česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  125  126  127  128  129  130  131  132  133  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Draci :-) n neví někdo takhle z Místa kolik cm má obvod kola? u pio? díky moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Lepší a přesnější způsob: Udělěj si rysku na kole a na zemi, jeď třeba 10 otáček kola a změř vzdálenost a vyděl 10. Je to přesnější... Čím delší vzdálenost, tím větší přesnost.
 
 
Datum: 31. března 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na průměr a poloměr.
 
 
Datum: 30. března 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bacha,
 
 
Datum: 30. března 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: imbecil      IP: uživatel10887    
změř si metrem průměr a ten vynásob ludolfovým číslem.... mohlo by ti vyjít číslo kolem 173 - 175cm
 
 
Datum: 30. března 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: havran      IP: uživatel9657    
Zdravím, co je nejlepší na utěsnění výfuku u válce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:36
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Já mám pod válcem 2 těsnění co normálně prodáváji v mototechně a je to super.Ale pokud nemáš na válci strhlý závit stačí ti jedno.A ještě když ste tu tak začali čím máte utěsněné koleno od výfuku tak já tam mám 2krát přeložený alobal normální co prodávají v COOPU a je to super to kámoš má 21 a nechtěl mně věřit že tam mám jen alobal že to mám hrozně tiché. :-D :-)
 
 
Datum: 31. března 2011 8:36
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Nejlepší jak píše Test...klingerit nikdy se mi nestalo že by se propálil nebo podfouknul.
 
 
Datum: 30. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jako radíte všichni moc hezky. až na to, že otázka podle mě zní jinak. zatím jedinej kdo to pochopil je test
 
 
Datum: 30. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
pod koleno narvi azbestovou sňůru a napatlej tam silikon nam motory.. pak to ještě omotej třeba alobalem nebo nějakou páskou která vydrží tu teplotu a utáhni páskami.. a nemá šanci nic vyletět ..
 
 
Datum: 30. března 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cisto len silikon cervenej farby co je do 300 'C vydrzi az 1000km
 
 
Datum: 30. března 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ach to zvaranie...Na koleno omotat azbestovu snuru, potriet ju cervenym silikonom na motory a nasunut tlmic. Tesni to dobre. Na valec tesnenie co sa predava v kazdom motoshope.
 
 
Datum: 30. března 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
No tak na motoru bych tam dal těsnění od sesy a u kolena buď alobal nebo taky azbestovou šnůru, ale to počase vylítá a vyklepe se já mám doma výfuk svařenej dohromady a asi si to udělám i na tom mím...Sice pak musíč celý rozdělat ale zas tak často to není
 
 
Datum: 30. března 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel11423    
cau u valce tam nacpi to tesneni co tady prodava sesa stoji par korun a u kolena je nejlepsi omotat to pevnym alobalem nekolikrat prelozenym a na obou stranach pritahnout instalaterskejla paskama, mam to taky tak a funguje to luxusne
 
 
Datum: 30. března 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Záleží na motocyklu. Jde-li o pionýra , babettu, používám mřížkovaný klingerit .
 
 
Datum: 30. března 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: Biernacki      E-mail:      IP: uživatel11418    
zdravím draci mám menčí problem s kladívkem za celou sezonu vyjezdím asi 20 kladívek kážde kladívko fungl nové se po druhém dni ježdění zlomí a já už fakt nevím čím to je děkuju za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11620    
ježiši se nediv v sadim se že si na ficek vedle kladivek nekapnul ani kapku oleje už hodně dlouho :-D prosimte na takovou tu vatu nebo polstarek vedle kladivek u vačky kapni kapku oleje možna dvě a kladivka se ti chvili lamat nebudou parkrat za čas tam zase kapni ale ne každej den čau a doufam že se nebudou lamat
 
 
Datum: 28. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jestli se lamou tak je mozny ze ti bud hazi rotor a nebo ta vacka je nahovno, skusil bych vacku
 
 
Datum: 29. března 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Pinca      IP: uživatel11419    
Cus, to netusim cim to je, v dnesni dobe setrijou snad na vsem, to bude vada materialu :-D zkus tam dat nejaky stary kladivko jestli to bude delat to sami.,
 
 
Datum: 29. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, potřeboval bych poradit... motorka chytá za studena i za tepla pěkně, ale jak to zahřeju a nechát třeba 5minut stát, tak nemůžu nastartovat... nevíte proč? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: babettaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
jo jo tim by to mohlo byt taky ....ale to by mu zas chcal benal z přepadu si myslim
 
 
Datum: 30. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysoká hladina v plovákovce nebo netěsnící jehlovej ventil - uchcává se to..
 
 
Datum: 29. března 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Kámoš měl podobnej problém měl ta m svíčku BRISK 14 pok tam dal 17 a vede to super..
 
 
Datum: 29. března 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
čau, problém by měl být zřejmě v elektrice , dřív jsem měl podobný problém na babetě a vyměnil sem tiristorovy zapalovani a bylo to ok a zkus aji svičku dat novou , někdy se stava že svička zničehonic odejde nebo blbne
 
 
Datum: 29. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci.Marně sháním na netu katalog ND na babetu 210.Nevíte náhodou někdo o nějakým odkazu na stažení?Díky moc všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky chytrej,jak se dívám.Kdyby se mi tato možnost tady ukázala,tak už tady neotravuju.Ale pokud mi to nabídne jen tyto možnosti:Otevřít odkaz v novém okně,Otevřít odkaz v novém panelu,Přidat odkaz do záložek,Uložit odkaz jako...,Odeslat odkaz...,či Kopírovat adresu odkazu,nevidím žádnou možnost tisku,nebo uložení.Rád se poučím pokud bude někdo sdílnější,namísto "tlachání".Píšu sem pro radu.Díky všem.
 
 
Datum: 29. března 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Já myslím , že si to doma na počítači vytiskneš a výtisk si vezmeš do dílny . Nebo ještě chceš , aby to do té Tvé dílny za tebou někdo donesl ?
 
 
Datum: 29. března 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A stáhnout to mám jak???Celej počítač ssebou do dílny tahat nebudu.
 
 
Datum: 29. března 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Lháři!
 
 
Datum: 29. března 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
 
 
Datum: 29. března 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: milanoo      IP: uživatel10870    
Draci chci si zapravit malinkatou dirku na vyfuku od kaminku jde to nejak zapatlat tmelem nejakym ktery je odolny vuci teplu nebo hlinikem?? Jakkoliv ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Boha jeho, to se nemůže samozřejmě dělat pájkou. Musí se to očistit, lahřát letlampou a ošetřit kyselinou a pak nanést cín.
 
 
Datum: 29. března 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj pájkou je to hrozná jeba... ale de to akorát ten cín ti na tom nebude pořádně držet sou 2 možnosti ta první je etovací lampa a kapalina na pájení ta druhá začistit to kapalinou na pájení možná trochu cínem ucpat zespodu dírku a cínem to vylít ae to nevím jak douho ti vydrží
 
 
Datum: 29. března 2011 2:26
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
jeste me napadlo hlinikem
 
 
Datum: 28. března 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
bojim se že to pořádně neprohřeješ tim cínem a nebude to držet... nehledě na to že ti ten cín bude prokapávat... to ale záleží jak máš tu dírku velkou. asi bych volil jemnej smrkanec cočkem
 
 
Datum: 28. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ne delam si srandu jo zkusim to :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Nedelal takze vubec nevim a ani nevim kde to koupit
 
 
Datum: 28. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
:-D jde to na chrom tak se ptam :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jinak cca 10Kč za plátek cínu, 1Kč za smolu, 1Kč za spotřebu elektřiny líp nevím jak bych ti to vysvětlil :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
milano ty vogo ty jsi v životě nic necínoval? :-D :-Dže se tak ptáš? :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Dik a nevis jestli je to drahy??
 
 
Datum: 28. března 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Zacínovat, je to šetrnější než sváření a cín lehko vyleštíš do lesku.
 
 
Datum: 28. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel9427    
Zdravíčko fichtlaři, dal jsem dokupy fichtla co cca 20 let nejel, a mám problém že prostě nejde, nová svíčka mimo hlavu jiskru hází, když je suchá fichtl chytne ale hned chcípne a svíčka je totáč od benzínu (uchlastaná), kondezátor je také nový, jsem už docela s rozumem v koncích odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel9427    
Gufera těžko nehulí, a drží krásně otáčky
 
 
Datum: 29. března 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud 20 let nejel sou KO gufera.. takže je vymén
 
 
Datum: 28. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
seřiď předstih, odtrh, a halvně ten karbec no.. kámošovi toto samé dělal mustang, bylo to zápalkem..
 
 
Datum: 28. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti a seřid kladívka
 
 
Datum: 28. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
vyčistit karburaci :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
zdar draci chci se zeptat jestli by mohlo byt karburatorem ze mi nejede poradne pincek mam nove gufera, ložiska, valec v popradku, vypalenej vyfuk, spojku a fakt uz nevim co stim jsem rad kdyz to vytahnu na 45kmh tak prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
a jeste bych rekl ze mi spatne saje karburator jelikoz kdyz tam dam filtr tak to nejede vubec oddelam ho a jede ale kdyz oddelam ten plech jak kryje karburator tak jede celkem svizne
 
 
Datum: 28. března 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
tak nastartuji a rozjedu se na 1 celkem v poho dam 2 a nic moc spis jak kdy nekdy v poho nekdy mi zacnou klesat otacky a trojka to same ale nad 45 kmh se nedostanu
 
 
Datum: 28. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak nám tady popiš co to dělá , jestli se to dusí , nebo střílí , nebo jestli to prostě vůbec nemá sílu
 
 
Datum: 28. března 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
kola sou dobry a predstih mam sestelovanej 1,9
 
 
Datum: 28. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nafoukni kola
 
 
Datum: 27. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel11409    
Zkuz si zkontrolovat jestli máš dobře nastavený předstih a odtrh.
 
 
Datum: 27. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: bart      IP: uživatel1226    
Cus borci hele mam problem s mou 175 typ nevim ale je to kulatej motor ne hranatej .. proste chvili jela a sla do otacek a pak se zacala dusit a sla jen na volnobech a pak to zase slo a zase do nizkych a pak to strilelo do vejfuku a do sani ... predstih jsem steloval na 2,7 od horni uvrati a tet mi vubec nehazi jiskru ani nedava ranu inducka je ok .. pls poradte diky mooc bart odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: bart      IP: uživatel1226    
tak uz to dava jiskru ale zase to strili sakra
 
 
Datum: 28. března 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha... neumím číst :-D ... ale ten typ je na motoru.. první trojčísí
 
 
Datum: 28. března 2011 0:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si ten typ zjisti... kukni na štítek nebo číslo motoru... a je to s kulatým nebo hranatým motorem?
 
 
Datum: 28. března 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
předstih dej 3,5 , vyčisti karbec a očisti si pecku na kladívku ( opiluj to pilníkem bude tam napečenej takovej šedej povlak ) možná to pomůže , možná budeš muset koupit new kladívka to uvidíš
 
 
Datum: 27. března 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: jorus      E-mail:      IP: uživatel11315    
Čau draci.... asi před třema dnima sem jezdil, táhlo to pěkně, a když sem to vytáhl dneska tak to netáhlo vůbec. Maximálně tak na 40 km/h. Což je docela na hovno......... a docela mě to štve. Nevíte čím to může bejt??.... dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel11315    
Hoši, jakš takš to už jede, chtělo to seřídit odtrh, ale je zajímavý, že ( mám rychlopal) když mu dam plnej záhul, tak to nejede a kucká to, ale když mu plnej nedam, tak jede krásně... docela zajímavý :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: SeFcIk.Jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 50, je hodně proměnlivá, podobné příhody se stávají na strojích, které jsou nějak na hraně se seřízením atd. Mě se to stávalo často, možná to rozjezdíš, jinak seřídit zapalování, podívat se do vejfuku...
 
 
Datum: 28. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemas zasranej vyfuk?
 
 
Datum: 27. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Zdravím všechny Jawaře . Chci se zeptat , zda je vnitřní průměr předních tlumičů na Jawě 555 shodný s Jawou 550 . Ptám se proto , jestli můžu koupit silonové vložky do přednícxh tlumičů , které jsou nabízené prto 555tku taky pro moji 550tku . Děkuji za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Diky za odpověď
 
 
Datum: 27. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to stejný
 
 
Datum: 27. března 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11405    
Zdar, mám problém se světlama. Když nastartuju a zapnu světla tak svítí jenom přední světlo, když ale přepnu na dálkový světla, tak svítí jenom zadní světlo. Nevíte někdo čím to může být??? Elektroka je 3x zkoušená a všechno je tak, jak má být. Už si nevím rady... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11405    
Tak měls pravdu byl to přepínač :-D Díky
 
 
Datum: 27. března 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
špatný kontakt v přepínači na řidítkách a nebo vypadlý kabel někde v masce a nebo v zadnim světle....tohle hodně dělaji mustangy.... propípej si kabely;-)
 
 
Datum: 27. března 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11405    
Ne to ne, to se tam zkoušely už 3. A dělá to furt stejně
 
 
Datum: 27. března 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prasklá žárovka?
 
 
Datum: 27. března 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Zdravíčko. Chci se zeptat, jaké rozdíly jsou mezi trubkami vidlic na J 555 a J 20,21? Je jediný rozdíl v tom, že 555 má zpředu trubek maznice, nebo jsou i rozměrově odlišné? Díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
a 05 má taky maznice
 
 
Datum: 27. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
555 je jeden typ, 20 a 21 jsou stejné akorád starší typ měl na vydlích maznice.
 
 
Datum: 27. března 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,mam problem dnes sem jezdil na mustangovi,na takovejch polních cestách a jedu jedu třeba na 3 a motor jakoby vynechává jede a strati výkon a hned zase přibere a podřadim a dela to zase a ekdy to rovnou chcípne co stím, trysky sem čistil dělalo mi to aji minuly rok ale vzdycky to přešlo poradite, diky moc =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj mě to dělala přikouslá hadička...zkontroluj ji jestli má volný průtok.
 
 
Datum: 27. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
projdi celej palivovej systém, začni kohoutkem...určitě to někde bude ucpaný...
 
 
Datum: 27. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj.Prosím vás potřebuju pomoct.Mustang : nevím jak patří péro od stojanu.měl jsem u toho dva ty trojůhelníčky.jeden patří mezi blok a druhý nevím.Prostě mi to tam nikde nesedí a nevím jak na to.vím že u pincka (J20,21) to je jinak.Ale nevím jak na ustangu.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo , už to mám,jak píše standa.Já mám zboku stojánku takový kolík a na křížku tu packu s dírkou.Ale ještě k tomu mám mezi blokama trojůhelníček . tak jsem byl z toho vedle.Ale díky moc
 
 
Datum: 28. března 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
jj pozdější typy mají zboku stojánku takový kolík a na kříži packu s dírou....tam přijde pružina....u starsich modelu je trojuhelnicek mezi bloky a pero se chyta za prepazku stojanu
 
 
Datum: 27. března 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Na křížu máš obdelníkový výstup a v tom je malá dírka tak tam to patří....si myslím:-)
 
 
Datum: 27. března 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
kolečko to popsal správně. jinak tu pružinu asi těžko budeš zachytávat jinam než na stojánek.
 
 
Datum: 27. března 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě mám aj Jawu 20 a tam je to jinak.tam vůbec není ani mezo blokama mezera na trijůhelníček.A to mám vést jako pružinu od toho trojůhelníčku ke stojanu ? nabo jak ? Je to JAwa 50 / 223.2 r.v 1980
 
 
Datum: 27. března 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tam stejně jak u plecháčů co já vim...stojánek jsem tam přidělával tejden zpátky a dal jsem mezi bloky trojuhelníček a normálně za to zaháknul pružinu, všechno funguje...
 
 
Datum: 27. března 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapi, nějak ten můj stroj chytla chřipka či co... hážu jsem svíčku, jak vypadá http://2i.cz/8bd15872a1 ... a teď, jak se to chová.... nakopnu to všechno v klidu... jedu (za studena) a je to v pohodě.. pak to začne asi v 3/4 rozsahu otáček jako kdyby klepat cinkat a buhví co... pak se to brutálně zhorší a je to fakt dost slyšet a nemůžu jet naplnej plyn, jen tak způlky.. když jedu na plnej, tak otáčky klesaj a klesaj a klesaj... svíčka ulitá není , tepelná hodnota OK, nic takého.. jen vypadá tak hnusně.. mažu polosyntetikou, tím to taky není... napadl mě akorát zvodnatělej benzín, ale to nevím, jak se to projevuje.. skusil jsem změnit předstih, bohatost... nic nepomáhá.. to je poprvé za dlouhou dobu, co nevím, co s tím :-D díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
zkus N14C ;-)
 
 
Datum: 27. března 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska ani klika KO není, směs chudá též ne, moc vzduchu taky ne :-)... ke svicce - už vypadá zas normálně, nevím, co temu předtim hrabalo :-D.. a k problému - závit na svíčku v loji :-) už měl asi velký vůle a tak jak se to zahřálo, tak tama fókalo a svíčka se klepala (toť ten kravál)... už předtím ta svíčka šla těžko zašroubovat... teď šla ještě hůř a před chvilou už zašroubovat vůbec nešla :-D.. vyměním hlavu a uvidím, jestli to bylo tím, ale mělo by být
 
 
Datum: 26. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Zar      E-mail:      IP: uživatel265    
Nemáš moc velkej přístup vzduchu do airboxu ? .... případně sportovní filtr který by Ti tam pouštěl tolik vzduchu
 
 
Datum: 26. března 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle barvy svíčky chudá směs.... nemáš třeba přicpanou trisku?
 
 
Datum: 26. března 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom připadě sou ložiska na klice KO...jinak už mě nic nenapadá
 
 
Datum: 26. března 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož to vubec :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to musis ale napsat co je to ua pio :-D....nedal si ten píst obráceně?
 
 
Datum: 26. března 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 555 toho moc nenazvedám :-D před zimou to bylo v klidu,.. pak jsem vyměnil píst a děla to tenhle bordel... nic do nicěho neklepe
 
 
Datum: 26. března 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvedni hladinu v plovákovce..
 
 
Datum: 26. března 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na faleš se to nechová, ale tak zkontroluju to no :-)
 
 
Datum: 26. března 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nestvrdli ti gufera přes zimu a potom ti to saje faleš a máš chudou směs ? u těch novejch olejů se blbě poznává barva svíčky prej
 
 
Datum: 26. března 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže ta mrcha to to dělá, i když zvihnu jehlu
 
 
Datum: 26. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs... a vlivem ní přidíráš.
 
 
Datum: 26. března 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://2i.cz/571d94be6d tady je lepší foto
 
 
Datum: 26. března 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci nepřijde vam ze se kvuli Fichtl cupu ničí moc pioniru? ale taky jak to hodne lidi předelava na cross !! ničí k vůli tomu spoustu nádherných pioniru!! zničit to umi každej ale málo kdo udržet ho v originále to umi málo kdo! Co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Pokud jde o závodění na pionýru, tak je to v pořádku. Pionýři se upravovali pro závody od samého začátku už od pařezů a závodilo se celou dobu od doby výroby po dnešek. Ruku na srdce, ve stodolách, kůlnách a někde pod senem je fůra pionýrů, to se mi zdá mnohem horší ho nechat někde takhle ležet ve špatným stavu. Pokud někdo pionýra upraví dobrým způsobem pro závody, že jede jak drak, slouží dobré věci (sportovním účelům), je z něho slušnej stroj, kterej se nemá za co stydět. Dělá radost majiteli, ostatním závodníkům a divákům, tak co...? Vidím často pionýry v opravdu špatném stavu, ty kdyby se zrenovovali, tak všude jezdí takových veteránů, že s toho pude hlava kolem, tak proč nadávat na závodníky??
 
 
Datum: 02. dubna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde o to bejt poslední de o to si pořádně zajezdit a možná vyhrál a né když je povolen 8. vybrus mít 11. nesplnovat pravidla a fixlovat jako to hodně lidí dělá já jezdim klasik 0 výbrus silniční pneu asi jako jedinej a hola 100 minut lhoteckých 20. z 53.
 
 
Datum: 27. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Další moralista... Nějaký řezání blatníků se mi taky nezamlouvá, ale nejsem majitel toho stroje, takže s tím nic neudělám. A ohledně fichtlcupů, vemte si, že ten stroj (abyste nebyli poslední) musí být v lepší kondici, než kdy vůbec byl. Já beru tyhle závody jako poctu těchto strojů. Buďme rádi, že dodnes jezdí a že s nima pořád dá užít zábava. Můj mustang není žádná leštěnka http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0611.JPG ale radši s ním budu jezdit po fichtlcupech, než aby mi chudák hnil někde v kůlně nebo ve stodole, kde byl předtím.
 
 
Datum: 27. března 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
taky mě to docela sere když vidím 21 s uříznutýma plechama, drapákem, zdvihnutým blatníkem a všude nalepeným blátem.. ale ještě víc mě teda sere když vidím ty fichtly home made cross.. a tak to bohužel bejvá.. nějaký 12 letý kid najde v šopě po dědovi krásnýho origo picnka... za pár týdnů ho to přestane bavit, bude se dívat na nějaký cross závody a řekne si že by taky chtěl cross.. přestane si stroje vážit, vezme flexu a uřeže vše zbytečný.. a je to na světě.. je po pinckovi.. a vezměte si že to tak dělá třeba každý 5 člověk..
 
 
Datum: 26. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
nespletl sis odkaz??? :-)
 
 
Datum: 26. března 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem chtel neskas vypálit vejfk ale mam nejakej celej svařenej vekfuk z mustanga takže je koleno v celku s vejfukem + v tom sou asi 3 tlumiče první takovej špunt druhej je větší a ten třetí sem nevyndal :-( takže nic ale děda říkal že je čístej ten tvrdej kabon nebo co to je je jenom v tom koleně ted jezdim bez toho řve to trošku víc ale alespon to táhne o trochu víc :-( musim udelal GO motoru
 
 
Datum: 26. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já, 18... právě renovuju jawu 05 z r.1963. Na originál nedám dopustit. Skvělej dezigne, nadčasový proporce a prostě retro. Vyhrávám si opravdu s každým dílem a každou drobností. Ksyž si ale čtu některý dotazy jako kde do vejfuku udělat díru aby to řvalo atd, no bych vraždil....
 
 
Datum: 26. března 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9667    
Mně je pomalu 16 a když vidím jakoukoliv Jawu předělanou, nebo zrezivělou tak bych někomu nakopal prdel! Mám doma jawu 05 a v origoš stavu na první chytnutí po pul roce prostě originál je machrovina, nějaky předělávky nemusim ale věc názoru =)
 
 
Datum: 26. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je to homecross na pole a do lesa tak podle mě se to ničí ten fichtl, ale pokud s tím začneš závodit tak kolikrát je ten fichtl ještě v lepší kondici než předtím- sp¨ravuješ ladíš aby to pěkně jelo,samozřejmě myslim klasiky-speciály to je něco jinýho,tam už je málo věcí s pincka
 
 
Datum: 26. března 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to někdo udělá pořádně,tak nemam nic proti,ale nejhorší je,když někdo vezme flexu a u plecháče ořízne plechy na každej stráně o 10 cm na křivo a všude vyřvává že má KROSS jawu....
 
 
Datum: 26. března 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele me je 15 a taky se mi nelibi kdyz to nekdo předělává dává na to jinej rám mový kola plastový blatníky jediný co se mi líbí sou upravy motoru :-) jezdim kaegorii klasik a to s klasickejma silničnáma pneu ;-)
 
 
Datum: 26. března 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
Mám k tomu svůj postoj. Uznávám úpravy pionýra,ale jen ty smysluplné a echtovní. Nemužu vidět seřezaný plechy na 21 se zvedlym přednim blatnikem,která je maxi hustokros na pole.....asi tak.....myslim si že víc fichtlů zařve v rukou neuvážlivých 13-15 letých dětí,který ještě nemaj řidičák a rozum.....kolikrát mi mrzí jak někde na blogu vidim,že někdo měl krásnýho zachovalýho fichtla,ale jemu se nelíbil a chtěl ho vylepšit....pak to natřel a nebo nastříkal sprejem úplně otřesnym způsobem..... je to škoda......ale na druhou stránku máš pravdu,ty polní fichtl cupy kde muže jet každej na všem....tam jich taky hafo zařve...já zase znám spíše "silniční" závody,kde jezdí převážně nádherné "seriovky"
 
 
Datum: 26. března 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: syneda      E-mail:      IP: uživatel9144    
Cau, pres zimu jsem udelal generalku myho mustanga. Dneska jsem pomocí pripravku na merení predstihu nastavil predstih na presne 1,6mm, karburator jsem cistil uz pred zimou vyrenim v octu, mam tam nouvou svicku Brisk N17C, novou fajfku, vycistenej vyfuk, ale mam problem, kdyz ho chci nastartovat tak nikdy nechytí uplne, kdyz ho nakopavam tak je slyset ze uz uz by chtel chytit ale nakonec to vzdycky chcipne a kdyz ho roztlacim tak chytene treba na 5 sekund a zase chcipne nevíte pls cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Uber trochu benalu
 
 
Datum: 26. března 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
no kdyz to parkrat protocim a vyndam svicku tak je celkem mokra, takze musim asi nastavit hladinu v plovakovce co? a jinak trysky jsem kontroloval jako 1. svíčka hází krásnou jiskru a pravidelne, kabeláz mam natazenou novou, odtrh mam 0,45mm
 
 
Datum: 25. března 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jinakže se ti ulejvá poznáš tak že svíčka bude celá mokrá a zaolejovaná
 
 
Datum: 25. března 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
může to bejt cokoliv.. někde špatnej kontakt, povolenej nebo poškozenej drátek, tryska, svíčka, odtrh.. všecko to překontroluj...
 
 
Datum: 25. března 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
elektrody mam sklepany a jak poznam ze se mi to neulejva?
 
 
Datum: 25. března 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11395    
zkontroluj jeszli se ti to neulejvá a sklepej elektrody na svicce na 4 desetiny
 
 
Datum: 25. března 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
zdarec draci, doma se mi vali dve koncovky ale jednu sem videl poprvy tak co myslite ?? : http://milano72.rajce.idnes.cz/Desktop/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Bastl/home made je to jedno a to samy...
 
 
Datum: 27. března 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
ta druhá je "home made" (neříkejme tomu furt bastl).....je zajímavá,viděl jsem už spoustu takových frajeřinek.....ale originál to neni....
 
 
Datum: 26. března 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
nekdo uz to taky na nejakym mel !!
 
 
Datum: 25. března 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Že ta 2. je bastl...
 
 
Datum: 25. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci poradite mi jakou mam davat svíčku do mustanga?? Aby mi to šlo nastartovat za studena aji za tepla jinak předem díky ! =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
DATIO nemáš vůbec zač... jináč jestli je ten mustang modrej s nálepkama DC tak to je můj.. díky.. tahá pěkně no.. :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: DaTio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky kekz tak dnes behnem kupit Bisku N15C a diky za vysvetlenie ktora sviecka je naco...ps: to si ty na tych videach, ktore si pozeram na youtube ked dam do vyhladavaca fichtl alebo taky vyraz? lebo viac videi som videl kde bol Mustang a jazdec menom kekz tak sa pytam ci si to ty ak hej tak pekne ti to taha....musim uznat...
 
 
Datum: 28. března 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
keksi nemáš pravdu....presvedcovat te nebudu.....nějakej rok uz jsem najezdil.....vim svoje....svíčka nějakej vliv má,to je pravda,ale není nijak zásadní jak se tu o tom obcas mluvi....
 
 
Datum: 27. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
standa tak to se dobře mílíš.. dobře.. když myslíš.. hoď do fichtla brisk n17c a běž jezdit a dost tomu dávej, po 15 minutách zastav.. pak sem dojdeš a budeš bečet že si musel tlačit dom protože si neměl u sebe svíčák a svíčku.. hele kámošova 20 se neuvěřitelně ulejvá a svíčku musíme měnit po 10 kilometrech... na mojem mustangovi sem v létě furt musel měnit brisky a proč? protože sem při +35 stupních jezdil na brisky n17c.. následek je jasný.. chcípnul sem to a už nenastartoval.. od té doby co tam mám PAL n7 sem najezdil nějakejch 300km a svíčka neměla ani tendenci stávkovat.. opravdu je ale pravda že každej pincek chce něco jiného no.. ale prostě je to blbost že na svíčkách nezáleží..ještě líp dej do pincka třeba brosk n19c a běž jezdit .. :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
vy máte problémy....najdu na zahradě nebo v kolně zašlapanou starou rezavou Palku/Pal Super v hlíně,ofoukam ji kompresorem,vyčistim a když dává jiskru tak to na ní jede a chytá....nikdy sem nezažil tohle nekonečný řešení svíček.....pionýrovi je to jedno jakou má svíčku,hlavně že hází jiskru!!
 
 
Datum: 26. března 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jinak DATIO: brisk n15 ti bude chytat za studena a za tepla ještě líp... un17 je to naopak.. i kdybys tam dal třeba n14c tak ti to za studena chytí v pohodě..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jinak kdybys něvěděl :-) : čím větší číslo na svíčce, tím je teplejší, čím menší číslo, tím je studenější..studenější bude trošku hůř chytat za studena alůe nebude se uhřívat a bude chytat velice dobře za tepla.. zatímco teplejší svíčku nakopneš v zimě na porvní kop, ale jakmile se zahřeje tak to bude dělat bordel..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
venca každý pincek chce něco jiného.. jinak ted v zimě by byla ideální svíčka n17c.. ale teď začíná jaro.. teploty za pár týdnů budou vycházet nad 30.. a prostě to pincek neutáhne se svíčkou n17 protože n17 je do zimy.. na léto aspon n15.. DATIO: pokud máš pincka seříznýho v dobrým stavu, při studeným startu načepuješ, prošlápneš, zapneš klíček a kopneš tak ti to na 90% chytí.. za tepla taky.. ale jak říkám čím studenější svíčka tím líp ti to bude chytat za tepla.-. no o studený starty bych se nebál.. spíš o teplý tam to dělá mnohem větší bordel než studený start.. venca: co to tu píšeš že bude n15 v létě teplo? :-D :-D právě že n17 se bude uhřívat a n15 bude na tom v létě líp..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo :-) to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve :-) a ma pionyra jen dodatek
 
 
Datum: 25. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo :-) to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: DaTio      IP: uživatel11394    
ja mam tiež ten istý problém za studena chytí na prvý kop, ale ak sa zohreje tak asi po 5x kopnutí chytí a tiež mi motor cuká a jak si písal kekz, že brisk N17C to robilo tak naročky som bol teraz pozrieť akú tam vlastne mam a mam presne tu istú myslite, že ak by som tam dal N15C tak by chytal aj za studena aj za horúca? alebo by zase za horúca chytal ale za studena nie?
 
 
Datum: 25. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus nezáleží jen na svíčce.. ale i na stavu a seřízení stroje.. pokud to máš seřízený a chytá hned tak bych bral PAL N7, nebo brisk n15.. teplejší svíčku než je brisk n15 bych určitě nedával, mám s tím zlé zkušenosti.. když sem dal na mustanga třeba brisk n17c a v létě sem jezdil, pak sem to zdech a nenakopl.. když se mi to podařilo nakopnout tak to cukalo a jak sem to zdechl tak konec.. takže různý PAlky nebo brisky maximálně do n15..teplejší svíčky by dělaly bordel.. vzlášt když ted začíná bývat teplo...
 
 
Datum: 25. března 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15c
 
 
Datum: 25. března 2011 16:58
 
<  125  126  127  128  129  130  131  132  133  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 5:13:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu