Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hoši mám 13. výbrus a chtěl bych se zeptat jestli mohu nechat normálně origo trisky na karbecu nebo jestli je lepší nějaké větší díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel10409
 trysky zvol takové,aby nebyla ani bohatá ani chudá směs...proste klasika,tak akorat,cihlová svíčka.....mozna budes muset dat vetsi....a pravděpodobně se ti obohatí směs na volnoběh,takze si s tim taky budes muset pohrát....
Datum: 21. září 2010 14:45
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čus draci,nevite někdo čim muže byt že se mi fik za studena když ho nechám jít na volnoběh uchlastá a už nejde nakopnout,jedině roztlačit.Když se motor zahřeje na provozni teplotu,tak normálně drží volnoběh.Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:05
 Taky bych to tipoval na moc smesi. Kouknout na trysky taky na zavirani plovakovy komory jestli ti zavira privod benzinu. S tryskama to je tezky okem se poznat neda jestli je vetsi teda pokud ji nekdo necistil jehlou na siti  Kdyz vidim co stojej novy trysky asi bych si je obe koupil a mas klid. Pokud si trysky cistis spravne tak ja se ma tak pak je to zbytecna koupe ale pokud to mas od nekoho a nevis jak to bylo koupil bych to. Nestoji to majlant.
Datum: 21. září 2010 16:05
Jméno: michalj21
IP: uživatel10341
 spatna ridici jednotka vymenit za novou  samo ze si delam srandu fichtl je zaludna vec ale zkusil bych si pohrat s jehlou na soupatku a treba trysku vymenit za jinci
Datum: 20. září 2010 22:27
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Ne nevynechává,jde tak deset sekund na volnoběh normálně,pak se zahltí,chcípne,a už ho nenakopnu ani kdybych se stavěl na hlavu.
Datum: 20. září 2010 18:23
 Spíš naopak, studenej tak vynechává, že se neudrží v běhu..
Datum: 20. září 2010 18:18
 Zdarec draci, pionýr mi při vysokej rychlosti vynechává, dělá to jen když jedu z kopce víc jak 75...když to jednou cukne, zpomalí to, a pak to nedělá, ale přijde kopec, a zas...svíčka nová, odtrh 0.4,předstih 1.9..hladina Ok, trysky s karbecem čistý. Poradte dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 20:55
 Jaj no uvidíme čim to bude u mě....tedka sem dal karb na den do acetonu, a zítra se uvidí...jak mě to bude srát dál, naseru se, a ten kohoutek provrtám taky. ale já budu vrtat kohout z 21.
Datum: 20. září 2010 20:55
 denzileck-jakej je ten filtr?asi si ho budu kupovat...dik
Datum: 20. září 2010 20:48
 Tak vibrace ke karburátoru se dají vyřešit mezikusem z hadice.Kliku mam sice taky generálce ale i tak to vibruje jak "něco"  takže ty silenty potřebuju jak sůl...
Datum: 20. září 2010 20:28
 já jsem se s vynecháváním pral pul roku,nakonec to bylo filtrem-kterej sem potunil tak že to skoro nejelo ale ten fitr ten mě nenapadl
Datum: 20. září 2010 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel10403
 a čemu pomužeš? furt ti zustanou vibrace na plováku a navíc se to bude snáze klepat do boku.....kdyz jsem se nad tim zamyslel,tak by to šlo......zúžit držáky motoru,místo dir na šrouby vystružit široké díry,tam dát široké tvrdé vložky s nalepenou tvrdou gumou v který bude nalepená trubička o vnitřnim pruměru 8mm...jen se obávam,jestli to bude mít význam....hlavně držáky na motoru nejsou plné,takze opet dalsi problem.....co s tim??..... dvoukanál kope i do řidítek,ale až v hodně vysokejch otáčkách.....to že to vibruje jako prase už při 8 tisících ukazuje jinej problém....u mě je to třeba i polorozpadlej spojkovej koš....nezdá se mi že by generálkovaná klika odešla po 500km.....co u vás?
Datum: 20. září 2010 18:19
 A když jsme u těch vibrací nezkoušel už někdo vymyslet nějaký silentbloky na uchyceni motoru?
Datum: 20. září 2010 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel10403
 vítej do klubu... s timhle problemem se peru od jara....po zdlouhavym boji se mi povedlo,že to přestalo,použil jsem kohoutek z 555 takovej ten s páčkou s kuželovym vnitřkem,pro jistotu jsem ho ještě provrtal....bylo po problému....chcalo z toho benzinu,že by to uživilo 4 motorky....ale pred tejdnem opět....bublinky v hadičce a škub při roztočenym motoru.....mám blbej pocit,že je to od vibrací....jinak to neni možný....něco se mi tam stalo....vibruje to a někde to tahá faleš....už se z toho poseru  od jara sem se tak 4x pořádně svez a z toho jednou na cestovní upravě
Datum: 20. září 2010 17:32
 A ten odtrh 0.4 nechám, pač to dělalo i s odtrhem ..45 a předstihem 1.8
Datum: 20. září 2010 16:59
 Tryska 68
Datum: 20. září 2010 16:58
 Nemáš moc velkou trysku?
Datum: 20. září 2010 16:30
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Skus dat předstih 1.6 a odtrh 0.5a musi to jet bez oproblenu!
Datum: 20. září 2010 16:24
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj Draci,mám problém,teče mi nádrž,existuje nějaký přípravek který se naleje do nádrže a zalepí dírky..?,máte s tímto někdo zkušenosti?,díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:19
 Muzes to udelat i tak ze ji sundas, nalejes do ni vodu a zavaris to mosazi. Voda proto aby ti to nebouchlo. potom ji vylej vysus a pripadne nalej lih vaze vodu na sebe. Pohoda jazz. Pokud to je mustang nebo tak neco tak musis opravit lak bude opalenej.
Datum: 21. září 2010 16:19
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jj a nebo priskyrici.. a pokud mas zkrs... tak to necim podlem a vylej to taky... a onoto stim ztvrdne
Datum: 19. září 2010 20:23
 já to vyřešil tak, že jsem to vylil dvousložkovou epoxidovou barvou, která to místo krásně zatáhla, musí to sáknout třeba ve sváru nebo u úchytu, jestli máš dirku skrz tak to nepomůže
Datum: 19. září 2010 19:32
 zdar draci jak mam spravne vyvarit karburator? .... slysel jsem neco o tym ze se da vyvarit ve vode s octem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 12:20
 Johnny15: video pekny  .... JAWA_ceZetak ®: neboj vsechno to tam pridam a misto magi si tam dam trocha oleje
Datum: 19. září 2010 12:20
Datum: 19. září 2010 12:00
 *brambory
Datum: 19. září 2010 11:58
 nezapomen pridat krabmory na kosticky, kostky tvrdeho syru ,cesnek, slaninu a mas gut polevku
Datum: 19. září 2010 11:58
 no jo musim vivarit karbik na trabanta
Datum: 19. září 2010 11:45
 zachtelo se ti karburátoračku?
Datum: 19. září 2010 11:38
 Vařit 1:1 vody trochu víc než octa
Datum: 19. září 2010 11:36
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 zdravím, nevíte někdo čím by mohlo bejt to, že po delší jízdě chci chcípnout motor, vyřadim a motor se roztočí do docela velkejchh otáček a i když otočim chcípák nebo vyndamm fajfku tak ještě takový 2-3s běží jakoby nic... ještě bych zapomněl, tohle se mi děje u pionýry 50/21..díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 21:07
 Tohle bude samozápalama..
Datum: 18. září 2010 21:07
 ze jsou gufera novy jeste neznamena, ze jsou v poradku. jak si kontroloval netesnosti ?
Datum: 18. září 2010 20:29
Jméno: cespiro
IP: uživatel3408
 To je právě to divný, motor je sice rok po GO ale najeto nemá skro nic (cca 200 km), gufera a těsnění byli nový. Mezery a netěsnosti sem kontroloval a troufam si tvrdit, že to nikde nesaje falešnej vzduch.. Proto je mi to divný..
Datum: 18. září 2010 20:00
 saje falesnej vzduch. koukni na gufero pod zapalkem a spoj meti karburatorem a kolinkem a mezi kolinkem karburatoru a valcem. Pak koukni, jestli ti nekouka cast tesneni pod hlavou (jestli ho tam teda mas) do spalovaciho prostoru to by vysvetlovalo to, ze ti motor bezi jeste po vypnuti zapalovani.
Datum: 18. září 2010 19:53
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 No právě.. mě to dělá pořád když jedu dýl jak cca 15 minut a nemůžu se dobrat čim by to mohlo bejt..
Datum: 18. září 2010 19:47
 mne to taky občas udela
Datum: 18. září 2010 19:40
 Čauvec draci mam problem u svi 175/477 moc my to zere a uz si nevim rady co s tim karbec je čistej predstih serizenej ale furt to i na malej volnobeh hadickou tece jak urvany z retezu ale vsechno je suchy nikde to netece poradite nekdo prosim Dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 23:40
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec kolik tak žere na 100km mam jawa 21 když mám sportovni vzduhovej filtr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 19:30
 To si ten původní musel mít kur*vsky zasr*nej když ti to se sportovním jede líp...
Datum: 18. září 2010 19:30
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ja když jsem měl normalni tak je to v kopcu dusilo.A neviš jawamustang kolik to ti žere tak na 100km litru benzinu?
Datum: 18. září 2010 10:10
 Nojo taky mám normál filtr a nemám horní víko airboxu a krásně to brblá  beebebbe
Datum: 18. září 2010 1:24
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
  pokud nemáš nejake zasadní upravy v motoru tak je ti nahovno ten filtr akorat to má hloubejší zvuk.
Datum: 18. září 2010 0:31
 zdá**...
Datum: 17. září 2010 22:07
 spíš ti to jede hůř...je to jen zvukem-za se ti to
Datum: 17. září 2010 22:07
 on si mysli ze ked mu to vicej huci ze to lip jede
Datum: 17. září 2010 22:05
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ten sportovni je lepsi a jede to lip
Datum: 17. září 2010 22:02
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 3-3,5 l a jeste se zeptam na oplatku ja, jakej je rozdil mezi sportovnim filtrem a normalnim
Datum: 17. září 2010 21:51
 Zdravim všechny draky,,zkoušel jsem na 250/353 kolik ujedu na litr benzinu a vysledek je zhruba tak 13-14 km před tím mi to žralo trošku vic a tak jsem dal měnší bohatost ale pořád se mi to zdá hodně myslíte že to bude jen tím že je tam starej vzducháč?Je tam takoví to starý sítko(vzducháč).Benzín mi nikde nechčije. Díky za jakékoliv odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 17:47
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 ten filtr dej do nějake uzavyratelné skleničky a zalij ho benzinem, nechaš to chvily odmočit potom to protřepeš a takhle to nekolikrat zopakuješ, dobry je když použiješ rovnou benzin ve kterym je namychanej olej protože pak ti ty špony co jsou vevnitř filtru nezreznou
Datum: 17. září 2010 17:47
 Válec mám přetěsněnej silikonem tak co ještě přetěsnit?...No a jak ho mám ten filtr vyčistit je to takovi stary kulaty sítko  .Předstih je seřizenej absolutně tak já má být.
Datum: 17. září 2010 17:37
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 notak kyvačka by měla žrát něco kolem 4l ale tobě žere 7-8l,,, vyčisti filtr, vypal vyfuk, všechno nově přetěsni a sešteluj předstih, pak změř zvovu kolik ujedeš na litr
Datum: 17. září 2010 17:29
Jméno: fichtl 05
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jak se přepíná u fichtla na rezerve díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:55
Jméno: Saša
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:55
 moc se omlouvám, tohle mělo být do jiného příspěvku (ještě asi spím)
Datum: 18. září 2010 8:35
 nový lak......dlouho stál chce poladit
Datum: 18. září 2010 8:34
 Když otočíš kohoutek směrem nahoru tak bereš benzin z rezervy. Ta rezerva je necelý litr. Myslim že 0.8 litru nebo tak nějak
Datum: 17. září 2010 14:24
Jméno: Milan
IP: uživatel10391
 Cau mam problem se svoji jawou 05 jedu tak cca 10 min a zacne strasne cukat jako by prestala spalovat.zacalo to kdyz jsem presel ze specialu na natural 95.svicku jsem menil predstih sem nastavil karbec jsem cistil .tatka rikal ze sem to pridrel.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 21:47
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 Dik za radu draku ale uz sem na to prisel mel se vychozenej kohoutek a kdyz sem na sutru naskocil tak se mi priskrtil benal.  ..ale svicku taky byla spatna
Datum: 18. září 2010 21:47
 Zkus svíčku draku
Datum: 18. září 2010 20:25
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec je to normalní že moje jawa 21 žere na 10 km 1 litr penzínu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 14:21
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 prisku mám orginalni 68
Datum: 17. září 2010 14:21
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 NA 2 ZHORA
Datum: 17. září 2010 13:31
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jakou máš hlavní trysku a ve kterém zářezu jehlu ?
Datum: 17. září 2010 8:37
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ja jezdim do kopcu aji po rovině,jezdim na kvalty 1,2,3,tak na pul aš štvrt plynu, važím 80 kg,kola jsou ok ani jedno nepřibzduje,mam novej kohout a je uplně suhej aji karburator je suhej!!
Datum: 16. září 2010 21:15
 kde jezdiš? kopce/roviny.... na jaky kvalt a v jakých otáčkách? kolik vážíš, nepřibrždují kola? neteče ti to někde? tohle jsou celkové problémy pionýra... pokud jezdíš na malý kvalt a v otáčkách tak se nediv.
Datum: 16. září 2010 21:04
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ale jede pěkne nwm přoč tak žere?
Datum: 16. září 2010 20:40
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 podle mého názoru žere jako tank aji půl litru si myslím že by bylo dost
Datum: 16. září 2010 20:35
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau..mam problem se svoji jawou 05 jedu a zacne to strasne cukata nece me pride jako by to prestalo spalovat ale nwm zacalo to kdyz sem presel ze specialu na natural 95 ale ted sem si koupil zase special....tatka rikal ze sem to nejspis pridrel...pls poradte dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 14:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Nemaš špatnou svíčku a kolik řediš benzin s olejem,nemaš bordel v kohout a nebo vyčisti karbec a trisky a uvidiš jestli to pojede lepši
Datum: 17. září 2010 14:45
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 zdarec je jehla na jednorychlostní babetu a na pionýra délkově stejná??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 20:18
 potřeboval bych zalepit nádrž na 350/640 a nevím čím je to nejlepší. nádrž jsem odmastil a vyčistil (šroubkami a matičkami) přez noc v nádrži a v míchačce na beton. poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 11:05
 Už jsem to jednou zavařil, ale prasklo to znova
Datum: 20. září 2010 11:05
 nelep ji, ale zavar
Datum: 16. září 2010 8:53
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Zdarec chtěl bych zvýšit výkon na jednorychlostní babetě.Pomohl by mi k tomu karburátor z pionýra??Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 13:41
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Při standardním převodu (řetězové kolečko 12 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8750ot. Při rychlejším převodu (řetězové kolečko 13 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8077ot. Jsou u tohoto motoru takto vysoké otáčky reálné při zachování spolehlivosti, dlouhé životnosti, nízké spotřeby a pohodlné jízdy (hluk a vibrace)? Myslím že ne.
Datum: 15. září 2010 13:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel10383
 Kekz: jasne je potřeba vědet co rozšířit..Už sem pár válcu udělal,ale ani jeden neměl pořádny spodek,ale zato pěknou špici,tak se ptam jesli při zachováni puvodniho časovani + rozšiřene kanaly pouze do šiřky získam lepši spodek př válec pro cross..
Datum: 15. září 2010 12:37
 počítám, že s tím upraveným válcem, lepším karbecem atd. to dá tak 60 v poho...fogi: no ono je tro trošku složitější.. když třeba rozšíříš výfukáč a sací kanál, tak aji pomůže větší karbec.. ale to už je profesinální práce tady toto  záleží o kolik a co vlastně rozšíříš atd..
Datum: 15. září 2010 6:54
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 207 mám taky a zajímá mě jakých konkrétních hodnot chcete docílit, například jakou rychlostí by měl tento stroj jezdit?
Datum: 15. září 2010 1:57
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Rozšiřenim kanalu pouze do šířky získam lepši spodek, nebo se mýlim ?
Datum: 13. září 2010 20:20
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 jjdík ale ja mám už přírubu hotovou tak to už jen nasadím a vyzkouším když to pojede hůř tak dám origo nebo z dvourychlostní.Dá se koupit na babetu vývodové kolečko s 11zuby??
Datum: 13. září 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel10376
 Válec z babety je "zavřený" takovým způsobem,aby jela odspoda,měla sílu,zbytečně netočila a nežrala a zároveň mela vysokou životnost. Není těžké najít ve válci o koně víc jen pouhou upravou saciho a vyfukoveho kanalu,ale prinese to sebou řadu problémů a otazníků....jine saci koleno,jine vyfukove koleno,jiny karburator,jine zapalovani,jine sani,upraveni rozběhové spojky atd....jako velmi učinná a snadná uprava se uvádí zkrácení výfukového kolena tak aby zbytecne nezasahovalo do tlumice vyfuku,rozsireni saciho a vyfukoveho kanalu pouze do sirky a použití karburátoru z dvourychlostní babety....
Datum: 13. září 2010 19:31
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Ok a zkoušel jsi to??A kdyby proběhly další ůpravy pomohlo by to kdybych např. upravil válec??
Datum: 13. září 2010 19:22
 to by se ten výkon akorát zhoršil a babetta by vůbec nejela, žrala by hodně a uchlastávala se strašně až by se uchcala k smrti  jinak já mám b. 207 a potunil sem si ji takhle: karbec, válec, hlava z babetty 210, Go motoru, prostě renovace,.. novej lak a atd.. zatím na ten válec čekám.. ale myslím si až bude upravenej že to bude ohodně rychlejší než dvourychlostní.. pak mám v plánu ještě pružiny střední tvrdosti od strage 6 ( ostřejší starty), karbec 19mm asi, zápalko wape a tak dále..
Datum: 13. září 2010 19:14
Jméno: Lukas
IP: uživatel10310
 Čuz, potřebuju se zeptat mám babettu 210 jezdim do velkýho kopce přidal by se mi výkon pokud bych vyměnil trysky karburátoru mám tam 63 a 38 volnoběh. O kolik by musela být větší, nebo je lepší koupit novej karburátor dell orto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 19:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 V tryskach výkon nehledej.Lepši by bylo si od někoho upravit válec,at to má spodek a celkově at to je živějši,k tomu karbec s pionýra a jedeš
Datum: 13. září 2010 19:21
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau jak nejlepe vycistit karbec??? ja sem slisel ze dat do octu a povarit ale nwm to jiste dik moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mustang: myslíš na funkci rostlináře, jo?
Datum: 13. září 2010 23:41
 Jojo radši to nařed  ...nebo dopadneš jako já ,každy jebni to do octa a vař 10-12min  a mam ho krásně čistý ,ale ožraný ale myslím ,že na funkci to vliv nemá  ..
Datum: 13. září 2010 23:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Je to dost brutální způsob a varuju předem že hrozí poškození karburátoru (neb ocet hliník žere), ale mně to dost pomohlo. Dal jsem ocet do vody v poměru 1:2 (jeden díl octa na dva díly vody), hodil do toho karbec, uved do varu a vařil asi 10 minut, přitom sem do něj furt šťouchal aby se otáčel a měnil polohu. Nakonec pořádně propláchl proudem čistý vody aby se vypláchnul..
Datum: 13. září 2010 19:05
 Zdar draci, jak co nejlíp vyčistit drátěnej vzduchovej filtr? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 15:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já ho vymejvam v benzínu a potom navlhčim olejem
Datum: 13. září 2010 15:36
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 mě to tata vyfoukal v práci vzduchem pak jsem to propláchl v benzínu a je jak novej
Datum: 13. září 2010 11:42
 Hlavně né do octa.
Datum: 12. září 2010 19:52
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 hod to cez noc do tech. benzinu a je to
Datum: 12. září 2010 19:46
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau čím to je že mám jawu 21 a když přidám plyn tak Aš za 3 sekundy to zabere čím to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 19:36
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 mě se nevralec ryhlopal tam byli nalinkaty kamynky a už to je ok fichtl jede po rovne silnici okolo75kmh
Datum: 12. září 2010 19:36
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Pokud dlouho trvá než to vileze do otáček tak je to předstih...
Datum: 12. září 2010 18:16
 Ohneš plíšek v karburátoru v plovákovce mírně doů
Datum: 12. září 2010 14:38
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 sorry za OT ale když už ste u toho jak se snižuje hladina?
Datum: 12. září 2010 12:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vysoká hladina v plovákovce - snížit
Datum: 12. září 2010 12:34
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Já man jehlu a 2 zaražce shora mam ten pilšek.
Datum: 12. září 2010 11:43
 BOhatá směs-přechlastává se ti to.
Datum: 12. září 2010 11:21
|



|