Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci chtěl sem se zeptat jestli pincek s karburátorem ze simsona pojede líp motor je bez úprav jen hvězdicová hlava.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 10:19
Jméno: Sukin
IP: uživatel13118
 Pokud má větší průměr difuzoru, tak něco přidá ve vyšších otáčkách a bude zřejmě točit i více otáček, pokud nemá hvězdicová hlava vyšší kompresní poměr, tak se pouze lépe chladí.
Datum: 27. ledna 2012 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Vyhoď karburátor ze simsona,vyhoď hvězdicovou hlavu a fík pojede jak šlak
Datum: 26. ledna 2012 20:17
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Zdar nevíte někdo jak spravně naladit u simsona karburator 16n-3
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 18:30
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Tak jsem to zkoušel podle navodu a nic a vyčetl jsem že tenhle novější karburator doma neseřidim je to možny?
Datum: 28. ledna 2012 18:30
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Díky kluci zkusim to nějak dolatit muj email je lipas.holubar@seznam.cz
Datum: 28. ledna 2012 10:45
Jméno: libor1
IP: uživatel12926
 teď sem si vzpoměl že mam v meilu uloženou ofocenou českou dílenskou příručku jen stránky o karburátoru, podle toho sem jednou vycházel když napíšeš tvůj meil, neni problém přeposlat
Datum: 28. ledna 2012 0:56
Jméno: libor1
IP: uživatel12926
 párkrát jsem ho dolaďoval známejm ve vsi, ale řikám, žádná pr*el, ale jinak je dost návodů na simsoňáckejch fórech třeba simson v iglů, hlavně bacha jastki byl rozebranej, tak ať nejsou zpřeházený trysky, jsou tam tři, teď si nevzpomenu,která je jak velká ale je tam na sytič( asi 60?) , na volnoběh, a hlavní, (ta je tušim 72), jo a bacha simson a tyhle karburátory jsou dost náchylný na hladinu a plováky
Datum: 28. ledna 2012 0:50
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 zdar hoši. řeším problém na mustangu. pořád mi profukuje výfuk ve spoji s kolínkem. dal sem tam tu tu šňůrku co prodává sesa a bylo to trošku lepší, ale asi po 150 km to začalo vypadávat a zase to profukuje jako blázen. myslíte, že kdybych tam dal novou šňůrku a dokola sem to přejel silikonem (do 300 °C), tak že to pomůže ? a dál mi pořád nejde přidělat manžeta na karburátor. nemáte na to nějaký fígl ? dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2012 13:52
 tu manžetu dej do horkej vody...čerstvě uvařenej, ... jinak mezi koleno a vejfuk sem dával tzv teflonovou pásku, a na to sem dal svorku a utáhl...drželo to hodně dlouho, jen stačilo jednou za 2 měsíce, přemototat pásku...
Datum: 22. ledna 2012 13:52
 CAU draci, tak zase ja  a este se tu parkrat objevim.. chci se zeptat jake tesneni se dava na palivovy kouhout? protoze mi z teho vali benal a nevim co tam mam dat, kamos mi rikal ze azbest ne tak ja nevim, jestli tam nepatri jenom nejaka gumova podlozka protoze fakt nevim co tma mma dat.. pls poradte dik.. jo a k predstihu asi to odtlacim tech 300 metru ke znamemu, protoze sem to neska delal asi 2 hodiny a neslo mi to zestelovat, jiskru to nehazi, navic mam ted rodinne zalezitosti, tak ani moc casu nemam
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 22:45
Jméno: jawa50
IP: uživatel12620
 patří tam fíbrové těsnění
Datum: 20. ledna 2012 22:45
Jméno: přema
IP: uživatel13081
 zdrarec chlapi. vim že to sem nepatři ale chtěl bych se zeptat. Na mojem fichtlu se velmi osvědčil papirový filtr benzinu. Už dost bordela se mi tam nachytalo. Mam favorita a koupil jsem si to aj na něj. Chtěl jsem se zeptat, jestli je dobré filtr instalovat před nebo až za AC pumpu v motorovem prostoru. Jak by to bylo lepší? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 16:56
Jméno: přema
IP: uživatel13081
 Dám ho teda asi ještě před pumpu. Jinak vím že se tomu říká "oficiálně" palivové podávací čerpadlo, ale už od jakživa tomu teda říkám AC pumpa.  To je jedno, hlavní je že víte co jsem myslel.  Díky jinak moc!
Datum: 20. ledna 2012 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel13084
 Na fáčku ho tam taky máme,dokonce bych řek že tam patří a je to "origo" náhradní díl....
Datum: 20. ledna 2012 14:57
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Do favorita jsem ho dával před podávací čerpadlo a nebyl s tím žádný problém
Datum: 20. ledna 2012 14:50
 nadrc: néé to není AC pumpa!!! na bloku motoru je pouze pumpa neboli podávací čerpadlo!... nepoučuj když o tom nic nevíš!
Datum: 20. ledna 2012 13:45
Jméno: nadrc
IP: uživatel2970
 jawa_cezetak:AC pumpa je na bloku motoru a pumpuje benzin z nadrže do karburatoru.neni to to same jako akceleracni pumpicka.
Přema:Na formanu jsme ji měli danou original od vyroby a byla az za pumpou,těsně před karburatorem.Ale myslim ze pred pumpou taky nic nezkazí,pumpa by to měla přetahnout.
Datum: 20. ledna 2012 11:00
 no já ti nevim.. AC pumpa neboli akcelerační pumpa je umístěna v karburátoru a při sešlápnutí plynu vstříkne benzín do difuzoru a to působí akceleraci.. takže nevím jak chceš instalovat papírpvý filtr před akceleřační pumpu
Datum: 19. ledna 2012 23:12
Jméno: přema
IP: uživatel13081
 ja jsem si pravě řikal, že před pumpou se to aspoň vyčistí a nezasere se tim ještě i pumpa...
Datum: 19. ledna 2012 22:23
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Za pumpu
Datum: 19. ledna 2012 22:15
Jméno: d50
IP: uživatel13063
 zdaec draci.chci se optat jestli my na karbec na dandyně 50 (bing 18)bude pasovat filtr 35,32,..?či jakej..díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 21:43
 ne
Datum: 16. ledna 2012 21:43
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte mam yamahu dt a chcem sa spitat s coho bi sa dala virobit ta gumicka do ventilu je to taky smajlik a v mototechce mi povedali ze sa da kupit len cely ventil ale ja potrebujem len tu gumicku . alebo kde bi som taku gumu kopil a bi som si to uz doma visekol to bi problem nebol dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 19:24
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 Čauvec, jak poznám u jawy 175 jakej je to typ motoru? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:44
 jojo, psal jsem ti mail
Datum: 07. ledna 2012 15:44
Jméno: smoula
IP: uživatel12691
 Más to tam
Datum: 07. ledna 2012 15:42
 jistě, l.radvan@seznam.cz
Datum: 07. ledna 2012 15:31
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 no ja mam prave jen motor muzu poslat foto
Datum: 07. ledna 2012 15:29
 To ti těžko poradim když nevim u jaký motorky to je...
Datum: 07. ledna 2012 15:26
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 já právě nevím
Datum: 07. ledna 2012 15:21
 u předválečný?
Datum: 07. ledna 2012 14:54
Jméno: jarda
IP: uživatel12794
 ahoj draci v jakrm poměru michate olej z benzinem na pionýra O5?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:13
 ne.. zábeh 1:25, po zábehu 1:33-1:30
Datum: 07. ledna 2012 17:13
 1:40 nak tak
Datum: 07. ledna 2012 15:44
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 čau lidi,mám problém s babetou 210 dvourychlost... za studena mě chytne a hned skape a tak to dělá dokud se víc nezahřeje,až je zahřátá tak to pak jede už normálně,nevíte čím by to mohlo být? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:23
Jméno: Filip
IP: uživatel13012
 i ze sytičem je to to samé  já si myslím že to bude asi někde v karbecu ale nejsem si jistý...
Datum: 07. ledna 2012 17:23
 zapni sytič
Datum: 07. ledna 2012 12:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a sitič použivaš?
Datum: 07. ledna 2012 12:11
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdar,sorry že to sem nepatří,nevíte jestli na mé hondě mtx z roku 84-zrušim přimíchávání oleje do benzínu a budu to tam lejt rovnou olej s benzínem :-> jestli se nebude zacpávat karbec?mažu mogulem TS.a kolik by měl bejt poměr jestli tak 1:33 nebo 1:40? 1:50 je už málo. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:21
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no ono je to v pr delší dobu,,jednou to maže moc pak zase málo tolikrát už jsem to opravoval a ho...v..no s toho
Datum: 07. ledna 2012 18:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Proč bys to chtěl rušit? Mně to na Yamaze DT 80 z 82. roku fungovalo celou dobu a spolehlivě...
Datum: 05. ledna 2012 22:56
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no je to do crossu takže je to líp přimazat radši víc
Datum: 05. ledna 2012 21:58
 karbec se zacpávat nebude, a poměr nevim, já jezdil v číze 1:50 a vydrželo to tak minimálně 40 000km...pro sichr tam dej 1:40 a je to
Datum: 05. ledna 2012 20:50
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 22:02
 hezký počteníčko
Datum: 03. ledna 2012 22:02
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Zdarec, Bude mít vliv na funkci Jawy 350/354. Když v ní mám hl. trysku 95 a v tabulkách je 98? Mám karburátor Jikov 2924 SBDb. Volnoběžná tryska je 50.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 17:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedělej si starosti pojede to bez problémů
Datum: 03. ledna 2012 17:06
Jméno: Joan
IP: uživatel12990
 Originálně by tam měl bejt 2924 s přírubou. Ale tento 2924 SBDb je napsanej v tabulkách jako náhrada protože ten s přírubou je hodně poruchovej. A je u nej napsáno hl. tryska 98 a já mám 95.
Datum: 03. ledna 2012 13:54
 Karbec je tam 24 origo, nebo se pletu? podle mě to s tou 95 pojede uplně v pohodě...
Datum: 03. ledna 2012 13:16
Jméno: Drak
IP: uživatel12989
 Tak to nepůjde..ten karb 2924 ma průměr difuzoru 24mm a ty potřebuješ 2926. Ta tryska hlavní by měla být alespoň 100, ale nevím. Volnoběh 50 je Ok.
Datum: 03. ledna 2012 12:26
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 zdarec dnes jsme s kámošema tunili babettu.Dali jsme tam karbec z jawy 555,rozteč šroubů na koleni ke karbecu pasovala jen tam jsou kolem trochu škvíry  ,no vyřízli jsme plech ,dali trochu červenýho silikonu a bylo to. Ještě trochu pokuchaly vejfuk..a musim říct do kopce jede furt 40km/h po rovině i 60km/h..i chytá líp ,,no vyplatilo se to,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 17:44
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 MILAN:to je dvourychlostni 210,ja s babetou skušenost moc nemam,to spíš s fichtlem,je to kámošovo babeta.Já nevim co s tim,skus jestli nemáš děravý plováky,,že zůstávají dole a tim pádem benzin chčije do válce",jestli se nezasekává vpouštěcí ventilek,,co zastavuje benzin když karbec už plnej",nebo špatná svíčka,ucpaná tryska ..nevim co by to mohlo bejt,,,,,
Datum: 31. prosince 2011 17:44
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR LADICI CO TO JE ZA TYPA TE BABETY MAM 207 JEDNO RYCHLOSTNI RV 83 NEJAK TO NECHITA PORAD JE TO ZECHCANY NEMAM TUCHY CO STIM
Datum: 30. prosince 2011 17:41
 Ahoj mam problem s volnobehem. Vse sem nastavoval podle prirucky, tedy utahjl jsem volnobezny sroub na doraz a pak povolil o 3 otacky. Motor chytne za studena okamzite, ale po startu je volnobeh moc vysoky a kdyz se motor ohreje tak to chcipne a kdyz chci pridat plyn jakoby se uchlastal. Vse by melo byt ciste, hladina dobra, akorat sem daval nove soupatko od nahradniho vyrobce ktere nema z boku zlabek pro volnobezny sroub tak jestli to nevadi a nei zam nahore vybrani pro plisek jehly. Jehla je na druhem zarezu shora. Nevite nekdo cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 18:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel12962
 Tesneni mam nove, vse dotahle, vse vycistene. Podle me to dela to soupatko s jehlou.
Datum: 27. prosince 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel12958
 studený lítá do otáček a teplý chcípá.....to bude problém všeho......někde to přisává......jak se to ohřeje tak se mezera vytěsní......zkontroluj všechna těsnění od karburátoru dolu a pod válcem.....muže být jen povolený karburátor na kolenu a nebo smítko bordelu ve volnoběžný trysce....origo Jikov je v celku blbuvzdornej karburátor....všechny velký problémy začínaj na úplný kravině.....
Datum: 27. prosince 2011 17:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel12962
 Reminder, ja su blby a ty slepy!! Neumis cist ?
Datum: 27. prosince 2011 17:31
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Tak si blbý nebo co? Prostě to nastartuj aby ti nechcípalo, nech to zahřát a pak to šteluj... Jestli problém přetrvá, saje ti to vzduch pod guferem na klice nebo pod hlavu...
Datum: 27. prosince 2011 17:30
Jméno: Jirka
IP: uživatel12962
 Tak vypada to, ze uz se to umoudrilo, zadny zlabek jsem nedelal, ale nakonec jsem zjistil, ze to nahradove soupatko je naprd. Jak nema vybrani pod pruzinkou na plisek co drzi jehlu, vzdycky tu jehlu nejak zkrivi a ta se zasekne. Ted to 20 minut vrcelo a nechciplo tak snad ok. Ale myslim, ze to bude delat obcas problem...
Datum: 27. prosince 2011 17:29
Jméno: Jirka
IP: uživatel12962
 No vysoke to ma prave jen za studena, ale strasne moc!! A za tepla to zase chcipa....
Datum: 27. prosince 2011 16:28
 víš proč tam je? protože se tam časem díky opotřebování udělá.... zahřej motor a potom to laď... a ser na nějaký tři otáčky až to bude dostatečný tak to poznáš... jestli to má vysoký točky možná ti to tam někde saje faleš....
Datum: 27. prosince 2011 16:15
Jméno: Jirka
IP: uživatel12961
 dobre nebudu, ale porad nevim proc v tom origo ten zlabek je. No a kdyz to neni tim, tak cim jeste....
Datum: 27. prosince 2011 15:06
 nedělej ho tim to není...
Datum: 27. prosince 2011 15:05
 tak ted nevim, delat tam ten zlabek a nebo ne? Na originalnim soupeti je a na tom nahradovem neni....
Datum: 27. prosince 2011 15:03
 žlábek by tam neměl být... potom se ti tam udělá tak velkej že šoupě nebude reagovat na pohyb šroubu volnoběžnýho a bude ti to zdechat...
Datum: 27. prosince 2011 14:53
 jo
Datum: 27. prosince 2011 14:49
Jméno: Jirka
IP: uživatel12961
 a jede ti to?
Datum: 27. prosince 2011 14:47
 Taky nemám na šoupeti žlábek..za pár chvil se ti tam udělá sám
Datum: 27. prosince 2011 14:45
Jméno: Jirka
IP: uživatel12961
 Zajimave je ze aj tady v eshopu prodavaji soupatko bez zlabku
Datum: 27. prosince 2011 13:54
 Reminder: to vim taky, ale nejak to musim zahrat a to bude tim, ze nastartuju studene tak nechytrac! Jenze kdyz je to teple a pridam otacky tak o to vic to za studena toci, na druhem stroji me to nedela. Takze musi byt nekde chyba.
pero: dik za radu zkusim udelat ten zlabek. Ridil jsem se priruckou na zakladni nastaveni, za tepla uz to doladim, ale nejak sem zacit musel. Uvidim co to udela
Datum: 27. prosince 2011 13:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten žlábek tam musí být také jsem měl šoupátko bez žlábku a byly s tím problémy,vem si pilníček a udělej žlábek a bude vše v poho...a vykašli se na nějaký utahování a pak 3 otáčky povolit to je blbost,,záleží kdo má jak nastavenej předstih a jak je opotřeben motor atd..prostě ten volnoběh za tepla seřit tak aby byl nízkej,ale ne zas tak aby to chcípalo a je to
Datum: 27. prosince 2011 13:21
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Víme čím to je. Volnoběh se nastavuje na jízdou zahřátém stroji...né nastudeno
Datum: 27. prosince 2011 13:19
 Jo je to jawa 21.
Datum: 27. prosince 2011 13:08
Jméno: HerrBode
IP: uživatel10882
 Zdar. Mam dotaz.Jawa 05 po kompletní GO.Teď se dělala elektrika....Nakopnu to běží 5 vteřin a pak začne téct všude karburátorem benzín a chcípne.Nemam na tom ještě ani vejfuk tak jestli to má na to vliv to nevim....Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:04
 provaz.. nie na 05 také karbeci nemontovali nikdy... podobné s mensim difuzorom mali plovák starsieho typu... HerrBode: mal som už podobný problem.. skús profuknuť víčko plov. komory kompresorem a skontroluj ihlu plováku,
Datum: 22. prosince 2011 21:04
 Jó tak to se omlouvám .. setkal jsem se s 05kama co měli vždy karbec Jikov 2917 psb z novějších jaw ... myslím že je tam teda hladina neměnitelná .. poznámka: doma mám 2 karby jikov 2914 HZ (z 555) a jeden má plovák přiletovaný k jehle a druhej měl plovák osazen jehlou se zarážkou bez přiletování , takže by se při tom prvním teoreticky dala změnit hladina plováku, při tom druhým vypilovat drážku pro zarážku...
Datum: 22. prosince 2011 19:20
Datum: 22. prosince 2011 18:49
Jméno: HerrBode
IP: uživatel10882
 Mam tam původní karbec s 15mm difuzorem,tam bohužel nejde nastavit hladina....jak budu v garáži tak se mrknu na ten plovák....díky za tipy....
Datum: 22. prosince 2011 18:30
 Zdar určitě je to v karburátoru. Začni plovákovým ventilem možná ti netěsní tak kup nový .. a správně musíš seřídit hladinu přihnutím plíšku ... taky se podiv na plovák zda "plave a nadnáší se" nebo jestli není díravý , popř vyměň. Nebo se nějakým způsobem třeba zadrhává ... hodně štěstí s opravou!
Datum: 22. prosince 2011 17:30
Jméno: .
IP: uživatel10882
 Pokud se nepleti tak 05tkovej karbec nemá plíšek an seřízení hladiny ne?
Datum: 22. prosince 2011 17:16
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Čau draci,chtěl jsem se zeptat proč mi jawa 555 nejde do otáček,vyčistil jsem karbec,dal novou svíčku pod hlavou to nepodfukuje.díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 12:24
 buď zasranej vejfuk, nebo blbej odtrh (předstih)
Datum: 07. ledna 2012 12:24
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 díky za odpověd,mrknu na to
Datum: 14. prosince 2011 18:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12911
 vyčistit vejfuk
Datum: 14. prosince 2011 18:15
 možná to stěma kladívkama bude ale ja bych vsadil na špatný kondenzátor vymněn ho za nový v 95% je to tým
Datum: 14. prosince 2011 18:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš znečištěná kladívka nebo jsou rozeštelovaná
Datum: 14. prosince 2011 17:43
 Ahoj, chtěl bych se zeptat co si myslíte o karbecu z motorovky na Jawě 50 ?  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 10:42
 Jestli chceš znát muj názor,tak je to kravina.....celkově je kravina dávat jakýkoliv jiný/větší karburátor na origo válec.....kdyby ses zaobíral i souvislostma co a proč a kde,tak bys zjistil,že fichtl má jeden z největších karburátorů ve své třídě.....žádné jiné padesátky nemají tak velký karb(17mm)...současné klapkové padesátky v serii mívají dokonce karburátory o průměru jen 12-14mm a dosahují daleko vyššího výkonu....tím rozhodně nechci říct dej tam karbec z babety a nebo simsona....origo karb je moc dobrej....a má rezervy!....a věc B....podívej se do sacího kanálu......nevadí ti tam něco? Mě teda jo......a pak to má jet....to jen takový souvislosti.....
Datum: 12. prosince 2011 10:42
Jméno: pepánek
IP: uživatel11186
 já mám karbec z motorovky s difuzorem 21.... ale ještě jsem ho nenamontoval...
Datum: 10. prosince 2011 14:11
 zdarec lidi když se pořádně sešteluje original karbec tak už se naněj nemusí šáhnout je to v pohodě karbec
Datum: 10. prosince 2011 10:13
 vetsina pil ma mensi difuzor nez karbec od pionyra
Datum: 09. prosince 2011 23:50
 ja mam takovou radoby krosku z fichtla a mel jsem tam karbec z motorovky 19mm a o trochu to bylo lepsi ale zas takovy zazrak to neni
Datum: 09. prosince 2011 21:31
 Koupil jsem si na Babrttu karburátor DELL ORTO.Když uzavřu klapku na přívod vzduhu,tak pootočením rukojeti plynu klapka zůstává stále zavřená.(u karburátoru JIKOV po přidání plynu klapka otevřela plný přívod vzduchu)
Může mi někdo poradit?-zda-li není karburátor vadný nebo to musím otvírat mechanicky rukou.Díky za radu.Drandík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel12883
Datum: 09. prosince 2011 17:37
 čus draci mam problem  na motorce sem komplet uz nekolikrat vycistil karburator  a furt me nende benzyn do valce nevyte co este s tim moze byt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 18:24
 propálenej píst? podfukující hlava? totálně vychozenej válec? palivovej ventil zaseklej? z hadičky to teče?
Datum: 07. prosince 2011 18:24
Jméno: s11
IP: uživatel12302
 A nemáš ucpanou nádrž ? jestli jo tak jí vyčisti... A nebo podívej se na plovák jestli neny děravej plovák
Datum: 06. prosince 2011 23:06
 niekedy fakt stačí otvoriť kohútik nebo proste nalít benzin
Datum: 06. prosince 2011 20:26
 Zkus stříknout trochu benzínu do válce, dej tam svíčku a rozběhni to, to mě pomohlo.
Datum: 06. prosince 2011 19:04
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Někde ti to saje falešní vzduch,buď mezi karburátorem a nebo mezi kolínkem a karburátorem a může ti jít ještě falešní vzduch tím čím se šteluje na karburátoru Vůla pilinového lanka?Pořádně to utěsni a poznáš čím to bude!!
Datum: 06. prosince 2011 18:58
|



|