slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  122  123  124  125  126  127  128  129  130  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rtee      IP: uživatel10027    
Zdar draci, mám doma kývačku 250 a zasekl se mi jeden přední tlumič. Čím by to mohlo být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci nechce mi jet fichtl (Jawa 05) takže se trochu rozepíšu včera po nákym tom roztlačováním se povedl roztlačit a jel 1 v poho 2 taky ale na 3 to jaksi vynechávalo když se motor trochu zahřál už nebyl problém to roztlačit a jed . jo předstih mi seřizoval kámos co fichtlum celkem rozumí ale dělal to odhadem .ale dnes nic zkoušel jsem svíčku která tam byla od předchozího majitele na kterou jsem i před rozložení pio jezdil jeto svíčka nr 15 C nemá sklepli elektrody ale prostě to na ní jezdilo ted jsem ji zkoušel a háže žlutou jiskru dával jsem teda novou n15 C na kterou to včera jelo a tam jsou elektrody sklepli na 0,4 MM a háže krásně modrou ale prostě to nechce jet svíčka je mokrá takže tam benál teče celá palivová soustava čištěna ale furt nic .Až dnes jak sem přijel ze zahrady kde mám fichtla jsem si spoměl že jak sem od dělal benzinovou hadičku tam z ní a z palivovýho filtru vytekl zbývající benál na kryt spojky a pak protekl zpodem takže se chci zeptat muže to být třeba tím že se do zapalka dostal benál a proto to nejede? mám popří padě seřídit předstih ? a jakto ze to před tím stou starou svíčkou jelo? to tam byl velkej předstich nebo co? děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty styčny plochy jsem kontroloval aji jsem to projel smirkem muže to být tím žee my tam zatekl benál nebo ptrej indukční cívka je nevyspitatelná že na nakopnutí haže ale pak třeba vinechává
 
 
Datum: 17. dubna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, no hele, jestli ti tam jde benzín a komprese je taky OK tak na 100% musí být chyba v elektrice. Pořádně se koukni na předstih a odtrh a taky koukni jestli na kladívku není pecka a prostě to musí jet.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6843    
Čus draci pionýr mi nedrží volnoběh ale když jedu a zmáčknu spojku tak to tak 5 sekund drží vysoký otáčky a pak to chcípne. Jo a moc mi nejde v nízkých otáčkách, ale když se dostane do vyšších otáček tak jede 65 v pohodě. Nevíte čím by to mohlo být? Já si myslim jestli nebude v hajzlu gufero pod zapalovánim, že by si to přisávalo vzduch. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě ti to nasává faleš.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Skus trochu přidat volnoběh. xD A z těma vysokýma točkama to mi taky dělalo, a stačilo vyměnit lanko a bowden a pořádně promáznout. Protože to tam někde dřelo a vracelo se to pomalu.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11309    
zdarec mám problém nechce mě chytnou jawa 21 když já nakopávám tak ani nezavrčí předstih mám 1.9mm když nakopávám tak jiskra na svíčce je jinak svíčka je mokrá poraďte prosím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
nepocuvaj ho on nevii.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedává ti jiskru pod tlakem ve válci..kup novou.., a sešteluj bohatost směsi
 
 
Datum: 16. dubna 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj znovu :-) nevíte někdo čím může bít to, že mi pořád vypadává jednička??? a když tam mím jedničku tak mi to někdy vylítne z nenadání do otáček a potom většinou vyskočí Děkuju :-) -> 23 MUSTANG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel11234    
muže to bejt vydličkou nebo omlete kolečko to chce rozhodit a pak uvidiš takle je to střileni od boku.
 
 
Datum: 16. dubna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ähoj chci se zeptat co je lepší na pincka za tmel estli lukopren nebo paulín,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akrylátový dvousložkový,brousitelný pod vodou
 
 
Datum: 17. dubna 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
jo jo ,děkuji :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
lukopren
 
 
Datum: 17. dubna 2011 8:21
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
Paulín
 
 
Datum: 16. dubna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo
 
 
Datum: 16. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lukopren
 
 
Datum: 16. dubna 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: Simson      IP: uživatel10694    
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak je to u simsona ale řekl bych že mu to jde stuha protože je to přidřený,i když je to asi blbost protože když vyndá svíčku nedělá to...
 
 
Datum: 16. dubna 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11463    
já se koukal taky, a dotěd přemýšlám, proč
 
 
Datum: 16. dubna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
Tak sem se teda kouk........ a musím konstatovat, že nic krásnějšího jsem v životě ještě neviděl... zdůrazňuji, neviděl!
 
 
Datum: 16. dubna 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Zdar draci, co je lepší na leštění chromu? SITOL nebo SILICHROM? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Castrol: Podle mě ten silichrom EX je rozdílnej proti normálnímu ve složení - má takovou trochu jinačí barvu a možná i v té hrubosti - nepřijde mi to tak hrubý, jak ten klasickej. :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hochu silichrom je na ... dnes sem byl koupit na poškozenej lak, čistič laku, a bylo tam napsaný že se to daá pouźit i na chrom...tak sem to vyzkoušel, nechal to zaschnout, pak sme to setřel a to je prostě paráda :-) koupil sem to v mototechně za 80 kč taková modra lahvička
 
 
Datum: 15. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
na internetu stojí SITOL průměrně 20 Kč a Silichrom 30 Kč ale tady v drogerce sotí SITOL 39 Kč a Silichrom 49 Kč.......jinak příště zkus použít vyhledavač!
 
 
Datum: 15. dubna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolem jaké ceny se asi pohybují tyto zmiňované leštící pasty?
 
 
Datum: 15. dubna 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký je rozdíl mezi silichromem ex a silichromem dík moc????
 
 
Datum: 15. dubna 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na leštění chromu používám SILICHROM EX - leští to hezky a nebo i ten SITOL lze použít - je to na leštění chromu taky, mám to doma, chrom jsem s tím ještě nezkoušel, ale funguje to na ocel i hliníkové slitiny :-) Dokonce i u TEMPA je psáno, že to umí leštit chrom - to jsem zkoušel jednou a taky to dokázalo leštit.
 
 
Datum: 15. dubna 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak to první, ale pokud je ten chrom čistej a nenarušenej korozí, silichrom ho spíš poškrábe než vyleští
 
 
Datum: 15. dubna 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdarec, draci v sobotu jde na lak muj pionyr ale u nekoho jsem videl dvoubarevnou kostru tam jak je nadrz nema to nekdo z vas original ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, potřebuju urychleně poradit, potřebuji vyměnit levé ložisko na předním kole na 21. kuličky atd už vypadly ale ten venkovní kroužek z ložiska nejde vytáhnout. jak na to??? dík a návody na obsluhu jsem četl jenže tam je potřeba nějaká rozpěrná trubka a tu asi nemám. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš na jedný straně celý ložisko a na druhý jen ten vnější kroužek, pak bude asi nejsnažší skrz ten kroužek vyndat to celý ložisko na druhý straně, čimž budeš mít krásnej přístup k tomu kroužku, kterej zevnitř jednoduše vyboucháš třeba šroubovákem, pak tam zas to vyndaný ložisko můžeš vrátit..
 
 
Datum: 14. dubna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: Dunco371      E-mail:      IP: uživatel11545    
Máš podla mna dve možnosti: 1.Môžeš ho vytĺcť majzlom alebo nejakou inou tičkou. Tú rozpernú truku môžeš nahradiť hoci-akou lešenárskou alebo inou trubkou po ktorej budeš tĺcť. Alebo to môžeš vytrieskať aj z rúčkou od kladiva. Ale rátaj z tím že ju zničíš.. 2. Môžeš to celé nahriať buď teplovzdušnou pištoľou alebo v rúre na najvižšiu teplotu. Potom to vylezie skoro samo... Ale myslím že keď to nahreješ a poriadne po tom praštíš cez tú rúčku od kladva to vyletí ako po másle...
 
 
Datum: 14. dubna 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj,ctel bych se zeptat když mám pryč ložisko pod řetezovým kolečkem tak to musim pulit motor ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 14. dubna 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Hrom      IP: uživatel11541    
Ahoj, měl bych dotaz na znalce. \r\nMám 21 pokaždé jí nakopnu napoprvé či napodruhé. chvilinku běží a pak chcípne, když chci přidat tak se hned dusí. Pak už jí nenastartuji. Musím se sní chvilku projít a roztlačit pak se postupně rozeběhne. zezačátku musím přidávat málo plynu jinak se dusí ale pak běhá jako z praku. Nevíte někdo čím by to mohlo být ? \r\nDíky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
sklepni svíčku na 4 desetiny
 
 
Datum: 15. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs, zkontroluj pořádně jestli ti to někde nepřisává falešnej vzduch, jinak směs obohať zvednutím jehly
 
 
Datum: 14. dubna 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
sešteluj karbec
 
 
Datum: 14. dubna 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, nevíte kde by se dal sehnal zadní blatní na Jawa Dandy 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk      E-mail:      IP: uživatel9657    
nojo praská a když to slepit tak to praskne znova..A někde na netu by se nedal sehnat?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
V Týnci v Jawě. Praská hajzl,co?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: FRED ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, nějak nemůžu povolit šrouby na krytu převodovky, nemáte někdo nějakou praktickou radu??? všechny mazací a rozmrazovací spreje jsem zkoušel, i servisní údery, ale jaksi nic.... dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: FRED      IP: uživatel11521    
dik za rady, uz jsem to povolil
 
 
Datum: 14. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ano Standa má pravdu funguje to občas i u zarezlých šroubů nejdřiv dotáhnout a pak povolit je tam pak vetší pravděpodobnost že se ten šroub neulomí
 
 
Datum: 12. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11527    
rada nad zlato něž to ožvejkáte a omlátíte......když nejde povolit,zkus ho dotahnout...jak se hne dopředu,pujde i dozadu;-)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ja mel takhle zatuhly a totalne vozvejkany srouby na motoru, jakakoliv snaha to povolit to akorad vic ozvejkla, premejslel sem ze to odvrtam ale nakonec to slo povolit nastavcem do vrtacky, na srouby jestli chapes co myslim, normalne celou vahou na to zatlacis a zapnes to... (i kdyz se priznam ze nevim jaky srouby tam mas, ale tohle mi fungovalo)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: petr d      IP: uživatel9186    
vem kulatinu poradne klepni na hlavu sroubu. (nee mali klepani) ranu a pak to pude na 100%
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11521    
ok dikec, no to ohřátí mám v plánu co nejdřív. čím to mám vzít, švaicem?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdyz ani to, tak nahrat a ono to povoli
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus to polit brzdovkou a nechat přez noc působit.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víc praštit na šroubovák, nebo pak úderový šroubovák, to je výborná věc na povolování šroubů...a když i to selže, tak odvrtat
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Gusta      E-mail:      IP: uživatel11520    
Zdravím..Nejede mi pincek..Jiskra jde,benzín taky do válce a ne a ne chytnout.Za studena na roztlačení ještě docela jo,ale jak se ohřeje tak skoro vubec??Karbec mám seřízenej..Prosím poradte.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatná tepelná hodnota svíčky, nebo bohatá směs
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj. Bohužel píši znovu. MUSTANG , prostě mi nejde protočit klikovka. šroubovákem přes magneto to taky nejde... Píst ve válci může běhat ale i když jsem za něj třeba zatáhl tak ani hovno :-( Prosím, jestli mi stím někdo pomůže tak, že mi to pujde tak mu snad dam 500Kč nebo mu budu do smrti zavázanej. Vážim si každýho nápadu a odpovědi. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Skus to protočit s vymáčklou spojkou jestli to neni v převodovce
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Je vidět že nejsem sám kdo takhle uvažuje -> taky me to napadlo ale chtěl sem se zatim zeptat... Dík zatim... Ale klidně pište kdybby vás něco napadlo
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mně se to taky záhadně stalo taky, shodil jsem dekl spojky, nasadil ráčnu na primární matici, zabral a je doteď vymetýno....
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Dík kekz . Zarezlá bejt nemůže, protože 5 SEKUND před tím než se to stalo tak ještě klikovka normálně šla protočit.... jo a nejde mi nakopávačka takže bych stejně rozdělával
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
noo chlape vypadá to že máš kouslou klikovku :-) jak říkáš, jestli se píst ve válci hýbe a klikovka ne, tak bude buď zarezlá ( pokud ten mustang stál někde 20 let venku) nebo bude zadřený ložisko,... takže řešení je jasné.. motor rozdělat a kouknout se kde je vada, na 90% to bude ložisko.. pokud je ten motor jinak v pořádku.. nic jinačího mě nenapadá čím by to být mohlo..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci fichtl mi jaksi nechce jet jiskru hází malou i puvodní svíčka na kterou sem jezdil na podzim než jsem pio rozdělal i nová svíčka brisk n15C dřív sem udělal par kroku a chytl ted jse musím rozběhnou a tak tak to chytne a na plyn to někdy nereaguje ale to musím asi seřídit lanko já pustím plyn a ono to hned zdechne myslíte že to muze být tepelnou hodnotou svíčky? nebo muže to zpusobovat netěsnící hlava ? jo předstih jsem seřizoval podle měrek dával jse víc i mín atd jsem zkoušel ale furt nic ted je to asi nejlip nastaveny ten předstih jedná se o pio Jawa 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je podobný jako:Ahoj,nejede mi to,může to bejt tim že tam nemam svíčku?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muže to být třeba tím že mám kousek šoupátka na konci uštiplé ?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celá palivová soustava byla nedávno čištěná jak karburátor tak trysky nová benzínová hadička čištěna nádrž i palivový kohout
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a volnoběžná tryska ucpaná neni? hlava by musela bejt hodně netěsnící a to by ti od ní tekl olej...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
zdar, prosim vas. Mustang po vybrusu, pri jizde cuka a pak zas jede normalne a zase cuka a zase jede normalne... nwm cim to muze byt... karburator vyvcistenej , trysky cisty,...benzín tam teče. ale když kouknu na svicku ( nová) tak je uplne suchá až přepálená nebo co,... nevíte co stím..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
a co udelat proto aby dotékal..?
 
 
Datum: 12. dubna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
do karbecu v poho tak nevím kde je chyba...možná jehla...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedotejkající benzín.. že teče ještě neznamená že teče pořád a že ho teče dost..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
čau draci .. dotaz přímo pro Sesu, kdysi jsem tady viděl řídítka na pio (20 klacek) budou ještě někdy k mání ?? nebo popřídadě jestli někomu z vás doma náhodou nepřekáží (lepší stav ) dík za odpověď ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus hele ja mam doma asi dvoje dystak me napis na mejla petrkudrnacx@seznam.cz poslu foto
 
 
Datum: 11. dubna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Zdarec draci, mám problém, měl jsem pionýra. Po čase se mi nějak rozbil tak jsem ho dal kamošovi co se pionýrům věnuje. Zjistil, že byl přidřenej motor, dali jsme ho na výbrus. Kamoš vyměnil všechny díly, které byly nefunkční->jehlový ventil, fajfku, atd. Teď ale pionýr jaksi nemá tah, chytá ihned, ale nechce se mu do otáček, karbec byl čištěnej, směs je také dobře naředěná, olej v motoru je. Volnoběh drží ale při přidání plynu se mu nechce a přidušuje se, jede sotva na jedničku, kde by mohl být prosím problém? Už ani jeden si nevíme rady. Kamoš říkal, že když měnil gufera, všiml si, že klika už není v nejlepším stavu, ta by na to ale neměla vliv, ne? Prosím poraďte, díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Bylo to výfukem, oddělal jsem jej, hodil tam za jedna :-D a s rachotem jsem proletěl dvorem 10x5 m :-D. Díkec :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: cocva      IP: uživatel11517    
Mě takysvička hazala jiskru a delalo to co tobě pak sem ji vymenil a jelo to uplne normálně ja sem tam dal Brisk N17C
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tím že máš výbrus :-D .... a pokud je klika po smrti tak to byla škoda dělat výbrus.. až ti vyletí jehla tak pujde na výbrus znovu
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Mu to právě jako prkotina vůbec nepřijde, říkal, že už neví čím by to mohlo být, že dráty měřil, všechno je podle něj tak jak má být, zkusím výfuk, neustále z něj kape nějakej černej sranec.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Jestli se pionýrům věnuje, neměl by si s takovou prkotinou poradit?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 7:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
vyčistit vejfuk :-) nebo mas uz pricpany vzduch. filtr :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 1:03
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Kamoš říkal, že svíčku zkoušel, ta svíčka háže parádní jiskru, je to NKG, ale zkusit to můžu. Čím dál by to mohlo být?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 0:05
 
 
 
 
Jméno: cocva      IP: uživatel11512    
Skus vyměnit svíčku..
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:56
 
<  122  123  124  125  126  127  128  129  130  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 2:36:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu