slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  977  978  979  980  981  982  983  984  985  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, mám vyhlídlou jednu Jawu 175 konkrétně 356... Je to dobrý stroj? Je často poruchový nebo něco? Díky moc... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
stranda: Díky, to sem chtěl slyšet...
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
kamardovi v srotovem stave 175/450 120 az 125 km/h mjerane autem.
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
oni ty 356 docela jedou,kdo z vás na tom jel,tak zhruba ví jak......na mě osobně to dělá dojem jako trochu slabší 250 kejvačka...příiejmně se na tom jezdí a neni to tak těžkopádný jako velká 250....se 125 kejvačkou je to nesrovnatelný! Není problém tachometrových 115km/h ale je otázkou,jakej máš sekundární převod a jakej převod máš na nahonu tacho....kilo by to mohlo dát,ale v dobrym stavu a s větší sek.rozetkou...mě 250 pérák taky jezdí máximálkou 112km/h a má jet max 105...je to o převodu....samozřejmně cestovní rychlost je 70-80km/h aby to tak nekrkalo....asi jako ta 356
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175 je na kochacku ne na trhani rychlostnich rekordu. a se spolehlivosti je to primo umerny tomu jak se o ni staras
 
 
Datum: 31. října 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sorry za překlep :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukám že nechápeš rozdíl mezi průměrem a maximálkou
 
 
Datum: 31. října 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to dobře zajetý,ale těch 90 to dá ale už to víc nemůže ;-)
 
 
Datum: 31. října 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n3rv že mi někdy ukážeš jak děláš na 356 průměr 90,viď? takhle jsem se dlouho nezasmál:-)))))))))))))))))))))
 
 
Datum: 31. října 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co by jste taky po tak starým veteránu chtěli ? Já 356 taky vlastním a průměrná rychlost je tak 90km/h :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo: 110 lítá opravdu jenom tachometr :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Draci, ted sme to dovezli...takže je to 800km po výbruse a asi měsíc po seštelování karburátoru a zapalování. Tachometr ''lítá'' okolo 110 po rovině a ve dvou to dá něco přes devadesát... Kopce u nás nemáme... :-) to testnu zítra !
 
 
Datum: 31. října 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_cezetak: Záleží na tom jestli je ten tachometr starej 50let a ručička mu lítá jak prase a nebo je to repasovanej. Má ČZ 175 487 dá 110 v pohodě,po menším kopci,po rovince 100ku dá,to stačí....nejlepší rychlost je max 80,případně 90.
 
 
Datum: 31. října 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No to teda nevím jestli jawa-čz 175 356 dá 100ku, možná tak z kopce a ani to možná ne, moje ČZ 175 450.05 dá 100ku z mírného kopečka, JAWa-ČZ 175 356 má výko jen 8koní a ta má ČZ má 10koní - modernizovaný jednovýfukový motor. Táta mi říkal,že když ta motorka ČZ 175 deluxe byla ještě mladší tak dala i 120 po dálnici, ale ta JAWa-ČZ 356 pochybuju že dá 100ku,navíc tomu motoru se to už nelíbí,ten podvozek na to není stavěnej - jednoduchej rám,kterej je opravdu max do 100ky. Jen ti odejde dřív motor když jí budeš pořád honit na plnej knedlík,nejlepší je si tu cestu vychutnávat stroji,jet tak kolem 70-80, hlavně ti to bude málo žrát - tak 3,5 litru/100km a nezabiješ se...:-)
 
 
Datum: 31. října 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo: 110 na tacho je +-90 reálných :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Ale kilo by dát mohla ne? Když čz 175/487 v katastrofálním stavu, rozštelovaná a bez výbrusu dá 110!
 
 
Datum: 31. října 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jestli si chceš kupit straru motorku, jako je třeba ta ČZ 125/356 tak sa neptaj kolik to da. Jestli chces jezdit přes 100km/h tak si kup neco noveho. Takova motorka neni na takove jezdeni. Když si ju sešteluješ, tak určitě potáhne do kopců :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
A kolik to dá? Táhne to do kopců? Samosebou po seštelovaní...
 
 
Datum: 31. října 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel7494    
Zdar stryc ju ma cca.12 let a je spokojeny
 
 
Datum: 31. října 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: standik      IP: uživatel10615    
Ahoj draci,chci se zeptat,už si nevím rady.Mám Babetu 210 a problém mám takovej,že mi včera z ničeho nic přestala jet.Zjistil jsem,že nehází jiskru,proměřil jsem zapalovací pól a napětí to dává.Kupoval jsem si asi před měsícem komplet nové zapalování,zapalovací i světelný pól,snímač magneta,fajfku s kabelem,i ten tyristor,co se taď dělá s indukční cívkou dohromady.Jenže jsem zjistil,že když do fajfky strčím třeba šroubovák,ukostřím se a prošlápnu šlapky,tak mi to dá ránu,až si sednu na zadek.Ale jakmile tam dám svíčku-novou,tak nic,ani jiskřička.Zkoušel jsem několik svíček a nic,prostě mrtvo.Neleze mi to do hlavy,protože ve fajfce napětí je,ale,jakmile se tam dá svíčka,tak prostě konec.Neleze mi to do hlavy,a tak vás prosím,poraďte mi,co stím,protože už mě nic nenapadá.Díky moc,draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
kdyz skousis jiskru tak si dej svicku do kabelu na svicku + svicku priloz k valci.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předpokládám, že jsi zkoušel několik svící, aspoň 3. Pak to taky často dělá chcípák na řídítkách, zkus ho sundat ze řídítek ať nekostří a zkus to.
 
 
Datum: 31. října 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: standik      IP: uživatel10615    
Jo,jo,určitě,kostřím buď o válec nebo o šroub...
 
 
Datum: 31. října 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Když tu svíčku dáš do fajky dáš ji potom na kostru?
 
 
Datum: 31. října 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: hursvet      E-mail:      IP: uživatel6667    
cest draci nevite jetli by pasoval motor s 250 jawy do 125 jawy dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nepasoval
 
 
Datum: 31. října 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
proc si mnenis meno dys tu pises
 
 
Datum: 31. října 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: houbis      E-mail:      IP: uživatel9855    
cau nevite nekdo o nejakejch strankach kde maj naky laďaky na prodej,? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
podobné dotazy mi neustále přesvědčují,že bych měl začít na zakázku upravovat Hikone pro seriové motory....to bude jednou byznys jako prase.....tjůnink vejfuk,tjůnink filtr,tjůnink větší trysku,tjůnink podsvícení a jsi tjůnink maxi king na fichtlu.....ale baby na tebe nepoletí:-D
 
 
Datum: 31. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
a kdyz ne hikone tak bud tu v shopu si najdi a nebo TKmoto
 
 
Datum: 31. října 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
a na co na fichtli,simsony,mopedy? jestli jo tak si najdi nakej obchod s vyfuky hikone
 
 
Datum: 31. října 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: pesdon      E-mail:      IP: uživatel5084    
Zdravim, mám problém na babettě 207 při startování se netočí motor a ani zapalování, točí se jen polovina spojky a nevím čím to muže být. prosím o odbornou radu předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: lIl      IP: uživatel10027    
Prokluhuje spojka...
 
 
Datum: 31. října 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Pokud nevnikl olej do spojkového bubnu,je potřeba vyměnit startovací čelisti (2ks).Tyto čelisti roztáčejí spojkový buben a zároveň i těleso segmentu rozběhových čelistí. Když jsou startovací čelisti opotřebované ,nedosáhnou na obvod bubnu. Problém nastane i při zaolejovaném bubnu.
 
 
Datum: 31. října 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sjeté čelisti nebo mastný buben spojky. Rozdělej to,podivej se v jakém stavu je obložení na čelistech,jestlibude dobré tak buben pořádně odmasti čistým benzinem a čelisti taky.
 
 
Datum: 31. října 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
čus draci ..mam fichtla po vybrusu a kamos mi poradil kdis mam novy vybrus mam davat vic oleje do benzinu ale ja to trochu prehnal a tet mi to nechce jet nevim co stim budu vdecnej za kazdou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
tak sem to zredol chvily to trvalo nez to vubec chitlo ale zas to jede jak ma je to v poho
 
 
Datum: 31. října 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusíš,já měl na mysli situaci že máš plnou nádrž :-D to už bys tam víc nedolíl :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik si ho tam nalil?benzin z nadrze nemusis vubec vypoustet..jen tam dolij trochu benzinu..a nechce to jet-jede to spatne nebo to ani nechytne?
 
 
Datum: 31. října 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké množstí oleje do jakého množství banzinu jsi dal? Obávám se že olejem to nebude,maximálně by to dýmilo jak kráva ale jelo by to. Jestli je to tím tak vypusti benzin z nádrže,zřed ho s čístým benzinem a je to
 
 
Datum: 31. října 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel9268    
Zdravím, jak mám docílit toho, aby mi fechtl startoval na nakopávačku? Když jsem ho koupil startoval jak za tepla, tak za studena. Pak startoval pouze za studena. Jednou jsem měnil kladívka a od ty doby nestartuje ani za tepla, ani za studena. Předstih je v pořádku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud si vymenil kladivka,musis je sestelovat..a to startovani muze byt tepelnou hodnotou svicky a vlivem pocasi..kdyz mas napriklad teplou svicku tak to jinak startuje v zime a v lete kdyz je teplo.
 
 
Datum: 31. října 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: guse ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, buď máš problém ze svíčkou, i když je nová, ne vždy má správnou tepelnou hodnotu, fechtl je ne to háklivý, nebo skus seštelovat odtrh na kladívkách.
 
 
Datum: 31. října 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: ww      IP: uživatel10446    
zdar mám dotaz, mám jawu 21 studenej chyta na poprvé, ale teplej prostě třeba až na po sedmý ho nakopnu co s tím? svíčku mam brisk n15c a za tepla prostě špatně chytá..nevíte co s tím mám udělat aby to chytalo dobře i za tepla? díky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: Šefča      IP: uživatel9313    
No nechci se s nikim hádat to ne ale zkusil bych studenou svíčku, nic proti!!!!! :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
a teče ti tam dost benalu a mas serizenej predstih a odtrh? ale u tedlech fichtlu je to normalni ze blbe chytaj za tepla nebo jeste skus jinaci svici jinak nevim
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: ww      IP: uživatel10446    
měl jsem i svíčky jak jsi psal a furt se to chova stejne..co s tim?
 
 
Datum: 31. října 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: barny 1      IP: uživatel10471    
a me zase nechyta na studeno co stim??
 
 
Datum: 31. října 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
dej jinou svicku nejlip brisk N 17,N 19
 
 
Datum: 31. října 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec potřebuju nejaké rady čím to může být že když se mě trochu zahřeje výkon tak potom už tak pěkně netahá jako za chladna. jedničku vytočím uplně na max a pak dám dvojku a je uplně líná. Za chladna ta dvojka jede pěkně ale jak se to zahřeje tak už to nechce tahat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
standa: předstih mám dobrý,karbec čistý,olej castrol zelený,směs mám dobrou jehlu mám na druhém zářezu shora
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
a taky čistej vejfuk je fajn.
 
 
Datum: 31. října 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
pokud se ti zahřeje výkon a nejede to,tak mas bud chudou smes a rafe se to,pokud se to nerafe tak mas jen bohatou směs a jen blbě seřízenej karburátor......pokud mas jen seriovku,dej cistej vzduchovej filtr a serid zapalovani a karburator a ono to přestane zahřejvat výkon a pojede to i teplý....věř mi....pokud na to nemáš,dej to seřídit třeba tátovi,strejdovi,dědovi...prostě někomu kdo umí používat měrky,číst na šupléře,najít horní uvrat a vycistit a slozit karburátor
 
 
Datum: 31. října 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
u fichtla je to normalni ma maly zebra a este je schovanej valec za blatnikem, nejlepsi by to bylo chladit vodou ciz by byl problem. U fichtla to chce mit dobrej prectih, olej kterej maze ve vysokejch teplotach me se osvetcila polosyntetyka a cisty zebrovani. Hlavne u studenyho motoru nedavej plnej dost tim kurvis motor a je to dlouho liny alspon u miho.
 
 
Datum: 31. října 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslel sem válec no když se mě prostě ta motorka zahřeje tak už tak pěkně netahá jako za chladna
 
 
Datum: 31. října 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst má větší roztažnost než výkon,když se píst zahřeje tak se roztáhne a má menší vůli ve výkonu,tím pádem větší tření. píšu abys to pochopil,jinak slovo výkon nahrad slovem válec :-D :-D :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš přehřátý výkon
 
 
Datum: 31. října 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná by stačilo dát větší výkon...
 
 
Datum: 31. října 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože ty takový koumes co mrská odtrhy a předstihy od oka a neví si rady?
 
 
Datum: 31. října 2010 10:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možna bys měl ten výkon dat na výbrus :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne na výkonu celkově, přečti jsi co jsi napsal:-)
 
 
Datum: 31. října 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslíš jako na válci a na hlavě?
 
 
Datum: 31. října 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš na výkonu špinavý žebra??
 
 
Datum: 31. října 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: Nikolas      E-mail:      IP: uživatel6667    
Chtel bych se zeptat jestli se vleze do rámu z čz 125 motor z jawy 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajic: Kdyby myslel motor ČZ 250 do rámu ČZ 125, pokud by to byla řada 45X tak by to šlo,ale pokud myslí JAWÁCKEJ motor 250 tak ten je velkej a ČZ má menší úchyty na motor a ten motor JAWA 250 má i ty držáky větší.
 
 
Datum: 31. října 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejný určitě nejsou...125 i 175 jsou menší...
 
 
Datum: 31. října 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakto? :-) ja si vzdycky myslel ze jsou stejny..
 
 
Datum: 31. října 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 31. října 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: houbáč      E-mail:      IP: uživatel9855    
cau nevite nekdo proc mi nejede awa 90?? jiskru hazi a a vsecko je ok ubec nevim cim toje diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Je seřízený karburátor ? Jehla 2.z ,regulace vzduchu 1 ot. Zapalování : odtrh 0,35 - 0,45 , předstih 1,7 - 2,2 . Správná tepelná hodnota svíčky. Dobře těsnící sání .
 
 
Datum: 31. října 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: houbis      E-mail:      IP: uživatel9855    
tece :-D vsecko valí ale nechytato proste
 
 
Datum: 31. října 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: turbo      IP: uživatel10446    
*benzín
 
 
Datum: 31. října 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: turbo      IP: uživatel10446    
máš tam nebzín?nebo se mrkni jestli ti tece benzín do karburátoru :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar byl včera nekdo na fichtl cupu v ostašově?Celkam dobrej zavod 9 z 26 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6617    
chtěl jsem jet ale nevyšlo to jsou odsud nějaký videjka a foto ?? sežente :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
cus draci vcera sem jezdil na fichtlovy bez svetel pac to nesviti a reknu vam je to pekne vo drzku jet po tme a nesvitit.co vy taky ste jely nekdy bez svetel v noci ?ale ja jel po louce bez svetel takze nahovno. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Jinak to co psal BooCheer taky znám, já mám v zádu 12/21W žárovku jelikož slabší praskaj při přepínání dálkový/tlumený a tahle jen mžourá...Tak když mi v předu svítilo jen jedno vlákno a já za sebou v noci viděl auto, tak sem nachvíli přepl na to vlákno co nesvítí, aby mi víc svítila ta zadní a všiml si mne.Musím to přezapojit podle schéma co tu někde mám, abych tam mohl dát žárovku co tam má být bez toho aby při přepínání praskala, sem na to sice línej, ale už je brzo tma a mam se rád:-D
 
 
Datum: 31. října 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Ha, tak to se mi včera taky vysrala žárovka. My se sházíme s klukama na benzínce, a já jel takle v jednu v noci domu. Jel sem delší cestou, jelikož na tý kratší v tu dobu často chytaj a já nemám moc OK technickej stav. Jedu 7 km na silnicích mezi polema v největší tmě a jen co odbočím k nám do ulice, tak mi praskne žárovka:-D Takže štěstí, fakt by se mi nechtěla měnit v tý tmě žárovka.Zrovna nějáká tak vadná, že přestali svítit obě vlákna najednou, nevím jak je to možný, vlákna v pohodě ale žárovka lehce očouzená a svítila jen chvilkama. To sem jí tam měl asi tejden, já podezíral že mám někde špatný kontakty, prolezl sem každej spoj a po hodině sem zjistil, že je to žárovkou, která vipadala že je v pohodě to má za sebou:-D ....Ale děda říkal něco, že ty 25W u toho málo vydržej a tak dával 35W, nesvítí tolik ale hned tak nepraskne, tak uvidím jak dlouho vydrží tahle 25W.
 
 
Datum: 31. října 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak takovej problem uz nemam me to sviti jak na baterku, vyzkousel jsem asi 5 magnet nez jsem nasel to nejvic nabyty ostatni moc civky nenabudili
 
 
Datum: 31. října 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
To mně svítí zadní v pohodě, ale přední mám novou 25 i 15 W a ani jedna nesvítí jak má... Pouze to žhaví a v noci je mě jen vidět, ale já nevidím na cestu... ;-)
 
 
Datum: 31. října 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
největší prdel byla když se mi cosi sesralo na 05ce... Když jsempřepl na potkávací tak svítilo přední a zadní ne a dkyž na dálkové tak svítilo zadní a přední ne :-D :-D jel jsem v jednu hodinu ráno dom,tma jako v pytli,pouliční lampy nefungovaly protože byla bouřka :-D čuměl jsem jak vůl do zrcátka,když za mnou jelo auto zapl jsem zadní,když přejelo,zapl jsem přední :-D a bylo to vadnou přední žárovkou
 
 
Datum: 31. října 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jsi měl přepnou na dálkový nebo na tlumený ne ?:-D jinak jednou se mi udělal někde zkrat a taky jsem jel bez světel
 
 
Datum: 31. října 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: Fredy      IP: uživatel6617    
já jsem jel jednou do školy na fechtlovi a praskla mi žárovka xD taky haluz jinou jsem sebou neměl :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
zdravim mnel bych jeden dotaz jak snížit hluk vífuku na mustangovi estli stačí když tam dam drátěnky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel8251    
dej tam dratenky a nebo sem videl fichtla z vyfukem od simsona to pak neuslisis skoro ale ten vyfuk je oneco delsi ale nevypada to spatne. a je to tak moucha.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych zas řekl že na předwstihu to nezáleží,jestli to práskne 1mm nebo 3mm je to prásk jako prásk a ten zvuk do toho výfuku stejně jde :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim že to taky hodně závisí na předstihu.podle toho jak to pálí
 
 
Datum: 31. října 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s drátěnkaam to bude tiché ale sníží to výkon už mám s tím zkušenosti... Zajímalo by mě jak je možný že kámošův mustang co má najeté 25 000Km skoro vůbec nejde slyšet,jenom to sviští a moja 21čka s tým samým výfukem řva jak potvora a to mám motor po generálce a ten výfuk od výroby nepoužitý a utěsněný jak má být
 
 
Datum: 31. října 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
taky se Vám musím pochlubit :-) na mustangovi mám skoro vždycky lochnu mezi kolenem a výfukem.. trošku to prdí ale zvuk není htrozný, ba naopak je takový "sportovní".. ale protože mě taam chcával olej tak sem se rozhodl že to utěsním... sundal sem celej lauf, vyčistil, vypálil, i koleno, nasadil z5, pořádně zatěsnil.. a nestačil sem se divit..to bylo tak tichý, že sem i ve vysokých otáčkách slyšel kámošovu babetu, která je hoodně tichá.. kamarádi se divili a řehtali se mě jak to je tichý.. opravdu a to nelžu ten mustang byl tak tichej že sem valil bulvy xDprostě sem nechápal jak já tak i moji kámoši..:-D
 
 
Datum: 31. října 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
žádný drátěnky tam nestrkej!hele hluk ti nezpůsobuje jen výfuk , ale i stav motoru ...takže jestli máš vyběhanej motor tak se nediv že z něho lezou zvuky jak z traktoru...jikam když ten origo výfuk utěsníš u kolene a pořádně vyčistíš a budeš tam mít všechny tlumiče tak to není tak hrozný
 
 
Datum: 31. října 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě překvapilo jak originální výfuk mustang řinčí. jestli to není vykuchaný tak s tím nic neuděláš. teda uděláš, ale pojede to bídně
 
 
Datum: 31. října 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
čau jaka je nejlepěí svíčka na fichtla? ted tam mám PAl N7 ale nejsem s ni spokojen moc dobře nechytá chtěl bych spíše teplou svíčku protože je lepší jaký používáte vy? a jak ste s nima spokojený dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
orig do fichtla je PAL 14-8R ne? Píšou to v manuálu...
 
 
Datum: 31. října 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Pal N7 je teplá svíčka , originál do pionýra je Pal N8 , ale tu už dneska těžko seženeš.Dneska se dávají budto (teplejší)Brisk N17 nebo NGK B6HS a (studenější) Brisk N15,N14 nebo NGK B7HS,B8HS , já bych tam dal bejt tebou nějakou studenější
 
 
Datum: 31. října 2010 8:54
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chtel jsem se zeptat co vsechno se musi udelat a upravit kdyz chci dat na fichtla zapalovani z motorovky a jestli tam vubec jde dat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 0:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ses rozhodl dat tam zapalko z motorovky tak snad musíš vědět pročho tam dáváš a co je potřeba udělat :-D zvětšit otvor na větráku (rotoru) aby pasoval na klikovku a vykoumat uchycení snímače na karter... pak už jenom přemýšlet jak uchytit snímač aby to dávalo jiskru ve správný okamžik
 
 
Datum: 31. října 2010 0:37
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cawes ... chci se vas draci zeptat jestli je tadle klika http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2737.html co tu sesa prodava kvalitní ???? mam lehce upravenej motor: mam stejskyho cestovní upravu a na kliku chci dat 9 z primarni kolecko ... tak se chci zeptat jestli to tak klika vydrží ???? diky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemyslel jsem že se musí vyloženě vysypat...myslím tím že když odejde jako že se vyšlahá,je na něm vůle a začne klepat tak se lehce vymění... když se vysype je to v háji...
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
ardno.69 : Bohužel nemužu posoudit tuhle verzi s klasickou ojnicí,ale osobně mám jen jednu zkušenost s novou replikovou klikou s jehličkama a bylo to něco děsnýho....bylo to v době,kdy nová klika dokonce s jehličkovou ojnicí byla novinkou a sesa jeste nemel vyzkousene,ktery dodavatel ma dobry kliky...jedna zkušenost nemuže dát za všechny,ale mě to navždy odradilo...když potřebuju novou kliku,tak šmejdim po burzách,kde ulovim aspoň dvě vyřachtaný kliky s dobrejma hřídelema po stovce za kus,koupim novou jehlovou ojnici CKR a pošlu to kamarádovi repásnout.\r\nKlikař: Hele oni ty jehlový klece vydržej,ale horší je to s pístníma čepama....mě se osvědčil pístní čep co je dodávanej s 8.vybrusem-je takovej robustní(bohužel i těžší)-klasické pístní čepy jsou měkké a na jeden sem najel tak 200km a byl omačkanej....vždy sem mazal 1:25-1:30(nejednalo se o seriovej motor,ale pila to taky nebyla)...Ja osobně na tvym miste bych šel na upravenej válec jedině s CKR jehlovou ojnicí a motorem po GO....+pokud použiješ primár 9z tak je tu dost velká šance,že to bude v zátahu prokluzovat,takže určitě použij ferodový lamely,přidej přítlak na koši a hlavně ho pořádně zpevni,ať se neroztrhá....já už jeden roztrhnul a bylo to na blbym motoru co točil necelejch 9 tisíc ....koš jak novej,bez vůle,pevnej a šel do kytek po půl roce....
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BooCheer: nevím jak tahle Sesova klika,ale já sem koupil kliku od Jelínka a ta je měkká jak hovno !! ;-)xD
 
 
Datum: 31. října 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milý bušku když se ti rozsype klec, tak je v háji i díra pro ní, takže ne nový pouzdro ale celá ojnice. takže rozpůlit motor a udělat kliku
 
 
Datum: 31. října 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem zase zastáncem ložiska místo bronzu... když odejde ložisko tak to lehce vyměním,koupím nové,vsunu ho tam a jedu... kdežto bronz se musí vystružovat,víc mazat... je to jen můj názor takže enchci vyvolat hádku :-D slysel jsem ze ty nové kliky jsou měkké
 
 
Datum: 31. října 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám sérii motor,tak tam by to nic udělat nemělo :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem v ruce kliku kde byly jehličky v okách obtisknutý nahoře i dole. po nandání ojnice s bronzem to snad drželo. ale byl to FAKT OSTREJ motor. já osobně mám na všech motorech bronz.
 
 
Datum: 31. října 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
ale ja jsem mel uz stejkyho upravu zajetou na jinym motoru tak jsem to nedaval na repas kliku ... a jak to vidis ty :?: bude lepsi dat ornici na jehlicky nebo na bronz ???
 
 
Datum: 31. října 2010 7:14
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono se říká že když se dělá výbrus tak by měla jít klikovka na repas ;-)
 
 
Datum: 31. října 2010 7:02
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo,to se mi taky stalo.Motor po GO novej výbrus,ale kliku sem nechal starou.2 měs prázdnin to vydrželo.Mazal jsem TSF 1:33 a jel sem mírnej kopeček (fakt malej) a motor se zastavil.Skusil jsem to nakopnout a naskočilo ale střílelo to do vejfucku a píst tam lítal jak svina.Prisel sem dom rozdelal a konstatoval jsem smrt ojničního ložiska :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 7:01
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
n3rv .... motor mam po GO.... vse sem vymenil krome klikovky, odbornik mi rekl ze tak klika jeste toho najezdi , takze sem ji nedal na repasovat a dal jsem ji tam, motor jsem slozil, jezdil jsem tak tyden a vcera zniceho nic tratil vykon, motor se uplne zastavil ... tak jsem ho sundal z ramu a putoval opet na ponk , rozebral jsem ho a zjistil ze je zadrene jehlove lozisko na ojnici v klice, mažu 1:30 ...... :-(
 
 
Datum: 31. října 2010 6:58
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bych si udělal repas starý kliky.Ale já osobně jsem si koupil od sesu ojnici na jehlách :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 6:17
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,omlouvam se ze to sem nepatri,ale driv ste mi tu dost pomohli.ja zrovna moc mag na pocitace nejsem,zaklady umim ale jak se pose*e windows,radsi se do toho moc necpu..moje pritelkyne instalovala service pack 3,vsechno OK,po instalovani restart pocitace..pote pc napise ze system se spusti za 27 sekund,po tyhle dobe nabehne systemove logo windows a znova se restartuje a porad dokola..nevite nekdo co s tim? :-( predem moc dekuju.. ps-je to jeden ze starsich pocitacu,ale o to nejde,jde o to,ze bych byl nerad aby prisla o data v nem ulozeny.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj zalohovany to uz mam..snazil sem se preinstalovat..zkousel sem nainstalovat 2hdd..oba dva se mi v pulce instalace kousnou...takze podle me spatny cd...zkousim sehnat jiny a uvidim.kdyby ne,bude to neco v pc.
 
 
Datum: 31. října 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Muze bejt chyba ve zdroji, v desce(nafoukly kondiky) radsi te odkazu na pctuning.tyden.cz -forum tam ti jiste poradi, vypis co to dela, cos s tim delal predtim
 
 
Datum: 31. října 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Sam musis posoudit co se s tim PC stalo, jestli je to chybou instalace nebo neceho jinyho, taky to nemusi mit s tim SP nic spolecnyho muze to bejt jakejkoliv jinej program. Pokud te to nebavi hledat nejlepsi moznost je zaloha a reinstal
 
 
Datum: 31. října 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jop pri vyndani baterky to resetne pamet a hodi vsecko do puvodniho nastaveni, toto sem pouzival kazdou minutu pri pokusu o taktovani
 
 
Datum: 31. října 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nebo me jeste napada, pokud ti PC nabehne aspon v nejakym nouzovym rezimu tak zkusit Pravej klik na tento pocitac, upresnit, dole Spousteni a zotaveni systemu-nastaveni a vypnuti automatickych restartu... Pak bych zkusil neco na otestovani tech pameti(pokud vis ze instalace SP probehla vporadku) treba MEMTEST nebo tak, pokud bude vse OK hledal bych problem v programech...
 
 
Datum: 31. října 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn,do biosu sem nehrabnul..takze kdyz vyndam baterku,komplet se to vsechno nastavi do puvodniho a teoreticky by to mohlo jit?
 
 
Datum: 31. října 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jo tak to ti nepovim, ani netusim jestli se to da, pokud ses hrabal v biosu a mas podezreni ze to je tim tak to vratit do puvodniho stavu (load to default? Nesprechtim anglicky kazdopadne to tam bude) nebo natvrdo premazat pamet vyndanim ty baterky na zakladni desce...
 
 
Datum: 31. října 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre,kouknu na to..kdyby to tim nebylo,da se to nejak nastavit v biosu,aby to zakazalo restart?uz si nepamatuju jak to bylo :-(
 
 
Datum: 31. října 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ono staci aby jedna byla malo docvakla nebo vadna a bude to robit toto, porad restarty dokola, nebo to chvili pude pak to zas restartne, dela to bordel... Pokud si tam pridaval ramky tak bych to teda radsi zkontroloval
 
 
Datum: 31. října 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene,vsechno v poradku.ramky jsem tam jeste pridaval,byla tam jedna 128 a ja pridal jeste 2x 128 (ma to 3 sloty),to myslis ze by odesly vsechny 3?ale pamatuju si,ze se v biosu dalo nastavit ,aby se pocitac nerestartoval po spusteni..jen uz nevim kde
 
 
Datum: 31. října 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nepipal PC pri zapinani?
 
 
Datum: 31. října 2010 9:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pokud vim pri instalaci SP3 se vytvori nejaka zaloha takze nemusis vyhledavat soubory a staci skopirovat jen tu. Z5 k problemu, ak ti nenabiha windows nemusi bejt nutne chyba v softwaru ale i hw, me toto delal PC se spatnou ramkou(nejcastejsi problem). Instalace probehla vporadku? zadna chyba, zadny sekunti nebo tak?
 
 
Datum: 31. října 2010 9:02
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to tyhle zaklady znam,co je to bios a td..jen jsem nikdy nezalohoval a zbyva mi jen doufat,ze se komplet hadr nesmaznul i s windowsema (uz se mi to jednou stalo)
 
 
Datum: 31. října 2010 0:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10612    
zcela logicky ten disk stčíš do funkčního počítače, připojíš přes IDE (nebo SATA, ale když píšeš starší počítač...), nastavíš v BIOSu a po spuštění se ti přihlásí jako disková jednotka, z té si vše přetáhneš jinam nebo vypálíš na DVD.. pokud nerozumíš co sem ti napsal tak to nech udělat někoho, kdo tomu rozumí, bude to tak lepší..
 
 
Datum: 31. října 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak mam ty data zalohovat? :-) omlouvam se,pro nekoho mozna blbej dotaz,ale nikdy jsem nezalohoval.. :-)
 
 
Datum: 31. října 2010 0:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10612    
Pokud chceš zachovat data a vyloučit problém v disku, tak ho přendej do jiného kompu a data si zálohuj. Pak bych zkusil kompletně přeinstalovat systém.
 
 
Datum: 31. října 2010 0:44
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusss všeckejm:-P.Nevíte kde je krpa v elektrice že když mám vytaženou svíčku a zapojim baterii tak se mi motor sám začne točit?Někde je to tam určitě špatně zapojeny ale nevím kde.:-(Díky za jakékoliv rady,při nejhoršim tu elektriku budu muset vyškubat a udělat novou podle schématu .Je to ČZ 175/477. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10614    
tak máš relé špatně zapojené, prostě živej uhlík a "+" baterky se musí spojit až když napětí mezi uhlíky překročí 6,5V, u tebe je to spojené pořád..
 
 
Datum: 31. října 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právěže relátko na tvrdo seplé na tvrdo není.:-(Ale nevim jestli se sepíná při tom když se ten motor začne točit.Ale nevím teda jak to mám vyřešit?
 
 
Datum: 31. října 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zpětný spínač v regulátoru
 
 
Datum: 31. října 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10612    
hledej chybu v relé, máš natvrdo sepnutej spínač.. a neni to nic divnýho, přesně takhle funguje dynamostartér na skútrech Čezeta, akorád tam je na to dynamo přizpůsobené..
 
 
Datum: 31. října 2010 0:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to musi bejt zajimavej stroj :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 0:43
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak!:-DPředstav si že když ta baterka byla strašně moc nabitá tak dokázala po intervalech pootočit s ojnicí o 90° i když tam byla svíčka!!!!Nechtěl jsem tomu ani věřit:-Dže tá baterka dokáže překonat ty tlaky a pootočit s tim.
 
 
Datum: 31. října 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze to funguje neco jako elektrickej starter? :-D
 
 
Datum: 31. října 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: Hannz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim,nevíte někdo kde koupím typový štítek??Takový jako je tento----http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=typov%FD+%9At%EDtek----,ale na jawu 05,předem děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud tam budou sedět všechny udaje nevidím problem proč by ti to neuznali
 
 
Datum: 31. října 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: Hannz      E-mail:      IP: uživatel5620    
Johnny15 ® : ano chci na něj vyrazit čísla s TP,originálni mi bohužel někde za jizdy upadl a já ted nemohu na STK,uznají mi tento štítek??
 
 
Datum: 30. října 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady ho maji da se použít jak na 05, 20 i 21 a 23 a proč ho vubec pořebuješ? jestli se mužu zeptat chceš na něj virazit čísla s TP?
 
 
Datum: 30. října 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Hannz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=typov%FD+%9At%EDtek
 
 
Datum: 30. října 2010 21:01
 
<  977  978  979  980  981  982  983  984  985  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 23:08:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu