|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jjjawa
IP: uživatel11232
 Zdar draci, mám polaskej válec z fichtlkramku, chci vylisovat litin. vložku, ale slyšel jsem že to mají poláci zalité jako např. MZ , nevíte jestli by to šlo nějak vylisovat ven ??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 10:40
Jméno: Vladimír
IP: uživatel12279
 Ob8v8m se, 6e se Ti to nepovede, Trabant to měl taky tak. Ta vložka se musela vysoustružit, ale protoře byla různě profilovaná, tak v tom hliníku stejně zůstaly kroužky litiny. Nebylo to k ničemu.
Datum: 17. srpna 2011 10:40
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
Datum: 31. července 2011 9:59
 no to nepojde nijak lebo je to tam zaliate a nie zalisovane ako u klasickych socialistickych pio.valcov
Datum: 30. července 2011 21:58
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Hele když chci sundat píst tak pojistky už mám venku a píst pořád nejde ven ... skoušel sem prostříkat čep WD40 a pořád nejde ven skoušel i lehce přeš šroubovál kladivem a nejde pořád nci poradí někdo co s tím nebo co dělal ve stejném případě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřát a zase jenom nahřát...
Datum: 31. července 2011 22:18
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Já to normálně beru přes tak akorát širokej šroub opatrně kladívkem a taky to de.
Datum: 31. července 2011 10:57
 kladivem vytlačovat čep xD
Datum: 30. července 2011 21:32
Jméno: tomas
IP: uživatel7513
 jde to vymlátit ven, ale musíš dávat pozor abys nezničil píst
Datum: 30. července 2011 20:16
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 když to umíš tak to i kladivem de...a nechci tu slyšet naky poznámky, že tu budu zachvilu skučet že to mám v háji..
Datum: 30. července 2011 19:30
Datum: 30. července 2011 19:25
 nic jednoduššího než vytlačovák vyrobenej ze šroubu mě nenapadá, no musíš to vytlačit, kladivem to nejde udělat, protože by jsi zničil i kliku!!!
Datum: 30. července 2011 19:23
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 A jinak jde to nějak nejakou běžnější věcí?
Datum: 30. července 2011 19:18
 ten čep z pístu musíš vytlačit ven, vytlačovák si můžeš udělat např. z dlouhého šroubu a několika vhodných podložek a nebo si ho můžeš např. tady u sesy koupit
Datum: 30. července 2011 19:13
Jméno: jenda
IP: uživatel3383
 Dobrý den , chtěl bych se zeptat , jestli se mezi ojniční ložisko do babetty 210, které je tady na fichtl krámku za 64 kč, a píst dává kroužek , aby se vynezila vůle.
Nebo se tam dává jen samotné ložisko ? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 18:12
Jméno: David
IP: uživatel12156
 Čau. Renovuji motor na skůtra čezetu 501 a nemůžu sehnat těsnění mezi kartery a kolečko do převodovky s 21 zuby. Nevíte, kdo to nabízí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 10:04
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 nova sada tesneni - aukro, nebo tmel .. mam taky tak
Datum: 08. srpna 2011 10:04
Jméno: zobis
IP: uživatel9637
 zdar hej ser na tesněni to zatmel a bude to držet
Datum: 07. srpna 2011 22:50
 Zdar draci. Chtěl bych se zeptat, máte někdo zkušenosti s vypadáváním kvaltů např u jawy 350,250. Já mám kyvačku 250 tu novější a potřeboval bych vyřešit problém s třetím kvaltem kterej ve vysokejch otáčkách vyskakuje. Prej že oprava by mě stála asi 800 jelikož je tam prej nějaky to futro už sjety tak ta hřidel na tym už neleži tak jak má a ve vysokejch se vyhne a vyzkoči. Tak nevím jestli to má smysl to půlit a udělat GO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 14:44
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Záleží kde koupíš díly, třeba zde je předloha za 560, trojkové kolo 270, vidlička 180, obě pouzdra kolem dvou stovek. Většinou ale když rozhodíš motor, tak tam většinou najdeš další věci zralé na výměnu, takže cena nemusí být konečná.
Datum: 30. července 2011 14:44
 Takže to by mě vyšlo celkově asi tak na kolik?
Datum: 30. července 2011 14:06
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U těchto převodovek je to poměrně častá závada. Časem se opotřebí drážky na předlohovém hřídeli a trojkovém kole a trojka začne při vyšších otáčkách vyskakovat a obvykle se i částečně obrousí vidlička. Bude nutno vyměnit předlohový hřídel a trojkové kolo na něm. Dále je nutno zkontrolovat bronzová pouzdra zda nemají nadměrnou vůli, případně je vyměnit a vidličku, zda není obroušená nebo ohnutá. Předlohový hřídel musí mít vůli 0,2-0,3 mm a vymezovací podložka se dává na levou stranu.
Datum: 30. července 2011 13:19
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 prosímvás ovlivnuje chlazení když na hlavě válce nejsou 2 žebra ? hned nahoře levý šroub tak na levé straně a ovlivnuje chlazení i to když je hlava špinavá nebo čistá? a která hlava válce je lepší jestli ledvinka nebo obyč děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 0:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a do 20/21 lepšia s tou ledvinkou
Datum: 31. července 2011 0:31
 tak ji umej a hoď tam tu se žebrama
Datum: 30. července 2011 12:02
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 dík  ja jen abych věděl protoža mám doma dvě hlavy jedna střašne špinavá i zevnitř a druhá čistá jako nova akorát ty uražený žebra
Datum: 30. července 2011 11:24
 Nějak nechápu, "když na hlavě nejsou 2 žebra" , špína určitě ovlivňuje odvod tepla, protože brání v samotném odchodu a přenosu tepla.
Ale každý žebro navíc je lepší, když zachováš určitou vzdálenost mezi nimi.
Datum: 30. července 2011 11:15
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Čauves kluci, chci ze zeptat. Je tu někdo, kdo si na 05 dával místo těch revma plechů, ta prsíčka z 21? Jen by mě zajímalo, zda -li tam jde na to ten horní kryt z 05, nebo se musí sehnad kompletně ty prsíčka i ten dekl na ně z 21? Tak díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 18:25
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Díky za odpovědi a nepoškrabu lak když to tam budu rvát? A nemáte někdo foto? Abych to viděl?
Datum: 29. července 2011 18:25
 Nahoře v zámku je kryt pro revmaplechy víc vykrojený. S trochou násilí to tam ale dostaneš.
Datum: 29. července 2011 1:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Je trochu širší, ale jde to do sebe. Já to tak mám taky sedí to
Datum: 28. července 2011 22:12
 kryt z 05 je dole širší než ten z 21, takže je lepší si to sehnat komplet celé, ale když jsem tohle dělal já, tak jsem to nevěděl, ale podařilo se mi to taky napasovat dohromady a vypadá to pěkně....
Datum: 28. července 2011 21:30
 Práci čest, nevíte náhodou jaká má být vůle mezi válcem a pístem?Děkuji pokouším se o výbrus...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 22:51
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html
Datum: 29. července 2011 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel12151
 Noooo......je tam nějaká standartní vůle + vůle výbrusu 0,05mm....takže nevim
Datum: 29. července 2011 11:34
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 Čus kluci, hele až budu skládat motor tak klikovka se musí vlisovat žejo? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 20:23
 aby zmrazení kliky bylo efektivní tak to chce aspon -30°C .... tech -5 co máš v mražáčku nestačí...
Datum: 30. července 2011 20:23
 přesně jak píšou ostatní... ale přiznám se, když sem byl menší tak sem jen do klikovek mlátil kladivem, aby šly ven  ale motorky jezdí až to teď a žádné známky rozcentrování nebo poškození klikovky  díky bohu
Datum: 29. července 2011 10:47
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 klika se do mrazaku nedava ... a pamatuj si jednou na kliku klepnes a vzdycky jedes hovno... a lisem ji domrdas ...
Datum: 28. července 2011 23:56
 Jo, klikovku do mrazáku a ložisko nahřát. Do ničeho se při montáži nemlátí. S citem !!!!
Datum: 28. července 2011 22:14
 nejen, že do ní nemusíš mlátit, ale ty do ní dokonce nesmíš mlátit. Když se ti bude po složení motoru otáčet těžce, tak o ten karter, kterym jsi to jakoby přiklápěl opři nějakou rozpěrku a kliku pomocí matice jakoby vtáhni o kousíček do toho karteru  ale opravdu jen kousek
Datum: 28. července 2011 22:13
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 dík za tipy
Datum: 28. července 2011 21:27
 Lepši je nahřát ložisko, zmrazit klikovku, a nemusíš do ní mlátit
Datum: 28. července 2011 21:23
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 nn,normalne ji strcis do bloku motoru,koklepeš to gumovým kladívem a ona se tam sama kvlouzne do ložisek!
Datum: 28. července 2011 21:17
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11989
 Čaute draci mám nový píst a kroužky poradtě prosím poměr ředeni a kolik km mam nalítat ? dekuji moc , a je možné že když už sem měl skoro zajety píst s kroužkama tak sem jel na delší trasu a dost se ten motor vytáčel a praskly mi kroužky, které mi zadřeli pist :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 6:46
 bakoun přesně.vůle výbrusu je daná at ted nebo před 30 lety.
Datum: 29. července 2011 6:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Falk: chtěl bych tě vidět takhle zajíždět výbrus s vůlí 0.03mm... Dneska spoustu brusičů dodává zmetkový písty kdoví odkud, který teplem bobtnaj, vědí to, tak aby neměli reklamace, dělaj vůle jako kráva. že to skoro nejde kousnout. To bude ono...
Datum: 28. července 2011 20:32
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11989
 Ahoj dík za odpověd taky používám castrol garden za necele 200 kč ale ředil sem pak už 1:33 jak sem to zadřel.. tak raději budu při novém pístu zajíždet 1:25 a nebudu jezdit nějaké dálky  dík moc
Datum: 28. července 2011 14:50
Jméno: Falk
IP: uživatel12141
 Řeknu ti moji zkušenost. Dal jsem vybrousit válec a osadit ho novým pístem s kroužkama. Měl jsem týden do závodů (3hodinovka) a neměl čas ho zajet. Tak jsem ho jen tak občas nechal nastartovanýho, občas zajel v ulici a celkově najel tak 70 km. Přijel jsem na závody a na plný výkon (nijak jsem ho nešetřil) zajel 1. místo. A teď v čem spočívá to kouzlo. Kup si co možná nejkvalitnější olej (já používám Castrol za 200,-/ litr), nařeď to v poměru 1:20 a nemělo by se to zadřít. Určitě se vykašli na nějaký M2T od Mogulu, to je tak na popojíždění do práce a ještě musíš čistit výfuk a hlavu od karbonu. Samozřejmě platí pravidlo, že prvních 500 km máš jezdit z volna a nevytáčet motor, ale dá se to udělat i takhle. To je odpověď všem, který radí zajíždět 1500 km. Nesmysl, to platilo dřív, když honování (opracování válce) nebylo tak přesný jako dnes.
Datum: 28. července 2011 9:41
Jméno: mekrt
IP: uživatel12134
 Zdarec, hledám někoho kdo mi udelA VYBRUS´.Jsem z kladenska a nemuzu nekoho ani za boha sehnat.Jestli nekdo vite kam stim piste.Jestli to nekam posíláte do servisu nebo tak.Pomozte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel12138
 Logicky......výbrus 200,- kvalitní píst 180-200,- 2x kroužek 60,- čep 40,- segrovky 10,- .....sem na 500,- + něco navíc(nikdo nic nedává zadarmo)....takže neni možný udělat výbrus s pístní sadou za 395,- ....ale potom jsou na trhu levný pístní sady (píst z másla,tenký křehký kroužky který sami po 200km prasknou,měkkej čep co se vybouchá po 100km),tyhle zmetkový sady se prodávaj za 150,- takže nákupku mužou mít na 80Kč....nedal bych si to v životě do motorky.....to tisíckrát připlatim na každym dílu 10,- a koupim u Sesy kvalitní píst a kroužky a čep(i když já těch seriovejch pístů a kroužků už teď moc nekupuju) a pak to pošlu/odvezu do brusírny.....a nebo pak jedině pan Bašek....brusírna v Třebechovicích pod Orebem.....brousí závodní válce půlce republiky.....má všechno....písty,kroužky atd.... výbrus+pístní sada+poštovné 650,-....
Datum: 27. července 2011 20:47
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
Datum: 27. července 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel12138
 Jsem z Kladenska(Hradečno) a válce na výbrus vozím panu Böhmovi do Nesuchyně(vesnice cca 10km za Krušovicema)
Datum: 27. července 2011 20:25
Jméno: mekrt
IP: uživatel12134
Datum: 27. července 2011 16:46
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Jestli máš cestu do Prahy, tak ulice v Korytech. je tam prodejna Jawy a vyjde tě výbrus + kroužky a píst asi na 800,-
Datum: 27. července 2011 15:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 např. v Mezouni u Berouna, nějakej pan Procházka, jmenuje se to MP motoservis nebo tak nějak, googli...
Datum: 27. července 2011 13:37
Jméno: hasis
IP: uživatel11990
 No měnil sem na pístu pístní kroužky, a jeden byl jakýsi černý asi litinový, tak sem ho dal doprostřed pístu (3kroužkový), skoro buce sem to nehol a ten černy kroužek mi prasknul, ake moto jela furt dal tak sem okamžitě zdechnul motor a rpzebral hlavua a sundal valec záver byl takovy že mi to rozdrltilo celí píst. chci se zeptat jestli je lepší kupit znova píst a pístní kroužky nebo vybrus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 21:14
 Jo místo šipkou dolů, dáš ji nahoru... a je problém.
Datum: 27. července 2011 21:14
Jméno: cocva
IP: uživatel11990
 ono jde dat i píst obraceně?
Datum: 27. července 2011 18:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je mi divný...nedal jsi ten píst obráceně?
Datum: 27. července 2011 17:52
 "skoro buce sem to nehol" -nechápu
Datum: 27. července 2011 13:36
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Teda luštit po tobě ten dotaz dá fakt zabrat. Nemůžeš psát česky?
Datum: 27. července 2011 12:31
 Vzhledem k tomu, že se ti píst rozsypal, tak bude asi i poničená vložka válce. Výbrus byl asi to nejlepší. Mě se stalo něco podobnýho a vložka vyla tak poničená, že byl potřeba dvojitej výbrus.
Datum: 27. července 2011 12:26
Jméno: 55
IP: uživatel7794
 cus draci chci se zeptat jestli vadi kdyz slozim motor z babety a dam tam jen tmel paulin a nedam papirove tesneni ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 22:16
Jméno: pali55
IP: uživatel12160
 ten tmel poulin vraj neni dobry...neviem z vlastnej skusenosti ale dost ludi na to nadava
Datum: 30. července 2011 22:16
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 hele já mám utěsněnej celej kompletné motor čz 250 a to jak kartry tak valec a hlavu a po cca20 jizdach jsem sundal hlavu,válec a tmel byl uplne v pohodě a to tam mám ten lukopren kterej podle vás nevydrží kontakt s benálem...budto to byla jenom naka spatna šarže nebo nevím u mě je to prostě upně v poho u kartru ani kapka...
Datum: 27. července 2011 18:45
Jméno: 55
IP: uživatel7794
 jakože jde o to aby to nesalo nekde falesny , a uprimne pod valec a na karbec bych tmel nedaval prosakne ti kapka benzinu a mas po tmelu , teda aspon mi to tak delalo jinak dik
Datum: 27. července 2011 15:34
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já měl u Pionýra problém, že když sem se vykašlal na papír mezi kartery a dal sem tam jen tmel, tak strašně drhlo sekundární kolečko, skoro s ním nešlo točit, když sem povolil jen trochu šrouby tak se točilo, prostě tam ten cca milimetr chyběl a o něco to drhlo, tož moje zkušenost u Pionýra, jak u báby nevim. Jinak u karburátoru mám taky jen tmel
Datum: 27. července 2011 13:40
 proc by to vadilo ? pokud to udelas poradne a nebude to tict tak to asi vadit nemuze nemuze ! videl sem ze to davali i pod karbec i pod valec ! ja to nikdy neskousel ja mam celej motor slozenej z tesneni ale nemusi to bejt spatny !
Datum: 26. července 2011 23:36
Jméno: vadrosak
IP: uživatel12101
 Draci,mám asi takovou blbou otázku,ale čím vším může být,že mi Mustang strašně řve?? A tudíž,jak tento problém vyřešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 15:17
Jméno: Falk
IP: uživatel12137
 Pokud ti sedí koleno na válci a neuchází to nikde kolem, tak jedině zkontroluj tlumič výfuku. Já osobně jsem ho vykuchal, protože s tím jezdím závody a ničemu to nevadí. Pokud ale nechceš budit sousedy, tak tam dej kompletní tlumič jak byl z výroby.
Datum: 27. července 2011 15:17
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel9806
 No tak pokud si určitě zadělal všechny netěsnosti kolem spoju výfoku, U hlavy a u kolene a furt to řve tak jedině kouknout na vyfuk jestli v něm něco nechybí  Najdi si příručku a koukni co je v njí a co máš ve vyfuku....
Datum: 26. července 2011 21:27
Jméno: kit 70 ccm
IP: uživatel11989
 ahoj draci mám jedna dvacítku fichlta a mám problem jednička jde vytočit krasně 2 taky ale 3 mi v plných otáčkách chcípa jak kdybych měl zarvane trysky nebo tak něco proste to jede jen na tričtvrtě plynu (na trojku) je to chyba karburatoru ? těsnění ? už fakt nevím dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 23:13
Jméno: kit 70 ccm
IP: uživatel11989
 nedotáhnutý karburátor, čímž sál falešný vzduch
Datum: 28. července 2011 23:13
Jméno: Falk
IP: uživatel12141
 Čím to teda bylo? Tím strženým závitem nebo jsi vyndal sání?
Datum: 28. července 2011 9:43
Jméno: kit 70 ccm
IP: uživatel11989
 ano falk dekuji bylo to tím
Datum: 27. července 2011 21:45
Jméno: Falk
IP: uživatel12121
 To vůbec nemusí být tím, co tu bylo napsáno. Řešil jsem to nedávno a způsoboval to falešnej vzduch. Nejprve zkus projet motorku s vytaženým sáním, aby vzduch šel napřímo do karburátoru. Pokud to pojede (jako že asi jo), tak zkontroluj dotažení hlavy, dotažení karburátoru k válci (já tam měl strženej závit, což byl u mě ten důvod falešnýho vzduchu), pro jistotu ještě podlep těsnění karburátoru nějakým tepluodolným silikonem. Pokud to nepomůže, tak jezdi bez původního sání a dej tam přímý, jako bylo na pařezech. Hledat malou trhlinku může být na hodně dlouho a to přímý sání to vyřeší bez problémů.
Datum: 26. července 2011 9:11
 vyčistit pretesnit vymenit guferá a vzduchový filter musí to íst
Datum: 26. července 2011 8:49
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 14:58
Jméno: Jirka
IP: uživatel7231
 To Standa: moje řeč! taky bych strašně chtěl dvoukroužkáč s 1,5 mm kroužky. bojim se aby při závodech neměli keci na jednokroužkáč.
Datum: 07. srpna 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12123
 Heeej to je hustý.....dvoukroužkáče by nebyli?? Edice 3 kroužky neni špatná,ale edice dva kroužky by byla lepší  Ještě by to chtělo první kroužek výš ke korunce pístu(2mm)....nebude něco takového? To by byla supr věc k lehce upravenejm válcum
Datum: 26. července 2011 11:54
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 tak to mas skusit jo?asi do toho pudu
Datum: 25. července 2011 19:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 S chromovejma kruhama to bude určitě paráda! A těch 1,5mm je super!
DĚKUJEME SESO!
Datum: 25. července 2011 14:57
 draku s tim asi nema jeste zkusenost,, ja sem si to nechal vyrobit dle nocniho ficht snu,,tak se musime prekvalit,,ale prekl bych ze to bude lepsi nez orig
Datum: 25. července 2011 13:25
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Zdar, dělám menší GO motoru, a chci se zeptat, jak je gufero na klice 17-30-7, doma jsem našel 18-30-7, zkoušel jsem ho nasadit a pasuje tam, myslíte, že ho tam musím dát nebo musím koupit 17-30-7? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 20:35
 ked tam dás vacsi priemer o mm tak vysledok bude ako bez gufera..
Datum: 24. července 2011 20:35
 Dej tam to co tam patří. Inženíři věděli co dělaj, když to vymejšleli
Datum: 24. července 2011 19:40
Jméno: PavoL
IP: uživatel10280
 Když jsme v Rumusku měnili gufero na vodní pumpě a nesehnali jsme ten rozměr co tam měl být, taky jsme tam narazili o mm menší průměr díry. Na dojetí to funguje, ale pokud chceš aby to bylo správně dej tam to co tam má být
Datum: 24. července 2011 19:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to první číslo je vnitřní průměr v mm, tak si domysli následky sám
Datum: 24. července 2011 19:03
 Nazdar draci, mám čz 250/455 a chtěl bych se zeptat:Nevíte náhodou o někom kdo by mě udělal výbrus??A bude mi pasovat pístní sada(kroužky,píst,segrovky,čep)z jawy 250 panelky??Děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:51
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 OK díky...
Datum: 25. července 2011 11:51
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hmm zeptej se v motoservisu ve mněstě nebo v nějakém nejbližším oni ti tam někoho poblíž doporučí a jestli ti to bude pasovat z panelky no nevím asi bys musel nějak ten píst upravit bo panelka má jiné kanály
Datum: 25. července 2011 10:37
Jméno: 58151
IP: uživatel6631
 Ahoj draci chcu se zeptat jestli jde dát jiný válec na jawa 21 viděl jsem fichtla s jiným válcem který mněl vodní chlazení, a taky jěště jednoho co válec vypadal jako ze simsonu díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:34
Jméno: falk
IP: uživatel12132
 Nepleteš si náhodou válec a hlavu? Válec žádný chlazení nemá, tak si nepleť pojem a průjem. Používá se zvětšení žebrování na hlavě, ale to jen ve spojení s dalšími úpravami. pokud tam nedáš bezkontaktní zapalování, větší trysky apod, tak to nemá žádný význam.
Datum: 27. července 2011 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel12108
 Ahoj. Můžeš tam taky dát válec z Jawa 05 či z Mustanga nebo z dvacítky,nic jinýho tam nejde. Kdysi tu byl borec co tam měl nějakej upravenej polini kit na Pucha
Datum: 24. července 2011 20:04
Jméno: Pele
IP: uživatel7794
 cus lidi vadi kdyz jezdim na babete jen s jednim pistnim krouzkem kdyz maji byt dva ten jeden mi prasknul?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 23:24
 čau....kroužek stoji okolo 30 kč tak si kup dva nasaď to tam ..zybtečně to trápiš....ty z jednou noho taky dobelhaš doobchodu ale jak se budeš citit
Datum: 24. července 2011 23:24
 vadi ti to poradne nepojede a upečešto
Datum: 24. července 2011 22:07
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 na krátkou dobu se propojí přepouštěcí kanál s výfukovým přes prázdnou drážku v pístu, ale babetta má kanály daleko od sebe, takže by to snad nemuselo tolik vadit. Já jsem zkoušel oddělat jeden kroužek na upraveném válci v babettě a vůbec to nejelo, pokles výkonu byl hodně znát.
Datum: 24. července 2011 15:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel12058
 nevadí to ale škoda lebo nemáš až taký výkon ako z dvoma
Datum: 24. července 2011 15:29
|



|