česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
cus fichtlari nevite nekdo kdo by my udelal na fichtla 23 Mustang vybrus na 60ccm ? sem z Usteckyho kraje a moc lidi tu neni co se zajima o jawky tak s kazdou radou budu spokojenej diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Na výkon to nemá skoro žádný vliv, podle mě to je zbytečný broušení nechal bych to jen o jeden výbrus.
 
 
Datum: 20. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel11705    
Byl bych schopnej to zprostředkovat. Není problém slícování a zahlazení kanálů ve válci,případně trochu víc připilovat(dle dohody)...neni problém vrtání 41,5 ....ale pak si musíš někde nechat utočit hlavu...ale to bych taky dohodnul ....není problém.....
 
 
Datum: 15. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nwm, já bych tam dal když už origo válec a ve výbrusu 39,75 nebo 40,00. U tý 40 je možnost, že když se to zadře, že se dá udělat ještě výbrus. Tady bude vložka tenká jak papír a o dalším vybrusu pochybuju... Za ty love bych udělal výbrus, slícoval kanály, snížil hlavu a vyleštil co se dá. A to by teprav jelo...:-)
 
 
Datum: 15. května 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
no já sem slyšel ja mam Mustanga v origo stavu najeto originalnich 6tis km motor bez geo bez vybrusu a vse jezdi krasne nezvoni vubec nic prevodovka krasne radi spojka vypina startuje za studena na 3-4kopnutí a za tepla 1-3kopnuti a prave premyslim jestli tam dat 60ccm a nicit to a nebo to nechat original mam kramek kde prodavaji valec 60ccm ale nevim zda se to vyplati davat do origo fichtla http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=1323.100 podivejte se posudte sami a napiste my radu co byste udelali vy ? jako fichtlari :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do pincka jde i 70 ccm, jen upravit kartery...
 
 
Datum: 15. května 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: ala      IP: uživatel1303    
Hale 60ccm do fichtla asi ani nejde ale 55ccm je docela v poho kup si jenom tady na fichtlkramku jednokroužkovej píst průměr 40 coš je 8 výbrus a máš to.
 
 
Datum: 15. května 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau draci,chci se zeptat jak je to s tím nanášení trvrdochromu na ty klikové ojnice?K čemu je to dobré?O kolik Kč je to dražší než bežná generální oprava?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6807    
nechci vám do toho kecat,ale neni na tech hřídelích tvrdochrom z výroby? Klika se dává na tvrdochrom(opravu),když ji chce někdo za každou cenu zachovat i přes vyšší cenu,než za kterou se dá koupit nová(i když méně kvalitní) klika....jednoduše řečeno se tak zrenovují čepy/hřídele kliky....o tvrdochromu na ojnici jsem zatím neslyšel
 
 
Datum: 17. května 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi dávno ve škole jsme se učili že tvrdochrom na ojnicích a klikovkách atd. Se tam nanáší,aby zacelil ty mikroskopické rýhy a nerovnosti na té ojnici třeba a ta je pak odolnější vůči prasknutí atd... A taky to prej zlepšuje výplach motoru protožena tom tvrdochromu ta směs tak nezůstane jako na čisté litině
 
 
Datum: 15. května 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: de.x      IP: uživatel7935    
Zdar nevíte kdo na Jičínsku dělá výbrusy a za kolik? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V Jičíněvsi je pan Havelka ;-) , ovšem jeho ceny se udávaj se všim materiálem. Jinak vřele ho doporučuju, mám s ním jen dobrý zkušenosti
 
 
Datum: 15. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: de.x      IP: uživatel7935    
s pístem a kroužkama nebo bez nich
 
 
Datum: 15. května 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel5364    
Pan Soukup v Jičíněvsi, asi za 450,- Kč.
 
 
Datum: 15. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus, nastal problém.. když sundám zapalování a zůstane tam magnet.. tak je vybitá asi klika... když ho hctnu tak lítá tam a zpět tam a zpět... né do stran ale novnitř a ven.. pujde to nejak poštelovat nebo tak neco?... (klika je asi 2-3roky stara)... dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel5626    
hele jestli jsou vydreny ramena kliky tak to zpravis jedine novou klikou
 
 
Datum: 14. května 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, chci se zeptat, ta klikovka jak má jehlový ložiska, tak vydrží to víc než s pouzdrem? já si chci totiž trovhu vytunit motor na mustangovy, díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
já vim že to tam je napsaný ale mě kámoš řikal že se muže vysypat to ložisko, já tomu nevěřim ale chtěl jsem slyšet názory od jiných lidí, díky
 
 
Datum: 13. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
určitě do ní di, ja sem ji dal do 21 a nemuzu si stezovat, tedka ji dokonce budu davat do mustafa tky, hele, di do toho.....
 
 
Datum: 13. května 2011 8:18
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci ti do toho kecat ale je to tam napsaný jaká vydrží víc
 
 
Datum: 12. května 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel11683    
Nazdar draci. Mám takovej (asi blbej) dotaz. Jakou mají funkci boční kanálky ve válci? Jen mě to zajímá - jsem amatér. Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel11683    
Díky za odkaz. Už je mi to jasný.
 
 
Datum: 12. května 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
To jsou přepouštěcí kanály. Bez nich by se směs nad píst nedostala...
 
 
Datum: 12. května 2011 6:06
 
 
 
 
Jméno: veteran      IP: uživatel6546    
plus...vetší výkon...minus...větší spotřeba...
 
 
Datum: 11. května 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přepouštění směsi od kliky do spalovacího prostoru, přečti si tohle http://www.jawa-50.cz/clanek/teorie-princip-dvoudobeho-dvoutaktniho-spalovaciho-motoru.html ...
 
 
Datum: 11. května 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: darkstar      IP: uživatel9681    
Zdar draci. Teď jsem zdělával na pionýru (21) válec a píst. Když sem to sundal tak píst byl nahoře celej černej a na jednom boku to ma hnědou skvrnu (jakoby spálené nebo tak... ) Ptám se protože měním píst a válec a tak potřebuju vědět čím to je... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
máš rozcentrovanou klikovku tak je píst vykloněnej "doboku" takže se zapálená směs dostává na bok pístu tudíž je to tam hnědý..ale na fuknci to nemá zas tak velký vliv, ve výkonu to nepoznáš
 
 
Datum: 10. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, budem menit kluku, loziska, puzdra na 21tke. Valec je ok, ziadny citelny schod od vybehania, taha dobre. Je lepsie ho dat aj tak na vybrus? co by ste spravili vy? Pravdepodobne ho necham tak, len sa pytam. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel11441    
Ahoj jestli tam není rýha nebo jestli to je vybroušený tak bych výbrus nedělal (motory na pionýrech jsou bezvadny). Kdyžtak bych dal nové kroužky ahoj Sotor
 
 
Datum: 10. května 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar, pri zdelavani magnetu z pionyra jsem uvidel ze tam kam mam davat 8 sroubek na stahnu magnetu je zalomenej jakejsi sroubek.... co stim? odvrtat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Závit tam 6-tka, klikovky jako takový se trochu liší ale kužel na magneto a hloubka závitu bude stejná, jo a ten Jenda pode mnou nejsem já
 
 
Datum: 11. května 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jakej to má prumer ten kuzel na klice??.... supleru má stryc :-( 6tka?... lepe receno jakej zavit tam udelat?... je nejakej rozdil mezi klikou z 05 a klikou treba z 20,21,23..? treba v hloubce zavitu na tom kuzelu??.... pls co nejdriv odpoved.. dekuju
 
 
Datum: 10. května 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jenda: jestli ti kouká cca 1mm toho šroubu, pak je to jednoduchý, nejdřív to prolej brzdovkou nebo WDčkem, pak na ten vyčnívající šroub naťukni matku a přibodni svářečkou, a mělo by to jít vytočit..
 
 
Datum: 10. května 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tak pak dej vědět jak to dopadlo a jak velkej vrták jsi použil? Dík
 
 
Datum: 10. května 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau čau,, já to odvrtal... tedkom zkusím do toho vyřezat zavit ( ale pokud je kalena chvilku to zabere) jinak klika je 2 roky stara takze na puleni zapomenu :-) no nic hodne stesti :-)
 
 
Datum: 10. května 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Řeším ten samý problém, při sundávání vačky se mi ten šroub taky ukroutil-byl nelidsky zarezlej, jak stál pio několik let venku a zrovna tak blbě, že kouká cca je 1mm ze závitu na klice, takže není za co chytit.. přemýšlím, že bych to odvrtal, jenže to se poškodí možná závit, není co ztratit, klika je s tím šroubem tak jako tak na odpis. Zkusím to odrtat a pak v případě poskození závitu, bych to projel závitníkem, jenže zas nevím, jestli nezmrším závitník, pač na tom čepu u klikovky je strašně tvrdej matroš, tak bůh ví, jestli to půjde.. každopádně jinak než odvtáním se to udělat nedá, pokud nechceš půlit a měnit kliku..:-(
 
 
Datum: 10. května 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
zdarec mám problém něco mě cinká ve válci u jawy 21 mám tam nový horní pouzdro ojnice nový pistní kroužky,ale dost špatně se mě točil píst na čepu a jinak to má strašně velkou spotřebu jinak fichtl jede jako drak jede třeba 75km/h na 12z čím by to mohlo být to cinkání:-(Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6480    
měl jsem stejný problém, že mi cinkalo a zvonilo ve válci. Já jsem vyměnil primární řetěz a bylo to v pohodě. Nejspíš ho máte taky už vytahanej a drhne vám o kartel.
 
 
Datum: 11. května 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není, jestli to měřil, tacháćem z pio
 
 
Datum: 09. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
75km/h s 12z. sek. kol. u originálního pionýra je nesmysl.
 
 
Datum: 09. května 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli to točiš co to dá, a jezdíš furt 75, tak to nebude nikdy žrát 2.3/100
 
 
Datum: 09. května 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Muže toto dělat i velkou spotřebu
 
 
Datum: 09. května 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry, musí se zvétšít...
 
 
Datum: 09. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ten samej problém, novej kroužek, píst, horní pouzdro, i čep, a cinká mi to, já splíhám na to, až se to zajede přestane to, uvidíš časem, jinak vnitřek toho pouzdra se musí zmenšit na průměr 14,1 výstružníkem, aby to právě nechodilo tak těžko.
 
 
Datum: 09. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám válce po výbrusu, ale potřeboval bych slícovat kanálky, ve většině případů jsou malý, nebo nesedící okýnka vložky, takže bych hrabal do ní, ale nevadilo by to ? nebo to mám udělat až před příštím výbrusem ? Radši se zeptám, než něco zvořu. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to takhel dělal už na 3. válcích a nikdy žádný problém nebyl, akorát dej pozor na hrany abys nezničil kroužky. Ale rači počkej jeětě na názor něakého odborníka
 
 
Datum: 09. května 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau... chci se zeptat jak poznam ložisko s označenim C3. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2011 7:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Máš to na něm vyražený
 
 
Datum: 09. května 2011 7:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je označené C3, zpravidla na vnějším kroužku z boku
 
 
Datum: 09. května 2011 7:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,mám mustang po GO motoru a začla se projevovat vada a to, že když jedu tak vždy po cca 30km začne motor cukat a chcípne.Myslel jsem že to je tím že se do karbecu dostává špinavé palivo ale spíše je to svíčkou protože palivový filtr je uplně čistý.Když motorku dotlačím domů a nechám ji vychladit tak potom chytne na první.Zkoušel jsem už 3 svíčky ale vždy po nějaké době začnou dělat to samé.Když se mi to vysralo dneska se svíčkou brisk n15c tak po jejím odmontování byla celá zakarbonovaná.Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Hoši díky za nápady je tam bohatší směs z důvodu záběhu tedy jehla na 3 tím zářezu.Skusím teda ještě nějakou studenější svíčku a uvidí se
 
 
Datum: 08. května 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ale blbost, problém bude ve směsi, svíčka je docela ukradená, kdyby tam byla kvalitní směs tak by to bylo v cajku.
 
 
Datum: 08. května 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Dagin      IP: uživatel11657    
Hh" máš pravdu ;-) "mustang1971 dělej jak řiká "Hh a když se ti přehřeje svíčka dej tak svíčku s vyšším číslem N14C N15C N16C...
 
 
Datum: 08. května 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dagin: špatně to chápeš, nová svíčka sice má 0,7, ale to je na pionýra moc a na volnoběh by mohl vynechávat, proto se sklepává na 0,4-0,5mm.. jinak černou svíčku bych přisuzoval moc bohatý směsi, velkému předstihu nebo špatnému odečítání její barvy (na volnoběh bude vždycky černá, jestli chceš zjistit složení směsi, jeď třeba 2km furt pod plynem a v otáčkách, pak ještě za jízdy vypni zapalování, vyřaď, zastav, nech vychladnout a až pak se koukni na barvu svíčky, ta bude směrodatná).. případně můžeš zkusit svíčku N14C, pokud problémy přestanou, nebo začnou později, tak je to přehříváním motoru..
 
 
Datum: 08. května 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: Dagin      IP: uživatel11657    
Sorry Fermez 0,7 je u auta to je pravda... ale taky záleží na svíčce Brisk má 0,5mm NGK má 0,6mm, jestli že mu to dělá pravidelně (zakarbonuje se svíčka) 1) zbytečným přechlastáváním 2) palivový filtr to není 3) pozdě jde jiskra
 
 
Datum: 08. května 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
eště by mohla bejt špatná fajfka
 
 
Datum: 08. května 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
DAGINE KDE SI SEBRAL 0,7?? VÝROBCE PÍŠE 0,4 TAK TADY NEPLÁCEJ NESMYSLY. To že je černá svíčka bude pravděpodobně elektrykou a se svíčkama nedělejte takovou vědu tim to není. To že ti to chcipne takle jednou začas může dělat filtr na benzinu mě takhle blbnou skoro všechny tak už je tam nedávám. Ale kdyý je černá svíčka tak to znamená že to špatně zapaluje nejspíš skus projít elektryku může to bejt kondík což se moc nestává, dále špatná cívka, ale to by šatně chytalo. 3koda že se ti nato nemůžu mrknout takhle se to blbě hledá.
 
 
Datum: 08. května 2011 10:49
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel2336    
Vyměn indukční cívku.
 
 
Datum: 08. května 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ted tam je 0.5mm podle měrek
 
 
Datum: 08. května 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: Dagin      IP: uživatel11657    
0,7mm řiká výrobce
 
 
Datum: 08. května 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: Nokia      IP: uživatel1303    
Kolik nastavujete odtrh na kontaktech svíčky ?
 
 
Datum: 08. května 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: Dagin      IP: uživatel11657    
nastav si správně karburátor a dej tam svíčku Brisk N15YC snáší velký přechlastávání, má samočistící účinek a je dělaná do vysokých teplot ;-) pokud ti problém nepřestane je to benzinem a olejem ale tahle svíčka by to měla sníst =)
 
 
Datum: 08. května 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Jo
 
 
Datum: 07. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předpokládám že na jehlle máš nastavenej třetí záŕez?
 
 
Datum: 07. května 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Já bych řekl že olej je kvalitní:http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/castrol-2t-1-litr/ a ředím ho 1:33 a na motoru je najeto lehce přes 200km.
 
 
Datum: 07. května 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dáváš moc nekvalitního oleje do benzínu.
 
 
Datum: 07. května 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, jaké ložiska jsou lepší do oka ojnice? S klecí nebo bez. Nebo to vyjde nastejno. Já jsem dal v kleci a nevím jestli jsem udělal dobře. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Stix na jednu stranu s tebou souhlasím ale zas na druhou přeci jenom ty futra mají výhodu že se ti narozdíl od klece nevysypou jehlový ložiska a nenapadají do klikovky a všude možně což nedávno udělalo kámošovi v simsonu.Ale jako jinak klec je dobrá věc.
 
 
Datum: 12. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
u fíka mam s klecí a zezačátku to dělalo v otáčkách divný zvuky pak to přestalo a už mam najeto skoro 10 000km bez problému
 
 
Datum: 08. května 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Hele todlencto je dlouho řešená otázka... :-D Lidi budou reagovat různě.. já jsem asi zastánce těch v tý kleci.. Mám klec na fichtlu a nic neklepe, nezvoní, prostě krása.. bez klece mám na číze 175 a zvoní to.. Tákže si myslím žes udělal dobře.
 
 
Datum: 06. května 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: matějka      E-mail:      IP: uživatel11648    
ahoj draci. potřeboval bych poradit kde koupit nebo spíš objednat nový originální píst na jawa dandy 50 aby to byl ten 50tkovej díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau koupil sem si novy Horní pouzdro ojnice a že tam kde sem to koupil mne řekl že ho musim visoustružit a vse mne tam pasuje tak jestli se to musi udelat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
standa:hej nevim co tady pišeš ale ja nemam celi oko ojnice narozdil od tebe
 
 
Datum: 08. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11650    
Myslím že Dan tu před cca týdnem psal že má vytahané oko ojnice že mu vypadává futro.....proto mu to tam jde volně.....v tomhle případě je asi jedno jestli vystruží/nevystruží a nebo jestli tam napere čep kladivem....to oko brzo pukne
 
 
Datum: 06. května 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
musí se vystružit ne vysoustružit a bez toho to nejde jak ho tam nalisuješ tak se trochu zmenší vnitřní průměr a nedostaneš tam čep
 
 
Datum: 05. května 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
jo a fichtla
 
 
Datum: 05. května 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau... koupil jsem si ložiska na kliku a až po koupení jsem zjistil že ty ložiska nemaji označení c3.... tak se chci zeptat jestli to bude motoru vadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
C3 jsou ložiska s radiální vůlí. Na kliku prostě patří, páč jsou stavěná na silnější zatížení jako tlak, teplo... (ložiska mají na Brinellově stupnici tvrdost 70-75, to je skoro jako diamant). Já bych to tam bez vůle nedal. Nechci zase za čas půlit a řešit vymletý pouzdra ložisek.... Ostatní ložiska vůli mít nemusí, nejsou tak namáhaný...
 
 
Datum: 05. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po zahřetí se rafnou,a v lepším případě se protočí v karterech.
 
 
Datum: 04. května 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
jo a ostatni ložiska v převodovce už nemusi mit označeni C3 že?
 
 
Datum: 04. května 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
sice to s nima pojede, tak že to ani nepoznáš, ale patrně nevydrží tolik co C3 a odejdou o něco dříve..
 
 
Datum: 04. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemělo by...ale pro jistotu bych tam dal s označením C3, znamená to že mají větší vůli, a na klikovce sou takový potřeba, aby se nezadřeli.
 
 
Datum: 04. května 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj jen tak pro jistotu je to to gufero co je na mustangu pod zapalováním ??? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_17x30x7_silikon.html nešo mi to spustit kvůli antiviráku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jo
 
 
Datum: 03. května 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zdaravím, potřebuju koupit kroužky na na pionýra 555, vrtání válce je 39,5mm a jaké mám koupit kroužky když tady se prodávají podle velikosti krožků a né podle velikosti vrtání. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To si myslel jak podle velikosti ?? :-D To je prostě podle vrtání..39,50
 
 
Datum: 03. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Achjo...kup krouźky 39.50
 
 
Datum: 03. května 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim mam takovy maly problem budu davat nove loziska+gufera do celeho motoru na simsonovi a chci se zeptat jestli je mam nejak zajet nebo neco.Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se nezajíźdí...
 
 
Datum: 02. května 2011 21:56
 
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:45:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu