Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim,omlouvam se ze to sem nepatri,ale driv ste mi tu dost pomohli.ja zrovna moc mag na pocitace nejsem,zaklady umim ale jak se pose*e windows,radsi se do toho moc necpu..moje pritelkyne instalovala service pack 3,vsechno OK,po instalovani restart pocitace..pote pc napise ze system se spusti za 27 sekund,po tyhle dobe nabehne systemove logo windows a znova se restartuje a porad dokola..nevite nekdo co s tim?  predem moc dekuju.. ps-je to jeden ze starsich pocitacu,ale o to nejde,jde o to,ze bych byl nerad aby prisla o data v nem ulozeny..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 23:05
 jj zalohovany to uz mam..snazil sem se preinstalovat..zkousel sem nainstalovat 2hdd..oba dva se mi v pulce instalace kousnou...takze podle me spatny cd...zkousim sehnat jiny a uvidim.kdyby ne,bude to neco v pc.
Datum: 31. října 2010 23:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Muze bejt chyba ve zdroji, v desce(nafoukly kondiky) radsi te odkazu na pctuning.tyden.cz -forum tam ti jiste poradi, vypis co to dela, cos s tim delal predtim
Datum: 31. října 2010 10:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Sam musis posoudit co se s tim PC stalo, jestli je to chybou instalace nebo neceho jinyho, taky to nemusi mit s tim SP nic spolecnyho muze to bejt jakejkoliv jinej program. Pokud te to nebavi hledat nejlepsi moznost je zaloha a reinstal
Datum: 31. října 2010 10:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jop pri vyndani baterky to resetne pamet a hodi vsecko do puvodniho nastaveni, toto sem pouzival kazdou minutu pri pokusu o taktovani
Datum: 31. října 2010 10:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nebo me jeste napada, pokud ti PC nabehne aspon v nejakym nouzovym rezimu tak zkusit Pravej klik na tento pocitac, upresnit, dole Spousteni a zotaveni systemu-nastaveni a vypnuti automatickych restartu... Pak bych zkusil neco na otestovani tech pameti(pokud vis ze instalace SP probehla vporadku) treba MEMTEST nebo tak, pokud bude vse OK hledal bych problem v programech...
Datum: 31. října 2010 10:13
 nn,do biosu sem nehrabnul..takze kdyz vyndam baterku,komplet se to vsechno nastavi do puvodniho a teoreticky by to mohlo jit?
Datum: 31. října 2010 10:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jo tak to ti nepovim, ani netusim jestli se to da, pokud ses hrabal v biosu a mas podezreni ze to je tim tak to vratit do puvodniho stavu (load to default? Nesprechtim anglicky kazdopadne to tam bude) nebo natvrdo premazat pamet vyndanim ty baterky na zakladni desce...
Datum: 31. října 2010 10:06
 dobre,kouknu na to..kdyby to tim nebylo,da se to nejak nastavit v biosu,aby to zakazalo restart?uz si nepamatuju jak to bylo
Datum: 31. října 2010 10:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ono staci aby jedna byla malo docvakla nebo vadna a bude to robit toto, porad restarty dokola, nebo to chvili pude pak to zas restartne, dela to bordel... Pokud si tam pridaval ramky tak bych to teda radsi zkontroloval
Datum: 31. října 2010 9:30
 nene,vsechno v poradku.ramky jsem tam jeste pridaval,byla tam jedna 128 a ja pridal jeste 2x 128 (ma to 3 sloty),to myslis ze by odesly vsechny 3?ale pamatuju si,ze se v biosu dalo nastavit ,aby se pocitac nerestartoval po spusteni..jen uz nevim kde
Datum: 31. října 2010 9:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nepipal PC pri zapinani?
Datum: 31. října 2010 9:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pokud vim pri instalaci SP3 se vytvori nejaka zaloha takze nemusis vyhledavat soubory a staci skopirovat jen tu. Z5 k problemu, ak ti nenabiha windows nemusi bejt nutne chyba v softwaru ale i hw, me toto delal PC se spatnou ramkou(nejcastejsi problem). Instalace probehla vporadku? zadna chyba, zadny sekunti nebo tak?
Datum: 31. října 2010 9:02
 jo to tyhle zaklady znam,co je to bios a td..jen jsem nikdy nezalohoval a zbyva mi jen doufat,ze se komplet hadr nesmaznul i s windowsema (uz se mi to jednou stalo)
Datum: 31. října 2010 0:58
Jméno: hh
IP: uživatel10612
 zcela logicky ten disk stčíš do funkčního počítače, připojíš přes IDE (nebo SATA, ale když píšeš starší počítač...), nastavíš v BIOSu a po spuštění se ti přihlásí jako disková jednotka, z té si vše přetáhneš jinam nebo vypálíš na DVD.. pokud nerozumíš co sem ti napsal tak to nech udělat někoho, kdo tomu rozumí, bude to tak lepší..
Datum: 31. října 2010 0:53
 jak mam ty data zalohovat?  omlouvam se,pro nekoho mozna blbej dotaz,ale nikdy jsem nezalohoval..
Datum: 31. října 2010 0:46
Jméno: hh
IP: uživatel10612
 Pokud chceš zachovat data a vyloučit problém v disku, tak ho přendej do jiného kompu a data si zálohuj. Pak bych zkusil kompletně přeinstalovat systém.
Datum: 31. října 2010 0:44
 Čusss všeckejm  .Nevíte kde je krpa v elektrice že když mám vytaženou svíčku a zapojim baterii tak se mi motor sám začne točit?Někde je to tam určitě špatně zapojeny ale nevím kde.  Díky za jakékoliv rady,při nejhoršim tu elektriku budu muset vyškubat a udělat novou podle schématu .Je to ČZ 175/477.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 12:32
Jméno: hh
IP: uživatel10614
 tak máš relé špatně zapojené, prostě živej uhlík a "+" baterky se musí spojit až když napětí mezi uhlíky překročí 6,5V, u tebe je to spojené pořád..
Datum: 31. října 2010 12:32
 Právěže relátko na tvrdo seplé na tvrdo není.  Ale nevim jestli se sepíná při tom když se ten motor začne točit.Ale nevím teda jak to mám vyřešit?
Datum: 31. října 2010 11:31
 zpětný spínač v regulátoru
Datum: 31. října 2010 11:11
Jméno: hh
IP: uživatel10612
 hledej chybu v relé, máš natvrdo sepnutej spínač.. a neni to nic divnýho, přesně takhle funguje dynamostartér na skútrech Čezeta, akorád tam je na to dynamo přizpůsobené..
Datum: 31. října 2010 0:57
Datum: 31. října 2010 0:43
 Přesně tak!  Představ si že když ta baterka byla strašně moc nabitá tak dokázala po intervalech pootočit s ojnicí o 90° i když tam byla svíčka!!!!Nechtěl jsem tomu ani věřit  že tá baterka dokáže překonat ty tlaky a pootočit s tim.
Datum: 31. října 2010 0:39
 takze to funguje neco jako elektrickej starter?
Datum: 31. října 2010 0:12
 Zdravim,nevíte někdo kde koupím typový štítek??Takový jako je tento----http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=typov%FD+%9At%EDtek----,ale na jawu 05,předem děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 11:59
 pokud tam budou sedět všechny udaje nevidím problem proč by ti to neuznali
Datum: 31. října 2010 11:59
 Johnny15 ® : ano chci na něj vyrazit čísla s TP,originálni mi bohužel někde za jizdy upadl a já ted nemohu na STK,uznají mi tento štítek??
Datum: 30. října 2010 23:32
 tady ho maji da se použít jak na 05, 20 i 21 a 23 a proč ho vubec pořebuješ? jestli se mužu zeptat chceš na něj virazit čísla s TP?
Datum: 30. října 2010 21:15
 http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=typov%FD+%9At%EDtek
Datum: 30. října 2010 21:01
Jméno: we
IP: uživatel10446
 Zdar mam jawu 21 a světla u fichtlů jsou celkem k ničemu, protoze kdyz jedu vecer tak toho moc nevidim...myslite ze by pomohla silnejsi civka? nebo jak to vyresit aby to vic svitilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:36
 Mě svítí v poho i 15W, ale blbě to troubí, asi málo proudu, a klakson taky nebude nejlepší, taky to trobilo jen někdy
Datum: 08. listopadu 2010 15:36
Jméno: hh
IP: uživatel10612
 bušek: pokud máš u 30W magneta zapojenou zadní žárovku jednim koncem na kostru, tedy nikoli podle schématu k 30W magnetu, tak se nediv ža vzadu praská i silná žárovka, při přepnutí tlumené/dálkové je v jednom okamžiku celou energií magneta napájena jen zadní žárovka, která tuto napěťovou špičku těžko snáší..
Datum: 31. října 2010 1:02
 já si nechal nabudit rotor a při plném plynu mi praskla vzadu 24V 10W a vepředu 12V 25W taky hned odešla taks em ladil ladil skoušel různé typy žárovek,furt to praskalo toš sem se naštval a vrazilt am staré magneto cos e mi válelo ve skříni  Ta parabola dělá hodně to je fakt,a hodně dělá správně zvolená žárovka která tam patří... i to 20W je postačující,je to jeom pincek takže nejde očekávat že stím oslníš 4 kilometry silnice jak nákladák
Datum: 31. října 2010 0:12
 s mojí zkušenosti vím,že taky hodně záleží na nabuzení rotoru..
Datum: 30. října 2010 22:08
 postul: to máš pravdu, takhle jim to nikdy svítit nebude, nejlepší je prostě udělat 30w zápalko, natahat novou elektriku (u staré už budou určitě nějaký přechodový odpory) a mít v co nejlepším stavu odrazovou plochu paraboly
Datum: 30. října 2010 21:43
 jde o to že lidi tam mají 35w z velkých jaw a vzadu 12v z auta a 20w magneto a pak pláčou že to nesvítí
Datum: 30. října 2010 21:38
 je to jak napsal klikar, strašně moc udělá parabola, takže pokud už je špatná, tak sehnat jinou (lepší) nebo nechat parabolu znovu pokovit (já ji mám čerstvě pokovenou, ještě jsem s ní v noci nejel, ale když se přes den podívám do světla, tak mám normálně před očima mžitky jak to svítí) a ještě by to chtělo předělat zapalování na 30W (v případě, že máš 20W zápalko), to taky udělá hodně těch 10W navíc
Datum: 30. října 2010 21:25
 a jaké máš žárovky a zapalování
Datum: 30. října 2010 21:21
 řešení je nová parabola
Datum: 30. října 2010 21:09
 taky reším stejnou otázku ,a proto přemejšlím že si udělám 12V zavalování
Datum: 30. října 2010 20:43
Jméno: er
IP: uživatel10446
 Zdar kdyz mi fichtl blbě táhne do kopce, nebo i po rovine tak skusím trochu otočit se zápalkem...ale na kterou stranu? kdyz otocim do leva je to na tah a kdyz doprava tak na rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:31
 ty jsi s tím začal...
Datum: 31. října 2010 13:31
Jméno: d
IP: uživatel10446
 proc si ze mě delas prdel co je to za blbost?
Datum: 31. října 2010 13:12
 tak se ti při zvětšeném tahu budou stříhat ventilky.jedině bys tam musel dát patky jak do drapáku
Datum: 31. října 2010 10:32
Jméno: er
IP: uživatel10446
 a co by se stalo kdybych to přehnal?
Datum: 31. října 2010 9:51
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Víceméně máš pravdu, ale musíš s tím otáčet s citem, vzdycky jenom do toho drbni, nemis to prehnat
Datum: 31. října 2010 7:27
 ale zápalko není zámek na trezoru....
Datum: 30. října 2010 21:09
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak se nastavuje na zapalování magneto předstih moc děkuji za rady mám ho na čz 175 na traktůrky moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 7:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Je to podobné jako u dynama. U dynama povolíš čelní desku a u magneta celý stator. Podmínkou je ,použití vačky i cívky z
pionýra. Něco s tímto zapalováním řešili na : Jawamania.info . Do rychlého vyhledávání zadej zapalování .
Datum: 31. října 2010 7:36
 stejně jako u jiných zapalování
Datum: 30. října 2010 20:45
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Zdar draci, chci se zeptat mám babettu 210 a mám tam problém s odvzdušněním nádrže, podle mě tomu vadí těsnění mezi víčkem a nádrží, protože nevím, kde jinde by do nádrže mohl jít vzduch, na víčku není žádná díra pro vzduch tak nevím, mohli by jste mi poradit co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:01
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Hele prosimtě karbec jsem čistil POŘÁDNĚ, kohout jsem měl dokonce rozebraný a taky jsem ho POŘÁDNĚ vyčistil a to samé platí i s nádrží...
Datum: 31. října 2010 13:01
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Hale prosímtě vyčisti si pořádně karbec, a kohoutek, třeba to dělá i to...
Datum: 31. října 2010 9:11
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Ne, teče ale jel jsem asi 1 km a potom to škytalo jako kdyby byl v karbecu bordel, ale tam žádný nebyl tak jsem pomalu otevřel nádrž a trochu to zasyčelo, potom jsem to rozdeptal a zase to jelo. Zevnějšku víčka by ale neměla být díra, když jsem se díval na víčko co se zde dá koupit tak tam žádná díra zevnějšku není. To musí nasávat vzduch někde jinde.
Datum: 30. října 2010 23:20
 Ve víčku musí být díra, jestli Ti z nádrže neteče benzín, tak spíš hledej závadu v ucpanym kohoutu.
Datum: 30. října 2010 20:42
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, hale prosímtě ti to těsnění co je na výčku tam nech, když ho vyndáš a vezmeš nějakou díru, nebo jí položíš tak ti z toho bude týct benzín  a co máš vůbec za problém ?
Datum: 30. října 2010 19:56
 NEDÁVEJTE SEM INZERÁTY!!!! někteří z vás jsou asi natvrdlí a mažu jim je obden.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 1:06
Jméno: hh
IP: uživatel10612
 nejlepší jsou ti co tam ještě připíšou, že ví, že tohle není inzerce a že sem sem inzeráty dávat nesměj...
Datum: 31. října 2010 1:06
Jméno: žabák
IP: uživatel9594
 čau ted sem byl projet fichtla a dusi se ale když mu nohama pomůžu tak jede solidně např. když to roztlačim tak jedu přibrzdim si a už chcípá a musim mu zas pomoct nohama aby nezdechnul nebo držim plnej a jede pomalu a když mu nohama pomužu tak najednou vystřelí a jede jak prase čím to může být??? mam tam jehlu na 2.zářezu předstih ok ,odtrh 5mm ,svíčka PAL N7 kladívko taky seštelovaný ,benzin tam teče dost dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 10:06
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 sem se přepsal ten odtrh byl 0,5mm a předstih podle voka ale ten předsth musí být na milimetr přesně ? a co když mam predstih o trochu víc nebo mín?
a ja nemám žadný měrky na předstih tak jak to mám změřit? dík
Datum: 31. října 2010 10:06
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi to máš pekelně rozštelovaný od zapalování až po karbec, protože odtrh 5mm se mě zdá docela nestandartní. ten má bejt 0,4mm a předstih 1,6mm
zkus to ještě poladit
Datum: 31. října 2010 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo asi nemáš pojem o tom co to je odtrh a předstih
Datum: 31. října 2010 8:55
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jak má být spravně nastavený karburator na babetě dal sem novej výbrus píst všechno nový udělal sem zkušební chod na vrtačce požadně sem to promazal a nejde nastartovat ani na roztlačení vžycky to jen jako škitne a z vejfuku jde uplně bílej kouř to mám asi hodně oleje v benzínu že ??? ale chtěl bych se hlavně zeptat na to nastavení toho karburátoru díky za odpověd draci !
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ten předstih nastavíš jednoduše. Vyšroubuj svíčku a setrvačníkem otáčej dokud píst nedosáhne horní úvrati. Tedˇzměříš
posuvkou vzdálenost od hlavy k pístu. Tedˇotáčej setrvačníkem proti směru otáčení motoru až píst sestoupí o 1,2 mm.
Tedˇby měla být ryska na rotoru i statoru v jedné rovině. Když tomu tak není, povol stator a pootoč jím abys rysky dostal do
jedné roviny a stator dotáhni. Lépe se to dělá úchylkoměrem .Na něm je hned všechno vidět.
Datum: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 To sem vše dělal a nic když se to roztlačuje tak to běží ale když už neroztlačuju tak to chcípnea nic tak nevim ta babeta je asi prokletá !!!  dělal sem uplně všechno nevim ješte mě napadl ten předstih ale lidi říkaj že to u babety je jedno jakej tam nastavim ale nevim !!!
Datum: 01. listopadu 2010 19:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V nastavení nehledej vědu . Je důležité ten karburátor důkladně vyčistit. Odšroubovat vaničku plovákové komory ,trysky
a šroub regulace vzduchu. Potom pročistit kanálky , které tyto prostory spojují. Plovák by měl být ve stejné výšce jako je
emulzní trubice. Když přiložíš pravítko na vršek emulzní trubice, tak musí být v rovině s pravítkem a nesmí být vyhnuté.
Jinak, seřízení karburátoru se provádí šroubem volnoběhu a šroubem bohatosti směsi. Šroub bohatosti okolo 1 a 1/2 otáčky
a volnoběh podle potřeby.
Datum: 31. října 2010 8:40
Jméno: dejv08
IP: uživatel455
 Zdravím, chci se zeptat jestli by tento tachometr http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3164.html pasoval do paraboly z čz 125/476, 175/477 a jestli by správně fungoval, kdyby jste mi poslaly jeho rozměry (průměr spodku a víčka a závitu na náhon) byl bych moc rád. Nebo kdyby jste někdo měli doma zachovalý , funkční origo tachometr na čz 125/476 tak ho koupím, omlouvám se za inzerci, ale spěchá to. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 22:29
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 nevim jak tam pasuje ten z 350, ale ja jsem ho tam měl a ukazuje o 10km/h meně něž jedete
Datum: 30. října 2010 22:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 30. října 2010 21:25
 Ne, klasické 476 a 477 měly malý tachometr, něco jako na pionýrovi...
Datum: 30. října 2010 19:11
Jméno: Peter
IP: uživatel9681
 Zdravím, chcu se zeptat na postup výměny čepu pro zadní vidlici na mustangu hhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3127.html od toho roku 1972? Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 18:49
Jméno: Peter
IP: uživatel9681
 HTTP://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3127.html
Datum: 30. října 2010 18:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Zdravím chtěl bych se zeptat jaký průměr má kanálek, který je vyvrtaný do trubičky s jehlou mám na mysli když se dívám směrem od vzduchového filtru tak ten prostřední. A jakou má plnit přesně fumkci?? (karburátor Jawa 21) děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 19:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 nj já už to zkoušel taky sem to zjistil že se s tim neda moc ladit =D
Datum: 30. října 2010 19:51
 nevím protože tam neradno zasahovat protože to celé rozladíš a už nikdy se s tím nedomluvíš
Datum: 30. října 2010 19:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 No přesně já si nemohl vzpomenout a nevíš jaký má průměr?
Datum: 30. října 2010 19:19
 mohl by to být přívod vzduchu k tzv emulzní trubici.
Datum: 30. října 2010 17:12
Jméno: ada
IP: uživatel8140
 Ahoj, mám dotaz ohledne babetty 210. Stává se mi že tam skočí "neutrál" a nemužu se rozjet ( nesepne spojka) někdy staci chcipnout motor a opet ho nastartovat a jde to, už si nevím rady zkusil jsem vse nevite nekdo cim by to mohlo být? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 13:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Jo, stává se to  to je ozubeným kolem v převodovce, a ten olej si myslím že teď nepomůže, můj kámoš měl ten samý problém že tam měl jakoby neutral, budeš muset rozpulit motor, a dá nový ozub. kolo., je to hračka, jestli si někdy půlil motor
Datum: 30. října 2010 13:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jako první vyměň olej v převodovce ( M6A ). Když to nepomůže ,může být vymačkaná plocha pro válečky volnoběžky. Potom
bys musel vyměnit ozubené kolo volnoběžky.
Datum: 30. října 2010 11:35
 Na babetě a neutrál  trochu kravina ne když je to automat
Datum: 30. října 2010 11:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 30. října 2010 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No takto ilustrovany knizky tam nejsou, vsechno tech. vykresy...
Datum: 30. října 2010 21:09
Datum: 30. října 2010 13:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No me spis slo o to, to nekde stahnout ne za to platit
Datum: 30. října 2010 12:24
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 30. října 2010 11:55
 Zdravim vás  .ČZ 175/477 koupil jsem ji a zkousel jsem ju ozivit je tam novy kladivko+kontakt a nova baterie.Kdyz ji zkousim startovat na páce a nechytne a podivam se na svičku tak je suchá a karbec mám uplně čistej.A pak nakonec když už jsem to vzdával tak jsem vypl kohoutek a ještě jsem zkoušel prošlapovat s vyplím kohoutkem a nakonec to chytlo ale fakt jen když se to přechlastalo a pak se ten kohoutek vypl tak to chytlo.Nevíte jak to vyřešit?Díky za jakoukoliv odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 10:20
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 na 487 je stejnej kohoutek ne? karbec pri nejhorším podobnej  tak vyndej kohoutek na benzin.. zkontroluj tu cernou gumičku.. jesi neni vyžvejkáná... popř. si kup novou, je to lepší  a jesi mas dobre nastavenej karbec  ale pokud oddelas svicku.. .a nalijes do valce párr ml benzinu.. das svicku.. nakopnec.. pokud chytne.. je problem bud v tom karbeci.. nebo v kohoutku.. z ti tam nevali benzin... nebo jeste kouknu jesi ti to nekde pod karburatorem netahne falesnej vzduch... pak se muze se stat ze valec nema dobrej podtlak.. aby natahl smes
Datum: 30. října 2010 10:20
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Není to 487? To bych věděl, ale nevím zda je to stejné...
Datum: 30. října 2010 9:25
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar jeden chlapík mi říkal že čezeta 250 jede otrochu lépe jak jawa 250 jaké máte zkušenosti vi. Mam jawu 250 vše origo kromě motoru ten tam mám z čz 250 a chci se zeptat jestli se mě vyplatí tam dát origo motor jawu nebo tam raději nechat tu čz jestli teda jede líp jinak to mám jen na ježdění na pole takže nemám na tom nemám technickou takže tu čz tam klidně nechám jestli teda jede líp jak říkal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 14:00
 zajíc: protože po válce jawa těch 175 zase tolik nevyrobila
Datum: 30. října 2010 14:00
 no ja mam cz 175/450 na krosovim ramu,mam ho vybehanej jako sv*ne,je tam schudek,kterej je videt i cejtit kdyz po nem prejedu prstem.Ale i tak jede paradne (nemuzu posoudit,jawackej motor sem nemel a ani ve stavu po GO) ale mam velkou rozetu a i pres to,jak mam vybehanej valec,to ma slusnou silu.Na 2 se to prizvedne..verim tomu,ze kdyby sem dal vybrus,na tu 2ku se to zvedne..  ale taky sem slysel tady na FP,ze i ty 175 sou lepsi cz nez jawy..
Datum: 30. října 2010 13:45
 Jinak tyhle čízy dokážou hezky táhnout od těch středních otáček a má ČZ 175 táhne hezky od těch středních. Záleží jak má kdo vylágrovanej motor taky, můj je po generálce tak 2500km.
Datum: 30. října 2010 11:03
 ČZ 250 455 má vyšší objem než JAWA 250 353 ! JAwa 250 353 má výkon 8,8kW a ČZ 250 455 má 9,63kW. Co jsem slyšel od hodně uživatelů ČZ tak ta ČZ je živější a lépe to zrychluje - lepší akcelerace než kývačka. Navíc myslím,že ČZ je lehčí jak kyvka. PAnelka 592 má výkon 9,5kW.
Datum: 30. října 2010 11:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 urcite jawa 250 je lepsi aj ve visokych otackach 353 alebo 559 su nezmare.
Datum: 30. října 2010 8:06
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 to je subjektivni posouzeni - mototr čz250 jede lip ve vyskojech otackach a jde to lip tocit- jawa jde pekne od spoda- jinak čz ma mensi výkon -ale ta motorka byla cela lehcí - tak nvm co jede lip - spis jak ti co vyhovuje
Datum: 29. října 2010 23:07
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau u fichtla me zespod motoru občas kape převodový olej po kapkách třeba 3kapky deně ale motor nechci rozdělavat a měnit těsnění , šrouby tam sou dotahlí dost dá se to něják obejít nebo budu muset častěji dolívat převodový olej? nebo rozdělat komplet motor a vyměnit těsnění dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 15:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to je uplně normální u tychto starých motorů. Uvědom si že to nikdy krásně těsnit nebude. Tři kapky je nic. Kdybys pod tim měl kaluž tak potm bys to musel přetěsnit ale když ukápnou tři kapky tak to nech
Datum: 01. listopadu 2010 15:04
Jméno: davsonz
IP: uživatel10608
 na to žádná finta není, jedině přetěsnit celej motor, nic na tom není
Datum: 29. října 2010 22:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já bych se radši spokojil s tim, že se mi to časem ,,orosí,,
Datum: 29. října 2010 22:35
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 3 kapky deně to je pohoda nech to tak to nic není.
Datum: 29. října 2010 22:22
Posl.aktualizace: 30. října 2010 21:02
 je to nádrž která se dávala na mopedy s obchodním názvem herkules taková babeta prostě... snad ti to pomůže.
Datum: 30. října 2010 21:02
Datum: 30. října 2010 11:53
 lori.-na simsona je moc mala takze ani prevareny to asi nebude  a ma 2 kohoutky (ja mam na jednom zaslepku) mb-diky zkusim to vyhledat
Datum: 30. října 2010 11:46
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Myslim že je to z mopedu Puch..
Datum: 30. října 2010 10:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ja teda nevim, me to pripomina otocenou a prevarenou nadrz ze simsona coz by vzhledem k praci byla picovina takze to asi ona nebude
Datum: 30. října 2010 8:36
 čau draci mám jawa 21 ale mám problém nechce mi jet ale když dám novou svíčku tak chitne ujedu tak 2 km zastavím na půl hodky a už nechytne kouknu na svíčku a ta nehází jiskru tak tam dam další dobrou svíčku hází jiskru tak 5 krák protlápnu motor a zase svíčka nehází jiskru nevíte čim toje ? už fakt neim mislel jsem jestli to není civkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:53
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 pokud se to uliva a cerna sniz jehlu na prvni dirku na jehle a nebo prostredni to musis vedet ty jak to dava smes atd a kup svicku do skoda 120 od znacky NGK a nebo nedela ti to pecku na svicce ? pokud ano sklepni odtrh na svicce dolu co to jde a pak by mel byt pokoj.
Datum: 06. listopadu 2010 21:53
Jméno: pionýr
IP: uživatel113
 zkus vyměnit indukčku.Než vyměníš svíčku tak může schladnout a chvíli zase jít
Datum: 30. října 2010 17:50
 a jaky tam dáváš svíčky? a neuchlastáváse ti to?
Datum: 30. října 2010 12:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když píšeš ,dám novou svíčku ,je nová nepoužitá ? Když ji vyšroubuješ v jakém je vizuálním stavu ( mokrá ,začerněná ) ?
Datum: 30. října 2010 11:47
|



|