Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím Draci  n neví někdo takhle z Místa kolik cm má obvod kola? u pio? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:03
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Lepší a přesnější způsob: Udělěj si rysku na kole a na zemi, jeď třeba 10 otáček kola a změř vzdálenost a vyděl 10. Je to přesnější... Čím delší vzdálenost, tím větší přesnost.
Datum: 31. března 2011 8:03
 na průměr a poloměr.
Datum: 30. března 2011 19:34
 Bacha,
Datum: 30. března 2011 19:33
Jméno: imbecil
IP: uživatel10887
 změř si metrem průměr a ten vynásob ludolfovým číslem.... mohlo by ti vyjít číslo kolem 173 - 175cm
Datum: 30. března 2011 14:45
Jméno: havran
IP: uživatel9657
 Zdravím, co je nejlepší na utěsnění výfuku u válce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:36
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
Datum: 31. března 2011 8:36
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Nejlepší jak píše Test...klingerit nikdy se mi nestalo že by se propálil nebo podfouknul.
Datum: 30. března 2011 21:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jako radíte všichni moc hezky. až na to, že otázka podle mě zní jinak. zatím jedinej kdo to pochopil je test
Datum: 30. března 2011 20:51
 pod koleno narvi azbestovou sňůru a napatlej tam silikon nam motory.. pak to ještě omotej třeba alobalem nebo nějakou páskou která vydrží tu teplotu a utáhni páskami.. a nemá šanci nic vyletět ..
Datum: 30. března 2011 20:47
 cisto len silikon cervenej farby co je do 300 'C vydrzi az 1000km
Datum: 30. března 2011 17:59
 ach to zvaranie...Na koleno omotat azbestovu snuru, potriet ju cervenym silikonom na motory a nasunut tlmic. Tesni to dobre. Na valec tesnenie co sa predava v kazdom motoshope.
Datum: 30. března 2011 15:54
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 No tak na motoru bych tam dal těsnění od sesy a u kolena buď alobal nebo taky azbestovou šnůru, ale to počase vylítá a vyklepe se já mám doma výfuk svařenej dohromady a asi si to udělám i na tom mím...Sice pak musíč celý rozdělat ale zas tak často to není
Datum: 30. března 2011 14:58
Jméno: syneda
IP: uživatel11423
 cau u valce tam nacpi to tesneni co tady prodava sesa stoji par korun a u kolena je nejlepsi omotat to pevnym alobalem nekolikrat prelozenym a na obou stranach pritahnout instalaterskejla paskama, mam to taky tak a funguje to luxusne
Datum: 30. března 2011 13:44
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Záleží na motocyklu. Jde-li o pionýra , babettu, používám mřížkovaný klingerit .
Datum: 30. března 2011 13:42
 zdravím draci mám menčí problem s kladívkem za celou sezonu vyjezdím asi 20 kladívek kážde kladívko fungl nové se po druhém dni ježdění zlomí a já už fakt nevím čím to je děkuju za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:18
Jméno: martin
IP: uživatel11620
 ježiši se nediv v sadim se že si na ficek vedle kladivek nekapnul ani kapku oleje už hodně dlouho  prosimte na takovou tu vatu nebo polstarek vedle kladivek u vačky kapni kapku oleje možna dvě a kladivka se ti chvili lamat nebudou parkrat za čas tam zase kapni ale ne každej den čau a doufam že se nebudou lamat
Datum: 28. dubna 2011 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jestli se lamou tak je mozny ze ti bud hazi rotor a nebo ta vacka je nahovno, skusil bych vacku
Datum: 29. března 2011 22:40
Jméno: Pinca
IP: uživatel11419
 Cus, to netusim cim to je, v dnesni dobe setrijou snad na vsem, to bude vada materialu  zkus tam dat nejaky stary kladivko jestli to bude delat to sami.,
Datum: 29. března 2011 22:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, potřeboval bych poradit... motorka chytá za studena i za tepla pěkně, ale jak to zahřeju a nechát třeba 5minut stát, tak nemůžu nastartovat... nevíte proč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 0:19
 jo jo tim by to mohlo byt taky ....ale to by mu zas chcal benal z přepadu si myslim
Datum: 30. března 2011 0:19
 vysoká hladina v plovákovce nebo netěsnící jehlovej ventil - uchcává se to..
Datum: 29. března 2011 23:18
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Kámoš měl podobnej problém měl ta m svíčku BRISK 14 pok tam dal 17 a vede to super..
Datum: 29. března 2011 20:33
 čau, problém by měl být zřejmě v elektrice , dřív jsem měl podobný problém na babetě a vyměnil sem tiristorovy zapalovani a bylo to ok a zkus aji svičku dat novou , někdy se stava že svička zničehonic odejde nebo blbne
Datum: 29. března 2011 19:56
 Zdar draci.Marně sháním na netu katalog ND na babetu 210.Nevíte náhodou někdo o nějakým odkazu na stažení?Díky moc všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 22:52
 Taky chytrej,jak se dívám.Kdyby se mi tato možnost tady ukázala,tak už tady neotravuju.Ale pokud mi to nabídne jen tyto možnosti:Otevřít odkaz v novém okně,Otevřít odkaz v novém panelu,Přidat odkaz do záložek,Uložit odkaz jako...,Odeslat odkaz...,či Kopírovat adresu odkazu,nevidím žádnou možnost tisku,nebo uložení.Rád se poučím pokud bude někdo sdílnější,namísto "tlachání".Píšu sem pro radu.Díky všem.
Datum: 29. března 2011 22:52
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Já myslím , že si to doma na počítači vytiskneš a výtisk si vezmeš do dílny . Nebo ještě chceš , aby to do té Tvé dílny za tebou někdo donesl ?
Datum: 29. března 2011 19:08
 A stáhnout to mám jak???Celej počítač ssebou do dílny tahat nebudu.
Datum: 29. března 2011 14:03
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Lháři!
Datum: 29. března 2011 13:55
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
Datum: 29. března 2011 13:26
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 Draci chci si zapravit malinkatou dirku na vyfuku od kaminku jde to nejak zapatlat tmelem nejakym ktery je odolny vuci teplu nebo hlinikem??
Jakkoliv ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 15:06
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Boha jeho, to se nemůže samozřejmě dělat pájkou. Musí se to očistit, lahřát letlampou a ošetřit kyselinou a pak nanést cín.
Datum: 29. března 2011 15:06
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj pájkou je to hrozná jeba... ale de to akorát ten cín ti na tom nebude pořádně držet sou 2 možnosti ta první je etovací lampa a kapalina na pájení ta druhá začistit to kapalinou na pájení možná trochu cínem ucpat zespodu dírku a cínem to vylít ae to nevím jak douho ti vydrží
Datum: 29. března 2011 2:26
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 jeste me napadlo hlinikem
Datum: 28. března 2011 23:00
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 bojim se že to pořádně neprohřeješ tim cínem a nebude to držet... nehledě na to že ti ten cín bude prokapávat... to ale záleží jak máš tu dírku velkou. asi bych volil jemnej smrkanec cočkem
Datum: 28. března 2011 22:44
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Ne delam si srandu jo zkusim to
Datum: 28. března 2011 22:38
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Nedelal takze vubec nevim a ani nevim kde to koupit
Datum: 28. března 2011 22:37
Jméno: milano
IP: uživatel10870
Datum: 28. března 2011 22:24
 jinak cca 10Kč za plátek cínu, 1Kč za smolu, 1Kč za spotřebu elektřiny líp nevím jak bych ti to vysvětlil
Datum: 28. března 2011 22:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 28. března 2011 22:21
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Dik a nevis jestli je to drahy??
Datum: 28. března 2011 22:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Zacínovat, je to šetrnější než sváření a cín lehko vyleštíš do lesku.
Datum: 28. března 2011 22:13
Jméno: Jay.D
IP: uživatel9427
 Zdravíčko fichtlaři, dal jsem dokupy fichtla co cca 20 let nejel, a mám problém že prostě nejde, nová svíčka mimo hlavu jiskru hází, když je suchá fichtl chytne ale hned chcípne a svíčka je totáč od benzínu (uchlastaná), kondezátor je také nový, jsem už docela s rozumem v koncích
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 11:16
Jméno: Jay.D
IP: uživatel9427
 Gufera těžko nehulí, a drží krásně otáčky
Datum: 29. března 2011 11:16
 Pokud 20 let nejel sou KO gufera.. takže je vymén
Datum: 28. března 2011 23:30
 seřiď předstih, odtrh, a halvně ten karbec no.. kámošovi toto samé dělal mustang, bylo to zápalkem..
Datum: 28. března 2011 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti a seřid kladívka
Datum: 28. března 2011 21:32
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 vyčistit karburaci
Datum: 28. března 2011 19:04
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdar draci chci se zeptat jestli by mohlo byt karburatorem ze mi nejede poradne pincek mam nove gufera, ložiska, valec v popradku, vypalenej vyfuk, spojku a fakt uz nevim co stim jsem rad kdyz to vytahnu na 45kmh tak prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 21:00
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 a jeste bych rekl ze mi spatne saje karburator jelikoz kdyz tam dam filtr tak to nejede vubec oddelam ho a jede ale kdyz oddelam ten plech jak kryje karburator tak jede celkem svizne
Datum: 28. března 2011 21:00
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 tak nastartuji a rozjedu se na 1 celkem v poho dam 2 a nic moc spis jak kdy nekdy v poho nekdy mi zacnou klesat otacky a trojka to same ale nad 45 kmh se nedostanu
Datum: 28. března 2011 19:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak nám tady popiš co to dělá , jestli se to dusí , nebo střílí , nebo jestli to prostě vůbec nemá sílu
Datum: 28. března 2011 17:38
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 kola sou dobry a predstih mam sestelovanej 1,9
Datum: 28. března 2011 16:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nafoukni kola
Datum: 27. března 2011 23:27
Jméno: radar
IP: uživatel11409
 Zkuz si zkontrolovat jestli máš dobře nastavený předstih a odtrh.
Datum: 27. března 2011 23:13
Jméno: bart
IP: uživatel1226
 Cus borci hele mam problem s mou 175 typ nevim ale je to kulatej motor ne hranatej .. proste chvili jela a sla do otacek a pak se zacala dusit a sla jen na volnobech a pak to zase slo a zase do nizkych a pak to strilelo do vejfuku a do sani ... predstih jsem steloval na 2,7 od horni uvrati a tet mi vubec nehazi jiskru ani nedava ranu inducka je ok .. pls poradte diky mooc bart
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:36
Jméno: bart
IP: uživatel1226
 tak uz to dava jiskru ale zase to strili sakra
Datum: 28. března 2011 17:36
 aha... neumím číst  ... ale ten typ je na motoru.. první trojčísí
Datum: 28. března 2011 0:39
 tak si ten typ zjisti... kukni na štítek nebo číslo motoru... a je to s kulatým nebo hranatým motorem?
Datum: 28. března 2011 0:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předstih dej 3,5 , vyčisti karbec a očisti si pecku na kladívku ( opiluj to pilníkem bude tam napečenej takovej šedej povlak ) možná to pomůže , možná budeš muset koupit new kladívka to uvidíš
Datum: 27. března 2011 23:26
 Čau draci.... asi před třema dnima sem jezdil, táhlo to pěkně, a když sem to vytáhl dneska tak to netáhlo vůbec. Maximálně tak na 40 km/h. Což je docela na hovno......... a docela mě to štve. Nevíte čím to může bejt??.... dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 20:29
Jméno: jorus
IP: uživatel11315
 Hoši, jakš takš to už jede, chtělo to seřídit odtrh, ale je zajímavý, že ( mám rychlopal) když mu dam plnej záhul, tak to nejede a kucká to, ale když mu plnej nedam, tak jede krásně... docela zajímavý
Datum: 28. března 2011 20:29
 Jawa 50, je hodně proměnlivá, podobné příhody se stávají na strojích, které jsou nějak na hraně se seřízením atd. Mě se to stávalo často, možná to rozjezdíš, jinak seřídit zapalování, podívat se do vejfuku...
Datum: 28. března 2011 16:36
 nemas zasranej vyfuk?
Datum: 27. března 2011 21:13
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny Jawaře . Chci se zeptat , zda je vnitřní průměr předních tlumičů na Jawě 555 shodný s Jawou 550 . Ptám se proto , jestli můžu koupit silonové vložky do přednícxh tlumičů , které jsou nabízené prto 555tku taky pro moji 550tku . Děkuji za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:32
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Diky za odpověď
Datum: 27. března 2011 21:32
 Je to stejný
Datum: 27. března 2011 20:39
Jméno: Martin
IP: uživatel11405
 Zdar, mám problém se světlama. Když nastartuju a zapnu světla tak svítí jenom přední světlo, když ale přepnu na dálkový světla, tak svítí jenom zadní světlo. Nevíte někdo čím to může být??? Elektroka je 3x zkoušená a všechno je tak, jak má být. Už si nevím rady... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:13
Jméno: Martin
IP: uživatel11405
 Tak měls pravdu byl to přepínač  Díky
Datum: 27. března 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel11404
 špatný kontakt v přepínači na řidítkách a nebo vypadlý kabel někde v masce a nebo v zadnim světle....tohle hodně dělaji mustangy.... propípej si kabely
Datum: 27. března 2011 17:52
Jméno: Martin
IP: uživatel11405
 Ne to ne, to se tam zkoušely už 3. A dělá to furt stejně
Datum: 27. března 2011 17:23
 prasklá žárovka?
Datum: 27. března 2011 17:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravíčko. Chci se zeptat, jaké rozdíly jsou mezi trubkami vidlic na J 555 a J 20,21? Je jediný rozdíl v tom, že 555 má zpředu trubek maznice, nebo jsou i rozměrově odlišné? Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 a 05 má taky maznice
Datum: 27. března 2011 21:19
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 555 je jeden typ, 20 a 21 jsou stejné akorád starší typ měl na vydlích maznice.
Datum: 27. března 2011 17:57
 zdarec draci,mam problem dnes sem jezdil na mustangovi,na takovejch polních cestách a jedu jedu třeba na 3 a motor jakoby vynechává jede a strati výkon a hned zase přibere a podřadim a dela to zase a ekdy to rovnou chcípne co stím, trysky sem čistil dělalo mi to aji minuly rok ale vzdycky to přešlo poradite, diky moc =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:40
 jj mě to dělala přikouslá hadička...zkontroluj ji jestli má volný průtok.
Datum: 27. března 2011 19:40
 projdi celej palivovej systém, začni kohoutkem...určitě to někde bude ucpaný...
Datum: 27. března 2011 16:27
 ahoj.Prosím vás potřebuju pomoct.Mustang : nevím jak patří péro od stojanu.měl jsem u toho dva ty trojůhelníčky.jeden patří mezi blok a druhý nevím.Prostě mi to tam nikde nesedí a nevím jak na to.vím že u pincka (J20,21) to je jinak.Ale nevím jak na ustangu.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:06
 jo jo , už to mám,jak píše standa.Já mám zboku stojánku takový kolík a na křížku tu packu s dírkou.Ale ještě k tomu mám mezi blokama trojůhelníček . tak jsem byl z toho vedle.Ale díky moc
Datum: 28. března 2011 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel11404
 jj pozdější typy mají zboku stojánku takový kolík a na kříži packu s dírou....tam přijde pružina....u starsich modelu je trojuhelnicek mezi bloky a pero se chyta za prepazku stojanu
Datum: 27. března 2011 17:56
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Na křížu máš obdelníkový výstup a v tom je malá dírka tak tam to patří....si myslím
Datum: 27. března 2011 16:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 kolečko to popsal správně. jinak tu pružinu asi těžko budeš zachytávat jinam než na stojánek.
Datum: 27. března 2011 16:23
 no právě mám aj Jawu 20 a tam je to jinak.tam vůbec není ani mezo blokama mezera na trijůhelníček.A to mám vést jako pružinu od toho trojůhelníčku ke stojanu ? nabo jak ? Je to JAwa 50 / 223.2 r.v 1980
Datum: 27. března 2011 15:52
 Je to tam stejně jak u plecháčů co já vim...stojánek jsem tam přidělával tejden zpátky a dal jsem mezi bloky trojuhelníček a normálně za to zaháknul pružinu, všechno funguje...
Datum: 27. března 2011 13:15
 zdarec chlapi, nějak ten můj stroj chytla chřipka či co... hážu jsem svíčku, jak vypadá http://2i.cz/8bd15872a1 ... a teď, jak se to chová.... nakopnu to všechno v klidu... jedu (za studena) a je to v pohodě.. pak to začne asi v 3/4 rozsahu otáček jako kdyby klepat cinkat a buhví co... pak se to brutálně zhorší a je to fakt dost slyšet a nemůžu jet naplnej plyn, jen tak způlky.. když jedu na plnej, tak otáčky klesaj a klesaj a klesaj... svíčka ulitá není , tepelná hodnota OK, nic takého.. jen vypadá tak hnusně.. mažu polosyntetikou, tím to taky není... napadl mě akorát zvodnatělej benzín, ale to nevím, jak se to projevuje.. skusil jsem změnit předstih, bohatost... nic nepomáhá.. to je poprvé za dlouhou dobu, co nevím, co s tím  díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:02
Jméno: buben
IP: uživatel770
 zkus N14C
Datum: 27. března 2011 12:02
 ložiska ani klika KO není, směs chudá též ne, moc vzduchu taky ne  ... ke svicce - už vypadá zas normálně, nevím, co temu předtim hrabalo  .. a k problému - závit na svíčku v loji  už měl asi velký vůle a tak jak se to zahřálo, tak tama fókalo a svíčka se klepala (toť ten kravál)... už předtím ta svíčka šla těžko zašroubovat... teď šla ještě hůř a před chvilou už zašroubovat vůbec nešla  .. vyměním hlavu a uvidím, jestli to bylo tím, ale mělo by být
Datum: 26. března 2011 19:35
 Nemáš moc velkej přístup vzduchu do airboxu ? .... případně sportovní filtr který by Ti tam pouštěl tolik vzduchu
Datum: 26. března 2011 18:37
 podle barvy svíčky chudá směs.... nemáš třeba přicpanou trisku?
Datum: 26. března 2011 17:37
 V tom připadě sou ložiska na klice KO...jinak už mě nic nenapadá
Datum: 26. března 2011 17:35
 tož to vubec
Datum: 26. března 2011 17:33
 tak to musis ale napsat co je to ua pio  ....nedal si ten píst obráceně?
Datum: 26. března 2011 17:30
 u 555 toho moc nenazvedám  před zimou to bylo v klidu,.. pak jsem vyměnil píst a děla to tenhle bordel... nic do nicěho neklepe
Datum: 26. března 2011 17:28
 Zvedni hladinu v plovákovce..
Datum: 26. března 2011 17:25
 na faleš se to nechová, ale tak zkontroluju to no
Datum: 26. března 2011 17:17
 a nestvrdli ti gufera přes zimu a potom ti to saje faleš a máš chudou směs ? u těch novejch olejů se blbě poznává barva svíčky prej
Datum: 26. března 2011 17:15
 jenže ta mrcha to to dělá, i když zvihnu jehlu
Datum: 26. března 2011 17:11
 chudá směs... a vlivem ní přidíráš.
Datum: 26. března 2011 17:08
 http://2i.cz/571d94be6d tady je lepší foto
Datum: 26. března 2011 16:51
 Draci nepřijde vam ze se kvuli Fichtl cupu ničí moc pioniru? ale taky jak to hodne lidi předelava na cross !! ničí k vůli tomu spoustu nádherných pioniru!! zničit to umi každej ale málo kdo udržet ho v originále to umi málo kdo! Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 22:38
 Pokud jde o závodění na pionýru, tak je to v pořádku. Pionýři se upravovali pro závody od samého začátku už od pařezů a závodilo se celou dobu od doby výroby po dnešek. Ruku na srdce, ve stodolách, kůlnách a někde pod senem je fůra pionýrů, to se mi zdá mnohem horší ho nechat někde takhle ležet ve špatným stavu. Pokud někdo pionýra upraví dobrým způsobem pro závody, že jede jak drak, slouží dobré věci (sportovním účelům), je z něho slušnej stroj, kterej se nemá za co stydět. Dělá radost majiteli, ostatním závodníkům a divákům, tak co...?
Vidím často pionýry v opravdu špatném stavu, ty kdyby se zrenovovali, tak všude jezdí takových veteránů, že s toho pude hlava kolem, tak proč nadávat na závodníky??
Datum: 02. dubna 2011 22:38
 nejde o to bejt poslední de o to si pořádně zajezdit a možná vyhrál a né když je povolen 8. vybrus mít 11. nesplnovat pravidla a fixlovat jako to hodně lidí dělá já jezdim klasik 0 výbrus silniční pneu asi jako jedinej a hola 100 minut lhoteckých 20. z 53.
Datum: 27. března 2011 0:19
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Další moralista... Nějaký řezání blatníků se mi taky nezamlouvá, ale nejsem majitel toho stroje, takže s tím nic neudělám. A ohledně fichtlcupů, vemte si, že ten stroj (abyste nebyli poslední) musí být v lepší kondici, než kdy vůbec byl. Já beru tyhle závody jako poctu těchto strojů. Buďme rádi, že dodnes jezdí a že s nima pořád dá užít zábava. Můj mustang není žádná leštěnka http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0611.JPG ale radši s ním budu jezdit po fichtlcupech, než aby mi chudák hnil někde v kůlně nebo ve stodole, kde byl předtím.
Datum: 27. března 2011 0:15
 taky mě to docela sere když vidím 21 s uříznutýma plechama, drapákem, zdvihnutým blatníkem a všude nalepeným blátem.. ale ještě víc mě teda sere když vidím ty fichtly home made cross.. a tak to bohužel bejvá.. nějaký 12 letý kid najde v šopě po dědovi krásnýho origo picnka... za pár týdnů ho to přestane bavit, bude se dívat na nějaký cross závody a řekne si že by taky chtěl cross.. přestane si stroje vážit, vezme flexu a uřeže vše zbytečný.. a je to na světě.. je po pinckovi.. a vezměte si že to tak dělá třeba každý 5 člověk..
Datum: 26. března 2011 23:13
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 nespletl sis odkaz???
Datum: 26. března 2011 21:01
 ja sem chtel neskas vypálit vejfk ale mam nejakej celej svařenej vekfuk z mustanga takže je koleno v celku s vejfukem + v tom sou asi 3 tlumiče první takovej špunt druhej je větší a ten třetí sem nevyndal  takže nic ale děda říkal že je čístej ten tvrdej kabon nebo co to je je jenom v tom koleně ted jezdim bez toho řve to trošku víc ale alespon to táhne o trochu víc  musim udelal GO motoru
Datum: 26. března 2011 19:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já, 18... právě renovuju jawu 05 z r.1963. Na originál nedám dopustit. Skvělej dezigne, nadčasový proporce a prostě retro. Vyhrávám si opravdu s každým dílem a každou drobností. Ksyž si ale čtu některý dotazy jako kde do vejfuku udělat díru aby to řvalo atd, no bych vraždil....
Datum: 26. března 2011 19:28
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9667
 Mně je pomalu 16 a když vidím jakoukoliv Jawu předělanou, nebo zrezivělou tak bych někomu nakopal prdel! Mám doma jawu 05 a v origoš stavu na první chytnutí po pul roce prostě originál je machrovina, nějaky předělávky nemusim ale věc názoru =)
Datum: 26. března 2011 18:29
 když je to homecross na pole a do lesa tak podle mě se to ničí ten fichtl, ale pokud s tím začneš závodit tak kolikrát je ten fichtl ještě v lepší kondici než předtím- sp¨ravuješ ladíš aby to pěkně jelo,samozřejmě myslim klasiky-speciály to je něco jinýho,tam už je málo věcí s pincka
Datum: 26. března 2011 17:19
 Když to někdo udělá pořádně,tak nemam nic proti,ale nejhorší je,když někdo vezme flexu a u plecháče ořízne plechy na každej stráně o 10 cm na křivo a všude vyřvává že má KROSS jawu....
Datum: 26. března 2011 14:40
 hele me je 15 a taky se mi nelibi kdyz to nekdo předělává dává na to jinej rám mový kola plastový blatníky jediný co se mi líbí sou upravy motoru  jezdim kaegorii klasik a to s klasickejma silničnáma pneu
Datum: 26. března 2011 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel11398
 Mám k tomu svůj postoj. Uznávám úpravy pionýra,ale jen ty smysluplné a echtovní. Nemužu vidět seřezaný plechy na 21 se zvedlym přednim blatnikem,která je maxi hustokros na pole.....asi tak.....myslim si že víc fichtlů zařve v rukou neuvážlivých 13-15 letých dětí,který ještě nemaj řidičák a rozum.....kolikrát mi mrzí jak někde na blogu vidim,že někdo měl krásnýho zachovalýho fichtla,ale jemu se nelíbil a chtěl ho vylepšit....pak to natřel a nebo nastříkal sprejem úplně otřesnym způsobem..... je to škoda......ale na druhou stránku máš pravdu,ty polní fichtl cupy kde muže jet každej na všem....tam jich taky hafo zařve...já zase znám spíše "silniční" závody,kde jezdí převážně nádherné "seriovky"
Datum: 26. března 2011 10:45
 Cau, pres zimu jsem udelal generalku myho mustanga. Dneska jsem pomocí pripravku na merení predstihu nastavil predstih na presne 1,6mm, karburator jsem cistil uz pred zimou vyrenim v octu, mam tam nouvou svicku Brisk N17C, novou fajfku, vycistenej vyfuk, ale mam problem, kdyz ho chci nastartovat tak nikdy nechytí uplne, kdyz ho nakopavam tak je slyset ze uz uz by chtel chytit ale nakonec to vzdycky chcipne a kdyz ho roztlacim tak chytene treba na 5 sekund a zase chcipne nevíte pls cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:37
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Uber trochu benalu
Datum: 26. března 2011 10:37
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 no kdyz to parkrat protocim a vyndam svicku tak je celkem mokra, takze musim asi nastavit hladinu v plovakovce co? a jinak trysky jsem kontroloval jako 1. svíčka hází krásnou jiskru a pravidelne, kabeláz mam natazenou novou, odtrh mam 0,45mm
Datum: 25. března 2011 23:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jinakže se ti ulejvá poznáš tak že svíčka bude celá mokrá a zaolejovaná
Datum: 25. března 2011 23:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 může to bejt cokoliv.. někde špatnej kontakt, povolenej nebo poškozenej drátek, tryska, svíčka, odtrh.. všecko to překontroluj...
Datum: 25. března 2011 23:48
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 elektrody mam sklepany a jak poznam ze se mi to neulejva?
Datum: 25. března 2011 23:44
Jméno: standa
IP: uživatel11395
 zkontroluj jeszli se ti to neulejvá a sklepej elektrody na svicce na 4 desetiny
Datum: 25. března 2011 23:41
Jméno: milano
IP: uživatel10870
Posl.aktualizace: 27. března 2011 0:18
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Bastl/home made je to jedno a to samy...
Datum: 27. března 2011 0:18
Jméno: standa
IP: uživatel11398
 ta druhá je "home made" (neříkejme tomu furt bastl).....je zajímavá,viděl jsem už spoustu takových frajeřinek.....ale originál to neni....
Datum: 26. března 2011 10:57
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 nekdo uz to taky na nejakym mel !!
Datum: 25. března 2011 21:16
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Že ta 2. je bastl...
Datum: 25. března 2011 21:13
 Ahoj draci poradite mi jakou mam davat svíčku do mustanga?? Aby mi to šlo nastartovat za studena aji za tepla jinak předem díky ! =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 18:05
 DATIO nemáš vůbec zač... jináč jestli je ten mustang modrej s nálepkama DC tak to je můj.. díky.. tahá pěkně no..
Datum: 28. března 2011 18:05
 diky kekz tak dnes behnem kupit Bisku N15C a diky za vysvetlenie ktora sviecka je naco...ps: to si ty na tych videach, ktore si pozeram na youtube ked dam do vyhladavaca fichtl alebo taky vyraz? lebo viac videi som videl kde bol Mustang a jazdec menom kekz tak sa pytam ci si to ty ak hej tak pekne ti to taha....musim uznat...
Datum: 28. března 2011 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel11404
 keksi nemáš pravdu....presvedcovat te nebudu.....nějakej rok uz jsem najezdil.....vim svoje....svíčka nějakej vliv má,to je pravda,ale není nijak zásadní jak se tu o tom obcas mluvi....
Datum: 27. března 2011 17:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 standa tak to se dobře mílíš.. dobře.. když myslíš.. hoď do fichtla brisk n17c a běž jezdit a dost tomu dávej, po 15 minutách zastav.. pak sem dojdeš a budeš bečet že si musel tlačit dom protože si neměl u sebe svíčák a svíčku.. hele kámošova 20 se neuvěřitelně ulejvá a svíčku musíme měnit po 10 kilometrech... na mojem mustangovi sem v létě furt musel měnit brisky a proč? protože sem při +35 stupních jezdil na brisky n17c.. následek je jasný.. chcípnul sem to a už nenastartoval.. od té doby co tam mám PAL n7 sem najezdil nějakejch 300km a svíčka neměla ani tendenci stávkovat.. opravdu je ale pravda že každej pincek chce něco jiného no.. ale prostě je to blbost že na svíčkách nezáleží..ještě líp dej do pincka třeba brosk n19c a běž jezdit ..
Datum: 26. března 2011 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel11398
 vy máte problémy....najdu na zahradě nebo v kolně zašlapanou starou rezavou Palku/Pal Super v hlíně,ofoukam ji kompresorem,vyčistim a když dává jiskru tak to na ní jede a chytá....nikdy sem nezažil tohle nekonečný řešení svíček.....pionýrovi je to jedno jakou má svíčku,hlavně že hází jiskru!!
Datum: 26. března 2011 11:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jinak DATIO: brisk n15 ti bude chytat za studena a za tepla ještě líp... un17 je to naopak.. i kdybys tam dal třeba n14c tak ti to za studena chytí v pohodě..
Datum: 25. března 2011 23:31
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jinak kdybys něvěděl  : čím větší číslo na svíčce, tím je teplejší, čím menší číslo, tím je studenější..studenější bude trošku hůř chytat za studena alůe nebude se uhřívat a bude chytat velice dobře za tepla.. zatímco teplejší svíčku nakopneš v zimě na porvní kop, ale jakmile se zahřeje tak to bude dělat bordel..
Datum: 25. března 2011 23:30
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 venca každý pincek chce něco jiného.. jinak ted v zimě by byla ideální svíčka n17c.. ale teď začíná jaro.. teploty za pár týdnů budou vycházet nad 30.. a prostě to pincek neutáhne se svíčkou n17 protože n17 je do zimy.. na léto aspon n15.. DATIO: pokud máš pincka seříznýho v dobrým stavu, při studeným startu načepuješ, prošlápneš, zapneš klíček a kopneš tak ti to na 90% chytí.. za tepla taky.. ale jak říkám čím studenější svíčka tím líp ti to bude chytat za tepla.-. no o studený starty bych se nebál.. spíš o teplý tam to dělá mnohem větší bordel než studený start.. venca: co to tu píšeš že bude n15 v létě teplo?  právě že n17 se bude uhřívat a n15 bude na tom v létě líp..
Datum: 25. března 2011 23:27
Jméno: venca
IP: uživatel590
 Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo  to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve  a ma pionyra jen dodatek
Datum: 25. března 2011 23:15
Jméno: venca
IP: uživatel590
 Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo  to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve
Datum: 25. března 2011 23:15
Jméno: DaTio
IP: uživatel11394
 ja mam tiež ten istý problém za studena chytí na prvý kop, ale ak sa zohreje tak asi po 5x kopnutí chytí a tiež mi motor cuká a jak si písal kekz, že brisk N17C to robilo tak naročky som bol teraz pozrieť akú tam vlastne mam a mam presne tu istú myslite, že ak by som tam dal N15C tak by chytal aj za studena aj za horúca? alebo by zase za horúca chytal ale za studena nie?
Datum: 25. března 2011 22:04
 čus nezáleží jen na svíčce.. ale i na stavu a seřízení stroje.. pokud to máš seřízený a chytá hned tak bych bral PAL N7, nebo brisk n15.. teplejší svíčku než je brisk n15 bych určitě nedával, mám s tím zlé zkušenosti.. když sem dal na mustanga třeba brisk n17c a v létě sem jezdil, pak sem to zdech a nenakopl.. když se mi to podařilo nakopnout tak to cukalo a jak sem to zdechl tak konec.. takže různý PAlky nebo brisky maximálně do n15..teplejší svíčky by dělaly bordel.. vzlášt když ted začíná bývat teplo...
Datum: 25. března 2011 16:59
 N15c
Datum: 25. března 2011 16:58
|



|