Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak se nastavuje na zapalování magneto předstih moc děkuji za rady mám ho na čz 175 na traktůrky moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 7:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Je to podobné jako u dynama. U dynama povolíš čelní desku a u magneta celý stator. Podmínkou je ,použití vačky i cívky z
pionýra. Něco s tímto zapalováním řešili na : Jawamania.info . Do rychlého vyhledávání zadej zapalování .
Datum: 31. října 2010 7:36
 stejně jako u jiných zapalování
Datum: 30. října 2010 20:45
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Zdar draci, chci se zeptat mám babettu 210 a mám tam problém s odvzdušněním nádrže, podle mě tomu vadí těsnění mezi víčkem a nádrží, protože nevím, kde jinde by do nádrže mohl jít vzduch, na víčku není žádná díra pro vzduch tak nevím, mohli by jste mi poradit co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:01
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Hele prosimtě karbec jsem čistil POŘÁDNĚ, kohout jsem měl dokonce rozebraný a taky jsem ho POŘÁDNĚ vyčistil a to samé platí i s nádrží...
Datum: 31. října 2010 13:01
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Hale prosímtě vyčisti si pořádně karbec, a kohoutek, třeba to dělá i to...
Datum: 31. října 2010 9:11
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Ne, teče ale jel jsem asi 1 km a potom to škytalo jako kdyby byl v karbecu bordel, ale tam žádný nebyl tak jsem pomalu otevřel nádrž a trochu to zasyčelo, potom jsem to rozdeptal a zase to jelo. Zevnějšku víčka by ale neměla být díra, když jsem se díval na víčko co se zde dá koupit tak tam žádná díra zevnějšku není. To musí nasávat vzduch někde jinde.
Datum: 30. října 2010 23:20
 Ve víčku musí být díra, jestli Ti z nádrže neteče benzín, tak spíš hledej závadu v ucpanym kohoutu.
Datum: 30. října 2010 20:42
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, hale prosímtě ti to těsnění co je na výčku tam nech, když ho vyndáš a vezmeš nějakou díru, nebo jí položíš tak ti z toho bude týct benzín  a co máš vůbec za problém ?
Datum: 30. října 2010 19:56
 NEDÁVEJTE SEM INZERÁTY!!!! někteří z vás jsou asi natvrdlí a mažu jim je obden.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 1:06
Jméno: hh
IP: uživatel10612
 nejlepší jsou ti co tam ještě připíšou, že ví, že tohle není inzerce a že sem sem inzeráty dávat nesměj...
Datum: 31. října 2010 1:06
Jméno: žabák
IP: uživatel9594
 čau ted sem byl projet fichtla a dusi se ale když mu nohama pomůžu tak jede solidně např. když to roztlačim tak jedu přibrzdim si a už chcípá a musim mu zas pomoct nohama aby nezdechnul nebo držim plnej a jede pomalu a když mu nohama pomužu tak najednou vystřelí a jede jak prase čím to může být??? mam tam jehlu na 2.zářezu předstih ok ,odtrh 5mm ,svíčka PAL N7 kladívko taky seštelovaný ,benzin tam teče dost dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 10:06
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 sem se přepsal ten odtrh byl 0,5mm a předstih podle voka ale ten předsth musí být na milimetr přesně ? a co když mam predstih o trochu víc nebo mín?
a ja nemám žadný měrky na předstih tak jak to mám změřit? dík
Datum: 31. října 2010 10:06
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi to máš pekelně rozštelovaný od zapalování až po karbec, protože odtrh 5mm se mě zdá docela nestandartní. ten má bejt 0,4mm a předstih 1,6mm
zkus to ještě poladit
Datum: 31. října 2010 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo asi nemáš pojem o tom co to je odtrh a předstih
Datum: 31. října 2010 8:55
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jak má být spravně nastavený karburator na babetě dal sem novej výbrus píst všechno nový udělal sem zkušební chod na vrtačce požadně sem to promazal a nejde nastartovat ani na roztlačení vžycky to jen jako škitne a z vejfuku jde uplně bílej kouř to mám asi hodně oleje v benzínu že ??? ale chtěl bych se hlavně zeptat na to nastavení toho karburátoru díky za odpověd draci !
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ten předstih nastavíš jednoduše. Vyšroubuj svíčku a setrvačníkem otáčej dokud píst nedosáhne horní úvrati. Tedˇzměříš
posuvkou vzdálenost od hlavy k pístu. Tedˇotáčej setrvačníkem proti směru otáčení motoru až píst sestoupí o 1,2 mm.
Tedˇby měla být ryska na rotoru i statoru v jedné rovině. Když tomu tak není, povol stator a pootoč jím abys rysky dostal do
jedné roviny a stator dotáhni. Lépe se to dělá úchylkoměrem .Na něm je hned všechno vidět.
Datum: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 To sem vše dělal a nic když se to roztlačuje tak to běží ale když už neroztlačuju tak to chcípnea nic tak nevim ta babeta je asi prokletá !!!  dělal sem uplně všechno nevim ješte mě napadl ten předstih ale lidi říkaj že to u babety je jedno jakej tam nastavim ale nevim !!!
Datum: 01. listopadu 2010 19:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V nastavení nehledej vědu . Je důležité ten karburátor důkladně vyčistit. Odšroubovat vaničku plovákové komory ,trysky
a šroub regulace vzduchu. Potom pročistit kanálky , které tyto prostory spojují. Plovák by měl být ve stejné výšce jako je
emulzní trubice. Když přiložíš pravítko na vršek emulzní trubice, tak musí být v rovině s pravítkem a nesmí být vyhnuté.
Jinak, seřízení karburátoru se provádí šroubem volnoběhu a šroubem bohatosti směsi. Šroub bohatosti okolo 1 a 1/2 otáčky
a volnoběh podle potřeby.
Datum: 31. října 2010 8:40
Jméno: dejv08
IP: uživatel455
 Zdravím, chci se zeptat jestli by tento tachometr http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3164.html pasoval do paraboly z čz 125/476, 175/477 a jestli by správně fungoval, kdyby jste mi poslaly jeho rozměry (průměr spodku a víčka a závitu na náhon) byl bych moc rád. Nebo kdyby jste někdo měli doma zachovalý , funkční origo tachometr na čz 125/476 tak ho koupím, omlouvám se za inzerci, ale spěchá to. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 22:29
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 nevim jak tam pasuje ten z 350, ale ja jsem ho tam měl a ukazuje o 10km/h meně něž jedete
Datum: 30. října 2010 22:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 30. října 2010 21:25
 Ne, klasické 476 a 477 měly malý tachometr, něco jako na pionýrovi...
Datum: 30. října 2010 19:11
Jméno: Peter
IP: uživatel9681
 Zdravím, chcu se zeptat na postup výměny čepu pro zadní vidlici na mustangu hhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3127.html od toho roku 1972? Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 18:49
Jméno: Peter
IP: uživatel9681
 HTTP://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3127.html
Datum: 30. října 2010 18:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Zdravím chtěl bych se zeptat jaký průměr má kanálek, který je vyvrtaný do trubičky s jehlou mám na mysli když se dívám směrem od vzduchového filtru tak ten prostřední. A jakou má plnit přesně fumkci?? (karburátor Jawa 21) děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 19:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 nj já už to zkoušel taky sem to zjistil že se s tim neda moc ladit =D
Datum: 30. října 2010 19:51
 nevím protože tam neradno zasahovat protože to celé rozladíš a už nikdy se s tím nedomluvíš
Datum: 30. října 2010 19:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 No přesně já si nemohl vzpomenout a nevíš jaký má průměr?
Datum: 30. října 2010 19:19
 mohl by to být přívod vzduchu k tzv emulzní trubici.
Datum: 30. října 2010 17:12
Jméno: ada
IP: uživatel8140
 Ahoj, mám dotaz ohledne babetty 210. Stává se mi že tam skočí "neutrál" a nemužu se rozjet ( nesepne spojka) někdy staci chcipnout motor a opet ho nastartovat a jde to, už si nevím rady zkusil jsem vse nevite nekdo cim by to mohlo být? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 13:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Jo, stává se to  to je ozubeným kolem v převodovce, a ten olej si myslím že teď nepomůže, můj kámoš měl ten samý problém že tam měl jakoby neutral, budeš muset rozpulit motor, a dá nový ozub. kolo., je to hračka, jestli si někdy půlil motor
Datum: 30. října 2010 13:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jako první vyměň olej v převodovce ( M6A ). Když to nepomůže ,může být vymačkaná plocha pro válečky volnoběžky. Potom
bys musel vyměnit ozubené kolo volnoběžky.
Datum: 30. října 2010 11:35
 Na babetě a neutrál  trochu kravina ne když je to automat
Datum: 30. října 2010 11:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 30. října 2010 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No takto ilustrovany knizky tam nejsou, vsechno tech. vykresy...
Datum: 30. října 2010 21:09
Datum: 30. října 2010 13:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No me spis slo o to, to nekde stahnout ne za to platit
Datum: 30. října 2010 12:24
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 30. října 2010 11:55
 Zdravim vás  .ČZ 175/477 koupil jsem ji a zkousel jsem ju ozivit je tam novy kladivko+kontakt a nova baterie.Kdyz ji zkousim startovat na páce a nechytne a podivam se na svičku tak je suchá a karbec mám uplně čistej.A pak nakonec když už jsem to vzdával tak jsem vypl kohoutek a ještě jsem zkoušel prošlapovat s vyplím kohoutkem a nakonec to chytlo ale fakt jen když se to přechlastalo a pak se ten kohoutek vypl tak to chytlo.Nevíte jak to vyřešit?Díky za jakoukoliv odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 10:20
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 na 487 je stejnej kohoutek ne? karbec pri nejhorším podobnej  tak vyndej kohoutek na benzin.. zkontroluj tu cernou gumičku.. jesi neni vyžvejkáná... popř. si kup novou, je to lepší  a jesi mas dobre nastavenej karbec  ale pokud oddelas svicku.. .a nalijes do valce párr ml benzinu.. das svicku.. nakopnec.. pokud chytne.. je problem bud v tom karbeci.. nebo v kohoutku.. z ti tam nevali benzin... nebo jeste kouknu jesi ti to nekde pod karburatorem netahne falesnej vzduch... pak se muze se stat ze valec nema dobrej podtlak.. aby natahl smes
Datum: 30. října 2010 10:20
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Není to 487? To bych věděl, ale nevím zda je to stejné...
Datum: 30. října 2010 9:25
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar jeden chlapík mi říkal že čezeta 250 jede otrochu lépe jak jawa 250 jaké máte zkušenosti vi. Mam jawu 250 vše origo kromě motoru ten tam mám z čz 250 a chci se zeptat jestli se mě vyplatí tam dát origo motor jawu nebo tam raději nechat tu čz jestli teda jede líp jinak to mám jen na ježdění na pole takže nemám na tom nemám technickou takže tu čz tam klidně nechám jestli teda jede líp jak říkal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 14:00
 zajíc: protože po válce jawa těch 175 zase tolik nevyrobila
Datum: 30. října 2010 14:00
 no ja mam cz 175/450 na krosovim ramu,mam ho vybehanej jako sv*ne,je tam schudek,kterej je videt i cejtit kdyz po nem prejedu prstem.Ale i tak jede paradne (nemuzu posoudit,jawackej motor sem nemel a ani ve stavu po GO) ale mam velkou rozetu a i pres to,jak mam vybehanej valec,to ma slusnou silu.Na 2 se to prizvedne..verim tomu,ze kdyby sem dal vybrus,na tu 2ku se to zvedne..  ale taky sem slysel tady na FP,ze i ty 175 sou lepsi cz nez jawy..
Datum: 30. října 2010 13:45
 Jinak tyhle čízy dokážou hezky táhnout od těch středních otáček a má ČZ 175 táhne hezky od těch středních. Záleží jak má kdo vylágrovanej motor taky, můj je po generálce tak 2500km.
Datum: 30. října 2010 11:03
 ČZ 250 455 má vyšší objem než JAWA 250 353 ! JAwa 250 353 má výkon 8,8kW a ČZ 250 455 má 9,63kW. Co jsem slyšel od hodně uživatelů ČZ tak ta ČZ je živější a lépe to zrychluje - lepší akcelerace než kývačka. Navíc myslím,že ČZ je lehčí jak kyvka. PAnelka 592 má výkon 9,5kW.
Datum: 30. října 2010 11:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 urcite jawa 250 je lepsi aj ve visokych otackach 353 alebo 559 su nezmare.
Datum: 30. října 2010 8:06
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 to je subjektivni posouzeni - mototr čz250 jede lip ve vyskojech otackach a jde to lip tocit- jawa jde pekne od spoda- jinak čz ma mensi výkon -ale ta motorka byla cela lehcí - tak nvm co jede lip - spis jak ti co vyhovuje
Datum: 29. října 2010 23:07
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau u fichtla me zespod motoru občas kape převodový olej po kapkách třeba 3kapky deně ale motor nechci rozdělavat a měnit těsnění , šrouby tam sou dotahlí dost dá se to něják obejít nebo budu muset častěji dolívat převodový olej? nebo rozdělat komplet motor a vyměnit těsnění dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 15:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to je uplně normální u tychto starých motorů. Uvědom si že to nikdy krásně těsnit nebude. Tři kapky je nic. Kdybys pod tim měl kaluž tak potm bys to musel přetěsnit ale když ukápnou tři kapky tak to nech
Datum: 01. listopadu 2010 15:04
Jméno: davsonz
IP: uživatel10608
 na to žádná finta není, jedině přetěsnit celej motor, nic na tom není
Datum: 29. října 2010 22:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já bych se radši spokojil s tim, že se mi to časem ,,orosí,,
Datum: 29. října 2010 22:35
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 3 kapky deně to je pohoda nech to tak to nic není.
Datum: 29. října 2010 22:22
Posl.aktualizace: 30. října 2010 21:02
 je to nádrž která se dávala na mopedy s obchodním názvem herkules taková babeta prostě... snad ti to pomůže.
Datum: 30. října 2010 21:02
Datum: 30. října 2010 11:53
 lori.-na simsona je moc mala takze ani prevareny to asi nebude  a ma 2 kohoutky (ja mam na jednom zaslepku) mb-diky zkusim to vyhledat
Datum: 30. října 2010 11:46
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Myslim že je to z mopedu Puch..
Datum: 30. října 2010 10:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ja teda nevim, me to pripomina otocenou a prevarenou nadrz ze simsona coz by vzhledem k praci byla picovina takze to asi ona nebude
Datum: 30. října 2010 8:36
 čau draci mám jawa 21 ale mám problém nechce mi jet ale když dám novou svíčku tak chitne ujedu tak 2 km zastavím na půl hodky a už nechytne kouknu na svíčku a ta nehází jiskru tak tam dam další dobrou svíčku hází jiskru tak 5 krák protlápnu motor a zase svíčka nehází jiskru nevíte čim toje ? už fakt neim mislel jsem jestli to není civkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:53
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 pokud se to uliva a cerna sniz jehlu na prvni dirku na jehle a nebo prostredni to musis vedet ty jak to dava smes atd a kup svicku do skoda 120 od znacky NGK a nebo nedela ti to pecku na svicce ? pokud ano sklepni odtrh na svicce dolu co to jde a pak by mel byt pokoj.
Datum: 06. listopadu 2010 21:53
Jméno: pionýr
IP: uživatel113
 zkus vyměnit indukčku.Než vyměníš svíčku tak může schladnout a chvíli zase jít
Datum: 30. října 2010 17:50
 a jaky tam dáváš svíčky? a neuchlastáváse ti to?
Datum: 30. října 2010 12:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když píšeš ,dám novou svíčku ,je nová nepoužitá ? Když ji vyšroubuješ v jakém je vizuálním stavu ( mokrá ,začerněná ) ?
Datum: 30. října 2010 11:47
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj. potrebuju poradit.. chtel bych si vymenit elektriku na moji jawku 20 ale vubec nemam sajna jak.. uz jsem to jednou skousel.. prisel sem a vytrhal vsechno.. pak sem to nak pozapojovaz z noveho jednobarevneho kablu.. xD no hrůza startuje to a zdycha vsechno co to umí..  Nevíte kde bych sehnal uz pripravený dráty jen na pripojední s podrobným návodem a se vsím?..  jinak to nedám dokupy.. dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 6:48
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
Datum: 31. října 2010 6:48
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na : Bazos.cz . V motocyklech zadej : elektroinstalace jawa .
Datum: 30. října 2010 18:20
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kabely na aukru navody tady.. nebo kde koliv na netu
Datum: 30. října 2010 10:14
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 co mam udelat aby se mne neprechlastaval fík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 21:16
 Tak aspon pozdrav DO PRDELE!!!!
Datum: 29. října 2010 21:16
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 cus.. skus si nastavit hladinu v plovákový komoře přihnutím plíšku...pokud si to nedelal nikdy tak si o tom napred neco zjisti na netu jinak to můzes taky celý rozesrat.. xD
Datum: 29. října 2010 20:25
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Zdar draci, potřebuju helpnout, nevíte někdo nějakej odkaz nn sdělání zadní kyvky, nebo nevíte někdo jak se dá oddělat? mam zlomenej ram a mam druhej ale se špatnou kyvkou tak to potřebuju vyměnit, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 22:23
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 asi to bude trochu problém no
Datum: 29. října 2010 22:23
 někdo říká že k tomu potřebuješ 4t lis a Jenco to vylisoval ve svěráku
Datum: 29. října 2010 20:29
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 "draku" já se taky hrabu ve fichtlel celkem dýl, ale tohle je oříšek, prý to de, obešel jsem asi 5 kovošrotů a nikde nic takže už si vážne nevím rady
Datum: 29. října 2010 20:27
 sežeň si nějakej schopnej rám...pokaždá když přijdu do kovošrotu tak tam nějakej maji zrovna...
Datum: 29. října 2010 20:24
Jméno: drak
IP: uživatel10258
  no kamaráde.. musím se priznat ze s tím sem sám v koncích a jako ze uz se nejakej ten patek hrabu ve fichtlech..
Datum: 29. října 2010 20:21
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj.. potrebuju pomoc.. myslim ze hacdicka aj kohou sou cistý .. kdyz nastavim hladinu plovakovky presne jak ma bejt ujedu 100 metru a plovakovka je na suchu a zadnej benal..  kdyz prihnu pisek aby tam bylo vice benalu tak to jede jak drak dobre ale zase to celou cestu i kdyz stojim kype horem spodem ven..  a tak nwm co s tim muze bejt..  poradte nekdo.. skousel sem to cely rozebrat zase slozit procistit aj svicku menit.. a nic..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 13:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 už vim ten karbec je z 05 ale pasuje i na 20,21,23 myslim že je teda lepší když tem neni zadnej zas***** plišek
Datum: 30. října 2010 13:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 tak ja teda nevim ale strýc mi dal z jeho bývalího mustanga karbec a tam plíšek fakt není zavíra to ta jehla co je přiletovaná k plováku ale je možný že to je třeba upravený nebo že je to z nejnovějšího modelu a tam to třebabylo jiný
Datum: 30. října 2010 11:01
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 zdá se mi to nebo je to fakt ze na mustangovi je stejnej karbec jako na jawa 20  to pak nwm co to más za karbec..
Datum: 29. října 2010 22:15
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 třeba ti to blbě uzavíra mě to taky tak dělalo a vyřešil sem to jednoduše dal sem tam karbec z mustanga jednodušší a lepší pač tam neni žadnej zkurvenej pplíšek ale jehla přpajena k plovaku takže mi to teče tak jak ma a nnemusim se s tim srat jak dřív takže si sežen třea z nakejch dílu nebo tak karbec z mustanga a mas po problemech
Datum: 29. října 2010 21:58
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 no vsk.. kdyz to nastavim tak jak by to melo bejt nebo uplne na hranici aby se to zavrelo tesne pred tim nez to zacne tect... tak pak jedu tak 100 metrů a plovakovka je prázdní.. nwm cim to muze bejt..
Datum: 29. října 2010 20:51
 tak kdz ti benzín teče - tak jsi proste musis hrat s tou plov. komorou- nesmis to prihejbat moc do extremu
Datum: 29. října 2010 20:37
 Zdar draci chtěl jsem se vás zeptat jaký myslíte že je nejlepší zapalování na jawu 20 (obyčejný, tyristorový...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 21:24
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ...obyčejný je prostě obyčejný a tyristorový je normální obyčejný zápalko napojený před tyristorový k cívce...
Datum: 29. října 2010 21:24
|



|