česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  13  14  15  16  17  18  19  20  21  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
Čau seso a ostatní kdo vlastní karbec dell orto 19. Potřebuju vědět kolik ve vnější průměr té části co se dává na kolínko dělám si přírubu tak potřebuju vědět jak velkou mám sehnat hadicu. A taky sem ze starého fichtláckého karbecu so měl stžený závit tak jsem si uřízl tu část která se dává na kolínko a i s kolínkem to je nakloněný směrem nahoru a proto se ptám až tam bude ten karbec jestli se nějak nezmění hladina nebo jestli to bude plnit stejnej účel jako kdyby byyl vodorovně. dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16833    
Hladina mužu být nakloněná i víc. Jinak tě chci upozornit na skutečnost,že koleno z pio má malej průměr na DO 19mm,nebude to správně fungovat,chce to udělat koleno... PS. Necucám si to z prstu,proměřoval jsem ho komplet všude a dopočítával jsem plochy,když jsem upravoval origo karb...
 
 
Datum: 20. února 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj mám tu motor na pyoníra dal sem za něj 300kč mám učtenkou z mototechny doloženo že tam je novej píst gufera a tesnění kladívko . komprese dobrá předstih 1.6mm od h.ů na volnoběh jde do otáček ale jak chci ject tak jakoby vynechává a netáhne ale jak sundám sání tak jde celkem jehla 1 zářez skusil sem i 2 a 3 a na ten 3 to šlo trochu ale nezdá se mi to jehla na 3 zářezu a jede to nic moc . nevíte co stím ? na 1 a 2 zářez bez filtru jede skoušel sem otevírat a zavírat dirky na filtru ale nepomohlo to všem moc dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
a u karburátoru to bylo sáním dla jsem přímák a krása
 
 
Datum: 22. února 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
tak už mám problém dělá to zapalování zapalovací cívka proto mne zapalko nepustí do vyších otáček :-) ale uznávám že s tim přímím filtrem to jede jak nikdy :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 10:15
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
1.6 mm před H.ů jehlu bych nechal na 2 zářez hladinu ješte doladim. Ješte jednou propláchnu celej karburátor a vyfoukám kompresorem výfuk skusim jinej mám jich asi 5 jo ono to pravda bude v tom motoru opravdu je novej píst a jde vidět i že byl rozebíranej viděl sem i fotku ze skládání ale už ho nevyužil a tak motor stál asi 2 roky nikdy ho neskusil nastartovat mněl ho do zálohy . až mně to dělá tihle věci koupeno od kamaráda jinak myslim že by ho za 300 kč nenechal kdybych nebyl línej tak si z těch 4 motoru co tu mám rozebranejch složim jeden pořádnej ale furt tomuhle dávám šanci tak snad :-) mám ho do svího dalšího fichtla renovuju si 21 kterou sem dostal rozebranou do posledního šroubku :-) moc děkuju za rady ozvu se jak to jde
 
 
Datum: 17. února 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
kde je ta mototechna? za tři kila chci taky koupit motor s novejma věcma :-) k problému: cit.komprese dobrá předstih 1.6mm od h.ů.. od hů? nebo před hů? na jehlu se vybodni ta sice má vliv, ale neni to něco, co by toliko ovlivňovalo tvůj problém. nastav hladinu a pořádně ten předstih!!! jina zasranej vejfuk dělá hodně, ale né že by to kvůli němu vynechávalo, nebo to dokázal toliko ovlivnit filtr atp.. to spíš se to po pár km začne tavit a ztrácet výkon. amen.
 
 
Datum: 17. února 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
skusím ten výfuk :-) protože si pamatuju že u fichtla dělá vejfuk hrozně moc :-)
 
 
Datum: 17. února 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výfuk máš čistý, nejlépe vypálený a vydrbaný starým roztřepeným lankem?
 
 
Datum: 16. února 2014 20:57
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
Zdarec, mám Mustanga, všechno šlape jak má, ale po nějakých 2 km mě chcípne motor, kouknu na karbec a odněkad z plováku mě teče benál..zkoušel sem nahnout plíšek, ale to nepomohlo..nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Když není nastartováno benzín neteče? Nemáš nějaké vybrace na motoru? Otočenej polovák, prasklá hadička?
 
 
Datum: 18. února 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
Vyzkoušel sem ventil, neteče..pro jistotu i hladinu, lícuje..tak já nevím co je špatně
 
 
Datum: 17. února 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
klid a slunce v duši je základ... jediná cesta benzínu do karburátoru vede, jak jisě všichni víme, jen a pouze hadičkou. za hadičkou má bezín projít přes ventilek s uzavíráním plíškem ve víčku plovákové komory do plovákové komory, kde je umístěn plovák. při přítoku benzínu do komory se plovák začne zvedat a v okamžiku který si určíme přihýbáním plíšku ventilku se tento ventilek uzavře a benzín již nemůže nadále přitékat.. při jízdě se benzín spotřebovává a hladina i s plovákem klesá. plíšek nám otevře ventilek a benzín zase může přitékat. a takhle se to opakuje.... pokud tedy nám benzín přetéká přes víčko plovákové komory, bude nejspíš problém 1. nastavení hladiny, neboť motor v chodu nestačí spotřebovávat tak velký přítok benzínu, který nám umožňuje výše uvedený ventilek a tím hladina stále stoupá a přetéká. 2. špatný ventilek, který má již netěsnost a i při správném uzavření ventilku plíškem benzín stále protéká a opět se nestačí spotřebovat a přetéká.... to že motor přestane pracovat je dáno tím, že se uleje, tzn. tak bohatá směs že nevzplane a jen pouze projde dvoutaktním systémem,bohužel ale bez výbuchu... řešení: 1. těsnost ventilku zkusíme jednoduchým testem. odšroubujeme víčko, prstem přitlačíme plíšek na ventilek, pustíme benzín a pokud neprotéká, je ventil v pořádku. 2. hladina...... á koukám že je nastavená, takže ok draku?
 
 
Datum: 17. února 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
Hladinu mám nastavenou, tak v klidu :-)
 
 
Datum: 17. února 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
správné nastavení hladiny je opravdu velmi důležité na chod motoru... jak tohle nezvládnete, nepouštějte se do žádného dalšího laborování s fichtlem a nákupem nových věcí který stejně neumíte nastavit, ochuzujete akorát zbytečně svoji peněženku...
 
 
Datum: 17. února 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně :-D Akorát jsem nepochopil, proč kupovat novej plíšek, nějak mi asi nedocvaklo jak se může posrat....
 
 
Datum: 17. února 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16814    
No to sou opraváři ... protože neumim profouknout ventil a naohyba tplíšek tak to koupim nový ... A až se ucpe tryska tak koupíš celej novej karbec.... ha ha ha
 
 
Datum: 17. února 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Jo a hele skus koupit i novej ventyl sem tam se zasekne a benzin stoijí nebo teče dál ale bacha! novej ventyl musíš podle svého upilovat já to mám nastavený tak že když něco cokoliv s karbecem nedotíká benzín apod. okamžite koupím novej plíše kopnu ho tam ani nemusím štelovat a jede. Bud ten plovák to poznáš že v něm štěrchá a nebo ten ventyl na skus tohle třeba ti to nějak pomůže: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 16. února 2014 17:04
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
No, takže bude lepší koupit novej plíšek ne? Budu objednávat řetězovou sadu tak to koupím i s tím...stačí tedy koupit toto? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/plisek_plovaku_osicka.html
 
 
Datum: 16. února 2014 15:46
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odněkud z plováku mě teče benzín ? ???? asi myslíš plovákovou komoru takže ti to poteče někde mezi víčkem a vrchem plovákové komory tak to vidím na špatně nastavenou hladinu, dej jehlu na 2 zářez a a jestli ji máš tak ji zkus přehodit na jinej zářez protože jak hrábls na ten plišek tak se ti to bude štelovat špatně s tim si musíš už potom hodně hrát
 
 
Datum: 16. února 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
Zkusil sem vyndat plovák, je lehoučkej, takže v něm benzín není, pro jistotu sem ho celý ponořil do benzínu v petflašce, bublinky od něj nejdou takže to nebude ono
 
 
Datum: 16. února 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Já bych to viděl na děravej plovák plnej benzínu..:-)
 
 
Datum: 16. února 2014 14:11
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Dobrý den všem. Už si nevím rady,tak se zeptám těch zkušenějších...Jedná se o Jawu 21. Začnu tím,že motor je víceméně po GO. Vyměněné jsou ložiska na klikovce,gufera,přetěsněné kartery,výbrus,zkrátka jsem vyměnil vše co jsem uznal za vhodné... Co se týká zapalování,tak jsem vyměnil kladívko,vačku a seřídil předstih podle návodu. Pincek po přeplavení plovákové komory chytne na nakopnutí. A teď k věci samotné. I přes to,že je vše jak má,nedrží volnoběh... Do otáček jde krásně. Kromě toho volnoběhu je vše OK. Volnoběžný šroubek je dle mého zašroubovaný až až... Šteloval jsem to i u lanka,ale pořád nic. Nějaká ta rezerva na seštelování tam ovšem stále je,ale myslím že šoupátko je docela dost nahoře. Z mých zkušeností už by to dávno mělo samo a bez problému brblat. Dodám,že výfuk a vše je vyčištěný. Můžu to ještě překontrolovat,ale myslím,že to není ten problém. Napadá mě jedna věc,mám jehlu na třetím zářezu shora,tak jestli to nemůže mít vliv... Předem díky za názory a odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Děkuji za rady. Už to šlape i na ten volnoběh... Ale karbec to nejspíš nebyl,asi ten volnoběh. Měl jsem nějak pokřivený stator a kladívko a vše tam sedělo tak nějak z pr.... Takže to asi nebylo ideální a štelovat to šlo jen stěží,jelikož si to pořád nějak sedalo atd. Tohle je ovšem naštěstí vyřešeno a vše krásně sedí jak má... Ale ta vačka tam vychází tak tak... Samozřejmě jsem koupil novou a k tomu i kladívko. Docela jsem čuměl,jak se to opotřebuje,ten tvar té staré už jen stěží připomínal tvar té nové :-D Poloha vačky byla taky dobrá,takže nechápu proč to do teď vychází tak na knap. No ať už to je,jak je,,pionýr jede,takže to dál nebudu řešit a přemýšlet nad tím... Ještě jednou děkuji všem za snahu a odpovědi...
 
 
Datum: 19. února 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: olous      E-mail:      IP: uživatel1893    
jestli ti vychazi predstih tak, ze uz nemuzes otocit statorem, tak mas nejspis pootocenou vacku... na vacce je drazka, do ktere ma zapadat takovy prolis na magnetu... jelikoz je z hliniku, tak casto upadne. takze pokud ho tam nemas, tak si nastav vacku tak, abys byl spravnym predstihem nekde uprostred na draze statoru, perovou podlozku a na krev to dorvi. ale bacha, at si nestrhnes zavit v hrideli!!! a taky se me stalo, ze jsem vzal vacku z jineho pincka a bylo to o.k.
 
 
Datum: 17. února 2014 23:46
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
No tak trysky jsem prohlížel a jsou OK. Bez filtru žádná změna.No já mám jehlu ve třetím zářezu od vrchu,jelikož mám čerstvě po výbrusu. Někde jsem četl,že to tak má být... Ale s těmi tryskami je to pro mě novinka,na té trysce co tam mám není číslo žádné... Ale vím,že ta druhá,co mám do rezervy ,má číslo 68. No při plném plynu není problém. Jestli se v tom vyznáš trochu mi o těch tryskách poreferuj... rnDíky Vám oběma za odpovědi,zkusím ještě projet ten karbec,jak říká Standa a uvidí se... O těch dírkách vím,ale je možné,že jsem to nějak odflákl,tak se uvidí,co to udělá po opakovaném vyčištění... rnJinak musím přiznat ,že už mi z toho pincka stojí vlasy na hlavě. Pořád něco :-D Jsem rád,že jsem vůbec nějak poladil ten předstih atd. Chvíli mi trvalo,než jsem přišel na zapojení cívek atd. Mám tam totiž vražené 20 w zapalování a nebyla s tím domluva. Zdá se mi to i celé nějaké pohnuté... Tak tak mi to vyšlo s tím cigaretovým papírkem,nešlo by to o pár mm na pravou stranu a byl bych v.... Takže se zeptám,v jaké úrovní má být hrana té vačky vůči těm magnetům,nebo je to jedno? Může mi někdo poslat odkaz nebo nějaké foto jak to vypadá . Předem díky
 
 
Datum: 16. února 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16814    
Zbytečný - vem si drátek z rozpletenýho lanka (nebo jinej do průměru 0,5mm) a na hulváta s nim projeď mosaznou vložkou v difusoru až k VT a pak dole za šoupátkem je pididirka - tak tu taky prorejpni - pak karb prolej technickym benzinem a profoukni kompresorem,bude to dobrý ... O tý pidi dirce skoro nikdo neví a přicpanou ji má každej druhej ;-)
 
 
Datum: 16. února 2014 17:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau tohle mě dělalo když jsem měl moc vydřenou dírku na volnoběh v šoupátku skus trysku volnoběch někdy tam je špína a ani to nevidíš nejlepší vyvařit v octě. Jestli je šoupě ja říkáš zvedlé až moc tak to bude asi v plovákovce a ani když to nepomůže skus vyndat celej karbec samozdřejmě rozmontovat a taky vyvařit v octu a skus to taky bez filtru jestli bude změna. Já mám na fichtlovi pravidlo že: Hl. tryska 68 a jehla 2 zářez od shora a nebo hl. 72 tryska a jehla na 3 zářezu od shora jinak to prostě nejede. Nebo někdy pomáhá tryska na volnoběch 40. A co jede to normálně? nebo třeba když dáš plnej plyn tak se dusí?
 
 
Datum: 16. února 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16817    
Zdrávím mám jawu 350 kývu chtěl bych se zeptat jestly má cenu kupovat nové šoupátko když je lehce pridřené ale komora zustane pořád stejná?případně kolik stojí vyvložkování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 15:58
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16817    
Zdrávím záleží na tom odkud jste? (hranice na moravě) nabídněte cenu a mužeme se domluvit díky za odpověd.
 
 
Datum: 21. února 2014 15:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16819    
ahoj aleš matějka z monty jawa cz prodavá větší šoupátka po dohodě i obrobí karbec napiš co za to
 
 
Datum: 16. února 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj chci se vás zeptat udělal jsem si jawu 20 motor go nová klika všechny ložiska výbrus a vše ostatní jezdí hezky ale jakoby na 2 nejde hned vytočit do vyšíh ale když jí vytočím jednou tak potom už jde vždicky ale když jedu znova třeba za den tak zase tak jsem otevřel na boxu filtru tu jednu dírku a přijde mi že jde líp zatím jsem neskoušel jak pojede za studena udělal jsem to až dnes kolik máte tak tech dírek otevřeních vy já mám celí filtr utěsnění kromně té jedné . jehla 1 zářež a jedna dirka otevřená děkuji všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2014 8:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16805    
Odpověd jsem napsal o přízpěvek výš - viz otvory na těle filtrboxu
 
 
Datum: 15. února 2014 8:08
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16800    
Zdravim,mám problem se svojí jawettou ještě nedávno v pohodě jezdila ale když jsem vyčistil karbec,filtr a nádrž tak nestartuje,ale když víc "nacupuju" tak to chytne a vytočí se to do max. otáček(i když je poloha šoupěte uplně dole) a chcípne. Šoupě je v pohodě, ladil jsem polohy jehly a stejně nic. Benzín tam teče , jiskru to hazí(zkoušel jsem více svíček). Opravdu už nevím co s tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
evidentně extra chudá směs... tzn, něco špatně v karburátoru, nebo to někde sakra přisává vzduch...
 
 
Datum: 14. února 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry to nepatřilo sem :-D
 
 
Datum: 14. února 2014 1:22
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedavno se to tu řešilo, zkus pohledat . . .
 
 
Datum: 14. února 2014 1:21
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel16799    
Ahoj draci neporadil by mi někdo s převrtanim karbecu na 18mm? spiš kdybi někdo napsal přesnej návod jak nato .dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 1:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id257402.html
 
 
Datum: 14. února 2014 1:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedavno se to tu řešilo, zkus pohledat :-D . . . .
 
 
Datum: 14. února 2014 1:23
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj jak se nastavi u babetty hladina v karbecu? necham to na stojanku se zaplim benzinem a tece to ven co s tim? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: Jam      E-mail:      IP: uživatel17614    
Přesně tak, hladina a vůbec karburátor babetty 210 to je fakt svatyně-nedoporučuji se toho vůbec dotýkat pokud nemáš stovky hodin práce s tímto speciálním karburátorem. Já osobně bych se chtěl potkat s dizajnérme tohoto díla a zeptat se ho na několik míst PROČ? U normálních motorek ani nevíš že mají karburátor nebo spojky - u babety to je něco.
 
 
Datum: 07. října 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12566    
Hele, to je celkem normální věc. Hladina to na svědomí mít nemusí. Může to být netěsnící ventil v plovákovce. Jestli to jezdí normálně, tak se v ničem nešťourej, protože hladina u babety je posvátné tabu, na které se šahá až naposledy. Jen to chce vždy po jízdě zavírat benzín což snad není problém.
 
 
Datum: 11. února 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
http://alesmarek.byl.cz/babetta/karbu.htm
 
 
Datum: 11. února 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: ghkg      IP: uživatel16796    
jak se vyklepava kominek jehly v karbecu u pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahřát přes 180°C a jeb*out stím o dřevo, měl by vypadnout do prostoru šoupátka
 
 
Datum: 11. února 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: ghkg      IP: uživatel12656    
Potřebuju vyndat ten bronzovej kominek do kteryho doseda jehla abych mohl vrtnout karbec.. :-)
 
 
Datum: 11. února 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
? poradil bych ale trošku sem tu otázku nepochopil
 
 
Datum: 11. února 2014 18:15
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký je rozdíl v nádržích na PIO - jedna má pouze víčko, druhá naproti víčku čudlík s odvětráváním. Která je novější, ta s čudlikem je absolutně nedotčená a čistá, jde mi o to zda z odvětrávání neteče pak zbytečně benzín když je plná :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2014 14:36
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
měl jsem nádrž bez čudlíku a musel jsem jezdit nejvíc přes 2.5L protože mi to pak cákalo i přes víčko :-)
 
 
Datum: 10. února 2014 14:36
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byly dva typy, jedna s odvětrávacim čudlíkem a šroubovacim víčkem s odměrkou na olej, ta se dávala na 05ky, a bez čudlíku jen s narážecím víčkem s labyrintem uvnitř, ta se dávala na 20/21
 
 
Datum: 09. února 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byli 4 myslim,,,, na 05 byla s čudlíkem a se šroubovacim víčkem, pak už vim jen typy a jak to šlo za sebou ale roky ne,,, takže potom byla s narážecim víčkem a s čudlíkem, po ní s narážecim víčkem a bez čudlíku a nakonec s narážecim víčkem bez čudlíku a s takovejma vmáčklejma prolisama, to byla podle mě na těch už novejch hranatejch typech pionýrů ;-)
 
 
Datum: 08. února 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný, hold když dám full tak to poteče z čudliku a z víčka :-) ale která je novější ? U všech 21 jsem viděl bez čudlíku, nedávala se na 05ky ?
 
 
Datum: 08. února 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem tu s čudlíkem :-) benzín z toho poteče za plna uplně stejně jako z víčka s dírkou :-) ale když tam dva centaky nechas tak to bude ok ;-)
 
 
Datum: 08. února 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11109    
Dotaz: Sériový mustang. Zapalování seřízené, hladina v karbci po zatlačení lícuje s vrškem plováku. Nový vzduch. filtr, airbox s rovnou hliník. trubkou. Trysky originál (hlavní 68). Kompresi má motro slušnou. Ale nejede, jak by měl. Když vyndám za jízdy tu hadici od vzd. filtru, tak najendou ožije. Co s tím? Zkusit jinou trysku, jestli tuhle nikdo neprovrtal, zkusit jiný filtr, jestli tenhle neni moc "hustý", snížit hladinku v plovákovce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11109    
Nevím, jestli je to pochopitelný. Ale tu trysky, co byla převrtaná, jsem vyhodil a dal tam originál nezprasenou...
 
 
Datum: 03. února 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
To je supr snad to jede víc než kdykoli jindy. Chtělo to víc vzduchu zdarma a ty to mu dáš víc benálu za 38,-L
 
 
Datum: 03. února 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"Záhada" vyřešena... převrtaná hlavní tryska. Už to jede pěkně plynule.
 
 
Datum: 03. února 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já musel u 21 laborovat s dírama v airboxu... filtr jsem měl novej, všechno čistý, seřízený, motor po podctivý GO, ale furt to bylo bohatý... nakonec jsem zboku víčka airboxu navrtal asi 2 díry 12mm...
 
 
Datum: 03. února 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jednoduchy když to jede špatně a odděláš filtr a najednou jede tak čím to asi bude ? filtrem
 
 
Datum: 03. února 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11021    
Motor v poradku, nova gufera, vule krouzku 0,3mm, komprese slusna, valec bez znamek opotrebeni. Hlava zabrousena... Po praci si s tim pohraju, vyzkousim i jiny karbec, trysku, jestli tahle nebyla prevrtavana. Vrtat chobot je prasecina.
 
 
Datum: 03. února 2014 11:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16769    
moc opotřebený motor či karburace mimo tabulkove hodnoty .... skusit seřídit chudší směs anebo krajně navrtat ten chobot aby tam šlo víc vzduchu
 
 
Datum: 03. února 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11021    
Vyfuk je perfektne vycisteny a utesneny...
 
 
Datum: 03. února 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16768    
zasrany výfuk schválně si šahni do svědomí jak pečlivě si ho kontroloval prostě se ti neodvede stará směs z válce a je to bohatý......krajní případ prostě navrtat šedou hadici od airboxu cca 3MM vrtákem a klidně 2 3 díry.... to pokud už jawa vule motoru postoupili za možnosti seřízení
 
 
Datum: 03. února 2014 8:43
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ten vzduchovej filtr a uvidíš
 
 
Datum: 02. února 2014 23:37
 
 
 
 
Jméno: sdfda      IP: uživatel12656    
Kdyz se prevrtava karburator,dejme tomu na 18,5mm ...vrta se jen difuzor nebo i druha strana ke kolinku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Dejme tomu, že si napřed vyjasníš základní pojmy a potom budeš něco upravovat.. :-) Jinak, Standa Ti poradil, chce to nachystat prostor a pak vzít hmotu.
 
 
Datum: 02. února 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Pozor! Difusor má být nejužší místo v sání,takže to je odpovědí,karburátor musí být rozšířen v celém těle.,vzadu širší. A současně se musí i upravit sací koleno a to poměrně razantně. Navíc se karburátor nemá vrtat trauf,ale má se udělat excentricky extra každá strana ... To je teorie ... V praxi stačí vyklepnout komínek jehly,vystředit karbec do osy vrtačky, pevně upnout a na hulváta to projet výstružníkem 18,5,,,ale je zde nutné opravdu upravit i to sací koleno,hlavně v ohybu zajistit větší průtočnou plochu než je plocha kruhu o průměru 18,5mm ... Aby tam byla alespoň průtočná plocha odpovídající kruhu o průměru 19-19,5mm... Pak to bude fungovat ... Ať se daří...
 
 
Datum: 02. února 2014 14:57
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci chtěl bych se zeptat na jednu věc.Nechal jsem venku na balkoně nádrž z mustanga v které byl benzín a nebyl tam kohoutek paliva ale jenom narvaná hadra.Mohlo se prosím něco stát tomu benzinu ? ten benzin tam byl jen 20 Hodin.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
..maximálně ti mohl vytéct :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud už ti neodtek přes tu hadru tak se mu nic nestalo :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Přemejšlej,proč se asi v mrazech pod -20° přilejvá benzin do nafty ?
 
 
Datum: 02. února 2014 7:40
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak      IP: uživatel14442    
zadravím pasuje tento filtr na pionýrský karburátor ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_malossi_37_praci22222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam rozměr tak co to zkusit změřit, ale za mě dávat to tam je zbytečnost
 
 
Datum: 31. ledna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, rád bych se tu nějakého odborníka na Jawy 550 Pařez zeptal, jak to bylo s montáží starších a novějších levostranných karburátorů Jikov 2912 (rozdíl v tom tělese filtru sání). Kdy se tak nějako začaly montovat. Mám pařeza 56 rok a k tomu oba tyhle typy levostranných karburátorů, tak jestli tam mám dát ten novější a nebo starší. Vím, že je to výroba Jawa, takže brali co zrovna našli na skladě a že muže být v podstatě jedno, jaký druh tam dám- hlavně, že je levostranný :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar.. Asi 2912P-12 od roku 1958 by tam měl bejt 2914HZ..
 
 
Datum: 18. února 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžu trysky z karburátoru přejet jemným smirkem ? O.o nebo vůbec ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 12:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16742    
A utřít hadrem by nestačilo ? Nechápu vůbec důvod...
 
 
Datum: 26. ledna 2014 12:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16743    
vem to spíš dratakem nejlím měděním,,, anebo do octa
 
 
Datum: 26. ledna 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
smysl ?
 
 
Datum: 26. ledna 2014 10:59
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nemyslel vnitřně :O ty brďo no myslel jsem vnějšek
 
 
Datum: 26. ledna 2014 10:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16743    
vubec nee co to s ní vyvádíš? nemaš peníze na větší? do trisek vubec nehrabej jen vzduchem či nití často se setkávám s tím že jak do někdo dela dratem tak mašina bučí hltí se smědí jak to je natemované v té díře...pokut to je babeta jdou některe trisky nahradit z karburace ze 120 škodovky...72 trisku koupíš v každem motoschopu za 50 na pionira anebo se plácni přez kapsu a kup štelovatelnoutrisku za 500
 
 
Datum: 26. ledna 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel14508    
když si koupím tyhle klapky tak k nim dostanu i domeček nebo ten si musim vyrobit ? Klapka-Gilera/Piago-RMS odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha... z klapky očekáváš výkon.. hmmm :-D ty máš teda scifi očekávání :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel14508    
no tak jelikož s nim chci jezdit speciály tak nějakej ten výkon :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale k čemu přesně ti to na tom bude? co od toho čekáš?
 
 
Datum: 21. ledna 2014 20:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16721    
No shanim nějaký klapky i s domečkem nejlip na fichtla
 
 
Datum: 20. ledna 2014 22:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k čemu tu klapku potřebuješ?
 
 
Datum: 20. ledna 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Když si koupíš tyhle klapky na Gileru nebo Piago tak podle tvé otázky nepředpokládám že to máš do těchto dvou strojů? Tak uvažuj to by musel mít v nabídce.
 
 
Datum: 20. ledna 2014 14:04
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
Čau mám 2 dotazy ten první je jestly jde dát jehla z babetty na fichtla prej to jede líp a druhej je že na mím mustangovy mám zapojené př. a zad. světlo a když to nastartuju tak to nesvítí vůbec a jak dám za plnej plyn tak to svítí jen málo mám tam spojený 2 cívky do sebe žárovky mám 6V ale když zapojím jen přední světlo přes 2 cívky tak to svítí jak blázen odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jehla - kdysi jsem měl jehlu z babetty na J555 (karburátor 2914 HZ), vzhledově velmi podobné, jelo to, ale byla dost bohatá směs. Jinak z těch cívek taky raplím !! ORIGO Mustang má 30w zapalování a má 2 do sebe spojené SVĚTELNÉ cívky, které jsou totožné ! Vypadá to že tam máš zapalování 20w a máš propojenou VELKOU SVĚTELNOU/klaksonovou a MALOU SVĚTELNOU cívku, tudíž ti tam jde málo proudu a nesvítí to. Ověř to. Nebo taky dost silné žárovky vpředu/vzadu, nějakej přechovovej odpor nebo tak něco, hce to pečlivě zkontrolovat celou eletro ...
 
 
Datum: 21. ledna 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
Možná seš tak blbej ty když nevíš že se za větou píše 1 vykřičník a ne milion!
 
 
Datum: 21. ledna 2014 8:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tgy voleeeee. ŽÁDNÁ CÍCKO NENI URČENÁ NA KLAKSON!!!!! to ste tak blbé děcka do prdele nebo coooo?? "_""""!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 20. ledna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmmmm.. Pozapojuj to tak jak to má být podle schématu. A co se týče jehly, tak ne, nejde..
 
 
Datum: 20. ledna 2014 7:24
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
jsou tam 2 jedna na světlo a jedna na klakson klakson nemám mám prostě z klaksonovej cívky drát do světelné cívky spojenés drátem na světla
 
 
Datum: 19. ledna 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak přesně máš spojené cívky do sebe?
 
 
Datum: 19. ledna 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: barin      IP: uživatel13327    
co lejete za benál a jaký olej . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nalej tam klidně natural 95, k tomu doporučuju nějaký lepší minerál v poměru 1:33...tomu nemůžeš uškodit.
 
 
Datum: 19. ledna 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: vláďa      IP: uživatel13327    
Tak myslíte že mohu skusit Naturál 95 s M2T nebo 85. Totiž 20let mi leží mustoš ve stodole a v depozitu a nyní bych to chtěl zprvoznit .Tak s jakým benzínem to mám zkusit .Pamatuju že tenkrát jezdil DÍK .
 
 
Datum: 19. ledna 2014 17:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16716    
vzhledem k tomu že special už pomalu nikde nekou píš tak natural 95 a lepší a olej do motru po go mogul ts tsf jiak pokud máš jetý motor dobrej nebraním se m 2 t pkud možno od parama...u mustafa se mi stalo že mi moderna rozpustila srač... ve výfuku a tejden sem to ladil než me napadlo to vyčistit...M 2 t je netečnej a mezi poměrěm 1 30 1 40 už zanaší rozumě
 
 
Datum: 19. ledna 2014 17:32
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel15390    
no jelikoz uz neni moc k sehnano special tak sem presel na vodík zvedl se vykon tak ze neni potreba nejaka uprava valce a ladeny vejfuky....doporucuju :-D :-D :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej benzín?! Fritovací olej, jedině!
 
 
Datum: 19. ledna 2014 15:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy tam dáváte olej? vy ste sráči :-D .. to nejste žádní dobrodruzi.. jedine bez oleje!!!!
 
 
Datum: 19. ledna 2014 10:15
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benál Natural 95, olej Orlen Oil 5W40.
 
 
Datum: 19. ledna 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čistej naturál a jednou za 6000km tam naleju 4 litry 10w-50 od Motorexu...
 
 
Datum: 19. ledna 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já osobně diesel a olej vždycky nějakej z garáže
 
 
Datum: 19. ledna 2014 8:22
 
<  13  14  15  16  17  18  19  20  21  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 15:25:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu