|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rtee
IP: uživatel10027
 Zdar draci, mám doma kývačku 250 a zasekl se mi jeden přední tlumič. Čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 14:24
 Čus draci nechce mi jet fichtl (Jawa 05) takže se trochu rozepíšu včera po nákym tom roztlačováním se povedl roztlačit a jel 1 v poho 2 taky ale na 3 to jaksi vynechávalo když se motor trochu zahřál už nebyl problém to roztlačit a jed . jo předstih mi seřizoval kámos co fichtlum celkem rozumí ale dělal to odhadem .ale dnes nic zkoušel jsem svíčku která tam byla od předchozího majitele na kterou jsem i před rozložení pio jezdil jeto svíčka nr 15 C nemá sklepli elektrody ale prostě to na ní jezdilo ted jsem ji zkoušel a háže žlutou jiskru dával jsem teda novou n15 C na kterou to včera jelo a tam jsou elektrody sklepli na 0,4 MM a háže krásně modrou ale prostě to nechce jet svíčka je mokrá takže tam benál teče celá palivová soustava čištěna ale furt nic .Až dnes jak sem přijel ze zahrady kde mám fichtla jsem si spoměl že jak sem od dělal benzinovou hadičku tam z ní a z palivovýho filtru vytekl zbývající benál na kryt spojky a pak protekl zpodem takže se chci zeptat muže to být třeba tím že se do zapalka dostal benál a proto to nejede? mám popří padě seřídit předstih ? a jakto ze to před tím stou starou svíčkou jelo? to tam byl velkej předstich nebo co? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:44
 no ty styčny plochy jsem kontroloval aji jsem to projel smirkem muže to být tím žee my tam zatekl benál nebo ptrej indukční cívka je nevyspitatelná že na nakopnutí haže ale pak třeba vinechává
Datum: 17. dubna 2011 19:44
 Čau, no hele, jestli ti tam jde benzín a komprese je taky OK tak na 100% musí být chyba v elektrice. Pořádně se koukni na předstih a odtrh a taky koukni jestli na kladívku není pecka a prostě to musí jet.
Datum: 17. dubna 2011 19:32
Jméno: Petr
IP: uživatel6843
 Čus draci pionýr mi nedrží volnoběh ale když jedu a zmáčknu spojku tak to tak 5 sekund drží vysoký otáčky a pak to chcípne. Jo a moc mi nejde v nízkých otáčkách, ale když se dostane do vyšších otáček tak jede 65 v pohodě. Nevíte čím by to mohlo být? Já si myslim jestli nebude v hajzlu gufero pod zapalovánim, že by si to přisávalo vzduch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 14:36
 Podle mě ti to nasává faleš.
Datum: 17. dubna 2011 14:36
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Skus trochu přidat volnoběh. xD A z těma vysokýma točkama to mi taky dělalo, a stačilo vyměnit lanko a bowden a pořádně promáznout. Protože to tam někde dřelo a vracelo se to pomalu.
Datum: 17. dubna 2011 13:16
Jméno: Castrol
IP: uživatel11309
 zdarec mám problém nechce mě chytnou jawa 21 když já nakopávám tak ani nezavrčí předstih mám 1.9mm když nakopávám tak jiskra na svíčce je jinak svíčka je mokrá poraďte prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 11:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nepocuvaj ho on nevii.
Datum: 17. dubna 2011 11:52
 Nedává ti jiskru pod tlakem ve válci..kup novou.., a sešteluj bohatost směsi
Datum: 16. dubna 2011 23:32
 Ahoj znovu  nevíte někdo čím může bít to, že mi pořád vypadává jednička??? a když tam mím jedničku tak mi to někdy vylítne z nenadání do otáček a potom většinou vyskočí Děkuju  -> 23 MUSTANG
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 21:14
Jméno: 111
IP: uživatel11234
 muže to bejt vydličkou nebo omlete kolečko to chce rozhodit a pak uvidiš takle je to střileni od boku.
Datum: 16. dubna 2011 21:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ähoj chci se zeptat co je lepší na pincka za tmel estli lukopren nebo paulín,děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 12:28
 akrylátový dvousložkový,brousitelný pod vodou
Datum: 17. dubna 2011 12:28
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 jo jo ,děkuji
Datum: 17. dubna 2011 8:52
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 lukopren
Datum: 17. dubna 2011 8:21
Jméno: venca
IP: uživatel590
 Paulín
Datum: 16. dubna 2011 21:41
 jojo
Datum: 16. dubna 2011 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lukopren
Datum: 16. dubna 2011 14:37
Jméno: Simson
IP: uživatel10694
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 21:08
 nevím jak je to u simsona ale řekl bych že mu to jde stuha protože je to přidřený,i když je to asi blbost protože když vyndá svíčku nedělá to...
Datum: 16. dubna 2011 21:08
Jméno: čert
IP: uživatel11463
 já se koukal taky, a dotěd přemýšlám, proč
Datum: 16. dubna 2011 20:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 Tak sem se teda kouk........ a musím konstatovat, že nic krásnějšího jsem v životě ještě neviděl... zdůrazňuji, neviděl!
Datum: 16. dubna 2011 17:15
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar draci, co je lepší na leštění chromu? SITOL nebo SILICHROM? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 12:02
 Castrol: Podle mě ten silichrom EX je rozdílnej proti normálnímu ve složení - má takovou trochu jinačí barvu a možná i v té hrubosti - nepřijde mi to tak hrubý, jak ten klasickej.
Datum: 16. dubna 2011 12:02
 Hochu silichrom je na ... dnes sem byl koupit na poškozenej lak, čistič laku, a bylo tam napsaný že se to daá pouźit i na chrom...tak sem to vyzkoušel, nechal to zaschnout, pak sme to setřel a to je prostě paráda  koupil sem to v mototechně za 80 kč taková modra lahvička
Datum: 15. dubna 2011 20:19
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 na internetu stojí SITOL průměrně 20 Kč a Silichrom 30 Kč ale tady v drogerce sotí SITOL 39 Kč a Silichrom 49 Kč.......jinak příště zkus použít vyhledavač!
Datum: 15. dubna 2011 19:47
 a kolem jaké ceny se asi pohybují tyto zmiňované leštící pasty?
Datum: 15. dubna 2011 19:40
 Jaký je rozdíl mezi silichromem ex a silichromem dík moc????
Datum: 15. dubna 2011 17:14
 Na leštění chromu používám SILICHROM EX - leští to hezky a nebo i ten SITOL lze použít - je to na leštění chromu taky, mám to doma, chrom jsem s tím ještě nezkoušel, ale funguje to na ocel i hliníkové slitiny  Dokonce i u TEMPA je psáno, že to umí leštit chrom - to jsem zkoušel jednou a taky to dokázalo leštit.
Datum: 15. dubna 2011 16:59
 nevim jak to první, ale pokud je ten chrom čistej a nenarušenej korozí, silichrom ho spíš poškrábe než vyleští
Datum: 15. dubna 2011 16:24
 Zdarec, draci v sobotu jde na lak muj pionyr ale u nekoho jsem videl dvoubarevnou kostru tam jak je nadrz nema to nekdo z vas original ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 22:29
 zdar draci, potřebuju urychleně poradit, potřebuji vyměnit levé ložisko na předním kole na 21. kuličky atd už vypadly ale ten venkovní kroužek z ložiska nejde vytáhnout. jak na to??? dík a návody na obsluhu jsem četl jenže tam je potřeba nějaká rozpěrná trubka a tu asi nemám. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 18:53
 jestli máš na jedný straně celý ložisko a na druhý jen ten vnější kroužek, pak bude asi nejsnažší skrz ten kroužek vyndat to celý ložisko na druhý straně, čimž budeš mít krásnej přístup k tomu kroužku, kterej zevnitř jednoduše vyboucháš třeba šroubovákem, pak tam zas to vyndaný ložisko můžeš vrátit..
Datum: 14. dubna 2011 18:53
 Máš podla mna dve možnosti: 1.Môžeš ho vytĺcť majzlom alebo nejakou inou tičkou. Tú rozpernú truku môžeš nahradiť hoci-akou lešenárskou alebo inou trubkou po ktorej budeš tĺcť. Alebo to môžeš vytrieskať aj z rúčkou od kladiva. Ale rátaj z tím že ju zničíš.. 2. Môžeš to celé nahriať buď teplovzdušnou pištoľou alebo v rúre na najvižšiu teplotu. Potom to vylezie skoro samo... Ale myslím že keď to nahreješ a poriadne po tom praštíš cez tú rúčku od kladva to vyletí ako po másle...
Datum: 14. dubna 2011 18:28
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,ctel bych se zeptat když mám pryč ložisko pod řetezovým kolečkem tak to musim pulit motor ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 17:09
 ano
Datum: 14. dubna 2011 17:09
Jméno: Hrom
IP: uživatel11541
 Ahoj, měl bych dotaz na znalce. \r\nMám 21 pokaždé jí nakopnu napoprvé či napodruhé. chvilinku běží a pak chcípne, když chci přidat tak se hned dusí. Pak už jí nenastartuji. Musím se sní chvilku projít a roztlačit pak se postupně rozeběhne. zezačátku musím přidávat málo plynu jinak se dusí ale pak běhá jako z praku. Nevíte někdo čím by to mohlo být ? \r\nDíky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 11:41
Jméno: standa
IP: uživatel9763
 sklepni svíčku na 4 desetiny
Datum: 15. dubna 2011 11:41
 chudá směs, zkontroluj pořádně jestli ti to někde nepřisává falešnej vzduch, jinak směs obohať zvednutím jehly
Datum: 14. dubna 2011 12:56
 sešteluj karbec
Datum: 14. dubna 2011 8:04
 Zdravim, nevíte kde by se dal sehnal zadní blatní na Jawa Dandy 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:18
 nojo praská a když to slepit tak to praskne znova..A někde na netu by se nedal sehnat?
Datum: 13. dubna 2011 20:18
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 V Týnci v Jawě. Praská hajzl,co?
Datum: 13. dubna 2011 18:49
 čau, nějak nemůžu povolit šrouby na krytu převodovky, nemáte někdo nějakou praktickou radu??? všechny mazací a rozmrazovací spreje jsem zkoušel, i servisní údery, ale jaksi nic.... dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 17:56
Jméno: FRED
IP: uživatel11521
 dik za rady, uz jsem to povolil
Datum: 14. dubna 2011 17:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ano Standa má pravdu funguje to občas i u zarezlých šroubů nejdřiv dotáhnout a pak povolit je tam pak vetší pravděpodobnost že se ten šroub neulomí
Datum: 12. dubna 2011 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel11527
 rada nad zlato něž to ožvejkáte a omlátíte......když nejde povolit,zkus ho dotahnout...jak se hne dopředu,pujde i dozadu
Datum: 12. dubna 2011 14:04
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ja mel takhle zatuhly a totalne vozvejkany srouby na motoru, jakakoliv snaha to povolit to akorad vic ozvejkla, premejslel sem ze to odvrtam ale nakonec to slo povolit nastavcem do vrtacky, na srouby jestli chapes co myslim, normalne celou vahou na to zatlacis a zapnes to... (i kdyz se priznam ze nevim jaky srouby tam mas, ale tohle mi fungovalo)
Datum: 12. dubna 2011 11:36
Jméno: petr d
IP: uživatel9186
 vem kulatinu poradne klepni na hlavu sroubu. (nee mali klepani) ranu a pak to pude na 100%
Datum: 11. dubna 2011 22:21
Jméno: .
IP: uživatel11521
 ok dikec, no to ohřátí mám v plánu co nejdřív. čím to mám vzít, švaicem?
Datum: 11. dubna 2011 22:20
 a kdyz ani to, tak nahrat a ono to povoli
Datum: 11. dubna 2011 21:53
 Zkus to polit brzdovkou a nechat přez noc působit.
Datum: 11. dubna 2011 21:40
 víc praštit na šroubovák, nebo pak úderový šroubovák, to je výborná věc na povolování šroubů...a když i to selže, tak odvrtat
Datum: 11. dubna 2011 21:10
 Zdravím..Nejede mi pincek..Jiskra jde,benzín taky do válce a ne a ne chytnout.Za studena na roztlačení ještě docela jo,ale jak se ohřeje tak skoro vubec??Karbec mám seřízenej..Prosím poradte.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:05
 špatná tepelná hodnota svíčky, nebo bohatá směs
Datum: 11. dubna 2011 22:05
 Ahoj. Bohužel píši znovu. MUSTANG , prostě mi nejde protočit klikovka. šroubovákem přes magneto to taky nejde... Píst ve válci může běhat ale i když jsem za něj třeba zatáhl tak ani hovno  Prosím, jestli mi stím někdo pomůže tak, že mi to pujde tak mu snad dam 500Kč nebo mu budu do smrti zavázanej. Vážim si každýho nápadu a odpovědi. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Skus to protočit s vymáčklou spojkou jestli to neni v převodovce
Datum: 11. dubna 2011 21:54
 Je vidět že nejsem sám kdo takhle uvažuje -> taky me to napadlo ale chtěl sem se zatim zeptat... Dík zatim... Ale klidně pište kdybby vás něco napadlo
Datum: 11. dubna 2011 21:38
 Mně se to taky záhadně stalo taky, shodil jsem dekl spojky, nasadil ráčnu na primární matici, zabral a je doteď vymetýno....
Datum: 11. dubna 2011 21:32
 Dík kekz . Zarezlá bejt nemůže, protože 5 SEKUND před tím než se to stalo tak ještě klikovka normálně šla protočit.... jo a nejde mi nakopávačka takže bych stejně rozdělával
Datum: 11. dubna 2011 21:21
 noo chlape vypadá to že máš kouslou klikovku  jak říkáš, jestli se píst ve válci hýbe a klikovka ne, tak bude buď zarezlá ( pokud ten mustang stál někde 20 let venku) nebo bude zadřený ložisko,... takže řešení je jasné.. motor rozdělat a kouknout se kde je vada, na 90% to bude ložisko.. pokud je ten motor jinak v pořádku.. nic jinačího mě nenapadá čím by to být mohlo..
Datum: 11. dubna 2011 21:18
 čus draci fichtl mi jaksi nechce jet jiskru hází malou i puvodní svíčka na kterou sem jezdil na podzim než jsem pio rozdělal i nová svíčka brisk n15C dřív sem udělal par kroku a chytl ted jse musím rozběhnou a tak tak to chytne a na plyn to někdy nereaguje ale to musím asi seřídit lanko já pustím plyn a ono to hned zdechne myslíte že to muze být tepelnou hodnotou svíčky? nebo muže to zpusobovat netěsnící hlava ? jo předstih jsem seřizoval podle měrek dával jse víc i mín atd jsem zkoušel ale furt nic ted je to asi nejlip nastaveny ten předstih jedná se o pio Jawa 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:34
 To je podobný jako:Ahoj,nejede mi to,může to bejt tim že tam nemam svíčku?
Datum: 11. dubna 2011 22:34
 muže to být třeba tím že mám kousek šoupátka na konci uštiplé ?
Datum: 11. dubna 2011 22:12
 celá palivová soustava byla nedávno čištěná jak karburátor tak trysky nová benzínová hadička čištěna nádrž i palivový kohout
Datum: 11. dubna 2011 21:16
 a volnoběžná tryska ucpaná neni? hlava by musela bejt hodně netěsnící a to by ti od ní tekl olej...
Datum: 11. dubna 2011 20:58
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 zdar, prosim vas. Mustang po vybrusu, pri jizde cuka a pak zas jede normalne a zase cuka a zase jede normalne... nwm cim to muze byt... karburator vyvcistenej , trysky cisty,...benzín tam teče. ale když kouknu na svicku ( nová) tak je uplne suchá až přepálená nebo co,... nevíte co stím..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:19
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 a co udelat proto aby dotékal..?
Datum: 12. dubna 2011 16:19
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 do karbecu v poho tak nevím kde je chyba...možná jehla...
Datum: 11. dubna 2011 22:02
 nedotejkající benzín.. že teče ještě neznamená že teče pořád a že ho teče dost..
Datum: 11. dubna 2011 21:01
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 čau draci .. dotaz přímo pro Sesu, kdysi jsem tady viděl řídítka na pio (20 klacek) budou ještě někdy k mání ?? nebo popřídadě jestli někomu z vás doma náhodou nepřekáží (lepší stav ) dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 19:35
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele ja mam doma asi dvoje dystak me napis na mejla petrkudrnacx@seznam.cz poslu foto
Datum: 11. dubna 2011 19:35
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Zdarec draci,
mám problém, měl jsem pionýra. Po čase se mi nějak rozbil tak jsem ho dal kamošovi co se pionýrům věnuje. Zjistil, že byl přidřenej motor, dali jsme ho na výbrus. Kamoš vyměnil všechny díly, které byly nefunkční->jehlový ventil, fajfku, atd. Teď ale pionýr jaksi nemá tah, chytá ihned, ale nechce se mu do otáček, karbec byl čištěnej, směs je také dobře naředěná, olej v motoru je. Volnoběh drží ale při přidání plynu se mu nechce a přidušuje se, jede sotva na jedničku, kde by mohl být prosím problém? Už ani jeden si nevíme rady. Kamoš říkal, že když měnil gufera, všiml si, že klika už není v nejlepším stavu, ta by na to ale neměla vliv, ne? Prosím poraďte, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:37
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Bylo to výfukem, oddělal jsem jej, hodil tam za jedna  a s rachotem jsem proletěl dvorem 10x5 m  . Díkec
Datum: 11. dubna 2011 17:37
Jméno: cocva
IP: uživatel11517
 Mě takysvička hazala jiskru a delalo to co tobě pak sem ji vymenil a jelo to uplne normálně ja sem tam dal Brisk N17C
Datum: 11. dubna 2011 16:08
 je to tím že máš výbrus  .... a pokud je klika po smrti tak to byla škoda dělat výbrus.. až ti vyletí jehla tak pujde na výbrus znovu
Datum: 11. dubna 2011 16:02
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Mu to právě jako prkotina vůbec nepřijde, říkal, že už neví čím by to mohlo být, že dráty měřil, všechno je podle něj tak jak má být, zkusím výfuk, neustále z něj kape nějakej černej sranec.
Datum: 11. dubna 2011 15:54
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Jestli se pionýrům věnuje, neměl by si s takovou prkotinou poradit?
Datum: 11. dubna 2011 7:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 vyčistit vejfuk  nebo mas uz pricpany vzduch. filtr
Datum: 11. dubna 2011 1:03
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Kamoš říkal, že svíčku zkoušel, ta svíčka háže parádní jiskru, je to NKG, ale zkusit to můžu. Čím dál by to mohlo být?
Datum: 11. dubna 2011 0:05
Jméno: cocva
IP: uživatel11512
 Skus vyměnit svíčku..
Datum: 10. dubna 2011 23:56
|



|