|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci slišel jsem když se zbrousí píst do roviny že bude mít motorka vetší výkon je to pravda???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:28
 asi e ale ja bich to nedelal víš oni to v Považský Bysstrici udelaly ak aby to pořádne jelo a mužeš ho zbrousit do roviny ae časem ti odejde
Datum: 27. června 2009 21:28
 proč ho teda chceš kratit?
Datum: 27. června 2009 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel6508
 myslim ze kdyby to byla pravda,tak se jezdí písty s rovným dnem a ne s vypouklým..... zase hledate kone na spatnejch mistech.....hlavne si myslim,ze by to melo negativni vliv na vyplachování válce.....
Datum: 27. června 2009 18:05
 a ked odbrusim piest a znizim hlavu aby to mal aspon taku kompresiu ako original????
Datum: 27. června 2009 17:21
 když odrousíš dno pístu snížíš kompresi.když spodek rozhodíš rozvodový diagram.
Datum: 27. června 2009 16:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci nevíte kde bych sehnal motor na 555? nebo aspon jestli se dá vůbec sehnat nový nebo nepoškozený válec píst a hlava na 555? dik fak už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 18:49
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Spara11@seznam.cz
Datum: 29. června 2009 18:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak mi napiš tvuj email
Datum: 27. června 2009 8:24
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 mam celej motor ... chybi gufera a apodlozky se segrovkama na spojce
Datum: 26. června 2009 10:59
 cau fichtlari mohu se zeptat na jawu mustang kde se da udelat go motoru na vysocine nebo pardubibcky kraj predem dekuji a chci si tady nakoupit veci na jawa mustang a chci to prestriknout nevite kolik je poteba spreju kdyz chci mit vse stejnou barvou jen ram ne odpoved bych prosil na emayl dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel6496
Datum: 25. června 2009 16:45
 sprejem to nedělej. kapne ti na to benzín a barva je pryč. a setřeš to i haadrou když na to trochu naprší. to rači natři štětkou. al enejlepší bude koupit barvu v plechovce a pistolí s kompresorem to nastříkat
Datum: 25. června 2009 15:26
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zdar draci. Dal jsem na výbrus babettu a mám pocit že mi prodali zmetkový píst. V dolní úvrati neotvírá naplno asi o 1mm výfukový kanál, v horní úvrati naráží do hlavy. Asi má posunutou díru pro čep. Starý píst jsem bohužel vyhodil, takže to nemohu porovnat. Nezná někdo rozměr od dna pístu k otvoru pro čep? (uveďte odkud kam měříte). Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 21:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau me pro zmenu nesel nasadit cep do pistu a po pouziti znacne sily pist prasknul tak sem koupil novej pist "ambika" a je to ok
Datum: 24. června 2009 21:33
 cau,uplne to stejny sem mel na stadakovy,dira pro cep byla vyvrtana moc nizko,takze presahoval pist z valce,vyreklamoval sem to a je to ok
Datum: 24. června 2009 21:28
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Měl bych dotaz když dám na 05ku válec i hlavu z 20ky jestli mi nepraskne ojnice. Co podle vás pojede lepší válec 05 d=40 hlava 05 nebo válec 20 d=38 hlava 20. Podle mě pojede lepší ta druhá možnost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 17:59
 Tome již delsi dobu pozoruju,ze jsi dost znalý.....nechtel bys nam o sobe taky neco rict? A nebo na sebe zanechat nejaky kontakt? Docela rad bych se s tebou seznamil a taky z tebe vytáhl nejaké rozumy
Datum: 25. června 2009 17:59
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Já mám válec 21 1.výbrus,hlava snížená na 5 ccm ,tlak ve válci při protočení startpakou 11 atm. a kliku z 555 s 10mm čepem a drží.
Datum: 25. června 2009 12:20
 jo a ojnice mě nepraskla, když se dělaj na 05 menší ůpravy, tak jsem ještě neslyšel o prasknutí ojnice, i když je pravda, že proti tady i jinde zkušenějším o ,, tuningu " skoro nic nevim  ten válec a ta hlava můžeš počítat jako ,, menší ůprava "
Datum: 25. června 2009 12:18
 já jsem jezdil na 05 s hlavou, válcem a krabecem a jezdilo to skoro jak 20 a dál. Jenom to bylo malinko liný, ale jelo to docela dobře. a tech 40mm může jezdit hůř jak ten píst 38mm, takže ty nejlíp víš co má větší sílu. Ale taky by šlo 40mm válec + pulkomorová hlava
Datum: 25. června 2009 12:16
 dit je to stejne blby i kdybys tam dal mustagovou hlavu bo valec jen bacha pist jestli je zajetej na jeden valec tak neprohazovat
Datum: 24. června 2009 19:44
Jméno: převoďák
IP: uživatel1801
 Zdar,nevíte jesti má Jawa-Čz 175/356 stejnou klikovku jako ČZ 175/450.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 15:06
 Nejlépe mět obě vytažené z motoru a porovnat a poměřit, ale je možné že jsou stejné.
Datum: 25. června 2009 15:06
 Řekl bych že jo, ale najisto to nevím.
Datum: 25. června 2009 14:38
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau slyšel sem že je válec zajetý za půl hodiny když se namaže molikotem..je to dobré na rychlé zajetí nebo je lepší zajíždet poctivě 500km?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 13:46
 mustang 23 ty si pěkný truhlík. to bys mohl dělat generálku každý rok. po jedé generálce ti motor musí vydržet skoro 50 tisíc kiláku.
Datum: 24. června 2009 13:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně jak piše L. ... nepatrně srazit hrany kanálů+kroužků a postupně motor víc a víc zatěžovat.....
Datum: 24. června 2009 12:05
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ničím to raději nemaž, není molyka jako molyka, akorád naděláš víc škody než užitku, nejlepší je postupné zatěžování motoru, ale opatrně, zvláště u vzduchem chlazených dvoutaktů. Jak píše cross, ty hrany kanálů je dobré srazit. Zvláště po výbrusu jsou velmi ostré a jak přes ně chodí kroužky tak to zvoní. Zrovna tak dobré je odjehlit hrany pístních kroužků. Motor jde potom daleko tišeji
Datum: 23. června 2009 22:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejlepsi je motor zahrat a poradne mazat za 50 kilometru se to uvolni a po 200 kilometrech je to zajety . po 1500 km budes delat generalku
Datum: 23. června 2009 22:35
 Já sem to neskoušel ale slyšel sem že je to docela dobrý,ale je lepší srazit trochu všechny hrany kanálů!To je potom záběh ještě rychlejší!
Datum: 23. června 2009 21:22
 poctivě se zajíždí 1500 km
Datum: 23. června 2009 20:23
Jméno: drsnak
IP: uživatel6448
 Můžu se prosím vás zeptat co to je ten osmí výbrus nebo kčemu je dobrý!!! Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 21:42
Datum: 23. června 2009 21:42
Datum: 23. června 2009 21:41
 jo shreku on to neumi ridit a ty nevis proc mas volny retaz ze (ten benzin ne).
Datum: 23. června 2009 21:21
 v tom pripade máte pravdu lebo ked má napriklad 38-38,50mm vybrus tak je to velká skoda za to
Datum: 23. června 2009 20:35
 ten 8 výbrus tady na fichtl krámku je z polska a kanály (všechny)chtějí pilníčkem doladit, a vrtat valec co je vpoho třeba 38,5 je škoda vrtat na 40mm, když necháš udělat obič výbrus a dobře to zajedeš tak to takový rozdíl nebude(podle mě)
Datum: 23. června 2009 20:24
 hele klid ještě to neumíš řídit a chceš osmej výbrus!!!!!!!!
Datum: 23. června 2009 20:14
 8. vybrus sa znamená to ze priemer valca bude 40mm a obsach valcu bude presne 55,29 cm3 stym ziskás lepsi tach,a vás stroj bude silnejsi,(ked dás na to vecsiu sekundárku tak bude rychlejsi )ked chces este lepsi vykon daj na to iny (vacsi) karburátor ,alebo daj do originál 72 trisku. a ladeny vyfuk
Datum: 23. června 2009 20:10
 čau chlapi, mám dotaz... když by byla na fichtlu moc velká zátěž, tak jaktože to nevadí ojnici tolik, jako vyšší komprese? Je to z teho důvodu, že při vyšším zatížení by prokluzovala spojka (takže do tý doby, než začne spojka prokluzovat je ta ojnice stavěná, a proto jsou typ ružiny nadimenzovaný na to, aby zabranili připadnymu zničení ojnice a ložisek), kdežto u vyšší komprese už na to není stavěná a tak se to cely časem zniči? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 14:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 vadí to mín než větší komprese
Datum: 25. června 2009 14:15
 no.. skoda že mě nevidíte do hlavy.. me de prostě o to, že když na tu ojnici bude působit ze zadniho kola 500 kilo, tak je prece blbost, aby to snad vadilo míň, než větší komprese...
Datum: 23. června 2009 20:35
 podle mě je to cos tu napsal blbost
Datum: 23. června 2009 19:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechapu co chtes tim rict neboj se ze by nevydrzela ojnice nebo spojka to ten motor driv chcipne protoze to neutahne a kompre se je porad stejna at to zatizis jak chces to je ten prostor pod hlavou
Datum: 23. června 2009 18:28
 zdarec, simvas kolik me tak bude stat repas kliky na CZ 175/477 ? ojnice ma vuli ze se divim ze to vubec jelo... a pri vyndavani to v loziskach drzelo tak fest ze pri tom vybouchavali levy cep zalezl tak 5mm dovnitr do kliky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 21:49
 ja uz si vyrabim stahovaky snad na vsechno,teda spis mam jeden a postupne dovrtavam diry podle ruznejch motoru,de to snim dobre a hotovy to bylo asi za 10 minut
Datum: 24. června 2009 21:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Chybama se člověk holt učí, jinak to ani není možné, příště to už bude lepší. Když si vzpomenu na to, jak jsem začínal.....
Datum: 23. června 2009 21:23
 pulil jsem to ja, jinak tu kliku vyrazel tata... to ze hruby nasili se pouzivat nesmi vim, bouchaly jsme to ven prez mosaz , zadne specialni stahovaky bohuzel nemame k dispozici
Datum: 23. června 2009 20:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Repase kliky stojí asi 1 500, když je někdy nutno měnit klikový čep, tak i víc. Jinak mlátit do kliky tak, až se zarazí dovnitř čep je opravdu hrubá fušeřina, kdo ti to půlil? Při manipulaci s klikovkou je vždy nutné se vyvarovat jakéhokoliv násilí! Je nutné vždy používat stahováky a klika se při montáži musí volně nasunout do ohřátého bloku s ložisky, nikdy jakýmkoliv způsobem nenarážet.
Datum: 23. června 2009 20:02
Jméno: Luky
IP: uživatel6477
 Dobrý den ... tento dotaz je spíš na prodejnu ... chtěl bych se zeptat jestli když si koupím sadu válec,píst,pístní kroužky a čep jestli musím mít i uzpůsobenou klikovku ... protože je tam psáno že je to čep 14 a já dosud mám v jawě 50 klasickou klikovku ... předem dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 15:19
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Dej Jehlu Bronz je na dve věci!!...
Datum: 23. června 2009 15:19
 treba do ojnice dat noe puzdro a s vystruznikom urobit diru na pistni cep na 14mm
Datum: 23. června 2009 14:30
Jméno: _Kala_
IP: uživatel6220
 Zdravím,Tak sem rozdělal válec a zjistil jsem že klika(ojnice)má vůli do boku.Už to aji při jízdě zvonilo.Dalo by se to nějak spravit nebo co mam vyměnit?Jo a ještě jsem měl rýhy v pístu tak koupim nový.Jak dlouho mam ten pist a kroužky zajiždět a jak?Dik moc za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 16:37
 fikus- to je dost dobra cena
Datum: 23. června 2009 16:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 presne jak pise jenco pak muzes davat kvalitni olej klidne v pomeru 1:50 . A to ze mas rejhy ve valci nebo v pistu to je od toho ze se ti vysypalo lozisko na klice to jehlovy takze kup novou ojnicni sadu ja si nechal vymenit tu sadu ta stala 500 KC plus prace a je to tahle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html
Datum: 23. června 2009 14:59
 kup si do toho novu ojnicu,ale radsej s jihlovim loziskom piestneho cepu
Datum: 23. června 2009 14:33
 kliku pošli jako ja na repasi-je to dost levnější než kupovat novou
Datum: 23. června 2009 14:18
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci budu si nechat upravovat válec jak je ta úprava ze světa motorů a chtěl bych se zeptat jestli se mi nebude přehřívat motor,jde mi o to že na krosových závodech jezdím klasiky a kdybych tam dal hvězdicovou hlavu nebo navařil žebra tak mě dají do speciálů(mažu olejem motul 510 a leju tam 100oktan benál..a ještě jedna otázečka když to budu zajíždět a budu tam mít jednokroužkovej píst zajíždí se to nějak jináč než ze dvou nebo to je stejný?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 14:10
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 akorát že s upraveným válcem tam jezdí každej druhej a už sem viděl ají bezkontakt že ho měl aby to nebylo poznat že tam nemá origo zapalování a další vniřní pravy skoro nikdo nejezdí v serii s origo motorem takže newím za co bych se měl stydět!!!!!
Datum: 23. června 2009 14:10
 preju ti aby te brzo odhalili ! styd se s upravenym motorem jezdit klasiky
Datum: 23. června 2009 12:50
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 trochu víc se to hřat bude.chce to ale ještě upravit hlavu.válec bych před složením potřel molykou.píst taky.jeden kroužek bývá tvrdší,takže záběh o něco delší.
Datum: 22. června 2009 22:06
 Nazdar draci chci se zeptat jak je možný že si hodně mustangů dává rychlost 80 Km/h ... je to možný? Dyť mají stejný motor jako šecky fichtle ne...? díky za vysvětlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 20:30
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Aha tak tj no já mám Jawu 20 a dává mě to těch 65 po rovině myslel sem že to je to nejlepoší co můžu ze seriovýho motoru dostat pač takje to napsaný i v papírech
Datum: 25. června 2009 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me jede po rovine zbydou 70 zalezi jaky jsou podminky. Skopce neni problem 80 ale to jsou moc velky otacky bojim se aby to prezil motor a kopce si davam za 3 bezne
Datum: 23. června 2009 15:09
Jméno: Standa
IP: uživatel6476
 mam jeden valec,kterej sel po rovine 80,z mirnyho pres 80,byl to dvoukroužek,ale bracha mi ho přidřel blbec,protoze tam dal obracene pist a nikdo o tom nevedel  ale jezdilo to tak rok  Jinej valec mi tolik nejel.....o ty presnosti souhlasim s Jawaracingem50....dobre je to videt v sacim a vejfukovym kanalu.....taky je dobry si šuplérou zmerit vzdalenosti a popripade pilnickama valec doladit a ono to pak "kurva" jede....stejna vec je slicovani prefuků s karterama,ale tam to nebejva tak špatný...myslim ,ze kdyz se takle doladi seriovej valec,tak by na dvoukruh mel jet kazdej 80 aspon z kopce......Jináč ja ted jezdim 40mm vrtání,3.kruhovej pist a po rovine 70,z kopce 75,ale ma zase tah do kopce....
Datum: 23. června 2009 10:25
 mam mustala ale porovine da stezi 70 a skopce 75 ale zere jak kdyby to byla 250
Datum: 22. června 2009 21:38
 me taky jede vic   ale kdyz mluvis o serii tak kdybys mel vedle sebe 5 valcu tak kazdej je jiný v jawe to delaly tak nejak baj oko 3,4desetiny zadna myra takze se pak nemuzes divit ze nejakej fekal jede a nejakej nejede....kdyz narais na valec kterej jede tak zas zere to si nevyberes!!
Datum: 22. června 2009 21:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zalezi jakej mustang a kde  . po rovine dam 75 , z kopce 80 urcite
Datum: 22. června 2009 20:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 SaintJimmy - to bys dal i ty s nějaky vyštelovanym, ne napul rozsipanym motorem
Datum: 22. června 2009 20:53
Datum: 22. června 2009 20:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci-nevíte někdo kolik u vás stojí repase kliky a výbrus?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 11:27
 U nás se to pohybuje 300-450 za výbrus(dle rozsahu broušení) a tak 500 za repas kliky,centrování+cena ojnice,nebo tvoje ojnice
Datum: 22. června 2009 11:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na jawu 50
Datum: 22. června 2009 10:19
 zdar draci zkuste prosim jeste jednou odpovedet na ten dlouhy prispevek od uzivatele 223 (danos) , a k tomy jeste dodavam ze jsem vymenil gufero ale stejne to nepomohlo, posteloval karbec taky nic, a dal tam trysku 72 a taky nic, a dal o malilinkato mensi predstih a taky nic predem moc dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 12:52
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 OK diky, hned jak bude cas tak to zkusim, akorad jak je to u ladenych vyfuku?? nebo u aut 2t?? vzdyt tam je delka jako prase a taky to jede, no ale to je jedno tluc tam dam z druheho vyfuku, a ja to vzdycky cistim propanbutanem, vypalim a vyklepu drevem at neposkodim chrom , je pravda ze vyfuku uz jsem vycistil desitky, a az ted me napadla takova blbost udelat tam diry, ale jak to ze kdyz jsem zkousel jestli mam ucpany vyfuk tak ze jsem jej odmontoval a nechal jsem tam jenom koleno tak jel dobre, pravda je ze jsem jel tak 100m bo sem nechtel at si na me nekdo stezuje, ale jel fajne tak sem si rikal ze kdyz to bude mit mensi odpor tak to lepsi pojede, takze to pridirani muze zpusobovat maly odpor vyfuku jo???????
Datum: 24. června 2009 12:52
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Tak ten výfuk musíš dat do pův.stavu.kamoš ti radil blbě.dvoutakt potřebuje přesné délky a odpory.Jinak to žere a nejede.taky ten výfuk musí být čistý včetně kolena.Já ho vypaluji letlampou a pak čistím tělo a ty dírky.
Datum: 23. června 2009 23:30
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 pod na chat
Datum: 23. června 2009 23:20
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 a jeste jedna vec kde ten olej koupim?? a je to vubec takovy rozdil, ja jezdim odjakziva na m2t a bylo to ralativne v klidu, vzdyt kdysi tez nebyly nejak extra dobre oleje
Datum: 23. června 2009 23:12
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no to sam nevim, na ten pist co tam mam sem najel pres 1000 km a upne bez problémů, az se mi ucpal vyfuk a tady mi poradili ze mam vymenit krouzky a pak sem zjistil ze to byl vyfuk takze sem je vymenil uplne zbytecne a pak sem na ne najel jeste 300 km opatrne abych je zajel a po 350-400 km to zacalo tak sem znova mymenil krouzky jak mi tu radili a zase nic furt to same, klika ta sice zvoni ale uz po chvilkach volna skadam kompletne novy motor takze to se vyresi ale aj tak ta klika najela pres 2000 takze to asi ne, pak me napadly loziska na klice ale s klikou jde dobre tocit takze taky asi ne, uplne nejpravde podobnejsi je to ze to ma chou smes ale je tu jeden problem tak aby se to nezadiralo tak ta smes musi byt bohata tak ze uz to jedeblbe jak cip a skora to netahne takze sem 72 taryku hodil zpet do sacku a do supliku, takze smesi to asi taky nebude kdyz mi to na ni predtim jelo vic jak 1000 km ale musim uznat ze min zvoni klika kdyz je bohata smes, no proste to dobre maze ale na zadirani to nepomaha, tak me jeste napadlo ale asi je to hovadina nejvyssiho kalibru, nemuze to byt tim ze jsem provrtal tlumic vyfuku?? zvetsil sem diry na 1 prepazce, pak sem provrtal jeste ty dalsi 2 prepazky v tlumaici ktery se da vyndat a koncovy zvon s tema 2 trubickama, (vyfuk mam tan co se daval po roce 75 na tapy 220.100 - 223-200 tzn ne doutnikovy) udelal sem to proto ze jsem si myslel ze to bude lip tahnout ve 2 kdyz to nebude mit takovy odpor ve vyfuku i kdyz to bude mit cosi vetsi spotrebu (to bych nauctoval spoluzakovi  ) a ze to pujde lip vytocit protoze sportovni vyfuky taky nemaji velky odpor takze nemuze to byt tim?? asi ne ze?
Datum: 23. června 2009 23:10
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 To m2t bych nedával.Kup valvoline 2T plnou syntetiku -stojí asi 290kč litr ,nařeď 1:30 přidej rycinový 1:100 a nemůžeš zadírat.Ty nepatrné rýhy jsou normalní.Když tak přemýšlím,co se ti vlastně zadírá když válec je ok
Datum: 23. června 2009 22:53
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 na valci uz je najeto asi dost hodne, protoze uz ma nepatrny schdek od pistu v HU ale ten je maly ale jsou tam i velice male rychy podelne ale to muze byt tim pridiranim, a do benzinu liju M2T ale ten z benzinky SHELL a OMV olej je takovy hustsi nez klasicke m2t a mazu vic jak 1:25 tzn tak cca 1:23
Datum: 23. června 2009 14:35
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Ješrě si neřekl ,kolik na tom válci je najeto po výbrusu,co liješ do benalu za olej a na jaký benal jezdíš.
Datum: 22. června 2009 14:22
 Ahoj všem, nevíte o někom kdo upraveuje kanálky ve válci a upravuje píst atp.? Dík předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 8:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když by si chtěl koupit hotový válec a píst tak to asi bude dělat stejsky - jawa 50 speed-tam v kolonce nabídky
Datum: 22. června 2009 8:55
Datum: 21. června 2009 21:36
 čau draci potřebuju poradit mam babetu 210 a porad mi chrapti ve valci nevim z ceho to muze bejt daval sem novi pisni krouzky a porad to v tom valci hrapti motorka jede ale chrapti v tom a straci porad vykon diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 19:32
 čauwes chlapi..potřeboval bych sehnat LEVOU HLAVU na jawu 350/632,633,634...a aby byla dobrá to znamená neolámaný žebra a nestrhlý závit na svíčku no prostě good..tady je odkaz jaký typ hlavy to má být...http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/302937-jawa-350.html ...díky za nabídky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 17:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jawaracing50 - psal jsem ti na email-mužem se domluvit na tu podkovu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 15:11
|



|