Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jan
IP: uživatel14559
 Zdar draci měl bych dotaz měli všechny panelky 559/04 karburátor se sytičem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jane!Tvrdit to nebudu!Ja to strašně dávno, ale řekl bych, že ano!Sportky a aj 360ky měli klapku!Rychlopal sme si předělávali dodatečně!Toš tak!
Datum: 03. března 2013 12:40
 Zdar draci,je nutný aby plovák na babettě 207 byl natěsno o toho pouštěcího šroubku? když ho mám o kousíček dál(menší volnost) z karbecu teče benzín tam kam nemá a motor má snahu jet ale nerozjede se,ale když ho dám na těsno aby plovák líp zavíral benzín tak motor nemá snahu vůbec naskočit ale zas neteče z karbecu benzín tak kam nemá což je lepší.Zkoušel jsem snad největší citlivost naladění. Jestli někdo má přesné instrukce naladění tak budu rád za každou radu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 11:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 musíš nastavit aby ti tam šel benzín dost na to aby ti to šlo natočit aby ti tam šel benzin,,,,,pak vyladit směs aby to šlo za plynem a tahlo to a nebučelo to namístě ...ale nesmíš dát moc aby ti nečernala svíčka či jíto nekurvilo .... ti to ladíš moc od dorazu k dorazu .... jinak si vičisti lauf ..at když už to nakrmíš tak at to muže jít ven a plyny ti neobohacujou směs a ti to pak ladíš jak mamlas....toteš i vzduchová filtrace.... mužeš skusit zmenšit předstih dat zaplko malinko dopředu....
Datum: 03. března 2013 11:51
Jméno: Petr
IP: uživatel15169
 Jo díky za stránku vypadá slibně
Datum: 03. března 2013 10:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
Datum: 03. března 2013 8:11
 Motor z mustanga na neutral vytaci krasne ale pri zarazeni 1 jedul 4 sekundy na plnej a potom chcipa jako bych dal skrat.na neutral to nedela neni to tryska ? elektrika asi ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:12
 podle videa nijak  ... ve flašce se udělá podtlak a benzín nedoteče..... takže to s tím debilem bych tam moc netvrdil
Datum: 03. března 2013 12:12
 Jééé, zase nějaký fušeřiny s flaškou...jenom se zeptam pro zajímavost, jak máš řešené odvzdušnění té flašky?
Datum: 03. března 2013 11:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 co když vyhodíš airbox skoušel jsi to bez něj?
Datum: 03. března 2013 11:54
 hoši nejsu debil mel jsem tam flasku a z ni hadičku . kohout je ucpanej ale jak to mam udelany pres tu flasku stejne to dela http://www.youtube.com/watch?v=KZhWYpL_H0k  me napada ze to ta tryska bude to video je jenom abyste vedeli ze to je pres flasku karbec kdyz je plnej benzinu tak to dela stejne . dekuji za ty komenty a rady
Datum: 03. března 2013 11:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 na trisce to máš napsane ....todle dělá ucpaný kohout ..ale pozor na to i totálně vylágrovanej motor..... bejt tebou skusím kolik mi nateče bena z nadrže za 30 seukun mělo by to být 75 procent male flašky od m2T pokut znatelně mín je zasraná palivová cesta...pokut ti to dane mnoštví dá za dnej čas vyčistit karbec ...
eště to muže dělat ucpanej lauf ...taky sem se s tim setkal......komprese je dobrak skus porovnat prstem když máš víc fichtlu
Datum: 03. března 2013 8:37
 no to si teda profik kdyz nevis jakou diru ma mit ktera tryska  .... pionýr mi dělal to samé a byl opravdu ucpaný kohout na nádrži.. sice protékal ale málo
Datum: 03. března 2013 1:50
 nene to sem koumal vis ze su profik  a vycistil jsem karbec ale já nepoznám jak ma mít ta tryska velkou diru
Datum: 02. března 2013 20:37
 Může to dělat třeba i kohoutek...nebo ventil v plovákovce...
Datum: 02. března 2013 20:33
 no ale je to karburator takze asi trysky ?
Datum: 02. března 2013 20:29
 Nedotejká benzín...
Datum: 02. března 2013 20:07
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 čáuves, do jakého zářezu mam dát jehlu? a kolik otáček má byt na šroubku s pružinkou na karbecu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 18:04
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 dobře , diky moc
Datum: 01. března 2013 18:04
 Ten plíšek na jehle má být na druhém zářezu z vrchu a šroubek s pružinkou (volnoběžný šroubek) musíš zašroubovat podle sluchu, protože každej karbec má jinak opotřebovaný šoupátko (v místě kde dosedá na ten šroubek), takže pionýra projeď ať je zahřátej a za chodu motoru šroubuj. Čím víc ho zašroubuješ, tím by měl být vyšší volnoběh..., nic na tom není
Datum: 01. března 2013 17:58
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 jo soráč, jsem zapměl, normální fichtl 21
Datum: 01. března 2013 17:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u čeho??!!!
Datum: 01. března 2013 17:08
 Zdár draci potřebuju radu.Neprolije se mi přes karbec do válcu benzín co s tím? poštelovat trysky?nebo jehlu ? Když stříknu trochu benzínu do válca a na svíčku tak chytne. musí to být karbecem. no díky za rady zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15170
 podívej se jestli ti plovák pustí benzín do karburace a kdyžtak uprav ten prevodník takaby otvíral v menším uhlu..nemužu si pomoc ale máš to asi naštelovane blbě a plovák ti nepusti benzín do plovákove komory... no schvalně když sundáš karbec teče ti zněj benzín?
Datum: 28. února 2013 8:30
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 projít to od odvzdušnění nádrže až po těsnění mezi válcem a karbecem
Datum: 28. února 2013 0:57
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jastli ti tam nejde benzin tak profoukej karbec všechny dírky a mělo by to bejt okej
Datum: 27. února 2013 21:03
 Zdravím nedávno jsem dokončil Go motoru Babetty 207,mám problém s karburátorem nechce mi do něho téct benzín všechno je vyčištěno a snad i správně složeno.Trysky jsou v pohodě plovák taky nevím co dál.Má někdo s tím zkušenost?. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 22:18
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
Datum: 27. února 2013 22:18
 čauvec draci mám problém u mustafa když ho vytočím na jedna tak to nende pořádně vytočit jako kdyby to mělo omezevač ale jenom když ho vytočím aji na dvojku to dělá šteloval sem karburátor plíšek sem sešteloval protože mi to furt přetíkalo myslíte že tam de málo benzínu do plovákové komory ??? nebo moc ?? právě nevím díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 0:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 mrknul bych na karbec (jehla,vzduch), případnš trysky  pak ten lauf jak jiz nekdo psal predemnou (od vuf. kanalu ve valcu až po konec) a posl. bych zkusal ten predstih
Datum: 27. února 2013 0:01
Jméno: forist28
IP: uživatel15166
 skús sa pohrať s predstihom, aj mne to robilo
Datum: 26. února 2013 22:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15165
 ucpanej lauf
Datum: 26. února 2013 21:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 malej předstih?
Datum: 26. února 2013 19:26
Jméno: DRN
IP: uživatel13436
 Zdar, máte někdu zkušenost z opravama vyrezlé nádrže kaučukem? našel jsem dvě firmy a hledám reference, díky
http://moto-stop.shop1.cz/
http://www.k-race.cz/renovace-vnitrku-nadrzi/#!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 7:45
 Cau zbavi te to rezy ale nadrz musi bit ve vnitr cista a poradne odmastena jinak ti ten kaucukodlepi od sten a pak je to este horsi nali tam naftu nahas tam ruzne sroubky matisky a hrkej stim a ono se toho pomali zbavis
Datum: 24. února 2013 7:45
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Zdarec mám furt na jawě 21 bohatou směs.Trysky jsou nový,jehlu mám na 2 zarážce od vrchu,plovákovou hladinu mám seštelovanou,ventil plováku taky zavírá,plovák se nezasekává,vzduchoví filtr jsem kupoval noví,olej ředím s benzínem 1:33 mogul TSF.Čím to může být že mám furt bohatou směs?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 18:37
Jméno: jawak
IP: uživatel15155
 zkus tam dát novou svíčku a pošteluj předstih
Datum: 23. února 2013 18:37
 skus si pohrát s tím plíškem...
Datum: 23. února 2013 13:14
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Jo hlavní tryska je 68.
Datum: 22. února 2013 21:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 hlavní triska je 68 ne nějaká tuningová že? jinak ten plíšek mužeš trošku víc přihnout to seřízení plováku je jen orientační hladina s vrchem plováku když dáš trošku pod hranu prd se stane bude to chudší ale pořád ti musý týct beno do motoru....
Datum: 22. února 2013 20:54
 Tak si seřiď zápalko.. mám na mysli předstih. A co svíčka háže jiskru v prostředku jiskřiště něbo u kraje?
Datum: 22. února 2013 19:25
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Podle svíčky je černá jak bota a uchlastává se.
Datum: 22. února 2013 19:12
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 a podle čeho soudíš že máš bohatou směs?
Datum: 22. února 2013 19:00
Jméno: Jiří Sláma
IP: uživatel15153
 Mám dotaz, zda by byla na skladě pružina zadní brzdy na "pařeza" a tryska karburátoru M6/56. Děkuji J.S.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 13:46
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdravim, mám dotaz, mám mustanga a dal sem nové kroužky, při nastartování začal s výfuku kapat benzín. Žere to moc benzínu a nestačí to spalovat, Je to tima kroužkama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 17:48
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 podle mýho vykape dost benzínu, uvidim...
Datum: 19. února 2013 17:48
 je to 2T ... ten bude vdycky prskat i čerstvou směs do výfuku.. nenaděláš nic
Datum: 19. února 2013 17:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 neřek bych spíš se ti při nasazování valce událo něco s karburací kolem plováku možná jen zaek ventilek či plíšek
Datum: 19. února 2013 17:41
 čau draci mám takovej problém u mustanga dnes sem hi vatáhl že ho nastartuju a projedu se ale už minule mi došel benzín tak sem nalil benzín do nádrže a startuju a nic ani na rozjetí nechytl ale před dvouma dny mi normálně jel a pak mi došel benzin tak sem do dneška nejezdil a nejde prostě nastartovat všecko sem pročistil benzín tam de normálně tak sem sundal svíčku a nalil sem trošku benzínu do válce a chitl a hned zdechl a po druhé už to nešlo svíčka normálně hází jiskru do válce benzín de svíčka je mokrá aji válec je mokrej až kolínkem mi kapal benzin jak sem furt cupoval svíčky sem měnil a furt nic nevím co stím poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 18:35
 Tk se ti to přechcává ne. Přesně, zkus zkontrolovat ventylek v plovákovce. mohl se seknout nb tak.
Datum: 14. února 2013 18:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15116
 to že ti to chytá na stříknutí benzínu zmanená že je to něco s karburací... zavíratá ti ventylek nad plovákem?? nekape ti za karburatoru benzín ykdyž motor stojí??,
Datum: 14. února 2013 10:17
 cus draci kolik má fichtl průtok benzínu (litr/minut) dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 12:47
 a ta jednotka je jen pro orientaci nemusí to bejt v týhle jednotce
Datum: 13. února 2013 12:47
 není to pro mě chtěl to po mě kámoš tak se vám moc omlouvám
Datum: 13. února 2013 12:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ty vo.e mě tak hloupej dotaž tak rozhodil, že jsem to zapoměl vydělit dvěma  tak, že 0,017 - 0,022 l/min
Datum: 13. února 2013 6:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 0,034 - 0,044 l/min při normální jízdě a dobře seřízeném motoru, ovšem fakt nevím k čemu ti to bude dobré, navíc tohle si umí spočítat každý malý dítě. Fakt mám někdy pocit, že sem chodí samí negramoti
Datum: 13. února 2013 6:52
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Průtok se vyjadřuje v metrech kubickejch za sekundu ne
Datum: 12. února 2013 23:19
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Docela by mě zajímalo kčemu ti tahle informace bude, snad tahle nechceš měřit spotřebu.
Datum: 12. února 2013 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 to je dobrá jednotka  l/min
Datum: 12. února 2013 23:10
 Čau draci na který zářez dát jehlu šoupátka při záběhu Jawy 555?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 19:37
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15107
 Na uplne dolný
Datum: 13. února 2013 19:37
 zdarec draci, nemate nahodou nekdo nějakou zkusenost s pridavanim methylalkoholu do benzínu pro zvyseni oktanoveho čísla? rad bych to vyzkousel u sveho pincka ale nejsem nikde najit poměr miseni nebo tak.. diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2013 20:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawamaniak!Toš konečně negdo gdo mě poradil!Děkuju!!!Toš tak!
Datum: 18. února 2013 20:49
 zdarec udelal sem cca pred mesicem takej pokus ale nemisi se potadne s olejem po cca 10 minutach se olej usadi,proto davam pomer 0.5L benzinu a 1L metanolu.  jezdi to vyborne uz sem na tom najezdil 200 km a v plnym vykonu.Mozna by to chtelo jenom trosku predelat predstih.A jinak to nicremu nevadi
Datum: 17. února 2013 22:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Toluen taky  kdysi jsem ne něj jezdil s Kadetem GSi 16V to byl masakr, jen to chtělo v zimě ředit 1:1 s benzínem to už je, ale 15let
Datum: 12. února 2013 12:27
 Elf má 113, to už jsme ale od fichtla docela zabrouzdali jinam  jinak dost přes 100oktanů má i E85.
Datum: 12. února 2013 12:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to sice vím, ale víc jak 107 jsem prodávat ani neviděl, ano taky proč, už 107 má dostatečnou odolnost proti detonacím i pro hodně natlakované turbomotory a u atmosfér taktéž protože i komprsní poměr má své hranice za, který nemá význam jít, účinnost za určitou hranicí kompresního poměru už stoupá tak málo, že nemá moc smysl jít za tu hranici vzhledm k dalším s tím spojeným problémům.
Datum: 12. února 2013 10:48
 Povolené pro závody a vyráběné není to samé, to že organizace FIA a jiné nesmysly něco nařizují pro závody neznamená že neexistuje nic jiného.
Datum: 12. února 2013 8:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 závodní benzíny májí 102 (max. povolené pro Rally) a 107 pro ostatní motoristické disciplíny
Datum: 12. února 2013 8:15
 Právě proto že není 4T je ten jeho kompresní poměr potřeba brát s rezervou, protože komprese vpodstatě začíná až po uzavření všech kanálů, což je jen část zdvihu oproti 4T která stlačuje směs celý zdvih. Taky hranice komprese u 4T benzínových motorů je 15:1, pak se musí použít jiný typ paliva nebo možná vysokooktanové závodní benzíny třeba značky Elf kde je např. 120oktanů (to je ale pouze odhad). U 2T jsem viděl kompres až 17:1.
Datum: 12. února 2013 7:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hlavně plochodrážka je 4takt, což fichtl jaksi není, teorii spalování a paliv doporučuji nastudovat třeba zde: ing. Julius Mackerle - Motory závodních automobilů, Praha 1980
Datum: 12. února 2013 6:28
 Jo plochodrážky jezdí výhradně na methanol. Nevím proč dosahovat vyššího oktanového čísla u fichtla který má dost malý kompresní poměr, oktanové číslo není kvalita benzínu ale jeho odolnost vůči detonačnímu hoření. Proto ty plochodrážky jezdí na methanol, mají kompres až 16:1 navíc methanol má cca 2x menší výhřevnost ale zato 3x větší směšovací poměr (zhruba 6,45:1, benzín 14,7:1), takže sečteno podtrženo z motoru dostaneš větší výkon. Takže pokud už budeš takto laborovat předělej to zrovna na nitrometan  směšovací poměr je 1,7:1
Datum: 11. února 2013 22:49
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Na čistej metanol jezdí některý plochodrážky ne?
Datum: 11. února 2013 22:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No skoro každej máte v nečem pravdu!V době gdy většina z Vás ešče nebyla na světě, tak já uš s lihem jezdil!Asi byl úplně bez vody, protože sem nepozoroval žádnej rozdíl v rozpúšťání oleje v lihu oproti benzínu a teď se mě to nedaří!A ricínovej olej je drahej!Tehdy to bylo kvúli oktanom!Taky je potřeba zvětšit trysku!Že to nepatří do originál Pionýra je samozřejmý!!!A málo gdo si s tym poradí!Múj meil se dá taky dohledat!Toš tak!
Datum: 11. února 2013 21:23
 vzhledem k tomu že pionýr využije z běžně prodávaného N95 pouze nejakych 88 oktanu tak je vic oktanu uplne k nicemu.
Datum: 11. února 2013 20:41
Datum: 11. února 2013 19:45
 to je prvae to jedine co jsem na netu nasel ze methlyalkohol ma vyssi oktanove cislo nez benal, vyzkousim to v tomto pomeru, diky..
Datum: 11. února 2013 19:42
Jméno: ierk
IP: uživatel15110
 tak to vim naprosto přesně,je to 0,0l metylu na plnou nadrž,nevim kde jsi přišel na to že by se ti zvedlo oktanove čislo a i kdyby tak ti fichtl nepojede lepe...lih do dvoutaktu nepatři
Datum: 11. února 2013 19:23
 no prave to ze nevim misici pomer, protoze methylalkohol ma samozrejme jine vlastnosti a lit plnou nadrz methylalkoholem by me mohlo stat zadreni motoru apod. vim ze se methylalkohol daval drive nebo mozna i ted do plochodrazncich masin ale v kombinaci s benzinem...
Datum: 11. února 2013 19:13
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nevymyslej ptakoviny  , jinak pokud to chces vyzkoušet tak nwm co ti brani
Datum: 11. února 2013 19:10
 Zduř Jawaci,davam do panelky motor 590 a nemam arigo karbec (2926SDb-2769,pripadne koupim) a tak bych chtel poradit jestli jde pouzit jiny tak jaky a pretriskovat .Dik za odpoved.Pepík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 19:08
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2926.html udělám reklamu i zdejšímu obchodu
Datum: 07. února 2013 19:08
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ahoj jmenovče pokud to bude mít stjenej difuzer a bude to přibližně stejně otriskovaný tak na označení koukat nemusíš... jedina vychytávka co byla u panelky byl sityč....pokud se obejdeš bez něj ....
Datum: 07. února 2013 19:04
Posl.aktualizace: 06. února 2013 21:38
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 pokud koupíš tenhle a propiluješ sani, tak to pojede o dost vic než s origo
Datum: 06. února 2013 21:38
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 známej to má i s klasickým karburátorem je to živější neš 50 a je to v provozu 3 sezonu...hlavu myslím má z 50...najeto cc 4000
Datum: 04. února 2013 21:51
 ja na sacim mam Spojovací manžetu sání .
Datum: 04. února 2013 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel15080
 Než se do toho pustíš,vem šupléru a změř si průměr sacího hrdla...výsledek? provrtání vstupu nic neřeší...jednou jsem to celý přepiloval a znova už bych to nedělal...dej si to...a navíc co hlava?
Datum: 04. února 2013 19:40
Jméno: martin
IP: uživatel15032
Posl.aktualizace: 06. února 2013 9:44
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 ok díky chlapy
Datum: 06. února 2013 9:44
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 u těch kulatých se mi parkrat stalo že tekly ve spoji toho pruhledneho tělesa a bíle čepičky...hranatej je v pohodě..nádrž musý být jak takž čistá jinak se stejně ucpe kohout a nedotíká benzín..a filtr je až za kohoutem...vhodne je taky udělat hadičku do zatačky ve který se bordel drží....
Datum: 06. února 2013 9:07
 používám ten první "hranatý" typ. Je to v pohodě a jsem klidnější, že do karbecu nepřijede nějaký bordel. Musíš ho mít ale vodorovně namontovaný. Tak aby bylo sítko vodorovně.
Datum: 05. února 2013 21:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jelikož jezdím na odpady které sleju po umytí motoru atd tak jsem vždy používal ten papírový filtr
Datum: 04. února 2013 16:32
 filtr mám, ale je to ta velká kráva, jinak kdybych kupoval filtr tak si koupim uz menci ale uz mam cistou nadrz takze jenom sítko na kohou, a hadičku bez filtru bude nejlepsši volba
Datum: 04. února 2013 16:26
Datum: 04. února 2013 16:07
 taky mám nádrž čistou a pri jistotu mám na hadičce smyčku.. lepší než nějaký filtr
Datum: 04. února 2013 15:38
 presne jako kolecko ten prvni cistic sem mel a kdyz se mi z niceho nic urvala ta jedna trubička chytl sem rapla  radsi cista nadrz
Datum: 04. února 2013 14:02
 U těch filtrů je to asi jedno, osobně žádný filtr nepoužívám, protože mam čistou nádrž...a ty šrouby cos sem dal jsou M6, nikoli M8...
Datum: 04. února 2013 13:14
Jméno: martin
IP: uživatel15032
Datum: 04. února 2013 12:40
 Ahoj
Mam takovej problem u Čz 175/450, když ji nastartuju tak jde do šílených otáček, přidám trochu plyn a otáčky spadnou na normál, ale po chvíli se zase zvýší. Dělá to ale jen někdy.
Víte co s tím?, nemohl by to dělat třeba vzduchovej filtr?
Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 21:29
 lanko je nový, to byla první věc, šoupě nikde nedrhne. Zítra tam zkusim dát nový těsnění a uvidí se.
Datum: 01. února 2013 21:29
 jak píše kolečko- ale základ je kloudny lanko a šoupě
Datum: 01. února 2013 10:17
 Svíčkou to téměř jistě není, když vyloučim věci jako sekající se šoupě nebo plynové lanko, tak bych to viděl na falešný vzduch, tzn těsnění pod karbecem, válcem atd...
Datum: 31. ledna 2013 16:22
 Mě to taky dělalo a bylo to svíčkou kup si n15c nebo n17c a pude to ok
Datum: 31. ledna 2013 16:01
 je lepší mít delší hrdlo nebo kradší ? ( u karburátoru )
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 16:50
Jméno: QxB
IP: uživatel6603
 A co takhle udělat střední potrubí
Datum: 31. ledna 2013 16:50
 Jo je to tak ..  dlouhé potrubí - krouťák, krátké potrubí - točky
Datum: 30. ledna 2013 18:48
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 při kratším je je lepší průběh ve vyšších otáčkách pri dlouhém při nízkých. Pokud se pletu opravte mne
Datum: 29. ledna 2013 22:58
|



|