Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Zduřte všichni vím že to sem nepatří ae pls poradte mám žigulíka VAZ 2101 a doho stál všechny pedáy mi dou těžko a někeré se mi nevracejí ručka nefaká a nemá v sobě dráty karoseriově ůžasný proto je mi ho líto co mám udělat aby to jenom jelo světla binkry nechcu jenom na nastartování a s čím mám začít ohledně toho aby mi fungovaly pedály a ručka ??? jo a ještě nemá někdo z vás doma na tadytoho žigulíka hlavu s vačkama doma ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 10:39
 nahoď je třeba na rajče a sem lupni odkaz
Datum: 12. dubna 2011 10:39
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ok 
moc dík sice nevím jak sem hodit fotky ale moc sy mi pomohl
Datum: 11. dubna 2011 22:54
 sry ta webovka je lada-dily.cz
Datum: 10. dubna 2011 23:29
 pro zacatek promaz ulozeni pedalu na konzoli a mozna budou zatuhly pruziny, u plynu promaz ten kladkostroj, co vede ke karburatoru. Jaky konkrtene se ti nevracej ? je mozny, ze ti propoustej valecky, stalo se mi to u spojkovyho. mozna budes mit spojku prilepenou, ja ji prilepenou mel, ale trocha sily na pedal spojky a potvora povolila. U rucky je od strany ridice plastovy vicko, to drzi jeden sroub, ten odsroubuj a uvidis, ze tam bude dost bordelu, takze vycistit + promazat. to by bylo aby nechodila. Jinak vackovou hridel sezenes na ladadily.cz., jinak nahod tam motor 1,5, nebo 1,7, jsou v podstate stejny a s 5Q prevodovkou je to strela  Jinak muj po 6-ti letech stani pod plachtou potreboval akorat ocistit kladivko a od ty doby odjel 5 000 kilaku v podstate bez poruchy - byl jsem blbej, ze jsem tam dal novy svicky. Jinak menit hlavu, pokud neni praskla neni v podstate duvod, da se dobre generalkovat, jde sehnat snad vsechno. Jinak pak napis jak ti to jezdi  a nahod sem fotky, at se pokochame
Datum: 10. dubna 2011 23:11
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, ROZESYPALA SE MI PŘEVODOVKA NA KEJVĚ 250 A MOTOR UŽ STEJNĚ BYL NA VÝBRUS! CHCI SE ZEPTAT ZDA MI TAM BUDE PASOVAT MOTOR Z PANELKY 559, KAMARÁD MÁ PO GO A ZA BABKU TAK JESTLI HO MÁM KOUPIT..?..TEN MŮJ OLÁMANÝ UŽ NECHCI ZPRAVOVAT! DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:43
 mít já červený hvězdičky tak už tu neni .)
Datum: 11. dubna 2011 23:43
 Ale když ho tam dáš,tak ten přispěvěk může sám od sebe zmizet
Datum: 11. dubna 2011 17:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Když tam nedám Caps Lock tak to nikdo nečte  Ale jinak díky!
Datum: 11. dubna 2011 16:39
 nevim jak hlava, ale motory a válce jsou stejný, takže přehodit půjdou, a hlavu tam v nejhorším můžeš nechat z kejvy.. a ten Caps Lock si příště laskavě odpust !
Datum: 11. dubna 2011 14:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 kamarád má taky v kejvovým rámu panelku a musel trochu vypodložit nádrž.
Datum: 10. dubna 2011 23:02
 motor se do ramu vecpe, ale myslim, ze ram ma niz tu horni trubku, takze na ni bude skoro nalepenej a mozna nevyjde nadrz
Datum: 10. dubna 2011 21:19
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Vím, že do panelky kejvovej motor de, ale nevím jestli naopak...díky
Datum: 10. dubna 2011 21:13
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Čus draci, vim že to je prkotina, ale stejně. Když zapnu světlo tak mě nesvítí, ale když dam fichtloj na volnoběch plnej záhul tak se rosvítí a když otáčky klesnou tak zase zasne. Netrápí mě to, ale kdyby někdo poradil tak budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:29
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
Datum: 10. dubna 2011 21:29
 Já se zas v tý elektrice nevznám tak mě kdyžtak někdo opravte díky ale podle mě to budou náký stráty na kabelech kdyby to byl rotor takl to i blbě startuje že ? a nebo světelný cívky a nemáš tam silnou žárovku ?? skus to vzýt skoušečkou a nebo očistit cívky a kontakty třeba u světla skontrolovat kabely
Datum: 10. dubna 2011 21:14
 Ahoj. Jyž jsem sem psal... NEvím si rady s Mustangem. Vydedukoval jsem že zřejmě nejde pototočit klikovou hřídelý. Ptám se proč, jaký problém tady muže být?? Myslite si někdo že víte co s tím??? Na spojku se rozjedu, ale když spojku pustím pístem to nehne, jen dojíždím (zřejmě tím jak sem byl rozjetej tak se protáčí spojka) nevím co stím. Píst se dá válcem popošoupnou, ale i kdby to bylo zadřený tak by se posunul že ano... Moc vám děkuju za odpovědi a nikdy bych nikomu tenhle problém nepřál :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:09
 jsem si na 80% jistej že tam byl... přeci jenom byl ve sklepě 2 měsíce.... prož? co by se mohlo stát krome zadření válce, nebo ložisek?
Datum: 10. dubna 2011 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dal jsi do benzínu olej? nezapoměn že je to 2T!
Datum: 10. dubna 2011 22:52
 Zapomel jsem dodat -> zkoušel jsem ho roztlačit (předtím než se to stalo) takže mi chytnul a po chvilce chcípnul, zařadil jsem neutral a potom znova zařadil, že ho skusim znova roztlačit, ALE to už mi to nešlo, to už bylo sekly... víte jak to myslim??? Kubajs
Datum: 10. dubna 2011 22:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tenhle problém jsem řešil hodně krát bud to máš opravdu zadřený nebo to někde dlouho stálo a je to zarezlý! sundej hlavu a vysun válec co to půjde a podlož si ho nějaký kusem dřeva a pak si vem další kus dřeva a kladivem zkus ten píst přes to dřevo opatrně vybouchat...kolikrát je to jen trošku zarezlý a drží to fest a potom se to rozjezdí
Datum: 10. dubna 2011 21:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Prosím neviete rozmery nitov ktorými je prinitovaná rozeta???,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 15:58
 ja som ich nemohol nikde zohnat...som z Nr, obehal som vsetky zeleziarstva a ani prd...4,10m rozklepavacie
Datum: 10. dubna 2011 15:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 4x10
Datum: 10. dubna 2011 15:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Zdravím borci, mám problém. Dělám kompletní renovaci jawa 555 a po složení motoru a nalétí benzínu jsem zjistit že benzín lehce protéhá přes nakopávačku ( přes hřídel, na které je nakopávačka, v bloku motoru). Existuje těsnění? Nebo nějaký grif jak to udělat? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 13:10
 jestli to teče za studena na netočícím se motoru, tak jsi nalil moc oleje. jestli je to po jízdě mastný, tak prostě hadr a otřít. jestli se nepletu tak 555 tam žádný těsnění nemá
Datum: 10. dubna 2011 13:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Napadá mě dát tam o kroužek na těsno a nebo azbest šnůra?
Datum: 10. dubna 2011 13:00
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Jenomže tohle je 555 kde není žádná drážka která by umožnila vlisování takovéhoto těsnění. Což je problém =).
Datum: 10. dubna 2011 12:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Pravda.. mám tam chybu. Samozřejmě se bavíme o oleji. A kde to těsnění najdu? Hledal jsem ho ale nevim co tam zadat přesně. Děkuji.
Datum: 10. dubna 2011 12:52
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak nepoteče ti tam benzín, ale olej ne? Prodává se tu těsnění, které je se na to zalisuje a olej neteče.
Datum: 10. dubna 2011 12:47
 Čus draci nechce my chytnou motor přeplavím karbec roztlačím to zařadím 1 a nic káble do zápalka jsou dobře zapojeny i když prohodím ty 2 tak furt nic jo svíčka jiskru nehází skoušel jsem i novou i starou a furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 1:18
Jméno: Dominik Stodola
IP: uživatel9354
 Prosím tě, co jsi s tím nakonec měl? Docela by mě to pomohlo. Díky
Datum: 16. dubna 2011 1:18
Datum: 09. dubna 2011 19:50
 to je hezké ž eto dělal podle schematu.. ale stačí dát špatně ty izolační podložky na kladívku a už to nejede
Datum: 09. dubna 2011 16:21
 no elektriku mi zapojoval známej kterej je na elektro technické škole a dělal to podle schéma takze by to mělo být dobře
Datum: 09. dubna 2011 16:04
 když to nehází jiskru tak je LOGICKY něco v elektrice špatně, ne? .. nehrabal jsi se s kladívkem? ...a co třeba zkusit druhou indučku a pak zapalovací cívku??..... DOTAZEM NIC NEOPRAVÍŠ. ... musíš zkoušet!!!
Datum: 09. dubna 2011 15:29
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 podiv se jestli máš všechno dobře zaojený a nemáš utržený žádný drát případně nastav odtrh na 0.4mm
Datum: 09. dubna 2011 14:18
 Ahoj rozebral jsem zadní tlumiče na Jawě 50 a mám pár problémů. První věc co se mi stala, že se mi někam zakutálela kožená manžeta, v katalogu dílů je označená na stránce tlumičů pod č. 19, jinak výrobní označení je 05-3415. Přemýšlím čím to jde hanradit, je to silná kůže asi tak 3-4 mm a takovou nemám. Kde by se to dalo koupit? Prošel jsem Sesu, Jelínka, Motokrámek i Motoren a nenašel jsem to. No za druhé je trochu problém s pružinama jedna je tak zrezlá, že se bojím, aby nepraskla, nebo tak nějak, co myslíte mám koupit novou případně obě. Díky moc. Jen mě tak ještě napadá co nahradit tu koženou manžetu filcovou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 15:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky sem dělal repas zadních tlumičů a taky jsem tam dával tu z pumpičky, ale podle mě je lepší koupit tlumiče nové mě to chvíli fungovalo pak stejně začal jeden téct.
Datum: 09. dubna 2011 15:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kůže je měkká a přizpůsobí se tvaru tak si sežen ty kůže do pumpičky , trochu je ořízni a nacpi je tam
Datum: 09. dubna 2011 11:57
 Z pumpičky bude moc velká, přemýšlel jsem z letlampy, ta má průměr 14mm musím si ještě změřit tu druhou.
Datum: 09. dubna 2011 11:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tu koženou manžetu tam dej z pumpičky
Datum: 08. dubna 2011 23:10
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj draci, nevím co mam udělat se spojkou u ČZ 250/455, Ta potvora má pořád snahu klouzat, mam tam nový lamely a nešlo stim jet tak jsme tam ve dvouch dostaly silny podložky a když přidam víc plyn tak to prokluzuje. Musim něco udělat s mezi lamelama a nevim co, aby mě to pak neodrbalo ferodo lamely. Mezilamely jsou zašlí hladký a jsou sem tam trochu stopy po zbytkach přilepenejch korkách který jsem pracně seškrabaval. Napadlomě to zbrousit na magnetce maslíte že to pomúže?? Aby to nebylo eště horší, nebo co stim aby neklouzala?? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 19:43
 Já to mam na zetce uplně hladký a neklouže...
Datum: 08. dubna 2011 19:43
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak tam budu muset dát nový ty výlisky tam právě skoro nejsou, jen zřídka sem tam nanaký
Datum: 08. dubna 2011 19:02
 Mezilamela nesmí být hladká, ale musí mít na sobě nějaké vroubky, výlisky, apod. Jinak ti to bude pořád klouzat a nepůjde řádně vyštelovat. Dej tam nový nebo alespoň lepší i mezilamely. Již jsem se se stejným problémem setkal.
Datum: 08. dubna 2011 14:59
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9545
 čau chci se zeptet když vyměním řetězové kolo na 11 zubove jak to pojede ? jestli to bude pasovat ? děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 23:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 S největší pravděpodobností ano
Datum: 07. dubna 2011 23:07
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Dííík a musim zkrátit řetěz ??
Datum: 07. dubna 2011 22:11
 Jestli to chceš do síly tak tam dej tu 11zub to je tak na pole louky a i do kopce to potahne ale pojede to cca 45-50km/h a motor se bude přehřivat, ale jestli chceš jezdit po cestě tak doporučuji 12-13zub
Datum: 07. dubna 2011 21:03
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 čau, potřebuji sundat přední světlo z jawa 05 jak to mám sundat ?? děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 11:41
 Pro začátečníka je problém sudnat řidítka, ale nakonec jsem to zvládl taky  .
Datum: 09. dubna 2011 11:41
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Tak dík.
Datum: 07. dubna 2011 21:31
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 musíš sundat řidítka ! a to tak že uvolníš ten šroub (10) co to drží a pak ťukneš do toho šroubu ... vytáhneš řidítka a pak následně jen uvolníš šrouby co drží masku !
Datum: 07. dubna 2011 20:12
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Nezvládnu.
Datum: 07. dubna 2011 18:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 opravdu jseš na tom tak bídně, že když se s tim na chvíli zavřeš do garáže, tak to nezvládneš? Člověk co má dvě ruse a trochu mozku by to měl zvládnout bez dotazů.
Datum: 07. dubna 2011 18:30
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 celou masku
Datum: 07. dubna 2011 18:02
 Jenom světlomet. Nebo celou masku?
Datum: 07. dubna 2011 17:59
Jméno: pomoc
IP: uživatel6546
 Draci potřebuju pomoc.....shaním rele na jawa dandy 50"sachs"....nevíte de to sehnat..?nemate to negdo doma?je to na světla a na přerušovak blinkru,4 vystupy
ještě něco...dandy mi chcípa na volnobeěšh co stím?...karbec sem čistil aj s tryskama..palivovy kohoutek taky...filtr sem meníl za nove jak v karbecu tak vzduchový....lanko plynu mam taky nové...njn..ale karbec nemam nastaveny,,,muže to byt tím??........Prosím potřebuju pomoct..za rady přede dík!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 16:13
 Ahoj Draci. nevim si rady s mustangem. Když zmáčknu spojku normáln se rozjedu ale jak jí pouštim tak to s PÍSTEM vůbec nehne, spíš jjko kdyby to po něčem klouzalo (třeba lamelách) -> nesekne se to ale pomalu dojíždím... snad to pochopíte  Dík Ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 17:04
 kubo je mi tě líto.. ted jsi ukázal že ty sám jsi *DEBIL*  ...
Datum: 07. dubna 2011 17:04
 mno já to přes šroubovák dělám a jde to. Jinak jek píše Lori...
Datum: 06. dubna 2011 23:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 No tak sundej valec a zkus jestli se aspon klika protoci. Pokud sem te pochopil spravne tak ti to vubec nejede/nestartuje jen pres spojku to nekde tlacis
Datum: 06. dubna 2011 22:50
 tak sorry no -> nejde to
Datum: 06. dubna 2011 21:27
 Zadny DEBILE, on se ti snazi pomoct, s timhle chovanim tu brzo skoncis
Datum: 06. dubna 2011 18:22
 když se dělali na šroubovák tak to asi pude ne ?
Datum: 06. dubna 2011 17:38
 *DEBILE* to byla otázka, jestli je možný pootočit magnetem šroubovákem!!!
Datum: 06. dubna 2011 16:54
 omg.. kdyz nevim tak to asi zkusim, ne?
Datum: 06. dubna 2011 16:08
Jméno: venca
IP: uživatel590
 ty šroubky se dělali i na šroubovak i na klič
Datum: 06. dubna 2011 15:22
 ne, mám tam šroubek jenom na plochej šroubovak tak nevim jestli bych tim šroubovákem to ototčil
Datum: 06. dubna 2011 6:59
 a když točíš magnetem tak se píst ve válci točí?
Datum: 05. dubna 2011 23:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 spojka prokluzuje,bud skus trochu povolit na pravém víku šroubek a nebo nové korky,nebo rovnou celé lamely.....
Datum: 05. dubna 2011 22:46
Jméno: martin
IP: uživatel11478
 cau draci mam problem,nejede me fichtl trisky jsou vycisteni elektrika jde svicka funguje benzim tece ale ne a ne to chytnout uz ubec nevim co s tim tak prosim pomozte dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 22:31
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 čau, mně to kdysi dělalo a bylo to vadným guferem pod zapalováním (sál falešný vzduch )
Datum: 06. dubna 2011 22:31
Jméno: martin
IP: uživatel11479
 mno taky si myslim ze je to predstich ale to nevim jak se sesteluje
Datum: 06. dubna 2011 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak potom jedine falošný vzduch zlý predstih a v jakom stave sú gufera na kľuke?
Datum: 05. dubna 2011 22:13
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj drací, nevíte prosím jakej zámeček pasuje do zamykání prsíček na starých jawách 05? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 16:56
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 zdar draci chtel bych zistit.v jakem roku byl vyrobeny muj fechtl je to jawa 21: mam tam originalni 20w zapalko, mam tam hlinikove listy na krytu pod sedlem, mam tam siroke riditka s hrazdu, na plechu u kohoutku nemam napsane rezerva vypnuto atd.(sice uz to mam prestrikane ale driv sem to tam nemel)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 20:45
Jméno: fechtlman
IP: uživatel11434
 ja to tam fakt nemam mam to asi zmazane..http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://jawaracing50.wbs.cz/kartery_fbr_02.jpg&imgrefurl=http://jawaracing50.wbs.cz/cestovni-stroj.html&usg=__V1QD7TtVQ_tepl32TFcMTf-xLd4=&h=600&w=800&sz=81&hl=cs&start=0&zoom=0&tbnid=gaIp4ID6TupnUM:&tbnh=107&tbnw=143&ei=ulSbTcPjOcbDswaz6MTqBQ&prev=/images%3Fq%3Djawa%2B21%2Bkartery%26hl%3Dcs%26biw%3D1900%26bih%3D951%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=447&oei=ulSbTcPjOcbDswaz6MTqBQ&page=1&ndsp=59&ved=1t:429,r:20,s:0&tx=81&ty=68 jak to ma maty tak to tam vubec nemam..
Datum: 05. dubna 2011 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ta 79 je jen očíslování karterů , aby zapasovaly k sobě ,jinak jak máš dekl pod kterým je zapalování tak hned u něj na karteru by mělo bejt číslo a jestli máš motor z 05 (Kulatej dekl na zapalování)tak bude u zadního držáku
Datum: 05. dubna 2011 16:52
Jméno: fechtlman
IP: uživatel11434
 hosi cislo motoru nemozu nikde najit asi uz sa to smazalo ake ze spodu na karteroch mam na kazdem napsane 79 souvisi to s necim?
Datum: 05. dubna 2011 15:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a na motoru je taky po pravý straně ze shora, ale musíš vědět , jestli je ten motor původní no
Datum: 04. dubna 2011 23:31
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Když sundáš kryt (prsíčka) tak je to vyritý na kostře, nebo jestli máš ještě štítek, tak je to na něm...
Datum: 04. dubna 2011 23:18
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 a kde najdu to vyrobnicislo? na motoru? (sorry za ty otazky ale ja o tom moc nwm  )
Datum: 04. dubna 2011 22:32
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 jako ty myslis ze ten predstavec neni svareny ale enom stahnuty tym dluhym srubem?
Datum: 04. dubna 2011 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napiš mi výrobní číslo , podle toho se dá přibližně zjistit rok , jinak takhle se dělali 21 od roku 1966 do 1975
Datum: 04. dubna 2011 22:22
 No představec řidítek, ty nejstarší ho neměly pevně svařený, ale stejně jako Jawa 20, jen jiná řidítka. To se dělalo taky na Jawě 05 sport převážně pro export.
Datum: 04. dubna 2011 22:21
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 tedkaj nevim co myslis ja sa zitra podivam.. a kdybych mel tak to znamena co?
Datum: 04. dubna 2011 22:16
 Máš tam svařený představec?
Datum: 04. dubna 2011 22:13
 No jestli tam nikdy nebyl, tak je to jeden z prvních, jinak já mám zase "poslední" linkovanou Jawu 21 z roku 1972.
Datum: 04. dubna 2011 22:11
Jméno: fichtlman
IP: uživatel11434
 krycý plech tam nemám jinak dík
Datum: 04. dubna 2011 22:09
Datum: 04. dubna 2011 22:04
Jméno: David
IP: uživatel6422
 Čau, mám problém se stadionem s11. Chytá dobře i lítá dobře, jenom nechce za tepla chytit, někdy třeba vůbec, někdy po dlouhé době. Svíčkou to není. Zkoušel jsem 14, 15 i 17.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:30
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 tohle je u stadionů a čz 150 a 125 běžná věc ...za tepla se ohřeje zapalovací cívka a nechce dávat ..tzn sežen novou cívku ( 700,- ) a nebo to předělej na indukčku jako má pionýr a budeš mít po problémech
Datum: 04. dubna 2011 22:30
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 SEŘIĎ KARBEC A PŘEDSTIH.. jo a jináč zkus za tepla vyměnit svíčku jestli chytí.. todle mě děá mustang mám na hovno předstih a strašně se mě hřejou jakékoliv svíčky.. zkus to
Datum: 04. dubna 2011 18:32
Jméno: David
IP: uživatel6422
 Čau lidi. Mám problém se svým pionýrem. Dřív jezdil jako drak, ale pak začal zlobit a nejel tak dobře, když jsem ale zatlačil na přeplavovák, tak se hned rozjel, tak jsem čistil kohoutek a přidával hladinu v plovákovce. Trochu se to zlepšilo, ale teď mi vynechává motor na 1-čku a pořád nejede tak, jak jezdíval. Čím to může být? :-o Zvláštní je, že vynechává jen na 1. Na 2 i 3 jede normálně, i když trochu líně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:09
 Chyba bude v přívodu paliva. Celé to projdi a udělej znovu. Začni u dírky ve víčku nádrže, sítko na kohoutku, nabobtnalá gumička v kohoutku, špína v kohoutku, neprůchozí palivový filtr na hadičce, ucpaný jehlový ventil, děravý plovák, rozštelovaná hladina, zasraný trysky, zacpanej vzduchovej filtr.
Datum: 07. dubna 2011 12:09
 vyčisti a seřiď celý karburátor, plovákovku taky znovu, vyčisti nebo vyměň svíčku, jehlu dej na 2. zářez odvrchu jestli není, předstih 1,5mm před H.ú a pokud nemáš vyrachtanej válec tak musí jet jak střela
Datum: 04. dubna 2011 19:12
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Zdar, prosim jak mám zajíždět pionýra po go motoru, výbrus , děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:15
 To je pořád dokolečka. Kdo všem protboha nakukal, že se pionýr maže 1:33 v záběhu. To při běžném ježdění mažete 1:50? Pak se nedivte že máte motory po 10 000km zralé na výbrus a vyrachtané klikovky.
Takže znovu a správně. Motor Jawa 50 typ 20 , tedy modely motorek 20,21,23 mustang se v záběhu mažou 1:25 , při běžném ježdění 1:33.
Ale je to vaše věc, jen si ty generálky klikovek plaťte
Datum: 07. dubna 2011 12:15
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 chodím sem jen sporadicky a na tu chvíly co jsem ochoten strávit psaním odpovědí, jsem si opravdu svůj příspěvek nepřečetl. je to moje neomluvitelná chyba. snad jsem ale tento svůj prohřešek odčinil opravenou odpovědí.
Datum: 04. dubna 2011 18:34
 evidentně ano, já nejsem podrážděný, mě jen rozesmálo, že kritizuješ "vzdělání místního teen osazenstva" (kam ještě pár měsíců patřím) a přitom si po sobě ani nepřečteš příspěvěk, který odesíláš..
Datum: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 evidentně jsem zapoměl napsat jednu nulu. za to se tedy veleváženému osazenstvu omlouvám... sharker487: mohl si býti od té dobroty a napsati například, že se notorik zmýlil a má to býti třeba 40ml, nebo 0,040l... reaguješ zbytečně podrážděně.. neměl bych ti za zlé kdyby si měl tu chuť mě opravit.
Datum: 04. dubna 2011 18:04
 notorik: takže podle tebe je poměr 1:250 vhodnej pro záběh dvoutaktního motoru? .) ty mezero...
Datum: 04. dubna 2011 17:46
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 takze 2 frtani
Datum: 04. dubna 2011 17:44
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 je zcela evidentní že mezery ve vzdělání místního teen osazenstva jsou opravdu velmi značné.... na litr benzinu pro záběh motoru je vhodné dáti cca 4ml oleje
Datum: 04. dubna 2011 17:38
 1:33 nebo 1:25
Datum: 04. dubna 2011 17:28
 to je jeden díl oleje na 33 dílů benzínu
Datum: 04. dubna 2011 17:21
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 prosim jak je to 1:33 ?
Datum: 04. dubna 2011 17:06
 Mazat 1:33, nevytáčet, nejezdit ve dvou..dávat si přestávky abys nepřehŕival motor...
Datum: 04. dubna 2011 16:51
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Zdarec draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat, protože fichtl vůbec nechce jet. Nakopnu ho na poprvé, otáčky má nádherný ale jak zařadim jedničku tak prostě nejede, když mu dam strašně malej výkon tak jo, ale jak mu přidam tak přestane jet a prostě chcípne..... už fakt nevim co dělat......
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2017 20:31
Jméno: martin05
IP: uživatel19158
 Ahoj. Zrovna řeším stejný problém. Nakopnu fichtla v pohodě, a na volnoběh jde do otáček bez problémů když mu nandám. Jakmile zařadim tak prostě netáhne. Simerinky jsou nový, kondík taky,ještě zkusim přetěsnit a vyčistit karbec a celej přívod benzínu. Našel jsi tenkrát příčinu proč ti to nejelo? Může to být v předstihu když na volnoběh jde do otáček krásně?
Díky za případné rady
Datum: 21. června 2017 20:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To bude karburátor...
Datum: 04. dubna 2011 20:28
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Výfuk si myslim že to nepude, protože když sem jezdil asi před třema dny, tak lítal nádherně, spíš to budou ty trysky.... doufejme...
Datum: 04. dubna 2011 19:40
 To vypadá na totálně zanesený výfuk. Zkontroluj, popřípadě výfuk vyčisti/vypal.
Datum: 04. dubna 2011 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 toto je cisto problem karburatoru,skus prefukat tisky a kanalky v kterych su trisky nasrubovane,kompresorem prefukni urcite to neni chyba zapalovani.
Datum: 04. dubna 2011 17:39
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 něco jinýho je, když to na volnoběh jde bez zátěže a pak v zátěži... nalaď to a nech se překvapit... naladěný karburátor již netřeba připomínat
Datum: 04. dubna 2011 17:33
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Ale je zvláštní, že na neutrál jde do otáček úplně bez problému, taky jsem přemejšlel že by to mohli bejt kladívka, špatně nastavenej odtrh, protože sou starý a strašně mezi sebou jiskřej.....
Datum: 04. dubna 2011 17:27
Jméno: motorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 já to vidím na předstih
Datum: 04. dubna 2011 17:22
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 právě že chcípá i když je ohřátej......
Datum: 04. dubna 2011 17:21
 Sorry, mně chcípne.
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 Do jisté míry možná i normální. Nakopni to a nech ohřát, pak ti to pojede na plnej plyn, mě taky studenej při rozjezdu nekompromisně chcípne.
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 skus furt držet ten přeplavovací kolík u karbecu jestli to bude ok tak se podívej na hladinu vyčisti karbec
Datum: 04. dubna 2011 16:48
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Vyčisti trysky u karbecu
Datum: 04. dubna 2011 16:40
|



|