slovensky
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  .  |  .       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  126  127  128  129  130  131  132  133  134  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pukaklan      IP: uživatel4089    
Draci čekujte vůj novej web. díky :-) co na to říkate? http://jawa350.webpark.cz/index.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Takovejch webů jsou na netu mraky.Jediný záložky v menu jsou fotogalerie(zkopírovaný cizý fotky z webů)Videa(zase všechno zkopírovaný),pak sekce tuning(kde se dovíš jak použít flexu a zmrvit cokoliv se ti dostane pod ruce) a pak je tam ještě trapná anketa...nic novýho,web je k ničemu,info žádný,vzhledově trapný......zbytečně si ztrácel čas...zejtra už ais na tvuj ''web'' nikdo ani nevzpomeneDlužíš mi pár vteřin života...
 
 
Datum: 23. března 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
# budu se chovat slušně # nebudu sprostý # nebudu nikoho urážet # nebudu dělat reklamu na cizí weby hledej šmudlo.... :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádhera hej týpeeek .... a en vzhled to zabil perfetkt :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
paráda...naprosto nejlepší web co jsem kdy navštívil...od ted jsem stálim návštěvníkem a strašně se těšim na aktualizace toho skvélýho webu... popravně uplně k ho*vnu
 
 
Datum: 23. března 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promarnil si 5 vteřin mého života :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
unglaublich
 
 
Datum: 23. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
protoze to pred peti minutama udelal a uz se chlubi :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Taky tam nic nevidím..
 
 
Datum: 23. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
dit je to totalne prazdny co ti na to mame rict?
 
 
Datum: 23. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel9186    
ahoj. chcu se zeptat jestli newite nekdo odstin laku (ralku) na jawa 21 ta modra, popripade aj tu bilou. moc by me to pomohlo dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: pompo      IP: uživatel4095    
5012
 
 
Datum: 24. března 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Mám pionýra stříknutýho RAL 5019 a vypadá výtečně. Jinak ta barva je na vzorníku divná, ale v normálu super
 
 
Datum: 23. března 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj mam problem porad me vynechava motor vetsinou ho ani nenastartuju. vycistil sem nadrz, kohout karbec. jiskru to taky haze. skousel sem uz snad vsechno...:-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8035    
Nejpravděpodobněji máš špatnej předstih.
 
 
Datum: 23. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ahoj draci koupil jsem si pio JAWA 20 a strasne spatne a pomalu se vraci páka zadní brzdy.....a nemá vůbec žádný odpor když na ní šplapu.....nevíte v čem bude problém? bowden? pružinky?........nechci koupit spatne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Dal bych nový lanko a vyčislit bych brdovýk klíč, protože často narezne čep jak jde skrz hliník štít. Konkrétně u jawy 05 a 20 je se zadní brzdou věčný sraní buď to nebrzdí kvůli tomu že si na podlaze nebo se špatně vrací páka.
 
 
Datum: 23. března 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
hlavne at se ti nedostne olej do bubnu :-D jinak nikdy nezabrzdis :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vše pořádně vyčistit a promazat a přesně nastavit
 
 
Datum: 22. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
vytahaný pružiny na paknách nebo je třeba jedna prasklá nebo je to špinavý bowden pomůže když dáš pružinu na brzdový štít mezi brzdovej klíč a nálitek kde drží lanko
 
 
Datum: 22. března 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
zarezlý, zatuhlý....
 
 
Datum: 22. března 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Nemáš špinavé lanko nebo máš brzdu dotahlou?Pokud ano tak si dej pruzinku na zadni kolo pružinku jak je tam to lanko taky to tak mám
 
 
Datum: 22. března 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: kedar      E-mail:      IP: uživatel10858    
zdar potřebuju pomoct dyž chcu roztlačit pionera tak střili a siči a mam dobře seštelovanou spokku ale dyž ju zmačknu a popojedu tak to skoro nic neuděla a nevim co stym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Boha jeho, to je blbej předstih ne? :-)
 
 
Datum: 22. března 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel10870    
ahoj jde nejak zapravit na vyfuky mensi tukancem kdyz to jde na chrom, A nahodou nejdou spravit ty velky ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i když na jednu stra nu má pravdu že každý by měl psát jen pod jedným jmenem ale na druhou stranu by nemusel tady někomu nadávat
 
 
Datum: 22. března 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jé zrovna jsem si říkal včera jakej je tu klid že franky má BAN a on se sem zas dostal a mela samy sračky to snad neni možny
 
 
Datum: 22. března 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4442    
jo,sou problemy s pochromovanim původních výfuků....ne že by to uplně nešlo....ale prostě ti to 99,9% firem neudělá....pak je to 0,1% což jsou dobrý známý ktery znaj finty a udělaj to pro tebe....taky sem se poptával....a fakt je to problém....nejhorší je,že když už splašíš někoho,kdo by to udělal,tak ta částka bude tak vysoká,že by sis moh koupit dva nový výfuky od Buyaka....
 
 
Datum: 22. března 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
ne nemusis se hadat .. ano omluvil si se ... ale zduvodnil si to MNOU !!! a to jsou keci ! vymrdany keci zasrany ! jsi ubohej zbabelec ! kterej by prasknul i svyho bratra jen aby se z neceho vykecal !
 
 
Datum: 21. března 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Nebudu se tady s tebou hadat omluvil jsem se tak klid
 
 
Datum: 21. března 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
HELE NESVADEJ TO NA ME ty vypicenej curaku ... tady kecas .... hm!!! prisel sis blbe ..HM!! to jsou takovy kecalky ... bez radsi do radia !
 
 
Datum: 21. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Jeste jednou se omlouvam
 
 
Datum: 21. března 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
tak sory osi ale kdyz se do me furt navazel tak uz jsem si prisel blbe timto se omlouvam
 
 
Datum: 21. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mate oba stejnou IP 88.102.XX.XX jinak tohle se da vygooglit tak priste hledat, bud vyhackovat, navarit tam neco a vytahnout, rozriznout a vyklepat, (kaskaderi to zahrejou a nafouknou to nedelej)
 
 
Datum: 21. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
nedelej kokota ... sorry vlastne si kokot !!! pamatuj si ze IP nelze ! a zacni se uz chovat ! a neptas se jako ostatni ... ptas se jako debil
 
 
Datum: 21. března 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel10870    
Nejsem zadnej milano, a nevim proc se do me navazis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ptam se jako ostatni
 
 
Datum: 21. března 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
vyklepat debile !!! a jsi MILANO nebo ADAM ??? pis laskave pod jednim nickem ! a nic na chrom neposilej - kup si radsi repliky a hlavne lauf ti nikdo chromovat nebude - jenom debil jako ty si mysli ze ano !
 
 
Datum: 21. března 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Draci vim ze to sem tak trochu nepatri ale nutne to potrebuji, posilam veci na chrom ale cyhbi mi vyfuk doutnik, kdyby jste nahodou meli. Adminovi se omlouvam ze to sem davam je to naposled ale nutne to potrebuji. napiste mi jeslti mate odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
OK :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Presne :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
takže by to vypalo nejako takhle? :-D ty ..... to si delas ..... radší se na to ....... vymejslis ....... ses jak ......... !? :-D to byl slo :-D :-D :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
No ono to asi ani jinak vysvetlit nepude. Chtelo by to aby aspon sesa pridelal tlacitko na edit a ty sprosty slova sme mu umazali :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
jasny to beru :-) ale tohle vyjadřování je třošku přehnané :-) at mu rekne že mu to nikdo neveme.. a fertig! At si stim dela co chce! Ale aby mu rikal do ču*aka... to se mi moc nelíbí :-)
 
 
Datum: 22. března 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ja mu to mazat nebudu protoze ma v 99% pravdu, sice pise jak dlazdic ale je jeden z mala na tomhle pokecu co tomu rozumi
 
 
Datum: 22. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, pokud to nemáš nějak extra očištěný zvenku i zevnitř, pořádně vypálený nebo naložený v nějaký kyselině, tak ti to 90% lidí nevezme....
 
 
Datum: 22. března 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Udivuje mě chovaní Frankyho! Když sem dal Milano inzerci, tak to máte smazat! A ne to nechat aby to tenhle pán Franky takhle komentoval! Co je to za chování?!
 
 
Datum: 22. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Dekuji Lori, Pockam co mi posle ten Merkl a potom kdyz to neklapne tak to necham vyrovnat
 
 
Datum: 21. března 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady je par kontaktu kde ti to vyrovnaj a nachromujou http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=110&idtop=21776 i kdyz to franky pise jako prase tak ma asi pravdu.
 
 
Datum: 21. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
jo jo .. naseru si respektive tobe priste naseru ! a ja otravuju ??? nevim kterej curacek tady dela machra s kovem a sere sem INZERCI ! HELE REKNU TI TO JA a rekne ti to kazdej - inzeraty si strc do PICE !
 
 
Datum: 21. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Je to muj fechtl muj vyfuk tak ze si n..... a přestan me otravovat
 
 
Datum: 21. března 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
tak potom jsou degeni ty co ti budou chromovat ... a klidne se smej ... ty budes mit krupicovej chrom ....
 
 
Datum: 21. března 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Jedinej kdo je tady vul jses asi jenom ty uz to mam domluveny :-D
 
 
Datum: 21. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
no jo no si vul ... nikdo si kvuli tvymy vymrdanymu laoufu nebude zasirat lazen !
 
 
Datum: 21. března 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Mekrte uz jsem ti napsal a dekuji
 
 
Datum: 21. března 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Franky?? proc bych si ho nemel nechat pochromovat??
 
 
Datum: 21. března 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
MILANO - vsad se ze si ho nenechas pochromovat ...!!!!!
 
 
Datum: 21. března 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel11373    
zdarec jeden se mi doma válí je celkem ok ale je potřeba jak píšeš pochromovat. piš na mail mekrt@seznam.cz poslu foto a domluvime se fichtlum zdar
 
 
Datum: 21. března 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Dej si inzerat tam kam patri tady to nema co delat
 
 
Datum: 21. března 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ja si ho necham pochromovat je mi jedno jakej stav hlavne at neni moc pobouchanej
 
 
Datum: 21. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi máš svůj důvod, ale já bych koupil nový.
 
 
Datum: 21. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: k.h.      IP: uživatel11369    
Ahoj Draci. Mám problé. máma Jawu 20 se zgerálkovaným motorem,udělanou eletrikou ale dachl nejede.Svíčka jiskru dává, ale když ho nastartuju tak běží chvíly a chcípne.to samý i když ho roztlačim tak chvíly jede a pak zbebne,pak blafne a zase nic. Nevíte čím to je? zkoušel sem dát jinouindukční cívku,svíčku a nic z toho to nebylo. ¨nevím co s tím.předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná by to mohl bejt i filtr sání, ale ten benál je reálnější
 
 
Datum: 21. března 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
tak tak z 99% je to benál ale i tak bych raději mrk na předstih, protože jestli je blbej tak mas stigro že ti to de jeste nastartovat ale u vyššich otaček už ti to pali uplen blbě jako v nespravnou dobu ale spis to bude tim palivem
 
 
Datum: 21. března 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně.
 
 
Datum: 21. března 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpaná palivová soustava, nestíhá dotejkat benzín, vyčisti dírku ve víčku nádrže, sítko v nádrži, vnitřek kohoutku, hadičku a jehlovej ventil v plovákovce..
 
 
Datum: 21. března 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
cis draci, hele když se rozjíždim na fichtlu cuká mi jednička a když mám plnej plyn tak je to v poho :-) trochu se mi híbe to hřídel jak je na ní prymární a sekundární kolečko :-) myslíte že jsou vyčvachtaný ložiska ? a že to cuká kvůli tomu ? pod plynem to jede v poho :-) dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda nejsem kdoví jaký odborník, ale mohli by to být ložiska na klikovém hřídeli.
 
 
Datum: 21. března 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jak jsem psal ze me nejede pionyr tak jsem skusil este vymenit celí elektro a nic, dal jsem jinej motor stejnou elektryku a fungujeto, myslite ze je mozny aby motorovej silikon nekde fouknul?? i presto ze plochy byli radne ocisteny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nejvic me sere ze kdyz delam motor nekomu tak jezdi bez problemu a kdyz ho udelam sobe tak se za chvili vysere v tom ze proste nejede
 
 
Datum: 21. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
ten motor co nejede je jednoduše zprasenej....dej to někomu kdo tomu rozumí at s tim neco udela.....silikon je cajk,nikdy mi nepřesvědčil akorát všechno zasere a zalepí....jsem zastáncem papírovýho těsnění potřeného vazelínou či olejem
 
 
Datum: 21. března 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
pro pana hustokrutyho tuty rideraKOKOTAborce - zivot je o prdeli ! a k dotazu - souhlasim s klikarem akorad mi v tom chybi takova ta stara poctiva cestina...
 
 
Datum: 20. března 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D
 
 
Datum: 20. března 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
rideborec, z předchozí debaty vím, že jsi pěknej mrzout, tak se ti omlouváme, my to tak nemysleli :-D
 
 
Datum: 20. března 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: riderborec      IP: uživatel11365    
Tak koukám že dva chlapci se náramně baví tím.že se tady mezi sebou baví maďarsky.Když už žijeme v Čechách,tak prosím pište laskavě česky a tyhlety hatmatilky si nechte na doma.Dík
 
 
Datum: 20. března 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Üdvözöljük! :-D
 
 
Datum: 20. března 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Én is csatlakozni a klub a magyarok? :-D
 
 
Datum: 20. března 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: nagy ötlet ! :-D
 
 
Datum: 20. března 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
azzal, hogy kicserélted a motrot nem javitottál meg semmit
 
 
Datum: 20. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak znovu:-( mockrát jsi sem psal že je v háji zapalování a ted z tebe vypadne že s jinym motorem šlape. Z toho vyplývá že jsi hraboš. dám ti dobrou radu!!! vykašli se na motory a začni sbírat známky. budeš mít klid a my taky....
 
 
Datum: 20. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel11330    
cau draci nechce mi chitat ficht karburator sem vycistil komplet\\r\\n a kladivko mi seridil kamarad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
A je to seřízený dobře? (A neříkej laskavě že nevíš), máš správnou svíčku, správnou směs, správný předstih, čistý výfuk? Máš doma Pravidla českého jazyka ? :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
ahoj všichni, nemužu najít jakou zap. svíčku do babety 210. Mám tam novou BRISK N15C,ale motor nechytne. zkusil sem dat svičku na kamna,a pak na horkou svíčku chytl motor peěně. tak jakou svičku doporučíte??? kde je zrada??? děkuju za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel987    
Dal sem n17c a chytla na drc. taky sem si myslel že tepelna hodnota svíčky nemá vliv na studenej start,ale asi ma.
 
 
Datum: 21. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tepelná hodnota svíčky nemá sebemenší vliv na studený starty! Jestli studenej motor chytá/nechytá na N15, pak se to s jinou tepelnou hodnotou svíčky nezmění! Rozdíl je patrný až u zahřátého motoru, kdy svíčka podle tepelné hodnoty odvádí větší nebo menší množství tepla, podle hodnoty...
 
 
Datum: 20. března 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše Mischelnike. Neřikej mi, že nemůže najít, která tam patří, je to v každý dílensk příručce, ktalogo náhrádních dílů a nevim kde ještě.
 
 
Datum: 20. března 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
N17C na studene starty :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      E-mail:      IP: uživatel11351    
Zdravím, tak fichtl dneska konečně chytnul ale je tu pár problémů se kterými si nevím rady, za 1. od karburátoru tam teče moc benzínu než by prý mělo a za 2. hází to jiskru jenom když chce a když chvilku jel tak z ničeho nic chcípnul, trysky jsou pročištěný svíčka je taky dobrá tak nevím kde je zase problém, za každou radu budu vděčný. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a pak zkontroluj zapalování, budeš mít rozhozenej odtrh.
 
 
Datum: 20. března 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau prosim vás, zná někdo odstín šedobílé pro Jawu 20 a 21, nějaký podobný odstín v ralu, potřebuji na renovaci, díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ale namíchá to někdo z ČSN?
 
 
Datum: 20. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak ty odsiny uz dluho sleduju....1015 je moc tmavá, a 1013 zas světlá...bude to něco mezi..hledej to spíš v odstínu ČSN
 
 
Datum: 20. března 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není to spíš Ral 1013?
 
 
Datum: 20. března 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je ale taková krémová vybledlá, to se mi nezdá.
 
 
Datum: 20. března 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě bylo řečeno že originál je RAL 1015.
 
 
Datum: 20. března 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
Zdravim draci, měl bych takovej dotaz. Mám mustanga, vyměnil jsem ložiska na klice, pístní kroužky, sešrouboval-všechno Ok. A hle mě to nejde nastartovat. Předstih a odtrh nastavovanej nesčetněkrát. Když stříknu benzín přímo pod svíčku tak se motor jakoby protočí a to je vše. Děkuji za odpovědi Jsem z toho tak nějak na nervy a jsem ve fázi kdybych toho fechtla zatlačil nejraději do kopřiv :-D . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že tam nemáš zámek by na startování vadit nemělo...každopádně ten píst vyměn, lebo se ti to jednou sekne..
 
 
Datum: 20. března 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
A nesaje ti to někde falešnej vzduch?
 
 
Datum: 20. března 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
zkoušel jsem to aj bez filtru a nic. Akorát jsem rozdělal válec a pod jedním pístním kroužkem mi chybí zámek-Mohlo by to být ono? karbec jsem vyčistil
 
 
Datum: 20. března 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skus to bez filtru
 
 
Datum: 20. března 2011 10:29
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
no karbec vypadá dobře...trysky jsem procházel
 
 
Datum: 20. března 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draku, skoušel si vyčistit karburátor a teče ti do něj benzín ? podle mě hledej problem v benzínu nebo karburátoru
 
 
Datum: 19. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      E-mail:      IP: uživatel11351    
Zdravím, mám menší problém, mám jawu 50 typ 21 a nechce chytnout, svíčka hází jiskru ale je suchá, do karburátoru benzín tače takže nevím kde může být chyba, prosím poradte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně, to, že benzín teče do karbecu, neznamená, že musí i vytýkat. Budou zanesený trysky.
 
 
Datum: 20. března 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11351    
JJ díky dneska se nato podíváme
 
 
Datum: 20. března 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
předstih to rozhodně neni,byl by v případě že by svíčka byla mokrá ale nechtělo to jet.....bylo by to že svíčka pálí v nesprávnou dobu ale to že je suchá tak to znameá že mas zanesenej karbec jak už řikal kolega , procisti ho sůkladne a vzhůru na cesty zas :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 1:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je svíčka suchá,nejde benzín do válce-vyčistit tryskový kanálky a trysky.
 
 
Datum: 19. března 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: omg      IP: uživatel6546    
předstih
 
 
Datum: 19. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
dotaz hele ta kejva 150 je tvoje na tech motorkarich ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Dotaz pro sefcika jana
 
 
Datum: 19. března 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Zdraec draci, tak trochu to sem nepatriale nevite kolik bude stat dobirka s motorem?? neposilal ho uz nekdo nekdy?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to stálo 130 kč
 
 
Datum: 19. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to stálo asi 130 kč
 
 
Datum: 19. března 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,chci se zeptat estli by jste nekdo nevěděli jakou hodnotu má kondenzátor na pionýra,dík:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, ale pobavil si! :-D
 
 
Datum: 19. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On to blbě napsal..a já to blbě pochopil :-D
 
 
Datum: 19. března 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 19. března 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: :-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc:-)
 
 
Datum: 19. března 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Kondenzátor na pionýra má hodnotu 0,25 mikrofaradů , 250v.
 
 
Datum: 19. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
www.utfg.net
 
 
Datum: 19. března 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 kč
 
 
Datum: 19. března 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
draci mam na vas prosbu renovuju a potrebuju kvuli barvam nejakej priklad nema nekdo jawu 21 i 20 nafocenou tu modrou barvu ale aby byla origo. E-mail:milca.docekal@seznam.cz¨ A jeste mi nejde chat a nevim proc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
řek bych že šefča to popsal správně už dole.. také viz. odkaz na tu moji 20, kteráž je 100% origo a může tedy sloužit jako mustr kombinací... dále pak souhlas se standou. k těm stojánkům bych uvedl že sem přesvědčenej o tom, že u plecháčů byl v barvě rámu, kříže či plechů.. černé snad u jen mustafů.
 
 
Datum: 20. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
co to je za směs fotek? na každý jinej rám.....hlavně to modrý je totál bastl kámo....
 
 
Datum: 19. března 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
je peknej totot je taky naprosto original http://milano72.rajce.idnes.cz/Desktop/#DSC04477_kopie.jpg a rok ti nereknu protoze ho nevim
 
 
Datum: 19. března 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
jen u toho žlutého ty černé pruhy....to jsou prostě zatřená místa černou barvou......asi někdo odřel přední blatník a tak jako klasicky jsou svařované packy na kříž,takže je taky někdo po opravě zatřel barvou aby nerezli....je to škoda....je to moc hezkej originál....
 
 
Datum: 19. března 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
ten žlutej je dokonalej originál!! kyvka a rám mají být v barvě zadního plechu! Ten modrej z Pajkovo webu se nedá brát jako naprostý mustr pro 21,protože je to kousek z prvopočátku výroby,ale jinak je taky naprosto v originálu(jen ten bílej stojánek mi mate).... Milano napiš mi co máš za rok výroby na rámu a řeknu ti jak to má vypadat....
 
 
Datum: 19. března 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ten muj je t vice do jednoho ale vse souhlasi rokem, tady mas nejaky foto ramu http://milano72.rajce.idnes.cz/Desktop/#y mnam To je muj ucet
 
 
Datum: 19. března 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimtě máš toho pionýra vůbec doma, nebo máš nějak roztrhanou kastli, já tomu "byla kostra byla tam jak je nadrz videt pod sedlem" moc nerozumím. Tam byl vidět kus kostry, ale jen pant na sedlo a kus trubky, zbytek schovával plech.
 
 
Datum: 19. března 2011 14:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No je tam vydět ale co je na tom? ta je celá modrá! přeci by nestříkaly kostru na modro a pak druhou půlku co je schovaná pod plechem jinak to by trvalo zbytečně dlouho a oni už tak nestíhaly vyrábět :-).
 
 
Datum: 19. března 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
byla kostra byla tam jak je nadrz videt pod sedlem
 
 
Datum: 19. března 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jo, ale jezdí to :-) Jinak tohle je tvoje motorka http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/21/jawa-50-typ-21-sport_34.jpg jak by měla vypadat, jen nevým co je to kolem kohoutku na benzín, něco takového měl nový zadní plech, ale to se musí dořešit.
 
 
Datum: 19. března 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
tam je blbe skoro vse ram je jinej nez plech bzucak zadni stupacky
 
 
Datum: 19. března 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady je oryg stroj, jen to černý nevim http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=52116 , ale je tam zadní vidlice a je žlutá, ne bílá. Je to rok 74, ale lak je pořád stejný, jen nejsou linky, ty se přetaly dělat 72, jak jsem říkal.
 
 
Datum: 19. března 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska najít oryginál je dost problém, podívej se na tohle co je tam špatně, schváně http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=44809 rám a zadní kastle divný ne?
 
 
Datum: 19. března 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádž je šedá je to ta samá jako bzučák, ale podívej se chápu to, ale stroje co jsi vyděl určitě nebyly oryg, co je konec kostry :-) to má být zadní vydlice nebo přední, ta přední je bílá, ale zadní je modrá, JAWA, červená, žlutá, zelená, ale bílá NE. Taky jsem vyděl Pionýry s bílou (šedobílou) kyvkou, ale je to nesmysl, to je předělávka. Prostě kostra je celá modrá, nebo třeba Jawácká, ale bílé jsou jen přední vidle.
 
 
Datum: 19. března 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
JA prave taky par foto videl ale u svetle modrejch bylo vetsinou nadrz sedobila tlumice take a konec kostrty take sedobily ja delam rok 69-71
 
 
Datum: 19. března 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podobný věci jsem řešil před několika měsíci, takže ti to můžu říct, není to tak, že bych se podíval na dvě fotky atd, já dělal skutečnou studii! Zadek kostry je stejnej jako kostra, tedy u tebe je celá kostra modrá a to včetně zadní vidlice, přední vidlice má být celá šedobílá (odstín neznám) jako prsíčka a světlomet, kryt řetězu je taky bílý. Tlumiče by měly být dole jak se připevňují v vidlici bílé a zbytek šedivý, u některých nových pionýrů typ 220.1 a podobně jsou horní části tlumičů v barvě stroje, ale u starších to snad nebylo. Bzučák, nádrž a sedlový plech jsou šedé, já použiji odstín šedá pastelová a barvu industrol. Jinak linky se dělaly ještě 1972 a to všude kde předtím tedy jako tady http://dwein-dibly.rajce.idnes.cz/jawa_foto/ jinak já budu dávat i šedé bowdeny, krom náhonu tacháče, který jsem nesehnal, ty lanka mají na Slovensku v Motorenu, je ještě hodně věcí co se měnily dle r.v., jaký rok máš? Já 1972.
 
 
Datum: 19. března 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ja uz mam barvu ale nevim jak ma bejt zadek kostry jestli byl vzdy bilej nebo sedej a zadni tlumice a nadrz, sedlo u svetle modry barvy
 
 
Datum: 19. března 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. března 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43164
 
 
Datum: 19. března 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tohle jsou příklady renovace, ale víc už ti nemůžu pomoct http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=50512 http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=50512
 
 
Datum: 19. března 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fotka, ti určitě neurčí odstín, já ku příkladu pro špatnou možnost výběru odstínů dělám Jawu 21 a bude to červená ral 3020, je to světle červená, dost podobná, jak se dělala původně, holt co ti zbývá? Buď chceš Pionýra uvést do 100% původního stavu a pak se budeš asi dlouho honit za odstíny, a nebo chceš původního na 98% a pak si počkej, až ti sem někdo napíše odstín v Ralu. Ještě poradím mrkni se na motorkáře.cz a napiš lidem co už dělali renovaci, jsou tam asi dva moc pěkný, zeptej se jich co je to za odstín.
 
 
Datum: 19. března 2011 11:18
 
<  126  127  128  129  130  131  132  133  134  >

 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.04.2026 2:22:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu