího průměru, přes hadici spojíš s karbcem a "spodek" rozplácneš ve svěráku a přivaříš dosedací plochu na válec s dírami.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proste VAPE je luxus, to koleno sa treba opítat od stejskyho
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Honza73      IP: uživatel7949    
Ahoj, mám doma mustanga který delší dobu stojí. STK mu skončilo v roce 2004 a od té doby na nás pojištovna zapoměla z povinym ručením (jeho placením). Mám doma stíkek z rámu, značku, papíry. Chtěl bych na něm opět začít jezdit jelikož je v super stavu. Chci se zeptat jak mám tohle vyřešit tak aby platil co nejméně. Mám strach z toho že budu muset pojistku doplácet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: jm      IP: uživatel9645    
penale na fichtla je 20 Kc/den
 
 
Datum: 04. září 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Hochu máš to blbý,jestli se stroj odhlásil tak nebudeš platit nic a přihlásit pude mám to vyzkoušená ale jestli to nemá STK a je to přihlášený tak ti bude naskakovat penále za pojostku je to kolem 150 - 200 kč denně.
 
 
Datum: 03. září 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Zdarte draci. Jakej lejete olej do převodovky u babetty? http://www.oleje-pema.cz/oleje-prevodove/automobily-osobni/80w/mogul-80-trans-1l-mg-80-tr-1_34068.html můžu použít toto? a kolik se tam toho leje, někde jsem našel že 8 ml? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: cimos      E-mail:      IP: uživatel12355    
Pokud ma specifikaci SAE30-80 a je prevodovy, tak ano. Tolik babeti bible. Dnes jsou navic oleje daleko kvalitnejsi, Mogul proto mehanim, klidne bych tam tenhle nalil, specifikaci to ma tu spravnou...
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Díky za toto množství. Jinak bych se neptal ale mám tento problém :-D http://www.speaker.cz/motoboard_305/download/file.php?id=1149 a můžu teda použít ten mogul? to mi dali v mototechně že prej je to víceméně jedno co do babči naleju
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: cimos      E-mail:      IP: uživatel12355    
Do 207 prijde 0,13litru PP80
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: koles      IP: uživatel12366    
To už je moc, protože udělali chybu při výrobě. Dáš tam méně než je kontrolní šroub protože by ti se tlačil ven olej přes gufera na rozběhové čelisti.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš kolik je 8ml? to máš pár kapek :-D.. leje se tolik oleje než začne vytékat z kontrolního šroubku
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: feromon      IP: uživatel5223    
http://www.oleje-shop.cz/productImageGallery/mogul-trans-sae-90-1-litr?&KeepThis=true&TB_iframe=true&height=600&width=400
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Zdarec,chci se zeptat co si myslíte o tomto karburátoru: http://www.minibiketuning.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-43.html ,bude to na 3K,klika 85mm. Časování sacího kanálu sériové. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel12426    
Já vycházím z toho že menší kanál zrychlí proud směsi...
 
 
Datum: 12. září 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
pokud se ti zdá 0,5mm na časování zanedbatelnej rozdíl, tak není o čem.....
 
 
Datum: 11. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Pospíchal jsem a neměl jsem to už kde slisovat zpět... někdo říkal že by sací kanál měl být 68mm,naměřil jsem 67,5mm tak ten 0,5mm mi nepřijde zase takovej rozdíl...
 
 
Datum: 06. září 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
standa: treba to bude "traktorovy" 3k valec na bezen jezdeni a ten 3. kanal je hlavne kvuli chlazeni. Ale to pak nechapu tu malou kliku...
 
 
Datum: 01. září 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12367    
Ja tomu teda "moc nerozumim"(záleží na úhlu pohledu) ale když už upravuju válec,upravim plochu a časování vejfuku,třetím kanálem pozměníš vyplachování a sací kanál necháš seriovej????? Nechápu tu logiku.....a proč hned malou kliku? Jinak ten karbec neni dobrej,jen je levnej......
 
 
Datum: 01. září 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Bakoun: Přes píst...
 
 
Datum: 01. září 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
JAWA_ceZetak: přece když o tom píšou na tuning stránkách, tak to musí být strašně hustá věc... :-D A nebo jsou v úpravách tak daleko, že je omezuje i hmotnost a moment setrvačnosti u sér. kliky :-D czechin: jaký budeš mít 3k?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ho doma...bohužel jsem koupil nějakej šmejd protože je na 4T :-D přece jenom to na něj nejelo tak už mám pravý DO :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co mate vseci s tou klikou 85mm?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdil jsem ho na 50ccm a ted ho mám na 70ccm s klapkou do kliky. jede to na nej....
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Tsz      IP: uživatel12232    
Prosím Draky o radu.mám mustanga.jede v klidu ale když ho protůruju (zvolna) a jak se snižují otáčky tak v motoru něco zadrhne.jako kdyby řetěz nebo tak.A taky když mám spojku dám jedničku tak chcípá.je to nastavením spojky? Díky moc za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Tsz      IP: uživatel12232    
Díky,podívám se na to :-)
 
 
Datum: 01. září 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je mi rada od k.o.l.a:-))) vsadim se že když sundáš levý víko tak zjistíš že je celá spojka volná na hřídeli(to delá ten zvuk, drhnou kolíky o víko) dokud neopravíš, spojka fungovat prostě nebude.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To chcípání je proto, protože ti pří zmáčknutí spojky už zabíra spojka. Zkus ji trosku pritahnout bud sroubkem na karteru nebo u packy. Zaleží jak to máš nastevené
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, Rozpůlil jsem motor a klika mi zůstala v pravém bloku,nevíte jak ji dostat ven bez kladiva,Jedná se o Jawu 21. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12367    
Ano,buď si vytvořit nějaký jednoduchý rozlisovák a nebo to jde obyč dvouramenym stahovákem,ale bacha kde ho chytáš,ať nevymačkáš kartery
 
 
Datum: 01. září 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velký dvojramenný stahovák
 
 
Datum: 31. srpna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam: dík moc měl jsem něco takového v plánu ale nevěděl jsem kam to chytit :-D ty 2 díry mě nenapadly....
 
 
Datum: 31. srpna 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 možnosti: položit na zem, pořádný montážní páky obalit hadrem a vlastní vahou vyndat, případně pozvat někoho tlustýho ať se na to opře, nebo železný pás, dvě díry vzdálený od sebe jako díry pro uchycení statoru, do nich dva dlouhý šrouby s matkama natočenýma až k hlavičce. Šrouby našroubuješ do děr a jak budeš matky šroubovat dolů, pás se opře o kliku a vytlačí ji ven. Musíš ale mezi kliku a pás dávat nějaký kovový vložky neustále.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapy mám to stejný ale kladivo nechci....je to totiž přilepený někdo mi říkal ať to nahřeji že to pujde je to pravda?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12228    
vem to na lis pokud ho nemas tak ti nezbyde nic jinyho nez kladivo. neboj se jde to
 
 
Datum: 31. srpna 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Sebo      IP: uživatel12361    
Zdar draci mám problém s fichtlem. Chytne normálně volnoběh drží ale když zařadím a přidám plyn tak se zadusí a začne to kouřit ze spodu válce.Začalo to dělat z ničeho nic. Výfuk jsem čistil dva týdny tomu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel10860    
řekl bych že to bude prasklé těsnění pod válcem nebo pod hlavou
 
 
Datum: 01. září 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12365    
Vzduchový filter? blbá zmes?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Sebo      IP: uživatel12364    
Trysky jsem zkoušel čistit a nepomohlo. Mě napadá snad už jen ten výfuk.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no začni tryskama. tohle se mi stalo taky, měl sem tam sítko v nádrži, palivovej filtr na hadičce a stejně se mi ty trysky zasraly a taky se to po zařazení dusilo
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, jaká je nejlepší baterka do ČZ 350? Nevím přesně typ moto ale vím že je tam 6V ale nevím kolik Ah. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší je taková jaká se vejde do kastlíku :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Janhaj      IP: uživatel11600    
Zdar draci, teď jezdím s jehlou nastavenou takhle http://img233.imageshack.us/img233/1804/sdc10001a.jpg .. to je nastavené na co? Je tam těch zářezů nějak moc.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
ja třeba jezdim na posleni uplně tu dole ale ber to podle tohodle čim víc nahoru dáš tu zastrčku na jehle tak ti tam pude mín benzínu oproti vzduchu a naopak když moc dole tak zas víc benzinu oproti vzduchu vlastně tak jak máš zvedlí šoupátko stačí to čeknout a přídeš na princip :-D :-D
 
 
Datum: 07. září 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede to stejně, ale půjde ti tam o trošku víc benzínu a tím pádem se sníží riziko zadření (toto nastavení co máš je na chudou směs)
 
 
Datum: 31. srpna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Janhaj      IP: uživatel11600    
Takže když to dám na druhé odzhora, tak to pojede rychleji (víc benzínu - rychlejší akcelerace) nebo se pletu?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hudobná zmes
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Janhaj      IP: uživatel11600    
A teď to je určené na co?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12113    
dej to na 2 z vrchu to je pro motor po záběhu, při zabíhání dej na 3 z vrchu
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,dneska mi přišly ty motex pasky-diky Seso za rychlé doručení. Napsal byste mi někdo jak se přidělavají na manžety?Nějak tomu mechanizmu nerozumim.Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku zapoj hlavu a omrkni spodni obrazky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/332.html
 
 
Datum: 04. září 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: mikupe      E-mail:      IP: uživatel12360    
Prosím jaké jsou origo barvy v ralu na s22. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zdravím chlapi, zprovoznil jsem ČZ 477.01 ale mám problém s elektrikou. Baterku nabiju a je všechno OK, jenomže když jedu se světly tak po chvilce zdechne, vypnu světla a jede. Potou už nejede ani s světly. Když přeměřím baterku tak má +- 6V. Kontrolka dobíjení na volnoběh svítí a při lehkém vrknutí plynem zhasína. Řekl bych že nedobíjí ale kontrolka zhasíná tak nevim. Moc díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už ti jednou bylo odpovězeno abys si změřila jaké napět jde na baterku
 
 
Datum: 04. září 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel6480    
zdar draci chci se zeptat, jestli někdo z vás má zkušenosdtí s bezkontaktním zapalováním z motorové pily? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem z minibiku je jasný že to světla nemá ale na terenní stroj good ovšem Vape je Vape.....
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
z Pily sem slyšel že je to dobrý ale nevím jak to je z osvětlením ale to VAPEčko je fakt dobrýý mám to vyskoušeny a sem nejvíc spokojený.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Mikupe      IP: uživatel12360    
Z motorové pily ne ale Vape neni tak drahý a je super.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci potřebuju poradit s jawou 350. kámoš sehnal sřindu od strýce a ta motorka pár let nejela, jen třeba 5 km vyjížďka za rok. kámoš na ní udělal technickou a během týdne na ní ujel kolem 200 km a najenou začal vynechávat pravej válec. na volnoběh jakoby se chytal (možná se mi to jen zdá). vůbec nevíme čím by to moplo být. elektrický věci sou proměřený a všechno je dobrý, předstih seštelovanej snad 10x. zkoušeli jsme snad všechno, ale pořád ten pravej válec ne a ne chytnout. díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel8148    
Zdravim, jo kondik je sviňárna, dal mi zabrat solidně na 175. No před 14 dny sem si taky přitáhl 350 a tam zas vynechával levej, tak sem šel od základních věcí jako svíčka, kondik, kladivko a furt nic tak sem šel dál nový fajfky, kabely a i indučky a teď nemam problem. Indučky tam byly starý bakelitový(origo), tak že je kdyžtak zkuz vyměnit za nový a pokud to ani potom nebude ok tak bude háček asi v elektoinstalaci. Obnaženej drát nebo tak něco.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano svíčka měněná a to víckrát
 
 
Datum: 31. srpna 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám svíčka vyměněná že?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tim to nebude, zkoušeli jsme je vyměnit a pořád nejel jen ten pravej, ale napíšu na tu jawamanii. dik
 
 
Datum: 31. srpna 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co špatnej kondík? nedávno se řešilo něco podobnýho na jawamanii tak napiš tam tam ti určo poradí
 
 
Datum: 31. srpna 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: zekon      IP: uživatel12281    
čau mám doma 350/634 a typ motoru mám 633 (jako u bizona ) a ptám se tedy jestli je ten motor výkonově stejnej jako u bizona nebo jestli je jen spodek motoru 633 a válce jsou trochu jiný ...jinak je to rok 1981,dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
Ja mam 632 a ma o 1 kw mene, ostatní motory by měli být stejné až na 638 ty byly ještě o něco málo výkonější ,ja sem po GO a sem na tom stejně jako 634
 
 
Datum: 04. září 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čáu draci dělal sem takovou rádoby generálku motoru nový ložska gufera ne uplně novou klikovku ale v lepšim stavu novou spojku píst a kroužky a když to prošlapuju má to takovej silně kovovej zvuk jako kdyby tam něco dřelo muže to být těma novejma kroužkama ?? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Děkuju ale píst mám správně šipka v výfukovemu kanálku
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel12363    
ahoj, skontroluj si jestly jsi dal pist spravne, ze zhora je sipka a ta ma smerovat na vifuk, myslim ze je to tohle, hoj
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12356    
Cavte lidi. Chcel by som sa spýtať aká široká a dlhá má byť priruba/koleno na karburátor dellorto 19! prerábam valec 21 a neviem aké má byť to koleno:-( Ďakujem za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12365    
Originálne koleno ma koľko cm na dĺžku? lebo ja som si dneska vyrobil to koleno- má dĺžku 8cm a šírku 2.1cm malo by byť dobre nie?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
denzileck: minimálně pokles maxim. otáček.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co by mělo za následek,kdyby bylo delší?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12359    
no dole se musí udělat čtyřhranej kónus aby to sedělo na hranatej sací kanál,to za prví. ......vnitřní šířka alespoň 20mm,lépe 21mm.......délka.....co nejkratší......a rozhodně ne delší jak origo koleno
 
 
Datum: 31. srpna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel12302    
zdar,mám díru v nádrži ? a nevim jak to mám opravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: Pišta      IP: uživatel6617    
nejlepší je vylejt nádrž naftou a zavařit jelikož vodou ti to vyrezne ;-)
 
 
Datum: 31. srpna 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
Nejlepší by byla nová nádrž,ale jestli chceš tak vypust benzín nádrž pořádně očisti vodou,obruš díru a zkus svařit . Ale bacha aby to nechytlo , je to dost nebezpečný :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatavil bych to mosazí
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12356    
Očisti ju niečim! napr. vodou-ale pozor môže ti to zhrdzavieť. zvárať CO2
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nejlepší by bylo sehnat si jinou nádrž
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:15
 
<  712  713  714  715  716  717  718  719  720  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:30:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu