Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, draci. Potřebuju radu. Pionýr jede na jedničku i na dvojku krásně, ale na trojku po zahřátí ztrácí výkon a začíná se jakoby lehce dusit tím benzínem a je třeba vždycky podřadit. Na rovince na trojku nemám moc dlouho šanci a víc, než 50 z toho nedostanu. Nikdy dřív to nedělalo a motor je v záběhu. Jinak svíčka Brisk N15C. Nevíte, co by to mohlo být? Děkuju za každou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 7:27
 Já jsem tušil, že to bude tím, ale zatím jsem to nezkoušel, dík draku
Datum: 06. září 2011 7:27
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 mě to dělal taky, ale až když se ohrál jak sviňa tak jsem dal svíčku brisk N14C a jede dobře
Datum: 05. září 2011 16:38
 Nazdárek draci a dračice. Mám takový problémek. Vlastním stroj Babeta 207.500 a v dubnu jsem udělal motor. Teď jsem ho konečně doskládal z nových dílů, vyčistil všechno co se dalo a namontoval zpět. Benzím karbec dává, svíčka jiskru hází a motor ne a ne naskočit. Občas sice má takovou skoro snahu, kdy si párkrát blafne, ale to je všechno. Netušíte někdo, kde může bejt chyba? Mám ten stroj docela rád a už mě stál i dost času (peníze nepočítám). Ještě pro jistotu vyměním svíčku, ale pak už opravdu nevím. Díky za každý aspoň trošku rozumný nápad...
P.S.: Tenhle pekelnej stroj se mnou jezdil před osudnou ránou (v plným kalupu se ozvala rána a pak tupý ticho) i padesát a byl hóóódně spolehlivej, tak mu to asi i dlužím. Nakonec z motoru nezbyly ani kartery, ani klika, všechno je nový nebo poctivě zrepasovaný...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:56
 Vrčí. Vyměnil jsem svíčku a na první otočení chytila pravidelným chodem. Chce to sice ještě poladit ale první skok byl vykonán... Povidlo se. Díky za nápovědu
Datum: 31. srpna 2011 20:56
 Kéž by to tak bylo. Ale tohle jsem kontroloval tak stokrat a i presto radeji jeste kouknu...
Datum: 31. srpna 2011 10:24
 podle me mas rozhozený karbec.. podle chytré knihy jehla 2 zářez a šroub bohatosti povolit o 540°
Datum: 30. srpna 2011 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel12354
 pro JawaCezetak odpověd na předvčerejší téma o palivech: Jo jasný,mam Oktávku 1,9TDi Combi 81kW rok 2001 .... bere 5-5,5l ale tak to je u těch kombiků normální a taky na tom nemam žadný brusle,takže oni kola taky spotřebu zvyšujou o půl litru.....pokud máš starou krátkou verzi na 14" bruslích motor 66kW tak ty uměj jezdit i za 4 litry,to je všeobecně známo......já si teda na spotřebu nestěžuju.....na to že se furt couram po městě,stabilně stojim někde v Praze v koloně a spotřebu snížim jen občasnou jízdou k rodičum a těch pár kilometrů po dálnicích.....tak spotřeba 5,3.....jako myslim že dobrý.....sorry za oftopic
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel12367
 Sem mu řikal ať do toho koupí motor s turbínou, maj vetší výkon a jezdí o malinko levněji a víc
Datum: 01. září 2011 10:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A6 je těžká kráva a ten 1.8 20V bez Turba je smutný motor, ten jede tak v A3 nebo Leonovi, ale s A6 je to bída...
Datum: 31. srpna 2011 20:48
 má to chip a skutečně je rozdíl poznat. a to o hodně velký oproti tomu jak to bylo původně.... perfektní zátah..... naftové motory jsou dobré... ale musí se do nich tankovat dobrá nafta.
Datum: 30. srpna 2011 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel12354
 No jestli máš čip na 92kW-což je nějakej ten chip spíš na spotřebu,tak se vůbec nedivim že jezdíš za tak málo.....samozřejmně s kvalitou motorů souhlasim....prostě to je pecka ten zátah.....vozil sem se bráchovou A6 92kW a jako nevim kde to tech 92kW má...jako nijak sem si tam tu jízdu neužíval....no jako nicmoc na to že to krká 8-10 benzínu....a pak že nafta patří do kamen
Datum: 30. srpna 2011 22:25
 no taky tak podobně... oktávka 1.9TDi Combi 92kW rok 2000.... kola 225/45 R17 a průměrka jak sem psal 3.9 az 4.5 .... po dálnicích s naloženým autem 3.8 takže taky dobrý... ono ty jednučkové oktávky mají nejpovedenější motorky za celého koncernu
Datum: 30. srpna 2011 22:15
 Ahoj kluci potrebuju poradit. Menil jsem spojku na jawe 555. pri montazi pruzinek a retezu se mi pritlacny kos trochu hybe. je to spatny? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 19:20
 Jak jako hybe? MYsliš spojkový koš? JEstli je to ten spojkový koš tak se hejbají bud tyčinky čili musíš vyndat koš a z druhe strany to rozklepnout aby to bylo pevnější.Pokud se ti hýbe celý koš tak ho máš povolený....čili musis utahnout tu matici co drží ten samojistící plíšek
Datum: 31. srpna 2011 19:20
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/11500703/Jawa-20-motor-cz-125.php mohl bych na tom jezdit legálně a jaký papíry bych musel sehnat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 23:33
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 Zdar, Chudák motor se to nemůže snad vůbec chladit když je to zakrytý...ALe tak pokochal jsem se aspoň na dalším prvedení  Mám doma hodnš už "potuněnýc" (Zku*venýc) věcí co sem dostal tak sločím taky něco podobného  samozřejmě na tomhle jezdit nemůžeš a sice policajti sou blby ale zas tak moc ne
Datum: 30. srpna 2011 23:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Hej borec má přesně toto udělané a motor ze 150ky. Má to zakrytované a vůbec to nejde poznat. A ještě tam má udělanou atrapu válce, hlavy, svíčky a fajky s káblem na fichtla...  Prostě když ten fichtl stojí tak to nejde poznat... Teda každý dobrý jawař to pozná podle vík a zvuku ale jinak to je bez problému a jezdí stím n ormálně na techničák z dvacitky
Datum: 30. srpna 2011 22:15
 dost debilní dotaz.. jasně že NEMŮŽEŠ!!!!!
Datum: 30. srpna 2011 21:28
 Zdar mam takovej menší dotaz,mam rozkuchanej vejfuk a nejsem si jistej jak tam dát tlumič jestli tou sranou s mřížkama dovnitř ,a nebo tou druhou jen s těma dvouma dírama? Poradíte mi někdo ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:37
Jméno: HlaskycZ
IP: uživatel11942
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:15
 http://www.e-darky.eu/pridavne-motory-na-kolo/pridavny-motor-na-kolo-s-obsahem-80-ccm.html Tady sem našel tohle..
Datum: 30. srpna 2011 20:15
 jo tok oupíš i normál na českým shopu a jestli to má víkon max 1 kv tak s tím na silnici jezdit mužeš bez ŘP
Datum: 30. srpna 2011 19:56
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Zdar, vytahoval jsem řídítka dneska, když je ale chci nasadit, tak ten šroubek prostrčím zespoda tak, že drážka zapadne do dírky.. pak začnu šroubovat ten dlouhý šroub ale už se to nedá udržet v ruce a začne se to otáčet.. nějaký tip, jak to nasadit tak, aby si to sedlo pěkně? Chcu se vyvarovat toho, že by se mi to při jízdě třeba otočilo, zapadlo do drážky a řídítka by přestaly otáčet kolo.. díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 20:52
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Protáčí se dole ten šroub (takový ten kužel, který roztahuje tu trubku) a u něho má ta zarážka přeci zůstat v té západce..
Datum: 30. srpna 2011 20:52
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Co se začne protáčet ?Když už je utahuješ zak jsou nasazený v krku a při utahování akorád držíš řídítka srovnaný s kolem aby se ti nehnuli. Vždyť na tom nic není, akorád řídítka nesmíš vytáhnout až skoro na na samou ,,hranu " aby se ti nevylomili
Datum: 30. srpna 2011 20:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,potřebuji radu už fakt nevim čim by to mohlo být,mustang má motor po GO je to cca1250km a pořád mě štve zvuk který se ozývá z motoru je to takové jakoby svištění při jízdě a vysokých otáčkách při volnoběhu to skoro slyšet není při GO jsem měnil i primární řetěz a kliku osadil místo futra,ložiskem a právě tyto dvě věci si myslím že to dělaj a fakt mě to štve hlavně při rozjíždění,když vytočím kvalt a uberu plyn a řadim tak přitom ubrání plynu to jakoby přestane a jakmile zese zatáhnu za plyn tak to hučení zase vyletí.Prosím nesetkal jste se někdo s tímto?Nebo je možné že si třeba ten primár ještě sedne a přestane to?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:37
 na motorkari.cz som videl tvoje video a pocul som to, to je tým ze klikové ložiská ešte úplne nesedli, mne to delalo taky ale po tých 1500-2000km to prestalo robit, je to v pohode nic nerob
Datum: 01. září 2011 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel12367
 Přestan panikařit,takle zní totiž zdravej motor v super stavu !!!
Datum: 01. září 2011 10:28
Jméno: Matej
IP: uživatel12356
 tak toto je záhada
Datum: 31. srpna 2011 0:28
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Čus draci mám menší problém pružina na stojanu už je jeaksi vytahaná (v zatačkách škrtám) tak sem koupil novou pužinu ale zaboha ji tam nemůžu dát prostě je strašně tvrdá a nejde skoro vůbec natáhnout ... máte nějakej trik? a ještě jedna otázka jak máte na mustagovy uchycenou pružinu stojanu jedna je ve stojanu a druhej úchyt? je kde já tam mám na kyvné vydlici pod zadním blatníkem prostě drátek to asi tak není že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 21:21
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 a prosimte neposlal bys mi na mail foto? bud to nemuzu najit ten trojhuhebik pod motorem nebo nwm
Datum: 01. září 2011 21:21
 BaRtS: jsou 2 druhy zapojení, buď jak to má na fotce David45623 a nebo, že pod motorem je takový trujúhelníček do kterého se ta pružina zahákne a druhý konec pružiny se zahákne doprostřed stojanu (mezi ty nohy). Jinak já to mám zapojený u jednoho pionýra pod tím motorem a u druhýho na tom boku (ten je novější). A jak tu pružinu natáhnout na ten stojan, když to např. kleštěma nejde? Sundej stojan z kříže, zapoj pružinu a pak ten stojan přimontuj zpět do kříže
Datum: 31. srpna 2011 17:53
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 já mám mutanga 23A rok 1979 tak nevím no
Datum: 30. srpna 2011 22:30
 no to foto co jsem tu dával je z mustanga r.v. 1977 a je to originál
Datum: 30. srpna 2011 22:24
 je to na pionýru? pokud jo tak zespod motoru jak je na úchytech pro kříž taková mezera tak do ní se dává plechový trojuhelníček do kterého se zahákne ta pružina
Datum: 30. srpna 2011 20:57
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 aha já to tam mám jinak mám asi jiný stojan nemám tam tu západku pod motorem ale mám dírku uprostřed stojanu takže jiný nápad?
Datum: 30. srpna 2011 20:18
Datum: 30. srpna 2011 19:21
 Zdar draci chtěl bych se zeptat mám mustanga koupil sem jen kostru a pak jsem koupil motor na šroťáku motor šlapal rychlostka byla ok a válec sem jen okroužkoval tak sem na to kašlal a jezdil ale teď mi to nějak blbne když ho nakopnu tak mi po chvíli chcípne až ho nakonec musím roztlačit pak se rozjedu vše OK a pak při dvojce u čtvrky plynu vpoho ale jak ho vytočim k půlce začne se jakoby dusit bylo vše ok ale teď mi to nějak začalo blbnout tak nevím co stím trysky sem vičistil karbec taky svíčka jiskru háže odtrh mezi kladívkama je taky zeštelovám prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 21:16
Jméno: petr
IP: uživatel12228
 ahoj dej lepsi svickuhazet jiskru muze ale nemusi poradne palit. po pripade zkontroluj predstih
Datum: 30. srpna 2011 21:16
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nazdar draci mám takový problém a volnoběhem (Jawa 21) . Když nastartuju tak to má strašně vysoký otáčky , a ten šroubek na seřízení toho volnoběhu nějak nefunguje. Zajímavý je to že když malinko zatáhnu za plyn tak se otáčky sníží na minimum a když zatáhnu víc tak se zvyšují.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 12:05
 božeee  .. vyznívá to i v názvu STATOR=> stojí a neotáčí se... a ROTOR=> rotuje čili otáčí se...... inteligence některých lidí je zarážející
Datum: 31. srpna 2011 12:05
 Si chyběl na fyziku v 8. třídě?
Datum: 31. srpna 2011 8:39
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Stator je to co se tam otáčí ?
Datum: 30. srpna 2011 23:59
 pod zapalováním... sundáš stator, rotor a pod rotorem černý gumový kroužek který utěsnuje prostor mezi kartrem a hřídelí na klice... a jestli ti seřízení předstihu nic neříká tak si než sundáš starot označ zvájemnou polohu mezi statorem a kartrem abys druhy den nepsal ze to nechce chytnou a pritom jiskru hází a svíčka je mokrá...
Datum: 30. srpna 2011 23:57
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 A kde to gufero najdu prosím tě ? jak vypadá ?
Datum: 30. srpna 2011 23:30
 faleš to muže sát i kolem gufera pod zapalkem.
Datum: 30. srpna 2011 23:25
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 ok děkuji za odpověď , zkusím to šoupátko vyměnit.
Datum: 30. srpna 2011 21:24
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 vyměn šoupátko... stačí když ho máš trochu spilované dělá to podle mně šoupátko
Datum: 30. srpna 2011 20:56
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 To už sem zkoušel , vše sem dotáhl , takže chyba bude nejspíš v karburátoru. jinak airbox je origo a je dobře odškrcen , akorát mi tam chybí taková ta trubičko co má vést z toho airboxu ven a vyfukovat vzduch.
Datum: 30. srpna 2011 20:33
 zkuis to vsude jeste dotáhnout a uvidíš a máš tam origo vzduch filtr s airboxem
Datum: 30. srpna 2011 19:58
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nevím z kama by to ten falešný vzduch sálo. mezi válcem a kolínkem je těsnění a je to dobře utáhlé a mezi kolínkem a karburátorem taky. Je celkem možný že je chyba v karburátoru a nevím kde ji hledat.
Datum: 30. srpna 2011 17:51
 vysoké otášky nesaje ti to nekde faleš vzuduch? třeba mezi válcem a kolínekm karburátoru nebo spíš mezi kolínkem karburátoru a s karburátorem a podívej se na šoupátko oni při pouštění plynu naráží na ten šroub volnoběhu a za nákej čas se tak vymačká a muže zpusobovat to že ten volnoběh nejde nastavit
Datum: 30. srpna 2011 17:12
Jméno: richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci, co lijete do Jawy 125 dandy? Myslím co lejete za olej? Nikde jsem to nenašel a dcl to pospíchá  Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 19:30
 Motorový olej 10W-40 nebo 15W-40, ale oleje spolu nemichat a vejde se tam okolo 1l, jinak v Návodu k obsluze to je.
Datum: 30. srpna 2011 19:30
Jméno: ondra
IP: uživatel12348
 zdarec, chtěl bych se jen informovat, zda má někdo z vás zkušenosti s lamelami na jawu 90 co tu prodává sesa, jestli dobře pasujou a jak moc se musí brousit ty zobáčky. Díky
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_lemel_ferodo2.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 16:01
 čus draci prosim o radu mam pařeza 555 a uš dvakrát se mi stalo že sem jel a najednou to zarachtalo a zdechloa nešlo to rozstlačit a ani nakopnout bylo to jjako když se hodně smeká spojkaprostě se nepřekulil píst pak sem robral spojku nic sem tam nenašel chvíly to jezdilo pak se mi to stalo znova poradtě prosim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 21:30
 zdar\\r\\nnejspíš se ti zadírá motor, bud ložisko na klice, nebo píst ve válci a při rortlačování ti spojka proklouzne. po vychladnutí to zas chvilku jezdí.
Datum: 30. srpna 2011 21:30
 čau, má problém s fichtlem 21, háže strašně slabou jikru jen občas nebo spíš vůbec, všechny káble mám skntrolovány, odtrh nastavený asi tak 100krátm, vzdálenost civek od rotoru asi taky tak 10, zkoušel jsem i jiný rotor a pořád stejné, i svíček jsem zkoušel tak 5 a stejné, myslíte že oba ty rotory mohl být už slabé nebo špatná cívečka, nebo inkduční děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 19:00
Datum: 30. srpna 2011 19:00
 a co mezera mezera mezi elektrodama na svíčce máš je zklepli na 0.40 nebo na 0,45? fichtl nemá takovou sílu aby hodi jiskru když jsou kontakty na 0,7 jak tomu bývá u nových svíček
Datum: 30. srpna 2011 17:15
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 No tak leda že máš špatně zapojený cívky, indučka nebo slabej rotor.
Datum: 30. srpna 2011 17:07
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Zdarec. Zlomil se mi pístní kroužek, výbrus asi první na válci je napsáno 39,23, jakej kroužek mám koupit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 13:28
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Pardon moje chyba, mě šlo hlavně o rozměr těch pístních kroužků, a válec u babetty a fichtla je stejný
Datum: 01. září 2011 13:28
 no tak máš napsat v zadání dotazu že je to babeta ty trubko!!!!! pak se divíš moulo.. fakt inteligence na urovni padajícího hovna... určitě ti všichni vidíme do dílny co máš za motorku
Datum: 31. srpna 2011 19:51
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Podle tabulky je to 1. výnrus. Bavíme se o babetě.
Datum: 31. srpna 2011 13:34
Jméno: standa
IP: uživatel12359
Datum: 31. srpna 2011 10:59
 standa: tohle mám taky v plánu ale do válce z pařeza.... jinak sem přemýšlel jestli by se dala udělat vložka která by se vsunula a zaaretovala do válce z pařeza ve kterém by bylo to neco jako vložka odstružené.
Datum: 30. srpna 2011 23:27
Jméno: standa
IP: uživatel12354
 zrovna před měsícem jsem dělal upravenej 2K válec 60ccm....nakonec teda jen vrtání 41mm,protože nebyly písty,ale i tak....41,75 se udělat dá....ale ta vložka je pak slaboučká.....
Datum: 30. srpna 2011 22:29
 bez problemu ti udělají i 15 výbrusů... jenco je toho důkazem
Datum: 30. srpna 2011 21:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 4 byly dřív, teď se za standart považuje 8, ale dají se sehnat i písty s větším vrtáním.
Datum: 30. srpna 2011 18:18
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Uf to jsem si oddechl. Ale 5. výbrus????????? :-O nejsou náhodou jenom 4? a Kolik je max výbrusů?
Datum: 30. srpna 2011 16:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Je to 5. výbrus, kup kroužek 39,25.
Datum: 30. srpna 2011 15:41
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Takže ten kroužek 39,25 je v pořádku akorát jsme ho obejdnal :/
Datum: 30. srpna 2011 14:50
  je to 5. výbrus takže kup kroužek na 5. .....
Datum: 30. srpna 2011 14:46
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 je to třetí výbrus, vem kroužek na čtvrtej výbrus a zapiluj kraje u zámku na pístu!
Datum: 30. srpna 2011 14:29
 39,25
Datum: 30. srpna 2011 14:11
 čau mám jawu 21 po renovaci tak jsem ho složil nalil jsem benzín a zkusil jsem jestli pojede trošku chital ale nechitl uplně sem se koukl na svíčku a házela dobrou jiskru tak sme skusili nastavit předstih pořád jenom trošku chital a tedka mi najednou nehází jiskru ani nende prou ke svíčce zkoušel jsem měnit indučku aji kabel od indučky a furd nic poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 15:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Máš asi někde zkrat. Zkontroluj kladívka a ukostření. Má to neházelo jiskru proto, protože sem měl kostřící bod přišroubovanej na laku rámu. Zase to znovu nastav. Znovu předstih, znovu odtrh.
Datum: 30. srpna 2011 15:46
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Zdar draci, chcu vytáhnout masku (nastříkat ji) a vyměnit průchodku řídítek.. bohužel mi nejdou řídítka vůbec ven.. mám to teď takhle http://img828.imageshack.us/img828/8472/sdc10001u.jpg , zkoušel jsem ten dlouhý šroubek, co je úplně nahoře v řídítkách zašroubovat zespodu a kladívkem jsem do něho klepal v domnění, že řídítka nahoru půjdou ale nic.. prosím, poraďte.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 12:46
Jméno: daduchodonozor
IP: uživatel12456
 Ahoj tak jak píše NMarloboro, tak se to dělá, já jen připojím, že mám nejlepší zkušenosti s uvolňováním čehokolilv zarezlého, když to poleju obyčejným lihem, třeba opakovaně. Ty tam ten rez máš určitě taky. Ciao Dáda
Datum: 18. září 2011 12:46
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 chápu, díky moc!
Datum: 30. srpna 2011 12:42
 dlouhej šroub nahoře chce jen povolit a klepnout do něj. Dole v řídítkách je kužel do kterýho je zašroubovanej ten dlouhej šroub utahováním šroubu leze nahoru a roztahuje tak trubku řítítek která je strčená v krku a tím drží. Potřebuješ dostat kužel z řídítek ven, tedy povolit (ne úplně vyšroubovat) šroubb, třeba jen o 1 otáčku, klepnout do hlavy šroubu paličkou a několikrát opakovat
Datum: 30. srpna 2011 12:20
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, potřeboval bych poradit, chtěl bych se zeptat jak mám zapojit elektriku na jawa 250/353 jen tak aby to házelo jiskru jinak žádné světla ani nic, potřebuji na to baterku? a vypínání jen na nějaký knoflík žádnou originální střínku ani ni tam nemám prostě to chci zapojit jen tak aby to házelo jikru a jelo a mělo chcípák díky moc za rady potřebuji to na traktora
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 19:27
Jméno: kubiq
IP: uživatel12349
 tak na origo zápalko si pořid ale baterku.. jinak max roztrkat a větší otáčky.. jinak máš smulu... třebas to zápalko z fíka je prasárna.. ale dá se to .. na jednom motoru 353 to tak mám a startuje na první kop...
Datum: 30. srpna 2011 19:27
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 krtek- to právvě nechci chci tam origo zapalování
Datum: 30. srpna 2011 15:18
Jméno: krtek
IP: uživatel9753
 Zdar, předělej to na zapálko z fíka, jinak ti to bez baterky nepojede.
Datum: 30. srpna 2011 12:15
|



|