Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 Čau seso a ostatní kdo vlastní karbec dell orto 19. Potřebuju vědět kolik ve vnější průměr té části co se dává na kolínko dělám si přírubu tak potřebuju vědět jak velkou mám sehnat hadicu. A taky sem ze starého fichtláckého karbecu so měl stžený závit tak jsem si uřízl tu část která se dává na kolínko a i s kolínkem to je nakloněný směrem nahoru a proto se ptám až tam bude ten karbec jestli se nějak nezmění hladina nebo jestli to bude plnit stejnej účel jako kdyby byyl vodorovně. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel16833
 Hladina mužu být nakloněná i víc. Jinak tě chci upozornit na skutečnost,že koleno z pio má malej průměr na DO 19mm,nebude to správně fungovat,chce to udělat koleno... PS. Necucám si to z prstu,proměřoval jsem ho komplet všude a dopočítával jsem plochy,když jsem upravoval origo karb...
Datum: 20. února 2014 18:48
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj mám tu motor na pyoníra dal sem za něj 300kč mám učtenkou z mototechny doloženo že tam je novej píst gufera a tesnění kladívko . komprese dobrá předstih 1.6mm od h.ů
na volnoběh jde do otáček ale jak chci ject tak jakoby vynechává a netáhne ale jak sundám sání tak jde celkem jehla 1 zářez skusil sem i 2 a 3 a na ten 3 to šlo trochu ale nezdá se mi to jehla na 3 zářezu a jede to nic moc . nevíte co stím ? na 1 a 2 zářez bez filtru jede skoušel sem otevírat a zavírat dirky na filtru ale nepomohlo to všem moc dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 10:16
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 a u karburátoru to bylo sáním dla jsem přímák a krása
Datum: 22. února 2014 10:16
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 tak už mám problém dělá to zapalování zapalovací cívka proto mne zapalko nepustí do vyších otáček  ale uznávám že s tim přímím filtrem to jede jak nikdy
Datum: 22. února 2014 10:15
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 1.6 mm před H.ů jehlu bych nechal na 2 zářez hladinu ješte doladim. Ješte jednou propláchnu celej karburátor a vyfoukám kompresorem výfuk skusim jinej mám jich asi 5 jo ono to pravda bude v tom motoru opravdu je novej píst a jde vidět i že byl rozebíranej viděl sem i fotku ze skládání ale už ho nevyužil a tak motor stál asi 2 roky nikdy ho neskusil nastartovat mněl ho do zálohy . až mně to dělá tihle věci koupeno od kamaráda jinak myslim že by ho za 300 kč nenechal kdybych nebyl línej tak si z těch 4 motoru co tu mám rozebranejch složim jeden pořádnej ale furt tomuhle dávám šanci tak snad  mám ho do svího dalšího fichtla renovuju si 21 kterou sem dostal rozebranou do posledního šroubku  moc děkuju za rady ozvu se jak to jde
Datum: 17. února 2014 22:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 kde je ta mototechna? za tři kila chci taky koupit motor s novejma věcma  k problému: cit.komprese dobrá předstih 1.6mm od h.ů.. od hů? nebo před hů? na jehlu se vybodni ta sice má vliv, ale neni to něco, co by toliko ovlivňovalo tvůj problém. nastav hladinu a pořádně ten předstih!!! jina zasranej vejfuk dělá hodně, ale né že by to kvůli němu vynechávalo, nebo to dokázal toliko ovlivnit filtr atp.. to spíš se to po pár km začne tavit a ztrácet výkon. amen.
Datum: 17. února 2014 18:14
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 skusím ten výfuk  protože si pamatuju že u fichtla dělá vejfuk hrozně moc
Datum: 17. února 2014 15:43
 Výfuk máš čistý, nejlépe vypálený a vydrbaný starým roztřepeným lankem?
Datum: 16. února 2014 20:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Zdarec, mám Mustanga, všechno šlape jak má, ale po nějakých 2 km mě chcípne motor, kouknu na karbec a odněkad z plováku mě teče benál..zkoušel sem nahnout plíšek, ale to nepomohlo..nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 15:48
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Když není nastartováno benzín neteče? Nemáš nějaké vybrace na motoru? Otočenej polovák, prasklá hadička?
Datum: 18. února 2014 15:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Vyzkoušel sem ventil, neteče..pro jistotu i hladinu, lícuje..tak já nevím co je špatně
Datum: 17. února 2014 22:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 klid a slunce v duši je základ... jediná cesta benzínu do karburátoru vede, jak jisě všichni víme, jen a pouze hadičkou. za hadičkou má bezín projít přes ventilek s uzavíráním plíškem ve víčku plovákové komory do plovákové komory, kde je umístěn plovák. při přítoku benzínu do komory se plovák začne zvedat a v okamžiku který si určíme přihýbáním plíšku ventilku se tento ventilek uzavře a benzín již nemůže nadále přitékat.. při jízdě se benzín spotřebovává a hladina i s plovákem klesá. plíšek nám otevře ventilek a benzín zase může přitékat. a takhle se to opakuje.... pokud tedy nám benzín přetéká přes víčko plovákové komory, bude nejspíš problém 1. nastavení hladiny, neboť motor v chodu nestačí spotřebovávat tak velký přítok benzínu, který nám umožňuje výše uvedený ventilek a tím hladina stále stoupá a přetéká. 2. špatný ventilek, který má již netěsnost a i při správném uzavření ventilku plíškem benzín stále protéká a opět se nestačí spotřebovat a přetéká.... to že motor přestane pracovat je dáno tím, že se uleje, tzn. tak bohatá směs že nevzplane a jen pouze projde dvoutaktním systémem,bohužel ale bez výbuchu... řešení: 1. těsnost ventilku zkusíme jednoduchým testem. odšroubujeme víčko, prstem přitlačíme plíšek na ventilek, pustíme benzín a pokud neprotéká, je ventil v pořádku. 2. hladina...... á koukám že je nastavená, takže ok draku?
Datum: 17. února 2014 22:13
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Hladinu mám nastavenou, tak v klidu
Datum: 17. února 2014 21:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 správné nastavení hladiny je opravdu velmi důležité na chod motoru... jak tohle nezvládnete, nepouštějte se do žádného dalšího laborování s fichtlem a nákupem nových věcí který stejně neumíte nastavit, ochuzujete akorát zbytečně svoji peněženku...
Datum: 17. února 2014 18:30
 Přesně  Akorát jsem nepochopil, proč kupovat novej plíšek, nějak mi asi nedocvaklo jak se může posrat....
Datum: 17. února 2014 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 No to sou opraváři ... protože neumim profouknout ventil a naohyba tplíšek tak to koupim nový ... A až se ucpe tryska tak koupíš celej novej karbec.... ha ha ha
Datum: 17. února 2014 11:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jo a hele skus koupit i novej ventyl sem tam se zasekne a benzin stoijí nebo teče dál ale bacha! novej ventyl musíš podle svého upilovat já to mám nastavený tak že když něco cokoliv s karbecem nedotíká benzín apod. okamžite koupím novej plíše kopnu ho tam ani nemusím štelovat a jede. Bud ten plovák to poznáš že v něm štěrchá a nebo ten ventyl na skus tohle třeba ti to nějak pomůže: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 16. února 2014 17:04
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
Datum: 16. února 2014 15:46
 odněkud z plováku mě teče benzín ? ???? asi myslíš plovákovou komoru takže ti to poteče někde mezi víčkem a vrchem plovákové komory tak to vidím na špatně nastavenou hladinu, dej jehlu na 2 zářez a a jestli ji máš tak ji zkus přehodit na jinej zářez protože jak hrábls na ten plišek tak se ti to bude štelovat špatně s tim si musíš už potom hodně hrát
Datum: 16. února 2014 15:41
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Zkusil sem vyndat plovák, je lehoučkej, takže v něm benzín není, pro jistotu sem ho celý ponořil do benzínu v petflašce, bublinky od něj nejdou takže to nebude ono
Datum: 16. února 2014 14:35
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Já bych to viděl na děravej plovák plnej benzínu..
Datum: 16. února 2014 14:11
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Dobrý den všem. Už si nevím rady,tak se zeptám těch zkušenějších...Jedná se o Jawu 21. Začnu tím,že motor je víceméně po GO. Vyměněné jsou ložiska na klikovce,gufera,přetěsněné kartery,výbrus,zkrátka jsem vyměnil vše co jsem uznal za vhodné... Co se týká zapalování,tak jsem vyměnil kladívko,vačku a seřídil předstih podle návodu. Pincek po přeplavení plovákové komory chytne na nakopnutí. A teď k věci samotné. I přes to,že je vše jak má,nedrží volnoběh... Do otáček jde krásně. Kromě toho volnoběhu je vše OK. Volnoběžný šroubek je dle mého zašroubovaný až až... Šteloval jsem to i u lanka,ale pořád nic. Nějaká ta rezerva na seštelování tam ovšem stále je,ale myslím že šoupátko je docela dost nahoře. Z mých zkušeností už by to dávno mělo samo a bez problému brblat. Dodám,že výfuk a vše je vyčištěný. Můžu to ještě překontrolovat,ale myslím,že to není ten problém. Napadá mě jedna věc,mám jehlu na třetím zářezu shora,tak jestli to nemůže mít vliv... Předem díky za názory a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2014 16:35
 Děkuji za rady. Už to šlape i na ten volnoběh... Ale karbec to nejspíš nebyl,asi ten volnoběh. Měl jsem nějak pokřivený stator a kladívko a vše tam sedělo tak nějak z pr.... Takže to asi nebylo ideální a štelovat to šlo jen stěží,jelikož si to pořád nějak sedalo atd. Tohle je ovšem naštěstí vyřešeno a vše krásně sedí jak má... Ale ta vačka tam vychází tak tak... Samozřejmě jsem koupil novou a k tomu i kladívko. Docela jsem čuměl,jak se to opotřebuje,ten tvar té staré už jen stěží připomínal tvar té nové  Poloha vačky byla taky dobrá,takže nechápu proč to do teď vychází tak na knap. No ať už to je,jak je,,pionýr jede,takže to dál nebudu řešit a přemýšlet nad tím... Ještě jednou děkuji všem za snahu a odpovědi...
Datum: 19. února 2014 16:35
 jestli ti vychazi predstih tak, ze uz nemuzes otocit statorem, tak mas nejspis pootocenou vacku... na vacce je drazka, do ktere ma zapadat takovy prolis na magnetu... jelikoz je z hliniku, tak casto upadne. takze pokud ho tam nemas, tak si nastav vacku tak, abys byl spravnym predstihem nekde uprostred na draze statoru, perovou podlozku a na krev to dorvi. ale bacha, at si nestrhnes zavit v hrideli!!! a taky se me stalo, ze jsem vzal vacku z jineho pincka a bylo to o.k.
Datum: 17. února 2014 23:46
 No tak trysky jsem prohlížel a jsou OK. Bez filtru žádná změna.No já mám jehlu ve třetím zářezu od vrchu,jelikož mám čerstvě po výbrusu. Někde jsem četl,že to tak má být... Ale s těmi tryskami je to pro mě novinka,na té trysce co tam mám není číslo žádné... Ale vím,že ta druhá,co mám do rezervy ,má číslo 68. No při plném plynu není problém. Jestli se v tom vyznáš trochu mi o těch tryskách poreferuj... rnDíky Vám oběma za odpovědi,zkusím ještě projet ten karbec,jak říká Standa a uvidí se... O těch dírkách vím,ale je možné,že jsem to nějak odflákl,tak se uvidí,co to udělá po opakovaném vyčištění... rnJinak musím přiznat ,že už mi z toho pincka stojí vlasy na hlavě. Pořád něco  Jsem rád,že jsem vůbec nějak poladil ten předstih atd. Chvíli mi trvalo,než jsem přišel na zapojení cívek atd. Mám tam totiž vražené 20 w zapalování a nebyla s tím domluva. Zdá se mi to i celé nějaké pohnuté... Tak tak mi to vyšlo s tím cigaretovým papírkem,nešlo by to o pár mm na pravou stranu a byl bych v.... Takže se zeptám,v jaké úrovní má být hrana té vačky vůči těm magnetům,nebo je to jedno? Může mi někdo poslat odkaz nebo nějaké foto jak to vypadá . Předem díky
Datum: 16. února 2014 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 Zbytečný - vem si drátek z rozpletenýho lanka (nebo jinej do průměru 0,5mm) a na hulváta s nim projeď mosaznou vložkou v difusoru až k VT a pak dole za šoupátkem je pididirka - tak tu taky prorejpni - pak karb prolej technickym benzinem a profoukni kompresorem,bude to dobrý ... O tý pidi dirce skoro nikdo neví a přicpanou ji má každej druhej
Datum: 16. února 2014 17:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau tohle mě dělalo když jsem měl moc vydřenou dírku na volnoběh v šoupátku skus trysku volnoběch někdy tam je špína a ani to nevidíš nejlepší vyvařit v octě. Jestli je šoupě ja říkáš zvedlé až moc tak to bude asi v plovákovce a ani když to nepomůže skus vyndat celej karbec samozdřejmě rozmontovat a taky vyvařit v octu a skus to taky bez filtru jestli bude změna. Já mám na fichtlovi pravidlo že: Hl. tryska 68 a jehla 2 zářez od shora a nebo hl. 72 tryska a jehla na 3 zářezu od shora jinak to prostě nejede. Nebo někdy pomáhá tryska na volnoběch 40. A co jede to normálně? nebo třeba když dáš plnej plyn tak se dusí?
Datum: 16. února 2014 16:57
Jméno: Adam
IP: uživatel16817
 Zdrávím mám jawu 350 kývu chtěl bych se zeptat jestly má cenu kupovat nové šoupátko když je lehce pridřené ale komora zustane pořád stejná?případně kolik stojí vyvložkování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 15:58
Jméno: Adam
IP: uživatel16817
 Zdrávím záleží na tom odkud jste? (hranice na moravě) nabídněte cenu a mužeme se domluvit díky za odpověd.
Datum: 21. února 2014 15:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16819
 ahoj aleš matějka z monty jawa cz prodavá větší šoupátka po dohodě i obrobí karbec napiš co za to
Datum: 16. února 2014 17:56
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj chci se vás zeptat udělal jsem si jawu 20 motor go nová klika všechny ložiska výbrus a vše ostatní jezdí hezky ale jakoby na 2 nejde hned vytočit do vyšíh ale když jí vytočím jednou tak potom už jde vždicky ale když jedu znova třeba za den tak zase tak jsem otevřel na boxu filtru tu jednu dírku a přijde mi že jde líp zatím jsem neskoušel jak pojede za studena udělal jsem to až dnes kolik máte tak tech dírek otevřeních vy já mám celí filtr utěsnění kromně té jedné . jehla 1 zářež a jedna dirka otevřená děkuji všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 8:08
Jméno: standa
IP: uživatel16805
 Odpověd jsem napsal o přízpěvek výš - viz otvory na těle filtrboxu
Datum: 15. února 2014 8:08
Jméno: já
IP: uživatel16800
 Zdravim,mám problem se svojí jawettou ještě nedávno v pohodě jezdila ale když jsem vyčistil karbec,filtr a nádrž tak nestartuje,ale když víc "nacupuju" tak to chytne a vytočí se to do max. otáček(i když je poloha šoupěte uplně dole) a chcípne. Šoupě je v pohodě, ladil jsem polohy jehly a stejně nic. Benzín tam teče , jiskru to hazí(zkoušel jsem více svíček). Opravdu už nevím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 14:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 evidentně extra chudá směs... tzn, něco špatně v karburátoru, nebo to někde sakra přisává vzduch...
Datum: 14. února 2014 14:47
 sorry to nepatřilo sem
Datum: 14. února 2014 1:22
 nedavno se to tu řešilo, zkus pohledat . . .
Datum: 14. února 2014 1:21
 Ahoj draci neporadil by mi někdo s převrtanim karbecu na 18mm? spiš kdybi někdo napsal přesnej návod jak nato .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 1:27
 http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id257402.html
Datum: 14. února 2014 1:27
 nedavno se to tu řešilo, zkus pohledat  . . . .
Datum: 14. února 2014 1:23
 ahoj jak se nastavi u babetty hladina v karbecu? necham to na stojanku se zaplim benzinem a tece to ven co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2014 13:22
 Přesně tak, hladina a vůbec karburátor babetty 210 to je fakt svatyně-nedoporučuji se toho vůbec dotýkat pokud nemáš stovky hodin práce s tímto speciálním karburátorem. Já osobně bych se chtěl potkat s dizajnérme tohoto díla a zeptat se ho na několik míst PROČ? U normálních motorek ani nevíš že mají karburátor nebo spojky - u babety to je něco.
Datum: 07. října 2014 13:22
Jméno: Tom
IP: uživatel12566
 Hele, to je celkem normální věc. Hladina to na svědomí mít nemusí. Může to být netěsnící ventil v plovákovce. Jestli to jezdí normálně, tak se v ničem nešťourej, protože hladina u babety je posvátné tabu, na které se šahá až naposledy. Jen to chce vždy po jízdě zavírat benzín což snad není problém.
Datum: 11. února 2014 21:01
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 http://alesmarek.byl.cz/babetta/karbu.htm
Datum: 11. února 2014 20:43
Jméno: ghkg
IP: uživatel16796
 jak se vyklepava kominek jehly v karbecu u pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 19:57
 nahřát přes 180°C a jeb*out stím o dřevo, měl by vypadnout do prostoru šoupátka
Datum: 11. února 2014 19:57
Jméno: ghkg
IP: uživatel12656
 Potřebuju vyndat ten bronzovej kominek do kteryho doseda jehla abych mohl vrtnout karbec..
Datum: 11. února 2014 19:27
 ? poradil bych ale trošku sem tu otázku nepochopil
Datum: 11. února 2014 18:15
 Jaký je rozdíl v nádržích na PIO - jedna má pouze víčko, druhá naproti víčku čudlík s odvětráváním. Která je novější, ta s čudlikem je absolutně nedotčená a čistá, jde mi o to zda z odvětrávání neteče pak zbytečně benzín když je plná
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 14:36
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 měl jsem nádrž bez čudlíku a musel jsem jezdit nejvíc přes 2.5L protože mi to pak cákalo i přes víčko
Datum: 10. února 2014 14:36
 byly dva typy, jedna s odvětrávacim čudlíkem a šroubovacim víčkem s odměrkou na olej, ta se dávala na 05ky, a bez čudlíku jen s narážecím víčkem s labyrintem uvnitř, ta se dávala na 20/21
Datum: 09. února 2014 18:14
 byli 4 myslim,,,, na 05 byla s čudlíkem a se šroubovacim víčkem, pak už vim jen typy a jak to šlo za sebou ale roky ne,,, takže potom byla s narážecim víčkem a s čudlíkem, po ní s narážecim víčkem a bez čudlíku a nakonec s narážecim víčkem bez čudlíku a s takovejma vmáčklejma prolisama, to byla podle mě na těch už novejch hranatejch typech pionýrů
Datum: 08. února 2014 20:17
 Jasný, hold když dám full tak to poteče z čudliku a z víčka  ale která je novější ? U všech 21 jsem viděl bez čudlíku, nedávala se na 05ky ?
Datum: 08. února 2014 20:05
 vem tu s čudlíkem  benzín z toho poteče za plna uplně stejně jako z víčka s dírkou  ale když tam dva centaky nechas tak to bude ok
Datum: 08. února 2014 17:34
Jméno: .
IP: uživatel11109
 Dotaz: Sériový mustang. Zapalování seřízené, hladina v karbci po zatlačení lícuje s vrškem plováku. Nový vzduch. filtr, airbox s rovnou hliník. trubkou. Trysky originál (hlavní 68). Kompresi má motro slušnou. Ale nejede, jak by měl. Když vyndám za jízdy tu hadici od vzd. filtru, tak najendou ožije. Co s tím? Zkusit jinou trysku, jestli tuhle nikdo neprovrtal, zkusit jiný filtr, jestli tenhle neni moc "hustý", snížit hladinku v plovákovce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 21:54
Jméno: .
IP: uživatel11109
 Nevím, jestli je to pochopitelný. Ale tu trysky, co byla převrtaná, jsem vyhodil a dal tam originál nezprasenou...
Datum: 03. února 2014 21:54
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 To je supr snad to jede víc než kdykoli jindy. Chtělo to víc vzduchu zdarma a ty to mu dáš víc benálu za 38,-L
Datum: 03. února 2014 21:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Záhada" vyřešena... převrtaná hlavní tryska. Už to jede pěkně plynule.
Datum: 03. února 2014 20:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já musel u 21 laborovat s dírama v airboxu... filtr jsem měl novej, všechno čistý, seřízený, motor po podctivý GO, ale furt to bylo bohatý... nakonec jsem zboku víčka airboxu navrtal asi 2 díry 12mm...
Datum: 03. února 2014 13:19
 to je jednoduchy když to jede špatně a odděláš filtr a najednou jede tak čím to asi bude ? filtrem
Datum: 03. února 2014 12:49
Jméno: .
IP: uživatel11021
 Motor v poradku, nova gufera, vule krouzku 0,3mm, komprese slusna, valec bez znamek opotrebeni. Hlava zabrousena... Po praci si s tim pohraju, vyzkousim i jiny karbec, trysku, jestli tahle nebyla prevrtavana. Vrtat chobot je prasecina.
Datum: 03. února 2014 11:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16769
 moc opotřebený motor či karburace mimo tabulkove hodnoty .... skusit seřídit chudší směs anebo krajně navrtat ten chobot aby tam šlo víc vzduchu
Datum: 03. února 2014 10:52
Jméno: .
IP: uživatel11021
 Vyfuk je perfektne vycisteny a utesneny...
Datum: 03. února 2014 10:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16768
 zasrany výfuk schválně si šahni do svědomí jak pečlivě si ho kontroloval prostě se ti neodvede stará směs z válce a je to bohatý......krajní případ prostě navrtat šedou hadici od airboxu cca 3MM vrtákem a klidně 2 3 díry.... to pokud už jawa vule motoru postoupili za možnosti seřízení
Datum: 03. února 2014 8:43
 zkus ten vzduchovej filtr a uvidíš
Datum: 02. února 2014 23:37
Jméno: sdfda
IP: uživatel12656
 Kdyz se prevrtava karburator,dejme tomu na 18,5mm ...vrta se jen difuzor nebo i druha strana ke kolinku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:56
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Dejme tomu, že si napřed vyjasníš základní pojmy a potom budeš něco upravovat..  Jinak, Standa Ti poradil, chce to nachystat prostor a pak vzít hmotu.
Datum: 02. února 2014 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Pozor! Difusor má být nejužší místo v sání,takže to je odpovědí,karburátor musí být rozšířen v celém těle.,vzadu širší. A současně se musí i upravit sací koleno a to poměrně razantně. Navíc se karburátor nemá vrtat trauf,ale má se udělat excentricky extra každá strana ... To je teorie ... V praxi stačí vyklepnout komínek jehly,vystředit karbec do osy vrtačky, pevně upnout a na hulváta to projet výstružníkem 18,5,,,ale je zde nutné opravdu upravit i to sací koleno,hlavně v ohybu zajistit větší průtočnou plochu než je plocha kruhu o průměru 18,5mm ... Aby tam byla alespoň průtočná plocha odpovídající kruhu o průměru 19-19,5mm... Pak to bude fungovat ... Ať se daří...
Datum: 02. února 2014 14:57
 Čau Draci chtěl bych se zeptat na jednu věc.Nechal jsem venku na balkoně nádrž z mustanga v které byl benzín a nebyl tam kohoutek paliva ale jenom narvaná hadra.Mohlo se prosím něco stát tomu benzinu ? ten benzin tam byl jen 20 Hodin.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:39
Jméno: f
IP: uživatel15423
 ..maximálně ti mohl vytéct
Datum: 02. února 2014 18:39
 pokud už ti neodtek přes tu hadru tak se mu nic nestalo
Datum: 02. února 2014 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Přemejšlej,proč se asi v mrazech pod -20° přilejvá benzin do nafty ?
Datum: 02. února 2014 7:40
Jméno: jawamaniak
IP: uživatel14442
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 20:43
 máš tam rozměr tak co to zkusit změřit, ale za mě dávat to tam je zbytečnost
Datum: 31. ledna 2014 20:43
 Zdravím, rád bych se tu nějakého odborníka na Jawy 550 Pařez zeptal, jak to bylo s montáží starších a novějších levostranných karburátorů Jikov 2912 (rozdíl v tom tělese filtru sání). Kdy se tak nějako začaly montovat. Mám pařeza 56 rok a k tomu oba tyhle typy levostranných karburátorů, tak jestli tam mám dát ten novější a nebo starší. Vím, že je to výroba Jawa, takže brali co zrovna našli na skladě a že muže být v podstatě jedno, jaký druh tam dám- hlavně, že je levostranný
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 21:01
 Zdar.. Asi 2912P-12 od roku 1958 by tam měl bejt 2914HZ..
Datum: 18. února 2014 21:01
 můžu trysky z karburátoru přejet jemným smirkem ? O.o nebo vůbec ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 A utřít hadrem by nestačilo ? Nechápu vůbec důvod...
Datum: 26. ledna 2014 12:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16743
 vem to spíš dratakem nejlím měděním,,, anebo do octa
Datum: 26. ledna 2014 11:13
 smysl ?
Datum: 26. ledna 2014 10:59
 Já nemyslel vnitřně :O ty brďo no myslel jsem vnějšek
Datum: 26. ledna 2014 10:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16743
 vubec nee co to s ní vyvádíš? nemaš peníze na větší? do trisek vubec nehrabej jen vzduchem či nití často se setkávám s tím že jak do někdo dela dratem tak mašina bučí hltí se smědí jak to je natemované v té díře...pokut to je babeta jdou některe trisky nahradit z karburace ze 120 škodovky...72 trisku koupíš v každem motoschopu za 50 na pionira anebo se plácni přez kapsu a kup štelovatelnoutrisku za 500
Datum: 26. ledna 2014 10:52
 když si koupím tyhle klapky tak k nim dostanu i domeček nebo ten si musim vyrobit ? Klapka-Gilera/Piago-RMS
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 20:42
 aha... z klapky očekáváš výkon.. hmmm  ty máš teda scifi očekávání
Datum: 22. ledna 2014 20:42
Jméno: jirka
IP: uživatel14508
 no tak jelikož s nim chci jezdit speciály tak nějakej ten výkon
Datum: 21. ledna 2014 21:21
 ale k čemu přesně ti to na tom bude? co od toho čekáš?
Datum: 21. ledna 2014 20:32
Jméno: jirka
IP: uživatel16721
 No shanim nějaký klapky i s domečkem nejlip na fichtla
Datum: 20. ledna 2014 22:57
 k čemu tu klapku potřebuješ?
Datum: 20. ledna 2014 20:44
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Když si koupíš tyhle klapky na Gileru nebo Piago tak podle tvé otázky nepředpokládám že to máš do těchto dvou strojů? Tak uvažuj to by musel mít v nabídce.
Datum: 20. ledna 2014 14:04
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 Čau mám 2 dotazy ten první je jestly jde dát jehla z babetty na fichtla prej to jede líp a druhej je že na mím mustangovy mám zapojené př. a zad. světlo a když to nastartuju tak to nesvítí vůbec a jak dám za plnej plyn tak to svítí jen málo mám tam spojený 2 cívky do sebe žárovky mám 6V ale když zapojím jen přední světlo přes 2 cívky tak to svítí jak blázen
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 17:16
 Jehla - kdysi jsem měl jehlu z babetty na J555 (karburátor 2914 HZ), vzhledově velmi podobné, jelo to, ale byla dost bohatá směs. Jinak z těch cívek taky raplím !! ORIGO Mustang má 30w zapalování a má 2 do sebe spojené SVĚTELNÉ cívky, které jsou totožné ! Vypadá to že tam máš zapalování 20w a máš propojenou VELKOU SVĚTELNOU/klaksonovou a MALOU SVĚTELNOU cívku, tudíž ti tam jde málo proudu a nesvítí to. Ověř to. Nebo taky dost silné žárovky vpředu/vzadu, nějakej přechovovej odpor nebo tak něco, hce to pečlivě zkontrolovat celou eletro ...
Datum: 21. ledna 2014 17:16
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 Možná seš tak blbej ty když nevíš že se za větou píše 1 vykřičník a ne milion!
Datum: 21. ledna 2014 8:55
 tgy voleeeee. ŽÁDNÁ CÍCKO NENI URČENÁ NA KLAKSON!!!!! to ste tak blbé děcka do prdele nebo coooo?? "_""""!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 20. ledna 2014 20:45
 Hmmmm.. Pozapojuj to tak jak to má být podle schématu. A co se týče jehly, tak ne, nejde..
Datum: 20. ledna 2014 7:24
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 jsou tam 2 jedna na světlo a jedna na klakson klakson nemám mám prostě z klaksonovej cívky drát do světelné cívky spojenés drátem na světla
Datum: 19. ledna 2014 21:57
 jak přesně máš spojené cívky do sebe?
Datum: 19. ledna 2014 21:21
Jméno: barin
IP: uživatel13327
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 17:59
 Nalej tam klidně natural 95, k tomu doporučuju nějaký lepší minerál v poměru 1:33...tomu nemůžeš uškodit.
Datum: 19. ledna 2014 17:59
Jméno: vláďa
IP: uživatel13327
 Tak myslíte že mohu skusit Naturál 95 s M2T nebo 85. Totiž 20let mi leží mustoš ve stodole a v depozitu a nyní bych to chtěl zprvoznit .Tak s jakým benzínem to mám zkusit .Pamatuju že tenkrát jezdil DÍK .
Datum: 19. ledna 2014 17:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16716
 vzhledem k tomu že special už pomalu nikde nekou píš tak natural 95 a lepší a olej do motru po go mogul ts tsf jiak pokud máš jetý motor dobrej nebraním se m 2 t pkud možno od parama...u mustafa se mi stalo že mi moderna rozpustila srač... ve výfuku a tejden sem to ladil než me napadlo to vyčistit...M 2 t je netečnej a mezi poměrěm 1 30 1 40 už zanaší rozumě
Datum: 19. ledna 2014 17:32
Jméno: lolek
IP: uživatel15390
Datum: 19. ledna 2014 16:44
 Jakej benzín?! Fritovací olej, jedině!
Datum: 19. ledna 2014 15:31
 vy tam dáváte olej? vy ste sráči  .. to nejste žádní dobrodruzi.. jedine bez oleje!!!!
Datum: 19. ledna 2014 10:15
 Benál Natural 95, olej Orlen Oil 5W40.
Datum: 19. ledna 2014 9:20
 Čistej naturál a jednou za 6000km tam naleju 4 litry 10w-50 od Motorexu...
Datum: 19. ledna 2014 8:41
 já osobně diesel a olej vždycky nějakej z garáže
Datum: 19. ledna 2014 8:22
|



|