Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus chci se zeptat, shanim na tatrana blinkry a gumy pod ně a nosič.Nevíte kde se daji sehnat?? Pokud mozno v dobrem stavu.Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 21:45
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 konecne jsem dosahl u pionyra maximalni jiskry si myslim!! směs je akorat jakma byt a na svicce ta elektroda ma svetle cihlovou barvu a ta keramika pod tim je zvetsiny býlá z jedny strany lehce hneda. Taky chyta na stouchnuti na poprvy, jak teplý i studený, po 3 letech se mi povedlo dát elektryku takhle dokupi. Zajimalobyme kolik zvas ma akhle vypalenou svicku ze ta keramika zustava neokourena a chyta to na stouchnuti??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 18:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jj presne tak
Datum: 16. ledna 2011 18:05
 fernez- konecne si dosiahol naladit fichtla na urovni serioveho motocykla
Datum: 16. ledna 2011 11:14
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 honzo to musis projit vsechno a co je z oxidovany to vymenit, ja jsem mel s civky co vyraby proud s oxidovanej kabel, to snad poznas jak vypada z oxidovanej kabel, a tak jsem napajel novej (musis napajet poradne kdyz zatahnes zadrat tak aby neupad) a pak skontroluj este ostatni kbeli na kondiku jestli neni skoro upadlej... na inducce, kolikrat to dava peknou modrou a stejne je nic moc. Dozvedel jsem se este jednu dulezitou vec staci aby civka byla skrabla a je poni uz dava malo stavy, ta med je potahla necim nevodivym a jak se to skrabne a dotykase to ostatnich zavitu na civce uz je to ve skratu pak nefunguje nebo spatne. A to startovani neni jen o elektryce, taky to musis mit trochu v kupe
Datum: 16. ledna 2011 9:09
 Mám podobnou závadu, prosím o radu: Ten drát od té cívky si jenom vyčistil nebo si ho celý vyměnil?? Děkuji za odpověď
Datum: 15. ledna 2011 18:30
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 moje všechny motory chytaj na šlápnutí teplý i studený. považuju to za samozřejmost.
Datum: 15. ledna 2011 17:05
 Mohl bych zkusit taky vyměnit, třeba dosáhnu nějakého výsledku.
Datum: 15. ledna 2011 10:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 i přesto má pravdu ten standa
Datum: 14. ledna 2011 21:50
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to neni uplne pravda ty zaoalovani u fichtla jsou dost casto poniceny a zeslably, s oxidovany kabely... pak to i serizeny nechyta nebo chyta jede dobre ale spatne chyta, ja mam fichtla kterej daval mizernou jiskru chatal hur porad a pritom vykon porad krasnej a pak uz to nechytalo zjistil jsem ze je skoro upadlej kabel s civku u magneta  tak jsem dal jinou a uz to chyta na prvni slapnuti vetsinou
Datum: 14. ledna 2011 21:31
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 má pravdu ten Standa
Datum: 14. ledna 2011 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 existuje na to totiž jednoduchej trik....seřídit karburátor a zapalování
Datum: 14. ledna 2011 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 Já  J21 RS,J550,J250 pérák...J555 chytá až na třetí protože nemá už tlaky  ale stejně jede fajnové mrška jedna
Datum: 14. ledna 2011 20:55
 jawa čz 175/356 nema proudove rele?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 Alesblaha: heč,já to umim,ale bez ampermetru na bande sem v prdeli
Datum: 14. ledna 2011 23:25
 JAWA - ČZ 175 typ 356 má klasické jednocívkové spínací elektromagnetické relé 45W umístěné na statoru dynama, když sundáš pravé víko motoru, uvidíš to. A pokud máš třeba problém s dobíjením, tak do toho moc nedrbej, když tomu odborně nerozumíš, na mé ČZ 175 450 do toho někdo drbal a rozdrbal to tak,že to skoro vůbec nedobíjelo, nahradil jsem to dvoucívkou, a pohoda. Seřídit jednocívku - to vyžaduje hodně zkušeností! A pojem proudové relé neznám, u tohoto stroje se používá klasické elektromagnetické.
Datum: 14. ledna 2011 19:24
 cuz,chcise zeptat jesi muzu do baterky nalejt neco jinyho nez kyselinu?-treba neco co je doma.diky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 12:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do batwrie se nedolejvá kyselina , ta tam zůstává , dolejvá se jen destilovaná voda
Datum: 15. ledna 2011 12:46
 a destilka teče z pravého kohoutku
Datum: 14. ledna 2011 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 nalej tam tzv.elektrolyt......tj. roztok kyseliny sírové s destilovanou vodou....většinou ho dostaneš přibalený k nové baterce....
Datum: 14. ledna 2011 16:04
 nastříkej do ní
Datum: 14. ledna 2011 15:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vymačkej tam třeba citron... nemám slov...
Datum: 14. ledna 2011 15:26
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Prosim vás nevíte někdo jaké barvy drátku a kolik cm dlouhy budu potřebovat,když chci dělat komplet novou elektroinstalaci na mustangu?jak dlouhe musí být a jaké barvy?poradte pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 21:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 13. ledna 2011 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel10985
 na indučku černej kabel,na světla zelenej kabel....pokud použiješ jiný barvy tak to nepojede
Datum: 13. ledna 2011 19:53
Datum: 13. ledna 2011 17:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pane Bože, kam to spěje když se někdo zeptá na takovou věc jako je barva drátků...
Datum: 13. ledna 2011 16:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 10m drátu musí stačit, takže např 5 barev po dvou metrech a ještě ti zbyde, jaký barvičky použiješ je na tobě, ty by ses v tom měl vyznat když to pak později budeš opravovat... někdo to dělá i tak, že si na vrakáči vyhrabe ze škodovky hlavní kabelovej svazek pod podlahou a dráty různejch barev i průřezů si nabere z toho..
Datum: 13. ledna 2011 12:15
 čuss potřeboval bych vědět,zda jde nějakým způsobem na motoru jawa 634, kde neni otvor na zašroubování spínače neutralu, takovýto otvor se závitem nechat udělat a pokud tedy ano tak v kterých místech má tento otvor být díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 18:04
 Už mi to CDI bezkontakt po 2 hodinách hladania závady hádže iskru  ale naštartovat mi to nejde sem tam sa to ozve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 19:52
 je to možné lebo nechcelo to dobre štartovať ani s normálnym zapalovaním musel som pripojiť svetelné cievky na kladivko
Datum: 13. ledna 2011 19:52
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Myslel jsem jestliuž není ten tvůj magnet rotoru úplně vyšeptalej. Prostě existuje skutečnost že magnety časem slábnou... na slabém magnetu toho moc nenabudíš. Indikátorem stavu magnetu může být i porovnání svítivosti žárovek.
Datum: 13. ledna 2011 14:55
 mam tam 20tkoví magnet to bi asi chcelo zohnat 21tkoví
Datum: 13. ledna 2011 10:14
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pokud jsis navíjel zapalovací pól, tak je slabá jiskra z důvodu že je málo závitů, nebo je slabej magnet rotoru.
Datum: 13. ledna 2011 7:41
 ale hádže mi to slabú iskru to bude asi tou cievkov a ešte som musel odpojiť ten skratovací rezistor so snímacej cievky to bol celý problém prečo to nehádzalo iskru bol tam tak malý prúd že neotváral tyristor budem tam muset dat vačší odpor a spravit poriadne ten unášač bez toho to nechcem naštartovat abi som ten tyristor nespálil možno len kebiže to chití na volnobeh pri nízkych otáčkach
Datum: 12. ledna 2011 15:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Nezapomeň popsat zkušenosti s laděním
Datum: 11. ledna 2011 22:22
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 22:25
 Chong: Skúsim to trafo. dakujem moc za rady dúfam že sa mi to podarí spojadnit.
Datum: 13. ledna 2011 22:25
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Počty závitů jsou problém. Nedá se to nějak empiricky spočítat. Faktorů je mnoho, zejména pokud se navíjí nadivoko a ještě k tomu nelze přesně říct jak silné mají magnetické pole magnety rotoru. Pro testování funkčnosti bych použil určitě trafo, až když by tohle bylo OK, takbych dělal pokusy s navinutým pólem. Trafo není problém sehant. Dneska se ke všemu dával adaptéry se spínaným zdrojem, takže adaptéry s klasickým trafem se vyhazují. Stačí ti sehnat nějakej adaptér ke spotřební elektronice odkud trafo vyndáš. Můžeš použít cokoli v rozsahu 6 až 12V okolo 10W. Ten příkon je důležitej parametr!
Datum: 13. ledna 2011 8:04
 Ja som asi spravil chybu v zdrojovej cievke pri prevíjaní už si nepamatám kolko závitov som natočil a nepoužil som drot 0,15 ale 0,16mm asi je tam okolo 1800 až 2000 závitov ešte bi som mohol skúsiť použiť trafo s klasickej cievky 6V/230V ale to bi som ho najskor musel zohnat
Datum: 12. ledna 2011 15:39
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Co se týká provozních otáček ad Wepo... z principu by měly být použitelné otáčky u CDI vyšší než u indukčního zapalování (doporučuji odbornou literaturu) Klasické CDI může narážet na problémy s indukcí napětí u vysokých otáček, to se však dá obejít konstrukcí DC-CDI které má nezávislý zdroj energie. Dnes bych byl spíše zastáncem použití zapalovacího pólu jako napáječe pro DC-CDI,kde pak lze jednoduše realizovat hall, či optozávoru, přičemž technické parametry CDI lze lehce odzkoušet na stole.
Datum: 11. ledna 2011 22:21
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Jawadraku 70V je málo.. přečti si text ke konstrukci.. 70V ti jiskru fakt nehodí  . Jinak k dotazu s póly magnetu.. ano, zjištuju je kompasem.. tedy přesněji buzolou
Datum: 11. ledna 2011 22:17
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 To Wepo: Cívka může být jakákoli, jde jen o její citlivost. Orientačně by měla být na 12 až 24V pokud se jedná o cívku, která byla původně relátkem
Datum: 11. ledna 2011 22:14
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jenom pro zajímavost: Můj kamarád na to staré zapalování s kladívkama a kondíkem narazil tady tu destičku a napojil to na převinutou světelnou cívku a dal si na ŘÍDÍTKA PŘEPÍNAČ : KLADÍVKA / BEZKONTAKT ... řeknu Vám, na rychlé rozjetí a sílu v malých otáčkách je to dobré, ALe jak pak de na rychlost tak to strácí výkon...takže si to přepíná a jezdí jak DRAK...!
Datum: 11. ledna 2011 21:16
 Skompasom alebo označeným magnetom severný pol označeného magnetu bude pritahovat južný pol na magnetke ale doma nemám ani kompas ani označený magnet  tak som ju skúšal otočiť aj tak aj tak.Cievka má mať 2 vývody ja som ju použil z iného relé na 24 V lebo to čo je v návode som nemohol nikde zohnať to može byť aj celý problém. Teraz od toho idem už nechápem prečo to tú iskru nehádže na výstupe som nameral napätie skoro 70volt ale iskru nie a nie hodit. podozrieval som tú cievku premeral som ju ale tá je dobrá takisto aj tyristor a rezistori ale tiež sú dobré ešte pozrem diody ale ked nie tak už fakt neviem
Datum: 11. ledna 2011 18:50
Jméno: Wepo
IP: uživatel10027
 CHong: Mám to také doma postavené, akorát mi chybí ta cívka z relé, to musí být se třemi vývody ? Mám jen s dvouma...?!
A jak se dá určit jih a sever na magnetu...? třeba podle čeho? De to s kompasem?  Díky
Datum: 11. ledna 2011 17:22
 Odskúšám... ten odpor tam mám dakujem za rady  potom napíšem či to išlo alebo nie.
Datum: 11. ledna 2011 16:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 nezapomeň výstup snímací cívky dostatečně zatlumit odporem jak píšu v článku. Pokud by byl vstup tyristoru přebuzenej, hrozí zničení tyristoru. Není marné dát na výstup snímací cívky antiparalelně dvě křemíkové diody (např. 1n4148) jako ochranu GATE tyristoru
Datum: 11. ledna 2011 14:38
 neska som vyfasoval tú magnetku z mechaniky o ktorej sa tam píše a dal som tam nový tyristor skúsim to nahodit
Datum: 11. ledna 2011 14:26
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Ahoj, napiš mi na mail co mám na webu. Proberem co s tím máš.
Datum: 10. ledna 2011 22:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 šak si pretoč celý stator alebo magnetku aby ťi to hadzalo na uvrati a to že užto nehádze isku ssa museloniečodosrať
Datum: 10. ledna 2011 22:38
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10969
 ahoj draci jawa 175 rv.1953 ma elektroinstalaci na 6 nebo 12v? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 22:38
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10974
 tak asi jo to je na baterii a je to 175
Datum: 11. ledna 2011 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není to spíš z roku 1958? v 53 by to mohla být max 125c nebo 150c a ta jezdí bez baterie
Datum: 11. ledna 2011 21:52
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10974
 mela by to byt 356 jj dik
Datum: 11. ledna 2011 21:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 nastartuj to přes baterku z auta a hned ji odpoj
Datum: 11. ledna 2011 20:08
 furt nevim co je to za stroj...
Datum: 11. ledna 2011 19:46
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10850
 aha ja nemam baterku pujde to nastartovat pres 4,5v trafo?
Datum: 11. ledna 2011 19:43
 Jawa 175 z roku 53? Hustý...
Datum: 10. ledna 2011 23:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na 6V
Datum: 10. ledna 2011 23:08
 Zdravím, dnes jsem po dvou měsících nastartoval kejvu250,běžela asi 10sekund a najednou vypla,ampérmetr při poloze bez světel přestal ukazovat výchylku (-) zjistil jsem že nedává jiskru na svíčce ani na přerušovači, všechny ostatní el.spotřebiče jedou takže to vypadá že mi odešla indučka,ale proč tak najednou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 20:55
 Stejnětak to může být blbý kontakt na spínačce, to jsem nad tím proseděl hodin, než mě to napadlo....
Datum: 10. ledna 2011 20:55
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Hoj, mě takto jednou přestala fungovat indučka na kejvačce po té co jsem projel mlhou, navlhla propálila se a byl konec. H
Datum: 10. ledna 2011 20:50
Jméno: kostkac
IP: uživatel8793
 Zdarec letci, nezkoušel jste někdo narvat zapalování z babety do fichtla? Doceli by mě zajímalo jestli to jde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 14:40
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
Datum: 10. ledna 2011 14:40
 Prosím vás nevíte někdo kde seženu schema elektriky na Manet Korado 50ccm??díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 17:41
 Zdarec mam dotaz daj se na fichtla koupit modry dvouvlaknovy zarovky do predniho svetla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 6:39
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To chceš na dálku lákat policajty? Myslím že takhle se ti to povede
Datum: 10. ledna 2011 6:39
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel5626
 Hele já ti to povím takto kup si normální dvouvláknovou žárovku a nastříkni si ju sprayem nebo si ji natři
Datum: 09. ledna 2011 10:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 definuj výraz "modrý žárovky".. myslíš ty s modrym sklíčkem nebo co modře svítěj (Osram CoolBlue apod)? v tom prvnim případě vim že existujou jen jako parkovačky, ne jako hlavní žárovky, takže si tam dobastlit parkovačku nebo pomalovat žárovku modrou lihovkou .) v tom druhym případě se dělaj jen na 12V a silný 55W+, na 6V sem žádnou takovou ještě neviděl...
Datum: 08. ledna 2011 21:18
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 zdar mam dotaz skladal sem motor všech funguje ale dynamo nehazi jiskru zapojil sem tak že jsem dal jeden dratek na konika kde je už napojeny kondenzator a dratek ktery je připajeny k jedne civce ten dratek napojil na pravy kontak indučky a na druhem sem uchytil kostru ale nechce to byit jiskru když stim točim tak mě to jenom tak šimra na prstu ale u jineho fichtlu sem to měl tak taky a kopalo to jak prase fakt newim ?? pyty pomictemi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 18:46
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 me se zda zes to ukostril to by odpovídalo tomu ze to simre na kladivku jak je ten sroubek tak se nanem nesmi nic dotykat kostry a jsou tam 3 izolace
Datum: 08. ledna 2011 18:46
 třeba to máš zapojeny dobře ale špatně nastavenej odtrh...
Datum: 08. ledna 2011 13:05
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
Datum: 08. ledna 2011 12:39
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 nwm presne jak to máš zapojený ale zkus odendat ten drátek s kostry ja to měl taky a kdyz sem ho odendal tak mi to jelo (mohl by fungovat jako chcípák)
Datum: 08. ledna 2011 12:31
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mám udělat aby mě svítily přední aji zadní světlo pěkně a zapalovaní mám 20w mám jawu 21 Dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 12:08
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Ja nemam 30w ja mám akorat 4.magneta 20w.
Datum: 08. ledna 2011 12:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Dej tam 30W rotor,magneto a civky a bude to pěkně svítit
Datum: 07. ledna 2011 22:35
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 A utahne to 20w Magneto ty civky co jsou na 30w.
Datum: 07. ledna 2011 14:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ta si tam daj cievky z 30W zapalka
Datum: 07. ledna 2011 11:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 proletovat spoje, přiblížit pól k rotoru, vyčistit (příadně nechat napařit) parabolu..
Datum: 06. ledna 2011 23:34
 dat tam vhodné ziarovky
Datum: 06. ledna 2011 23:33
 udělat zadní světlo z led,,,,
Datum: 06. ledna 2011 22:09
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jsou dobry svíčky BOSCH do fichtla?? zatim se zminil jen standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 13:57
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 taky přidám trošku do mlýna. někde se mě zjevila svíčka HITACHI takže bude asi japoncká a musim říct že na tu to jede furt ať teplý, vlažný, ledový atp. a já myslim že by to jelo
i kdybych tu hitachi měl jen v kapse. a dokonce dává takovou jiskru, že svářecí helmu při zkouškách na hlavě mít třeba jest  ale jinak pro standartní použití je brisk, stejně tak
jako ngk či bosh za podmínek správného nastavení motoru vyhovující... osobně bych většinou tedy nehledal furt problém ve svíčce, ale taky v celým motoru, převážně tedy v elektrovýzbroji
Datum: 06. ledna 2011 13:57
 Taky jezdím na BOSCH a naprostá pohoda, rozdíl od Brisk je asi jen, že Bosch má o něco silnější jiskru
Datum: 06. ledna 2011 12:10
Jméno: hersii
IP: uživatel9959
 na bosch jezdím už 2 roky!! a musím říct že lepší svíčku jsem ješte neměl...
Datum: 05. ledna 2011 21:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Na stary palky sem narazil minulej rok v army shopu a mam jich doma krabici
Datum: 05. ledna 2011 21:26
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Se svíčkama Bosch jsem byl spokojen konkrétně WR7BC+ byly na léto lepší než brisky NGK se mi moc neosvědčily
Datum: 05. ledna 2011 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel10946
 ty svíčky co jsem jmenoval pálili silnější jiskru jak starý PALky a chytalo to na ně parádně....
Datum: 05. ledna 2011 20:33
 zbrousit to do špičky je píčovina, nic nevymejšlej, kup brisk, seřiď odtrh elektrod a jezdi
Datum: 05. ledna 2011 19:51
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 pozdě
Datum: 05. ledna 2011 19:51
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 Nevím co řešíte...Proč furt chcete do fichtla cpát jakesi nesmysly.Svíčka ti výkon nezvedne, startování se nezlepší.Dej tam brisk a nic nevymýšlej
Datum: 05. ledna 2011 19:50
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ok, je pravda, že co mam jednu brisku tak už ná najeto par tisic a porád fungije jenže kreten kamoš mě ji stratil a co jsem měl druhou ta nešla nová pak jsem měl další ani nevim kde je mam ty fungovali dobre tak tedy unich zustanu. Eště by mě zajimalo co by se dělo kdybych zbrousil tu pacičku do špičky?? asi blbost že? myslim že by seto ulejvalo
Datum: 05. ledna 2011 19:49
 Jestli máš normální sériovku tak nic nevymejšlej, a dej tam českej levnej Brisk, funguje výborně
Datum: 05. ledna 2011 19:47
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau kluci...mam blbej dota ale zajima me jestli se da nejak udelat nejaka signalizacni dioda ktera by se rozla pri nizke hladine benzinu..dik..a sry za blbej dotaz ale nebavime se furt divat do nadrze
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 15:56
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Ech, když bys na tom stavu benzínu trval, tak potřebuješ : plovací plošinu, která bude připevněna na lanku,její váha nesmí být velká,aby se nepotopil,ale taky nesmí být nad hladinou, takže si do té plošiny, kterrá by měla mít tak 10mm víšku navrtáme po strannách 3 otvory, otvor by měl mít tak 5mm a musí být vrtán šikmo jakože do hloubky, aby se tam nalil benzín,lanko bude dlouhé až po víko,, to lanko povede do takové krabičky, která ve vnitř bude mít sponku, namotávací váleček s vratnou pružinou, vracecí odpor pomocí sponky a pružiny bude minimální ! Plovací plošina by měla vždy být na na hladině, ted jen podle délky vysunutí toho lanka dolů do nádrže bude zatahávat za ukazatel, která by měl být co nejblíž víku, vcelku jednoduchej mechanismus, ale měl by fungovat.
Datum: 07. ledna 2011 15:56
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Trabant měl plastovou měrku s ryskama.
Datum: 06. ledna 2011 17:06
 kolečko: tak podobně má i V3Ska měrku  ... dřevená palice a zářezy po 10ti litrech.
Datum: 05. ledna 2011 23:13
 Nesnažte se vymejšlet nic složitýho...když jsem jezdil na fichtlovy, tak jsem měl pod sedlem v místě na pumpičku kus laťky, a na ní zářezy, jeden zářez odpovídal 0,5l benzínu v nádrži, vždycky jsem jenom strčil laťku do nádrže a takhle jsem měřil stav benzínu v nádrži
Datum: 05. ledna 2011 19:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
  co by seme hodilo by byla merka v nadrzi abych vedel uplne presne spotrebu
Datum: 05. ledna 2011 19:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak nejezdi furt na rezervu  to už by to nebylo to správný zlo s kontrolkou
Datum: 05. ledna 2011 19:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud seš línej evidovat si najetý km a tankování a z toho si udělat odhad o spotřebě, tak se tam asi budeš muset furt dívat.. vymyslet by to šlo, ale čas a peníze nutné k realizaci za to nestojí..
Datum: 05. ledna 2011 18:39
Jméno: jackpaci
IP: uživatel9095
 Zdarec chci se zeptat když mam stator 45W,relátko 75W a rotor se silnějším vynutím(dává to 75W) myslíe že to bude správně fachat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 buď klidnej, 75W rotor a stator (kterej je mimochodem stejnej pro rotory od 45W až po 75W (až na ten zmiňovanej odpůrek pro 45W)) se sériově montovaly v čezetách 175/487 a jawách 350/634, je to úplně normální kombinace.. pakliže by něco odcházelo tak jedině chybou v zapojení..
Datum: 05. ledna 2011 20:58
Jméno: jackpaci
IP: uživatel9095
 De o to že sem si objednal starší zapalko aby mi věčně neodcházely relátka pač sem tam měl 50 W rotor i stator a přišlo mi to takhle nakombinovaný a když to takhle přepojim aby mi to zas ty relátka neničilo kvůli většímu výkonu...
Datum: 05. ledna 2011 19:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nicméně je dobrý ten stator sundat a zezadu v něm odpojit malej odpůrek mezi cívkama (takovej váleček, odštípnout ho a dráty spojit)... větší budící proud, větší výkon...
Datum: 05. ledna 2011 18:42
 jo
Datum: 05. ledna 2011 17:24
Jméno: Herrbode
IP: uživatel10882
 Zdravím..Chci se zeptat jak poznám že kupuji 30W rotor.Zajímá mi to číselný označení..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 16:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo přesně tak 20 a 05...
Datum: 05. ledna 2011 16:45
 zepředu na rotoru je vyražené číslo, pokud začíná 05... tak je to pro 20W stator, pokud 20... tak je pro 30W stator... většinou tam je např. 05 6170, nebo 20 6170
Datum: 05. ledna 2011 11:05
 Cau - dneska jsem zkousel jestli mi jdou svetla na jawe 555- ale motor je zatim rozdelanej tak nejde natocit- tak jsem ze zapalovani vzal ten jeden drat- ten od svetel a klaksonu -tedy ten vic vlevo na zapalku- no a pripojil jsem to na trafo na 6v- no ale kdyz jsem to zapnul tak zacal troubit klakson- samozrejme chyba v prepinaci ze neustale kostri - ale mě překvapilo ze vubec trroubí- dyt parez dává střídaví napětí ne???? a ten klakson je na stridavi napetí tak jakto ze troubi\?? p.s.- svetla svítí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 21:52
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 hh: díky za odpověd- me totiz jen mate ze v manualu na 555 je v popisu napsáno že bzucák ja na stridavé ale jinak dik za slusnou odpoved
Datum: 04. ledna 2011 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na dřívějších pionýrech bývaly stejnosměrné klaksony, to bylo u těch co měly v zapojení u klaksonu "selénový usměrňovač"... později montované bzučáky byly už jiné konstrukce a usměrňovač nepotřebovaly..
Datum: 04. ledna 2011 21:37
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 No vidis vsechno je jednou poprve- co se tady nenaucis. parez dava stridavej jelikoz ma magneto a ne dynamo. jinak kalkson na DC neslape na stridavy- ak proto se ptam proc tenhle slape na stejnosmernej a nikdo mi zatim poradne neodpovedel
Datum: 04. ledna 2011 21:15
Jméno: zozy
IP: uživatel10792
Datum: 04. ledna 2011 20:53
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no zapojil jsem to teda pres nabíjecku- tata usmernuje- tak se divimze to chodi na oba typi proudu
Datum: 04. ledna 2011 20:43
 vodu?!!!?!?!!! TEPLOU?!?!!!!!! tak to k nám ještě nedorazilo
Datum: 04. ledna 2011 20:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 04. ledna 2011 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v zásuvce máš taky střídavý napětí a podle mě obyč trafo akorát sniží napětí , ale neusměrní
Datum: 04. ledna 2011 19:32
|



|