Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
Posl.aktualizace: 10. února 2013 20:01
 čím víc kanálů,tím víc adidas
Datum: 10. února 2013 20:01
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 prej to tak berou všichni simsonáři- co díra to kanál
Datum: 10. února 2013 12:26
 jen dodám že to neni 10ti kanál ale 6ti kanál  .... pro překupníka co díra to kanál no
Datum: 10. února 2013 11:59
 Že to má pěkně vyčistěný.
Datum: 09. února 2013 12:22
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 smankote terenc no trošku víc praxe ale kroužky se daj napilovat na zámkách aby něli malinkatou vuli ale je pravda že to mohl udělat ladič když už dělá tak super motory je vidět jak sou pečlivý... a na zavodních věcech se používaj svíčky s dlouhým závitem... díky tomu že např brisk má snad všechny s více jiskřišti jen s dlouhými závity....
Datum: 09. února 2013 7:20
 Ahoj bylo by to dobrý ale radím ti dobře od jiřího hubáčka si nic nekupuj na obrázku to vypadá ok. Ale až to zozbalíš tak sám poznáš.. Já sem si od néj kupoval na fíka komplet kit válec píst hlava a kroužky píst ok ale ve válcy nalysovaný pístní kroužky. Když sem je dával na píst tak my hned ruply v hlavě závitmoc dlouý a ve válci díry no prostě hrůza a když sem mu to poslal na raklamaci tak mi poslal to samý radím ti nekupuj to od něj
Datum: 08. února 2013 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel15096
 Pěknej válec. Píst si mi nelíbí. Kanálů je tam jak nasráno,ale ty boční kanály z hlavních se mi nelíbí....jednou to směřuje šikmo dopředu a tvar přefuků ve vložce to neovlivní ani za mák...jen se na hranách províří směs na místě (jsou skoro nanic)...přefuky přes píst...jako ok,ale špatnej píst...moc by mi zajímalo jestli v DU ty okna v pístu nezajíždí do sacího kanálu (a polští tuneři tuto verzi dělají a s dvoukroužkovým pístem kde přefuky v pístu v DU regulerně jezdí až doprostřed sacího kanálu a vůbec jim to nevadí)...no kdyby to bylo dotažený do detailu,tak to muže mít i 15 koní.....v tomhle provedení tak 5-6 koní a to jen díky fungujícím 2 origo přefukum a vrtání 70ccm...sorry....muj názor na to co je vidět z fotek...
Datum: 08. února 2013 22:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ¨možná 4 kanal taky se to tu řešilo ale chtěj za něj zas šílenou palbu.... to už si spíš pořídit 5 kvalta..... za ti peníze..ono pořát ti převodovka dělá 60 70 procent výkonu motorky ...a timdle vtáním pořád jen ovlivnujem tech zbývajících 40....a to nehledě na to že mužem tak ubrat matroš že to ten moturek neunese a mužem to pak vyhodit....zopakuju se že 70 símo nemá moc v čechách konkurenci pokut stroj získáš po někom a mákneš si tak získáš něco co i na dnešním trhu chybí docela lacine pohodlne lechke přibližovadlo jawa 90 je minimum sou poruchový a drahý a čína musý být nová a ta stojí 2 krát víc...
Datum: 08. února 2013 22:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 08. února 2013 21:39
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Na 70cm to mám převrtané už dlouho ,ale jen 2 kanál a chtělo by to trochu oživit .No možná máš pravdu s tou přepážkou,jak se to roztočí na ty otáčky mohlo by se to rozvibrovat a je vymalováno .Dal jsem to jsem spíš ze zajímavosti že už neví kolik dír by do toho dali,aby se to líp prodávalo.
Datum: 08. února 2013 20:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ja bych řekl že až ti to sežere jednu tu mezipřeášku mezi kanalama mužeš si jít koupit rovnou 125 skutra s věcma na odladění tohoto motořařskeho skvostu tě ten simson bude stát stejně,,,,,je to složitý a drahý ... mě osobně se převrtaný simsony zamlouvaj sám ho mám ale todle je moc jednoduchosti je krása .... a konec koncu 70 upaluje kilo i s 3 kanálem..... když se zadaří...
Datum: 08. února 2013 19:57
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Vypadá to zajímavě a je to díravé jak řešeto ,hlavně ten výfukový kanál je hezky vydlabaný,co kvalita má někdo nějký výrobek od této firmy ?
Datum: 08. února 2013 19:29
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Zdar co je hlavni abych mohl jezdit fichtl capy staci jen 9 zubove kolecko na spojce a drapaky a vyndat tlumic z vejfuku mam motor a ten ma dobry vybrus tak tohle by mohlo stacit .,?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2013 17:14
 k tobě do řiti
Datum: 08. února 2013 17:14
 jubko kam na ty kecy chodíš....
Datum: 08. února 2013 7:21
 No tk to by mohlo mohlo stacit.. spojku nech jak je. Sekundar by ti měl stačit 11zub. Když budeš mít pěkne odladenýho fichtla tak ti to utáhne uplně bez problémů. Ten vejfuk. Nic nekuchej. Naopak vyčisti ho fakt pořádně. zavař mezi kolenem a tlumičem. Aby ti to těsnilo a jestli to porádně vyčistíš bude to lítat parádně. A pokud ti jde o zvuk určitě si nekupuju hikone  Bud zvuk nebo výkon. Oboje můžeš mít ale za cenu šílený práce nebo peněz... Protot takto... Kolik do toho chceš vrazit ? a to bude na seriovky ?
Datum: 08. února 2013 6:48
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 80 kg
Datum: 07. února 2013 22:39
 Ale nechci bejt svině  Kolik važiš ?
Datum: 07. února 2013 18:56
 Docela se mi osvedcilo vzadu kolo u traktora. Vyfuk sundej uplně... vykuchanej řve málo. Aspon ti nebude nikde zavazet koleno  pak zadni tlumiče z felicie a dopředu z třeba z varadera stačej. nádrž z transita abys nemusel jezdit do depa na 4 hodinovce a volant. pokud bys sehnal s pádlama na řazení bude to super !  oak další co sem tam měl bepředu halogen . stačí pětistovka. no co se tyče motoru osvedcila se převodovka z octavie 1.9 a válec třeba z Pegasa 650. to staci. spojku muzes nechat ona dcl vydrzi. no karburator nechas z ty aprilky..  me to docela jelo jako . je to i celkem bez uprav a za malej peníz . Ale doporučuje ještě samolepku "FOX" na přední svetlo. Rovnou na sklo
Datum: 07. února 2013 14:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 kolecko: tak ty jses vyssi level, k tomu se ten hluk teprve musi dopracovat!
Datum: 06. února 2013 23:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mám doma knížečku jawa 50-90 ccm a v oddělaní zkušenosti s motorkou je i něco jako dobovej tuning a to je : vykuchat vejfuk, třásně na řidítka a jedlo nálepky mogul nebo castroj,šachovnicové nálepky a v žádnym případě nenosit helmu
Datum: 06. února 2013 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 tak když už si ten výfuk rozdělal tak to vičisti... . a doufám že drapáky pujdou na obě kola? ono je blbý když tě pořad zadek předjíždí a ustřeluje... dál by bylo dobrý mít suprový brzdy to dělá docela dost at se nemusíš bát to někam pustit aspon mít nalepené noé obložení cca 240 korun za motorku... dal bych t poradil vyměnit blatník za blatník z mustafa jde vyvíšit a jde víc vzduchu k válci... doporučuji koupit i víc koleček na výstup z převodovky aspon 12 13 14 zubu cca 200 korun za tyto tři a mužeš si vyskoušet jake kvalty ti sednou jestli rychlé či silne...taky si to mužeš při zavodech upravit ... jinak hlavu doufám máš s ledvinkou z 20 21 23? aspon todle bych da za základ....
Datum: 06. února 2013 22:06
 Bakoun: A jako ty vole...barevný čepičky ventilků vozim zbytečně nebo co??
Datum: 06. února 2013 21:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vykuchaný výfuk, provrtaná tryska a samolepka "nou fír" jsou základem tuningu!
Datum: 06. února 2013 21:50
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Jo je to Ok
Datum: 06. února 2013 21:21
 dobrý je třeba pročíst zdejší oddělení tuning, nebo prostě brouzdat po netu a jen tak koukat co jak kde... já to takhle dělám už nějaký ten pátek, takže moje znalosti jsou skoro jen načtené ale zase toho vím relativně dost (a pbčas se to i dokonce hodí v reálu  ), takže se nemusím ptát na každou věc, pokud jí teda opravdu nevim... zkus to taky a zjistíš, že je to lepší, páč 1) neotravuješ zdejší osazenstvo dotazy, ktreré tu byly už mnohokrát a 2) dokážeš si pomoct sám i "v terénu" tam, kde neni internet... asi takle, ale nechci abys to vzal jako nadávání, nebo něco podobnýho, já se taky dřív ptal na každou věc  P.S. inspirace např zde: http://www.jawa-50.cz/ najdeš tu toho hafec
Datum: 06. února 2013 21:07
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Jo splnim a co je třeba dobý udělat
Datum: 06. února 2013 20:43
 Hm...tak mu řekni že vyndavat tlumič výfuku je naprostá blbost...tim výkon ubereš, rozhodně nepřidáš...
Datum: 06. února 2013 20:38
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 OK ale mně kamarád řekl ať ten tlumič vyndam on jezdí závody a daří se mu ale všecko mi na zdokonalení mustanga nepoví v mototechně jsem si objednal 9 zubé primární kolečko už čekam 34 dnů motor mam rozebranej a respektiji každou radu na zvýšení výkonu
Datum: 06. února 2013 20:33
 Takhle se značí dvoutakt, víš...
Datum: 06. února 2013 20:25
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Jaky 2t
Datum: 06. února 2013 20:22
 bez výfuku to dělá větší rámus... a rámus = výkon
Datum: 06. února 2013 20:21
 Vyndavat tlumič je hovadina...napřed si zjisti jak funguje 2T a pak se do toho s chutí pusť
Datum: 06. února 2013 20:13
 Čau draci, dotaz pro ladiče sériovek. pokud se nepletu jsou dva typy výfukových kolen, na 20 a druhý na 21,23. To na 20 se mi zdá delší a moje sériovka víc jak 60 bez úprav nedá, po lehčích upravách jezdím 68km/h. Zkoušel někdo porovnat rozdíl maximálních otáček mezi těmito koleny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 16:33
 standa: dva kamarádi ty nový kolena mají, schválně jsem to měřil a to jedno mělo 25,6mm a to druhý dokonce rovných 27mm.. to užší bylo z motokrámku a ten druhej to bral v mototechně kde díly objednávaj snad někde z Hodonína... člověk aby nakupoval se šuplerou
Datum: 05. února 2013 16:33
 rozdíl je v ohybu a teoreticky to víc zahlé na 21 musí být kratší protože obě dvě kolena končí ve stejné délce u stupačky... na závodní úpravy mám přímo stroj na kterým závodím, tam by to bylo na dlouho jmenovat...úpravy na tomto stroji byly spíše o štelování a taky lechce upravenej karb a snížená hlava, jenže teď na 100% vím že ta hlava je moc snížená a taky se asi vrátím k originál karbci 17mm ( teda do doby než bude čas udělat přírubu na DO, který mi doma přebývá ze speciála  ) jo a taky jsem lícoval kanály... jezdím 13zub sekundár a když dám 14 tak to dělá +5kmh...sílu ten motor má krásnou ale ty otáčky mi něco nechce pustit... i ve dvou to po rovině na těch 68kmh rozjedu... tachometr Sigma z kola...
Datum: 05. února 2013 16:30
 Já pozoroval rozdíl mezi starám slabým ČSSR kolenem o vnitřním průměru 26mm a novým tlustým silně pochromovaným replikovým kolenem o průměru sotva 25mm....logicky to starý jelo trochu víc.... bavíme se o upravené seriovce(můj válec,karb 18,5 ,VAPE,předělanej origo výfuk)... délky jsem nepozoroval....jsou cca stejné.....
Datum: 05. února 2013 15:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 je to jen subjektyvní ale sveho času sem prodloužil koleno na 21 o cca 5 cm z duvodu těsnosti a zdálo se že to jede pěkně ... jinak 68 km hod je na 40 let stareho fíka v klasické vezi docela pěkný..kolika zubou rozetu na sekundáru používáš?
Datum: 05. února 2013 9:03
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 Co máš za úpravu že ses dostal na hranici 8km/h víc? otáčky bych hledal na klice stočit kliku na 80mm dát podkovu, ckr ojnici s jehlou na pístu jednokroužkový/dvoukroužkový píst a máš nějáké ty otáčky navíc  záleží jestli se ti chce rozebírat motor a prát do něho peníze
Datum: 04. února 2013 22:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 rozdíl je snad jen v ohybu, hloubce né ? a jestli je to fous, tak v tom bych otáčky teda nehledal...
Datum: 04. února 2013 21:35
Posl.aktualizace: 05. února 2013 20:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj DaCaN!Máš pravdu!Já pšu spisovně, ale po našem.Toš mě to tak nedojde.Ale ty videa to bohatě vyvážijú!Su moc rád, že to sem dal!Víc mě štve, že negdo se ptá na takový voloviny, že ostává aj rozum stát a ešče je to samá hrubka a překlep.To je potom kór moc!Toš tak.
Datum: 05. února 2013 20:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 video se mi líbí a ani mi nevadí to že to sem dáváš, nejsem žádnej češtinář, ale už na první pohled mě mlátí do očí to S přesněji mám na mysli, že správně by to mělo bejt FICHTLCUP Z POHLEDU ZÁVODNÍKA .... myslím, že je to dle pádu z koho? z čeho? jestli se mýlím opravte mne..
Datum: 04. února 2013 15:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako je to 1000x lepsi jak dotazy typu jak udelat předstih,... ale zas tu nemusi davat co 2.he video
Datum: 03. února 2013 13:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jiříne!Perfektní sestřih!Né že by nebylo aj jinde, ale byl sem opravdu potěšenej!Úplně sem se v tem vyžíval a spomínal na mládí!Možeš mě aj neco takovýho poslat na múj e-mail!Pro jakuba236.Určitě sem s teho měl větčí radosť jak z nekerých dotazú!Toš tak!
Datum: 03. února 2013 13:06
Datum: 03. února 2013 10:27
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dobre mno, ale nwm proč to tu davaš
Datum: 03. února 2013 9:55
 Zdar mam takový dotaz jezdíme s kámošema takový závody ve sprintu tak se chci zeptat jak nejlíp zvíšit výkon jednorázově prostě tam normálne dojedu tam neco přehodím odjedu závod zase přehodím a zse jedu domu díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 13:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pepo!To je aj múj názor a holá skutečnosť, akorát bych to tak pěkně nenapsal!Toš tak.
Datum: 03. února 2013 13:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 myslím že nic co by překotně zvětšovalo výkon nejni a to mi věř protože jinak by to za těch 50 let co se tyto stroje používají namontovali všichni..... tvá uvaha je zcestná bud postavím prvotřídního zavodáka a nebo nechám originální stav....něco mezitim se zde označuje jako bastl a bojím se že zasada co dobře vypadá i dobře funguje dostane co proto...pokud máš dost peněs na zavodáka určo nebude problem pořídit si 2 originalní stroj na vijížky.....
Datum: 03. února 2013 9:43
Datum: 03. února 2013 1:16
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 02. února 2013 21:54
 je třeba nastudovat nějaké teorie ohledně spalovacích 2t motorů a motorů vůbec,následně to minimálně 5x přepsat bez chyb a pak tě takové lulárny vůbec nenapadnou a pravopis se taky zlepší....
Datum: 02. února 2013 21:46
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 první co by si potřeboval. je pravopis českého jazyka nebo to je hrůza to bych se styděl tady něco napsat
Datum: 02. února 2013 21:14
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 to ne už sem vymislel že přímo do sání respektivje do vzduch fitru že bude bohatší smes ale potřeboval bych výc tohle nestačí
Datum: 02. února 2013 20:56
 Ty si to představuješ jak hurvínek válku
Datum: 02. února 2013 20:41
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 No zkus s sebou vozit jinej motor
Datum: 02. února 2013 20:16
 Čau draci mam na vás prosbu na netu sem se koukal že se dá udělat čištění hliníku do chromu nějakejma chemikáliema a tuďíž se chci zeptat co to je za přípravky abych si to mohl motor na pionýra udělat doma Díkec hoši a pěknou sezónu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 17:13
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 02. února 2013 17:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 motaj se ti dvě věci 1 chemicke leštění ..to je proces dosažení puvodního ustáleneho vzhledu chemickou cestou....doma to asi nedáš...jedine co mužeš udělat doma je vše vileštit mechanicky ruznými lesštícími pastami a leštícími kotouči...to je ale velmi pracná záležitost....
Datum: 02. února 2013 16:38
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 02. února 2013 16:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj 125/453!No aj Tě pochválím!Konečně si dostal rozum!S tú 250kú to nebyl rozumnej nápad!Představ si, že by ses do nečeho zapletl.A došlo se na to, že tam byla 250ka.Tak máš klid a neš dorosteš toš se aj na 125 dost vyřádíš!A ešče rada.Jak zlepšit brzdnej účinek!Zkrátit úběžnú čelist!Toš tak!
Datum: 02. února 2013 16:41
Jméno: 125/453
IP: uživatel15070
 děkuji za názory a rady  nechám to tak jak to je protože ji mám jen z originálních dílů a byla by škoda to přestavět když to mám přeci jen s TP pak by motorka stratila hodnotu na polovinu
Datum: 02. února 2013 10:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 bohužel do teto motorky dvouklíčovou bubnu zabudješ jen s obtížema....trochu to zavádí protože do typu 476 namontovat jde jednoduše al ti to šteští nemáš ale je pravda že ta 250 455 měla stejne brzdy jak ta tvá 125 z výroby ...pokud máš obavy nechej nalepit nové obložení a jezdi ...nic moc jineho udělat nemužeš..... teda pokud nechceš pulku motrky poslepovat ... musel bys tam natunit vydle z javy 634 či 487 nějak se poprat protože krk je myslím jiny udělat dopředu světlo asi s take ze 634 či 487 ..a máš z toho upe jinou mašinu....
Datum: 01. února 2013 16:28
 Mno ta 250 jede daleko lépe, to je pravda...ale jak řikam, pokud máš opravdu dobře udělané brzdy tak bych se toho nebál. Pokud se nepletu tak 455 i 475 měly stejné bubny jako 453 a taky se s tim dalo jezdit. Takže muj názor je nechat tam originál brzdy, a spíš se zaměřit na pneumatiky, tlumiče, vůle v podvozku...
Datum: 01. února 2013 12:57
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 spletl jsem se tak sorry (dvouklicove)... no papiry mam jen na 125 tj. A1 a chcu jezdit trosku rychleji nez jen 70km/h proto tu 250. a k tem brzdam mam je serizene perfektne akorat vim ze dvoklice brzdi o hodne lepe
Datum: 01. února 2013 12:27
 Já bych to asi zase tak nehrotil, dej dohromady původní brzdy tak, aby opravdu fungovaly a nemůže s tim být problém...
Datum: 01. února 2013 10:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 myslim,ze 125/453 ma ještě male bubny,ne?do teho dvouklic nenapasujes... jedine na to prendat cely kolo s velkym bubnem,ale myslim ze je o neco sirsi a nevleze sa do vidlice. jistota je prendat celej predek z panelky
Datum: 01. února 2013 10:28
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nemyslíš dvojklúčovú ??
Datum: 01. února 2013 7:19
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Hele já myslim že dvoupaknový brzdy tam máš už teď. Jednopaknový brzdy neznám  . Radši tam nech ten motor co tam je
Datum: 01. února 2013 0:25
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zduř draci. Co bych všechno musel zařídit, aby mi na čz 125/476 na evidenče prošly tlumiče s kotoučovou brzdou za jawy 350?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 17:52
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar já bych tam jel a když tam bude normální človek tak technickou udeláš . kamošovi prošlo že mel na jawa 350- 638 tlumiče s trampa a celaj předek
Datum: 07. února 2013 17:52
 No, je to těžký setkal jsem se s tím, že pár lidem na 477 to v pohodě prochází a nic neřeší, respektive podobně je na tom hliníková kyvka .... ale na druhou stranu proč cpát prachy do komplet předku z čz 180, když se dá sehnat levně dvouklíč a koupit nové obložení, nechat stočit přesně buben, když se to perfekně seřídí, tak se moto staví na předek nebo klidně do 50 km/h dokáže dvouklíč blokovat kolo ....
Takže v podstatě souhlas s kolečkem ....
Datum: 31. ledna 2013 22:09
 Na evidenčce by jim to možná bylo i jedno, ale na technický se na to asi moc tvářit nebudou...musel bys to řešit jako ofiko přestavbu s vyjádřenim výrobce atd...za sebe radim vykašlat se na to a pokud chceš aby to líp brzdilo, tak tam dát dvouklíč z 487...
Datum: 31. ledna 2013 21:58
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 Ahoj možná debilní otázka pro někoho ale chcu se optat jestli by se vlezl rozměrově stadion motor typ s11 do rámu hondy cr 80 popřípadě kawy kx 80. Učel? postavení motorky na CUPy.
A jak by se dalo vyřešit zadní kolo? když je řetěz naopačné straně ? dá se jen kolo otočit ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 21:40
 dobře, já měl namysli komplet motorku bez motoru...
Datum: 30. ledna 2013 21:40
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 samotný rám nemá 65kilo  má kolem 35kg ok nechám ho asi v origo rámu
Datum: 30. ledna 2013 20:37
 otázka: i ty nejnabušenější mopedy jezdí rámy z S11 terén neterén, víš co se stane když takovej motor dáš do 65kg rámu?
Datum: 30. ledna 2013 20:08
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 nevim jestli se ti to tam vejde ale řek bych že asi jo ale samotný kolo neotočíš kuli brzdě .. nevim jestli to ma kotoucovku ale spis sem videl ze se obracela celá kyvka a převařil se uchyt na tlumič
Datum: 30. ledna 2013 18:48
 Zdravím Sešo,konečně se zákazník rozhoupal a dělám objednávku a zjistil jsem že už není skladem ,,Nosník zad.lampy - úplný a Kohoutek Pionyr-Taiwan.potřeboval bych ten s tou delší páčkou.Lanko plynové na pařeze 550 by se u tebe nenašlo?Dík za info.Michal Borna
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 5:13
 ja vim,, nosnik uz nebude,, kohoutek za dva mesice az pripluje kontejner s taiwanu a lanko by melo byt stejne jako je na pio kolejka
Datum: 30. ledna 2013 5:13
 Čauvec... máte tu někdo zkušenosti s úpravama od MR. Ing. Stejskyho? Jak Vám stím 05,20,21,23 nebo 207, 210 utíkaly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:18
Jméno: standa
IP: uživatel15059
 Mě se zase nelíbí Millerovic válec. Dva kanály mi tam chybí a dva přebývají a ta klapka se mi tam taky nelíbí.
Datum: 31. ledna 2013 14:18
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Bakoune, to ti říkal firesnek?
Datum: 30. ledna 2013 21:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 .. já se zase bavil s ladičem, co tvrdil, že valce Mulleru jsou odflakly, ze on by z nich vydoloval vic. A ted si vyber...
Datum: 30. ledna 2013 20:40
 Zeptej se třeba Mullerů jestli víš kdo to je.. každej kdo tomu trochu rozumí tak ti řekne že ty jeho 3K za moc nestojej
Datum: 30. ledna 2013 11:33
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 29. ledna 2013 22:32
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 mám od něj dva kousky 2K úpravy plná spokojenost,,jak na silnici na seriovce 21 tak v crossu (menší primár,dell orto,hvězdicovka,tyristorový zapalování,hikoňák a td..) 2K úprava od něj je fakt povedená,,a hlavně velká životnost motoru,,, gut
Datum: 29. ledna 2013 21:54
Jméno: Milan
IP: uživatel6333
 zdarvím, mám cestovní upravu a jsem s ní spokojen, během závodu v kategorii dojíždím do běžně do sedmého místa. Za tu cenu je to pěkné svezení.
Datum: 29. ledna 2013 21:30
 pro začátek více než dobrý, a pro pokročilé stejně dobré... jeho 2K jsou dobrý prostě... měl jsem možnost vyzkoušet 3K a ten taky upaloval bohužel v té době jsem na něj neměl peníze
Datum: 29. ledna 2013 20:28
 Práci dělá alespoň u 2K pěknou u tý 3K fakt hnus!.. viděl jsem jeden jeho 3K to by udělal kdejakej jouda s pilníkem daleko líp. Navíc snad žádnej válec nikdy v domácích podmínkách nenaladíš na hodnoty jako on. Chce za to intergalaktický peníze a výsledek zase tak dobrej není.. Jestli chceš něco na speciál doporučoval bych ti skouknout válec od Mullerů, moc pěkná práce a moc pěkně jede!
Mám od něj silniční úpravu, zatím jsem neměl příležitost to vyzkoušet ale doufám že to pojede.
Datum: 29. ledna 2013 20:14
 Zdar draci, sháníme s kámošem ráfek větší jak 19 palců na samodomo výtvor vhodný leda tak na sebevraždu. Nemá někdo z vás doma z nějaké motorky(např z krosky) ráfek kterej má 21, ideálně 23 palců? Klidně zrezlý, hlavně 36 děr a pokud možno bez osmy. Momentálně máme ráfek ze stadiona a máme mezi rámem a silnicí 12 čísel....(jen pro zajímavost - délka onoho "výtvoru" cca 3.5 metru)
Dále nevíte o někom v okolí českých budějovic, kdo by byl ochotný za rozumnou cenu vytvořit skoro dvoumetrový lanko s bowdenem na zadní brzdu i s koncovkama á la jawa?(3mm průměr lanka)
A navrch nevíte o někom poblíž českých budějovic kdo vyrábí na zakázku hydraulické hadice na brzdy motocyklů?(použité brzdy z cagiva elefant...)
Díky moc za rady, kdyžtak kontakt na mě 606 717 965
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 20:27
 pošli mi na email fottky pls  dík moc
Datum: 29. ledna 2013 20:27
 měl bych doma 21" ráfek v chromu z nějaké KTM, je ocelovej bez díry pro haltr... kolo jsem kupoval kvůli náboji s kotoučem a zbyl mi právě ráfek a plášť enduro silniční
Datum: 29. ledna 2013 19:15
 ahojte, chtěl bych vás požádat o laskavost. Chci se zeptat, jestli někdo nemáte plány na výrobu formy pro 4kvalt do pionýra, popř. jestli někdo nemá možnost nechat to někde vyrobit, páč bych o to měl fakt zájem. Honím se za tím už docela dlouho a našel jsem jen takové náznaky, a nebo diskuse o specifických problémech, ale co se týče celku, tak je toho docela málo (je toho dost, ale chybí podstatné části... asi tak). Věci na to mám (převodovka na ČZ 476, kde to odlít... prostě všechno).
Pokud by někdo něco měl, i jen tak info, tak se ozvěte, budu opravdu rád. Díky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 20:56
 a ještě: ten vypínací automat... bez toho bych se asi obešel... já bych tu páčku ze zvyku stejně mačkal
Datum: 29. ledna 2013 20:56
 jasně, klidně to nemusí bejt přímo návod stylu sem přivař věc A a do ní zasuň tyčku B... stačil by i návrch s pár rozměrama, jen abych se měl o co opřít při bastlení
Datum: 29. ledna 2013 20:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15051
 mluvím o převodovce z cestovní čz pokud si necháš převovodovku vyrobit sme jinde ... todle bylo zaštochane a vysvařovaně do originalních karterech ale je to muj spolužak nebudu šířit kontakt bezhlavě......a on sam přiznává že to nejni zdařile ....
Datum: 29. ledna 2013 20:01
 já jsem kolečka nedělal... ale kdesi na netu jsem našel, že ve svazarmu, nebo kde dělali úpravy s převodovkou do ČZ 476 (nebo 477, to je stejné pokud vím), tak jsem si je za cenu šrotu pořídil  jo a určo se ozvu. díky, o to mi šlo
Datum: 29. ledna 2013 19:29
 když děláš 4Q, udělat si kolečka s vhodným pilovím diagramem je podle mě to poslední...
Datum: 29. ledna 2013 19:18
 ozvi se na mail znám kluka co to má v předělaných origo karterec i s vypínacím automatem .... nemusíš mačkat spojku když radíš....
ale odradím tě ta uprava se neosvědčila ...4 je moc dlouhá i s krosovýk sekundárem a ani upravený motor jí nebere
Datum: 29. ledna 2013 18:51
Jméno: kkyrikyyyyyyy
IP: uživatel14930
 hey mam mit do mesice fichtla na cup nejlevnejsi nejlepsi aby to melo sily rychlost nejlepsi upravu motoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 20:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 29. ledna 2013 20:08
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 já se bojím že až par závodu prohraješ přestane tě to bavit..a dáš pokoj ...jinak dej malou rozetu na výstup z převodovky at ti to každej kvalt bere no takových 12 zubu .. a kup si nový pakny do brzd at v těch chumlech na závodisti nabiješ usta jen sobě..... pakny do brzd 250 a 60 korun rozeta....
Datum: 29. ledna 2013 11:35
 tohle je odstrašující případ jak tedy určitě ne!!! takovýhle slinty normálně mažu, dnes to tu nechám jako vzor jak dotaz nemá vypadat!!!! lidi, buďte prosím soudní!!!!!
Datum: 28. ledna 2013 21:32
Jméno: Dan
IP: uživatel9497
 V tvojem případě asi namazat řetěz a ložiska v kolech, to je tak úprava pro tebe  ..
Datum: 28. ledna 2013 21:01
 heey a co po nás jako chceš?
Datum: 28. ledna 2013 20:37
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Zduř draci možná blbej dotaz ale co udělá na seriovim pionýru snížená hlava?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 19:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 Bakoun to vystihl uplne presne , prehreje se to a vykon klesne pod hodnotu kterou by si mel s normalni hlavou
Datum: 30. ledna 2013 19:08
 Hele promiň ale předpokládám že normální člověk když se nad tim na minutu zamyslí tak na to přijde...
Datum: 29. ledna 2013 18:41
 na mé 555 mám hlavu z 21,komprese že to na 1 neroztlačíš a drží to už asi 10 tis.km,nevadne nehřeje se to
Datum: 29. ledna 2013 16:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nějak se mi nezdá, že by se to s hlavou, sníženou tolik, aby šla klika do kytek, nehřálo... Za studena to možná pojede... chvíli.
Datum: 29. ledna 2013 15:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 zvíší se výkon a to znatelně ... ale klikovka je po dvou sezonách na kaši.... ale v ten daný moment to jede o dost víc... problémi s naražením do pístu jdou vyřešit pořízením otisku do modelíny v hu a lechce podbrousit cigárem..koulí... pokud máš hlavu 05 ta se brousí radiusem kolem do kola..na motor 555 ta uprava je nepoužitelná jde na něj naraubovat celej vršek z 21 ale klikovka snese sotva pár set km....
Datum: 29. ledna 2013 14:49
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 Bakoune, to by ji ještě museli rozumět!!!
Datum: 28. ledna 2013 22:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... koukám, že ze Stejskyho diplomky se stal takový etalon místních "tuningářů" .)
Datum: 28. ledna 2013 22:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Né možná, ale určitě blbej!Dyť si to vyskúšej a uvidíš!Dyž se Ti nechce skúšat, toš si proštuduj diplomku od Stejskala a možeš aj radit takovým jak si sám a nemusíš číst takový blbý názory tak jak píšu já!!!
Datum: 28. ledna 2013 21:30
 spíš točivej moment zvětšíš na úkor otáček.. neříkám že to nebude točit, ale mě to prostě jede líp na origo hlavu protože jsem lehkej a ten motor se krásně dokáže vytočit, když dám sníženou hlavu a 14 sekundár tak jsem na tom stejně jako s origo hlavou a 13 sekundárem
Datum: 28. ledna 2013 21:14
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 vliv na výkon to má určitě, ale na životnost dvakrát takovej....... tata snížil hlavu na origo fíkovi tak že až píst do ní mlátil a tak ten píst zbrousil  ale musím říct, že rozdíl ve výkonu byl dost cejtit...ovšem asi tak po 20ti ujetejch km se začala ozývat klikovka.....
Datum: 28. ledna 2013 20:35
 Predstav si ze kdyz snizis Hlavu zmensi se tim spalovaci prostor a tim se zvysi komprese a mas oneco vetsi vykon
Datum: 28. ledna 2013 20:31
Jméno: sok
IP: uživatel14122
 jubka:ten ti ale poradil,sám ví p.......
Datum: 28. ledna 2013 20:28
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 no na to bych nepřišel fakt díky ale jestli to má nákej vliv na výkon
Datum: 28. ledna 2013 20:17
 Možná tě to překvapí ale zmenší se spalovací prostor
Datum: 28. ledna 2013 19:59
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 8:17
 Celkem dobrá životnost, docela pěkně drží.. -dost tvrdá, na silnici je lepší silniční
Datum: 26. ledna 2013 8:17
Jméno: petr
IP: uživatel15027
 cau hele chtel bych se zeptat bude pasovat převodovka z pařeza do motoru J.21 ? mam to na fichtl cupy a pařezová převodovka je více do síly nebo se pletu ? a ještě považuje se leštění kanálů za upravu ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:20
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 souhalsim ze standou, i spojkovy koš je jiny neš na 20! ma jen tri koliky ...a dvacitka ma 5!
Datum: 26. ledna 2013 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel15031
 Převodovka z pařeza do dvacítky prostě NEJDE! Kdo to kdy měl v ruce tak chápe...
Datum: 26. ledna 2013 6:50
 Vy tady mluvíte o převodovce jako by měla 500 dílů  Co jinýho bys tam chtěl menit než celou převodovku...
Datum: 25. ledna 2013 22:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no jestli vono nebude lepčí tam dát rovnou celej motor z toho pařeza, případně z 05 ta je taky silná a k tomu dát válec, karbec, lauf atd. z 21.
Datum: 25. ledna 2013 21:00
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Ta převodovku z pařeza se tam vejde protože má stejnou osovou vzdálenost jako převodovka z 21 to jo, jenom je problém s tím, že je asi o 6mm užší takže bys tam musel dát nějaký vymezovací podložky. Taky by si tam musel dát řadící automat z pařeza a ta převodovka je proste úzká takže po smontování motoru tam asi nenarveš spojku protože ta osa z převodovky bude málo koukat z ložiska a stejnej problém možná bude u sekundárního kolečka. Takže se na to vykašli a nebo prohoď jenom dvojkový kolečka.
Datum: 25. ledna 2013 20:50
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 zero: jak celou komplet ? myslis jako i s hřídelema nebo jak ?
Datum: 25. ledna 2013 20:38
Jméno: ZeroCZ
IP: uživatel1723
 pasuje ja ji tam taky mam a doporucuju dej ji tam ale musis ji vymenit celou komplet
Datum: 25. ledna 2013 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ale do 21 nepasuje
Datum: 25. ledna 2013 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 pleteš se pařezová převodovka je stejná až na to,že druhý převodový stupěň tam je jak říkáš víc do síly
Datum: 25. ledna 2013 20:14
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 ja nikdy pařeza nevlastnil ani motor sem rozdělaný neviděl tak proto se asi ptám .. s fichtlama už nejakej ten patek dělám a vendliss: přiznavam že nevim vše ale asi tě zklamu kámo  už sem začal ..
Datum: 25. ledna 2013 19:34
 Radši s ficht cupem ani nezačínej, při tvejch znalostech.
Datum: 25. ledna 2013 13:43
Jméno: racer
IP: uživatel14812
 uvazuj rozumně, myslís že se tm vleze převodovka? když jsou bloky jiné?
Datum: 25. ledna 2013 12:12
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau lidi potřebuji poradit dělam fichtla na fichtl kapy a potřebuji poradit jak mu zvíšit výkon aniž bych delal valec
a jestli pomůže dát do zadu větší rozetu že víc ujede v terénu sem myslel tak jak ?
odepište a poraďte dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:28
 petr: ovšem za studena a je situace zcela opačná.Ale musím přiznat že jsem taky nedopatřením nalil směs benzínu a nafty a byl jsem překvapen jak to jde na volnoběh a je to startuje.Ovšem po vychladnutí konec
Datum: 26. ledna 2013 9:28
 Jestli si někdo myslí že s naftou nebo nějakým tím koktejlem to jede líp,... kdybych napsal osobní názor tak poruším pravidla
Datum: 26. ledna 2013 8:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ešče, že sem se sem podíval jak to dopadlo s tú rozetú!To fčíl uš do dízlu nebudu potřebovat motorovej ani převodovej olej!!Ešče to musím poradit aj tem co neuznávajú M2T!Pořád jakúsi syntetiku dyž stačí trocha nafty!A uš sem aj poslal přihlášku na patentovej úřad!!!Krúci, toš ešče aj zbohatnu!!!
Datum: 26. ledna 2013 0:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bakoune budeš muset ty dvoutakty ještě víc dostudovat, takhle byto nešlo.
Datum: 25. ledna 2013 21:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... že já to s tou naftou nevěděl dřív, mohl jsem ušetřit na oleji!
Datum: 25. ledna 2013 21:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hm, to že se to někomu hřeje a jinému zas nikoliv, nebo jednomu to chytá, jinému ne, nebo jednomu to jede jak drak, jinému ne, naftou, a to si buďte jisti rozhodně nebude. ámen
Datum: 25. ledna 2013 21:04
Jméno: ZeroCZ
IP: uživatel1723
 Nafta je super ja ji tam taky pridavam aspon se to lip promaze
Datum: 25. ledna 2013 20:27
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 ja nevim proc kdyz napisu NAFTA se do mě všichni pustěj, z vlastní zkušenosti to vím kdyz sem jezdil s kamosema po lese tak kdyz ho chcipnu a je rozpalenej = oni roztláčej ja na první šlápnutí .. sice se občas zanese svíce a trochu víc to hulí ale já to tak dělám a nikdo mě to nevymluví .. nafta maže a nikdy sem tim nic nepos*al a to na to jezdím už cca 3-4 roky
Datum: 25. ledna 2013 19:29
 jawa46: hele, s tou naftou se mu nesměj...  kamarádův otec do motorů hodně dělá a taky řikal, že dřív když nic nebylo, tak se udělal vražednej koktejl z benálu, nafty, ředidla... a pak to jelo jak drak, ale nesměl jsi tam dát moc nafty, jinak to prej nešlo zdechnout
Datum: 25. ledna 2013 18:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pepek!S tú naftú skušenosti nemám, ale fšecko ostatní platí!Já bych zvětšil rozetu!To určitě prospěje!Start bude živější a trojka se víc vytočí!!!Toš tak!
Datum: 25. ledna 2013 16:41
 Petr... to je zajímavý lít to 2t zážohového naftu  to je asi jinej gang, to máš pak přímo raketovou rychlost ne? prosímtě zamysli se než jsem napíšeš takovou chujovinu. Jinak pepek chce to vyšistit hlavu, výfuk karbec, seřídit zapalování, mít dobrý píst a kroužky, ložiska na klice, dobrou řetězovku a slušný ložiska v kolech. Jinak není špatný změnit primární převod - nejde o výkon ale o sílu. Co dál poradit nevím záleží v jakém stavu máš stroj a jak to umíš seřídit.
Datum: 25. ledna 2013 12:06
Jméno: petr
IP: uživatel15027
 cuss hele jezdim taky zavody a nejlipsi co se da udelat je poradnej pist s krouzkama aby to pekne sedelo ve valci dobra klika a serizeny zapalko.. a poradne nafoukaný kola a aby nepřibrzdovaly pakny .. ja dycky do nadrze přileju nakou naftu.. delam to uz dlouho kamosi co jezdily na benzin mely pridreny pisty .. ja ne .. hodně zdaru
Datum: 25. ledna 2013 11:23
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 Dobrý večír.. chcu se zeptat kdybych si nechal udělat u stejskyho ten 4K válec na fichtla s výkonem 10PS narval rychlou převodovku kliku ckr s jehlama výfuk podle stejskyho, dellorto, vape a další srajdy.. jaké rychlosti by bylo možné dosáhnout ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel15034
 Ok,ok.... Chápu...myslel jsem že si nějakej zdejší "tjuner"... Hele závodní úprava jela v laboratorních podmínkách na brzdě skoro 130,ale na silnici něco přes 100...takže u toho 4K to čekej obdobný....možná trochu lepší...
Datum: 26. ledna 2013 19:30
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 já to tak samozřejmě myslelže u steskyho nechat dělat vše
Datum: 26. ledna 2013 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel15031
 Ještě bych tě uved do reálu. Ten válec měl 10HP na Stejskyho motoru se Stejskyho komponentama. Takže pokud tam dáš nějakej cca vejfuk,nějaký sací koleno,nějakej karburátor s nějakym filtrem,nějaký zapalování a nějak to "naladíš" tak se muže stát že nebudeš mít ani 2/3 té udávané hodnoty výkonu....a pak to muže jet 80-85 jak upravená seriovka.... Fakt do toho chceš jít? Aby ten válec fungoval,tak je potřeba motor osadit Stejskyho hlavou 1300,- Stejskyho výfukem 1900,- Stejskyho sacim kolenem 300,- ... A nebo zajistit přesnou výrobu...a jseš na stejnejch penězích..... Pak je můj odhad 100km/h na převod 13/55
Datum: 26. ledna 2013 8:59
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 tak skus napsat přímo stejskymu
Datum: 25. ledna 2013 6:30
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 čauky Potřebuju poradit od Vás chytřejších,chtěla bych sehnat Laděný výfuk na mustanga s 29 mm vnitřním průměrem...Prej to není lehký sehnat!Prosím dejte mi vědět na email.Budu Vám vděčná!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 20:48
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 Pro panenky
Datum: 22. ledna 2013 20:48
 okap průměr 29mm? nechci bejt rejpal ale to tak na baráčku pro panenky...
Datum: 22. ledna 2013 20:37
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 myslím že jsem někde četl že 29 má i koleno od okapu a prý to i funguje
Datum: 22. ledna 2013 20:29
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 No dobře  Tak děkuju za radu ale já právě nevím kde hledat ale to je jedno,něco seženu snad..
Datum: 22. ledna 2013 20:20
 Jakub: sorry ale ona se ptá na koleno a ne na středovou část... jinak 29mm koleno, buď shánět v nějakých ferocentrech atd.. a nebo vím že pitbike 250 má 30mm kolena... záleží na mnoha věcech jaký koleno, pokud nemáš přístup k motorové brzdě tak to horko těžko budeš zjištovat který je lepší :-/ já na ne moc upraveným ale přesto dobře jedoucím motoru mám 28mm (někdy méně znamená více, to mluvím hlavně o válci  ) nicméně 29mm koleno jezdí hodně lidí, takže někde splašit jít musí
Datum: 22. ledna 2013 20:15
 jám mám doma 12 216 ale origo koleno z fíka navařený
Datum: 22. ledna 2013 20:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hele a co vlastně sháníš ? výfuk, nebo jen samotné koleno? .. poněvač výfuky sou bez kolena a jako takový si ho můžeš upravit zkrácením kuželu na požadovaný průměr. kolik má např. ten hikone origo průměr ale nevím a i kdyby, tak 2-3 mm,tam nebude problém vyřešit.... koleno jako takové s průměrem 29 si musíš buď vyrobit, nebo jeho výrobu zadat subdodavateli, jakým je například člověk v odkazu standy v tvém stejném předchozím dotazu.
Datum: 22. ledna 2013 20:11
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 a kterej je lepší?  s této stránky?
Datum: 22. ledna 2013 20:08
 to nevim k čmu ti to pomůže ale výkon je stejný a rychlost tak a nedusí se to je to asi něco přes dva cenťáky
Datum: 22. ledna 2013 20:03
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 Jo tak hikone to je jasný ale chci aby to byl ten průměr,jinak tam nedám nic dokud to neseženu!
Datum: 22. ledna 2013 20:01
 hikon je nejlepší dej si ho tam taky je to super vejfuk laďák
Datum: 22. ledna 2013 19:59
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 Aha  No je mi 21  a právě dělám tuning  pomáhá mi přítel ale teď na mě nemá tolik času,potřebuju výfuk aby měl 29mm vnitřní průměr koleno...
Datum: 22. ledna 2013 19:57
 to nevadí ale já ho mám na mustafoví taky a jezdí super jinak kolik vám vůbec je??? mě je 12 a rozumím tomu nejvíc okolo motoru
Datum: 22. ledna 2013 19:48
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 No a to je 29mm vnitřní průměr?  Já začínám tak se nezlobte
Datum: 22. ledna 2013 19:45
Datum: 22. ledna 2013 19:41
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jawa50speed.wz.cz stejskal dela na zakazku, jinak si to nekteri delaj doma, zalezi na char. valce jo a jinak to muzes mit rovnou jenom trubku a klasa pio koleno ma 28 mm myslim
Datum: 22. ledna 2013 19:38
|



|