Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:59
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 na jinem foru (nevim jestli mohu rict jmeno) mi ale rekli ze plovaky do kyvacky pasujou do vsech jaw, nebo taky plovak z CZ 150...takze novej plovak do 555 se sehnat neda?
Datum: 19. června 2009 16:59
 to nepasuje,, jine vejska
Datum: 19. června 2009 14:01
 somozrejme ze pasuje
Datum: 19. června 2009 13:28
 čz 175/477-01..Má ještě takovej problém...Máte někdo zkušenost s vyměnou plynového lanka.Sem se to pokošel vymění a připadne mě že to lanko je dlouhy.A když za to lanko zatahnu tak se mě posune jen o centimetr vic to nejde..Nevite co se zmršil???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je mozny ze je moc dlouhy lanko taky jsem takovy koupil na pionyra tak jsem odloup ten plast na tom a natahnul ten drat placatej co je kolem toho ale to nedoporucuju. Lepsi je vzit pajku a nahrat tu koncovku a vytahnes stoho lanko tu koncovku chyt lechce treba do sveraku vytahnes to lanko skratis o tolik kolik je treba pak nasunec koncovku spatky na lanko a zase to zadelas cinem este projistotu to trosku roznejtuj dulcikem a kladivkem
Datum: 18. června 2009 19:13
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 ahoj,tak sem sem dneska po dlouhy dobre jel svízt na čz a asi po 30 km mi to chcíplo a uz sem to nenastartoval,jiskru to hazi elektrika jde komplet.nezín tece.tak nevím.nevíte co yb to mohlo delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 23:21
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 když vyndáš svíčku,je mokrá nebo suchá? Ještě by to mohl být ten kondenzátor,jak tu zmnoval fikus.
Datum: 18. června 2009 23:21
Jméno: slon
IP: uživatel1723
Datum: 18. června 2009 22:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nepřisálo ti to něco do tlumiče sání u čističe vzduchu pod sedlem ?
Datum: 18. června 2009 21:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 taky nekdy zloby kondenzator ze to hazi ale nechytne to
Datum: 18. června 2009 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hmm to nasere svicku jsi zkousel?? tohle je blba zavada moc me nenapada cim by to mohlo jestli treba neprestalo tesnit gufero ale to je asi blbost aby to najednou prestalo jet to by to blblo vidim to spis na elektryku ze to dava nakou falesnou jiskru
Datum: 18. června 2009 19:16
 zdarec,mám čz 175/477-01,chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak mám být seřízena jehla u šoupátka na kolikátým zařezu má být....Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 17:24
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 2. od zhora a pro záběh 3. od zhora
Datum: 18. června 2009 17:24
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec draci fichtl mi nejde uplne vytocit na vsechny rychlosti vytocim to hodne ale kdyz to jede chvilku uplne vytoceny tak to zacne pokuckavat . Nejaky typy mam ale poslechnu si neco navic .Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 21:58
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 kohoutek a benzinovej filtr sem cistil jeste nez to blblo.Karbec sem ani moc necistil jen rofoukl trysku a tu jehlu sem zvysil na druhy odzhora a uz to jede solidne
Datum: 18. června 2009 21:58
 vyčisti kohoutek potom tam zadelej nebo vymněn benzinovej filtr a vycisti karbec a jehlu dej na 2 zářez odzhora a když tohle nepomuže tak nastav hladinu v karburátoru.
Datum: 18. června 2009 18:03
 je to tim že ti tam teče malo benzinu.A vyčisti karbec.
Datum: 18. června 2009 15:39
Jméno: Ratlik
IP: uživatel2705
 jestli ti v tom motoru cinká v těch větších otáčkách tak ti odešly kroužky.
Datum: 17. června 2009 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me to delalo bezne na dvojkuku kdyz jsem mel nizko jehlu jak jsem to chvili tocil nebo to chtel vytocit vic tak to vynechavalokuckalo tak jsem dal jehlu na druhy zarez a byl klid a tetka mi pionyr toci tak moc ze bych se ho bal na neutral vytocit uz jsem zmensil prectich ale porad to toci jak prase asi si pohraju s prectihem v dilne podle oka to moc nenasteluju
Datum: 17. června 2009 21:06
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 ucpanej přivod paliva. Zkus jak teče benzín z kohoutku. Pokud máš nějaký palivový filtr,tak ho zkontroluj. A nebo špatná svíčka
Datum: 17. června 2009 20:53
 Cau chtel bych se zeptat jaky trisky bych moch dat do čízy 175 aby lip jela ale nedusila se mate zkusenosti? poradte diiiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 14:59
Jméno: Fido
IP: uživatel2767
 A mam oddelat to viko nad filtrem? je to lepsi
Datum: 18. června 2009 14:59
Jméno: Fido
IP: uživatel4750
 tajže bez uprav 100 tryska pude? pojede lip?
Datum: 18. června 2009 12:34
Jméno: Martin487
IP: uživatel5553
 Hele pokud necháš normální sání, tak můžeš dát trysku 100 ale víc už ne. Já si oddělal to víčko nad filtre na 4 šroubech, dal sem 110 trysku a motalo se to až do bezvědomí. Jenže potom ta spotřeba. Počítej že ti to polkne poctivejch 7 litrů.
Datum: 17. června 2009 22:25
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 pokud se jedná o čz 175/477 ,tak tam patří hlavní tryka 96
Datum: 17. června 2009 20:22
Jméno: kahisek
IP: uživatel6411
 čau seso..a všichni..  chtěl bych se zeptat..mam doma dva druhy karburatoru na moji 21..jeden je s plovackem,ktery ma v sobe diru..(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_80.html)..a hledal sem pod jawa 50 pionyr plovacek i s jehlou,co je v nem napevno..ale nasel sem ji az potom co sem dal do vyhledavace plovak..a naslo mi to tenhle(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1584.html)..chtel bych se zeptat jestli to pujde do toho mojiho karbecu kdyz je tam napsana kyvacka atd. bo ja mam v tomn tenhle plovak a tam se nenastavuje ta hladina..chtel bych se zeptat sesy jestli si mysli ze to tam bude pasovat protoze ja mam ten plovak trochu promackly a asi mini diravy a proste mi to nedovira ten privod benzinu tak to tece pod tim vikem..diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 12:04
Jméno: plovak
IP: uživatel2997
Datum: 22. června 2009 12:04
Jméno: kuba
IP: uživatel6440
 jestli mas karbec z 05 tak to tam pude ae jestli z 20/21 tak ne to je jasny
Datum: 19. června 2009 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 asi mas karbec z 05,ale ten plovak co ukazujes je na pareza a na velký mašiny,do 05 karbecu je velkej,kurva velkej  starej plovak opatrne zaletuj,kdyz teče......05 plovaky je nedostatkovy zboží......
Datum: 17. června 2009 7:52
Jméno: Rush
IP: uživatel6392
 • Nazdárek draci, mam trošku laickej dotaz, na mustangovskym karburátoru (2917 PSB) mam zespodu v napojení karbecu na tu trubkovou přírubu k motoru takovou malou dírku obdélníkovýho tvaru, když nacupuju benzin a zkoušim startovat nakopávačkou, prská odtamtud benzin ven, je to tam od výroby? Podle mě to tam musí sosat falešnej vzduch, ne? Je to první Jikov 2917 kterej vidim, tak se ptám (Mustoš mi nejede, tak hledám příčinu  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 19:14
 ved to tam je original to má kazdi jikov 2917 PSB  )  )
Datum: 16. června 2009 19:14
Jméno: java mustang
IP: uživatel6022
 zdravim potreboval bych poradit..na volnobech a vnizkych otackach mi motor bezi v pohode ale jakmile ho chci vytocit do vysokych otacek tak se zacne hltit a nejde vytocit..nevim cim by to mohlo byt skousel jsem snad uz uplne vsechno.karburator steloval atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 14:29
Jméno: java mustang
IP: uživatel6022
 filtr jsem sundal
Datum: 17. června 2009 14:29
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 zdar draku tohle mi dělal taky zkusil jsem sundat filtr a jde to pěkně do otáček,budeš ho mít ucpanej
Datum: 15. června 2009 19:54
 čus potřeboval bych poradit když jedu s fíkem do kopce tak se mi dusi a nechce ject a na rovině jede vpoho
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 18:23
 uber smes jehlou na 2 zarez odshora a sesteluj hladinu v karbci
Datum: 18. června 2009 18:23
 Informačně bych se chtěl zeptat na Vaši přibližnou spotřebu u sériových i závodních motorů. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 16:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zavodak 7,5 bez oleje
Datum: 27. září 2009 16:43
 mě upravenej fichtl žere cca. 6,25 l.
Datum: 15. června 2009 17:04
 No uz sem se lek ze to takhle zere jen me  Uvidim jak ted bude papat orig motor po go i s vybrusem
Datum: 15. června 2009 16:03
 můj origo mustang cca 3-4 litry. závoďák co je teprv ve vývoji už teď spapá cca 8 litrů (pionýr)
Datum: 15. června 2009 15:46
 Čau draci mám doma starou ČŽ 150 a je to ten starší typ a má rok výroby 1955 nevíte kolik se vejde to nádrže litrů benzínu?..já nevím a jak ten kohoutek funguje..........nahoru je rezerva a dolů je normálně ale od kolika je rezerva já vůbec nevím jak to tam je a kolik se do ní vejde a zajímalo by mě kolik to ta žere 3 litry na 100
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:45
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 zdravim draci.... mam problem s babetu 210... vali v pohode 42 ale potom sa zasekne a nece jet vic... ale ked dojde napr mensi kopecek dole abo hore abo nejaky skok abo nekedy len tak zniceho nic zacne zrychlovat a jak sa prehupne nad 45 tak taha jak delo zas do 55 .... je mi to zahada a tak sa ptam ci nevite cim by to mohlo byt.... mam podezreni na to ze tam nejde dost benalu ale je mi to dost divne ... =D dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 9:48
Jméno: reno
IP: uživatel10453
 Vyměň si svíčku, měl jsem obdobný probvlém a bylo to svíčkou.
Datum: 28. září 2010 9:48
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 karbec je cisty a svicka ngk... rikam mam dojem jak keby nedotekalo dost benalu ale kohutkem to asi nebude bo ked sa rozjede uz vali furt a nezdechina ...
Datum: 14. června 2009 21:32
 cau, bud mas zasranej karbec, nebo spatnou svicku, ale spis ten karbec.. mrkni na to.
Datum: 14. června 2009 20:56
Jméno: deny
IP: uživatel525
 zdar,mam problem kdyz fichtla roztlacim tak chvilku jede tak 150 metru ale pak zdechne i kdyz uz chytne a turuju ho na stojanu aby nezdechl tak stejne chcipne...karburator sem cistil,je mozne ze se mi seka ventil v plovakovce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 19:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo jeto mozny ze to dela v plovakovce
Datum: 14. června 2009 19:45
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Cau chlapi. Mam na vás dotaz na úrovni! Nevíte někdo, čím by to mohlo být, když v rozmezí od středních do vyšších otáček je motor tupý? Při nízkých otáčkách táhne skvěle a při téměř maximálních taky. Předstih mám řízený procesorem, takže tam chyba určitě nebude. Moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:46
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Je zapotřebí zkušebně nastavit polohu jehly.Hlavně musí dobře držet segrovka v zářezu jehly.
Datum: 19. června 2009 8:46
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
Datum: 14. června 2009 20:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
Datum: 14. června 2009 20:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
Datum: 14. června 2009 20:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle rady ostatních co mě radili ted i mě - střední otáčky ti řídí jehla zkus si pohrát s ní
Datum: 14. června 2009 20:40
 To máš moc chudou směs nebo bohatou směs,mě to dělá taky když jí mam chudou nebo moc bohatou!A nebo jestli máš náký ůpravy tak je možný že je máš blbě udělaný!
Datum: 14. června 2009 17:51
 Přiklonil bych se ke špatné konstrukci výfuku
Datum: 14. června 2009 12:55
 newim to takze zkusim jeden nazor jen tak nadhod - choda smes...obecne se pravi ze bohata smes je nejvice vyuzivana pri strednich otackach, pri nizkejch a vysokejch vadi, opak je pak chuda smes ktera je vhodna pro nizke a vysoke ovsem pri strednich to trochu pokulhava, je to jen malo pocititelne a u fika bych rekl ze to ani poznat nejde...cili prvni nazor je chuda smes  jinak jsou tu dalsi moznosti jako vyfuk, kanalky ve valci, priprava smesi v karbenatku, zatizeni atd atd...
Datum: 14. června 2009 12:36
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 ZDAR DRACI.UZ JSEM PSAL NA TOTO VKLAKNO OHLEDNE JEHLY A ZAREZU KDE MA BYT ZARAZKA.DIKY MOC ZA ODPOVEDI,ALE STOJI TO PORAD ZA H....O.UZ NEVIM CO STIM.MAM TRAKTUREK MOTOR CZ 175 SKUTR.MAM NOVOU SVICKU NOVEJ KABL UDELANEJ PREDSTIH A DELA ME TO TOTO:NECHCE VUBEC DRZET OTACKY NAPRED TO VYLITNE JAK SVINA CHVILU TO RVE A POTOM SE POMALU ZMENSUJI AZ TO ZDECHNE.DAE UTAHNU SROUBKY SMESI I SOUPETE PLOVAKU.POTOM SMES VRATIM O PUL OTACKY SMESI A POVOLUJU SOUPE AZ UZ TO TAK TAK KLAPE PRIDAVAM SROUBEK SMESI ALE NEMA TO ZADNEJ VLIV.NAKONEC CHCIPNE.NA VOLNOBEH POMALU PRIDAVAM PLYN A DUSI SE.A JESTE MA NA VOLNOBEH VLIV PRIVOD VZDUCHU NA KARBECU.KDYZ JE SKORO ZAVRENY TAK VOLNOBEH VCELKU DOBRY ALE PRI JIZDE KDYZ PRIDAM TAK SE TOMU NECHCE.A KDYZ JE UPLNE OTEVRENY TAK VOLNOBEH STOJI ZA PRD A KDYZ JEDU A PRIDAM TAK TO MA VCELKU SNAHU.NEZLOBTE SE ZE JSEM SE TAK ROZEPSAL ALE CHTEL JSEM VAM NAPSAT VSECHNO CO TO DELA .UZ JSEM Z TOHO PSYCHO.DEKUJU MOC VSEM ZA PRIPADNE RADZ.CO ME PORADITE POSTUPNE BUDU ZKOUSET.HLAVNE AT UZ TO JEDE MAM V LESE DREVO NA ODVOZ.DRAKUM ZDAR.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:24
Jméno: Xara
IP: uživatel6381

nakukal že jde ojehlu?Stačí chytit lanko od plynu a stím zatahat je jedno kde ta jehla je!Vždy střed tj Druhý.Tohle je stará nemoc skůtrú Čezeta cívka.Pokud je tam 6V tak
nějakýho Trabanta,Minora,Aero pokud máte 12 V stačí Škodovka.Ti mladí juhani pořád jen drbají se zapalováním.Je to Československý výrobek ,krom odtrhu na kladívku do toho lézt tak jednou za život.No a Číza má ráda olej takže dvojnásobek M2T + olovo
Datum: 14. června 2009 13:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ještě mrkni na přírubu karburátoru, jestli není prohnutá.
Datum: 13. června 2009 22:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Za předpokladu, že je v pořádku karburátor, čisté trysky a kanálky, bude pravdopodobně příčina v tom, že motor někde přisává vzduch. Většinou je špatné gufero pod dynamem. Dále je nutno zkontrolovat těsnění pod karburátorem a válcem. Někdy je ovšem nutno rozpůlit motor a znovu ho přetěsnit, protože to může sát vzduch i tam. Jestli máš po ruce nějaký vyzkoušený karburátor, tak ho ještě zkus, aby byla jistota, že závada není v karburátoru. Jinak jehla se obyčejně dává na 2-3 zářez shora a šroubek směsi na volnoběh se lehce dotáhne a povolí o 0,5-1,5 otáčky, nastavuje se to individuálně podle chodu motoru.
Datum: 13. června 2009 22:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Za předpokladu, že je v pořádku karburátor, čisté trysky a kanálky, bude pravdopodobně příčina v tom, že motor někde přisává vzduch. Většinou je špatné gufero pod dynamem. Dále je nutno zkontrolovat těsnění pod karburátorem a válcem. Někdy je ovšem nutno rozpůlit motor a znovu ho přetěsnit, protože to může sát vzduch i tam. Jestli máš po ruce nějaký vyzkoušený karburátor, tak ho ještě zkus, aby byla jistota, že závada není v karburátoru. Jinak jehla se obyčejně dává na 2-3 zářez shora a šroubek směsi na volnoběh se lehce dotáhne a povolí o 0,5-1,5 otáčky, nastavuje se to individuálně podle chodu motoru.
Datum: 13. června 2009 22:27
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec potrebuju poradit, vubec nejde seridit volnobeh, kdyz tocim sroubkem vubec nereaguje, pak zasroubuju zre to jak krava, pridam a zase vubec nedrzi, nevite co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 8:32
Jméno: T.Portasik
IP: uživatel6352
 čau skus bud to šoupátko a nebo jehlu,když ti to nepujde pořád tak skus postupně měnit celej karbec
Datum: 14. června 2009 8:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošovi to dělalo to samý nešel mu seštelovat volnoběh(na 100% jsem věděl že je to šoupátko špatný) ale přesto jsem ten šroubek dotáhnul na max. a když jel a pustil plyn tak to valilio dál a když jsem ten šroubek povolil tak to nedělalo a tak jsme vyměnili šoupátko a vše fungovalo jak má
Datum: 14. června 2009 0:15
Jméno: vojta
IP: uživatel4192
 cau ja mam fechtla 12 výbrus teprve ho zajíždím ale žine pěkně , a kdyz ti nejde na volnobeh tak ho sešteluj nebo v s nim neco mas cau
Datum: 13. června 2009 13:26
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tim to vubec nereagule
Datum: 13. června 2009 13:13
 Tak to seřit tim jam napínaken lanka na karburátoru
Datum: 13. června 2009 13:00
 zdarec lidi, nevíte jestli tu Sesa prodává jehlu na babettu 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 20:17
 jasne ze jo
Datum: 12. června 2009 20:17
 Nevite co bude spaTne Na babete kdyz jedu s kopce na plny plyn tak to zdecha ale kdyz kousek uberu tak je to ok To asi je moc vysoko jehla.bohatost bude dobra ale jeste me napada predstih tak poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 12:51
Jméno: TJ
IP: uživatel6372
 Co treba filtr? a co vyfuk? nedusi se to? A co hladina v plovakove komore? Jinak volnobeh a na ul plynu to jede dobre?
Datum: 12. června 2009 12:51
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 ZDAR DRACI.NA KTEREM ZAREZU NA JEHLE Z VRCHU MA BYT ZARAZKA.MOTOR CZ 175 SKUTR.MAM TO NA DRUHEM A ZA BOHA NEMUZU KARBEC POSTELOVAT.NAPISTE MI PROSIM NEJAKY ODKAZ NA SERIZENI KARBECU.DIKEC MOC ZA RADU.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 14:01
 Jehlu máte dobře.Šoupě asi taky pokud to tam nemlátíte.Záleží co skůtr dělá?Pokud dlouho stál a je 6v nebo 12V vždy za to může CÍVKA nejlétam dát Trabant,wartburg aero,minor u 12V nějakou novou,pak dělá neplechu kábel od svíčky vyměnit a nový.Svíčka 14.Y až 17.Potom je potřeba oddělat kabel kostry pod sedlem a pořádně na lesklý plech to našroubovat.Překontrolovat drátky za skříňkou a pojistku.Finál karburátir velý vybrat a vyčistit v technickém benzínu,znovu složit,jede vždy a vždy jeto na doraz.Kohout paliva musí se pod to lehnout a vyndat kohout většinou je sežraná síťka zae vnitř.Zkusit jestli vůbec teče benzín.Benzín míchat.Power 100 + M2Tcca 2x+ olovo.A jestli nepojede a střílí tak baterka.Když jede je to radost ale jak začne skákat!!!
Datum: 13. června 2009 14:01
Jméno: erik
IP: uživatel6379
 no na druhom mas dobre skus nastavit volnobeh alebo privod stavi
Datum: 12. června 2009 20:53
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na skutrklub.cz .Je tam tabulka seřízení karburátorů pro skutry ČZ.
Datum: 12. června 2009 10:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Na 2 až 3 zářezu odzhora. Pokud ti to nejde seštelovat,tak to možná máš ucpaný.
Datum: 11. června 2009 21:44
|



|