česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  116  117  118  119  120  121  122  123  124  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
ahoj, když ma ojnice u 250 ČZ nepatrnou vuli nahoru a dolu tak je to asi už na repas?? vypadato, že někdo předemnou málo mazal pouzdro na hoře je naky tmavsi v jednom miste asi přehřátý. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
aha tak dik sem zas chytřejší :-D
 
 
Datum: 06. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rumštajn: nn, vůle do stran nevadí, dokonce tam nějaká být musí...vůle nahoru a dolu způsobuje hluk, předstih dělá neplechu, a v neposlední řadě možnost zadření motoru z důvodu vysypání ojničního ložiska...
 
 
Datum: 06. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
prave ze natom naajezdim asi hodne moc. loziska jsou dobry no, ale kuli ty klikovce to radeji necham rozdelat at to za rok nerozdelavam znova. za ten rok najezdim asi 3000-4000 a pak uz tolik jezdit nebudu tak nevim jestli to ma cenu generalkovat zese stim budu jezdit asi hodne daleko.
 
 
Datum: 06. října 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
já myslel že když je do stran tak se ti víc na jedné straně opotřebovává než na druhé nebo ne a co to vadí když to má trošku vůli nahoru :-D ?\r\n
 
 
Datum: 06. října 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rumštajn: přesně opačně :-D nahoru dolu vadí, do stran tolik nevadí...
 
 
Datum: 06. října 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
já sem toho názoru že nahoru a dolů je to ok pokud ti píst nenaráží do hlavy horší je to do boku ale pokud děláš go motoru tak repas pokud natom chceš ještě tak rok dva pojezdit tak to tak nech
 
 
Datum: 06. října 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, jestli má vůli nahoru a dolu tak je na repas...
 
 
Datum: 06. října 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.prosím vás dělám GO mustanga.a chci se zeptat jaké jsou ložiska v blocích ? vím je to na internetu ale je to všude jinak a z těch mýc starých to už nejde vyčíst.Prosím vás o ty čísla a jestli C3 ky. a ještě prosím vás jak jsou na hřídeli předlohy ty 2 ozubené kolečka tak je mezi nimi nějaká vložka nebo něco ? protože mi tam jakdyby něco chybí.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v katalogu ND určitě jinak než dobře nebudou...
 
 
Datum: 05. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel10482    
zdarec,fichtl mi nedrží volnoběh.Fůrt musím přidávat,nějak se mu nechce do otáček.Zapalováním to není.Může to být tím že mi to žere olej u gufera u spojky? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3030    
Zdravim,obdobné potíže s volnoběhem mám u ČZ 175/477. Mohl byste tru někdo popsat souvislost s tím vadným guferem? Díky
 
 
Datum: 22. října 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano
 
 
Datum: 04. října 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím .. musí se pístní kroužky zajíždet ? ja sem totiž nezajížděl a hned sem to valil do hory a na pole :-D je možné že se mi zlomily ? Když chvíly jedu tak mi začně něco rachotit ve válci.. Může to být i ložiskami na klice ? Dík za každé rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10203    
Nemusi..Praskani muže zpusobit opačně daný píst,nebo ostre hrany kanalu..
 
 
Datum: 09. října 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí
 
 
Datum: 04. října 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
čus hoši složil jsem motor a na kliku jsem dal ložiska 6303 motor chodí pekně ale jedu 1....2.....3- trojka jede tak 5 vterin a pak tomu padaj otáčky jako by se to zadíralo tak jsem dal jinej válec, něco má naběháno a fungoval v klidu takže by se nemělo nic stát, ale... situace se nezměnila tak jem to zase rozpůlil a nebylo nic vidět žádné známky většího odporu, tak se ptám když mam na klice ložiska 6303 nejsou náhodou s malou vůlí protože tady se prodávají ložiska 6303 C3, tak jestli se to neohřálo a nesedlo to co tedy znamená to c3? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná ucpanej kohout,možná jen špatně seřízenej karburátor,nevhodné sání,špatný výfuk atd....ložiska 6303 bez vůle určitě moc dobrý nejsou,časem se vydřou,ale až tak razantní brždění motoru po 5 minutách jízdy nemužeš poznat....ale poznáš to....až pojedeš dál a pořádně se to ohřeje,tak to začne hodně vadnout,bloky motoru budou hodně rozpálený....
 
 
Datum: 04. října 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
tipuju částečně neprůchozí palivovej kohout
 
 
Datum: 04. října 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ložisko c3 je volnější .Dává se proto,protože v klikovém prostoru je velká teplota a vlivem tepelné roztažitosti kovů se vůle zmenšují. Problém může být i v přílišném sevření převodovky z důvodů absence odpovídajícího těsnění.
 
 
Datum: 04. října 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
no právě jenže je mi divny ze kdyz sem jel a zacalo to slabnout tak sem vyradil trosku ho protocil po 10 vterinách sem tam zase lupnul 2 a pak 3 a zase to samy je jeste jina moznost co by to mohlo delat?
 
 
Datum: 03. října 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kliku patří právě ty C3, neznam jejich vlastnosti ale myslim, že po zahřátí fungujou správně a ty bez označení C3 právě ne.
 
 
Datum: 03. října 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: pioneer rider      IP: uživatel1723    
čus draci. mám sníženou hlavu na pincka o 1 mm a chci se zeptat kolikati kroužkovej píst je nejvhodnější. dix za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Na seriový motor není nejštastnejsi volbou snížit hlavu.....
 
 
Datum: 04. října 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: minik      IP: uživatel9817    
ja mel taky 2K na snizenou hlavu... ale uz jsem mel docela vybehanej valec... a krouzky mi to neutesnili a jelo to na hovno! takze urcite musis mit valec, pist, krouzky ve vybornym stavu... aby to melo nejakej efekt! to samy jako jednoukrouzkovej pist.... nema to vyznam pokud nemas i dalsi upravy... :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
na origo válec je 1kroužek akorát změna k horšímu
 
 
Datum: 03. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: pioneer rider      IP: uživatel1723    
já právě myslel, že se dává spíš 1 kroužek
 
 
Datum: 03. října 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na sníženou hlavu dej 2K
 
 
Datum: 03. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
bud 2nebo 3 krouzek pokud sezenes... ale rozdil v tom neni zadnej...je 3 krouzek vic tre a vic se zahriva
 
 
Datum: 03. října 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.:-D mám další problém.Nevím jak mám vytáhnou rotor.Jawa 50 mustang.je to nalepené na klikovce a nevím jak s tím dolů..? Díky moc . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mám to ..Díky moc moc ... :-)
 
 
Datum: 03. října 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
namontujes do prostredka rotoru M8 sroub v rotoru je zavit jak ho budes utahovat tak si podrzis kliku a rotor sam odskoci
 
 
Datum: 03. října 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: Pepíno      IP: uživatel10458    
Nevíte někdo jakou rozteč mají oka ojnice babety? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýr má 100mm -pokud to chces pro nejaky tuning....
 
 
Datum: 04. října 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Babetta má 84 mm.
 
 
Datum: 03. října 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Omlouvám se že tady píšu tolikrát za sebou.Ale mám rozpůlený motor Jawa 50 mustang.Dělám to poprvé.A mám měnší problémy. 1. : Jak mám vytáhnout klikovku....? 2. : Jak nejjednodušeji vyměnit ložiska...? A ještě se chci zeptat mám koupit obyč lamely ve spojce nebo raději ty feroda...? Co je lepší..? A prosím vás mi nabídl jeden pán že mi udělá klikovku. Co tím myslel ? co se dělá s tou klikovkou? jo a ještě mi doporručil koupit ojniční sadu s jehlovými ložisky.Je to dobré? nebo je lepší klasika?Nezáleží na ceně,chci pro Jawu to nejlepší..A jak se to dává do klikovky ta ojnice?jak to mám potom rozpůlit tu klikovku ? Díyy moc za rady a zkušennosti....A omlouvám se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK.Díky moc Draci...pojím a jdu na to ! :-) jinak ten chlap co mi říkal že mi udělá klikovku tak on mi to teda i vycentruje.Je to v pohodě on má doma svůj servis motorek.Zeptal bych se aji ho na ty věci co nevím.ale není věčně doma.Díky moc
 
 
Datum: 03. října 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10474    
jen upřesnim Dacana, do kliky se nemlátí! jen když neni jiná možnost, jinak se používá rozlisovač klikových skříní http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3004.html .. ohledně ložisek souhlasim, lamely ferodo maj jen nepatrnou výhodu v tom, že s rostoucí teplotou nebobtnaj tolik jako korek, tzn. budou dobře vypínat i za parnýho léta. To že ti pán nabídl udělat klikovku znamená obvykle zrepasovat, tzn rozlisovat, vyměnit spodní ojniční ložisko, vyměnit ojnici v případě že s ní neni něco v pořádku, slisovat a to nejdůležitější, vycentrovat, ale tohle všechno nech na někom kdo tomu rozumí, vycentrovat kliku doma dokáže fakt málokdo, navíc k tomu potřebuješ speciální přípravek.. Jehlové ložisko má tu výhodu, že je v něm daleko menší tření než v bronzovém futru, umožňuje ti mazat klidně 1:50, ale zas se může stát, že nějaká jehlička vypadne, dostane se do válce a můžeš kupovat novej píst, možná i novej válec..To je snad všechno... a přestaň se furt omlouvat! .)
 
 
Datum: 03. října 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže klikovku vytáhneš jednoduše zabouchej na to a vono to vypadne ložiska se vytahují tak že nahřeješ kartr okolo toho ložiska vono se to trochu roztáhne a ty pak akorát do toho bouchneš a lořisko vypadne se spojkou známou jako freodo nemám žádné skušenosti ale žhřejmě bude kvalitnější než origo dále ten pán co ti říkal to s tou klikovkou mysle to že ti ju rozlisuje dá do ní asi novou ojnici a zase slisuje dále s jehlovým ložiskem též nemám žádné zkušenosti ale tohle je podle mě akorát na fechtly se ktrerejma se budou jezdit naky zavody a na naky jezdeni v pohodce budou stacit origo :-)
 
 
Datum: 03. října 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.nejdřív díky za rady jak sundat sekundárko.už to mám.Ale mám další problém.Jak mám vatáhnout klikovku z pravého karteru...?díky moc .. na netu jsem to nenašel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Jsem toho nazoru, že když nejseš uplnej manták a nezačneš do toho mlátit 2tunovou palici tak se nic nestane, já osobně jsem kliku z kartru normálně vytloukl a nic se nestalo a žádný problémy s tím nemám. Jako stahovat stahovakem nebo dokonce pod lisem kliku, která drží v kartru silou vule nema cenu.....
 
 
Datum: 26. června 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikar,kolecko.... :-D Nemám rád násilí vs Jawa.Nebojte udělal jsem to opatrně a všechno je OK. :-D jinak dacan .. : :-D :-D Jestli to tak děláš ty tak asi chodíš pěšky že ? :-)
 
 
Datum: 03. října 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klikař: tak tak :-D nemam k tomu co dodat? :-D :-D :-D proč to dělat opatrně když to jde násilim, že? :-D
 
 
Datum: 03. října 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo stahovák mě taky napadl.ale šlo mi o to jestli to tak můžu udělat.Díky moc
 
 
Datum: 03. října 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně udelej to jak radí dacan a pak se nezaponeň tady zeptat jako trouba proč ti nejde seštelovat volnoběh. každej podprůměrně chytrej dacan má na konci čepu roznejtovanou trumpetu a pak v lepším případě pláče že mu nesedí kužel v rotoru. v horším případě ho tam taky namlátí kladivem a pak tu brečí že mu nejde nasadit vačka. tak mu nákej dacan poradí at do ní bouchne. výslednej efekt je že se to tam všechno mele jak vítr v bedně a ejhle, nejde to seřídit a navíc to dává malou jiskru. a důvod?? protože jsi taky dacan co si roztrumpetkoval konec čepu a hází rotor a s ním i vačka. aby se ti to točilo, tak musíš dát cívky dal od rotoru a nemaj dost energie, a odtrh a předstih nejdou seřídit. ted jsem dostal nápad!!! co si na to udělat stahováček???:-))) nebo to vymáčknout pod lisem?
 
 
Datum: 03. října 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zabouchej na to pořádně kladivem a je to neser se s tim
 
 
Datum: 03. října 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím jak poznám že mám Ložiska na klice v háji ? Co to děla při jízdě za bordel ? Dík za kazdé odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
no jo já když chvilku jedu tak začne rachotit přesně jak si říkal a ztrácí výkon , myslíš že to je ono ?
 
 
Datum: 03. října 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pochybuju že by někdo při jízdě strkal prsty do ložiska :-P Dělá to takové divné zvuky,první se to projeví tak že ten motor nemá čistý motorový zvuk ale spíš takový kovový nebo to nějak neobvykle hučí a když je ložisko uplně v háji tak klepe. A když klepe tak je v něm volný čep klikovky a tím pádem se vačka hýbe do stran a už to neejde jak má,má to velký vliv na předstih
 
 
Datum: 02. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Poznáš to tak že když dáš do oka na ložisku prst a ucítíš vůli
 
 
Datum: 02. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Lubin      IP: uživatel10243    
Zdravím, mám válec na 250 kyvačku a jak jsou ty dva kanálky, tak jedem je ulomený (ta tenká stěna), kdybych to vypiloval i na druhém - popř. i píst bych upiloval... Jelo by to? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš ty tenký přepážky az uplně dole na vložce na přefukách, tak ty klidně vyřízni, ale na pístu je musíš nechat. a ničeho se neboj, tam kroužky nejezděj.
 
 
Datum: 03. října 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel10472    
ty přepážky jsou tam pro to aby se pístní kroužky neroztáhly a nezasekávali při přechodu přes kanál.
 
 
Datum: 02. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Lubin      IP: uživatel10243    
Zdrávím, chtěl bych vědět co všechno jde napasovat z motoru jawa 250 kyv. s motorem čz 175. Jestli jsou tam nějaké stejné díly... Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
leda tak dynamo je stejné
 
 
Datum: 01. října 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: JaWaman150 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj , mate nekdo skusenosti s valcem z fichtlkramku vrtani 40 a 3 krouzkovy pist ?? ....mam ho doma slicoval sem kanaly , zalestil je atd a chystam se zajizdet , chtel bych znat jak ten valec taha , jestli ma v poho kompresy atd , diky a srry za pravopis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kamoš ho má, kanály neslícovával, prostě jen nasadil a jel, a jede to dobře,(pak tam k tomu koupil 1kroužák a jelo to ještě líp) kde jsme spolu tak davali zavody tak jsem měl vždy tak 2km/h navrch ale to si myslim že je to vše nové s tojí to myslím neco kolem 800 je dobrý kompromis
 
 
Datum: 02. října 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
nechci plašit... ale co jsem tu cetl... a debatoval.. tak to prej stoji za velky kulový! prej to nema tah. Radsi si nechat udelat vybrus.. na starym valci.. a poradne zajet :-) je to prej uplne o necem jinym... je to prej sunt... :-( taky jsme si ho chtel poridit... ale po tom co jsem to tady cetl.. jsem se na to vyprdl.. a nechal jsem si udelat 7 vybrus a nazdaaaar :-) uvidis sam :-)
 
 
Datum: 01. října 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Fatik      IP: uživatel10464    
Zdar draci, čím je mazaný středový ložisko na klikovce na jawe 634? Nechal jsem si dělat kompletní GO klikovky, a pán mě tam vyměnil i tu hliníkovou podložku co je na klice vedle středovýho ložiska, v ní jsou dvě drážky, do jedné by měl zapadnout ten malej čep co je v tom hliníkovým čele, ale pak mě ta druhá drážka nelícuje s tím kanálkem co je v čele. Je to tak správně, nebo mě tam ten chlap dal špatnej ten mezikus. Pokud vám není jasný co myslím, kdyžtak bych to vyfotil. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO anapis mi taky ten typ 634/XX
 
 
Datum: 01. října 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Posli mi nejaky fotky ozvu se ti.
 
 
Datum: 01. října 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: karlo      IP: uživatel6804    
cus kcemu je rezonanční sterbina je to ve valci jetam takovej ventil. honda ns 125 f dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
napiču je
 
 
Datum: 07. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel3522    
Cawes...budu delat GO motoru a chtel bych dat klikovku na repas a myslite ze by mi to v Autoservisu udelali? pobliz tu zadna mototechna neni :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyz si koupis ojnici tak pak staci sehnat nekoho kdo dela v praci a maj tam lis. Podle myho to udelaj v kazdy nastojarsky nebo zamecnicky dilne. Tohle delaj ucni na skole neni to nic slozityho. nalisovat a srovnat mikrometrem...
 
 
Datum: 29. září 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
líná huba, holé neštěstí..
 
 
Datum: 27. září 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak teoreticky by to v nějakém servise udělali no ale pochybuju že v nějakém servise budou mít ojniční ložiska,čepy,ojnice atd... se zeptej a když řeknou že to dělají tak objedenj do kliky nové díly a zanes jim je tam
 
 
Datum: 27. září 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak v kterym chce se to zeptat
 
 
Datum: 27. září 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, jestli jste měli někdy podobný problém. Motor po GO, klika nemontována násilím, jak to má být. Ale otáčí se hrozně těžce. Když dám píst mezi DÚ A HÚ a zkusil bych s ním rukou pohnout, absolutně nemám šanci, musím klíčem přes vačku a docela dost mi to omezuje na pionýru už beztak malý výkon. Pak mám ve skříni ještě jeden motor 21 a otáčí se úplně lehce, mezera mezi setrvákem a karterem je u obou motorů stejná, takže klika není padlá u strany. Zaběhne se to, nebo do toho mám rýt? Co myslíte? A sorry, někomu to příjde jako hloupý dotaz, ale pro mě je to důležité. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jeste bych doplnil: ....Kdyz to udelas obracene klika nemusi uplne dosednout a nebo naopak loziska nemusej dosednout uplne na kliku....
 
 
Datum: 29. září 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No ja se s nikym nepru ale pochybuju ze si klika srovna lozisko. To spis se srovna lozisko v karteru jestli jsi to teda pochopil jak jsem to myslel. Proste lozisko MUSI byt nasazeny na klice az na ten vystupek. Kdyz to udelas obracene klika nemusi uplne dosednout. Teplota rekneme sedi 70-80C proste jak pisu musi se odparit ...loziska nesmej mit nadech do modra to je pak v haji... Tento postup je uplne normalni v kazdym slusnym servisu....
 
 
Datum: 29. září 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neznám nikoho kdo by to takhle dělal.a při 70C se slina určitě neodpaří....
 
 
Datum: 29. září 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nwmam chut to tu procitat ale pokad jsi kliku delal tak ze jsi do ni klepal kladivem tak bych rekl prvni minus a druhej minus je ten ze klika se ZASADNE nedela tak ze loziska nacpes do karteru a pak tam cpes kliku. Takze vemes kliku vemes lozisko lehce nahrejes vnitrni krouze k na cca 70C proste kdyz na nej lehce plivnes musi se ti odparit. Potom lozisko nasadis na kliku. opakujes z druhy strany. Nechas cely vychladnout a pak nahrejes karter muzes klidne vic nevadi to tomu a vlozis kliku potom zaklopis z druhy strany karterem. samo ze mas tesneni a nesplet jsi si strany pri vkladani kliky. Proc je to tak ane jinak jsem ted psal kousek vejs nekomu. Pripadne vysvetlim na mail. Nikdy nebouchat do kliky kladivem ci neco podobnyho a nikdy neskladat opacne. potom by se taky mela klika ve valci vyuhlovat i kdyz je nova protzoze rovna bude jen z jedny strany ale nemusi bejt z druhy jak to zjistit ...ale to uz je jina kapitola.
 
 
Datum: 29. září 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Pepíno      E-mail:      IP: uživatel10458    
S podobným problémem jsem se sesetkal na mojí Jawetě, když jsem místo papírového těsnění mezi kartery použil silikon. Provozní vůle mezi opěrnýmy plochami ložisek na klikovém hřídely a samotnými ložiskami zalisovanými v karterech musí být alespoň 0,1mm, ale bez použití papírového těsnění tato vůle zmizí a naopak vznikne přesah, který klikovku stáhne a ta se potom otáčí ztuha , nebo vůbec. Také každá klikovka je slisovaná v určité rozměrové toleranci, takže je nutné před montáží motoru změřit šířku klikovky a porovnat tento rozměr s rozměrem mezi ložisky zalisovanými do karterů (stačí klasický hloubkoměr). Při špatném rozměru se potřebná vůle vytvoří osoustružením dosedací plochy na klikovce.
 
 
Datum: 28. září 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti to věřím. Prostě budu jezdit jako o život a pak se to snad srovná.
 
 
Datum: 28. září 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
tak prosím Vás jak, to mám vyjádřit, když jsem měl motory co šli ztuha a "sedli" si že se točí fak lehoulince a jedou fak bezvadně.....tak co je to za keci?
 
 
Datum: 28. září 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale taky na tom je najeto míň jak 20km.
 
 
Datum: 28. září 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív celý, teď už snad jen holá klika. Nemám představu, jak moc se má točit koš.
 
 
Datum: 28. září 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a točí se ti celý špatně tj i s válcem,spojkou nebo jen holá klika?
 
 
Datum: 28. září 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Milý Franky. Jelikož jsi tady všechny nazval ču..... ačkoliv jsem VŠECHNY žádal aby se vyjadřovali slušně, tak ti musim oznámit že jsi mě nakrk. Ale popisuješ správnej postup. chytrýmu napověz a hloupýho drcni. Co kdybys to sepsal normálně a bez vulgárností tak aby to bylo srozumitelný průměrně chápajícímu člověku (podprůměrnej jedinec to stejně nepobere a zvoslí to)a domluvil se s adminem at to někde vyvěsí? Mimochodem, kecy že si něco sedne jsou opravdu špatně, v tom máš naprostou pravdu:-)
 
 
Datum: 28. září 2010 9:21
 
 
 
 
Jméno: PAJA      IP: uživatel2970    
Franky- mohu se tě jen zeptat s jakým převodem dosahuješ těch 85? jinak ja jezdil 13 sekundár a dostal jsem se na 75-80 dal mě prostě drží original válec, karbec, vyfuk... ale znama věta: vykon 50 závisí na detajlech, na mojim "závodním" motoru mam podkovu, sníženou hlavu, přebroušený original karbec a bezkontakt, jinak VŠEoriginal a v 100% stavu, kvuli využití v terenu 11 zubí primár 12 sekundár, a trochu otevřený výfuk, trojku mužu řadit ve 30-famozní spodek a přetočim ji na 75.....(mala rada pro ostatní, jaké upravy se mi spolu osvědčili)
 
 
Datum: 28. září 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: Když chceš dostat ložisko do kartru,musíš nahřít karter. Pak kdyžchceš dostat klikovku do ložiska,musíš nahřít ložisko v karteru
 
 
Datum: 28. září 2010 1:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem svou první generálku zprasil,neměl jsem s tím skušenosti a nutně jsem to potřeboval tak to bylo tak honem honem... taky jsem to prasácky anrážel kladivem přes dřevo,s klikou šlo toči taky těžce a to samé i se spojkovým košem... všechno se to usadilo po 500km na takovou volnost jak popisuje franky... a motor letí jako drak... má za sebou přes 20 000km a ložiska nijaknerachotí ani nekvičí,
 
 
Datum: 28. září 2010 1:32
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Vim ze vam to tu svinim jen jeden dotaz, franky dole pises ze " s jakou teplotou si nahrival loziska ? nahrival si ho cele nebo jen vnitrni kruh ? " pokud vim kovy se pri zahrani rozpinaj, ty tu pises o nahrivani loziska, ne karteru?
 
 
Datum: 27. září 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak na odpoved frankyho si taky pockam, taky me toto ceka tak bych to rad udelal na poprvi spravne :-) (coz asi nehrozi :-D )
 
 
Datum: 27. září 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já si taky myslím že by si to mělo sednout, ale tak rád se třeba i přiučím něčemu novému...
 
 
Datum: 27. září 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
*sry sedlo si to po 500km
 
 
Datum: 27. září 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
franky- k tobě se radši nebudu vyjadřovat........ ondragam- jestli si to sedne nebo ne je otázka... ja měl taky taykovy problemy, a sedlo si to(cca 50km) zcela parádně, motor lita jak drak( i v porovnani s konkurencí) vždy motor davam do kupy tak jak si psal ty( jen tim kladivem bys na to neměl klepat vubec) a neměl jsem sebemenši problemy....
 
 
Datum: 27. září 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidím Franky že tu dobře komunikuješ tak to má být
 
 
Datum: 27. září 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A stejnak bude i rpo tebe pohodlnější napsat to jednou sem, kde si to přečte každej, než odepisovat každýmu zvlášť.
 
 
Datum: 27. září 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkám do zitra, stejně mi nic neuteče....
 
 
Datum: 27. září 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napiš to veřejně, jak je správně. Samozřejmě, že každej motor má axiální vůli, já to myslel jakože malou.
 
 
Datum: 27. září 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky prosím mohl bys napsat jak se to má dělat správně?děkuji moc
 
 
Datum: 27. září 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klku jsem nezkoumal, axiální vůli zkouknu, ale asi nebude, teplotu jsem neměřil, snažil jsem se nahřát vnitřní kroužek, ale pochopitelně se ohřeje i ten vnější kroužek.
 
 
Datum: 27. září 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15
 
 
Datum: 27. září 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A klika nebude špatná, přecijen ten motor měl najeto dost málo.
 
 
Datum: 27. září 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska jsou ZVL, usazený snad dobře, karter jsem nahřál pistolí, že plivanec jen zašuměl a byl pryč, ložiska jsem tam narazil dřevěným špalkem(za vnitřní i vnější ložisko současně). Použil jsem silikon. Ledovou kliku jsem domáčkl do rozpálenýho ložiska a klepl lehce kladivem. U druhýho motoru jsem to dělal úplně prasácky a točí se krásně, proto je mi to divný.
 
 
Datum: 27. září 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
Čau nevite někdo kolik stojí výbrus??A je to vůbec nějak znát na jízdě jeden výbrus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
oki dik moc
 
 
Datum: 26. září 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10 000 je jedna trosku vydarenejsi sezona to je hrozne malo. mel by vydrzet alespon 20 000 kilaku me v 350 vydrzel 36 000 kilaku. a stejne jeste jela dost slusne.
 
 
Datum: 26. září 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej hlavu, posun si píst do SÚ. a na začátku vložky, přejede prstem, pokud tam bude znát nějakej schůdek, je vyběhanej=výbrus bude znát, pokud tam nebude výbrus není třeba.
 
 
Datum: 26. září 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
na m2t takze to asi bude znát?:-)
 
 
Datum: 26. září 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10 000 to ještě ic není..záleží na jakej olej si jezdil atd...
 
 
Datum: 26. září 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
je na něm najeto 10 000 tak to uz asi bude znat ne ?
 
 
Datum: 26. září 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stoji 300 az 500 jak kde. Pokud mas ten valec vylitanej tak to je znat.
 
 
Datum: 26. září 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci.Mám další problém.Když nastartuju fichtla a chci přidat tak se dusí,když moc přidám tak motor tím i dokonce udusím.Čím by to mohlo být?Všiml jsem si že mi kape z vejfuku olej a celkem to čoudí a smrdí to jak M2T nebo nějakej takovej olej.Mažu Mogulem TSF a ten smrdí jinak.Myslíte že by mě to usávalo u gufera u spojky? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 7:20
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,no včera sem se na to už vysral.Jel sem to projet.Krásně jede :-)
 
 
Datum: 27. září 2010 7:20
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo může to být tou hladinou.Ale může to být i tím že ti netěsní ventil ve víčku v plovákové komoře.Anebo ho zkus jen rozhýbat.často se stává že zůstane třeba otevřený,prostě že se nevrací.vyšroubuj ho a profoukej a třeba i promaž řidkým olejem.Pozor jak ho vyšroubuješ je tam malé těsnění.Zkus to a uvidíš.zatím se měj ! :-)
 
 
Datum: 26. září 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ještě jeden problém.Když s fichtlem jedu a zastavím tak mě zachvilu zašne chcát benzín z karbecu.To je tou hladinou? Že ju mám třeba vysoko?
 
 
Datum: 26. září 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S počítal jsem si to a mažu asi 1:37.Jinak problém vyřešen,bylo to hladinou.Teď jsem ještě měnil štefty a schválně jsem píst namazal převoďákem.A když jsem to nastartoval tak to smrdělo po převoďák a po chíly to přestalo,takže to sát asi nebude.Fichtl už pěkně jede :-)
 
 
Datum: 26. září 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti si pořádně karburátor a trysky.Potom si nastav hladinu v plovákovce.Pak zkus ještě vyměnit nebo vyčistit filtr sání.ALe nejpravděpodobněji to bude bud ta hladina nebo ten karburátor.Zepředu karburátoru jak sundáš hadici od sání tak tam jsou ty sací kanálky,tak ty pořádně vyčisti.
 
 
Datum: 26. září 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
možný je vše.. v jakém poměru mažeš? ... na jakém zářezu máš jehlu? máš seřízený karbec? taky je vysoce možný že ti to nasává převoďákk.. :-)
 
 
Datum: 26. září 2010 12:54
 
<  116  117  118  119  120  121  122  123  124  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 1:12:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu