|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Opět všechny zdravím,, a měl bych další dotaz,, Jak fichtla co nejlevněji upravit, aby jel co nejrychleji? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 12:54
 nech si udělat čtyřkanál a sladit karbec
Datum: 02. ledna 2013 12:54
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Ahoj draku,vylešti smirkem přepouštěcí a vejfukové kanály,hlavu a vršek pístu.To je ta nejlevnější a nejrychlejší ůprava...
Datum: 01. ledna 2013 18:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 silvestrovsky ti poradím fíka prodat a sehnat simsona...250 anebo 500 japonce
pokut ti jde jen jen o max rychlost dopuručím ti větší kolečko na výstup z převodovky stojí od 60 do 150... problem je že co přidáš narychlosti ztratíš na tahu..proto sem se svími 130 kili na mustangu rychlejší s 11 zubým kolečkem na tah neš s 13 zubým ktere mi nedovolí motor vytočit... pokut máš cca 70 kilo mužeš dát 14 i víc zubu ale pokut často jezdíš teren či kopce valný přínos to mít nebude... no spočítej kolik zubu máš na kolečku ted pokut 12 mužeš si skusit 13 14 ale pořát je to pionír...ne velká motorka...či o 10 let novější simson s bezdotikem a jednim kvaltem navíc
Datum: 31. prosince 2012 20:32
 Zdravím. Možností je spousta....jen to slovo nejlevněji se k tomuto tématu moc nehodí.....co si představuješ pod pojmem nejlevněji?? A nejrychleji? Kdybys byl ochotnej do fichtla pustit nějakou korunu,tak se mi ozvi na mail,zde víc řešit nebudu. Umím relativně levně udělat válec,kterej by uspokojil tvé potřeby. Udělam ti válec,ty ho jen nasadíš a nemusíš nic řešit,maximálně vypálit vejfuk,koupit čistej vzduchovej filtr či nový kladívko a nebo nějaký těsnění a jezdíš-no to bys musel ať tak a nebo tak... Pak je taky ta cesta,že to zkusíš sám,zlikviduješ 3-4 válce špatnou úpravou,utratíš zbytečný prachy za výbrusy,písty,kroužky,hustodémonský "sportovní" filtry a výfuky a maxibrutální trysky a furt nic.... a nebo koukni sem http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html ať máš představu,co se dá a nedá a za kolik ..... říkám,možností je spousta... fichtlu zdar!
Datum: 31. prosince 2012 12:34
 Jestli nejlevněji a nejrychleji, tak jedině větší stroj, třeba čz 175, a to myslim vážně...
Datum: 31. prosince 2012 12:00
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 13zubé kolečko na motor.
Datum: 31. prosince 2012 11:51
 kopec
Datum: 31. prosince 2012 11:43
 lano a tažné od auta
Datum: 31. prosince 2012 11:38
Jméno: pepa
IP: uživatel14910
 hezký den pánové nějake schéma jak na pioníra přidělat bošárnu by nebylo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 12:12
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 na kontakt 58 dej ještě jeden káblík a vyveď ho do zasdního světla
Datum: 31. prosince 2012 12:12
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Já zapojení vím. Kontakt 30 a 15 ti spíná. Takže z indučky vyvedeš dva káblíky do 30 a 15. Jeden dáš na 30 a druhý na 15. Pak světla ti spíná kontakt 58,když potočíš klíčkem na 1. Ze světelné cívky vyveď káblík do kontaktu 58. Z kontaktu 58 vyveď ještě jeden do přepínače světel na prostřední šroubek.
Datum: 31. prosince 2012 12:07
Datum: 31. prosince 2012 11:42
 neumíš pracovat s multimetrem?
Datum: 31. prosince 2012 11:31
 ale bylo to na mustangu!! to je asi podstatná informace protože přední světlo je izolované od kostry protože maska je plastová, na 21ce by to tímhle zapojením pořás svítilo prptože žárovka by byla ukostřená přes masku
Datum: 31. prosince 2012 10:36
 dříve jsem to měl, fungovalo mi to jako na čz vytáhnutím klíčku chcípnout a první poloha světla, vyřešil jsem to celkem jednoduše(pro mě), i světla jsem spínal přes kostru, takže pokud se nepletu tak by to mělo bejt 30ku ukostřit, na 15ku zapojit ukostření indučky a 54 (tím si nejsem jist prostě vývod z první polohy) na světla, ale právě na kostru, takže do zadního světla je nutné natáhnout 2 dráty a napájení ze zapalování táhnout rovnou do zadního světla a na přepínač dálková-tlumená, myslím že takhle sem to měl tenkrát zapojené
Datum: 31. prosince 2012 10:30
 no ono je to trochu složitější.. a fungovat to s ní nebude tak jak má.. takže schema na správnou funkci neni.
Datum: 30. prosince 2012 18:43
 Ahoj, chtěl bych si koupil hliníkové ráfky určené pro tuning Simsona, o kolik jsou lehčí než origo Pionýr?A hlavně odkud je objednáváte, vím že spousta lidí je má přímo z říše, jaký je prověřený e-shop, který mi je pošle do ČR a má dobré ceny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 23:16
Datum: 29. prosince 2012 23:16
 Cau ,rnpotřeboval bych poslat nákres jak napasovat do fichtla přední vidlicu ze simsona.rn|Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 20:19
 http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html hledej draku
Datum: 28. prosince 2012 20:19
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci potřeboval bych poradit jak zvednout výkon u svého mustanga všechno je na motoru za tím origo co upravit pro vetší výkon jestli vetší trisku a jiné sání dík za rady předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 21:43
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 A kolik za to?
Datum: 29. prosince 2012 21:43
Jméno: FK Racing
IP: uživatel13006
 Hele, ty okýnko, semelu tě tím mlejnkem co je vzadu vpravo .)
http://valec823.rajce.idnes.cz/5K/#P1010486.jpg
Datum: 29. prosince 2012 18:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To je ale krásný válec a kolik má okýnek .)
Datum: 29. prosince 2012 15:45
 Ahoj, mohl bys mi taky poslat Nákres jak upravit ten válec ???
"pouze sem nekde četl když se dá velká triska" Pouze jsem někde četl, že když je velkej vítr tak lítaj i vrata od stodoly.
Ale teď vážně, v případě zájmu se ozvi dříve než to namršíš, nehodlám to po nikom předělávat.
http://valec823.rajce.idnes.cz/4-kanal/#
Datum: 29. prosince 2012 12:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj draku23!Fšecko co Ti kluci radili tak se Ti moc nezdá!Toš tady máš osvědčenú radu!Vezni pilnik a piluj sání ,výfuk snižuj hlavu zvětšuj karburátor přeďelávej výfuky!A zkúšej a zkúšej pořád dokola!Taky si o fšeckým dělej podrobný poznámky a časem budeš moct radit ostatním to co tady radili Tobě a nebudeš moct pochopit proč se jim to nezdá dyž Ty si to už dávno vyskúšal!Toš tak!
Datum: 29. prosince 2012 12:30
 trYYYYYYYYYYYYYYYYYska...máš v motoru zgenerálkovanou kliku, nový ložiska, primár, spojku atd?
Datum: 29. prosince 2012 12:10
 pouze sem nekde četl když se dá velká triska do válce s výbrusem že to líp jede a do válce bez výbrus je zas lepší malá triska nejsem jeden z těch co by zvedali hustotu koní věčí triskou !!! pouze sem je šte neupravoval válec tak si chci nechat poradit od zkušenejších
Datum: 29. prosince 2012 11:56
 nákres ti bude k ničemu, nevíš jak to udělat když chceš ladit výkon velkou tryskou...
Datum: 29. prosince 2012 11:48
 zdar mohl bys mně prosím poslat nákres jak upravit ten válec
Datum: 28. prosince 2012 23:04
 U seriovky je nejsnazší cestou zvýšení objemu válce a lehká úprava kanálů. Pokud bys chtěl v tomto směru pomoci,není problém,mohu ti válec udělat. Druhou nejlevnější variantou je namalovat rychlé pruhy,koupit hustokrutě velkou trysku a nandat maxibrutální tjůninkovej "sportovní" filtr a nalepit samolepky No-Fear,ovšem to výkon nepřidá... A nebo hodit seriovku do pucu a poznáš jak jezdí 3,5 koně. Generálka motoru je základem,,,,až když vše funguje jak má,tak se dá uvažovat o zvyšování výkonu... Ber to jako realitu
Datum: 28. prosince 2012 21:45
 zdar já chci upravit fichtla na fichtlcupy
Datum: 28. prosince 2012 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14860
 ono toho moc udělat nemužeš nechat nalepit brzdový pakný skusit zda je ok výbrus dát 72 trisku víc to nebere a jediné koupit par koleček na výstup převodovky většinou paradoxně pomáhají ti do tahu a jede to víc protože se víc překrývají kvalty....nej tuningem je mustafa bud nechat či prodat a koupit 5 kvalta simsona ..ten jde přestavět na 60 a dokonce 70 je vysokej má drapaky a vejfuk kterej nehobluješ o silnici a daj se sehnat za 3000 pěkný ....
Datum: 28. prosince 2012 20:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Řeknu jen tohle: zkus to, narvi tam místo 68 78 a uvidíš, jak to pojede, pak ti třeba docvakne, že dávat zbytečně velkou trysku je hovadina. A pokud nechápeš takový základy, tak s edo žádnýho "tuningu" prosímtě nepouštěj!
Datum: 28. prosince 2012 16:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 28. prosince 2012 15:53
Jméno: Mates
IP: uživatel14900
 Zdar fichtlaři chtel bych se zeptat jake mužu dat maximalni trysky na jawa 20 do karbecu? Diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Při nejrůznějších testech origo slícovaných válců jsem dospěl k lehce přicpanému filtrboxu,trysce 65 a jelo to jak simson se spotřebou stadiona
Datum: 28. prosince 2012 21:49
 největší? cca 300, vemeš trysku, těsně za závitem uřežeš a namotuješ zpět, je to kvůli tomu aby ti tama zbytečně neprotíkal benzín
Datum: 28. prosince 2012 12:35
  narvat tam jde i kus drátu ale jestli to potom pojede.. do originálu patří originál tryska to je 68 nebo 72.
Datum: 28. prosince 2012 12:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Další ladič, co chce zvedat hustokoně větší tryskou. Zasraný filtr sání společně s větší tryskou doporučuje 11 z 10 "rychle a zběsile tuningářů"!
Datum: 28. prosince 2012 8:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 pokud to nemas upravene tak tm nech origo 68ku
Datum: 27. prosince 2012 23:40
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:58
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nice
Datum: 31. prosince 2012 0:58
 http://genius166.rajce.idnes.cz/jawa_21_renovace/#nyni14.JPG chytré že
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 19:20
 chlapy to neni moje
Datum: 28. prosince 2012 19:20
 Jinak pěknej pincek, akorát škoda, že už jsi tam nedal ty revmáče
Datum: 28. prosince 2012 18:35
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 řekl bych že to není štastné řešení myslím si že na 60% ten plech v tom místě praskne,už jen kvůli tomu že tam nejsou pořádné radiusy
Datum: 28. prosince 2012 15:56
 taky přemýšlím kam dám beterii, ale vzhledem k tomu, že mám pod plechem ještě blatník, tak toho opravdu nehrozí...
Datum: 28. prosince 2012 11:26
 pozor na jízdu ve dvou a nějakej výmol na silnici  kolo si rádo škrtne a to to měl kámoš ještě menší
Datum: 27. prosince 2012 21:49
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 16:01
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 obyčejnej paskvil se kterým si někdo dal sice práci,ale k ničemu,je to jak házek hrášek na zed
Datum: 28. prosince 2012 16:01
 podlě mě je to na přehlídky, stejně jako ten mustang s turbem
Datum: 28. prosince 2012 12:37
 škoda že na závody je to nepoužitelný, na silnici s tím nemůžeš pokud to nějakým způsobem nepřihlásíš a stejně už podle těch výfuků to vůbec nepojede ale za to spotřeba 100 na 100 a sousedům musej stát i chlupy na prdeli
Datum: 28. prosince 2012 12:12
 mě se to líbí
Datum: 28. prosince 2012 11:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Paskvil jako paskvil...
Datum: 27. prosince 2012 23:21
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Super. Je to krasavice. Jenom když koukám na ty koncovky výfuku - napadá mě, jakej má asi zvouček? Myslím, že sousedi jsou trošku vopocený
Datum: 27. prosince 2012 18:41
Posl.aktualizace: 05. května 2013 20:51
 Radiační kanálky umožnují přesun přebytečných plynů z výfuku do terrmodynamického usměrnovače a poté do válce motoru. V usměrnovači je malý radiáční píst který radiačně transformuje energii výfukových plynů na energii využitelnou k razantnímu zvýšení výkonu.
Datum: 05. května 2013 20:51
 50 000,- jen do motoru ne, ale celkově jsem už za 50kou  ale nemám tam ani 5 kW
Datum: 27. prosince 2012 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 No radiační kanály je výsměch,ovšem 11kw bych se nesmál...to není až tak nemožné...jen už by to nebyl pionýr...a pochybuju že by tady někdo z vás nasypal do pio třeba 50000,- jen do motoru... Je to tak se všim.... Vemeš blbej motor 1.9TDi 81kw koupíš pár píčovin a máš 220HP jak nic,ale furt to sou prachy za zakázkově dělaný neseriový díly bez kterejch to prostě nejde....a stejný,možná nákladnější je to u padesátky....
Datum: 27. prosince 2012 16:28
 to mě napadlo, ale už se mi párkrát stalo, že strejda něco neví a já to pak někde externě dohledal...  jinak mi to taky přišlo jako kravina... 11kW z fichtla origo motoru...
Datum: 27. prosince 2012 15:23
 koukal jsem na to včera taky
Datum: 27. prosince 2012 15:01
 větší píčovina jsem snad neviděl
Datum: 27. prosince 2012 14:21
 napadlo tě třeba že když to strejda neví, tak že to neexistuje?
Datum: 27. prosince 2012 13:05
Jméno: vldo
IP: uživatel14896
 To video je pěkná kravina.
Datum: 27. prosince 2012 12:59
 Zdar draci! Potreboval by som od vás poradiť. Renovujem Jawa 555 DeLuxe rv. 1962 a potreboval by som spraviť zlaté linky na disky, ale neviem akú farbu by som mal použiť aby mi dlho vydržala a neolupovala sa. Našiel som iba túto farbu http://www.motoren.sk/shop/detail/5070/38 a potom ešte doma mám zlatú farbu na disky. Neviem či sú vhodné a či sa vôbec prichytia na ten chróm. Ďakujem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 0:57
 no ale přestříkat aspon bezbarvým lakem ad to líp drží protože podle mě to třeba vapkou sundáš v pohodě je to jen nálepka.
Datum: 26. prosince 2012 0:57
Datum: 25. prosince 2012 18:30
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Čau chlapi, dávám do kupy Pionýra a chtěl bych se zeptat jak předělat zapalovaní, abych tam mohl dát silnější žárovku. Na motorce je pouze 15w zapalování.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 9:36
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Díkes
Datum: 26. prosince 2012 9:36
 Prostě to zapojíš podle schématu pro 30w magneto...
Datum: 26. prosince 2012 9:18
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Chlapi díky moc za rady, nějak to zkusím pořešit, ještě by mně zajímalo jak musím překopat elektroinstalaci.
Datum: 26. prosince 2012 9:07
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 hoj nechcu nic říkat danekod, ale jak je mozne, že sem měl propojení cívek jako na 30W zapalku a měl sem rotor s označením 05 a běhalo to zcela uplně stejne jako origo 20W ?
Datum: 25. prosince 2012 22:18
 No zas tak jednoduchý to není, ano cívky dáš 2x 15W, ale musíš na to dát i rotor k tomu určený, označení 20. Musíš taky překopat elektroinstalaci světel a ještě bys měl mít pravý karter + víko s takovými "výstupky" tak aby ti tam ty cívky vešly (ale údajně tam origo cívky vlezou, max. opiluješ tu izolaci). Ještě rozpoložení cívek - nahoře zapalovací , nahoře vpravo a dole světelné (spojené do sebe).
Datum: 25. prosince 2012 20:53
 já jsem tam dal tu nejslabší listovou měrku 0,05mm
Datum: 25. prosince 2012 16:45
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Dobře díky moc, to jsem chtěl vědět. Ještě by mně zajímalo, když ten pól vyndám a dam tam nový, tak jestli se nějak nastavuje vzdálenost od magneta? Ještě jednou děkuji.
Datum: 25. prosince 2012 15:51
 Ahoj.Jak jsi již napsal že máš 15 Watové zapalování tak to jsi napsal kravinu  .Na pionýrech se používá zapalování 20Watové(velká 15Watová cívka+malá 5Watová cívka a 30Watové(Dvě 15Watové cívky zapojené do série.Takže pokud máš zapalování 20Watové tak si na předělání zapalování na 30Watové seženeš ještě jednu tu větší cívku a zapojíš je do série.Tím pádem budeš moci dát do předního světla 25Watovou žárovku.Kdyby jsi ještě potřeboval něco k tomu vysvětlit neboj se ozvat klidně i na email.Vladimír
Datum: 25. prosince 2012 15:29
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 20:04
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Mně to ten dlouhý závit ukazuje taky.mustaf10 radši tam dej Brisk n14c nebo n15c.Jedině pokud máš pod tu svíčku další podložky z jinejch svíček!! Ahoj draku!!
Datum: 26. prosince 2012 20:04
 Jakto že mi jí google všude ukazuje s dlouhym závitem?
Datum: 26. prosince 2012 9:22
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 můj názor je ten, že je jedno jaká je tam svíčka (myslím žnačku), vliv má snad jen tepelná hodnota
Datum: 25. prosince 2012 19:32
Jméno: mustaf10
IP: uživatel14887
 jeto s kratkym zavitem a dostal jsem ji zadarmo a fiiiik je origo stav, jen vybrus, tak co, mama to vyskouset? :t
Datum: 25. prosince 2012 18:35
 najdi si nějaký tabulky značení svíček Denso pak to zjistíš jestli tam pude  ale jestli to máš na originál tak to je trošku drahá sranda
Datum: 25. prosince 2012 16:52
 Neni to tak trochu svíčka s dlouhym závitem?
Datum: 25. prosince 2012 15:14
Jméno: PIo
IP: uživatel12302
 zdravim draky a tunery  Mohl by ste mi někdo poradit jak si upravit na Pionýrovi válec,aby mi to jelo o něco líp... děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 13:19
 tak jsem ti to poslal, kdyby něco, tak se ozvi. Já to mam teď ještě rozdělané. P.S. psal mi to když jsem dával dotaz jak na motor z fichtla naroubovat 21 DellOrto karbec, takže bych se stejně radši ještě poptal. Venca
Datum: 25. prosince 2012 13:19
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 vostarek12@seznam.cz
Datum: 24. prosince 2012 23:39
Jméno: PIo
IP: uživatel12302
 pošleš mi to dyžtak na email ?
Datum: 24. prosince 2012 23:35
 čus, hele mě něco posílal standa, když sem hodil sem do eráru dotaz co se karbecu týče, takže možná on. Ale kdyby náhodou, tak ti bych ti snad mohl přeposlat věci, co mi poslal on 
Venca
Datum: 24. prosince 2012 21:34
 Ahojte, k vánocům jsem si doma vynutil barvu na mojeho fichtla, už vim i kde to nechám udělat. Můj dotaz zní: co by jste mi doporučili za druh barvy? (komaxit, atd...) a pokud možno i přihodit vaše zkušenosti. Ptám se proto, že na netu jsem třeba našel že komaxit na ráfky super, neloupe se atd... ale o pár řádků níž zase někdo nadával, tak nevím.
Díky za případné rády a Veselé Vánoce všem zdejším provozovatelům 1, 2, 3, popř. 4 kol. Přeje Venca
P.S. doma to dělat nebudu, nejsem žádnej lakýrník.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 20:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 poraď se s lakýrkou, co ti to bude dělat... jeden z nej bude asi akrylát, ale stojí prachy...
Datum: 26. prosince 2012 20:24
 zdar draci přeji pjěkné svátky mám otázku kamoš chce dávat na original motor bez uprav valce vifuku karbec ze 175 čz máto víznam nezničíce motor dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 15:43
 Taky ti přejeme p(j)ěkné svátky.......
Datum: 24. prosince 2012 15:43
 já to taky nechápu, prohlížeč ti navíc ještě ty chyby podtrhne...
Datum: 24. prosince 2012 15:40
 možná že kdybys nepsal jak kokot malovanej tak by ses dozvedel i proc to nepojede
Datum: 24. prosince 2012 14:15
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Význam to nemá a neboj,nic se nerozbije protože to nepojede....je ten karbec moc velkej... Na holou seriovku je 17mm až až....
Datum: 24. prosince 2012 13:12
 Hergot dávej v té škole pozor, z tohohle pravopisu by se jeden poblil. Jinak pokud chce dávat na fichtla karbec z čízy, tak je to naprostá píčovina, předem odsouzená k neúspěchu.
Datum: 24. prosince 2012 12:58
 Zdar, budu si o Vánocích dělat válec (obyč. dvoukanál). Chtěl bych se zeptat pomazanějších hlav  : Od jakého rozměru pude potřeba rychlého 3Q ??? Kupeckými počty tuším, že cca 28 mm od HU ...(válec bude na silnici), chci udělat cca těch 28-28,5 - podle křivosti oka a zbrklého pilníku  + větší vrtání a hlava samozřejmost ...
Jinak všem veselé svátky a pěkný začátek roku !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 22:50
 já jedu sání 70 a dal nejaké drobnosti  .. válec je neuvěřitelně dobrý
Datum: 23. prosince 2012 22:50
 ten můj motor krom zápalka taky půjde do série na cesty
Datum: 23. prosince 2012 22:09
Datum: 23. prosince 2012 22:06
 Opravdu závodit ?  já to budu mít na nedělní výlety po okolí a abych ujížděl sériákům.....
Datum: 23. prosince 2012 21:24
 a při doladění dobrýma komponentama se stím dá aji krutě závodit
Datum: 23. prosince 2012 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Optimální rozměry. To pěkně jede i s origo výfukem.
Datum: 23. prosince 2012 19:33
 Díky za ujištění, už jsem 2 válce dělal, ale nikdy jsem nešel pod 28,5 od Hu a sání 69, tak se raději ptám ...
Datum: 23. prosince 2012 17:11
 28,5 v klidu s origo převodovkou
Datum: 23. prosince 2012 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Nezáleží jen na výfuku,ale obecně 28,5-28 je v pohodě.
Datum: 23. prosince 2012 16:45
Jméno: Jawa21
IP: uživatel14421
 Koupil jsem nepoužité bloky motoru i bez vyražených čísel na pionýra, které jsou potažené starobní tzv. měděnkou. Nevíte čím by se toto dalo vyčistit, aby to bylo jako nové? Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 11:05
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 lestici pasta na hlinik a jedem
Datum: 23. prosince 2012 11:05
 Pro ŠROUBKA. Jestli můžeš, tak mi pošli foto toho nosiče na emaila. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 23:58
Jméno: Šroubek
IP: uživatel10924
 Neplatný e-mail. :-/
Datum: 23. prosince 2012 23:58
Jméno: Hoonza
IP: uživatel14875
 Čau draci, chtěl jsem se optat, jestli někdo nemáte zkušenosti s předěláváním náhonu tachometru ze Stadiona S22 na S11, už jsem to takhle jednou viděl, ale nedíval jsem se nějak detailně, tak by mě jenom zajímalo, jestli to tam normálně nasadím jak na S22 a není co řešit, nebo je jěště potřeba něco upravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 23:08
Jméno: tomas
IP: uživatel10514
 do kola to asi nasadit půjde, pokud na to bude místo mezi vahadlem a štítem, ale kam chceš připevnit tacháč?
Datum: 25. prosince 2012 23:08
|



|