Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel3912
 chtěl jsem se zeptat mám zalomený šroub v klikovce špatně jsem ho odvrtal a ted nevím co stím nevíte pls někdo co stim ? děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 15:47
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 jako ten co drzi rotor?
dej to na nejakou dilnu at tam udelaji vetsi zavit a bud vyvlozkuji nebo tam nechaji ten vetsi zavit
Datum: 03. května 2011 15:47
 čau.. Mám problém, koupil jsem si válec po tretím výbrusu s pístem a s kroužkama a kroužky se zasekavaj v v kánálách válce. to vše jsem koupil jako celek. Nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 20:13
 jo já vím tak sem ten píst dával do válce ale nešlo to... tak jsem to skusil před chvílí znovu a skusil jsem dát píst obráceně a ted už se nezasekává..  jinak dík
Datum: 02. května 2011 20:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 šipka na čele pístu musí směřvat k výfukovýmu kanálu, pkud je píst obráceně pak je to nejspíš tvůj případ
Datum: 02. května 2011 20:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Čau draci nevíte prosím jaký je rozdíl v klikách na 175/450 a 175/477 ? 16mm pístní čepy mají 477? setrváky asi budou stejný ale hřidele asi ne ? mám doma motor ze 175 s oil masterem a le oil master tam není a ani ho nepotřebuju, ale motor je bez kliky a nějak jí nemužu sehnat. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Dobře diky..
Datum: 01. května 2011 21:09
 Jo, z obou stran, běhaji po tom gufera...
Datum: 01. května 2011 20:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 z druhé strany je taky?
Datum: 01. května 2011 20:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Datum: 01. května 2011 20:31
 jehly směrodatný nejsou, u pár 477 jsem viděl bronz, ale jinak ty klikovky jsou menší než 450 a maj ty kroužky u setrváků...
Datum: 01. května 2011 20:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ok díky kolečko takže jehly a 16 mm jsou směrodatný
Datum: 01. května 2011 20:23
 450 měla nahoře myslim 18mm čep, 477 má 16mm...klikový čepy jsou taky jiný, a setrváky jsou uplně jiný, tu kliku bys tam nedostal...477 kliku poznáš třeba podle toho že má nahoře jehly, že má kroužky na čepech vedle setrváků atd...
Datum: 01. května 2011 20:15
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Datum: 01. května 2011 20:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Kolecko: a jak tu kliku z 477 poznám?
Datum: 01. května 2011 20:12
 Nepude to, musíš sehnat tu z 477...
Datum: 01. května 2011 19:56
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zdar Jawáci,chtěl jsem se zeptat když sundám hlavu z fichtla a dám píst do HU,jak daleko má být od okraje válce?Mně chybí do konce 2,5mm,to se mi zdá dost.Dával jsem novou kliku.Zdá se mi,jako by byla kratší ojnice.Nebo píst na pikaču
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 14:11
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 svama je hotovo .....
Datum: 04. května 2011 14:11
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Vše je nastavené,ale ta komprese je sakra znát.Sundal jsem válec a změřil píst.Je stejný,jako ten starý,tak je problém klika.Nafotil jsem to a písnu jim,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.
Datum: 01. května 2011 18:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No nevím. Máš to nastavený i s předstihem  , ale ta komprese bude menší. Zavolej jim tam a zeptej se. To by nemuselo dělat dobrotu.
Datum: 01. května 2011 17:59
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Souhlas s Jawa05.Kliku jsem koupil z Kladna Jawa dily.cz.Poslal jsem tam po domluvě starou,že mi ji zrepasujou a nakonec mi poslali starou i novou,bez nějakého vyjádření.Dnes tam budu psát,tak uvidím co mi odepíšou.Fichtla nastartuju v poho,ale nejspíš je bez potřebné komprese,když tam je tolik místa mezi válcem a hlavou.
Datum: 01. května 2011 16:57
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 kdes koupil ten píst a kliku ?
Datum: 01. května 2011 15:19
Jméno: petrisko
IP: uživatel7224
 Skus nastelovat zapalovani
Datum: 01. května 2011 14:58
 HU je když je píst v nejvyžším zdvyhu
Datum: 01. května 2011 14:44
 HU je, když je píst stejně s úrovní válce ne?
Datum: 01. května 2011 14:37
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , dělám go motoru ale pořád se nemůžu rozhodnout jestli tam dat starou kliku..ale cinká pojede to ? nebo tady z fichtlkrámku, máte někdo s ní skušenosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:30
 greadr: Děláš GO motoru a dáš tam cinkající klikovku, jo? Víš co znamená zkratka GO?
Datum: 30. dubna 2011 12:30
Jméno: bubu
IP: uživatel2815
 Ahoj.To radši nedělej,nebo se ti to vymstí.Buď ji nech přelisovat,nebo sežeň jinou
Datum: 30. dubna 2011 11:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Zdravim,
mam takový problém. Pulil jsem motor na 555 a po složení jsem zkoušel jestli řadí a řadí dobře. Ale když chci nakopnout tak motorka jede dopředu na neutral. A když zařadím a chci roztlačit tak jakoby se tam něco seklo... Nemáte někdo zkušenost s tím co to je? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 9:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 zdar hosi nevitte jestli tu ma sesa ty gufera do trumiču nebo jestli se daj nekde koupit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 22:40
 Hoj draci. Nedávno sem si odtud koupil polskej válec s pístem 8. výbrus... A jak sem nasazoval kroužky tak mi jeden praskl.(sem eště začátečník) no tak jestli by nevadilo kdybych tam dal jen ty dva a ten posledni ne... Protože ho nide nemůžu sehnat jen tady tak jestli by to mělo nějakej vliv na jízdu.. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 20:21
Jméno: wer
IP: uživatel10027
 Dej jen první a poslední, taky sem tak chveli jezdil, ale nemá to ten zprávný výkon a někdy to začne tarovat
Datum: 30. dubna 2011 20:21
 40 x 2
Datum: 29. dubna 2011 22:22
 No jo ale tam je buď 40.00 x 1,5 nebo 40.00 x 2
Datum: 29. dubna 2011 22:21
 40.0
Datum: 29. dubna 2011 22:16
 A jakej mám ten kroužek koupit? 40/3 40/2 nebo 41 (radši odkaz)
Datum: 29. dubna 2011 22:13
 Nedávej to tam takhle...jinak ti bude unikat kompres přes prázdnoou drážku...
Datum: 29. dubna 2011 20:55
 No to nevíš kdo tam prodává...
Datum: 29. dubna 2011 20:53
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To ti snad objednají ne?
Datum: 29. dubna 2011 20:46
 Promiň nenapsal sem že mám tříkroužkovej a mam jen 2 a v mototechně mají jen kroužky 2. výbrus
Datum: 29. dubna 2011 20:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nechápů, proč to řešíš. Máš tam dvoukroužkovej, tak si sežen kroužek (si ho objednej, nebo kup v mototechně)....
Datum: 29. dubna 2011 20:33
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar,koupil sem klikovku od kámoše ale na ojnici nedrří futro - vypadává co stím ? Koupit nové a pak to tam naklepat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 Je vytahaný oko ojnice. Bude vypadávat i nový futro.Pokud je samotná klika slušná,bez projetech a vydřenejch hřídelí/čepů stačí nechat vyměnit ojnici,pokud je dojetá nadoraz,tak ji hod do staryho železa a kup si novou.
Datum: 29. dubna 2011 17:10
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 ale já to mám asi ojnicí je asi vyběhaná , nebude to vypadávat ?
Datum: 29. dubna 2011 17:09
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 29. dubna 2011 1:36
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute našel jsem doma v krabici staši třikroužkovej pist ale kroužky sou mimo je jedno jak je dam nebo třeba od nejlepšiho po nejhorši od předku pistu ?? abych se to neposralo  dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 9:27
Jméno: crosss
IP: uživatel11624
 tak dik
Datum: 29. dubna 2011 9:27
 No jasný, první kroužek k hlavě daš ten nejlepši, pak ten mín lepši ......
Datum: 28. dubna 2011 21:55
 ahoj chtěl bych se zeptat když mi klepe ve válci má to nějaký vliv na chod motoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 21:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neřeš to , až se to vysype tak udělej kompletí GO
Datum: 28. dubna 2011 21:04
 a co takhle horní bronz futro u ojnice, můžeš ho mít už vychozený, nebo volný, a bude ti to zpusobovat cinkání pokud je jakkoliv zdeformovený, nebo narážení pístu do hlavy, může toho být spousta, ale viděl bych to spíš na tu kliku..
Datum: 28. dubna 2011 19:27
Jméno: vojta
IP: uživatel9821
 pístní kroužky mám v pořádku
Datum: 28. dubna 2011 18:44
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Neni to spíš jako cinkání jestly to cinká tak to můžou bejt v hajzlu pístní kroužky.
Datum: 28. dubna 2011 17:24
 Ahoj mám měněné pístní kroužky a mají se zajíždět?? a jak dlouho?..(nemám Jawu ale Hondu 4takt ale to bude podobný)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 6:45
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Holt tomu nedavej hned plnej kotel, krouzky se zajedou pomerne brzo.
Datum: 29. dubna 2011 6:45
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar koupil sem klikovku ale zjistil sem že ji měl v motoru kde měl zadřené ložiska na klice , půjde použít ? necinká
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:45
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 mám složenou jen převodovku takže to asi rozpůlim znova kliku mu vrátím protože tam stejně vypadává futro s ojnice a koupím novou tady na fichtlkrámku
Datum: 28. dubna 2011 18:45
 když už jsi to složil tak to nech, bud to pojede, nebo ne. jestli se mu zadřely ložiska , tak to nebylo asi pořádně namazaný a možná že klika půjde do háje.vyzkoušej a uvidíš
Datum: 28. dubna 2011 17:56
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 postule to bych snad poznal ne ? Převodovku už sem složil ja už asi chcípnu jestli je ta klikovka v háji
Datum: 27. dubna 2011 22:15
 aby neměla protočené čepy
Datum: 27. dubna 2011 20:44
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak to bych neryskoval může bejt načatá dost tšžko to poznáš. Nemusí mít vůle.
Datum: 27. dubna 2011 19:50
 Jo pújde..
Datum: 27. dubna 2011 16:33
 Zdař, už má někdo odtud, chromovej pístní kroužek na svým "závoďákuů? Jak to s ním jede, a jak dlouho vydrží opproti litinovýmu kroužku? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel11628
 Pravděpodobně to bylo rukama,ale já měl s kladívkama neutále nějaký problémy   Strčil sem tam Vape a najednou to bylo pecka,motor se fajn vytáčel,byl živej a nechal se sakra daleko přetočit,prostě paráda.
Datum: 30. dubna 2011 12:39
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně kladívka odklapaly 9400ot/min, po výměně za VAPE se nic nezměnilo. "Jen" že se o zapalování nemusím absolutně starat. Ale to bohatě stačí... .)
Datum: 29. dubna 2011 17:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa- protikužel mam 150 a vyletovku 10-16mm  . koleno 28,
Datum: 28. dubna 2011 21:39
 mám to vytisknuté a pod sklem
Datum: 28. dubna 2011 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel4921
Datum: 28. dubna 2011 21:04
 stando jednou jsi tady popisoval svou nejlepší seriovku,míry a vzdálenosti kanálů.tím jsem se řídil tohle z toho vzešlo.do benzínu jsme ještě přidali zvyšovač oktanů.
Datum: 28. dubna 2011 20:16
 Stando díky moc  ....pája : neposlal bys mi ho na mejla??
Datum: 28. dubna 2011 20:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam navrh vyfuku, a je to i ten co jezdím, posílal mi ho standa
Datum: 28. dubna 2011 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel4921
 Postul: Kterej muj seriovej válec jsi měl na mysli?mám jich vícero. Pokud máš vše origo a vrtání 41.5 a letí ti to 85 tak gratuluju,je to fakt úspěch donutit něco seriovýho točit přes 8 tisíc na trojku! Mě každej válec končil s origo příslušenstvim na 7800-8000 a víc ani ťuk,s použitím "lepšího" origo karbecu a upravenýho "origo" výfuku jsem se nejdál dostal s CU a to na 8300 na trojku,ale bylo to spíš nějak náhodou,vlhkym vzduchem,tvrdejma gumama a nebo nevim....rada nad zlato....VAPE je zázrak! U mě Vape udělalo ohromnej krok dopředu a to jsem to jen letmo nastavil v DU(nevim proč mam rysku na opačný straně  )...Vape mě nakoplo přesně za tu blbou hranici 8 tisíc a najednou to šlo i s origo upravenym vejfukem a karbecem......po zbrklém ladění karburátoru a výfuku se to opět zadřelo a rozletělo....opět zapeklý nad vejfukem  Ale je něco neskutečnýho zakousnout motor při opravdu vysoký rychlosti....člověk si připadá,že bojuje o život   ........Dachl: vejfuk vydlabej a vyčisti na holej plech(jde to fakt blbě zbavit se zbytků od bodování první přepážky),protikužel udělej dlouhej asi 18cm,na něj navař ještě 5-6cm vysokej středovej díl(a někde ve středovym dílu a naproti tomu v plášti výfuku udělat dirku na uchycení třeba šroubem a zafixování polohy kuželu,případně dovnitř navařit nízkou matičku-to je na tobě)....výletovka je alchymie,ale když má aspon 12cm dýlku (průměr 15mm) tak to funguje....podle toho jestli potřebuješ tlumení a nebo ne se dá hejbat s dýlkou výletovky.....tlumení je ještě větší alchymie....hodně štěstí  Mam takovej polotlumenej,polofunkční,polodladěnej,polorezavej polotovar tohohle výfuku a na Cestovce fungoval perfektně.....důležitá informace nakonec! Je nutný použít původní starý nepotlučený vypálený koleno s vnitřnim průměrem 26mm!! Nový kolena nejsou vůbec dobrý!
Datum: 28. dubna 2011 17:54
 skus se držet rozměrů co ti dal Stejsky k tomu
Datum: 28. dubna 2011 15:43
 Díky moc hej  ....vyrobím si to .. ale bude to s těma rozměrama dost náročný, lebo sem si takhle s výfukem nikdy nehrál.....jinak ten válec http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html nedoporučil bys mi, tak nějak pŕibližný rozměry? Při nejhorším se zeptám samotného stejskyho.
Datum: 28. dubna 2011 7:51
 čau není to nějak málo že jsem se seriovym pinckem jel 71,4 Kmh? měřeno gps.
Datum: 27. dubna 2011 22:35
 dachl21: protikužel vypadá jednoduše uvnitř výfuku uděláš ntrychtýr a na něm navařená trubička tahle to má na závodní stadáku páč musí být vzhled výfuku origo nemuže být třeba hikone.výkon to zvedne odost ale musíš si pohrát s délkou výletové trubičky a s délkou trychtýru a vzdálenosti od konce výfuku záleží jak máš upravený válec jinak to mužeš taky pěkně udusit a nepojede to vubec. jinak mě pinckek co s ním jezdím fichtl cupy jede na 12zub po rovině 90 jak vám,mám válec vlastní výroby žádnej kupovanej to není ono lepší je si tu práci s tím vychutnat.
Datum: 27. dubna 2011 22:06
 jako kdybys dal do origo laufu pul hikone hlavně ten konec s výletovkou,možná by trochu pomohlo vykuchat doutník ale to by ho byla škoda
Datum: 27. dubna 2011 22:01
 Abych aspoň pŕibližně věděl jak to vypadá..pak bych si to doma urobil.
Datum: 27. dubna 2011 21:47
 jak to myslíš protikužel?? Já tomu zas tak nerozumim...neměl bys nějakej nákres, nebo fotku??
Datum: 27. dubna 2011 21:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 narvtanni nepomuže, strč do origo protikužel jako já
Datum: 27. dubna 2011 21:43
 No právěže sem honič výkonu...ladim všeljak, ale víc už z toho nevymáčknu.....nějakej lepši vejfuk bych tam dal..jenže to mám všecko orifo až na ten válec, po renovaci a je v tom 12 000...s rezonancnim vejfukem uz by to nebylo vzhledove vono...tak nemaate někdo nějakej nápad jak vylepšit origo vejfuk?? Pŕemejšlel sem vrtat do tlumiče,,,ale to mi pak připadalo jako blbost...
Datum: 27. dubna 2011 21:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dachl21- brzdí tě výfuk, ale pokud nejsi honič max výkonu je seriový nej, ale se zprávně odladěnym rezonančákem mi cu dava s 11 zubim primarem a 12zubim sekundárem 70 do kopce 80 z kopce s terenim rámem a drapakama , s 14 sekundárem jedu 85 z kopce a 78 do kopce, ale už mě dost brzdí drapce... a co vy ostatní?
Datum: 27. dubna 2011 20:55
 Já sem pouze chtěl vyzkoušet, a poznat rozdíl mezi tímto a originálním kroužkem...závody s tím rozhodně nejezdím, takže ten válec se zas tak razantné s tím tuning kroužkem opotřebovávat nebude...něco jinýho by bylo kdybych jezdil závody, to bych pak jak ty řikáś měnil raději krouźek po každým závodě, než dělat výbrus.
Datum: 27. dubna 2011 19:51
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud mas tak velky vyfuk. kanal, ze se ti origo krouzky likvidujou a prd vydrzej, tak OK. Ale pocitej s vetsim opotrebenim valce. Radsi budu po kazdym zavode menit krouzek, nez kady 3. zavod delat vybrus. (Pokud se teda bavime o original vlozce)
Datum: 27. dubna 2011 19:45
 Ale i tak je to dost dobrej výsledek.
Datum: 27. dubna 2011 19:00
 podle mě se to jen ,,sešlo,,
Datum: 27. dubna 2011 18:59
 Fíha, to ti jede líp jak mě....já mám stejskyho CÚ, vrtání 38.25, výfuk, karbec originál, 13z a max 78....uvidíme co to udělá jeśtě s tímto kroužkem
Datum: 27. dubna 2011 18:51
 vrtání 41,5mm,válec dle standovy seriovky,hikone,13z a v max přes 85kmh.jede to jako prase.určitě to stojí za to
Datum: 27. dubna 2011 18:40
 Tak hlavní rozdíl oproti litinovýmu by měl bejt v životnosti.
Datum: 27. dubna 2011 18:03
Datum: 27. dubna 2011 17:54
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 ... a je ten kroužek litinovej, nebo ocel? Ocel by měla dovolit širší kanál.
Datum: 27. dubna 2011 17:46
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdarec draci,potřeboval bych poradit. Kdo mi v okolí Kroměříže sníží hlavu ? Psal jsem Frikulínovy ( raděj bych, ale někoho z okolí ), ale zatím mi neodepsal... Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:29
Jméno: karel
IP: uživatel11566
 Čau draci potřeboval bych poradit nějaký firmy kde mi dobře udělaj výbrus na jawu 21 dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 12:04
Datum: 27. dubna 2011 12:04
Datum: 26. dubna 2011 22:25
Jméno: karel
IP: uživatel11566
 V praze
Datum: 26. dubna 2011 22:05
Jméno: Vašek
IP: uživatel1575
 Já jsem byl spokojený s výbrusem který dělali v Kyjově, záleží kde bydlíš. Vašek
Datum: 26. dubna 2011 20:49
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Čautééé tak renovuju motor na čz 175 vyměnil sem ložiska koupil lamely válec má 4 výbrus klikovka je vyvložkovaná co mám ještě udělat ohledně motoru ??  jo a válec je po výbrusu a ještě nejel napadlo mně že slicuju kanály ale mám strach že to poseru a pak mi tam budou třeba hůř jezdit kroužky a nemůžu se tam dost dobředostat jak a čím ste to dělali vy ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 20:42
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Zdravím, chci si udělat vlastní koleno pro hikone už mám koupenou trubku ale jak ví ohnout tak aby se nezkroutila. Děkuji za typy jak na to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 11:13
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Jak moc nahřát ?
Datum: 25. dubna 2011 11:13
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Nasypat do ní písek, pořádně ten písek udusat, aby se to tam vešlo co nejvíce, a pak na klasickou zkrucovačku trubek a tam je pár krát protáhnout. a nesmí být velký rádius, jinak se to na zkrucovačce neudělá
Datum: 25. dubna 2011 8:07
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Nasypal jsem suchý písek, autogenem nahřál a pomalu ohýbal.
Datum: 24. dubna 2011 22:46
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Někdy se při ohýbání dává dovnitř pružina, která zabrání zborcení trubky. Po ohnutí ji vytáhneš ven. Jenomže to znamená mít ten správný průměr pružiny, pružina na posilování bude asi malá. Ten písek se samozřejmě taky používá, ale musí být suchý, protože trubka musí být naplněná celá a zazátkovaná. Pára z vlhkého písku by ti ji mohla roztrhnout.
Datum: 24. dubna 2011 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo si zajdi do fabriky kde mají ohýbačku na trubky
Datum: 24. dubna 2011 21:47
 naplnit pískem, nahřát a ohnout...
Datum: 24. dubna 2011 21:31
 Čau draci, mám dotaz- kde najdu na motoru ČZ 125/453 typ a číslo motoru a druhý dotaz- mám na tom zadřenou klikovku, bude tam pasovat z JAWY-ČZ 175 ? Moc děkuju za vaše odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 13:35
Jméno: josef
IP: uživatel3222
 Tak to číslo někdo převařil a vybrousil, vím kde má být ale na tý 125 sem ho prostě nenašel, nevadí tak koupim novej motor a přeťukám čísla  dík za odpověď
Datum: 25. dubna 2011 13:35
Jméno: josef
IP: uživatel3222
 Tak to číslo někdo převařil a vybrousil, vím kde má být ale na tý 125 sem ho prostě nenašel, nevadí tak koupim novej motor a přeťukám čísla  dík za odpověď  \r\n
Datum: 25. dubna 2011 13:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 číslo najdeš na levé půlce motoru, stačí otevřít oči. Klika ze 175 tam pasovat nebude, má větší setrváky a jinej zdvih.
Datum: 24. dubna 2011 21:59
 zdar draci dneska sem chtěl vyměnit pístní kroužky ale když sme tam dal nový stejných rozměru a nasunul válec musel sem ho tam namlátit pokaždý velký ráně šel jenom kousýček tak sem to spatky vyndal a dal první kroužek ten starej kterej je ještě dobrej a ten druhej sem dal ten novej nestane se nic ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 8:52
 Týjo  ..tak tohle to mi udělat u nás v mototechně tak se neznám
Datum: 27. dubna 2011 8:52
 tak opět se omlouvám že sem to zakládal řek sme že chcy kroužky na pionýra s 0. vžbrusem a dal mi kroužky na simsona aspon tak to bylo v učtence
Datum: 26. dubna 2011 20:27
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Kdyby si každý, kdo vznese dotaz, nejdříve přečetl příručku ke stroji, to by ubylo blbých a opakujícíh se dotazů  Ale lidi jsou línější a línější, radši budou spamovat fora, než aby zvednuli prdel, něco si přečetli a šli do garáže dělat... A je to horší a horší. Každý chce ladit, přitom ani neví, jak seřídit karbec a předstih, nedejbože jak funguje 2-taktní motor.
Datum: 26. dubna 2011 6:59
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Tato diskuze mě opravdu pobavila ,ve 14 toho asi moc neví,každopádně toh oasi ještě hodně zkazí, ale na druhou stranu tohle je škola kteráho naučí řešit problémy.Možná mu někdo prodal kroužky z babety vypadají stejně jen jsou širší a při vyběhaném válci by byla možnost je tam ztuha dostat.Poučení čistit a měřit i nové věci dnes nejsou 100%.
Datum: 25. dubna 2011 23:42
 v návodu k obsluze je výměna pístních kroužků.ptát se máš nejdřív než začneš mlátit válec.je třeba používat hlavu na jiné věci než na přilbu
Datum: 25. dubna 2011 21:39
 omlouvám se stando ale mě prostě jen štvou ty lidi co přídou a začnou si sz něčeho dělat prdel místo toho aby poradily jso jsem laik je mi 14 a nemám nikoho kdo by ty věci naučil tak proto mám takový otázky pro vás absurtdní chápete mě ?? a znovu se omlouvám
Datum: 25. dubna 2011 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel11611
 Děkuji za zastání příteli! Nepotřebuji být za každou cenu oblíben. Přesně,arogantní namyšlenej "hlupáček",přesně tak jsem to napsal a přesně tak to bylo myšleno. Věci okolo jsem zmínil aby zde byla jasná absurdita problému a řešení. V takovémto případě už nemá cenu něco radit. Možná jediné,dej to někomu,kdo tomu aspoň trochu rozumí a složí to...už jen dávat nový kroužky na zahnojenej píst...člověk si udělá obrázek....pak už je asi jedno jestli to tam šlo pěstí a nebo kladivem přes molitan...důvod proč jsem vůbec psal? Kde Fichtlpokec byl a kde je......?! Mě tohle prostě rozbilo. At se daří s opravami
Datum: 25. dubna 2011 21:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tý, do standy se radši moc nenavážej.. to je vážený místní odborník domnívám se... každopádně to ale nic nemění na tom, že jsi zřejmě amatér. i laika by mělo totiž napadnout, že ten píst se tam musí pohybovat celkem snadno, tudíž bouchat tam válec i třeba molitanovou paličkou asi nebude to správné. a taky snažit se ti poradit po tom tvém tlučení zdá se už zbytečné
Datum: 25. dubna 2011 20:19
 Standa kladivem klátíš asi svojí starou já o kladivu neřek ani slovo všechno sem to dělal před hadr a rukou
Datum: 25. dubna 2011 20:05
Datum: 25. dubna 2011 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel11611
 Koukam že kvalita diskuse FK stoupá hóre....kroužky s 2mm vůlí se do válce namlacují kladivem...asi sem budu muset začít chodit častěji,třeba se dovím,proč se mi to nad 9 tisíc zadírá když mam jen jeden kroužek kterej jde do válce suvně i s pístem zastrčit dvěma prsty a vůli má cca 3 desetiny....asi dělam něco špatně....to bude tim kladivem....sem holt blbej a tyhle nástroje jsem přestal používat....asi proto mi to furt tak zlobí.....
Datum: 25. dubna 2011 19:56
 jawa23mustaf: 1,5mm je hrozně moc...a toho oleje je tam taky přehnaně moc...
Datum: 25. dubna 2011 12:44
 chápu dobře a už se nebudu vyjadřovat
Datum: 25. dubna 2011 12:18
 postul nechápeš  když dám samotnej kroužek do váce tak mezere je tak 1,5mm a dneska sem koplet vyčistil píst a ty drážky dal kroužky precizně do zámku nasunul a šlo to bylo to tim karbonem v dážkách  tak sem přilil trochu oleje navíc tak tam mám tak 1:15  a jel se projetc přes vesnici na pul plynu a zatim bez problemu a válec mám fajnovej bez zoubku na vložce
Datum: 25. dubna 2011 12:10
 radši to vem celé jak to leží a běží a odnes to někomu kdo tomu rozumí.ušetříš spoustu peněz a bušení do klávesnice.když máš 2 mm v zámku tak to něco asi značí,že je to vyjeté.
Datum: 25. dubna 2011 11:58
 Kolečko: skoušel sme je dávat do válce to si piš a mezera byla 2mm stejná jako na těch starejch kroužkách necháme to bejt možná sem se zmýlil a ten druhej kroužek nebykl v zámku dneskase na to mrknu a uvidím
Datum: 25. dubna 2011 9:32
Jméno: dwein kyblík
IP: uživatel10032
Datum: 24. dubna 2011 22:54
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Rada nad zlato: Pokud děláš něco s motorem, odnes kladivo tak daleko, že budeš líný pro něj dojít...
Datum: 24. dubna 2011 22:47
 co takhle vyzkoušet jestli jdou samotný kroužky do válce?  taky už jsem dostal zmetkový, byly moc velký, tak jsem musel trošinku upilovat kroužky v ztenčení pro zámky
Datum: 24. dubna 2011 22:12
 Tak fajn ukončíme to  já to zejtra rozdělám vyčistim ty drážky pro kroužky pokusim se to dát precizně do zámku a uvidíme
Datum: 24. dubna 2011 22:02
 Tvl...hlavu páčit šroubovákem....srovnej si svorníky.
Datum: 24. dubna 2011 21:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nešlo ti to tam narvat protože máš drážky na pístu zasraný karbonem a pak nejde ten kroužek klou
dně zmáčknout
Datum: 24. dubna 2011 21:52
 to se ti řekne ale výš jaký je to sraní sundat tu hlavu ?? mě de totiž nějak ztuha musim jí po milimetrech páčit šroubovákem
Datum: 24. dubna 2011 21:51
 Jak to mam vědět jestli sou ruplý??? tak to rozdělej a podívej se, já nejsem vševěd...
Datum: 24. dubna 2011 21:50
 tak naposled skoušel sem tam 2nový byly přesně v zámcích naposled opakuju přesně v zámcích první sem tam dal jakš takš druhej taky ale pak sem to tam musel namlátit a šlo to hrozně ztuha tak sem to vyndal skontroloval válec jestly není odřenej a od hlavy pístu sem dal první kroužek ten starej a druhej sem dal ten novej a to už šlou nasunout dobře a oba byly v zámcích tak ted mi řekly jestly sou ruplý a proč !
Datum: 24. dubna 2011 21:47
 Přeci když něco nejde zlehka..tak si uvědomím, že něco není OK...a nemlatim to tam ne?!
Datum: 24. dubna 2011 21:45
 Protože si tam válec namlátil... když to šlo ztuha tak ty kroužky prostě šli přes zámek
Datum: 24. dubna 2011 21:44
 prostě ne jede tam šel lehce stuha ale ty dva už vubec a to si piš že sem to skoušel hodně krát ale docela mi nahnalo strach když řek že už je mám ted určitě prasklý  proč by praskly ?
Datum: 24. dubna 2011 21:42
 Hochu ale tak sorry...to prostě není možný!! Pokud si koupil velikostně stejný kroužky jako válec...museli tam jit nasunost krasne zlehka...
Datum: 24. dubna 2011 21:40
 opravdu sme měl oba nasazený v zámcích a stejně to nešlo kdyby ste to vyděly sámy by ste nevěděli i když mi stim někdo pomáhal ten kroužek sem daly do zámku co nejvíc ho tam přitalačily nasunuly válec tak šel prostě nasunout hrozně ztuha po každý ráně jenom o pár mm povylez tak sem top tam nechtěl dávat silou tak první z hlavy pístu sme dal ten starej a ten druhej sem dal novej a nevim proč by jako měly praskat jedinej duvod mi řekni než začneš nadávat a už sem stim najezdil tak 30 km a tázhne to trochu lp odspoda ještě sem ho moc nevytáčel když ste tak chytrý tak řekněte proč by měl prasknou ?
Datum: 24. dubna 2011 21:13
 Přesně tak, kroužky mimo zámky, nebo už tam zámky nejsou. Jestli nepraskly při nasazování, tak teď už jsou prasklý určite. Až se ti to kousne ve větší rychlosti při jízdě, tak se budeš divit, Jinak první kroužek dej ten lepší. Radši se fo toto už nehrab a řekni někomu, ať ti to udělá
Datum: 24. dubna 2011 20:52
 napadá mě pouze hovado nešťastné.sorry neumím si pomoct
Datum: 24. dubna 2011 20:05
 měl sem je tam ty kroužky byly skoro spojen ale stejně to nešlo zezačátku to mělo takovej rachtavej zvuk ale po pár km to přestalo a jede pěkně a jak dlouho mám zajíždět jeden kroužek ?
Datum: 24. dubna 2011 19:57
 Vono by to Šlo , ale určitě si neměl krouźky nasazený v zámcích...chce to trochu zručnosti.
Datum: 24. dubna 2011 19:06
|



|