|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 zdar mam dotaz. Když mám kliku na pionýra a jak je horní pouzdro na futro tak se má prej nejdřív ojnice nažhavit a pak to tam de prej trochu hůř dát (prej nějak vlisovat) ale já ji nemám ani nažhavenou a to puzdro (úplně noví) tam de natlačit prstem ale jak sem ten motor rozebíral tak nebyl můj ale kámoše a to pouzdro při vyndávání pístu šlo normálně vytlačit prstem a protáčelo se v tom ale říkal mi že fichtla naboural tak ve 45km do stromu tak mi ho dal na rozebrání ale eště před tím jak ho naboural tak normálně jezdil takže to bude asi tím že se to rychle kouslo a nějak posralo.. teď tu kliku musím použít a chci se zeptat jestli mám sehnat novou nebo ji tam dát aby to jezdilo bez problémů... jinak dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 19:21
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel631
 asi jí chce popustit, aby změkla...
Datum: 11. října 2013 19:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nažhavit ojnici, zajímavé....
Datum: 11. října 2013 17:14
Jméno: standa
IP: uživatel16258
 Ojnice má už vytahané oko. Vyměnit ojnici.
Datum: 11. října 2013 14:36
Jméno: filip
IP: uživatel16256
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:12
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
 Vejfuk je dvoukomorák z 350, koncovka je výrobek TK moto (už nejsou), ale dá se stejným způsobem upravit i origo koncovka
Datum: 26. října 2013 14:12
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau napiš na internetu: dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 a tam ti to vyskočí. Ve Valmezu je borec prodával. Jinak cena se pohybuje od 3000kč. Měj se
Datum: 11. října 2013 16:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na 2. stranu konkrétně u ČZ se dával ten výfuk od jednoválc. 125-ky po 2-válc. 350-ku s úplně jiným časováním... Takže ani originál výfuk není úplně ideální.
Datum: 11. října 2013 11:06
Datum: 11. října 2013 9:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jen by mě zajímalo, jak výfuk určený pro uplně jiný motor zvýší výkon, tahle teorie mě fakt speciálně u dvoutaktů moc zajímá.
Datum: 11. října 2013 7:27
 ja mam na skalde komory ale tu koncovku nee,,to uz asi nikdo neudelka
Datum: 10. října 2013 22:39
Jméno: filip
IP: uživatel16256
 len treba ich nekde zehnat
Datum: 10. října 2013 22:11
 myslíš
Datum: 10. října 2013 22:09
Jméno: filip
IP: uživatel16256
 stejne diky... chci to na 250 panelku myslim ze by to aspon trosku mohlo zvysit vykon
Datum: 10. října 2013 22:02
 Koukám že píšu o něče jiném než ses původně ptal, v současné době nevím kde sehnat dvoukomorák na 350
Datum: 10. října 2013 21:59
 Tenhle výfuk je původně určený na jawu 350/640 mezi jawaři se mu říká Dvoukomorák, já měl na čz 175 laděný výfuk určený původně pro MZ, byl jsem s ním spokojený a dá se sehnat za 750kč
Datum: 10. října 2013 21:56
Jméno: jouda
IP: uživatel14559
 zdar draci rozmejslim se o koupe motocyklu mezi jawou 250 panelkou 559 a kyvackou 353 napiste vyhody a nevyhody obou typu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 16:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16259
 panela je silnější jen chce víc točit .... těch 1é let na vývoji je znát,,,
Datum: 11. října 2013 16:54
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 zdar kejvu máš do síly a panelku do rychlosti atd.
Datum: 11. října 2013 14:04
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 chci se zeptat da rozebrat klika nejak bez lisovace
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel16258
 Pokud chceš kliku i nadále používat,tak v domácích podmínkách nemáš šanci. Mě přelisovává ojnice pán v brusírně za docela slušný peníze. Pokud jen chce vyndat ojnici abys mohl setrváky odevzdat do šrotu jako těžký čistý železo tak to vymlátíš asi čímkoliv
Datum: 11. října 2013 14:45
 ty mi teda vysvětli jak jinak než lisem bys chtěl ten čep vytáhnout
Datum: 10. října 2013 20:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 flexou?
Datum: 10. října 2013 19:32
Jméno: filip
IP: uživatel16247
Posl.aktualizace: 10. října 2013 15:39
Jméno: Standa
IP: uživatel16254
 Jestli to chceš za každou cenu,tak prodávaj podobnej na MZ 150,ale je už za jiný peníze....
Datum: 10. října 2013 15:39
 to nepojede,,moc malej prumer vstupni trubky
Datum: 08. října 2013 20:58
Jméno: karel
IP: uživatel15063
 zdar draci nevite jakej je moment datazeni hlavy u panelky 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 13:49
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 teď jsem si vygooglil, že na panelce máš mít snad taky M10 štefty. Pak tedy 18 Nm. Ale řekl bych, že můžeš trošku přetáhnout, jsou přecijen z lepšího materiálu než 4.6
Datum: 08. října 2013 13:49
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 638 má předepsanej moment 18 Nm na štefty M10. Panelka má ale myslím větší štefty, takže i moment bude mít větší.
V tabulce 18Nm odpovídá nejnižší pevnosti 4.6 (asi aby se ty štefty příliš podélně nekroutily), a pro M12 je v tomtéž sloupci psáno 30 Nm.
Datum: 08. října 2013 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16243
 todle nejni broušená hlava na 4 taktu prostě to rozumě dotáhni křížem a je po ptákách .... pokut maš sundanej válec mužeš dosedací plochu zabrousit ..... pokud zvažuješ těsnění pod hlavu pozor at ti nezasahuje do spalováku ...a správně bys měl zabrušovat idyš davaš těsnění ...pout ti to fouá jak máš hlavu ohlou
Datum: 08. října 2013 10:17
 zdar, budu dělat GO motoru na 21 tak se chci zeptat jestli můžu dát ložiska c3 i do převodovky, chci tam totiž dávat SKF a tady jsem našel jen C3. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 7:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No na FK se ložiska C3 u převodovky objevují asi proto, že tam patří, viz katalog náhradních dílů.
Datum: 11. října 2013 7:30
Jméno: jirin10
IP: uživatel16230
 A bude to něčemu vadit ? Mužů je tam normálně dat ?
Datum: 05. října 2013 21:44
 Patří na kliku... to každopádně... tady na FK se objevují v nabídce C3 i do převodovky...
Datum: 05. října 2013 19:32
 do motoru patřej C3 !!
Datum: 05. října 2013 18:12
 Zdar, koupil jsem fíka 21, pečlivě seřídil, přetěsnil, výf., vzduch filtr, ale pořád nejede, jak má - jede od volnoběhu, točí dle pocitu a převodu jako klasika 21, ale střed a vršek to má takovej čajovej zátah - měl jsem podezření, že tam je válec z 05
- přeměřil jsem a je tam časování 21 - pak mě praštil do očí průměr kolene - asi si ho někdo vyráběl podomácku - mělo 22,5 mm -
JE možné, že to koleno ten motor tak škrtí v maximu ???
- protože se to chovalo, jak 05- jede z volnoběhu(13/55), mám metrák a v pohodě ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 9:37
Jméno: pepa
IP: uživatel16233
 ano muže to být tím klenem muže to být replika ...s nimy jsou tyto problemy.... jinak výkon 50 moderních skutru se škrtí i pruchodností výfukových kolen a samo pokud ho máš menší či ucpané je výkon měkčí
Datum: 06. října 2013 9:37
Jméno: petr
IP: uživatel289
 zdar jak by fungoval na jawě 05 válec a hlava z 20 upravit výstupy kanálu na karterech bych neměl problém doladit ,ale hlavní otázka má to cenu? nebo jen hlavu z 20 a zbytek origo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel16215
 Válec z j20/21/23 bezproblému pasuje na motor z j05,není třeba nic řešit,jen dej i karbec a sací koleno z j21 .
Datum: 02. října 2013 21:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Zdarec chlapi. Máte někdo odzkoušené ložiska např. 6203 SKF TN9 C3 na klice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2013 14:48
Jméno: miselin4
IP: uživatel16202
 zdar draci potřebuji vyměnit ojnici da se to přelisovat doma? jak určím vzájemnou polohu pulek kliky? případně odkaz kdo to umí dobře udělat. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 No jestli máš doma lis a hodinky a umíš to tak proč ne. Jinak já to dávám pánovi co mi brousí válce.
Datum: 29. září 2013 11:48
 čau draci,chci se zeptat jestli je 14000km na fechla moc a je potřeba výbrus,jinak je tam tříkružák a nultý výbrus a je to sériovka, na jedničku tahá celkem pěkně, ale za dvojky na trojku to musím neuvěřitelně roztáhnout aby se torjka chytla a zabrala. je v každodenním provozu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2013 11:01
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 a po ceste nestačí benzínky
Datum: 27. září 2013 11:01
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Trochu malý ne  alespoň garett 1749 VB a trysky FB PP764 a FMIC z Cupry a organickou spojku jednohmotu  190HP jak vystřiženejch
Datum: 26. září 2013 20:03
Jméno: ...
IP: uživatel6072
 Já bych tam dal turbo z octavie 1,9TDi, vstřiky taky a 2 zuby na primáru
Datum: 26. září 2013 9:46
 simson je ale trochu jinde  táta ma taky na bavoráku 130000, ale vesměs máte pravdu, nejdřív bych ale mrknul na karbec, mám dojem že když neni vyladěnej může se to projevit až na trojce  možná nemám pravdu
Datum: 24. září 2013 20:36
 Hádám máš pařeza no jestly se s tim jezdilo nějak normálně tak je výbrus doporučovanej kolem 20000 ale záleží na stavu motoru
Datum: 24. září 2013 19:56
 to záleží opravdu na uživateli já mám na simsonu 30.000 km původní a jede jak nový
Datum: 24. září 2013 19:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zrovna číslům na tacho bych moc nevěřil ...malo u kterýho pionýra tachometr fungpval a funguje
Datum: 24. září 2013 18:40
 tak když sem ten motor koupil tak mne majitel tvrdil že 25let stál ve stodole, že to je po dědovi a že na tom jezdil jenom on. ale tak víš jak to je.
Datum: 24. září 2013 16:49
 Nedá se říct...musíš posuzovat konkrétní stav konkrétního motoru...14000km je v podstatě nic neříkající číslo...jestli se na tom jezdilo s rozumem tak má ještě mnoho před sebou...pokud na tom jezdil někdo jako prase, tak už může být motor KO...víc ti po internetu asi nikdo neřekne
Datum: 24. září 2013 16:46
 DOTAZ PRO SESU (a pro lidi,kteří mají zkušenost). Zdravím vás,dneska při brouzdání po tvém krámku se mi šíleně zalíbilo tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_75_15_vybrus_cep_14_1.html píst na jawu 21 pro 15. výbrus válce. 1) Je to píst na klasické pionýrské pístní kroužky a nebo je to na ty dražší tuning kroužky chromové a podobně??? 2) Jde na tohle vrtání upravit originální vložka nebo je zapotřebí si nechat vyrobit jinou vložku? Mám zkušenost s 8. výbrusem a už na pohled je ta vložka tenoulinká jako papír a při neopatrném zacházení se tá vložka umí pěkně zkoutit,zšišatět popřípadě doslova prasknout. Nedokážu si ten 15. výbrus představit,už z toho ohledu že zajet pionýrský motor s tak velkym kompresnim poměrem + snížená hlava musí být kumšt i kdyby venku mrzlo  Je tohle bezpečné a spolehlivé pro běžný provoz nebo se ta vložka po 1500km pokroutí a můžu to vyhodit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel16176
 Udělat to umím,jaká bude životnost nemužu říct,z tý vložky zbyde šlupka...písty se prodávaj 1 kr i 2kr. Hlava se musí použít z j05 a protočit na 42mm - jen líznout nesnižovat! Běžně dělam válce 41mm,to se ještě vcelku dá.
Datum: 24. září 2013 13:20
 cau draci , chci se zeptat vleze do motocyklu čz 125/453 motor 175 ? pripadne jaky ma oznaceni diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 21:10
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 i 250 ? :-O ja myslel ze jen tu 175 tak to je jine kafe   díky hosi
Datum: 25. září 2013 21:10
Jméno: filip
IP: uživatel16115
 harry nacpi tam 250/455  to je teprve zátah 
jinač do tvého rámu pasuje 125/453, 125/473, 175/450, 175/470, 250/455, 250/475, 250/485-novější typ převodovky s hranaté čz
Datum: 25. září 2013 17:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16174
 připomenu jen že do té motorky bez uprav nacpeš i jednoýfukovou 250 ale motor skus sehnad i s kolenem
Datum: 24. září 2013 10:10
 super, diky
Datum: 23. září 2013 23:37
 Vleze, a má označení 175/450
Datum: 23. září 2013 23:27
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, mám problém se svou 21 kou , když je studená tak letí 75 km/h v pohodě a když se ohřeje tak je líná jak veš a už nevím kde je problém, motor po GO všechny ložiska a gufera nový předstih na 1,6 mm a odtrh na 0,45 mm válec je zajetej dobře neni vyběhanej má najeto cca. 800 km, výfuk a koleno starý 2 měsíce karburátor je taky ok a svíčku mám PAL N7. Jinak sekundární kolečko mám 13 zubů...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 16:25
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Chlapi vysvětlete mě jak se mužou zahřat ložiska , když nasavaj studenou směs paliva . Nikdy jsem nedaval C3 a vždy to chodilo jak mělo.
Datum: 10. října 2013 16:25
 mě přesně tohle dělala zapalovací cívka, časem se tam udělá studeňák, jako uvnitř, doma si neporadíš
Datum: 24. září 2013 20:38
Jméno: ondra
IP: uživatel16173
 Ložiska tam mám od ZVL 6303 c3
Datum: 24. září 2013 9:08
 Použil jsi na klikovku ložiska s vůlí C3? Setkal jsem se s tím samým problémem že po výměně ložisek se mi motor zahřál a nechtěl jet. Bylo to tím že mi v prodejně prodali ložiska klasické bez C3 a mě nenapadlo je zkontrolovat. Probralo se to až po ujetí nějakých 5000Km,kdy se v těch ložiskách ta vůle udělala a pak to jelo jak mělo
Datum: 24. září 2013 0:11
 nevím jak moc nový máš ložiska po výměně a může byt motor ne ideálně složenej. Po zahřáti se může projevit nějaky pnuti na nějakym ložisku. A nebo nebude karburátor ok- špatně seštelovaná bohatost směsi- moc bohatá směs bych si mohl typnout, alem ůže být i chudá. j třeba neustále laborovat azkoušet, ale to asi znáš
Datum: 23. září 2013 23:25
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Svíčka a tryska bylo to první co sem vymënil nebo vyčistil
Datum: 23. září 2013 22:47
Jméno: lukas
IP: uživatel15301
 brisk N15C ... zkus a uvidíš
Datum: 23. září 2013 22:24
Jméno: Jirka
IP: uživatel16163
 Ahoj, jaké písty pro babettu prodává tento eshop? Je to made in Maďarsko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 15:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo jsou objednal jsem si ho a je to něco jinýho než to bláto u nás v mototechně
Datum: 23. září 2013 15:37
 ano,,,,jsou gut to mi ver
Datum: 23. září 2013 11:38
 zdar draci nevíte kde sehnat novou kliku na čz 477 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 21:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16162
 jj jedině opravit starou liší se jen setrváky ojnice je stejná se 175 a snad i 350 jinak 125 je model 476 175 je označována 477 ....
aby tě to nemátlo je jinej zdvih a toho docíli žen v setrváku je jinde čep spodního ložiska ojnice... a jine vrtání valce kartery jsou stejne jina je hlava válec pístní skupina a klikovka...
Datum: 22. září 2013 21:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Hlídej si aukro,občas se tam objeví...
Datum: 22. září 2013 21:24
 Tak novou kliku na 477 jsem neviděl už ani nepamatuju...nová se nedělá, takže sehnat uloženku je podle mě spíš o štěstí, nevim o nikom kdo by to běžně prodával... Jo jinak 477 není 125ccm, ale 175ccm. Proč vlastně sháníš novou klikovku, když stará se nechá poslat na repas a dostaneš v podstatě novou klikovku?
Datum: 22. září 2013 21:23
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Zdravim draci, máte někdo zkušenosti s jehlovým ložiskem na pístním čepu? potřeboval bych poradit. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 15:38
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Potřeboval bych vědět jak mám ložisko uložit, protože když protáhnu čep pístem tak ložisko má z každé strany cca 8mm a může se pohybovat po čepu tudíž mi nedrží v oku ojnice. Rád bych věděl co s tím mám udělat s normálním pouzdrem bych problém neměl. Díky
Datum: 24. září 2013 15:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no a s čím potřebuješ teda poradit??
Datum: 23. září 2013 12:58
Jméno: kar
IP: uživatel15063
 Ano mám omlouvam se, ale blbě jsem to tam napsal a když nebyla reakce chtěl jsem to pozměnit, ale bohužel mi to nešlo. Ještě jednou se omlouvam
Datum: 22. září 2013 20:41
 Nemáš na to téma dotaz hned nahoře na první stránce?
Datum: 22. září 2013 20:35
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar draci, prosím vás potřebuji vědět jaký schodek má být na hlavě jawy 23,potřebuji vědět jestli mám snižovanou hlavu,a jak tlusté těsnění dáváte pod hlavu, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 11:26
 Tuning není tuzing
Datum: 23. září 2013 11:26
Jméno: Standa
IP: uživatel16160
Datum: 22. září 2013 18:27
Jméno: Standa
IP: uživatel16160
 Pepo do dobře udělané hlavy píst nemuže nikdy narazit. Nikdy!
Datum: 22. září 2013 18:19
Jméno: Standa
IP: uživatel16160
 Ad1) Na jedný hlavě mam ten schodek větší,na druhý zas trochu menší,největší má ta polská. Snižovaná hlava má ten "schodek" trochu menší. Jaká otázka taková odpověď . Jediná rada - snížená hlava má vždy vidět "takový kruhy" od nože soustruhu od obrábění ať ji dělal kdokoliv,vždy to poznáš  Ad2) pod hlavu se těsnění nedává.
Datum: 22. září 2013 18:18
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 tak tak jinak hlavu namontuj bez svíčka a skus ruhou protočit zapalováním pokut ti píst nenarazí do hlavy máš seriovou pokud narazí budeš muset koupit polske těsnění pod hlavu nejlepe 2 a vypodložit to...
Datum: 22. září 2013 18:14
 Pod hlavu se těsnění nedává...netřeba...
Datum: 22. září 2013 18:07
 zdravim draci, opravuju ted svoji panelku a menil jsem obycejne pouzdro v ojnici za jehlickovou klec, ale kdyz jsem to dal dohromady i s pistem a cepem, tak mi klec nedrzela na stredu a posouvala se mi k prave strane pistu a vyjizdela z oka ojnice. Tak bych se chtel zeptat, jestli jste nekdo mel podobny problem a jak jste ho resili. Repasoval jsem totiz klikovku a delal i vybrus. Dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 20:24
Jméno: maabo
IP: uživatel16171
 http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=54956
Datum: 23. září 2013 20:24
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zřejmě tam patří kalené předložky
Datum: 23. září 2013 9:21
|



|