Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 Do jakeho roju se na pio 21 davaly budiky s hlinikovou obrockou ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 23:33
 Do roku 71 v roce 1972 se to měnilo.
Datum: 03. dubna 2011 23:33
Jméno: ololov
IP: uživatel6155
 Zdravim draci,POtřebuju poradit pincek mně ani za boha nechce chytit benzín tam teče jiskru dává prostě je všechno OK a ani za boha nechce chytit.Už si s tým nevím rady.Prosím poraďte.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:50
Jméno: kuba
IP: uživatel10896
 Hele a jakou máš svíčku??
Datum: 04. dubna 2011 20:50
Jméno: ololov
IP: uživatel6155
 všechno je OK
Datum: 04. dubna 2011 19:33
 Svíčka je mokrá?
Datum: 03. dubna 2011 23:41
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 A co je výfuk je čistý
Datum: 03. dubna 2011 21:56
Jméno: ololov
IP: uživatel6155
 Je dobrý
Datum: 03. dubna 2011 21:42
Jméno: kjuba
IP: uživatel10896
 zkus předstih ....
Datum: 03. dubna 2011 21:41
Jméno: ololov
IP: uživatel6155
 jj má
Datum: 03. dubna 2011 21:33
 A kompres to má ?
Datum: 03. dubna 2011 21:29
 Ahoj mám problém z pionýrem. Chytá docela dobře jde i plynule na volnoběh, ale jak zařadím a rozjedu se tak nejde do otáček dusí se a chcípe. Používám natural a olej 2T. V zapalování mám jenom jednu cívku to by snad nemělo vadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 20:05
Jméno: Vasek
IP: uživatel590
 Jestli nejde do otaček tak mužeš mit praskly pistni kroužek kukni se na pist
Datum: 03. dubna 2011 20:05
Jméno: Marty
IP: uživatel4399
 Zkus pročistit filtr sání, tlumič výfuku, karburátor po vyčistění seřídit jehlu popřípadě předstih zapalování.
Datum: 03. dubna 2011 17:41
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Zdravím, myslíte, že by na vyčištění od rezu v nádrži stačila potravinářská kyselina citronová, nebo bych musel sehnat nějakou silnější. Jestli by stačila, tak v jakém poměru ji mám smíchat s vodou. Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 8:44
 Dej tam kilo a kousek a bude to v pořádku
Datum: 04. dubna 2011 8:44
 nebo žeby 130g že?
Datum: 03. dubna 2011 20:05
 Ne už neumim bohužel  Neni to 1300g že ne?  PLS poraďte mi xD.
Datum: 03. dubna 2011 19:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Neumíš počítat trojčlenkou nebo co??
Datum: 03. dubna 2011 17:35
 Asi blbá otázka.... ale kolik to bude gramů?  DDD
Datum: 03. dubna 2011 15:41
 winc: naleješ tam 13l 10% roztoku...
Datum: 03. dubna 2011 15:28
 Hoši když potřebuju do 13L nádrže. Tak si mám do té nádrže nalit 12l vody? A kolik těch sáčku kyseliny stačí jeden kterej má 100g?  Díky moc.
Datum: 03. dubna 2011 15:24
 jojo, 1:10
Datum: 03. dubna 2011 12:28
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Ještě k tomu poměru: mám dát 1 díl kyseliny a 10 dílů vody nebo opačně?
Datum: 03. dubna 2011 12:06
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Díky
Datum: 03. dubna 2011 12:04
 jo
Datum: 03. dubna 2011 12:03
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Takže stačí potravinářská?
Datum: 03. dubna 2011 12:00
 1:10 s co nejteplejší vodou...a předstim nádrž důkladně odmastit technickym benzínem...
Datum: 03. dubna 2011 11:53
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
Datum: 03. dubna 2011 11:52
Jméno: Luboš
IP: uživatel80
 Zdravim. Už si nevim rady s pinckem - zapalovani mě zlobi. Pokud mam zapojenu pouze zapalovaci civku - pincek startuje krasne, jede, poslouchá. Jakmile přidam dalši civky - na světla a klakson, ani za boha nechyti. Kde muže byt chyba? Civky na světla a klakson, jsou v pořádku! Přendával jsem je tam i z jiného stroje - Mustanga, na kterém fungují. Nenastartuji pincka ani když jsou civky odpojené od vodičú a jsou jen vsazeny ve statoru. Po jejich demontáži pincek chytá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 21:13
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Zkus vyměnit magneto!
Datum: 03. dubna 2011 21:13
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a nedře ti rotor o ty cívky?
Datum: 02. dubna 2011 23:53
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 zkus vymenit i rotor a stator
Datum: 02. dubna 2011 23:43
 nemáš už moc zesláblé magneto?
Datum: 02. dubna 2011 23:42
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj  anketa kde máte ve škodovkách 105 - 130 otevírání kufru motoru ??  já mně 3 auta 120 a každé to mnělo jinde  za zadní sedačkou pak jak je u ručky sytič a pak u spolujezdce to otevřelo i zadek
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 23:25
 motor u zadního sedadla, kufr u spolujezdce. Nijak jinak to snad ani nemuže jit
Datum: 02. dubna 2011 23:25
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 měli jsme 4 a na každé to bylo u pravých dveří
Datum: 02. dubna 2011 23:23
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdar. Když jedu na svém Pionýru na 3ku a držím plný plyn, tak tomu začne klesat výkon až to úplně zdechne. Jenom když pustím plyn a za chvíli za to zase vemu, tak to jede. Pionýr je celkem rychle vytočený oproti ostatním pinckům a ještě se mi zdá že můj točí víc otáček než ty ostatní ale přesno mě na maximálku ujedou. Nevíte co s tím ? Mám sekundáro 14z.(ve dvou už to skoro nebere trojku ale 1 a 2 jsou hodně živé, 3 mi to nekdy nebere ani když jedu sám proti mírnějšímu větru), origo karburátor a jehlu mám myslím na druhém zářezu ze spodu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:29
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 pokud se to dobře vytáčí tak můžeš mět chudou směs-přehřívání a přidírání-vadnutí....
Datum: 04. dubna 2011 16:29
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Taky mi to fekál dělal, špatná svíčka a hlavně ucpanej vejfuk...Maximálně vytočení záleží na tom, jak jsou na tom kruhy popř. vyběhanej válec a nastavenej předstih. Čím větší předstih, tím víc jde vytočit, stejně tak čím víc vyběhaný kruhy/válec, tím víc jde vytočit. Jinak ten 14z sekundár mi nepříjde jako dobrej nápad, já měl problémy sám proti větru i s 13z.
Datum: 02. dubna 2011 18:11
 jak sou na tom kroužky ? máš čistý výfuk ? a skus znovu nastavit předstih
Datum: 02. dubna 2011 1:18
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 13:22
 to neumíš číst ? """ . Děláno dle orig vzoru a prot jsou tam i diry pro uchycení světelné tlumivky,,,
Datum: 02. dubna 2011 13:22
Jméno: JendA
IP: uživatel7902
 Zfravim draci. Prosimvás.. pořidil jsem si babetu 207.. asi rok stála a tak jsem jí vzal a vyndal nádrž vylil benzín vyčistil i karburátor nastartoval krásně blafla. vypnul jsem jí nechal a za 2 dny jsem jí natočil a už se jí vobčas nechtělo do votáček.. a ted jsem jel z práce a najednou chcípla.. a nic tak jsem doma vymněnil svíčku znova vyčistil karbec a chytla ale na stojanu to jde normálně ale jakmile na ni sednu (70kg) tak jakoby nemá sílu.. Nevíte někdo co s tim ??
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:31
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj možná je to blbost ale když na ní sedneš tak se teoreticky změní hladina v karbecu jednouduše skus jak je na stojanu přitlačit na řídítka silněji nebo nadzvednout trochu zadek jestli to uděllá seřid hladinu  sory za asi blbou odpověd
Datum: 01. dubna 2011 21:31
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Zdar Draci.... nevíte co mám dělat?.... ručička v tacháči mě lítá jako splašená.... asi to bude šnekem co?.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 12:55
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
Datum: 02. dubna 2011 12:55
 měto u mé 05tky dělal náhon tachometru byl moc zohlej tak ho zkontroluj jestli taky neni nák moc zohlej nebo nák jinak porušen
Datum: 01. dubna 2011 21:39
 To mas asi prasklou tu pruzinku co ti ma vracet rucicku- jedine dat tachak na repas a nebo sehnat jinej
Datum: 01. dubna 2011 21:07
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. nevíte na co bych se měl zaměřit na čz 175/477, když mi nechce nastartovat ? Jiskru hazí, když jsem zkoušel o válec, ale i když stříknu injekční stříkačkou benzin do válce tak ani neškytne. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:10
 Menit svicky- stan se ze svicka jiskru dava ale pri kompresi ne, nepodfukuje ti hlava? lejt tam novej benzin radsi. -hlavne mit vse poradne sestelovany
Datum: 01. dubna 2011 21:10
 čau chlapi potřebuju pomoc ,prosim mohl by mi někdo napsat postup jak sundat kyvku na ČZ 477 diky moc ,moc mi to pomuže
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:34
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak to jo, zapatrej na webu, jsou tam na to navody nebo si najdi jak vypada Vytlačovač čepu kyvné vidlice. Ale jestli mas ty konce nejak rozmlaceny kladivem tak si s tim uzijes
Datum: 01. dubna 2011 14:34
 potřebuju vyměnit pouzdra
Datum: 01. dubna 2011 13:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 A duvod? je na to vytlacovak ale vidim to spis na flexu
Datum: 01. dubna 2011 12:27
 Cau draci,
potreboval bych k renovaci foto jawy 250/353 v origo stavu, nejlepe jine barvy nez cervene ale i ty klidne. Mockrat dekuji, posilejte mi to prosim na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:30
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 http://www.sesa-moto.cz/galerie/kyvacka_kejva_353_354/id_12925.html Tady je originál červená...
Datum: 01. dubna 2011 14:30
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar nevíte nebo nemáte nějaký fotky original JAWY 21 s řidítky co mají hrazdičku a výfuk s doutníkem? nejlépe aby měl rok výroby 1972.........dělám totiž přestavbu mojí 20 na 21 a chci to mít v origo stavu....díky případně mi sem můžete napsat nějaké info
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:41
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jj díky už jsem si sehnal všechny díly které mi tu popisuješ
Datum: 01. dubna 2011 21:41
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 V rove 72 se začal montovat tachometr s chromovanou obroučkou, tak jsem to myslel, je to černý s bílou ručičkou a má o jedno kolečko tachometru víc než předtím.
Datum: 01. dubna 2011 16:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Mám původní doklady ještě z výroby  a tam je napsáno : TYP: Jawa 20,21 Sport, 23.........nebo podobně, teď už nevím ale nějak tak to je....jinak jaky tachometr myslíš? napsal jsi: tachometr nový typ jako úplně první.......to si malinko protiřečí  který tam máš? ten černý s bílou ručičkou?
Datum: 01. dubna 2011 15:29
 Hrazdička tam není, jen vlaštovky, mám Jawu 21 1972, renovuju, doutník tam patří a vím to na beton jistě. Jinak fotky někde byly, a má taky linky, je to všechno jisté, mám o tom mnoho poznatků. Tachometr nový typ má jako úplně první, rok 1972, je zkutečně velmi zajímavý, je to hotová věda. Jinak co uděláš s papírama, tam je asi Jawa 20, ne?
Datum: 31. března 2011 21:57
 čau draci budu menit masku na Jawě 05 protože sem ju mel pomačkanou dávám ted jinou v dobrym stavu ale chci se zeptat nevite jaky šrouby drží tu masku tam dole jak tam sou na leve a prave straně ještě takovy plišky a tysou k vidlici
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 19:40
 jo dík
Datum: 31. března 2011 19:40
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To drží dva šrouby M6*10
Datum: 31. března 2011 18:56
 zdary,mám problém s mustangem a potrřeboval bych poradit co stím,za jedna a dva jede normálně ale jak zařadím trojku tak se začne dusit a skoro chcípne,prosím poradte co stím
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 22:20
 Nedotýká benzín
Datum: 31. března 2011 22:20
 a v niších otáčkach taky nejede ,ale kyž to točímvíc tak to jede,myslíte že to bude dělat zapalování ?
Datum: 31. března 2011 20:35
Jméno: Los čezetos
IP: uživatel11429
 Zdar. chtěl sem po roce nastartovat čz 175/477, tak sem dobil baterku. Nabijel jsem ji zhruba 8 hodin a na zkoušečce to ukazuje že je slabá, ale když jsem ji přimontoval, tak vše svítí,troubí, a jiskru jsem zkoušel o hlavu válce a háže taky. Benzin teče,ale když jsem zkoušel stříknou benzin do válce tak ani neškytne. Nevíte čím to je? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 13:20
 Tak může troubit i svítit, ale třeba hodí jen slabou jiskru... Baterka na 477 by měla mít kolem cca 6,2 až 6,3 V. Pokud má kolem těch 6V a víc, tak hledej problém jinde... tzn.: Vysokonapěťový kabel, cívku, fajfku, svíčku, když nebude problém tady, tak se podívej na předstih, kladívka a když ani tam, tak se koukni na vedení elektriky, jestli nikde není překlesanej kabel... kdyby něco, tak se ozvi na mail...
Datum: 03. dubna 2011 13:20
Jméno: hokoko
IP: uživatel6155
 zdravim,Mustang mi normálně jezdil a najednou se začal dusit když vydělám filtr jede suprově a filtr je čistý.čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:13
 Když je filtr čistej, tak máš malej přísun vzduchu do airboxu..tzn. vyvrtej do víčka díru, lebo vydělej dvě ucpávky přimo na airboxu.
Datum: 31. března 2011 20:13
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 A správně nastavit plovákovou komoru.
Datum: 31. března 2011 13:12
Jméno: hokoko
IP: uživatel6155
 A ješte kohoutek sem čistil takže skusím trysky
Datum: 31. března 2011 11:23
Jméno: hokoko
IP: uživatel6155
 moc díky vyskouším to pak napíšu jak to dopadlo
Datum: 31. března 2011 11:22
Jméno: Don
IP: uživatel11429
 Nebo sem jeste zapomnel, že bys možná jeste mohl posunout plíšek na jehle o jeden zářez dolu.
Datum: 31. března 2011 9:44
Jméno: Don
IP: uživatel11429
 Zdar. Nejspíš ti tam jde málo benzinu anebo je ucpaný filtr. Zkus vyčistit kohoutek,nebo případne i karburátor (trysky atd.). Nebo druhá možnost zkusit dát nový vzduchový filtr.
Datum: 31. března 2011 9:43
Jméno: Fík
IP: uživatel11426
 Zdravím Draky! Mám problém se svojí třindou, typ 638.. Nestartuje.. Teď aktuálně je komplet vyčištěný karbec + nová těsnění (mírně zvedlá hladina, jehla prostřední zářez, atd.), nové všechny simerinky, nové svíčky N14C (obě hází silnou jiskru, ale po pokusech o start jsou dost suché), předstih na 2.5mm (pomocí úchylkoměru), nový vzduchový filtr a zánovní baterka (nabitá).. Tak co po mě ten stroj ještě chce??  Jo a nejde mi pořádně nastavit volnoběh.. Karbec v háji..? Už si nevím rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:25
 ondra:  dobrá připomínka
Datum: 31. března 2011 20:25
 Bacha na oči až pustíš do díry pod tlakem benzín a ta díra bude neprodyšně ucpaná....
Datum: 31. března 2011 15:45
Jméno: bart
IP: uživatel11427
 nějaký takový problém sem měl i na fichtlu ,taky sem měl suchou svicku.nakonec sem zjitil ze v jedne te škvíře v karbecu byl bordel ktery nesel ani max tlakem z kompresoru vyfoukat.nakonec sem to prostouch dratkem ale nez sem to udelal tak snad byla aj pulnoc.--------proste a jednoduse do podrobna prozkoumat karbec.----------treba strikackou do kazde dirky vstriknout benzin a jestli to profrci tam kde ma tak v poho.
Datum: 31. března 2011 0:11
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:38
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Janě to tam půjde mám to na mustangovi!
Datum: 31. března 2011 8:38
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 toho se nebojim ze bych to tam nedostal  spis jde o to aby to tam drzelo....nekejvalo se to...a hlavně neotáčel
Datum: 30. března 2011 20:45
Jméno: Honzule
IP: uživatel2403
 Půjde to tam neboj
Datum: 30. března 2011 19:24
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Datum: 30. března 2011 18:34
 21 ka s plochymi stupackami  LOL,, tak teda más stupackovy kriz z 20ky, tam tie návleky vobec nedostanes,, tieto návleky majú vonkajsi priemer skoro stejny ako cast kryza kam ich chces dostat..
Datum: 30. března 2011 17:50
 podle mě to tam pude a myslím, že podobný stupačky má i muj tata na fikovi a nic se stim neděje a je to OK
Datum: 30. března 2011 16:37
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 no je rozdíl 29 Kč a 82 Kč si to vynásob 2 a koukni na rozdíl těch cen...jen se snažím ušetřit
Datum: 30. března 2011 16:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nemas par korun navic abys tam dal ty co tam patri?
Datum: 30. března 2011 16:19
|



|