|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, tak fichtl dneska konečně chytnul ale je tu pár problémů se kterými si nevím rady, za 1. od karburátoru tam teče moc benzínu než by prý mělo a za 2. hází to jiskru jenom když chce a když chvilku jel tak z ničeho nic chcípnul, trysky jsou pročištěný svíčka je taky dobrá tak nevím kde je zase problém, za každou radu budu vděčný. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 13:47
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a pak zkontroluj zapalování, budeš mít rozhozenej odtrh.
Datum: 20. března 2011 13:47
 Čau prosim vás, zná někdo odstín šedobílé pro Jawu 20 a 21, nějaký podobný odstín v ralu, potřebuji na renovaci, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 19:17
 No ale namíchá to někdo z ČSN?
Datum: 20. března 2011 19:17
 Jak ty odsiny uz dluho sleduju....1015 je moc tmavá, a 1013 zas světlá...bude to něco mezi..hledej to spíš v odstínu ČSN
Datum: 20. března 2011 12:41
 Není to spíš Ral 1013?
Datum: 20. března 2011 11:21
 No to je ale taková krémová vybledlá, to se mi nezdá.
Datum: 20. března 2011 11:19
 mě bylo řečeno že originál je RAL 1015.
Datum: 20. března 2011 9:17
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 Zdravim draci, měl bych takovej dotaz. Mám mustanga, vyměnil jsem ložiska na klice, pístní kroužky, sešrouboval-všechno Ok. A hle mě to nejde nastartovat. Předstih a odtrh nastavovanej nesčetněkrát. Když stříknu benzín přímo pod svíčku tak se motor jakoby protočí a to je vše. Děkuji za odpovědi Jsem z toho tak nějak na nervy a jsem ve fázi kdybych toho fechtla zatlačil nejraději do kopřiv  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 14:08
 že tam nemáš zámek by na startování vadit nemělo...každopádně ten píst vyměn, lebo se ti to jednou sekne..
Datum: 20. března 2011 14:08
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 A nesaje ti to někde falešnej vzduch?
Datum: 20. března 2011 12:58
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 zkoušel jsem to aj bez filtru a nic. Akorát jsem rozdělal válec a pod jedním pístním kroužkem mi chybí zámek-Mohlo by to být ono? karbec jsem vyčistil
Datum: 20. března 2011 12:50
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus to bez filtru
Datum: 20. března 2011 10:29
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 no karbec vypadá dobře...trysky jsem procházel
Datum: 20. března 2011 0:25
 Zdar draku, skoušel si vyčistit karburátor a teče ti do něj benzín ? podle mě hledej problem v benzínu nebo karburátoru
Datum: 19. března 2011 23:16
 Zdravím, mám menší problém, mám jawu 50 typ 21 a nechce chytnout, svíčka hází jiskru ale je suchá, do karburátoru benzín tače takže nevím kde může být chyba, prosím poradte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 10:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Přesně, to, že benzín teče do karbecu, neznamená, že musí i vytýkat. Budou zanesený trysky.
Datum: 20. března 2011 10:37
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11351
 JJ díky dneska se nato podíváme
Datum: 20. března 2011 10:14
 předstih to rozhodně neni,byl by v případě že by svíčka byla mokrá ale nechtělo to jet.....bylo by to že svíčka pálí v nesprávnou dobu ale to že je suchá tak to znameá že mas zanesenej karbec jak už řikal kolega , procisti ho sůkladne a vzhůru na cesty zas
Datum: 20. března 2011 1:31
 Jestli je svíčka suchá,nejde benzín do válce-vyčistit tryskový kanálky a trysky.
Datum: 19. března 2011 22:20
Jméno: omg
IP: uživatel6546
 předstih
Datum: 19. března 2011 22:13
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 dotaz hele ta kejva 150 je tvoje na tech motorkarich ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 17:56
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Dotaz pro sefcika jana
Datum: 19. března 2011 17:56
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Zdraec draci, tak trochu to sem nepatriale nevite kolik bude stat dobirka s motorem?? neposilal ho uz nekdo nekdy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 13:53
 Mě to stálo 130 kč
Datum: 19. března 2011 13:53
 mě to stálo asi 130 kč
Datum: 19. března 2011 12:57
 ahoj,chci se zeptat estli by jste nekdo nevěděli jakou hodnotu má kondenzátor na pionýra,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 13:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 20. března 2011 13:30
 jj, ale pobavil si!
Datum: 19. března 2011 18:30
 On to blbě napsal..a já to blbě pochopil
Datum: 19. března 2011 14:53
Datum: 19. března 2011 14:51
Datum: 19. března 2011 13:39
 díky moc
Datum: 19. března 2011 12:41
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Kondenzátor na pionýra má hodnotu 0,25 mikrofaradů , 250v.
Datum: 19. března 2011 10:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 www.utfg.net
Datum: 19. března 2011 10:51
 20 kč
Datum: 19. března 2011 9:56
 draci mam na vas prosbu renovuju a potrebuju kvuli barvam nejakej priklad nema nekdo jawu 21 i 20 nafocenou tu modrou barvu ale aby byla origo. E-mail:milca.docekal@seznam.cz¨
A jeste mi nejde chat a nevim proc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 0:31
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 řek bych že šefča to popsal správně už dole.. také viz. odkaz na tu moji 20, kteráž je 100% origo a může tedy sloužit jako mustr kombinací... dále pak souhlas se standou. k těm stojánkům bych uvedl že sem přesvědčenej o tom, že u plecháčů byl v barvě rámu, kříže či plechů.. černé snad u jen mustafů.
Datum: 20. března 2011 0:31
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 co to je za směs fotek? na každý jinej rám.....hlavně to modrý je totál bastl kámo....
Datum: 19. března 2011 15:22
Jméno: milano
IP: uživatel10870
Datum: 19. března 2011 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 jen u toho žlutého ty černé pruhy....to jsou prostě zatřená místa černou barvou......asi někdo odřel přední blatník a tak jako klasicky jsou svařované packy na kříž,takže je taky někdo po opravě zatřel barvou aby nerezli....je to škoda....je to moc hezkej originál....
Datum: 19. března 2011 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 ten žlutej je dokonalej originál!! kyvka a rám mají být v barvě zadního plechu! Ten modrej z Pajkovo webu se nedá brát jako naprostý mustr pro 21,protože je to kousek z prvopočátku výroby,ale jinak je taky naprosto v originálu(jen ten bílej stojánek mi mate).... Milano napiš mi co máš za rok výroby na rámu a řeknu ti jak to má vypadat....
Datum: 19. března 2011 14:57
Jméno: milano
IP: uživatel10870
Datum: 19. března 2011 14:53
 Prosimtě máš toho pionýra vůbec doma, nebo máš nějak roztrhanou kastli, já tomu "byla kostra byla tam jak je nadrz videt pod sedlem" moc nerozumím. Tam byl vidět kus kostry, ale jen pant na sedlo a kus trubky, zbytek schovával plech.
Datum: 19. března 2011 14:34
 No je tam vydět ale co je na tom? ta je celá modrá! přeci by nestříkaly kostru na modro a pak druhou půlku co je schovaná pod plechem jinak to by trvalo zbytečně dlouho a oni už tak nestíhaly vyrábět  .
Datum: 19. března 2011 14:31
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 byla kostra byla tam jak je nadrz videt pod sedlem
Datum: 19. března 2011 14:26
Datum: 19. března 2011 14:25
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 tam je blbe skoro vse ram je jinej nez plech bzucak zadni stupacky
Datum: 19. března 2011 14:21
Datum: 19. března 2011 14:17
Datum: 19. března 2011 14:14
 Nádž je šedá je to ta samá jako bzučák, ale podívej se chápu to, ale stroje co jsi vyděl určitě nebyly oryg, co je konec kostry  to má být zadní vydlice nebo přední, ta přední je bílá, ale zadní je modrá, JAWA, červená, žlutá, zelená, ale bílá NE. Taky jsem vyděl Pionýry s bílou (šedobílou) kyvkou, ale je to nesmysl, to je předělávka. Prostě kostra je celá modrá, nebo třeba Jawácká, ale bílé jsou jen přední vidle.
Datum: 19. března 2011 14:10
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 JA prave taky par foto videl ale u svetle modrejch bylo vetsinou nadrz sedobila tlumice take a konec kostrty take sedobily ja
delam rok 69-71
Datum: 19. března 2011 13:22
 Podobný věci jsem řešil před několika měsíci, takže ti to můžu říct, není to tak, že bych se podíval na dvě fotky atd, já dělal skutečnou studii! Zadek kostry je stejnej jako kostra, tedy u tebe je celá kostra modrá a to včetně zadní vidlice, přední vidlice má být celá šedobílá (odstín neznám) jako prsíčka a světlomet, kryt řetězu je taky bílý. Tlumiče by měly být dole jak se připevňují v vidlici bílé a zbytek šedivý, u některých nových pionýrů typ 220.1 a podobně jsou horní části tlumičů v barvě stroje, ale u starších to snad nebylo. Bzučák, nádrž a sedlový plech jsou šedé, já použiji odstín šedá pastelová a barvu industrol.
Jinak linky se dělaly ještě 1972 a to všude kde předtím tedy jako tady http://dwein-dibly.rajce.idnes.cz/jawa_foto/ jinak já budu dávat i šedé bowdeny, krom náhonu tacháče, který jsem nesehnal, ty lanka mají na Slovensku v Motorenu, je ještě hodně věcí co se měnily dle r.v., jaký rok máš? Já 1972.
Datum: 19. března 2011 13:14
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Ja uz mam barvu ale nevim jak ma bejt zadek kostry jestli byl vzdy bilej nebo sedej a zadni tlumice a nadrz, sedlo u svetle modry barvy
Datum: 19. března 2011 11:40
Datum: 19. března 2011 11:35
 http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43164
Datum: 19. března 2011 11:35
Datum: 19. března 2011 11:34
 Fotka, ti určitě neurčí odstín, já ku příkladu pro špatnou možnost výběru odstínů dělám Jawu 21 a bude to červená ral 3020, je to světle červená, dost podobná, jak se dělala původně, holt co ti zbývá? Buď chceš Pionýra uvést do 100% původního stavu a pak se budeš asi dlouho honit za odstíny, a nebo chceš původního na 98% a pak si počkej, až ti sem někdo napíše odstín v Ralu. Ještě poradím mrkni se na motorkáře.cz a napiš lidem co už dělali renovaci, jsou tam asi dva moc pěkný, zeptej se jich co je to za odstín.
Datum: 19. března 2011 11:18
Posl.aktualizace: 18. března 2011 20:49
 To jsi mel ale urcite vyndany kluzaky kdyz jsi rozdelaval riditka- toto se sroubuje do pruziny na kluzak zezhora a pak to prostrcis matkou ve vidlici a pritahnes 6kou matkou
Datum: 18. března 2011 20:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Katalog ND
Datum: 18. března 2011 18:47
 jo, měl bys mít dva, patří to do víčka přední vidlice, zezdola se do toho zašroubuje pružina kluzáku a zezhora stáhne matkou skrz víčko..
Datum: 18. března 2011 18:22
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 To je jak mas savle tak v nich je velkej srou a v nem to je
Datum: 18. března 2011 18:13
 hoj.prosím vás natírám rám od pincka a mám tam tři vrstvy základové červenohnědé barvy.vypadá to dobře , ale chci se zeptat , můžu to už tak nechat ? nesloupe se to ? nebo musím to ještě natřít vrchní barvou ? díky moc.rád bych too toiž nechal takhle ale prý se to ssloupe.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 10:12
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 já sem si to taky nechal jednou natřený jen základvkou  ale vydrželo to tak měsíc  měl sem to od benzinu a barva se sloupa tak doporučuju to natřít vrchní ..
Datum: 17. března 2011 10:12
 Čus draci, mám problém. Jiskru to hazí že by od ní chytnul ztoh benzín teče trisky vyčištění ale nejede to, když to nakopnu tak to chytne ale hned to zase chcípne.
Prosím napište......
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 22:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Ja bych teda spíš řek že máš rozladěnej volnoběh
Datum: 16. března 2011 22:54
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čauvec nechci do toho kecat ale co seštelovat předstih to určitě pomohlo měl jsem to samý,ale to je jen muj názor.
Datum: 16. března 2011 20:53
 V tvým případě bych radši odvezl pincka do motoservisu
Datum: 16. března 2011 20:31
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Všechno z tohohle sem vyčistil, až na ty kanálky v karbeci, ty ani nwm kde sou...
Datum: 16. března 2011 20:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked nepomoze toto zakladne veci tak mozeme riesit dalej
Datum: 16. března 2011 19:54
 ale toje picovina,pokad to mas dobre nastelovane,tak mozes mnet ucpate kanalky v karbeci,spatna svicka,ucpaty filtr a vyfuk.
Datum: 16. března 2011 19:53
 Jak jako velký trisky?
Datum: 16. března 2011 19:47
Jméno: Stojanek
IP: uživatel6155
 Taky mi to dělalo a měl jsem tam velké trysky.
Datum: 16. března 2011 19:41
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 je rozdíl ve svítivosti mezi halogen žárovkou HS1 (12V, 35w) a H4 (12, 35W), dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:36
 ne, jen v patici (a asi i v příslušné parabole, nevim jak vypadá HS1)
Datum: 16. března 2011 18:36
Jméno: dajan
IP: uživatel10696
 čau draci mam jawu 350/634 a furm mi tam něco chrastí vyměnil jsem těsenění u hlavy a furt to chrastí dííík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ok,zeber si jeden cep do mototechny a kup take iste 2 a aj nove segrovky zloz to a ozvisa cito este zvoni,tam nema nic insi co zvonit
Datum: 16. března 2011 19:22
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Já to rozebral
Datum: 16. března 2011 19:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 bude to pistnima cepama
Datum: 16. března 2011 16:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 A jak mame vedet cim to je? To rozeber pak se ptej
Datum: 16. března 2011 15:43
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Ne tím to není
Datum: 16. března 2011 15:35
 neni vytahanej primární řetěz?
Datum: 16. března 2011 13:50
Jméno: Nike21
IP: uživatel11309
 zdarec mám nově na lokovaní kola na jawě 21 a mám trošku barvy na plaští můžu to umyt ředidlem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 10:43
Jméno: stojanek
IP: uživatel6155
 jasně
Datum: 16. března 2011 10:43
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 caives myslite ze kdyz si koupim spice ze si tto zvladnu vyplest sam ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:18
 ja když jsem pletl prvni kolo taky sem se nikoho neptal jestli to zvladnu to musiš vedet sam jestli si na to troufáš, ale nic na tom neni stači když si na nejakym už vypletenym kole pořádně prohlidneš která špica kam a jak vede, na fichtlu je vždy jedna dirka hlubši jedna plítčí, doporučuju plist obě strany zaroven vzdycky 2 špice nalevo pak 2 napravo jinak se s tim nedomluviš, centrování je horší kor když je rafek křivej .....
Datum: 16. března 2011 19:18
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec je mi 16 a taky sem si vyplítal kola jde to pěkně ale musíš vědět jak na to a vycentrovat to taky jde ale musíš si s tím pohrát.
Datum: 16. března 2011 19:11
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 do servisu...návodů na netu jak centrovat kola je všude plno a když si budeš lámat hlavu jak to vyplést a zvládneš to, tak si myslim že vycentrovat to už zvládneš taky,přece jenom fichtl neni na galuskách...
Datum: 16. března 2011 16:04
Jméno: stojanek
IP: uživatel6155
 Pesně jak píše kolečko des to do cykloservisu kamoš to tam dal a udelali mu to.
Datum: 16. března 2011 10:51
 vyplést možná ale každopádně centrování u někoho kdo tomu rozumí..
Datum: 15. března 2011 23:40
 kup si je a nech si to vyplést v cykloservisu...
Datum: 15. března 2011 23:35
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 je to tezky ?? prave si je chci koupit
Datum: 15. března 2011 23:30
Jméno: Vena
IP: uživatel590
Datum: 15. března 2011 23:28
Jméno: Nunikman
IP: uživatel4089
 čus draci  má nějáky smysl dělat sání přimo do klikové komory? vrcem přes kartery s origo karbecem? Díky za odpovědi jen mě to zajíma
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel11344
 nemá....když jsi ještě neupravil ani ten blbej dvoukanálovej symetrák,tak proč se chceš pouštět rovnou do toho nejsložitějšího a nejdražšího? Upravený dvoukanály jsou poměrně poslušný válce,kde ladění nebývá složité a je to hodně muziky za málo peněz.....není třeba žádný extra karbec,není třeba nějak extra řešit věci okolo a pokud se k tomu udělá rozumnej výfuk,tak to nemusí být vůbec k zahození....
Datum: 16. března 2011 16:57
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar draci chtel jsem se zeptat jestli by necemu vadilo kdyz by se vysoustruzilo poudrou do kola od pijonýro jak se dáva do středu jak v nem prochází osicka dííkyyy....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 22:58
Jméno: fr
IP: uživatel3888
 diik
Datum: 15. března 2011 22:58
 myslis kluzny pouzdro misto loziska ? to by opravdu neslo
Datum: 15. března 2011 22:10
 Ahoj, mám doma nepoužitý válec a k němu píst (oryginál), má to ale háček, válec je skupiny C a píst je skupiny B. Můj dotaz zní, je lepší dát tam ten píst sk. B, nebo koupit nový píst u SESY, na kterym je ale myslím napsáno 38,00 a tedy vůle by měla být ještě větší? Co je menší zlo  ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 20:42
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 moje řeč
Datum: 15. března 2011 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 nařeš to a naper to tam
Datum: 15. března 2011 18:47
 Čus Draci...Potřeboval bych poradit jak poznam jaký jehličky si mam koupit jestli TR-1,5;5,5 nebo 3,5 a jak je tam mam vlozit?Jo mam ČZ 175/477 a nwm proc jse dusi,na volnobeh je v pohode a kdyz mu zacnu pridavat tak zacala pohasinat a to jsem koupil novej barburator,nechal jsem seřídit předstih i novy rele jsem si koupil ale fakt nwm co s tim normalne jezdila a pak to zacalo delat tohle.Ptal jsem se toho co to mnel prede mnou a ten rikal ze s tim zadny problemy nemel. Myslel jsem jestli to nemuze byt GUFEREM??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:27
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Hele jehličky poznáš jednoduše..změř si vnější průměr čepu pístu, pak vnitřní průměr toho, kam se jeličky dávaj..nazvu to asi oko ojnice..např. jestli bude mít 16mm čep a oko uvnitř 20mm, tak si budeš muset sehnat někde 2mm jehličky jako se stalo mně.. a dávaj se jednoduše.. akorát to chce trochu fígl.. nacpi si hadr kolem ojnice tak, aby ti di klikový skřině nenapadaly jehličky.. ono vyndávat je tam vodtud je zlo.. namaž to oko, kam budeš dávat jehličky trochou vazeliny a dávej tam postupně jehličky.. vazelina by měla udržet jehličky pohromadě, takže by ti neměly spadnout..
Datum: 15. března 2011 21:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Pokud na volnoběh jde... a když přidas tak se zacne dusit tak bud mas zasranej vejfuk!!! A nebo přicpanou trysku v karburatoru
Datum: 15. března 2011 13:15
Jméno: ondra
IP: uživatel10406
 Cus draci mam problém z říditkama. Protáčíse se a nevím co stym. Pls pomožte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 znova to rozeber a pořádně zastrč tu matici do drážky,je dobrý si ji jemně přitáhnout tim šroubem,ale jen tak lehce aby nevypadávala z drážky.....po nasazení to stahni a bude to OK
Datum: 15. března 2011 16:51
 Dal jsi dolů na ten šroub (co ti vede řídítkama) to co se ti při urtahování v trubce řídítek stahuje??
Datum: 15. března 2011 14:35
 mastny stycny plochy
Datum: 15. března 2011 12:54
Jméno: ondra
IP: uživatel10406
 jo a dotáhlsem to, ale víc to nejde. a pořád se to kroutí
Datum: 15. března 2011 11:54
 utáhnout
Datum: 15. března 2011 11:40
|



|