česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  28  29  30  31  32  33  34  35  36  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14559    
Zdar draci měl bych dotaz měli všechny panelky 559/04 karburátor se sytičem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jane!Tvrdit to nebudu!Ja to strašně dávno, ale řekl bych, že ano!Sportky a aj 360ky měli klapku!Rychlopal sme si předělávali dodatečně!Toš tak!
 
 
Datum: 03. března 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel15181    
Zdar draci,je nutný aby plovák na babettě 207 byl natěsno o toho pouštěcího šroubku? když ho mám o kousíček dál(menší volnost) z karbecu teče benzín tam kam nemá a motor má snahu jet ale nerozjede se,ale když ho dám na těsno aby plovák líp zavíral benzín tak motor nemá snahu vůbec naskočit ale zas neteče z karbecu benzín tak kam nemá což je lepší.Zkoušel jsem snad největší citlivost naladění. Jestli někdo má přesné instrukce naladění tak budu rád za každou radu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
musíš nastavit aby ti tam šel benzín dost na to aby ti to šlo natočit aby ti tam šel benzin,,,,,pak vyladit směs aby to šlo za plynem a tahlo to a nebučelo to namístě ...ale nesmíš dát moc aby ti nečernala svíčka či jíto nekurvilo .... ti to ladíš moc od dorazu k dorazu .... jinak si vičisti lauf ..at když už to nakrmíš tak at to muže jít ven a plyny ti neobohacujou směs a ti to pak ladíš jak mamlas....toteš i vzduchová filtrace.... mužeš skusit zmenšit předstih dat zaplko malinko dopředu....
 
 
Datum: 03. března 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15169    
Jo díky za stránku vypadá slibně
 
 
Datum: 03. března 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
tobě bud jde benzínu moc či malo..neseřízená hladina... http://www.mylms.cz/text-nastaveni-karburatoru/ hraj si šmudlo...
 
 
Datum: 03. března 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor z mustanga na neutral vytaci krasne ale pri zarazeni 1 jedul 4 sekundy na plnej a potom chcipa jako bych dal skrat.na neutral to nedela neni to tryska ? elektrika asi ne :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle videa nijak :-D ... ve flašce se udělá podtlak a benzín nedoteče..... takže to s tím debilem bych tam moc netvrdil ;-)
 
 
Datum: 03. března 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jééé, zase nějaký fušeřiny s flaškou...jenom se zeptam pro zajímavost, jak máš řešené odvzdušnění té flašky?
 
 
Datum: 03. března 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
co když vyhodíš airbox skoušel jsi to bez něj?
 
 
Datum: 03. března 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši nejsu debil mel jsem tam flasku a z ni hadičku . kohout je ucpanej ale jak to mam udelany pres tu flasku stejne to dela http://www.youtube.com/watch?v=KZhWYpL_H0k :-D me napada ze to ta tryska bude to video je jenom abyste vedeli ze to je pres flasku karbec kdyz je plnej benzinu tak to dela stejne . dekuji za ty komenty a rady
 
 
Datum: 03. března 2013 11:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
na trisce to máš napsane ....todle dělá ucpaný kohout ..ale pozor na to i totálně vylágrovanej motor..... bejt tebou skusím kolik mi nateče bena z nadrže za 30 seukun mělo by to být 75 procent male flašky od m2T pokut znatelně mín je zasraná palivová cesta...pokut ti to dane mnoštví dá za dnej čas vyčistit karbec ... eště to muže dělat ucpanej lauf ...taky sem se s tim setkal......komprese je dobrak skus porovnat prstem když máš víc fichtlu
 
 
Datum: 03. března 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to si teda profik kdyz nevis jakou diru ma mit ktera tryska :-D .... pionýr mi dělal to samé a byl opravdu ucpaný kohout na nádrži.. sice protékal ale málo
 
 
Datum: 03. března 2013 1:50
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene to sem koumal vis ze su profik :-D a vycistil jsem karbec ale já nepoznám jak ma mít ta tryska velkou diru
 
 
Datum: 02. března 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to dělat třeba i kohoutek...nebo ventil v plovákovce...
 
 
Datum: 02. března 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale je to karburator takze asi trysky ?
 
 
Datum: 02. března 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotejká benzín...
 
 
Datum: 02. března 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: kktmen      IP: uživatel12849    
čáuves, do jakého zářezu mam dát jehlu? a kolik otáček má byt na šroubku s pružinkou na karbecu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: kktmen      IP: uživatel12849    
dobře , diky moc :-)
 
 
Datum: 01. března 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten plíšek na jehle má být na druhém zářezu z vrchu a šroubek s pružinkou (volnoběžný šroubek) musíš zašroubovat podle sluchu, protože každej karbec má jinak opotřebovaný šoupátko (v místě kde dosedá na ten šroubek), takže pionýra projeď ať je zahřátej a za chodu motoru šroubuj. Čím víc ho zašroubuješ, tím by měl být vyšší volnoběh..., nic na tom není ;-)
 
 
Datum: 01. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: kktmen      IP: uživatel12849    
jo soráč, jsem zapměl, normální fichtl 21
 
 
Datum: 01. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u čeho??!!!
 
 
Datum: 01. března 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: Michálek      E-mail:      IP: uživatel15169    
Zdár draci potřebuju radu.Neprolije se mi přes karbec do válcu benzín co s tím? poštelovat trysky?nebo jehlu ? Když stříknu trochu benzínu do válca a na svíčku tak chytne. musí to být karbecem. no díky za rady zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15170    
podívej se jestli ti plovák pustí benzín do karburace a kdyžtak uprav ten prevodník takaby otvíral v menším uhlu..nemužu si pomoc ale máš to asi naštelovane blbě a plovák ti nepusti benzín do plovákove komory... no schvalně když sundáš karbec teče ti zněj benzín?
 
 
Datum: 28. února 2013 8:30
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
projít to od odvzdušnění nádrže až po těsnění mezi válcem a karbecem
 
 
Datum: 28. února 2013 0:57
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
jastli ti tam nejde benzin tak profoukej karbec všechny dírky a mělo by to bejt okej :-)
 
 
Datum: 27. února 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel15169    
Zdravím nedávno jsem dokončil Go motoru Babetty 207,mám problém s karburátorem nechce mi do něho téct benzín všechno je vyčištěno a snad i správně složeno.Trysky jsou v pohodě plovák taky nevím co dál.Má někdo s tím zkušenost?. Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
není zaseklý ventil u plováku? jinač nalej si do nadrže benzín ;-) :-D :-D
 
 
Datum: 27. února 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa 23      E-mail:      IP: uživatel4946    
čauvec draci mám problém u mustafa když ho vytočím na jedna tak to nende pořádně vytočit jako kdyby to mělo omezevač ale jenom když ho vytočím aji na dvojku to dělá šteloval sem karburátor plíšek sem sešteloval protože mi to furt přetíkalo myslíte že tam de málo benzínu do plovákové komory ??? nebo moc ?? právě nevím díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2013 0:01
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
mrknul bych na karbec (jehla,vzduch), případnš trysky :-) pak ten lauf jak jiz nekdo psal predemnou (od vuf. kanalu ve valcu až po konec) a posl. bych zkusal ten predstih
 
 
Datum: 27. února 2013 0:01
 
 
 
 
Jméno: forist28      IP: uživatel15166    
skús sa pohrať s predstihom, aj mne to robilo
 
 
Datum: 26. února 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15165    
ucpanej lauf
 
 
Datum: 26. února 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
malej předstih?
 
 
Datum: 26. února 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: DRN      IP: uživatel13436    
Zdar, máte někdu zkušenost z opravama vyrezlé nádrže kaučukem? našel jsem dvě firmy a hledám reference, díky http://moto-stop.shop1.cz/ http://www.k-race.cz/renovace-vnitrku-nadrzi/#! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 7:45
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau zbavi te to rezy ale nadrz musi bit ve vnitr cista a poradne odmastena jinak ti ten kaucukodlepi od sten a pak je to este horsi nali tam naftu nahas tam ruzne sroubky matisky a hrkej stim a ono se toho pomali zbavis
 
 
Datum: 24. února 2013 7:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Zdarec mám furt na jawě 21 bohatou směs.Trysky jsou nový,jehlu mám na 2 zarážce od vrchu,plovákovou hladinu mám seštelovanou,ventil plováku taky zavírá,plovák se nezasekává,vzduchoví filtr jsem kupoval noví,olej ředím s benzínem 1:33 mogul TSF.Čím to může být že mám furt bohatou směs?Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel15155    
zkus tam dát novou svíčku a pošteluj předstih
 
 
Datum: 23. února 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15120    
skus si pohrát s tím plíškem...
 
 
Datum: 23. února 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Jo hlavní tryska je 68.
 
 
Datum: 22. února 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14706    
hlavní triska je 68 ne nějaká tuningová že? jinak ten plíšek mužeš trošku víc přihnout to seřízení plováku je jen orientační hladina s vrchem plováku když dáš trošku pod hranu prd se stane bude to chudší ale pořád ti musý týct beno do motoru....
 
 
Datum: 22. února 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si seřiď zápalko.. mám na mysli předstih. A co svíčka háže jiskru v prostředku jiskřiště něbo u kraje?
 
 
Datum: 22. února 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Podle svíčky je černá jak bota a uchlastává se.
 
 
Datum: 22. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
a podle čeho soudíš že máš bohatou směs?
 
 
Datum: 22. února 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Jiří Sláma      IP: uživatel15153    
Mám dotaz, zda by byla na skladě pružina zadní brzdy na "pařeza" a tryska karburátoru M6/56. Děkuji J.S. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2013 13:46
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zdravim, mám dotaz, mám mustanga a dal sem nové kroužky, při nastartování začal s výfuku kapat benzín. Žere to moc benzínu a nestačí to spalovat, Je to tima kroužkama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
podle mýho vykape dost benzínu, uvidim...
 
 
Datum: 19. února 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 2T ... ten bude vdycky prskat i čerstvou směs do výfuku.. nenaděláš nic
 
 
Datum: 19. února 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15137    
neřek bych spíš se ti při nasazování valce událo něco s karburací kolem plováku možná jen zaek ventilek či plíšek
 
 
Datum: 19. února 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: jawa      E-mail:      IP: uživatel4946    
čau draci mám takovej problém u mustanga dnes sem hi vatáhl že ho nastartuju a projedu se ale už minule mi došel benzín tak sem nalil benzín do nádrže a startuju a nic ani na rozjetí nechytl ale před dvouma dny mi normálně jel a pak mi došel benzin tak sem do dneška nejezdil a nejde prostě nastartovat všecko sem pročistil benzín tam de normálně tak sem sundal svíčku a nalil sem trošku benzínu do válce a chitl a hned zdechl a po druhé už to nešlo svíčka normálně hází jiskru do válce benzín de svíčka je mokrá aji válec je mokrej až kolínkem mi kapal benzin jak sem furt cupoval svíčky sem měnil a furt nic nevím co stím poradtě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tk se ti to přechcává ne. Přesně, zkus zkontrolovat ventylek v plovákovce. mohl se seknout nb tak.
 
 
Datum: 14. února 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15116    
to že ti to chytá na stříknutí benzínu zmanená že je to něco s karburací... zavíratá ti ventylek nad plovákem?? nekape ti za karburatoru benzín ykdyž motor stojí??,
 
 
Datum: 14. února 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci kolik má fichtl průtok benzínu (litr/minut) dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta jednotka je jen pro orientaci nemusí to bejt v týhle jednotce
 
 
Datum: 13. února 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to pro mě chtěl to po mě kámoš tak se vám moc omlouvám
 
 
Datum: 13. února 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ty vo.e mě tak hloupej dotaž tak rozhodil, že jsem to zapoměl vydělit dvěma :-) tak, že 0,017 - 0,022 l/min
 
 
Datum: 13. února 2013 6:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
0,034 - 0,044 l/min při normální jízdě a dobře seřízeném motoru, ovšem fakt nevím k čemu ti to bude dobré, navíc tohle si umí spočítat každý malý dítě. Fakt mám někdy pocit, že sem chodí samí negramoti :-(
 
 
Datum: 13. února 2013 6:52
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Průtok se vyjadřuje v metrech kubickejch za sekundu ne :-D
 
 
Datum: 12. února 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Docela by mě zajímalo kčemu ti tahle informace bude, snad tahle nechceš měřit spotřebu.
 
 
Datum: 12. února 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
to je dobrá jednotka:-D l/min
 
 
Datum: 12. února 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci na který zářez dát jehlu šoupátka při záběhu Jawy 555?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15107    
Na uplne dolný
 
 
Datum: 13. února 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci, nemate nahodou nekdo nějakou zkusenost s pridavanim methylalkoholu do benzínu pro zvyseni oktanoveho čísla? rad bych to vyzkousel u sveho pincka ale nejsem nikde najit poměr miseni nebo tak.. diky.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawamaniak!Toš konečně negdo gdo mě poradil!Děkuju!!!Toš tak!
 
 
Datum: 18. února 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak      E-mail:      IP: uživatel4878    
zdarec udelal sem cca pred mesicem takej pokus ale nemisi se potadne s olejem po cca 10 minutach se olej usadi,proto davam pomer 0.5L benzinu a 1L metanolu. :-) jezdi to vyborne uz sem na tom najezdil 200 km a v plnym vykonu.Mozna by to chtelo jenom trosku predelat predstih.A jinak to nicremu nevadi :-)
 
 
Datum: 17. února 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Toluen taky :-) kdysi jsem ne něj jezdil s Kadetem GSi 16V to byl masakr, jen to chtělo v zimě ředit 1:1 s benzínem to už je, ale 15let
 
 
Datum: 12. února 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Elf má 113, to už jsme ale od fichtla docela zabrouzdali jinam :-D jinak dost přes 100oktanů má i E85.
 
 
Datum: 12. února 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
to sice vím, ale víc jak 107 jsem prodávat ani neviděl, ano taky proč, už 107 má dostatečnou odolnost proti detonacím i pro hodně natlakované turbomotory a u atmosfér taktéž protože i komprsní poměr má své hranice za, který nemá význam jít, účinnost za určitou hranicí kompresního poměru už stoupá tak málo, že nemá moc smysl jít za tu hranici vzhledm k dalším s tím spojeným problémům.
 
 
Datum: 12. února 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povolené pro závody a vyráběné není to samé, to že organizace FIA a jiné nesmysly něco nařizují pro závody neznamená že neexistuje nic jiného.
 
 
Datum: 12. února 2013 8:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
závodní benzíny májí 102 (max. povolené pro Rally) a 107 pro ostatní motoristické disciplíny
 
 
Datum: 12. února 2013 8:15
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě proto že není 4T je ten jeho kompresní poměr potřeba brát s rezervou, protože komprese vpodstatě začíná až po uzavření všech kanálů, což je jen část zdvihu oproti 4T která stlačuje směs celý zdvih. Taky hranice komprese u 4T benzínových motorů je 15:1, pak se musí použít jiný typ paliva nebo možná vysokooktanové závodní benzíny třeba značky Elf kde je např. 120oktanů (to je ale pouze odhad). U 2T jsem viděl kompres až 17:1.
 
 
Datum: 12. února 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hlavně plochodrážka je 4takt, což fichtl jaksi není, teorii spalování a paliv doporučuji nastudovat třeba zde: ing. Julius Mackerle - Motory závodních automobilů, Praha 1980
 
 
Datum: 12. února 2013 6:28
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo plochodrážky jezdí výhradně na methanol. Nevím proč dosahovat vyššího oktanového čísla u fichtla který má dost malý kompresní poměr, oktanové číslo není kvalita benzínu ale jeho odolnost vůči detonačnímu hoření. Proto ty plochodrážky jezdí na methanol, mají kompres až 16:1 navíc methanol má cca 2x menší výhřevnost ale zato 3x větší směšovací poměr (zhruba 6,45:1, benzín 14,7:1), takže sečteno podtrženo z motoru dostaneš větší výkon. Takže pokud už budeš takto laborovat předělej to zrovna na nitrometan :-D směšovací poměr je 1,7:1 :-D
 
 
Datum: 11. února 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Na čistej metanol jezdí některý plochodrážky ne?
 
 
Datum: 11. února 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!No skoro každej máte v nečem pravdu!V době gdy většina z Vás ešče nebyla na světě, tak já uš s lihem jezdil!Asi byl úplně bez vody, protože sem nepozoroval žádnej rozdíl v rozpúšťání oleje v lihu oproti benzínu a teď se mě to nedaří!A ricínovej olej je drahej!Tehdy to bylo kvúli oktanom!Taky je potřeba zvětšit trysku!Že to nepatří do originál Pionýra je samozřejmý!!!A málo gdo si s tym poradí!Múj meil se dá taky dohledat!Toš tak!
 
 
Datum: 11. února 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzhledem k tomu že pionýr využije z běžně prodávaného N95 pouze nejakych 88 oktanu tak je vic oktanu uplne k nicemu.
 
 
Datum: 11. února 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalej si ho do panáku ty případe :-D :-D
 
 
Datum: 11. února 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je prvae to jedine co jsem na netu nasel ze methlyalkohol ma vyssi oktanove cislo nez benal, vyzkousim to v tomto pomeru, diky.. :-)
 
 
Datum: 11. února 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: ierk      IP: uživatel15110    
tak to vim naprosto přesně,je to 0,0l metylu na plnou nadrž,nevim kde jsi přišel na to že by se ti zvedlo oktanove čislo a i kdyby tak ti fichtl nepojede lepe...lih do dvoutaktu nepatři
 
 
Datum: 11. února 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prave to ze nevim misici pomer, protoze methylalkohol ma samozrejme jine vlastnosti a lit plnou nadrz methylalkoholem by me mohlo stat zadreni motoru apod. vim ze se methylalkohol daval drive nebo mozna i ted do plochodrazncich masin ale v kombinaci s benzinem... :-)
 
 
Datum: 11. února 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nevymyslej ptakoviny ;-), jinak pokud to chces vyzkoušet tak nwm co ti brani
 
 
Datum: 11. února 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Pepík      E-mail:      IP: uživatel5727    
Zduř Jawaci,davam do panelky motor 590 a nemam arigo karbec (2926SDb-2769,pripadne koupim) a tak bych chtel poradit jestli jde pouzit jiny tak jaky a pretriskovat .Dik za odpoved.Pepík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2926.html udělám reklamu i zdejšímu obchodu
 
 
Datum: 07. února 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
ahoj jmenovče pokud to bude mít stjenej difuzer a bude to přibližně stejně otriskovaný tak na označení koukat nemusíš... jedina vychytávka co byla u panelky byl sityč....pokud se obejdeš bez něj ....
 
 
Datum: 07. února 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: marek123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam dotaz mam simsona 50ccm a chci si ho dát na 60ccm a nevím jakej tam tam dat karburator jestli origo nebo tento: http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/10-1-Karburatory/0/5/124-Karburator-Amal-21mm-Simson dík za odpovědi :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
pokud koupíš tenhle a propiluješ sani, tak to pojede o dost vic než s origo ;-)
 
 
Datum: 06. února 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
známej to má i s klasickým karburátorem je to živější neš 50 a je to v provozu 3 sezonu...hlavu myslím má z 50...najeto cc 4000
 
 
Datum: 04. února 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: marek123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja na sacim mam Spojovací manžetu sání .
 
 
Datum: 04. února 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15080    
Než se do toho pustíš,vem šupléru a změř si průměr sacího hrdla...výsledek? provrtání vstupu nic neřeší...jednou jsem to celý přepiloval a znova už bych to nedělal...dej si to...a navíc co hlava?
 
 
Datum: 04. února 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15032    
Zdarec draci jaký palivový filtr je podle vás lepší? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cistic_paliva_6mm_hadicka.html nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cistic_paliva_6mm_hadicka2.html a popř. výhody a nevýhody těchto filtrů? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15032    
ok díky chlapy
 
 
Datum: 06. února 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14678    
u těch kulatých se mi parkrat stalo že tekly ve spoji toho pruhledneho tělesa a bíle čepičky...hranatej je v pohodě..nádrž musý být jak takž čistá jinak se stejně ucpe kohout a nedotíká benzín..a filtr je až za kohoutem...vhodne je taky udělat hadičku do zatačky ve který se bordel drží....
 
 
Datum: 06. února 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      E-mail:      IP: uživatel14913    
používám ten první "hranatý" typ. Je to v pohodě a jsem klidnější, že do karbecu nepřijede nějaký bordel. Musíš ho mít ale vodorovně namontovaný. Tak aby bylo sítko vodorovně.
 
 
Datum: 05. února 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jelikož jezdím na odpady které sleju po umytí motoru atd tak jsem vždy používal ten papírový filtr
 
 
Datum: 04. února 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filtr mám, ale je to ta velká kráva, jinak kdybych kupoval filtr tak si koupim uz menci ale uz mam cistou nadrz takze jenom sítko na kohou, a hadičku bez filtru bude nejlepsši volba :-D
 
 
Datum: 04. února 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady ty filtry jsou na nic, nejlepší je dát sítko na kohoutek http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sitko_kohoutku.html a mít aspoň trochu čistou nádrž... :-)
 
 
Datum: 04. února 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mám nádrž čistou a pri jistotu mám na hadičce smyčku.. lepší než nějaký filtr
 
 
Datum: 04. února 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne jako kolecko ten prvni cistic sem mel a kdyz se mi z niceho nic urvala ta jedna trubička chytl sem rapla :-D radsi cista nadrz
 
 
Datum: 04. února 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U těch filtrů je to asi jedno, osobně žádný filtr nepoužívám, protože mam čistou nádrž...a ty šrouby cos sem dal jsou M6, nikoli M8...
 
 
Datum: 04. února 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15032    
A ještě nevíte, zda jsou tyto šrouby M8 a šli by použít na pionýra na pravé víko motoru(u zapalování)? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_sroubupraveho_vika_cz.html
 
 
Datum: 04. února 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: budvarek29 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Mam takovej problem u Čz 175/450, když ji nastartuju tak jde do šílených otáček, přidám trochu plyn a otáčky spadnou na normál, ale po chvíli se zase zvýší. Dělá to ale jen někdy. Víte co s tím?, nemohl by to dělat třeba vzduchovej filtr? Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: budvarek29 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanko je nový, to byla první věc, šoupě nikde nedrhne. Zítra tam zkusim dát nový těsnění a uvidí se.
 
 
Datum: 01. února 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše kolečko- ale základ je kloudny lanko a šoupě :-)
 
 
Datum: 01. února 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčkou to téměř jistě není, když vyloučim věci jako sekající se šoupě nebo plynové lanko, tak bych to viděl na falešný vzduch, tzn těsnění pod karbecem, válcem atd...
 
 
Datum: 31. ledna 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Mě to taky dělalo a bylo to svíčkou kup si n15c nebo n17c a pude to ok
 
 
Datum: 31. ledna 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je lepší mít delší hrdlo nebo kradší ? ( u karburátoru ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: QxB      IP: uživatel6603    
A co takhle udělat střední potrubí :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je to tak .. :-) dlouhé potrubí - krouťák, krátké potrubí - točky
 
 
Datum: 30. ledna 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
při kratším je je lepší průběh ve vyšších otáčkách pri dlouhém při nízkých. Pokud se pletu opravte mne ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2013 22:58
 
<  28  29  30  31  32  33  34  35  36  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 15:24:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu