Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci nesvítí mi světla u babetty 207 nevíte čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:44
 no uvidíme hoši odpoledne se na to juknu
Datum: 05. dubna 2010 12:44
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na vypínač světel .
Datum: 05. dubna 2010 12:25
 A taky to může být blbě ukostřený.
Datum: 05. dubna 2010 12:20
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 tk to bude cívka
Datum: 05. dubna 2010 11:48
Datum: 05. dubna 2010 11:37
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 nemaš prosklou žarovku
Datum: 05. dubna 2010 10:51
Jméno: jakub
IP: uživatel5424
 Ahoj seso, zdar fichlaři pricházim na váš s takovou radou, jak nastavit predstih abych mohl fichtla z kopce pretáčet co to jde ? kam otocit magneto po smeru hodinovych rucicek nebo proti ? dekuji vsem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 mustangisto mlč radsi,to sou perly....mel by sis to pripsat na web.....dalsi navod k nicemu
Datum: 05. dubna 2010 17:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Drj to uplne doleva a máš to ale bude to potřebovat možná větší odtrh ale pojede to beztak
Datum: 05. dubna 2010 15:54
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Proti smeru hodin. rucicek...
Datum: 05. dubna 2010 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 doleva
Datum: 05. dubna 2010 12:43
 horší průběh v nižších otáčkách...
Datum: 04. dubna 2010 23:09
Jméno: jakub
IP: uživatel5424
 Díkes a nevíš jaky jsou negativa?
Datum: 04. dubna 2010 23:05
 dej tam vetsi  takze proti smeru
Datum: 04. dubna 2010 22:50
 Ahoj. Chci se zeptat. Dnes jsem dodělal přípravu na sezónu a zjistil jsem že mi přestal bzučit bzučák. Ale ne bzučit jako že je rozbitý, jako že do něj jde málo proudu. Ještě minulý týden to bzučilo na volnoběh se zapnutými světly a dnes zapnu světla, chci to vyzkoušet a dělá to jen to bz bzzzz bzz bz a konec. Jakmile jsem přidal plyn tak bzzz bz bzzzz vynechávavě. Jakmile jsem jel na jedničku se zapnutými světly a pomalu tak to bzučelo, ale zase vynechávavě. Do cívky jsem nerypal. Chci se ptat čím to může být když cívky jsou nejen oddělená zvlášť na světla a na klakson a ještě před týdnem to bzučelo. Díval jsem se jestli třeba není volné vynutí nebo konektor a není. Klakson je v dobrém stavu a usměrňovací dioda je tam nová. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 skus kuknúť na prepínači na parabole či tam neopierajú kontakty o seba
Datum: 05. dubna 2010 12:49
 jawa... 21 . No drátek bych řekl že se mi nedotýká kostry bo je to vše zaizolované jediný spoj je usměrňovací dioda, která je pokryta smršťovací bužírkou a obtočena izolačkou. Ale ono to nebzučí vůbec když mám světla zaplé nebo na volnoběh sem tam jenom. Jakmile vypnu světla tak pozbučí a jak jedu tak trochu více bzučí. Možná jestli není v pytli ten klakson ale vypadá v dobrém stavu. Ještě zkontrolovat drátky v bzučáku bo jsem ho potřeboval odpojit a připojit, ale ono to bzučelo tk nevím i po výměně těch drátků....
Datum: 05. dubna 2010 12:26
 to je asi chyba v tlacitku,spatne sa dotyka kontakt ja bych to tipoval,mne zas bzucal furt nonstop mnelsem spatne tlacitko
Datum: 04. dubna 2010 20:50
 Co máš za stroj? Bude někde povolenej drátek nebo se dotýká napůl kostry.
Datum: 04. dubna 2010 19:12
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 čus hošani čim to je že mě nedobíjí baterka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:53
 jj treba to prerezat s platkem z pilky na zelezo,a skontroluj si ti kontakti ci nemas zalepene u reglera v nutri v krabicke ,jemnim smirglem ioch prejdi
Datum: 04. dubna 2010 20:53
 nejdriv zkontroluj uhliky a rotor, jestli nemas vodive spojeny lamely komutatoru
Datum: 04. dubna 2010 20:12
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 jo je to čz 175/477 a mam relatko to dvoucívkové ale začala mi svitit kontrolka dobijení takže nedobiji nevim jesli to muže byt jeste nečim jinym
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 martin: jenom takova technicka pripominka...neskodilo by napsat co je to za stroj, co rpesne to dela (resp co to nedela), co jsi zkousel, co mas za relatko, jestli to predtim fungovalo nebo ne atd...takhle ti muzu poradit opravdu velice, velice tezko...
Datum: 04. dubna 2010 19:53
 mustangista-se divim ze vis co to relatko je
Datum: 04. dubna 2010 19:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 relatko špatne nebo nezapojene
Datum: 04. dubna 2010 19:16
 Zdař všem pinckařům hej chlapi co s tím můj pincek nejde nakopnout sníčka je OK cívka taky OK myslím že to je ve startéru ale nvm co s tím .................. jinak když ho roztlačím tak jede.... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:34
 no jo ale čim to potom je
Datum: 04. dubna 2010 22:34
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Myslím že ve startéru to nebude a uhlíky bych taky nekontroloval no a baterka to určitě taky nebude
Datum: 04. dubna 2010 22:07
 a skontroluj uhliky
Datum: 04. dubna 2010 11:54
 jn nebo se vysune a nerozotči to maš nejspiše slabou baterku
Datum: 04. dubna 2010 11:46
 tak asi sa ti nevisuva pastorek v tom starteru .
Datum: 04. dubna 2010 10:55
 Čau prosím o radu. Chtěl bych si na svojem pinckovi upraveném do crossu udělat přední světlo(zední ne). Ale nevím jak to udělat. Našel jsem doma úplně novou 6V/25W žárovku kterou jsem měl připravenou do předního světla na mustangovi. Chtěl bych tlumené i dálkové světlo. Mohl by mi někdo napsat návod jak to zapojit?? Předem díky  a ať vám to jezdí. PS: někdo mi tu psal že to nemám dělat že bych světlo v crossu rozbil, ale co mám dělat když jezdím potmě? Proto potřebuju přední světlo.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 15:45
Jméno: viktor009
IP: uživatel9110
 udělal jsem to tak: mám sice 20W zapalko ale udělal jsem to podle 30W schemata jeden drat od světelné cívky k druhé. Od té druhé jsem dal drát do přepínače dalkové/tlumenné a ty dva s přepínače na žátovku. Třetí kontakt na žárovce je kostra... svítí to dost to je hlavni  takže je to ok
Datum: 04. dubna 2010 15:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když si seženeš schéma na 20w zapalování a tudíš to zapojíš jen na jednu cívku tak ti do tý žárovky půjde jen 15W - bude málo svítit...já bych to nehrotil a udělal bych to normál podle toho 30w(jestli na tom pionýru máš teda 30w) a kamkoliv bych dal 5w žárovku ne??  třeba jí nabarvi namodro a udělej si z ní neony..to už je jedno..tam jde o to aby fungovala jako jakýsi odpor
Datum: 04. dubna 2010 13:03
Jméno: viktor009
IP: uživatel9106
 pisky: ty bud radši sticha.... kemos: diky za pomoc už to mam
Datum: 04. dubna 2010 11:13
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 to je to tak težké? vem si do ruky schema a chvilu přemyšlej...
Datum: 04. dubna 2010 10:53
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 najdi si schema na 20w zapalko a sezen prepinac  a zapoj podle toho jen predni
Datum: 04. dubna 2010 10:33
 ted sem se byl dívat na zapalko a mam 20W takže jak to udělat i s přepínačem? já chcu zap/vyp ne jeden vypínač a dálkové/tlumené na druhý
Datum: 04. dubna 2010 9:28
 jj schema mam předsebou ale nebude vadit když do té přední žárovky pude 5w nevíc pokud mám 30w zapalko?
Datum: 04. dubna 2010 9:22
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
Datum: 04. dubna 2010 9:19
 zdar mám problém s fikem 21 nejde nastartovat chyba je v indukční cívce když tam dám indučku z pařeza 555 tak to nejede když tam dám ta co tym byla ta uzka 8v tak taky nejede a když tam dám taky tu uzkou ale novou taky 8v tak jede luxusně ale jaktože ta jedna cívka mě na fichtovi nejde a na čz 487 jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:27
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 asi tam je jiný napětí
Datum: 03. dubna 2010 21:27
 Čau prosím o radu. Chtěl bych si ne svojem pinckovi upraveném do crossu udělat přední světlo(zední ne). Ale nevím jak to udělat. Našel jsem doma úplně novou 6V/25W žárovku kterou jsem měl připravenou do předního světla na mustangovi. Chtěl bych tlumené i dálkové světlo. Mohl by mi někdo napsat návod jak to zapojit?? Předem díky  a ať vám to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:02
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 když to maš do crossu tak se vyser na světlo stejně ho v terenu rozbiješ!!§§§
Datum: 03. dubna 2010 21:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám problém. Pořád se se*u se svým PIO. Je po GO a ne a ne jet. Přecucám karbec jede to cca 200-300m a konec. Musím nacucat a jet dál. Když držím cucák tak to jede, ale blbě. Nevím si s tím rady. Plováková hladina seřízena. Předstih OK, svíčka několikrát měněná. Zkoušel jsem měnit hl. trysku 68 za 72 a pořád stejné, ba i horší. Se 72 to jede 150m. Nevím, ale jak to seřídit. Mám jehlu na 3. zářezu, jelikož to má cca 5 km po výbrusu. Takže nebudu dávat na druhý. Druhýho PIO zajíždím také a nic. Nevím už si rady. Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:05
 Ak máš typ 05, tak tieto modely mali v nádrži taký labyrint, a keď sa zaniesol špinou netiekol benzín a fichtel nechcel frčať, vyčistiť  nechaj tam 68 trysku
Datum: 03. dubna 2010 21:05
 povedz mi ze ci delá to aj na rezervu aj na otvorenú polohu? lebo ked len na otvorenú polohu tak si vycisti trubicku v kohutiku co je za sietkou,, radsej daj to von z hlinikovej casti kohutika a potom to strc naspat.
Datum: 03. dubna 2010 18:49
 jestli nemáš zasranej kohout nebo těsnění kohoutu jestli není už špatný
Datum: 03. dubna 2010 18:37
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 tak jinej kohout
Datum: 03. dubna 2010 18:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nebooj, taky mi to došlo. Ta je čistá jako dětská prdýlka. Úplně vyčíštěná.
Datum: 03. dubna 2010 18:05
 NO TAK TO JE JASNÝ-vyčisti nádrž
Datum: 03. dubna 2010 18:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No právě! Ale kohoutek jsem měl rozdělanej, vyčištěn, ale teče to z něj strašně pomalu. A když zmáčknu cucák, tak strašně dlouho trván, než přeteče
Datum: 03. dubna 2010 17:56
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 nemáš přicpanej přívod benzinu ,nebo nejakou slabou hadičku(nestíha to dolejvat)
Datum: 03. dubna 2010 17:47
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec kde mam nastavit odtrch u jawy 21 mezi kladivkem a Kontakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 12:40
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar jj na na kladivku,povolíš ten šroub jeden co ti drží tu destičku, a přitáhne se to k sobě,pak něco musíš strčit mezi to(0,4-0,5 mm),ale ideální je prej 0,45mm a dotáhneš šroubek,pořád to musíš mít v tý poloze,pak teda eště předstih,ten je 1,6-1,9mm  ,snad sem něco nezapoměl,kdyžtak mě doplňte  .
Datum: 03. dubna 2010 12:40
Jméno: petr
IP: uživatel6342
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 16:59
 alebo este som to zabudolnapisat ze suvisi to od priemeru na nasadzeni tlmiaceho masky!!! V3S má 17,5cm jawa 350 neviem
Datum: 04. dubna 2010 16:59
Datum: 03. dubna 2010 18:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja si taky myslim ze je to z Pragy V3S
Datum: 03. dubna 2010 14:11
 a není náhodou možný že je to z trabanta??
Datum: 03. dubna 2010 13:19
 je to na V3S
Datum: 03. dubna 2010 12:39
Jméno: petr
IP: uživatel6342
 na mustanga je to moc velky
Datum: 03. dubna 2010 12:34
 cau nwm hele přesně,ale mohlo by to být z mustanga,teda aspoň mi to přijde podobný,ale fakt netušim
Datum: 03. dubna 2010 12:22
Jméno: tolind
IP: uživatel5043
 Mám dotaz. Když chci elektrický otáčkoměr mám mít odrišenou nebo neodrušenou fajfku? Jestli je to jedno jakou má každá z nich víhodu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 8:41
 Neviem,ak počkáš do nedeli napíšem ti či to vadí alebo nie, tiež si ho staviam,ale skôr by som povedal že treba odrušenú
Datum: 03. dubna 2010 8:41
 Zdar muzu dat na jawu 21 indukční cívku z 250 jawy.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 19:49
 jasny.. taky sem tak jezdil..
Datum: 02. dubna 2010 19:49
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čaute chlapi prosim kdyby někdo měl na prodej dobíjecí rele 6V/75W na 175 tak ho za levno koupím. kdyžtak napište na kraho@centrum.cz . diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:49
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 zdar draci pionyr me nechce startovat za tepla co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 8:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kroužky na 100 %
Datum: 03. dubna 2010 8:10
Jméno: Š.M
IP: uživatel5041
 V tom není žádná věda...stačí jenom přiklepnout elektrodu na svíčce. Aspoň teda mě to pomohlo. Za studena na poprvý a za tepla tky..
Datum: 02. dubna 2010 16:43
 Já nevim. Kamarád má pionýra typ 20. Když je to studené tak stačí jednou šlápnout a jede. Když jezdíme a motor je rozpálený jak prase tak zase stačí mu jedno kopnutí a jede. Ale mě prošlo rukama za celý život snad 50 pincků a ani jeden z nich nešel nakopnout když byl rozpálený... mám takové řešení. Když je motor rozpálený tak stačí pionýra naklonit na pravou stranu (na stranu na které je ručka plynu) a nakopnout. Jde to uplne krasne takto.
Datum: 02. dubna 2010 15:30
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Asi to bude pro tebe překvapením, ale drtivá většina fichtlistů má podobný problém. Buď to někomu startuje za studena, něbo za tepla. Málokomu při obou režimech. Tenhle problém by měli i jiné stroje, ale ty tento problém řeší pomocí sytiče. Takže vysvětlení je prosté, pokud nemá karburátor sytič, tak starty v obou režimech budou problematické. Bu´d zkrátka rád že vůbec nastartuješ, myslím že je tu i spousty jiných kteří mají motor v takovém stavu že bez atletických výkonů nenastartujou ikdyby čert na koze jel
Datum: 02. dubna 2010 14:11
 nebo mas bohatou smes...
Datum: 02. dubna 2010 13:27
 jakou máš tepelnou hodnotu svíčky?
Datum: 02. dubna 2010 12:54
 nazdar chcem vymenit na pioniery sklo v predonom svetle lenneviem ako to sklo vybrat skusal som kliestami povihinat tie pliesky ale neda sa ta nie na to nejaky pripravok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 11:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no to musíš zo zadnej strany vybrať také také napružené drôty asi sú päť a tak vyberieš to sklo
Datum: 02. dubna 2010 11:45
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čuste mam jawu 250 panelku a porad to nedobiji skousel sem vsecko a porad to nedobiji uz nevim co mam delat nmeustale se v tom rypu a porad ne a ne elektrika je zapojena spravne newim cim to muze byt dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:25
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Odpojíš rego. Pak na dynamu zbydou jen dva elektrické body (vodiče). Jeden je pracovní výstup dynama a druhý je vstup budícího vinutí dynama. Takže buzení a pracovní vinutí spojíš dohromady a k nim zároveň připojíš žárovku. Tu druhým koncem připojíš na kostru. Žárovku vol o výkonu přibližně stejném jako je výkon dynama, může být 6 nebo 12V je to fuk. Pak nadlábni motorku. Nic se zatím dít nebude, žárovka nesvítí. Pak vezmi kus drátu a uzlový bod žárovka-dynamo-budící vinutí na vteřinku připoj k živému vývodu baterky a pak odpoj. Píšu živému, protože pro ty co mají na kostře minus je to plus baterky a u těch druhých přesně naopak. Po odpojení drátu musí žárovka stále svítit (žíví jí jen dynamo) a to i na volnoběh (no to spíš jen žhnout). Při vytočení motoru nad cca 1500ot už musí žárovka svítit plným jasem. Samozřejmě že svítivost bude kolísat podle otáček. ímhle testem máš jasno že dynamo je OK. Pokud zhasne na volnoběh, nebo svítí málo, či vůbec je něco špatně v dynamu.
Datum: 02. dubna 2010 22:25
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 pls napis ho a kontrolka vybec nezhasina kdyz sepnu rukou tu kotvu na rele tak se pritahne a drzi kdyz odpojim baterku tak se oddali zajimave ze drzi i kdyz neni nastartovane
Datum: 02. dubna 2010 16:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Začal bych testem dynama bez rega a akumulátoru, tím vyloučíš vadu na dynamu. Je k tomu třeba jen žárovka 50W/12V (H4) a 6v alumulátor... (ten je třeba pouze k nabuzení) postup jsem tu kdysi psal...
Datum: 02. dubna 2010 12:56
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kontrolka dobíjení zhasíná? Když ano, kolik ti to dává voltů?
Datum: 02. dubna 2010 12:45
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 sranda je v tom chong ze tam nemam zadne svetla jen kontrolni zarovku a neutral rele je obyc
Datum: 02. dubna 2010 9:40
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nejčastější problém s kterým se setkávám je nerespektování reálného výkonu dynama a s tím nesoulad v příkonu spotřebičů. Obvykle se totiš chybně do přední lampy dává 35W lampa. jenže 35W přední lampa, 15W zapalko a 5W obrysové světlo je dohromady 55W, přesně kolik je schopné dát dynamo, atakže na nabíjení žádný výkon nezbývá. Když k tomu připočteš výkon brzdovky v nepříznivých podmínkách a častější volnoběžný režim motoru, tak ani těch 55W namáš a pak se nemůžeš divit že baterka je neustále vybitá. Takže... dopředu rozhodně 25W a i tak to v nepříznivém režimu není žádná sláva. U dvouválce pak ještě druhá indučka sežere dalších 15W, což ale není tvůj problém, když máš 250ccm. Osobně u mojí kejvy dávám CDI (pro snížení spotřeby) a obrysovku z LED, abych nemusel řešit vyváženost soustavy a to si dopředu budu moct dovolit i 35W v halogenu. Elektrika jsou prostě často jen kupecké počty, nic složitého a leckdy ani nic rozbitého. Rozumný člověk z ploché baterky taky nechce vyrábět elektromobil pro ježdění do práce
Datum: 02. dubna 2010 8:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud nebude fungovat dynamo, tak to jít nemusí.
Datum: 01. dubna 2010 23:20
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 co tam mas za relatko normalní nebo novy elektronicky??? - hod tam alektronicky a kdyz to spravne zapojis - musi to jit
Datum: 01. dubna 2010 22:05
 Zdar chlapy!!!
Nějak mi nedobíjí moje čz 175/487,ale naormálně startuje,ale prostě nedobíjí,však do relátka proud de,ale nespíná a to už sem tam házel jiný.
Nevíte někdo kde by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:43
 kontrolka nezhasne ani za chodu právě
Datum: 03. dubna 2010 22:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jaké relátko tam konkrétně máš? Kontrolka dobíjení nezhasne ani při vypnutých světlech?
Datum: 02. dubna 2010 12:53
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jaký máš výkon dynama? Napiš výčet příkonu spotřebičů (všechny žárovky).
Datum: 02. dubna 2010 8:30
 Kdepak na baterce je to správně už sem byl tak bezradnej že sem si řek i autoelektrikářovi ať mi to zkontroluje
Datum: 02. dubna 2010 7:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Máš to správně zapojené? Nemáš přehozené dráty na baterce?
Datum: 01. dubna 2010 23:25
 cau, uz jsm to sem daval vcera - ptal jsem se jestli je mozny nabijet baterku 6v z kejvy na nabijecce ktera je jen na 12v - bylo mi razeno ze kdyz dam zasebe 2 baterky - ale kdyz mam jenom jednu?????? - muzu to nabijet primo nebo jak to treba upravit????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 10:41
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ok - dik
Datum: 02. dubna 2010 10:41
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Dej mezi nabíječku a baterku žárovku 6 až 12V. Laboruj s výkonem žárovek abys našel rozumnej nabíjecí kompromis.
Datum: 02. dubna 2010 8:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ja sem tak nabijal normalne nemas sa ceho bat aspon sa ti lepsi nabije .
Datum: 01. dubna 2010 17:28
Jméno: rýša
IP: uživatel6553
 Zravim všechny, chci se zeptat mám na ČZ 175 nově zapojenou elektriku a při spuštěném motoru odpojím akumulátor a motor přestane přestane běžet. Mnohokrát dějuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 11:24
 tak to je někde špatně zapojené jestliže nedobíjí...napiš mi na icq 204-156-619, probereme to
Datum: 01. dubna 2010 11:24
Jméno: rýša
IP: uživatel6553
 Na volnoběh chcípne,ale po 3 minutách jízdy prostě deat, vymlácená baterka.
Datum: 01. dubna 2010 11:16
 to je v pořádku...pokud je to teda na volnoběh...když ji odpojíš při vyšších otáčkách tak chcípnout nesmí
Datum: 01. dubna 2010 11:11
|



|