|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar draci, drobná technická, blinkry 175/487.1 - jaké jsou délky trubek? Resp. jsou delší vepředu, vzadu nebo jsou oboje stejně dlouhé? Popř. konkrétní délky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 18:08
Jméno: mustanger
IP: uživatel15024
 Mám dojem že ve předu jsou šírší o dobrejch 3-5 cm na každej straně
Datum: 24. ledna 2013 18:08
 čauky  Potřebuju poradit od Vás chytřejších,chtěla bych sehnat Laděný výfuk na mustanga s 29 cm vnitřním průměrem...Prej to není lehký sehnat!Prosím dejte mi vědět na email.Budu Vám vděčná!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 22:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hej taky chci přítelkyni co mi bude kupovad íly
Datum: 22. ledna 2013 22:52
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 Měla jsem na mysli milimetry...Chybička se vloudila...To se stává ... Kde hledat prosíím?  Chtěla bych udělat svému přítely radost
Datum: 22. ledna 2013 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel15011
Datum: 21. ledna 2013 14:48
 tady asi někomu utekla desetinná čárka
Datum: 21. ledna 2013 14:34
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 jaky to ma ucel takovy hovado...? verim ze to neni lehky sehnat protoze je to zbytecny
Datum: 21. ledna 2013 11:26
 zkus nějaké stavebniny,30 cm by mohla být nějaká kanalizační trouba a vem určitě i nějaká kolena at ti to jde napasovat.přírubu na válec ti udělají v MSA dolní benešov jak dělají armatury
Datum: 21. ledna 2013 8:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 hmmm tk to bych chtel videt ten lauf
Datum: 20. ledna 2013 21:48
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdur draci, mam takovy zajimavy dotaz, jak to delate, kdyz jedete na nejaky vylet za hranice, to si sebou berete jeste nahradni motor do batoha? nebo jak???  DDDDDDDD
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já bych se toho vůbec nebál vlastně za každou sezonu jsem nějakej vážnější problém nikdy neměl
Datum: 22. ledna 2013 16:25
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 kompletní GO a vzít tak píst, kroužky, spojku na řetěz, svíčku, duši a nějakej vercajk a hlavně drát a izolepu  záleží jestli chceš jet 500km nebo 5000km
Datum: 20. ledna 2013 18:13
 pepo přece nepojedeš do zahraničí s ložiskama starýma 30let, ne?  .... uděláš go motoru, repasovat podvozek a mužeš jet....
Datum: 20. ledna 2013 16:31
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 by mě zajímaalo co bys dělal kdyby se ti rosipalala ložiska v kolech.... jinak zahraničí na fichtlovi krom slovenska musí být dobrá vražda se mi vibavuje když spolužaci jeli o prázdninách stopem do paříže a vratili se pomalu v řijnu
Datum: 20. ledna 2013 16:14
 to jako kdybys jel s autem do zahraničí tak by sis taky bral náhradní motor do kufru?
Datum: 19. ledna 2013 22:23
 kdyz ma sudělanou poctivou generalku z kvalitnich dílů tak se nic brát nemusíš
Datum: 19. ledna 2013 22:23
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 15:47
 ok
Datum: 20. ledna 2013 15:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 přesně tak dávám kámošovi každou chvilku rozbitý zrcátko at mi ho opraví účtujou si za to cca 70-80 ,-
Datum: 19. ledna 2013 22:41
 v kterémkoli sklenářství ti ho uříznou
Datum: 19. ledna 2013 21:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nepustil bys jedno do světa? klidně bez skla, hodilo by se mi na kejvačku... kdyžtak se mi ozvi na mail kadleclk@seznam.cz
Datum: 19. ledna 2013 21:09
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 No to už je pěknej válec. Dostal se mi do ruky 3K ZÚ válec staré koncepce a bylo to žalostný...kroutil jsem nad tim hlavou jak to muže fungovat...takovej válec udělá každej šmudla z horní dolní kterej má vrtačku a pilník,ovšem tenhle novej,to už je jinej level....fakt pěkný!!
Datum: 19. ledna 2013 7:01
 takový dotazy směruj přímo na stejskyho, co mi ti tady budem radit když on to má vyzkoušený a odbržděný
Datum: 18. ledna 2013 15:30
 Ne na kartery to opravdu moc nepasuje  doma to asi sám moc nedoladíš, pokud nemáš přístup k nějakým obráběcím strojům. Ten válec budeš mít přímo od Stejskala? on k tomu dává papír k montáži tak tam budeš mít i jakej karbec použít.
Datum: 18. ledna 2013 13:11
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 čus chtěl byhc se zeptat jaký používáte vnitřní průměry vejfukovích kolen u těréních speciálů a jakou volíte jejich délku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 7:57
Jméno: standa
IP: uživatel14986
 Počet kanálů je nicneříkající parametr...
Datum: 18. ledna 2013 7:57
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 já mam 3k válec
Datum: 17. ledna 2013 22:35
 no prece podle rozsahu úprav válce
Datum: 17. ledna 2013 21:45
 Zdar bobani  Chtěl bych se zeptat, zda je nějaká možnost dostat z fichtla zvuk o něco méně otravnější než jaký je origo  Je to hrozný když vám to řve 2 hodiny denně za hlavou  Já nevim jestli pomáhaj ty legendární drátěnky nebo co s tím... A vůbec, zda jde ještě nějak eliminovat celoej ten rámus co fík vydává... Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 9:56
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Přidat přepážku do středového dílu a předělat středový díl a pak zatěsnit jak středový díl tak koncovku azbestovou šňůrou. Máš to tak? Řešení č.2-vyhrabat výfuk,vevařit kužel s výletovkou o vnitřnim průměru 18mm a po celé délce ji naděrovat a obalit výfukovou vatou. Nakonci zavařit pukličku z které bude čumět malinkej kousek tý 18mm trubičky....mělo by to bejt tišší,ale ve vysokých otáčkách to bude pištět...vedlejšim efektem bude trochu jinej průběh motoru a pravděpodobně malý nárůst výkonu od otáček maximálního krouťáku...
Datum: 19. ledna 2013 9:56
 no osobně se mi zdá ze doutník má otravnější zvuk kdyz už jsme u toho  víc to jako tak prdí, ale mam ho rači, mě se víc líbí
Datum: 18. ledna 2013 22:50
 Ale mě nejde o výkon. Toho mám až až! Jde mi o ten kravál. Je to mustang... A prostě se mi zdá že je to strasně uřvaný. Výjkon neresim. Jede to nehorazně skvěle...
Datum: 18. ledna 2013 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 potom nevim, co by si s tim chtěl vymejšlet... mužeš si udělat tlumič typu koncovek laďáků, ale rozhodíš tim výkon... hodně udělá pořádná helma!!
Datum: 18. ledna 2013 18:40
 jo doutník bude mít trochu jiný zvuk né asi tak sěží jak dkyž se jezdí stím mustangovím.Ale moc to neporadím já na 05tce měl ten mustangovej a na jawě 21 rv 67 kde má být doutník mám taky mustangovej nechápu proč to lidi rvaly všude... výkon se podle mě nezmění asi jen trochu ten zvuk no.
Datum: 18. ledna 2013 17:42
 Jestli máš seřízlej výfuk tak ten bude řvát furt, na fichla bych to nikdy nedal  Sežeň si doutníká, má trošku hlubší a utlumenější zvuk..
Datum: 18. ledna 2013 14:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mrkni, jestli nekdo nevrtal ve vyfuku nebo v nejhorsim sezen vyfuk-doutnik.
Datum: 18. ledna 2013 9:28
 No takže.... Airbox je uplně origo. Všechno. Celý je to bez uprav, Airbox je OK, hadice je origo . Klika je v nejlepšich letech... Tesnění mezi výfukem a válcem nepropustí ani atom  Koleno a výfuk jsou svařené a střve ve výfuku jsou přesně jako original. Neni možnost kde by to mohlo foukat. Ale furt se mi zdá že když jedu nějakou tu hodinku, tak už mě to začíná srát ten zvuk :/ Já nevim je to takový moc uřvaný furt... Jasný tak zazraky po nem nemuzu chtit  Ale něco kdyby slo...
Datum: 18. ledna 2013 7:29
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja scem robit 50cc choppera a chcel by som aby to malo aspon trosku hlbsi hlas  Lebo rin-titi-tin je na prd
Datum: 17. ledna 2013 21:14
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ja mam origo vyfuk ten seřiznutej, zadny zvetseny diry atd, mam poradne utesnenej spoj mezi kolenem a vyfukem a přijde mi že je tižší než simson.Dost kravalu taky děla airbox,když neni jako v originale(trubka,vypadany gumovy dorazi,nedotěsněny vičko...
Datum: 17. ledna 2013 21:09
 robo: z motoru který nemá obsah chopper zvuk nikdy nebude..... jubko pokud nemas diravy vyfuk a nebo ti to nekde nefouka ven tak pio vubec nema otravny zvuk
Datum: 17. ledna 2013 21:06
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 A jaky vyfuk by bol dobry aby mal fichl taky trosku "choppr" zvuk
Datum: 17. ledna 2013 20:58
 To ne, jen že jsem to někde zaslechl...  A co ta vata co se dává do těch dvoukomoráču atd... Nebo jiný nápad ? Jak to jede s výfukem ze simsona?
Datum: 17. ledna 2013 20:49
 no já měl drátěnky v jednom výfuku a řvalo to ještě víc
Datum: 17. ledna 2013 20:48
 ty dratenky, nerve to s nima prave ze jeste vic?
Datum: 17. ledna 2013 20:43
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdarec dtaci, mam takovy dotaz jaky je nejlepsi postup pri lakovani plechu na Fichtla myslim treba jestli opiskovat nebo smirek to vzit nebo kolik vrstev zakladu nez se da na posledni barva atd. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 0:59
 Já to opískuju, pak kit, několik vrstev plniče, a pak vrchní barva ve dvou až třech vrstvách...
Datum: 18. ledna 2013 0:59
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 ok a jake si pouzival barvy? a co kvalita barvy jeste drzi ?
Datum: 17. ledna 2013 20:40
Datum: 17. ledna 2013 20:28
 Ahoj, nemáte někdo zkušenost se střešním nosičem na Octavii? Potřeboval bych vědět, jestli se dá na druhou řadu použít nosič z první řady. Díky za odpovědi a omlouvám se za tento nemístnej dotaz..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 19:40
 Jooo tak nedá..
Datum: 18. ledna 2013 19:40
 ahoj, mate nikdo uz to nove zapalko na fika??? Vape-Cross , zajimaji me vyhody... (jestli nejake oproti starsimu Vapecku jsou) , je to CDI ??? umi menit nekolik predstihu dle otacek??? Seso muzes o tom rict vic ??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 20:01
 díky SESO
Datum: 17. ledna 2013 20:01
 odola extreni zatezi jak na otacky tak na teplotu, pac nema svetelnou civku a haze jednu jiskru za otacku,,coz se tolik neporehriva. Da se vitoct o dva ticise otacek vice, ma ostrejsi krivku ale neda se menit
Datum: 16. ledna 2013 23:33
Jméno: jawa21
IP: uživatel13393
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 9:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 pokut nemáš svářečku co tak dost blbě jabych začal ladit delku toho válce na konci ale to chce zdatneho svářeče svářečku a kousky vlny co se dávaj do laděných výfuku...
jinak jedinej spusob jak zjistit přínost je poctivá jízdní skouška.....a pokut to pojede mín vše převařit jak to bylo..
pokut si najdeš dobový test mustanga ze světa motoru tak tam je zajímavá poznámka že po montáži tehdejšího doma vyráběneho sportovního výfuku jim klesl výkon ze 4koní na 3 u noveho stroje......to je vysledek co hovoří z vše....a pokut nemáš zasadně postavený motor krom ječiveho zvuku asi ničeho nedosáhneš....
osobně se mi osvědčila jednoduší upava seriovky prodloužení kolena výfuku kvuli dosažení větší rychlosti plynu .. a provrtaní
spojených plechovek 6 dirkou a 8 v te od konce to kvuli nachylnosti na zanášení v níských otáčkách to funguježe se směs neobohacuje a při přidání plynu funguje puvodní fabrická uvaha...
tot asi vše co s k tomu dá říct o vesnici dál má kluk 21 upravenou uřezané plechy a ladáček tak jak byl nejika neupraven ale má přidane žebra na válec a hlavu kvuli hlazení a to mo umožnuje fichla víc drtit aniš by to přehřál a vadlo to ....to se mi jako uvaha líbí sportovní upravy sou téma na dlouho ale snad sem tě inspiroval kudy jít....ladák dát mužeš ale asi to bude ít opravdu jen estetickej dojem a možnost to víc klopit do zatáčky
Datum: 17. ledna 2013 9:11
Jméno: tuning
IP: uživatel13393
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel14986
 Celej ho rozřežeš,vyrabuješ z něj přepážku,dáš jinej středovej díl,jinej zadní díl,jinou výletovou trubičku a jinej tlumič a je to... Asi stejný jako když ho nekoupíš a uděláš si sám výfuk z 0,8mm plechu... Líp se předělává Hikone,,,
Datum: 17. ledna 2013 11:17
Jméno: tuning
IP: uživatel13393
 prosim tě stando a jak se ládí tentp výfuk?
Datum: 16. ledna 2013 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel14986
 Na výkonu nepřidá,musel by se předělat. K tomu potřebuješ flexu a svářečku. Pokud nevíš co a jak tak ti lépe poslouží výfuk z mustanga. Seřízený stroj s ním má +/- 3,5koně.
Datum: 16. ledna 2013 17:01
Jméno: jawos
IP: uživatel12770
 zdravim, nevite jestli pasuje kryt retezu z mustanga na dvacitku ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 19:43
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo pasuje navíc jawa 20,21 co má trubkovou kyvku ho tam měla origo tuším rok 71 a víc
Datum: 16. ledna 2013 19:43
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo
Datum: 15. ledna 2013 21:31
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdur draci, nevite nekdo kde najit nejaky navod jak udelat z Jawy 50 nejakou crossku? Nebo jestli ma nekdo nejake zkusenosti s tuningem? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 15:47
 hele a neni ti líto zničit, dnes už relativně ceněného veterána "super apgrejd tuningem" stylu tady uříznu, tady přivařim a pak budu moct skákat jak ko*ot přes kameny? to mi to radši prodej a za ty prachy si sežeň levnou kurevskou čínu, páč i ta ti poslouží líp, jak upravenj fichtl (pokud do toho nenaleješ tisíce)...
Datum: 16. ledna 2013 15:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 návod, jak si dojít na záchod nechceš? kolik ti je? 13-14? Proč ke všemu potřebujete návody? V těch letech jsme taky bastlili fichtly, stavěli krosky, motokáry, tříkolky, ale že by sme hledali nějaký návody, to by mě snad ani nenapadlo... jediný co ti můžu poradit, ať se na to vykašleš, je to škoda a když se tomu jo nevěnuješ a nic moc o tom nevíš, nemáš šanci se srovnat ani s blbym čínskym pitbajdem za 5-10tis? ... pokud na tom jó trváš (a nemáš v plánu zničit původního pěknýho pincka) tak si třeba projdi internet, je tam tisíc fotek všeljak upravenejch pionýrů... návod typu "... na svařovaný spoj nyní nesahejte, nebo se popálíte.." asi nenajdeš
Datum: 16. ledna 2013 14:36
 co se třeba podívat na nějakou stránku pro inspiraci?
Datum: 16. ledna 2013 14:16
Jméno: tom
IP: uživatel10002
 Hele pokud chces rozumnou radu tak nic nedelej motor je slabi zachvili ho vihonis a v blate to se bude akprat dusit a s drapaky to nema zadnou silu radsi posetri a kup si tovarni krosku kdysi sem to s kamaradama delaly upravy pionyru e vic se tlacilo a spravovalo jak jezdilo (myslim v blate) koupil sem si tovarku a jak pridas tak jedes
Datum: 15. ledna 2013 21:34
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Ahoj draci , jaky čísla ma origo seriový pionyr trysky na karbecu? a jake cislo trysky se pouziva u vrtaneho valce na vyzsi obsach? (PIO) ...děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 19:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 urcite musis a este jednou rikam musim srovnat kompresni pomer na strizlivou hodnotu , ja sem po vybrusu nemohl prijit na to proc se mi motor prehriva a vadne , ze zoufalosti se nasadil na vrtacku brusny valec a po kouskach ubiral z hrany ledvinky. Cilenyho pomeru sem dosahl v bode kde ledvinka uz v podstate neexistovala a hlava vypadala podobne jako na 05. , zalestil sem to a bylo po problemu
Datum: 16. ledna 2013 19:24
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 mne to radil jedem chlap ze mam upilovat trosku ledvinku, ae nejak se mi to nezdalo ,,tak sem nic nepiloval .a tu iridiovou svicku sem dostal,, tak proto píšu o te svičce
Datum: 16. ledna 2013 13:35
 Pokuď vím tak se iridiové svíčky dle parametrů délky a stoupání závitu na fechtla vůbec nedělají. Jo hlava se při větším vrtání musí nechat ukrouhnout aby nenarážel píst ale upilovat?? trošku blbost ne..
Troška gramatiky by ti taky neuškodila
Datum: 15. ledna 2013 22:49
 naco takovou svíčku? a proč chceš proboha pilovat ledvinku? víš vubec co děláš?
Datum: 15. ledna 2013 22:07
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 ano to jem udelal pro ten rozmer pistu ,, pouzil se mledvinku , a iridiovou svici , ae nevim kolik mam spilovat te ledvinky ,nebo to nechat uš tak ...
Datum: 15. ledna 2013 21:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kterou chceš, kompresní poměr si ale spočítej sám. rozhodně tu makovici budeš muset upravit na ten průměr a poměr pro 40,75
Datum: 15. ledna 2013 20:12
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 děkuju a muzu se este zeptat, dys mam vrtani na 40,75 tak hlavu mam pouziv s ledvinkou a nebo z pionyra z 05 ? ...děkuju předem
Datum: 15. ledna 2013 20:02
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 dej tam 72 a buď šťastnej.
Datum: 15. ledna 2013 17:33
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 ja ma mvrtani 40,75 a zadny dalsi upravy s origo karbem,,, jaou halvni trysku mam pouzit?
Datum: 15. ledna 2013 17:02
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 38 a 68. tyto bez obav nakrmí i 40mm.
Datum: 15. ledna 2013 16:38
Jméno: avb
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 15. ledna 2013 19:56
 Tohle je asi blbost, uznej .. ale můžu ti poradit že jsem na závodech viděl dost týpků co tam měli vidle z horáka MTB sice jsou cenově dražší ale zase váha do 5 - 8 kilo - super
Datum: 15. ledna 2013 19:56
 dopředu takový šavle a zadek necháš pevnej jo?  taky bych doporučoval závody stadionů...
Datum: 15. ledna 2013 19:27
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 nezlob se na mě, ale jak tě můžou napadenout takový píčoviny. jdi se prosímtě podívat na nějaký závod stadionů
Datum: 15. ledna 2013 0:28
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
Posl.aktualizace: 14. ledna 2013 21:06
 za mě jedině mitas e06
Datum: 14. ledna 2013 21:06
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 dik
Datum: 14. ledna 2013 20:56
 Pasuje ale většinou musíš uřezat špunty u rětězu, ale jestli myslíš na ráfek tak ano
Datum: 14. ledna 2013 20:05
Jméno: jawa21
IP: uživatel13393
 čus draci potřebuji sehnat zadní drápák na jawu21 nevíte kde hledat??předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2013 0:41
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 kdybys neměl PC, zajdi do prodejny pneu a optejse
Datum: 15. ledna 2013 0:41
 :O je toto v dnešní době netu a počítačů ještě možné? no jo když má někdo počítač jen na hry tak se nedivím, chce to trochu popřemýšlet! vždyť je tolik e-shopů a pneuservisů..
Datum: 14. ledna 2013 20:07
Jméno: honza
IP: uživatel13393
 máš to tady na fichtl krámku
Datum: 14. ledna 2013 19:16
Jméno: čz
IP: uživatel6631
 ahoj draci nevíte prosím jestli se dá upravit válec čz 250/455 na více přepouštěcích kanálů? žvětšit sací a zvětšit vrtání (nemám na mysli výbrus) ale udělat celo unovou vložku pokud to jde? mám čz 125/453 a chcu kupovat tenhle motor a dát si ho do rámu té mojí tak proto se ptám. PS. nevím jestli je válec celý litinový :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2013 21:05
Jméno: čz
IP: uživatel6631
 Děkuju takovou odpověď jsem potřeboval slyšet myslím si osobě že ta klika by z toho motoru asi vyletěla
Datum: 14. ledna 2013 21:05
 Zdar, upravit se dá kde co, vložka se dá koupit jakákoliv (polotovar) -google- a vypilovat co chceš, ale když nemáš šajnu o věci - kanálek tam a sem  , ale osobně nedoporučuju s tim motorem něco dělat, maximálně nechat 7 výbrus a poctivou GO a poletí jak panelka, ta ČZ 250 je hodně žívá už v sérii .., ale hlavně ten spodek motoru je dimenzovanej na 125/175 a max na těch 250 což už je na úkor životnosti ložisek kliky a ty by jsi mu naložil ještě víc ? -Chceš každých ani ne 10 000 km generálkovat ?? Pokud to máš na papírech tak kup 250, ten zgenerálkuj a jezdi, běžná cestovka 80 -100 km/h + sežen si na předek dvouklíč páč ve větším vrtání to umí i 125 km/h nebo jezdi s rozumem jinak někde nedobzdíš 
Jinak jestli to máš na pole, tak radši vem točivej motor čízy 175 (477,487,487,4 atd.) bude to levnější ... škoda motoru čz 250 zas tolik jich není ...
Datum: 14. ledna 2013 20:55
 Čaute lidi, napadla mě taková věc nezlobte se na mě že to tady uplně nepatří.Ptám se vás jaké parametry musí mít motorová koloběžka aby to nebyl skútr ? Díkes předem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2013 9:47
 V dosahu nic takového není díval jsem se i do zákonů ale jaksik jsem tam nic nevyčet
Datum: 15. ledna 2013 9:47
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 co se optat na STK ?
Datum: 15. ledna 2013 0:37
|



|