slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  123  124  125  126  127  128  129  130  131  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Zduřte všichni vím že to sem nepatří ae pls poradte mám žigulíka VAZ 2101 a doho stál všechny pedáy mi dou těžko a někeré se mi nevracejí ručka nefaká a nemá v sobě dráty karoseriově ůžasný proto je mi ho líto co mám udělat aby to jenom jelo světla binkry nechcu jenom na nastartování a s čím mám začít ohledně toho aby mi fungovaly pedály a ručka ??? jo a ještě nemá někdo z vás doma na tadytoho žigulíka hlavu s vačkama doma ??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahoď je třeba na rajče a sem lupni odkaz ;-)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ok :-D moc dík sice nevím jak sem hodit fotky ale moc sy mi pomohl
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry ta webovka je lada-dily.cz
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro zacatek promaz ulozeni pedalu na konzoli a mozna budou zatuhly pruziny, u plynu promaz ten kladkostroj, co vede ke karburatoru. Jaky konkrtene se ti nevracej ? je mozny, ze ti propoustej valecky, stalo se mi to u spojkovyho. mozna budes mit spojku prilepenou, ja ji prilepenou mel, ale trocha sily na pedal spojky a potvora povolila. U rucky je od strany ridice plastovy vicko, to drzi jeden sroub, ten odsroubuj a uvidis, ze tam bude dost bordelu, takze vycistit + promazat. to by bylo aby nechodila. Jinak vackovou hridel sezenes na ladadily.cz., jinak nahod tam motor 1,5, nebo 1,7, jsou v podstate stejny a s 5Q prevodovkou je to strela ;-) Jinak muj po 6-ti letech stani pod plachtou potreboval akorat ocistit kladivko a od ty doby odjel 5 000 kilaku v podstate bez poruchy - byl jsem blbej, ze jsem tam dal novy svicky. Jinak menit hlavu, pokud neni praskla neni v podstate duvod, da se dobre generalkovat, jde sehnat snad vsechno. Jinak pak napis jak ti to jezdi ;-) a nahod sem fotky, at se pokochame ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
ZDAR, ROZESYPALA SE MI PŘEVODOVKA NA KEJVĚ 250 A MOTOR UŽ STEJNĚ BYL NA VÝBRUS! CHCI SE ZEPTAT ZDA MI TAM BUDE PASOVAT MOTOR Z PANELKY 559, KAMARÁD MÁ PO GO A ZA BABKU TAK JESTLI HO MÁM KOUPIT..?..TEN MŮJ OLÁMANÝ UŽ NECHCI ZPRAVOVAT! DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mít já červený hvězdičky tak už tu neni .)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale když ho tam dáš,tak ten přispěvěk může sám od sebe zmizet :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Když tam nedám Caps Lock tak to nikdo nečte :-D Ale jinak díky!
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak hlava, ale motory a válce jsou stejný, takže přehodit půjdou, a hlavu tam v nejhorším můžeš nechat z kejvy.. a ten Caps Lock si příště laskavě odpust !
 
 
Datum: 11. dubna 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
kamarád má taky v kejvovým rámu panelku a musel trochu vypodložit nádrž.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor se do ramu vecpe, ale myslim, ze ram ma niz tu horni trubku, takze na ni bude skoro nalepenej a mozna nevyjde nadrz
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Vím, že do panelky kejvovej motor de, ale nevím jestli naopak...díky
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Čus draci, vim že to je prkotina, ale stejně. Když zapnu světlo tak mě nesvítí, ale když dam fichtloj na volnoběch plnej záhul tak se rosvítí a když otáčky klesnou tak zase zasne. Netrápí mě to, ale kdyby někdo poradil tak budu rád :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel11309    
Nastav mezeru mezi rotor a cívky tady máš návod http://www.jawa21tuning.wbs.cz/navody_opravy_tech.html :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já se zas v tý elektrice nevznám tak mě kdyžtak někdo opravte díky ale podle mě to budou náký stráty na kabelech kdyby to byl rotor takl to i blbě startuje že ? a nebo světelný cívky a nemáš tam silnou žárovku ?? skus to vzýt skoušečkou a nebo očistit cívky a kontakty třeba u světla skontrolovat kabely
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj. Jyž jsem sem psal... NEvím si rady s Mustangem. Vydedukoval jsem že zřejmě nejde pototočit klikovou hřídelý. Ptám se proč, jaký problém tady muže být?? Myslite si někdo že víte co s tím??? Na spojku se rozjedu, ale když spojku pustím pístem to nehne, jen dojíždím (zřejmě tím jak sem byl rozjetej tak se protáčí spojka) nevím co stím. Píst se dá válcem popošoupnou, ale i kdby to bylo zadřený tak by se posunul že ano... Moc vám děkuju za odpovědi a nikdy bych nikomu tenhle problém nepřál :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
jsem si na 80% jistej že tam byl... přeci jenom byl ve sklepě 2 měsíce.... prož? co by se mohlo stát krome zadření válce, nebo ložisek?
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dal jsi do benzínu olej? nezapoměn že je to 2T!
 
 
Datum: 10. dubna 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Zapomel jsem dodat -> zkoušel jsem ho roztlačit (předtím než se to stalo) takže mi chytnul a po chvilce chcípnul, zařadil jsem neutral a potom znova zařadil, že ho skusim znova roztlačit, ALE to už mi to nešlo, to už bylo sekly... víte jak to myslim??? Kubajs
 
 
Datum: 10. dubna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tenhle problém jsem řešil hodně krát bud to máš opravdu zadřený nebo to někde dlouho stálo a je to zarezlý! sundej hlavu a vysun válec co to půjde a podlož si ho nějaký kusem dřeva a pak si vem další kus dřeva a kladivem zkus ten píst přes to dřevo opatrně vybouchat...kolikrát je to jen trošku zarezlý a drží to fest a potom se to rozjezdí
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Prosím neviete rozmery nitov ktorými je prinitovaná rozeta???, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som ich nemohol nikde zohnat...som z Nr, obehal som vsetky zeleziarstva a ani prd...4,10m rozklepavacie
 
 
Datum: 10. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
4x10
 
 
Datum: 10. dubna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11506    
Zdravím borci, mám problém. Dělám kompletní renovaci jawa 555 a po složení motoru a nalétí benzínu jsem zjistit že benzín lehce protéhá přes nakopávačku ( přes hřídel, na které je nakopávačka, v bloku motoru). Existuje těsnění? Nebo nějaký grif jak to udělat? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to teče za studena na netočícím se motoru, tak jsi nalil moc oleje. jestli je to po jízdě mastný, tak prostě hadr a otřít. jestli se nepletu tak 555 tam žádný těsnění nemá
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11506    
Napadá mě dát tam o kroužek na těsno a nebo azbest šnůra?
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11506    
Jenomže tohle je 555 kde není žádná drážka která by umožnila vlisování takovéhoto těsnění. Což je problém =).
 
 
Datum: 10. dubna 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11506    
Pravda.. mám tam chybu. Samozřejmě se bavíme o oleji. A kde to těsnění najdu? Hledal jsem ho ale nevim co tam zadat přesně. Děkuji.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak nepoteče ti tam benzín, ale olej ne? Prodává se tu těsnění, které je se na to zalisuje a olej neteče.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci nechce my chytnou motor přeplavím karbec roztlačím to zařadím 1 a nic káble do zápalka jsou dobře zapojeny i když prohodím ty 2 tak furt nic jo svíčka jiskru nehází skoušel jsem i novou i starou a furt nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 1:18
 
 
 
 
Jméno: Dominik Stodola      IP: uživatel9354    
Prosím tě, co jsi s tím nakonec měl? Docela by mě to pomohlo. Díky
 
 
Datum: 16. dubna 2011 1:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ááááááá uš jede :-D :-D :%
 
 
Datum: 09. dubna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je hezké ž eto dělal podle schematu.. ale stačí dát špatně ty izolační podložky na kladívku a už to nejede
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no elektriku mi zapojoval známej kterej je na elektro technické škole a dělal to podle schéma takze by to mělo být dobře
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to nehází jiskru tak je LOGICKY něco v elektrice špatně, ne? .. nehrabal jsi se s kladívkem? ...a co třeba zkusit druhou indučku a pak zapalovací cívku??..... DOTAZEM NIC NEOPRAVÍŠ. ... musíš zkoušet!!!
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
podiv se jestli máš všechno dobře zaojený a nemáš utržený žádný drát případně nastav odtrh na 0.4mm
 
 
Datum: 09. dubna 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj rozebral jsem zadní tlumiče na Jawě 50 a mám pár problémů. První věc co se mi stala, že se mi někam zakutálela kožená manžeta, v katalogu dílů je označená na stránce tlumičů pod č. 19, jinak výrobní označení je 05-3415. Přemýšlím čím to jde hanradit, je to silná kůže asi tak 3-4 mm a takovou nemám. Kde by se to dalo koupit? Prošel jsem Sesu, Jelínka, Motokrámek i Motoren a nenašel jsem to. No za druhé je trochu problém s pružinama jedna je tak zrezlá, že se bojím, aby nepraskla, nebo tak nějak, co myslíte mám koupit novou případně obě. Díky moc. Jen mě tak ještě napadá co nahradit tu koženou manžetu filcovou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky sem dělal repas zadních tlumičů a taky jsem tam dával tu z pumpičky, ale podle mě je lepší koupit tlumiče nové mě to chvíli fungovalo pak stejně začal jeden téct.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kůže je měkká a přizpůsobí se tvaru tak si sežen ty kůže do pumpičky , trochu je ořízni a nacpi je tam
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z pumpičky bude moc velká, přemýšlel jsem z letlampy, ta má průměr 14mm musím si ještě změřit tu druhou.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tu koženou manžetu tam dej z pumpičky
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ahoj draci, nevím co mam udělat se spojkou u ČZ 250/455, Ta potvora má pořád snahu klouzat, mam tam nový lamely a nešlo stim jet tak jsme tam ve dvouch dostaly silny podložky a když přidam víc plyn tak to prokluzuje. Musim něco udělat s mezi lamelama a nevim co, aby mě to pak neodrbalo ferodo lamely. Mezilamely jsou zašlí hladký a jsou sem tam trochu stopy po zbytkach přilepenejch korkách který jsem pracně seškrabaval. Napadlomě to zbrousit na magnetce maslíte že to pomúže?? Aby to nebylo eště horší, nebo co stim aby neklouzala?? diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to mam na zetce uplně hladký a neklouže...
 
 
Datum: 08. dubna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak tam budu muset dát nový ty výlisky tam právě skoro nejsou, jen zřídka sem tam nanaký
 
 
Datum: 08. dubna 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Mezilamela nesmí být hladká, ale musí mít na sobě nějaké vroubky, výlisky, apod. Jinak ti to bude pořád klouzat a nepůjde řádně vyštelovat. Dej tam nový nebo alespoň lepší i mezilamely. Již jsem se se stejným problémem setkal.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9545    
čau chci se zeptet když vyměním řetězové kolo na 11 zubove jak to pojede ? jestli to bude pasovat ? děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
S největší pravděpodobností ano
 
 
Datum: 07. dubna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
Dííík a musim zkrátit řetěz ??
 
 
Datum: 07. dubna 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to chceš do síly tak tam dej tu 11zub to je tak na pole louky a i do kopce to potahne ale pojede to cca 45-50km/h a motor se bude přehřivat, ale jestli chceš jezdit po cestě tak doporučuji 12-13zub :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
čau, potřebuji sundat přední světlo z jawa 05 jak to mám sundat ?? děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro začátečníka je problém sudnat řidítka, ale nakonec jsem to zvládl taky :-).
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
Tak dík.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
musíš sundat řidítka ! a to tak že uvolníš ten šroub (10) co to drží a pak ťukneš do toho šroubu ... vytáhneš řidítka a pak následně jen uvolníš šrouby co drží masku ! :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
Nezvládnu.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
opravdu jseš na tom tak bídně, že když se s tim na chvíli zavřeš do garáže, tak to nezvládneš? Člověk co má dvě ruse a trochu mozku by to měl zvládnout bez dotazů.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
celou masku :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom světlomet. Nebo celou masku?
 
 
Datum: 07. dubna 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel6546    
Draci potřebuju pomoc.....shaním rele na jawa dandy 50"sachs"....nevíte de to sehnat..?nemate to negdo doma?je to na světla a na přerušovak blinkru,4 vystupy ještě něco...dandy mi chcípa na volnobeěšh co stím?...karbec sem čistil aj s tryskama..palivovy kohoutek taky...filtr sem meníl za nove jak v karbecu tak vzduchový....lanko plynu mam taky nové...njn..ale karbec nemam nastaveny,,,muže to byt tím??........Prosím potřebuju pomoct..za rady přede dík!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj Draci. nevim si rady s mustangem. Když zmáčknu spojku normáln se rozjedu ale jak jí pouštim tak to s PÍSTEM vůbec nehne, spíš jjko kdyby to po něčem klouzalo (třeba lamelách) -> nesekne se to ale pomalu dojíždím... snad to pochopíte :-) Dík Ahoj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubo je mi tě líto.. ted jsi ukázal že ty sám jsi *DEBIL* :-D :-D ...
 
 
Datum: 07. dubna 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno já to přes šroubovák dělám a jde to. Jinak jek píše Lori...
 
 
Datum: 06. dubna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
No tak sundej valec a zkus jestli se aspon klika protoci. Pokud sem te pochopil spravne tak ti to vubec nejede/nestartuje jen pres spojku to nekde tlacis
 
 
Datum: 06. dubna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
tak sorry no -> nejde to
 
 
Datum: 06. dubna 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadny DEBILE, on se ti snazi pomoct, s timhle chovanim tu brzo skoncis
 
 
Datum: 06. dubna 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se dělali na šroubovák tak to asi pude ne ?
 
 
Datum: 06. dubna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
*DEBILE* to byla otázka, jestli je možný pootočit magnetem šroubovákem!!!
 
 
Datum: 06. dubna 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg.. kdyz nevim tak to asi zkusim, ne? :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
ty šroubky se dělali i na šroubovak i na klič :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
ne, mám tam šroubek jenom na plochej šroubovak tak nevim jestli bych tim šroubovákem to ototčil
 
 
Datum: 06. dubna 2011 6:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když točíš magnetem tak se píst ve válci točí?
 
 
Datum: 05. dubna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
spojka prokluzuje,bud skus trochu povolit na pravém víku šroubek a nebo nové korky,nebo rovnou celé lamely.....
 
 
Datum: 05. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11478    
cau draci mam problem,nejede me fichtl trisky jsou vycisteni elektrika jde svicka funguje benzim tece ale ne a ne to chytnout uz ubec nevim co s tim tak prosim pomozte dekuju za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
čau, mně to kdysi dělalo a bylo to vadným guferem pod zapalováním (sál falešný vzduch )
 
 
Datum: 06. dubna 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11479    
mno taky si myslim ze je to predstich ale to nevim jak se sesteluje :-(
 
 
Datum: 06. dubna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak potom jedine falošný vzduch zlý predstih a v jakom stave sú gufera na kľuke?
 
 
Datum: 05. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj drací, nevíte prosím jakej zámeček pasuje do zamykání prsíček na starých jawách 05? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
zdar draci chtel bych zistit.v jakem roku byl vyrobeny muj fechtl je to jawa 21: mam tam originalni 20w zapalko, mam tam hlinikove listy na krytu pod sedlem, mam tam siroke riditka s hrazdu, na plechu u kohoutku nemam napsane rezerva vypnuto atd.(sice uz to mam prestrikane ale driv sem to tam nemel) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: fechtlman      IP: uživatel11434    
ja to tam fakt nemam mam to asi zmazane..http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://jawaracing50.wbs.cz/kartery_fbr_02.jpg&imgrefurl=http://jawaracing50.wbs.cz/cestovni-stroj.html&usg=__V1QD7TtVQ_tepl32TFcMTf-xLd4=&h=600&w=800&sz=81&hl=cs&start=0&zoom=0&tbnid=gaIp4ID6TupnUM:&tbnh=107&tbnw=143&ei=ulSbTcPjOcbDswaz6MTqBQ&prev=/images%3Fq%3Djawa%2B21%2Bkartery%26hl%3Dcs%26biw%3D1900%26bih%3D951%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=447&oei=ulSbTcPjOcbDswaz6MTqBQ&page=1&ndsp=59&ved=1t:429,r:20,s:0&tx=81&ty=68 jak to ma maty tak to tam vubec nemam..
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ta 79 je jen očíslování karterů , aby zapasovaly k sobě ,jinak jak máš dekl pod kterým je zapalování tak hned u něj na karteru by mělo bejt číslo a jestli máš motor z 05 (Kulatej dekl na zapalování)tak bude u zadního držáku
 
 
Datum: 05. dubna 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: fechtlman      IP: uživatel11434    
hosi cislo motoru nemozu nikde najit asi uz sa to smazalo ake ze spodu na karteroch mam na kazdem napsane 79 souvisi to s necim?
 
 
Datum: 05. dubna 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a na motoru je taky po pravý straně ze shora, ale musíš vědět , jestli je ten motor původní no
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Když sundáš kryt (prsíčka) tak je to vyritý na kostře, nebo jestli máš ještě štítek, tak je to na něm...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
a kde najdu to vyrobnicislo? na motoru? (sorry za ty otazky ale ja o tom moc nwm:-D)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
jako ty myslis ze ten predstavec neni svareny ale enom stahnuty tym dluhym srubem?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napiš mi výrobní číslo , podle toho se dá přibližně zjistit rok , jinak takhle se dělali 21 od roku 1966 do 1975
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No představec řidítek, ty nejstarší ho neměly pevně svařený, ale stejně jako Jawa 20, jen jiná řidítka. To se dělalo taky na Jawě 05 sport převážně pro export.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
tedkaj nevim co myslis ja sa zitra podivam.. a kdybych mel tak to znamena co?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tam svařený představec?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jestli tam nikdy nebyl, tak je to jeden z prvních, jinak já mám zase "poslední" linkovanou Jawu 21 z roku 1972.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel11434    
krycý plech tam nemám jinak dík :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš na řidítkách krycí plech? Vým jen, že tvoje motorka je vyrobena do roku 1971 a včetně, ty úplně první někde z roku 1966 snad neměli krycí plech http://www.motoren.sk/shop/detail/2450/42 .
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6422    
Čau, mám problém se stadionem s11. Chytá dobře i lítá dobře, jenom nechce za tepla chytit, někdy třeba vůbec, někdy po dlouhé době. Svíčkou to není. Zkoušel jsem 14, 15 i 17. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
tohle je u stadionů a čz 150 a 125 běžná věc ...za tepla se ohřeje zapalovací cívka a nechce dávat ..tzn sežen novou cívku ( 700,- ) a nebo to předělej na indukčku jako má pionýr a budeš mít po problémech
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
SEŘIĎ KARBEC A PŘEDSTIH.. jo a jináč zkus za tepla vyměnit svíčku jestli chytí.. todle mě děá mustang mám na hovno předstih a strašně se mě hřejou jakékoliv svíčky.. zkus to :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6422    
Čau lidi. Mám problém se svým pionýrem. Dřív jezdil jako drak, ale pak začal zlobit a nejel tak dobře, když jsem ale zatlačil na přeplavovák, tak se hned rozjel, tak jsem čistil kohoutek a přidával hladinu v plovákovce. Trochu se to zlepšilo, ale teď mi vynechává motor na 1-čku a pořád nejede tak, jak jezdíval. Čím to může být? :-o Zvláštní je, že vynechává jen na 1. Na 2 i 3 jede normálně, i když trochu líně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chyba bude v přívodu paliva. Celé to projdi a udělej znovu. Začni u dírky ve víčku nádrže, sítko na kohoutku, nabobtnalá gumička v kohoutku, špína v kohoutku, neprůchozí palivový filtr na hadičce, ucpaný jehlový ventil, děravý plovák, rozštelovaná hladina, zasraný trysky, zacpanej vzduchovej filtr.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
vyčisti a seřiď celý karburátor, plovákovku taky znovu, vyčisti nebo vyměň svíčku, jehlu dej na 2. zářez odvrchu jestli není, předstih 1,5mm před H.ú a pokud nemáš vyrachtanej válec tak musí jet jak střela :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
Zdar, prosim jak mám zajíždět pionýra po go motoru, výbrus , děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pořád dokolečka. Kdo všem protboha nakukal, že se pionýr maže 1:33 v záběhu. To při běžném ježdění mažete 1:50? Pak se nedivte že máte motory po 10 000km zralé na výbrus a vyrachtané klikovky. Takže znovu a správně. Motor Jawa 50 typ 20 , tedy modely motorek 20,21,23 mustang se v záběhu mažou 1:25 , při běžném ježdění 1:33. Ale je to vaše věc, jen si ty generálky klikovek plaťte :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
chodím sem jen sporadicky a na tu chvíly co jsem ochoten strávit psaním odpovědí, jsem si opravdu svůj příspěvek nepřečetl. je to moje neomluvitelná chyba. snad jsem ale tento svůj prohřešek odčinil opravenou odpovědí.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
evidentně ano, já nejsem podrážděný, mě jen rozesmálo, že kritizuješ "vzdělání místního teen osazenstva" (kam ještě pár měsíců patřím) a přitom si po sobě ani nepřečteš příspěvěk, který odesíláš..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
evidentně jsem zapoměl napsat jednu nulu. za to se tedy veleváženému osazenstvu omlouvám... sharker487: mohl si býti od té dobroty a napsati například, že se notorik zmýlil a má to býti třeba 40ml, nebo 0,040l... reaguješ zbytečně podrážděně.. neměl bych ti za zlé kdyby si měl tu chuť mě opravit.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
notorik: takže podle tebe je poměr 1:250 vhodnej pro záběh dvoutaktního motoru? .) ty mezero...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
takze 2 frtani
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
je zcela evidentní že mezery ve vzdělání místního teen osazenstva jsou opravdu velmi značné.... na litr benzinu pro záběh motoru je vhodné dáti cca 4ml oleje
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 nebo 1:25
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jeden díl oleje na 33 dílů benzínu
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
prosim jak je to 1:33 ?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mazat 1:33, nevytáčet, nejezdit ve dvou..dávat si přestávky abys nepřehŕival motor...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Zdarec draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat, protože fichtl vůbec nechce jet. Nakopnu ho na poprvé, otáčky má nádherný ale jak zařadim jedničku tak prostě nejede, když mu dam strašně malej výkon tak jo, ale jak mu přidam tak přestane jet a prostě chcípne..... už fakt nevim co dělat...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: martin05      IP: uživatel19158    
Ahoj. Zrovna řeším stejný problém. Nakopnu fichtla v pohodě, a na volnoběh jde do otáček bez problémů když mu nandám. Jakmile zařadim tak prostě netáhne. Simerinky jsou nový, kondík taky,ještě zkusim přetěsnit a vyčistit karbec a celej přívod benzínu. Našel jsi tenkrát příčinu proč ti to nejelo? Může to být v předstihu když na volnoběh jde do otáček krásně? Díky za případné rady
 
 
Datum: 21. června 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To bude karburátor...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Výfuk si myslim že to nepude, protože když sem jezdil asi před třema dny, tak lítal nádherně, spíš to budou ty trysky.... doufejme... :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vypadá na totálně zanesený výfuk. Zkontroluj, popřípadě výfuk vyčisti/vypal.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
toto je cisto problem karburatoru,skus prefukat tisky a kanalky v kterych su trisky nasrubovane,kompresorem prefukni urcite to neni chyba zapalovani.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
něco jinýho je, když to na volnoběh jde bez zátěže a pak v zátěži... nalaď to a nech se překvapit... naladěný karburátor již netřeba připomínat
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Ale je zvláštní, že na neutrál jde do otáček úplně bez problému, taky jsem přemejšlel že by to mohli bejt kladívka, špatně nastavenej odtrh, protože sou starý a strašně mezi sebou jiskřej.....
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: motorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
já to vidím na předstih
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
právě že chcípá i když je ohřátej...... :-(
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, mně chcípne.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do jisté míry možná i normální. Nakopni to a nech ohřát, pak ti to pojede na plnej plyn, mě taky studenej při rozjezdu nekompromisně chcípne.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus furt držet ten přeplavovací kolík u karbecu jestli to bude ok tak se podívej na hladinu vyčisti karbec
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
Vyčisti trysky u karbecu ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:40
 
<  123  124  125  126  127  128  129  130  131  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.07.2025 9:16:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu