|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus.dnes sem konečně po dlouhé době zporovoznil mustanga.no ale mám pár problémů...  1-nejde nastartovat jen roztlačit,2- když vyřadím a brzdím jako že zastavuju taky zdechne.prostě nemůžu zastavit jinak zdechne.aji když jedu na jedničku a držím spojku a při tom zastavuju okamžitě to zdechne.mám komplet vyčištěný karburátor i nádrž.a mám nové pístní kroužky.a ještě se mi občas stává že když jedu do kopce tak to začne ůplně ztrácet výkon a zdechne.volnoběžný šroubek mám utažený na plno.je to možné že to je třeba výfukem? nebo šoupátkem? prosím poradte...děkuju moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:55
 čau, no tak tohle je na výmněnu celého motoru ale kdybi sme se domluvyli ja bych ho od tebe mozna koupil teda jestli máš zájem a je s papírama ?
Datum: 09. srpna 2010 12:55
 jehlu mám na druhém zářezu
Datum: 08. června 2010 22:57
 ahoj,sprovoznil jsem mustanga,ale motor nemá sílů nevijede ani jemně stoupavej kopec,když dam za 2 tak spíše řve než aby zrychli a také nema sílu,po zařazaní 3 převodu motorka pomalu spomaluje.Myslíte že pomůže výbrus ??? nebo někde saje falešný vzduch ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 18:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To těsněni tam muže a nemusi byt.Pokd je hlava rovna a dotahnes to na krev tak to foukat nebude,ale pro jistotu ho tam dat mužes..
Datum: 10. června 2010 18:43
 To je takhle těžký určovat .Mě fík nejel a zjistil sem že byl ucpanej výfuk alobalem.A pak mě povolilo těsnění mezi kolenem a výfukem a hned to jelo jako kráva....
Datum: 09. června 2010 22:39
 hlavu mám ještě jednu zkusím jí vyměnit
mezi hlavou a válcem má být jen to kovové těsněný? to kolečko hlníkové myslím
Datum: 09. června 2010 21:50
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Zřejme to ztrati kompresi a nejede to..Bud vyběhany valec nebo kříva hlava
Datum: 09. června 2010 12:42
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš na spojkovém lanku ( na páčce na řidítkách) předepsanou vůli ?
Datum: 09. června 2010 9:23
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 A co předstih mě to taky jelo na 1 dobre,ale na 2,3 uš to fubec nejelo
Datum: 09. června 2010 8:31
 průser je ten že spojku mám novou s výfuk jsem čistil.....ta jednička a dvojaka jede ale nemá sílu,spojkou to není to bych poznal,slyšel
Datum: 08. června 2010 23:05
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 "když dam za 2 tak spíše řve než aby zrychl" Vypada to že ti klouže spojka.. Nebo se mi taky stalo že to nemelo sílu a neslo se na tom ani rozjet,cely viken sem na tom dělal a bez vysledku..Tak sem sehnal novy motor,dal ho tam a porad stejne..Nakonec to byl ucpaný vyfuk.
Datum: 08. června 2010 23:01
 dobrý den hoši mám takovej problém vubec my nejde nastartovat můstang ale kdiš to roztláčim tak to blafne a nic tak sem to skusil skopce ale abi to chytlo tak musim furt cupat kdis to rozláčim a pak to jede ale dusí se dělato od doby co sem mněl sundanej válec pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:42
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Mě spíš napadlo, jestli to nemáš přechlastané. Tvůj problém vidím v přívodu paliva do válce, eventuelně ve směsi benzín+vzduch z karburátoru do válce. Jestli ti to po roztlačení jede ...? Válec si podtlakem v otáčkách spíš strne palivo, než při startování a spíš překousne i špatně namixovanou směs benzín+vzduch. Zkus opět seřídit a vyčistit karburátor.
Datum: 12. června 2010 17:42
 jiskra my de a to všechno a karburator sem také čistil předstih je taky dobrý a kdiš stříknu pod svíčku tak to jenom blafne nic víc a nemuže to dělat třeba náko klikovka nebo válec píst ??????
Datum: 08. června 2010 22:30
 Skuš jestli ti de jiskra, jestli nejde tak předstih odtrh nebo někdeněco s elektrikou. Jestli jde hledej problém v karburátoru nebo přívodu paliva. Skuš stříknout pod svíčku benzín, jestli chytne na chvilku tak máš asi v karburátoru vodu nebo podobnej sajrajt kterej ti tam nepustí benzín.
Datum: 08. června 2010 22:19
 prosimvas chtel bych ze septat mam 175 cezetu 477 je po vybrusu a zacala semi dusit newim si stim rady???dekuji predem za odvoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 14:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když je válec po výbrusu ,změní se poměr vzduchu a benzínu v nasáté směsi. Tím, že je válec těsnější je směs nasávána
jiným podtlakem ,způsobeným sacím zdvihem pístu.
Datum: 09. června 2010 14:10
 a kdyz to nebude tim???
Datum: 09. června 2010 13:40
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když je po výbrusu ,přeladˇkarburátor. U 477 dej jehlu na 3. zářez a šroubek přídavného vzduchu okolo 1/2- 3/4 otáčky.A filtr
by to chtělo nový.
Datum: 09. června 2010 9:09
 za kolik se dá sehnat celej motor na mustoše?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:38
 1200 je GO jenom napr. klikovky,sou tam i jiny veci a motor sam o sobe ma taky velkou cenu...
Datum: 08. června 2010 20:38
 mustangista: to bych si opravdu přál vidět motor po GO za 500-800kč...i když v dnešní době je i výměna kroužků GO, bohužel...
Datum: 08. června 2010 20:30
 díky
Datum: 08. června 2010 20:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Někdo může prodat motor po GO i za 500-800.po GO 1200 je moc
Datum: 08. června 2010 20:12
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 záleží v jakém je stavu. Jestli je po GO, tak bych za něho dal maximálně 1200. Ale třeba si kup radši nějaký starý za 500 a GO si uděláš sám.
Datum: 08. června 2010 20:05
 jooo??? tak proč se ptáš když víš vole  ......tak se pochlub....kolik
Datum: 08. června 2010 19:58
 nekecej  ja vim ale kolik stojí ?
Datum: 08. června 2010 19:49
 za cenu jakou si určí prodejce
Datum: 08. června 2010 19:40
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdravím draci, právě mi přišel válec s pístem, kroužkama, pojistnejma pérkama, a čepem z výbrusu.. ALE DALI MI PÍST SE 2 KROUŽKAMA! Já měl původně 3.. Jen se chci ujistit že to nevadí??! Slyšel jsem že jeden z nich je snad silnější/slabší, tah/rychlost.. nebo ze dvoukrouzak vic zere?? Je to u pionýra 20..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:43
 mno můžeš být fíka se 2 kroužkama a poletí 70 a taky můžeš mát fíka se 3 kroužkama a pojede to 55-60.Záleží jak ten válec jede hlavně.Jinač 3 kroužky víc to žere a drží líp kompresi a tak tlaky prostě.2 kruhy točí to víc menší odpor a dá se to dobře přetáčet z kopce
Datum: 09. června 2010 22:43
 stačí nahřát píst a nebo ho dát do trouby a čep tam vklouzne jako po másle i bez toho abys ho zmrazil
Datum: 09. června 2010 15:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 píst nahřej horkovzduškou a čep dej do mrazáku
Datum: 08. června 2010 21:36
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Dobre, ještě si na starý čep musim udělat nějakej vytlačovák? A až budu dávat novej tak ho schladit(jen v mrazáku)?? Možná to najdu na netu, kdyby se vám nechtělo odpovídat  ..
Datum: 08. června 2010 20:27
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 je to jedno pokud neni valec upraveny zkousel jak 2 tak 3 nezpozoroval sem rozdil mozna to neslo tolik do toček se 3k coz dobrý 2T musí
Datum: 08. června 2010 20:21
 Aleš: Stírací kroužky jsou pouze u 4T motoru, a stírají olej ze stěn válců...
Datum: 08. června 2010 18:52
 No a že válec dýl vydrží než se vyběhá
Datum: 08. června 2010 18:05
 ale malý rozdíl to má. Tříkroužek má logicky větší kompresi takže bude líp tahat do kopců a bude to trochu silnější. Dvoukroužek se lépe vytáčí. Já jsem spíše zastánce tříkruhů protože já u pionýra cenním hlavně sílu,rchlost 70Km/h bohatě stačí,dosáhnete jíjak s dvoukroužkem tak s tříkroužkem jenom udajně jediná výhoda dvoukroužku je to že se motor líp vytáčí
Datum: 08. června 2010 18:05
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Děkuji  , nadruhou stranu bude nasazování o chlup pohodlnější
Datum: 08. června 2010 16:47
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Já mám taky Jawa 50/20, taky jsem měnil před lety válec a píst a když jsem koupil nový, tak byl píst osazený taky jen dvěma kroužky. Jede to asi stejně jako před tím, nepozoroval jsem rozdíl. Do této doby jsem neslyšel, že by některý z pístních kroužků měl být rozdílný, a že by měl mít nějakou specifickou funkci tah/rychlost. U auta snad byl poslední kroužek tzv. stěrací, ale u motorky ti nepovím. Hlavně si dej pozor na zámečky pístních kroužků, pokud to rozděláš a budeš dávat zpět (píst do válce) ať to nerveš přes kroužky. Píšu to jen proto, že to bývá častá chyba a končí to zničeným válcem, když se to tam pak snaží někdo naťukat přes válec. Seřiď si správně předstih a uvidíš jak to pojede kroužek/nekroužek.
Datum: 08. června 2010 16:43
Jméno: jawawwaa
IP: uživatel9121
 čau chlapi potřebuji poradit s fíkem když normálně nastartuji tak to na volnoběh stračně scípá a mám volnoběh skoro na max když je to na neutral tak se to ještě dá ale když mám rychlost a držím spojku tak je to hrůza. Ještě mě to mezi kolenem a výfukem učazuje zkoušel jsem to zatěsnit silikonem už je to lepší ale ještě to pořád fučí díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:44
 To nevadí že ti to hulí z výfuku já sme s tím taky jezdil rok a co vadilo to ne akrotá to víc řvalo ale to mě bylo někdě.Zkontroluj předstich a odtch a jaou ti to dává jiksru pak taky jestli ty tam vůbec teče benál.Mno a důležitá věc jakou máš kompresi u toho taky na tom záleí dost
Datum: 09. června 2010 22:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to že ti to nedrží volnoběh tak máš asi špatné šoupátko šoupátko kup nové nasaď ho dej plný plyn aby bylo šoupátko navrchu a pak ten štelovací šroubek povol o 2-3 otáčky pak plyn pusť nastartuj projeď to aby se to zahřálo a pak ten volnoběh došteluj jestli bude vysoký šroubek ještě povol a když nízký tak ho přitáhni a to že ti to scípá na jedničku se spojkou zmáčklou tak to je něco se spojkou buď nemá vůli nebo je moc přitáhlá a klouže
Datum: 08. června 2010 20:10
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 neporkluzuje ti treba spojka ze kdyz das rychlost a spojku ze se to zacne dusit?
Datum: 08. června 2010 12:42
Jméno: joža
IP: uživatel1089
 čau chci se zeptat jak nejlepe seřidit předstih a odtrh diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 9:24
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Slyšel jsem,že stoprocentně funguje tento recept.Odšrobovat hlavu tak,aby si viděl dobřena píst a dát ho co nejlépe na hranici zdvihu a poklesu.Kladívka máš už povolené.Vložit mezi ně cigaretový\r\npapírek nejlépe Vážku.Přitlačit kladívka silou k sobě a utáhnout.A nezapomenou vrátit hlavu že.Víc hlav víc ví.Za skoušku nic nedáš.Když tak napiš jaký postup byl nejlepší,taky se chystám předstih \r\nštelovat,tak abych se s tím zbytečně moc nesral.
Datum: 10. června 2010 9:24
 Povol šroubke u kladívek a odtrh dej 0,35-0,5 tak nějak kdyto bude dávat nejlepší jiskru .A předstich dej píst do horní uvrata a až se začnou otevírat kladívka tak aby ti to vylezlo 1,2-1,6mm.
Datum: 09. června 2010 22:41
 Nejlépe podle oka
Datum: 08. června 2010 7:21
 podle manuálu
Datum: 07. června 2010 22:14
 co ste spravili stu stranku de si najdu ty vieci na kupu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:14
 Krámek je momentálně uzavřen. V plném provozu by měl být opět po 1.7.
Datum: 07. června 2010 20:14
 Jak poznám špatná gufera ????Vysoký volnoběh ale co když bude včudu na levý straně ?Co to bude dělat?Díkes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bude ti to třeba flusat olej z výfuku
Datum: 07. června 2010 20:28
 zdarec draci....tak už jsem na cestovku najel tak 270 kilometru....avšak začíná to ztrácet výkon...jede to pořád docela dobře....ale ne tak jak to jelo pod 150 kilometru....stejsky na papiru co jsem dostal k cestovce píše.že po zajetí se doporućuje vyměnit pístní kroužky,prej dostávaj srašně zabrat.Myslíte že je to tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 18:08
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Sice nevím o jaký motocykl se jedná, ale selským rozumem si myslím, že 270 km není ještě ani zaběhnutý motor-pokud byl nový. A obecně si myslím, že pístní kroužek/y i u jiných benzínových motorů (pila, křovinořez, sekačka), by měl/y vydržet víc než 270km (přepočteno z moto hodin na km). Hledal bych závadu jinde. Pokud je rozdíl malý zkontroloval bych vzduchový filtr, případně zkusil brát palivo z jiné čerpací stanice, pokud je rozdíl ve výkonu citelnější - zaměřil bych se na seřízení karburátoru ev. předstihu, pakliže bych to vůbec řešil - je možné že pokud je to nový motor se zabíhá, začíná se tzv. usazovat, dělat malinkaté vůle a tím se mu výkon mírně snížit může, ale nemělo by se to už zhoršovat. Pokud se rozhodneš měnit přece ty kroužky, tak budeš opět zabíhat motor s novými a to budeš dělat pořád dokola a budeš jezdit na neustále se zabíhajícím motoru
Datum: 08. června 2010 18:08
 já si nechal na přání dvoukroužkový píst....jinak kontakty opálený nejsou
Datum: 07. června 2010 18:33
 nj 1 kroužkovej pist dela svoje ne nebo to bude neco jineho třeba opalene kontakty na klavdivku karbec
Datum: 07. června 2010 18:00
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel9608
 Ahoj, kde by mi mohli v Praze udělat na míru bronzový pouzdro do ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 16:46
 Růžička ve strašnicích. Dělal mi pouzdro na 634.
Datum: 07. června 2010 16:46
 Zdravím draci.U mého fíka mě štve jedna věc když jedu na vysoký otáčky tak v tom začne hrozně zvonit (cinkat),chrčet a je to hrozný.Co myslíte bude píst starej je tam totiž z 05 a tam to taky zvonilo.Mám ten motor po GO ale jaksi to zvonění mě štve a ještě jedná věc ten čep v tom pístu jde lechce.Jinač mám jehlový ložisko i nahoře a kroužky sem zkoušel nedávno nový a zajel sem a zase v tom začalo zvonit už fakt neim čím by to mohlo bejt .Prominte že fůrt otravuje ale tady u nás mě s tím nikdo neporadí .Díkes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 20:17
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Problém je v tom čepu. Neměl by jít ano volně vytáhnout rukou. Správný čep kdyby jsi tam měl, tak by jsi musel píst zahřát, any jsi čep vytáhl. Je na to celá tabulka pro osazení válečků, čepů, pístů a ojnic. Které se kterýma. Nemožno ti od boku střelit, jaký čep máš mít, když nevím jakým máš píst a ojnici. Mezi některými rozměry jsou rozdíly v tisícinách, jinde v setinách mm, takže, buď si musíš správně změřit mikrometrem a v tabulce najít příslušný čep, nebo pokud to chceš řešit jak zemědělec a nějaké míry tě zrovna netankujou, tak tam dej aspoň takový čep, který bude těsný a nepůjde tam volně rukou. A zas ne tak velký, aby jsi ho tam rval i po nahřátí pístu kladivem na silu.
Datum: 12. června 2010 20:17
 Já měl na Babettě 207/100 taky tacháč digi od kola, podotýkám správně seřízen a ukazovalo mi to, že jedu 98 km/h  Asi ty vibrace
Datum: 07. června 2010 14:29
 A ty radary u nás zas ukazujou o 5 až o 10 mín .Tady u nás a každej je jinej ale stojej za hov**.
Datum: 06. června 2010 22:31
 JAWA_ceZetak:Abys věděl jednu chvíli sem jezdil i s digitálním tacháčem od kola a dal sem na tu 2 ..56 a na 3 kolem 65.A měl sem ho seřizen tak jak má bej správnej obvod kola a tak .
Datum: 06. června 2010 22:30
 boocher: prej jo...jeho kámoš prej jede na dojku 60....včera to tu psal
Datum: 06. června 2010 22:05
 Ale tu kliku a ložiska na klice bych vyloučil .Jedině jak píšeš ten jehlový nahoře,píst a nebo kroužky s válcem .
Datum: 06. června 2010 22:04
 To jde? Já jsem dvojku na rovině vytočil maximálně na radarových 50km/h a to už byl motor zralý na vyskočení z rámu  To cinkání může dělat víc věcí: Ložiska na klice,ložisko v klikovce a ložisko pístního čepu,volné pístní kroužky a volný čep v pístu nebo v ojnici... Taky může být volný píst ve válci pokud je nějak extremně vyběhaný. Ale videl bych to na to ojniční ložisko to cinká nejčastěji
Datum: 06. června 2010 21:57
 to je tím že jezdíš na dvojku 55
Datum: 06. června 2010 21:47
Jméno: peca
IP: uživatel670
 zdarte draci delam GO na 350/634 a rozlisoval sem klikovku bez oznaceni polohy ted nevim co stim nevite jestly se to nejak da dat dohromady? Dik Cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:15
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 jistě že se s tim dá něco dělat. v každý dílně kde kliky opravujou ti to složí. jestli tě nepošlou do háje
Datum: 06. června 2010 19:15
 Zdravím všechny draky a dračice, co prohání své stroje. Chtěl bych se Vás zeptat, co může být příčinou toho, že na fichtlu elektrika jede uplně v poho, jiskra je velká jak sviňa. Mezi kolenem a výfukem mi ale kape snad olej s benzinem. Fichtla nemůžu ani našlápnout ani roztlačit. Poradí někdo?  Děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:31
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 mě to dělalo něco podobnýho... Zkontroluj si dotáhnutí hlavy (měl jsem ztrhlej šteft v kárteru a já se divil proč to nejede) 
Ale bude to ten předstih  A svíčku máš mokrou?
Datum: 06. června 2010 21:31
 Jestli ti přes výfuk teče nespálený benzin a jiskru to dává tak to vidím na předstih. Ono to tu jiskru dává ale může jí to dávat ve špatný okamžik. Nebo ještě možnost že ti tam toho benzínu teče hodně a nestíhá to spalovat. A to už by mohla být velká hladina v plovákovce,nezastavující jehlový ventil,ucpaný filtr vzduchu a nebo tam máš nějakou trysku která je moc velká
Datum: 06. června 2010 17:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih, neseřízená hladina v plovákovce,moc velký odtrh na svíčce,ucpané trysky třeba
Datum: 06. června 2010 16:40
 ¨zdar draci,mam 200 km na stejskyho sadu...komprese je vynikající.když si stoupnu na startovací páaku,3 vteřiny drží,pak se propadne doprostřed,a taky chvilku drží.chtěl jsem se zeptat,jestli si to sedne ještě líp,a komprese bude ještě lepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 ja mam jednokroužkáč a studený to propadně jak bez komprese,teplý je to o trochu lepší a točí to jak blbý,nestežuju si....predtim sem tam mel dva krouzky,kompresi to melo jak prase,ale druhej kroužek mi fungoval spíš jako omezovač otáček  fuj....uz zadny dva kruhy do RS motoru
Datum: 06. června 2010 16:11
 jj...ale preci jen ta snizena hlava
Datum: 06. června 2010 12:54
 Ale ne..on to ma stejsky dobre vymysleny..
Datum: 06. června 2010 12:44
 ale jinak je to v bezva stavu motor
Datum: 06. června 2010 12:40
 jj presne.....ale zas mi brzo vypovi sluzbu klika a loziska
Datum: 06. června 2010 12:40
 Snizena hlava dela divy
Datum: 06. června 2010 12:36
 jj jasný no...sem docela koukal na tu kompresi...jak mi valec prisel namontoval jsem ho.a komprese byla horsi nez pri seriovym valci...ted mam na to najeto 200 km,sedlo si to a komprese je jak bejk
Datum: 06. června 2010 12:33
 Tak to je slušná komprese já když jsem den pred smrti pistu na mojim cernasku stoupnul na startovacku jen lehce nohou tak to bylo okamzite dole a to vazim nakejch 42 kil  Byly praskly krouzky no..
Datum: 06. června 2010 12:31
 no vzhledem k tomu že mi je 16,a nejsem moc velikej...tak mam něco okolo 50 kil
Datum: 06. června 2010 12:02
 A kolik vážíš ?
Datum: 06. června 2010 12:00
 samozřejme se jednou rukou držím sedla,takže na to nemám celou váhu
Datum: 06. června 2010 11:53
 Čavte draci, mam problem na jawe207. menil sem píst, to se mi povedlo, ale uz sem zkladal motor naspet, medzi dvomi tymi dvomi pulkami motoru ostala špára a motor už se víc zatáhnout nedá. Nevite mi poradit, co mam s tým delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:37
 ono se to nekdy jevi jako ze je to sprára ale nekdy to tak jede skus to a uvidis a kdyz ne tak mas spatny jeden z tech kusu nebo taky oba mas tam asi nejaky nerovnosti a mas tak pak mezeru
Datum: 09. června 2010 19:37
Jméno: MultiWinmaxx
IP: uživatel7706
 Čau draci. dneska sem sundal valec a kouknu na ojnici a ona ma vuli tak 1 cm je to velikej problem ? diky za odpovedi vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dokud ta klika nedře o setrváky tak to neřeš...já se taky těším až se mi vysype klika a už na ní mám 3 500km a pořád nic
Datum: 06. června 2010 22:25
 Udelej video nebo tak neco,to je tezky kdyz prvne reknes centak pak pul a beztak to bude milimetr na konec...
Datum: 06. června 2010 7:51
 cinka ti muzou krouzky,nebo cep,a nebo ta klika
Datum: 05. června 2010 22:49
Jméno: Mutltiwinmaxx
IP: uživatel7706
 No prave kdyz jedu tak tam neco cinka trochu je pro me tak 0.5 cm
Datum: 05. června 2010 22:44
 A kolik je dle tebe "trochu" ?
Datum: 05. června 2010 22:42
 A kolik je dle tebe "trochu" ?
Datum: 05. června 2010 22:42
 Nějaká malá vůle tam nevadí... Pokud ta klikovka při běhu nebouchá a jede to dobře tak bych to neřešil
Datum: 05. června 2010 22:42
Jméno: MultiWinmaxx
IP: uživatel7706
 tak 1 cm zrovna ne ale trochu se to hejbe na stranu
Datum: 05. června 2010 22:37
 Ale to je taky blbost podle me... To by musel jeden váleček z ojničního ložiska mět průměr 5mm a čep se snad tak opotřebovat nemůže  třeba se přepsal a chtěl napsat mm... .D
Datum: 05. června 2010 22:21
Datum: 05. června 2010 22:20
 Treba s ni hejbe nahoru a dolu
Datum: 05. června 2010 22:15
 1Cm... ty jo tak nevim to jistě ale myslim si že 1cm nemá ani ta mezera mezi setrvákama... Jestli to má fakt takovou vůli tak ta je brutálně po smrti
Datum: 05. června 2010 22:09
 denzileck byl rychlejší
Datum: 05. června 2010 22:05
 do boku?
Datum: 05. června 2010 22:05
 Do boku nebo kam?
Datum: 05. června 2010 22:05
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , chtel bych se tu zeptat jestli by nekdo nebyl schopnej udelat rezonancni vyfuk na origo fichtla za rozumnou cenu dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 13:17
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 na to sem se neptal
Datum: 06. června 2010 13:17
 Na origo se to moc nevyplati...
Datum: 05. června 2010 21:55
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nazdar draci, mám další dotaz. Jak mám sundat matici na primárním převodu na klikovce? Odtahoval jsem ji klíčem 19, ale začne se běžet píst... Poraďte prosím blbovi  Nikdy jsem to nedělal... Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 23:17
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 pneumatický utahovák, tak to dělám já
Datum: 05. června 2010 23:17
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 prostrč něco rovnýho ojnicí a zapři to o kartery a můžeš povolovat nebo utahovat
Datum: 05. června 2010 21:54
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No to není, ale mám strach abych něco nedodrbal. Dík moc, hej, fakt se nezlobte, že se ptám na také hovadiny.
Datum: 05. června 2010 21:10
 to je tak složité vzít treba hasák, chytit s ním kolečko a klíčem povolit matici?
Datum: 05. června 2010 21:06
|



|