Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau motorkari, nematenekdo prosim zkusenosti nekdo nebo i neodzkousene navrhy na zlepseni vykonu u jawa 175/356?? diky moc za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 9:58
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Libčo zdar chlape,proč ses nepřihlásil normálně? Proč anonymuješ? Čízu neupravuj,je jí škoda
Datum: 21. února 2013 9:58
 Zvyšování výkonu u dvouvýfukové čizy je podle mě blbost, ten traktorovej motor bys jen těžko přemlouval k nějakýmu výkonu...nech si to jako veterána a pokud toužíš po výkonu, tak si kup silnější stroj...
Datum: 20. února 2013 17:11
Datum: 20. února 2013 16:41
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Jentak pro zajímavost...nezkoušel jste někdo narvat do fichtla výkonější motor z něčeho jinýho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 22:54
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 jeden cas jsem tam daval reaktory z ruskejch ponorek !!! ale ty kurvy bolsevicky mi to zatrhly ... prej ztrapnuju CYčka....................
Datum: 19. února 2013 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel15141
 Když sem na fichtlu asi v 85-90 v lehkym houpáku předjížděl feldu tak chlap nevěděl co se děje až z toho zastavil.... Tenhle pocit je nezapomenutelnej a chápu o co ti jde
Datum: 19. února 2013 22:04
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Martin: Já fichtla občas možná nešetřim, ale mám jednoho 6 let, za tu dobu několikrát rozebranej a znova složenej, origo dílama na který se nedělaj pěkný repliky se snažim šetřit, i když by se mi vyplatilo časově a finančně koupit díl použitej a zachovalej, radši se snažím dát do kupy starej pokud to jde..třeba revma plechy, mám na chalupě jedny pěkný, ale stejně tam mám ty co už sem několikrát rovnal, jelikož by mi bylo líto je někde zmuchlat až se zas budu někde válet.. to jen tak na okraj.. Motor co mám je bez úprav, hraju si defakto jen se zapalováním, karburátorem, vejfukem a občas řeším sání, i tak jede na fichtla dobře, po rovince +- 70 podle nálady a větru je OK, mohl bych snížit hlavu, nechat si upravit válec., atd, ale potřebuju aby to vydrželo víc jak 1000 km  Je jasný, že policajtům bych jinej motor neobhájil, kdežto trochu upravenej seriovej motor už nikdo neřeší..Líbilo by se mi poskládat nějákou nenápadnou střelu a občas jet provokativní rychlostí na fichtlovi, i když vím že se k tomu v dohledný době nedostanu, jednak neni čas, druhak neni tolik zkušeností..Někde sem na inzerci viděl fichtla s motorem tuším 250 z nějáký Jawy, ale bylo to pro to moc obrovský, chce to něco menšího.. Je mi jasný že ten fichtl je na nějákou rychlost stavěnej a neni dobrý to přehánět, kámoš co dal do Škodovky motor 1.8 a zbytek nechal origo by mohl vyprávět jak je to blbej nápad..Já už si nabil hubu jednou když sem předjížděl Octávu a zrovna na poslední chvíli začla odbočovat v levo, i svíčka byla zlomená jak se o ni opřelo kolo, nestojím o to zas..Pokusím se ještě něco vygooglit jak by to vypadalo a co to obnáší, stejně si o tom něco rád přečtu, i když ani nevím jestli bych se do toho někdy pustil, díky za reakce
Datum: 19. února 2013 21:50
 do fichtla ? tak to jsem vyděl že tam někdo napasoval motor z pitbiku 70 ccm a mělo to i technickou.. nejspíš to předělal až po technické.Bylo to na Motoinzerci
Datum: 19. února 2013 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel15140
 Když převaříš rám,tak tam jde nacpat v podstatě cokoliv...teda co rám unese...proslavená je z netu 477 v rámu j21...pokud nechceš moc předělávat rám a další tak jedině nějakej ležatej motor se sekundárnim kolečkem na pravý straně...zde je známej z netu pitbike v rámu fichtla... Jen ty brzdy...a podvozek...ono normálně udržet holou seriovku v jedný stopě v zatáčce je nadlidskej výkon...o brzdách a přední vidlici je marný mluvit...
Datum: 19. února 2013 16:27
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 pepa: tak takovej stroj potom taky nnei určenej na každodenní použití, ale je to podle mě spíš taková raritka... na normální ježdění bude lepší každá normální motorka srovnatelnýho továrního výkonu, to je jasný...
Datum: 19. února 2013 16:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 nedávno sem sedlal naladěneho mustanga který měl vodou chlazený válec a objem cca 80ccm karbujŕace z velke jawyy cele to bylo navařene na puvodní kartery a převodovku výkon stroje byl že cestovka byla tachometrový doraz a na 2 stupen se zvedalo přední kolo pouze přidáním plynu ...
a popravdě je to hrozný protože to nebrzdilo brzdy v takovem zatížení šíleně vadly při takovích silach daleko víc properovallo tlumení a ja pořát rval výfukem o cosi stroj nešlo bezpečně naklopit do zatačky a projet jí ..ykdyž majitelova slova o maximalní rychlosti 100km v hodině byla pusobivá zlatá jawa 250 za vše hovoří že syn majitele zpusobyl nehodu při niš otisknu přední teleskopy každy z jedne strany do nadrže ...prostě jet kilo na fichtlu nejni dobrý napad....a at použiješ jakejkoliv motor či upravu stavajícího vznikne opravdu pekelnej stroj boužel tě jízda na něm po par kilometrech tak odradí že bys to raděj hodil do křoví....kor dnes když jde 125 řídit od 16 a čz 476 se prodává jak fík s papírama
Datum: 19. února 2013 13:38
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Zetor 7211. Nechte fichtle být takové jaké jsou,a nekurviteje.
Datum: 19. února 2013 8:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nevyslej ptakoviny
Datum: 19. února 2013 6:01
 čau, neví někdo kde bych sehnal vložku válce na jawu 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 21:52
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau pokud máš zájem o válec na pio 21 leží mi doma jeden ladem nevyužit nemá polámané žebra a vložka je ok  nechám ho za 300kč + poštovné pokud chceš ozvi se na mail filipcod@seznam.cz
Datum: 14. února 2013 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel15121
 Jaro je daleko a do jara nějaká burza bude....doporučuju koupit válec na burze...dá se sehnat i za 250...a nebo inzerce tady či motoinzerce,bazoš atd...
Datum: 14. února 2013 20:19
Jméno: Michal
IP: uživatel15117
 No to je právě ono, chci to upravit. Mám tu 2 a mají uražený ty packy dole, tak jsem chtěl dát novou vložku a našel jsem jen odlitky za cca 250, tak že se to vůbec nevyplatí.
Datum: 14. února 2013 19:53
 není jednodušší sehnat celej válec? teda pokud to nehodláš upravovat..
Datum: 14. února 2013 19:39
 Z nějakýho jinýho válce... ?
Datum: 14. února 2013 18:29
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 14. února 2013 10:33
 Ahoj,nebudem to řešit tady,ozvi se mi na mail. Koně neslibuju nikomu.
Datum: 14. února 2013 10:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na seriovou převodovku a Dellorto 21???? Ach jo. Zkus zapřemýšlet. Takhle velký karburátor využiješ jen ve vysokých otáčkách. Když uděláš válec aby ti v těhlech otáčkách jel, tak ti nepojede v těch nízkých a využitelný rozsah otáček ti značně sníží, tak že to prostě seriová převodovka rozumně nepobere.
Datum: 14. února 2013 8:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel15108
 Zdar, pořeboval bych vědět jestli je možné nějak rozumně prodloužit přední vidle na mustangu bez ztráty funkčnosti nebo spíš pevnosti, stačilo by i 5 čísel, protože budu o 3 cm zvedat zadek lepšími tlumiči,, nechci použít jiné vidle ....
Díky předem za nápady draci !
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 16:09
Jméno: Martin
IP: uživatel15126
 jaké budeš dávat zadní tlumiče? napiš na email Maties77@seznam.cz rndíky
Datum: 19. února 2013 16:09
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar dole uřízni držák a pak pokud máš tlumiče navíc tak uřízni spodek z jiných tlumičů o tolik věčí co to chceš zvednout nebo pokud nemáš tlumičě tak mezi ten uřízlej držák a zbytek tlumiču vlož trubku a svař
Datum: 16. února 2013 21:31
Jméno: Jawa
IP: uživatel4946
 no mě to drží mám to tam už asi dva roky a je to o dost viši
Datum: 12. února 2013 22:06
Jméno: Jarda
IP: uživatel14525
 nebude se to ale takhle jak popisuješ moc viklat ? já si myslím že to už pak nebude dostatečně pevné ...
Datum: 12. února 2013 20:13
Jméno: jawa
IP: uživatel4946
 sežen jednu pružinu do předních tlumiču přeřízni jí uprostřed a budeš mít dvě potom každou pulku dej do jednoho tlumiče budeš mít dohromady v jednom tlumiči 1apul pružiny lehký mám to tam taky a bude to pružit ještě líp
Datum: 12. února 2013 19:19
Jméno: fero123
IP: uživatel13106
 Zdar draci pasoval by výfuk ze Simsona na pincka a jestli by to neubralo výkon.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 18:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
Datum: 12. února 2013 18:53
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Toť otázka....když ho naroubuješ na origo délku kolena,tak bude čouhat půl metru za kolem......když ho narveš až pod motor/válec tak nebude čouhat za kolem,ale jak to pojede??? Kratší koleno by mělo být lepší pro otáčky,ale co spodek? Jak se tyto věci projeví na seriovce?? Zkus to..a uvidíš... Jezděj fichtly s výfukem ze Simsona...a asi dobrý...výfuk by výkon ubrat neměl,je to nna cca podobný motor....
Datum: 12. února 2013 12:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 všechno jde když se chce ale jen nvm jak s tím výkonem pruěr kolena je obdobný simson má navíc u kolena objímku kterou natemuješ vstup výfuku .. druhá velká objímka je na tlumiči a dáse take posouvat .. takže to tam asi nějak nacpeš otázka proč to chceš???
Datum: 12. února 2013 10:50
Jméno: jawa 21
IP: uživatel14190
 Ahoj DRACI.
Koupím zadní nosič zavazadel na jawu typ 05, 20, 21 bez navrtání dalších děr do plechů. Byl v nabídce zboží tady na Fichtl krámku, ale bohužel už není. Díky, zdarec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 19:24
 jeden tady mám pro sebe ale mohl bych ti udělat kopii ozvi se mi mailem
Datum: 12. února 2013 19:24
 uz se doprodal a dalsi vyroba je drazsi,tak uz se doporda i ten na mustanga a tim nosice konci,,sesa
Datum: 12. února 2013 6:31
Jméno: ierk
IP: uživatel15112
 Prosím vás,ví někdo co všechno příjde na mustanga-přední vidlice-držáky světla.Právě jsem sehnal vidlici(rozebranou)na které bývají ty držáky nasunuté a jde mi o to jak to tam drží a co tam přijde,ať vím jestli to mám vše potřebné ke smontování nebo mi něco chybí,jelikož na mé staré vidlici už byly navařené,tak stím nemám zkušenost a goooooglil jsem a nikde nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 13:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 myslím, že to je jen nasunuté a pak spolu s reflektorem to drží pohromadě, a to je vše.
Datum: 14. února 2013 13:02
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 čau draci dá se získat větší jiskra na svíčce jen když zaměním indučku za takovou co má na primáru více závitů. Např. z trabantu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 19:18
Jméno: vinco
IP: uživatel14075
 Nie. Naopak potrebuješ indukčku s menším počtom závitov na primáre.
Datum: 24. února 2013 19:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj 1254!Hlavně dej bacha abys tu cívku nezapojil opačně protože to by měla nekolikanásobně víc závitú a potom by to dělalo lišu, že by to zapálilo aj stoh slámy z velkej dálky!A to by zemědělci letos určitě neměli radost gdyž bylo slámy tak málo!!!A cívka z Trabanta má o kolik víc závitú na primáru?No ešče by mě aj zajímalo gde na takový kraviny chodíte?Dyť si najdi neco o indučce a přečti si to!
Datum: 11. února 2013 18:57
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Ja bych rekl ze ano sam ji ve fiku mam
Datum: 10. února 2013 21:31
 Ahoj draci, nevíte kod modre a bíle barvy na fichtla rok 76, četl sem že už tam neni ta slonova kost ale nejaka šedá, a barva nadrže a cela kostra je v barvě plechů, je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 20:27
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdar, já modrá barva je na nádrži a celé kostře a tlumiče jsou jenom z poloviny modrý spodní uchycení je bílý já jsem to stříkal RAL 5012 a mám to ze 77 a bílou jsem míchal ze šedou.. takže odstín newm :/
Datum: 14. února 2013 20:27
 Zdarec chlapy potřeboval bych nějaky vykres na rezonanční výfuk mém silniční upravu valce od stejskyho ale nedokážu si spočítat vyfuk otáčky kolem 8500 , objem klasika . Ps. sry za diakritiku píšu na mobilu . Díky za vše s pozdravem Kejm
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2013 10:45
 Ozvi se mi na mail,něco bych natipoval....jen tak z dobré vůle
Datum: 11. února 2013 10:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 No tak za 1000 je to dobrá cena teď jde jen o tojestli je to fakt od stejskyho a nebo to udělal sám a říká že je to od stesjkyho
Datum: 11. února 2013 9:26
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Valec neni primo od stejskyho koupil jsem ho od jednoho capka nebyl jeste pouzitej za 1000 neber to ...
Datum: 10. února 2013 20:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdarec a stejsky zi k tomu nedal výkres výfuku?
Datum: 10. února 2013 14:27
 to by mě nepřekvapilo
Datum: 10. února 2013 12:37
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 10. února 2013 12:11
 Co třeba napsat stejskymu?
Datum: 10. února 2013 10:46
 Zdarec,vysvětlíte mi prosím,jaký je rozdíl mezi větším a menším časováním daného kanálu?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 18:51
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Dobrá díky.
Datum: 10. února 2013 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel15102
 Vyšší časování =vyšší otáčky a výkon vejš...výkon udává časování,plocha a odladění....ale musí se znát nějakej poměr všeho ke všemu..... Nemužeš udělat sání 160°,vejfuk 180° a přefuky nechat 108°....a jen dva... Povídání na dlouho...je toho dost....čti...
Datum: 09. února 2013 23:24
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
Posl.aktualizace: 10. února 2013 20:01
 čím víc kanálů,tím víc adidas
Datum: 10. února 2013 20:01
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 prej to tak berou všichni simsonáři- co díra to kanál
Datum: 10. února 2013 12:26
 jen dodám že to neni 10ti kanál ale 6ti kanál  .... pro překupníka co díra to kanál no
Datum: 10. února 2013 11:59
 Že to má pěkně vyčistěný.
Datum: 09. února 2013 12:22
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 smankote terenc no trošku víc praxe ale kroužky se daj napilovat na zámkách aby něli malinkatou vuli ale je pravda že to mohl udělat ladič když už dělá tak super motory je vidět jak sou pečlivý... a na zavodních věcech se používaj svíčky s dlouhým závitem... díky tomu že např brisk má snad všechny s více jiskřišti jen s dlouhými závity....
Datum: 09. února 2013 7:20
 Ahoj bylo by to dobrý ale radím ti dobře od jiřího hubáčka si nic nekupuj na obrázku to vypadá ok. Ale až to zozbalíš tak sám poznáš.. Já sem si od néj kupoval na fíka komplet kit válec píst hlava a kroužky píst ok ale ve válcy nalysovaný pístní kroužky. Když sem je dával na píst tak my hned ruply v hlavě závitmoc dlouý a ve válci díry no prostě hrůza a když sem mu to poslal na raklamaci tak mi poslal to samý radím ti nekupuj to od něj
Datum: 08. února 2013 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel15096
 Pěknej válec. Píst si mi nelíbí. Kanálů je tam jak nasráno,ale ty boční kanály z hlavních se mi nelíbí....jednou to směřuje šikmo dopředu a tvar přefuků ve vložce to neovlivní ani za mák...jen se na hranách províří směs na místě (jsou skoro nanic)...přefuky přes píst...jako ok,ale špatnej píst...moc by mi zajímalo jestli v DU ty okna v pístu nezajíždí do sacího kanálu (a polští tuneři tuto verzi dělají a s dvoukroužkovým pístem kde přefuky v pístu v DU regulerně jezdí až doprostřed sacího kanálu a vůbec jim to nevadí)...no kdyby to bylo dotažený do detailu,tak to muže mít i 15 koní.....v tomhle provedení tak 5-6 koní a to jen díky fungujícím 2 origo přefukum a vrtání 70ccm...sorry....muj názor na to co je vidět z fotek...
Datum: 08. února 2013 22:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ¨možná 4 kanal taky se to tu řešilo ale chtěj za něj zas šílenou palbu.... to už si spíš pořídit 5 kvalta..... za ti peníze..ono pořát ti převodovka dělá 60 70 procent výkonu motorky ...a timdle vtáním pořád jen ovlivnujem tech zbývajících 40....a to nehledě na to že mužem tak ubrat matroš že to ten moturek neunese a mužem to pak vyhodit....zopakuju se že 70 símo nemá moc v čechách konkurenci pokut stroj získáš po někom a mákneš si tak získáš něco co i na dnešním trhu chybí docela lacine pohodlne lechke přibližovadlo jawa 90 je minimum sou poruchový a drahý a čína musý být nová a ta stojí 2 krát víc...
Datum: 08. února 2013 22:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 08. února 2013 21:39
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Na 70cm to mám převrtané už dlouho ,ale jen 2 kanál a chtělo by to trochu oživit .No možná máš pravdu s tou přepážkou,jak se to roztočí na ty otáčky mohlo by se to rozvibrovat a je vymalováno .Dal jsem to jsem spíš ze zajímavosti že už neví kolik dír by do toho dali,aby se to líp prodávalo.
Datum: 08. února 2013 20:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ja bych řekl že až ti to sežere jednu tu mezipřeášku mezi kanalama mužeš si jít koupit rovnou 125 skutra s věcma na odladění tohoto motořařskeho skvostu tě ten simson bude stát stejně,,,,,je to složitý a drahý ... mě osobně se převrtaný simsony zamlouvaj sám ho mám ale todle je moc jednoduchosti je krása .... a konec koncu 70 upaluje kilo i s 3 kanálem..... když se zadaří...
Datum: 08. února 2013 19:57
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Vypadá to zajímavě a je to díravé jak řešeto ,hlavně ten výfukový kanál je hezky vydlabaný,co kvalita má někdo nějký výrobek od této firmy ?
Datum: 08. února 2013 19:29
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Zdar co je hlavni abych mohl jezdit fichtl capy staci jen 9 zubove kolecko na spojce a drapaky a vyndat tlumic z vejfuku mam motor a ten ma dobry vybrus tak tohle by mohlo stacit .,?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2013 17:14
 k tobě do řiti
Datum: 08. února 2013 17:14
 jubko kam na ty kecy chodíš....
Datum: 08. února 2013 7:21
 No tk to by mohlo mohlo stacit.. spojku nech jak je. Sekundar by ti měl stačit 11zub. Když budeš mít pěkne odladenýho fichtla tak ti to utáhne uplně bez problémů. Ten vejfuk. Nic nekuchej. Naopak vyčisti ho fakt pořádně. zavař mezi kolenem a tlumičem. Aby ti to těsnilo a jestli to porádně vyčistíš bude to lítat parádně. A pokud ti jde o zvuk určitě si nekupuju hikone  Bud zvuk nebo výkon. Oboje můžeš mít ale za cenu šílený práce nebo peněz... Protot takto... Kolik do toho chceš vrazit ? a to bude na seriovky ?
Datum: 08. února 2013 6:48
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 80 kg
Datum: 07. února 2013 22:39
 Ale nechci bejt svině  Kolik važiš ?
Datum: 07. února 2013 18:56
 Docela se mi osvedcilo vzadu kolo u traktora. Vyfuk sundej uplně... vykuchanej řve málo. Aspon ti nebude nikde zavazet koleno  pak zadni tlumiče z felicie a dopředu z třeba z varadera stačej. nádrž z transita abys nemusel jezdit do depa na 4 hodinovce a volant. pokud bys sehnal s pádlama na řazení bude to super !  oak další co sem tam měl bepředu halogen . stačí pětistovka. no co se tyče motoru osvedcila se převodovka z octavie 1.9 a válec třeba z Pegasa 650. to staci. spojku muzes nechat ona dcl vydrzi. no karburator nechas z ty aprilky..  me to docela jelo jako . je to i celkem bez uprav a za malej peníz . Ale doporučuje ještě samolepku "FOX" na přední svetlo. Rovnou na sklo
Datum: 07. února 2013 14:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 kolecko: tak ty jses vyssi level, k tomu se ten hluk teprve musi dopracovat!
Datum: 06. února 2013 23:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mám doma knížečku jawa 50-90 ccm a v oddělaní zkušenosti s motorkou je i něco jako dobovej tuning a to je : vykuchat vejfuk, třásně na řidítka a jedlo nálepky mogul nebo castroj,šachovnicové nálepky a v žádnym případě nenosit helmu
Datum: 06. února 2013 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 tak když už si ten výfuk rozdělal tak to vičisti... . a doufám že drapáky pujdou na obě kola? ono je blbý když tě pořad zadek předjíždí a ustřeluje... dál by bylo dobrý mít suprový brzdy to dělá docela dost at se nemusíš bát to někam pustit aspon mít nalepené noé obložení cca 240 korun za motorku... dal bych t poradil vyměnit blatník za blatník z mustafa jde vyvíšit a jde víc vzduchu k válci... doporučuji koupit i víc koleček na výstup z převodovky aspon 12 13 14 zubu cca 200 korun za tyto tři a mužeš si vyskoušet jake kvalty ti sednou jestli rychlé či silne...taky si to mužeš při zavodech upravit ... jinak hlavu doufám máš s ledvinkou z 20 21 23? aspon todle bych da za základ....
Datum: 06. února 2013 22:06
 Bakoun: A jako ty vole...barevný čepičky ventilků vozim zbytečně nebo co??
Datum: 06. února 2013 21:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vykuchaný výfuk, provrtaná tryska a samolepka "nou fír" jsou základem tuningu!
Datum: 06. února 2013 21:50
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Jo je to Ok
Datum: 06. února 2013 21:21
 dobrý je třeba pročíst zdejší oddělení tuning, nebo prostě brouzdat po netu a jen tak koukat co jak kde... já to takhle dělám už nějaký ten pátek, takže moje znalosti jsou skoro jen načtené ale zase toho vím relativně dost (a pbčas se to i dokonce hodí v reálu  ), takže se nemusím ptát na každou věc, pokud jí teda opravdu nevim... zkus to taky a zjistíš, že je to lepší, páč 1) neotravuješ zdejší osazenstvo dotazy, ktreré tu byly už mnohokrát a 2) dokážeš si pomoct sám i "v terénu" tam, kde neni internet... asi takle, ale nechci abys to vzal jako nadávání, nebo něco podobnýho, já se taky dřív ptal na každou věc  P.S. inspirace např zde: http://www.jawa-50.cz/ najdeš tu toho hafec
Datum: 06. února 2013 21:07
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Jo splnim a co je třeba dobý udělat
Datum: 06. února 2013 20:43
 Hm...tak mu řekni že vyndavat tlumič výfuku je naprostá blbost...tim výkon ubereš, rozhodně nepřidáš...
Datum: 06. února 2013 20:38
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 OK ale mně kamarád řekl ať ten tlumič vyndam on jezdí závody a daří se mu ale všecko mi na zdokonalení mustanga nepoví v mototechně jsem si objednal 9 zubé primární kolečko už čekam 34 dnů motor mam rozebranej a respektiji každou radu na zvýšení výkonu
Datum: 06. února 2013 20:33
 Takhle se značí dvoutakt, víš...
Datum: 06. února 2013 20:25
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Jaky 2t
Datum: 06. února 2013 20:22
 bez výfuku to dělá větší rámus... a rámus = výkon
Datum: 06. února 2013 20:21
 Vyndavat tlumič je hovadina...napřed si zjisti jak funguje 2T a pak se do toho s chutí pusť
Datum: 06. února 2013 20:13
 Čau draci, dotaz pro ladiče sériovek. pokud se nepletu jsou dva typy výfukových kolen, na 20 a druhý na 21,23. To na 20 se mi zdá delší a moje sériovka víc jak 60 bez úprav nedá, po lehčích upravách jezdím 68km/h. Zkoušel někdo porovnat rozdíl maximálních otáček mezi těmito koleny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 16:33
 standa: dva kamarádi ty nový kolena mají, schválně jsem to měřil a to jedno mělo 25,6mm a to druhý dokonce rovných 27mm.. to užší bylo z motokrámku a ten druhej to bral v mototechně kde díly objednávaj snad někde z Hodonína... člověk aby nakupoval se šuplerou
Datum: 05. února 2013 16:33
 rozdíl je v ohybu a teoreticky to víc zahlé na 21 musí být kratší protože obě dvě kolena končí ve stejné délce u stupačky... na závodní úpravy mám přímo stroj na kterým závodím, tam by to bylo na dlouho jmenovat...úpravy na tomto stroji byly spíše o štelování a taky lechce upravenej karb a snížená hlava, jenže teď na 100% vím že ta hlava je moc snížená a taky se asi vrátím k originál karbci 17mm ( teda do doby než bude čas udělat přírubu na DO, který mi doma přebývá ze speciála  ) jo a taky jsem lícoval kanály... jezdím 13zub sekundár a když dám 14 tak to dělá +5kmh...sílu ten motor má krásnou ale ty otáčky mi něco nechce pustit... i ve dvou to po rovině na těch 68kmh rozjedu... tachometr Sigma z kola...
Datum: 05. února 2013 16:30
 Já pozoroval rozdíl mezi starám slabým ČSSR kolenem o vnitřním průměru 26mm a novým tlustým silně pochromovaným replikovým kolenem o průměru sotva 25mm....logicky to starý jelo trochu víc.... bavíme se o upravené seriovce(můj válec,karb 18,5 ,VAPE,předělanej origo výfuk)... délky jsem nepozoroval....jsou cca stejné.....
Datum: 05. února 2013 15:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 je to jen subjektyvní ale sveho času sem prodloužil koleno na 21 o cca 5 cm z duvodu těsnosti a zdálo se že to jede pěkně ... jinak 68 km hod je na 40 let stareho fíka v klasické vezi docela pěkný..kolika zubou rozetu na sekundáru používáš?
Datum: 05. února 2013 9:03
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 Co máš za úpravu že ses dostal na hranici 8km/h víc? otáčky bych hledal na klice stočit kliku na 80mm dát podkovu, ckr ojnici s jehlou na pístu jednokroužkový/dvoukroužkový píst a máš nějáké ty otáčky navíc  záleží jestli se ti chce rozebírat motor a prát do něho peníze
Datum: 04. února 2013 22:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 rozdíl je snad jen v ohybu, hloubce né ? a jestli je to fous, tak v tom bych otáčky teda nehledal...
Datum: 04. února 2013 21:35
Posl.aktualizace: 05. února 2013 20:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj DaCaN!Máš pravdu!Já pšu spisovně, ale po našem.Toš mě to tak nedojde.Ale ty videa to bohatě vyvážijú!Su moc rád, že to sem dal!Víc mě štve, že negdo se ptá na takový voloviny, že ostává aj rozum stát a ešče je to samá hrubka a překlep.To je potom kór moc!Toš tak.
Datum: 05. února 2013 20:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 video se mi líbí a ani mi nevadí to že to sem dáváš, nejsem žádnej češtinář, ale už na první pohled mě mlátí do očí to S přesněji mám na mysli, že správně by to mělo bejt FICHTLCUP Z POHLEDU ZÁVODNÍKA .... myslím, že je to dle pádu z koho? z čeho? jestli se mýlím opravte mne..
Datum: 04. února 2013 15:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako je to 1000x lepsi jak dotazy typu jak udelat předstih,... ale zas tu nemusi davat co 2.he video
Datum: 03. února 2013 13:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jiříne!Perfektní sestřih!Né že by nebylo aj jinde, ale byl sem opravdu potěšenej!Úplně sem se v tem vyžíval a spomínal na mládí!Možeš mě aj neco takovýho poslat na múj e-mail!Pro jakuba236.Určitě sem s teho měl větčí radosť jak z nekerých dotazú!Toš tak!
Datum: 03. února 2013 13:06
Datum: 03. února 2013 10:27
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dobre mno, ale nwm proč to tu davaš
Datum: 03. února 2013 9:55
 Zdar mam takový dotaz jezdíme s kámošema takový závody ve sprintu tak se chci zeptat jak nejlíp zvíšit výkon jednorázově prostě tam normálne dojedu tam neco přehodím odjedu závod zase přehodím a zse jedu domu díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 13:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pepo!To je aj múj názor a holá skutečnosť, akorát bych to tak pěkně nenapsal!Toš tak.
Datum: 03. února 2013 13:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 myslím že nic co by překotně zvětšovalo výkon nejni a to mi věř protože jinak by to za těch 50 let co se tyto stroje používají namontovali všichni..... tvá uvaha je zcestná bud postavím prvotřídního zavodáka a nebo nechám originální stav....něco mezitim se zde označuje jako bastl a bojím se že zasada co dobře vypadá i dobře funguje dostane co proto...pokud máš dost peněs na zavodáka určo nebude problem pořídit si 2 originalní stroj na vijížky.....
Datum: 03. února 2013 9:43
Datum: 03. února 2013 1:16
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 02. února 2013 21:54
 je třeba nastudovat nějaké teorie ohledně spalovacích 2t motorů a motorů vůbec,následně to minimálně 5x přepsat bez chyb a pak tě takové lulárny vůbec nenapadnou a pravopis se taky zlepší....
Datum: 02. února 2013 21:46
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 první co by si potřeboval. je pravopis českého jazyka nebo to je hrůza to bych se styděl tady něco napsat
Datum: 02. února 2013 21:14
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 to ne už sem vymislel že přímo do sání respektivje do vzduch fitru že bude bohatší smes ale potřeboval bych výc tohle nestačí
Datum: 02. února 2013 20:56
 Ty si to představuješ jak hurvínek válku
Datum: 02. února 2013 20:41
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 No zkus s sebou vozit jinej motor
Datum: 02. února 2013 20:16
 Čau draci mam na vás prosbu na netu sem se koukal že se dá udělat čištění hliníku do chromu nějakejma chemikáliema a tuďíž se chci zeptat co to je za přípravky abych si to mohl motor na pionýra udělat doma Díkec hoši a pěknou sezónu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 17:13
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 02. února 2013 17:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 motaj se ti dvě věci 1 chemicke leštění ..to je proces dosažení puvodního ustáleneho vzhledu chemickou cestou....doma to asi nedáš...jedine co mužeš udělat doma je vše vileštit mechanicky ruznými lesštícími pastami a leštícími kotouči...to je ale velmi pracná záležitost....
Datum: 02. února 2013 16:38
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 02. února 2013 16:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj 125/453!No aj Tě pochválím!Konečně si dostal rozum!S tú 250kú to nebyl rozumnej nápad!Představ si, že by ses do nečeho zapletl.A došlo se na to, že tam byla 250ka.Tak máš klid a neš dorosteš toš se aj na 125 dost vyřádíš!A ešče rada.Jak zlepšit brzdnej účinek!Zkrátit úběžnú čelist!Toš tak!
Datum: 02. února 2013 16:41
Jméno: 125/453
IP: uživatel15070
 děkuji za názory a rady  nechám to tak jak to je protože ji mám jen z originálních dílů a byla by škoda to přestavět když to mám přeci jen s TP pak by motorka stratila hodnotu na polovinu
Datum: 02. února 2013 10:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 bohužel do teto motorky dvouklíčovou bubnu zabudješ jen s obtížema....trochu to zavádí protože do typu 476 namontovat jde jednoduše al ti to šteští nemáš ale je pravda že ta 250 455 měla stejne brzdy jak ta tvá 125 z výroby ...pokud máš obavy nechej nalepit nové obložení a jezdi ...nic moc jineho udělat nemužeš..... teda pokud nechceš pulku motrky poslepovat ... musel bys tam natunit vydle z javy 634 či 487 nějak se poprat protože krk je myslím jiny udělat dopředu světlo asi s take ze 634 či 487 ..a máš z toho upe jinou mašinu....
Datum: 01. února 2013 16:28
 Mno ta 250 jede daleko lépe, to je pravda...ale jak řikam, pokud máš opravdu dobře udělané brzdy tak bych se toho nebál. Pokud se nepletu tak 455 i 475 měly stejné bubny jako 453 a taky se s tim dalo jezdit. Takže muj názor je nechat tam originál brzdy, a spíš se zaměřit na pneumatiky, tlumiče, vůle v podvozku...
Datum: 01. února 2013 12:57
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 spletl jsem se tak sorry (dvouklicove)... no papiry mam jen na 125 tj. A1 a chcu jezdit trosku rychleji nez jen 70km/h proto tu 250. a k tem brzdam mam je serizene perfektne akorat vim ze dvoklice brzdi o hodne lepe
Datum: 01. února 2013 12:27
 Já bych to asi zase tak nehrotil, dej dohromady původní brzdy tak, aby opravdu fungovaly a nemůže s tim být problém...
Datum: 01. února 2013 10:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 myslim,ze 125/453 ma ještě male bubny,ne?do teho dvouklic nenapasujes... jedine na to prendat cely kolo s velkym bubnem,ale myslim ze je o neco sirsi a nevleze sa do vidlice. jistota je prendat celej predek z panelky
Datum: 01. února 2013 10:28
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nemyslíš dvojklúčovú ??
Datum: 01. února 2013 7:19
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Hele já myslim že dvoupaknový brzdy tam máš už teď. Jednopaknový brzdy neznám  . Radši tam nech ten motor co tam je
Datum: 01. února 2013 0:25
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zduř draci. Co bych všechno musel zařídit, aby mi na čz 125/476 na evidenče prošly tlumiče s kotoučovou brzdou za jawy 350?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 17:52
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar já bych tam jel a když tam bude normální človek tak technickou udeláš . kamošovi prošlo že mel na jawa 350- 638 tlumiče s trampa a celaj předek
Datum: 07. února 2013 17:52
 No, je to těžký setkal jsem se s tím, že pár lidem na 477 to v pohodě prochází a nic neřeší, respektive podobně je na tom hliníková kyvka .... ale na druhou stranu proč cpát prachy do komplet předku z čz 180, když se dá sehnat levně dvouklíč a koupit nové obložení, nechat stočit přesně buben, když se to perfekně seřídí, tak se moto staví na předek nebo klidně do 50 km/h dokáže dvouklíč blokovat kolo ....
Takže v podstatě souhlas s kolečkem ....
Datum: 31. ledna 2013 22:09
 Na evidenčce by jim to možná bylo i jedno, ale na technický se na to asi moc tvářit nebudou...musel bys to řešit jako ofiko přestavbu s vyjádřenim výrobce atd...za sebe radim vykašlat se na to a pokud chceš aby to líp brzdilo, tak tam dát dvouklíč z 487...
Datum: 31. ledna 2013 21:58
|


|